Vissza a Főoldalra
 

Karakterválasztás
Új karakter
Statisztikák
Fórum
Chat, üzenőfal
1. Játékos oldal
2. Játékos oldal
Rövid leírás
Gyakori kérdések
Tippek és trükkök
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Asztrálcsata
(Kalandok Földje)
Küldd el képeslapként!
A mágikus teremtmények elleni harcban semmi jóra nem számíthat a magunkfajta kalandozó. Ha nem vagy felvértezve elegendő védőmágikus tudással, nem sok esélyed marad az asztráltestű szörnyetegek ellen.
Nézz szét a galériában!
VAlami BUG lehet (569)
Milyen fejlesztést szeretnél látni a Sárkányölőn? (931)
106.szint (20)
Ghalla Története (1)
Vén Golod meséi... (37)
A kalandozás is lehet kemény... (472)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Szikrázó manahal
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
  ... | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 |
Nézet:
//Nem veszem sértésnek, de mit csináljon az ember, ha valaki gyakorlatilag elpusztíthatatlan szörnyeket szabadít a városra;)? Öljenek meg mindenkit? Márpedig egy triklem drakolderre legalább 3 sárkány kell!
A hatékony orvgyilkos hiába erős, ha nem tud repülni; meg aztán érdekes lenne, ahogy elkezd kaszabolni egy gólemellenállással rendelkező lényt: mintha a betonfalat verné az öklével!
A hú de erős druidának még így is, griff formában, mondjátok csak, szerintetek van esélye? Csak azért küldtem harcba, mert a természet szolgája nem nézi karbatett kézzel a környezete elpusztítását. Én csak abban reménykedem, hogy egy fórumozó sem szabadítja a karakteremre az egyik szörnyet!
Ja, és a kiorgok nem haltak ki. Lehet, hogy Ghallán igen, de a Worlukon Drakónia Ashbar tartományában igen szép számmal élnek. Mondjuk, hogy nyitottak egy dimenziókaput, és egy pár átjött Ghallára.
Hálásan köszönöm, hogy meghallgattatok B)//
 
Csuhás otthonmaradt a seggén a toronyban.Nem tud erről a csatáról semmit, kész punk tum.
 
//Akkor ezt úgy ahogy megbeszéltük.Én visszaveszek hogy ne rúgjam föl a balance-t, ha valami lehetetlen akkor elöbb megjegyzem, aztán baszom haza az egészet.A felforgatás az csak szerepjátékos velejáró:mint amikor a manó lop, a Sheran pap gyógyít stb.Legközelebb valami mást forgatok fel.De akkor is szebb úgy sztem ))) Na jó nyaralást osztrákföldön.//
 
//nem akarlak kitiltani ,de!:
1mi értelme van egy olyan karaktert indítani ami mindent tönkretesz a városban!
2akkor írd le a véleményed és ne rontsd el a csatát!
a,ebben teljesen igazad van
b,ebben is igazad van
c,ha jól tudom ebben is igazad van
azonban a(z)a,b,c közül egyiket se én írtam+
a másik karakteredet mindig szívesen látom ,de szerintem te se vennéd szívesen ha valaki folyton felforgatja a városod!A karaktered kővé változtatását hirtelen felindulásból tettem nem akartam ezzel elrontani a szórakozásod!Utólag is bocsánatot kérek! Ha van valami ami szerinted nem így van írj!


Holnap elmegyek 1hétre ausztriába és addig az "iráyítást" Lord Raptornak adtam,ha van valami gáz akkor neki írjatok//
 
//Jelezném: érdemes odafigyelni erre a hozzászólásra. Nem CodyTRUE-ra értelmezve, hanem általánosságban. A sárkányhívogató druida, a minden elpusztító mágus, meg az ilyenek sztem elrontják a hangulatot. Pl én egy törp harcost alakítok, amit ugyanolyan élvezetessen ki lehet játszani, mint egy sárkánylovast. Sőt! Épp egyszerűsége miatt jó. Bár persze megértem a másik oldalt is, hisz ki ne szeretne eljátszani egy igen hatékony orvgyilkost, vagy egy tapasztalt druidát, de mégis kicsit mérsékelni kéne a hatalmat, és csak igen különleges esetekben kiereszteni mindent. Ha minden nap félistenek ostromolját a városkapukat, és vörössárkányok egész hada csap le az égből, akkor előbb-utóbb halovány lesz a hangulat, amit csak egy két az előzőeknél hatalmassabb mágia dob fel. Ha ezzel szemben mondjuk megmaradunk heti egy-két kocsmai/utcai bunyónál, a szörnyvadászatnál (nem, nem a titánok levadászgatására gondolok, hanem csak a helyi pár gonosz szörnyike eliminálására) és helyenként egy egy kocsmai mulatságnál akkor normalizálódik a barátságos légkör, és a jó hangulat, és istenúccse valós idő szerint havonta nagyjából egyszer jöhet egy olyan főgenya ami ellen be kell vetnünk mindent amink van.. és amikor porba hull a gaz ellen, amit csak egész klaviatúrák elkoptatásával és vért izzadva tudtunk legyőzni, akkor mindenkin elégedett érzés fut át.. "Igen! Legyőztük!" és különleges lesz a pillanat, hisz tudjuk, nem adta olcsón a bőrét, mégis végeztünk vele úgy, hogy közben nem szakadtunk el teljesen a realitástól.. no persze ez a topic azért van hogy elszakadjunk tőle, de mégis egy aprócska hang legbelül azt súgja: "Most minden csalás és világmegváltó hókuszpókusz nélkül, a többiekkel együttműködve az ESZEDDEL győztél!" így elégedetten hátradőlve nyomhatsz be egy pofa sört a Sárkányban, vagy ellátogathatsz a mágustoronyba, vagy a fejvadászoknál teheted tiszteleted, és végtére is nem unod el magad, hisz lesz miről beszélni, lesz miért eljönni újra.
Voltam, vagyok és leszek
is Adun kegyéből: Lord Raptor//
 
//tiltass ki a fórumról ha akarsz, de!:
1,A város felforgatása egy tébolyult káoszmágus LOGIKUS ténykedése.Meg amúgy is, így jobban néz ki :P
2,Csuhás azért avatkozott közbe "isteni" hatalmával, mert ez egy abszurd csatajelenet, mert
a, Triklem Drakolderek pacifisták, nem mászkálnak el otthonról.
b, Sárkányok a város védelmében?Ugye viccelsz?
c,a kiorgok kihaltak.
Csuhást meg majd akkor változtasd kővé, ha én transzfesztitáció varázslatot nyomok a polgármesteredre.Köszönöm.//
 
A drakódlerek azonban nem ilyednek meg a varázslattól.Az egyik triklem/mágus/ ellenvarázsal megállítja a tornádót és szertefoszlatja azt.Az másik szörny pedig tekintetével kővé dermeszti a meglepett mágust......

/a másik karaktereddel nem leszek ilyen szemét ,de amíg felforgatod a várost addig nem tehetek mást..../
 
//a triklem drakodlerek nem dornodon hanem fairlight lények elegem van már belőle ,hogy szupertáp isten karaktereddel elrontod az összes harcot ,mert mindent egy szempillantás alatt elintézel,és hogyha már nem bírod leállítani magadat akkor értelmes dolgokra használd az erődet és ne házak felforgatására!!!Légyszíves ezemtúl inkább a másik kevésbé szuperhatalmas karaktereddel cselekedj!!!KÖSZ//

Sovellis,Rovian és Árnyék mire odaértek a már csak a csata végkimenetelét látták.....
 
..mire kilép a törp a fogadó ajtaján. Láthatóan fáradt és nyúgös, nyílván egy álomból verték fel. Elkerekedett szemekkel nézte a városka délnyugati csücskének lerombolt szenes maradványait, a három szintes arénát, és a töméntelen változást. Dakolderek, lávaszörnyek, lebegő városháza, piros csuhás alakok, sárkánylovasok..!? Itt aztán zajlanak az események! Nyílván csak ő lóg ki a sorbol azzal, hogy "csupán" egy egyszerű harcos. Egyenlőre leginkább szemlélődik és eszébe jutnak egy pillanatra a régi szép idők, amikor még nem istenek vívták harcaikat ebben a városkában.

Sötét árny suhat át rajta, mintha hideg szellő lenne.. de nem, ismeri már ezt az érzést valahonnan.. nézi a mágust, aki még lefekvése előtt a druidával akart kűzdeni. Amaz megérezve a törp tekintetét inkább meglepődötten, mint ijedten néz át válla fölött vissza törpre, majd ismét a drakolderekre fordítja figyelmét. A törp maga elé dünnyög:
-Hmm.. a Káosz szolgája lennél idegen mágus..? Jobb lesz ha jobban figyelek rád innentől.


A törp harci kalapácsa felbizsergett. Rossz jel. Az idegen varázsló számára. Hisz honnan is tudhatná, hogy mekkora szerencséje van, hogy a törp nem tudja azt, hogy valójában tényleg a káoszt szolgálja. Biztos megérezte a törp gyanakvását. Talán így még tehet saját biztonsága érdekében. Vagy nem. Hisz ha elbizakodott, akkor nem rejti béka alá hogy a káosz erőiben hisz.. de ez már az ő gondja..
 
//Ide talán már nem is kellek...//
A gigantikus csatatérré átalakult város zeng a csatazajtól.
A két fél lözött azonban dimenziókapu nyílik; Csuhás lép a harcolók közé.
-Állj!Ma nem lesz több vérontás!-bömböli az öreg, majd villámgyors varázslatba kezd: téren és időn át, még az asztrálban is gigantikus, nyers manából épített fal húzódik a helyiek és a drakolderek közé.Csuhás a drakolderek felé fordul.
-Távozzatok, Dornodon korcsai, itt nincs helyetek!-mondja, majd ismét varázslatba kezd:szellő támad, de nem olyan enyhe fuvallat, mint Seoth délutáni "kis" huzatja: hanem tornádó erejű szélörvény indul meg a hatalmas lények felé...
 
A város közepén sötétvörös fénycsóva tör ki a földből. Három vörösköpenyeges alak lép ki a fényből.Nem lépkednek hanem a föld fölött lebegnek ,arcukat eltakarja csukjájuk.A három alak különböző irányokba indult. Ketten a drakóderek felé "lebegtek" egy pedig a felfordított városháza felé......

Amikor odaért a házhoz alálebegett.Egyik kezét az épültere tartotta és "kiemelte" azt a helyéről.Odament a gyémánthoz és eltette azt ,az épületet pedig visszafordította és letette a helyére.....

A drakolderek őrjöngve pusztítottak a városban.Szemükkel megdermesztették a járókelőket.Hatalmas karjaikkal szétverték a házakat........

A másik kettő megérkezett a drakolderekhez. Mind a ketten védőburkot idéztek maguk köré és előkészítették újabb varázslatukat......

A porfelhőből apró alak lépett elő.Hosszú haja hátul össze volt fogva és zöld ruhát viselt.Jobb oldalán mithrill csatabárd hátán pajzs kezében pedig hoszzú íj. A törp célzott és lőtt....a vessző máris a szörnyeteg mellkasában ágaskodott.Nagyobb sérülést nem azonban nem tudott okozni így újjabb mágikus vesszőt illesztett a húrra.A triklem drakolder őrjöngve rontott előre ,hogy szétszabdalhassa a törpöt......

Az egyik mágus felidézte elméjében a tűz elemi síkját. Kiszakított mágiájából egy darabott és rögzítette gondolatában.Előkereste az egyik varázslatát és párosította a mágiával.Gondolataiban összegyúrta a két darabkát.Kezével csuhája alá nyúlt és hamut vett elő majd a levegőbe hintette ,majd szabadjára engedte a varázslatát.Láva és hamuvihar tört ki az ....

A másik mágus csak erre várt és előhívta elemek formázása varázslatát.A hamu és a láva egybeforrt és hatalmas ember alakját vette fel.A két mágus elégedetten szemlélte művét......

A törpe a földre dobta az íját és előkapta fejszéjét és pajzsát és így várta a drakoldert.Tudta ,hogy a szemsugarat csak rúnapajzsával hárithatja ezért azt mindig maga elött tartotta.....

A hatalmas elementál kezéből lávagolyót lőtt a három szörnyeteg felé.....
 
A kiorgok észreveszik a három lényt és hatalmasat bömbölnek, majd felveszik sárkányformájukat, és rátámadnak a lényekre. A két griff, a három hydra, a wywern és a sasok mind rátámadnak a lényekre.
Xojertha átalakul griffé,és megbűvöli a karmait, és rátámad a lényekre.
Több sárkány jön a kiorgok hívására válaszolva. S'almeyna és a lovagjai a főtéren állnak, és imádkoznak Sheranhoz. Minden egyes lovagra egy zöld sugár száll, és a kardjuk zölden felragyog. A sárkányok felfigyelnek a jelenségre, és leszállnak a földre a lovagok mellé. S'almeyna a segítségüket kéri, mire a sárkányok felveszik a lovagokat a hátukra, és így kéttucatnyi sárkánylovas támad a drakolderekre...
 
Hülye vagy, triklem drakolderek ellen akarsz harcolni?
 
A levegőben három apró pont jeleni meg. Ahogy egyre közelebb érnek jobban kivehető az alakjuk. Igen, három triklem drakolder szállt a város főterére. Néhány járókelőt egy pillantással füsté változtattak.
És láthatóan eléggé felbaszta valaki az agyukat.

//Ember legyen a talpán aki ki tud találni valamit.//
 
Jakhsjahlang észreveszi a táblát, és felkeresi Petur kunyhóját, hogy mágikus orgyilkostőröket vegyen.
 
Petur megregelizett majd kunyhójából kilépve a főtérre sietett. Halkan mormolt valamit, varázsbotját előrenyújtotta majd egy villanás s a főtéren egy újabb tábla áll, a következő felirattal: Varázstárgyak piac.
Kardok, szablyák, íjak és különböző átkokkal felvértezett bérgyilkostőrök széles választékban. Érdeklődni Petur kunyhójában lehet. Aztán Petur megint előre tartja botját, nagy kört ír le vele, nagy kék villanás, s a varázslónak már nyoma sincs.
 
//Attól hogy a beholder lebombázta a mágustornyot, még áll, szal ne vonjunk le ilyen elhamarkodott következtetéseket )))//
 
Ayostion könnyedén kikerüli a villámot és körbecikázik az asztrális térben, néha-néha megrohamozza Gródot. Kikerül egy késtámadást, majd csőrével belemar Gród vállába.
 
//bocs most mennem kell sajnálom nem lehetne holnap folytatni??asziszem tudok jönni.
ha nem akkor leszek vesztes.//
 
Gród miután kiheverte a kapun átmenetelt,szédelegve magához tért és egy védőburkot varázsolt maga köré és egy jégtőrt a kezébe.Ezzel megrohanta Ayostiont és felé döfött miközben elsütött egy villámot...
 
Ayostion leengedi a szárnyait a földre, így Gród fel tud rá mászni. Ezután nagy szárnycsapások közepette elrugaszkodik a talajról, hatalmas porfelhőt kavarva, és felrepül az arénába, gondosan kikerülve a lebegő sziklákat. Az aréna fölött repül egy-két kört, mert érzi, hogy élvezi Gród a repülést, mivel önfeledten csapkodja a griff hátát;). Ezután leszáll az aréna közepén. Körbenéz, és a wywern visszahúzodik üregébe a sasok pedig leszállnak a selyemfára, amit Xojertha növesztett az aréna szélén.
-Várj egy pillanatatot.
Várnak olyan öt percet, amíg kettő hatalmas sárkány nem érkezik az aréna fölé. A zöldsárkány és egy másik, ezüstsárkány. Leereszkednek az aréna fölé, majd, amikor már csak egy méterrel vannak a talajtól, átalakulnak és leérkeznek a földre. A zöldsárkány ránéz az aréna másik szélére, és ott egy kéken kavargó örvény jelenik meg. Még egy pillantás, és fekete márványkeret jelenik meg körülötte, és egy indasövény veszi körbe az egészet. Egy söprő mozdulatot végez a kezével, mire az indák félrehajolnak, mintha csak egy függöny lenne, láthatóvá téve a kaput.
-Ez az asztrális létsíkra vezet, így nem kell erre külön energiát pazarolnotok. Rámutat először Gródra, majd Ayostionra, mire a szellemük elválik a testüktől, és belépnek a kapun.
-KEZDŐDJÖN A KÜZDELEM!
 
Tanghor miután//megláttam hogy nincss mágustorony//lebontották a mágustornyot szomorú volt de egykét varázslat volt a tarsolyában.Elment egy fogadóba és várta a szörnyírtást.
-De kimegyek majd egyszer edzeni az arénába-dünnyögte.
 
Gród elmegy megnézni a városházát és varázsol egy védőburkot rá nehogy az arénázók megsértsék.
-Mostmár teljes!-mondja és gratulál Xojerthának.
 
Ez Gródnak is eszébe jutott ezért készitett egy sípot amit ha megfujnak 1szer eltünik minden ör csak füst marad helyette amin áttudnak menni a harcolok és lesz egykis mágikus kisugárzása.ha megfujják2szer visszakerülnek eredeti állapotba.
 
Xojertha, miután elment az erdőbe a kentaurokhoz, visszajött, és ámulva nézi a lebegő városházát.
-Hmm, mintha valami hiányozna...Megvan!
Elmormol pár szó, és selyemfák nőnek ki a talajból, és sűrű lombukkal beborítják az épületet. Még egy pár szó, és indák kúsznak fel a selyemfákon, onnan át a fordított házhoz, körbefonják, majd leereszkednek a talajra.
-Így ni! Most már le tudnak mászni. Meg napszúrást sem kapnak, mivel a selyemfák eltakarják a napot
//selyemfák= Vigasz, Dragonlance, aki ismeri//
 
Vihetsz hisz griff hátán még nem utaztam-ragyog fel Gród szeme.
 
//LOL, mi lesz ebből?Erőd vagy aréna?Ha ennyire díszes lesz az egész, nem lehet majd harcolni a sok őrtől )))//
 
//Nem fehérsárkány, de megteszi//

A griff odamegy Gródhoz.
-Elfogadom a kihívásod. Egy pillanat...-ezzel odamegy Xojerthához és mond valamit neki. A druida biccent, elfordul a hegyek irányába, és hihetetlen erejű bömbölés hagyja el a torkát.
-Most mehetünk. Fel tudsz jutni vagy fölvigyelek?

Közben az égen megjelenik egy zöldsárkány, borostyánszínű árnyalattal és sárga szemekkel(=alias Wlanseraf ;)), leszáll a téren, és felveszi emberi alakját. Odamegy Xojerthához, és hűvös, érzelemmentes megkérdezi tőle.
-Mit óhajtasz, druida?-nem lehet nem észrevenni a gúnyt a hangjában.
-Azt, hogy őrizd az arénát. Az erdőben lehet a lakhelyed, bővelkedik a vadhúsban, és van az erdő mélyén egy rom, amiben kincs rejtőzik. Megkérnélek, hogy mágikus képességeiddel védd az arénát és felügyeld az asztrális létsíkon folyó harcokat is.
A sárkánynak felragyog a szeme a kincs említésére, hisz köztudott, hogy élnek-halnak az arany és a drágakövek gyűjtéséért.
-Elfogadom. Elrepülök a páromért, és beköltözök az erdőbe. Te pedig kérj hozzá engedékyt a kentauroktól, nem szeretném, ha álmomban rámtörnének.
-Rendben. Menj!
 
//szegény hivatalnokok//

Amíg nincs párbaj Gród kimegy a kapuhoz és varázsol.
A kapu karnyi vastag mithrill lesz melyben ezüst erek vannak,közepénél fekete obszidiánból egy oroszlán feje van megformálva,szeme rubin,orra és sörénye arany fogai csontok. az őrök elhülve nézik mijen gyönyörü lesz.
-Bizony-gondolja Gród-és mekkora hasznom lesz belőle.Csak egy kis idő kell na meg gyémántpor.
Elövesz egy fiolát és a gyémántport ráhinti a kapura.Mintha ordítás hallatszana.
Igy tökéletes-gondolja Gród és elsiet az Arénához
 
Dimenziókapu nyílik a főtéren: Seoth lép ki belőle.Sétálgat le fel, s megáll a polgármesteri hivatal elött.Láthatóan be van kattanva.
-Mi..mi-milyen szép épület...
Szemei fennakadnak, karjait megfeszíti.Fülüketítő zaj hallatszik, de nem hangos: az elemek mozgásának hangja ez.Érezni a varázserőt az elf kezei közt, majd megremeg a föld.A hivatal lassan emelkedni kezd...10 méteres magasságban megáll, és Seoth tudata látszólag kitisztul.Kezeit most megfordítja, tenyere lefele néz.Evvel a mozdulattal egyidőben a hatalmas épület fejtetőre áll.Már csak 1-2 mozdulat, és koncentráció igénye nélkül ott is marad.A varázsló lehelyez a földre egy kis gyémántot, és mozdíthatatlanságot varázsol rá.
-Ez majd fenntartja-szól, és elsétál...
 
  ... | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 |
Nézet:
Kérdések | Vélemények | Egyéb | Szavazások

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.