Vissza a Főoldalra
 
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Hatalom Kártyái

HKK-sként ismered-e a játék eredeti háttérvilágát, a Túlélők Földjét?

1.) Igen, játszom is a TF-en.
2.) Nem játszom a TF-en, de ismerem valamelyest a hátteret, pl. könyvekből, novellákból, ismerősöktől, netről ill. régebben játszottam.
3.) Nem ismerem, de szívesen utánaolvasok, ha lesz rá időm.
4.) Nem ismerem, de elég nekem a HKK.
5.) Én nem HKK-zom, csak kíváncsi vagyok, hogy áll a szavazás.

(A szavazáshoz be kell jelentkezned!)
További szavazások...
Fórum a témához...
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett

Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
HKK - Zén Legendái: Az istenek csarnoka július 20.
Hatalom Kártyái - Élőholt invázió június 22.
HKK - Zén Legendái: Látomások május 18.
A pillanat képe
Lady Terilien
(Túlélők Földje)
Küldd el képeslapként!
Ha gazdag nemesember vagy, könnyen elhódíthatod Lady Terilien atyjának szívét azzal, ha a lánya körül legyeskedsz. Ha azonban a lány szívére pályázol, ne legyél más, csupán egy ágrólszakadt tolvajfiú, akinek alvilági tetteit nemes elvek vezérlik, szavai romantikusak, lelke szabad.
Nézz szét a galériában!
TF gazdasági reform
Kelet-Magyarországi HKK Találkozó – avagy 3 nap 10 ultraritka
HKK Nemzeti Bajnokság - 2019.
A hagyomány jegyében 2019.07.20. – Versenybeszámoló
Hatalom Kártyái hírek 2019 július

A lista folytatása...
Aukciós statisztika
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Az utolsó Aukciós Napon történtek
Túlélők Földje - A programban történt változtatások listája

A lista folytatása...
TF gazdasági reform (10)
Kelet-Magyarországi HKK Találkozó – avagy 3 nap 10 ultraritka (3)
2019. Nyugat-Magyarországi HKK Találkozó (16)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (50)
Támasszuk fel a közösséget! (35)
A hagyomány jegyében 2019.07.20. – Versenybeszámoló (4)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:







Utoljára ezt küldték:
Az elfekről általában
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Pókerjáték
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
Ajánlott böngésző, felbontás:
Internet Explorer, 1024x768
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
Quwarg ősrobbanás ÚJ

1vp

Azonnali, quwarg, reakció, Dornodon

Ha van játékban Quwarg ősmágus akkor is kijátszhatod ekkor idézési költsége 0 és ellenfeled nem módosíthatja.
Megakadályoz egy lapot.
Kompenzáció: Kapsz két Nyomorult quwargot.



Quwarg nekromanta

1vp 1zsz

szörny, quwarg, rezisztecia, horgony, Leah

Ha Qwikreksonal játszol kijátszása után aktivizálhatod.
[S]: Kapsz egy élőholt quwarg-ot.
[E]: 1zsz: Áldozz fel 1 egy másik quwargot: Megakadályoz egy forrást.

0/4mágikus
 
Végső morf

2 ZSZ színtelen szörny/morf

Nem olcsóbbítható.
Kijátszásakor előkereshetsz a paklidból egy morfot.
Ha használsz szabálylapot: keresés helyett visszavehetsz egy morfot a gyűjtődből a kezedbe.


Xenó morf

2 ZSZ színtelen szörny/morf, xenó

Kijátszásakor ellenfeled eldob annyi lapot, ahány vele egyező altípusú lényed van játékban (max. 3-mat.).
Jelenés 1 ZSZ: kapsz egy Xenó parazitát.


Alkalmazkodó xenomorf

1 VP 2/2 chara-din szörny/xenó

Kijátszásakor ellenfeled eldob egy véletlenszerű lapot.
Olyan típusú lappal, amilyet ellenfeled dobott neki, nem lehet célozni és ilyen lapok képességei nem hatnak rá.
„Duplakötelék”: nem lehet megsebezni.


Teluran, a rovarkutató

követő/hordaparancsnok

A játékot 4 lappal és -2 ÉP-vel kezded és tégy rá 3 jelzőt.
S ha ellenfeled sikeresen kijátszik egy lapot a kezéből végy le róla egy jelzőt: kapsz egy aktív Rambó bogarat.


Villámgyors fatty

1 VP 0/1 chara-din szörny/chara-din fattya „védekezés”

Semlegesítés: max. X+1 költségű lap, ahol X a játékban lévő chara-din fattyaid száma.
Áldozd fel: kapsz egy aktív chara-din fattyát.
 
1 nekron Teknőstojás (új)
szörny 1 szk Sheran
teknős

Anti-mágia: 0
kötelék: repül.
P, tegyél rá 1 álomjelzőt: ebben és a következő körben nem lehet varázslatot kijátszani.
Halálsikoly: visszavehetsz egy teknőst a gyűjtődből a kezedbe (kivéve Teknőstojást), vagy húzz egy lapot.

0/2
 
Szegény. Ki akarja bántani?

Vidéki versenyhelyszín

IK: 2 mana, 1 nekron, 1 csont
Ikon: Háló

Képesség:
K: Célpont lény vagy játékos gyógyul 2-t.

"Vidéken az emberek barátságosak, s vendégszeretők. Nem csoda, hogy oly sokakat rabul ejt a vidék varázsa."

Vidéki promó lapnak.
 
1 Vp Sihaya (új)
kalandozó KF Elenios
mutáns

Kijátszási feltétele, hogy megmutass egy lapot a kezedből, a játékból vagy egy gyűjtőből: Sihaya megkapja annak minden kijátszáskori képességét és/vagy semlegesítését.
Láthatatlan.

3/1
 
Egyenlőbb bánásmód

Szabálylap


Nem húzol miatta egyel kevesebb lapot a játék elején.
Ha a játék elején valamilyen szabálylap vagy követő kikapcsolja egy játékos követőjét akkor a kikapcsolt követő miatt +1 lapot húz a játék kezdetekor. (Kivéve ha a követő kikapcsolásakor amúgy is +1 lapot húzna a saját képessége miatt.)
Az Egyenlőbb bánásmódot semmilyen szabálylap vagy forrás nem kapcsolhatja ki.
Hátrány: Te sem kapcsolhatod ki semmilyen módon.
 
Lehet balanszolni azzal, hogy nem használhatsz mellé követőt... Az enkala sorsa egyébként is eléggé bizonytalan.
 
Szerintem ez túl erős.

Kiegészítés + Enkala: kezdek 3 lappal.

2 Ajandekozo: kezdek 4 lappal minden epikus ellen.

Varazsrepa; Varazsborsobol 3-3 db-ot jatszom.
(Most ezek jutnak eszembe, biztos van meg eldobalhato lap; meg az aramlasos lapok is jok ide)

Mindenkepp kezdek, ha huzok zoldseget, eldobom, kerek helyette masik lapot. (4 lap, az ellenfelnel vagy 1 lap minusz, vagy 3 EP, 1 Ep-je maradna, ha tori a kovetot)

Masodik kor: keresem a mithril golemet, kezben 5 lap.
Dobok 1-et a golem kijatszasanak, utana a kepessegenek, a szabalylapra megint huzok 1 lapot.

Ez Magirox csatlos mennyisegu lapelony, nem kell hozza nekron ktsg vagy EP aldozas, csak 1 Vp.
 
Csatlakozom az előttem szólóhoz. Eleve nincs még olyan lap, ami 0 vp-ért varázslatot counterelne, az "azonnali + még valami" a legszélesebb spektrum ilyen téren. Tehát ha csak ennyi lenne a lapon, már akkor is elgondolkodnék, hogy nem túl erős-e. De e mellett van kompenzációja és büntetése, tehát a legrosszabb forgatókönyv szerint is kapunk egy ingyen motyogó kölyköt. Az asztalról meg nettó lapelőnyt generál. Ez túl sok.
 
Túl erős, szerintem.
 
Eltorzult motyogás
1 Nekron
Leah bűbáj,horgony
Semlegesítés:varázslat
Kötelék:Idézési költségét fizetheted az ellenfél forrásaiból.
Kompenzáció, büntetés:kapsz egy motyogó kölyök lapot.
S:kapsz egy motyogás lapot a kezedbe VAGY "dupla kötelék": visszavehetsz egy motyogót a kezedbe a játékból vagy a gyűjtődből.
 
Álomhozó (új)

2 VP 2/2 elenios szörny/manó 1 SZK KF

Idézési költségéből 2 VP-t helyettesíthetsz egy lap kézből semmibe dobásával.
Kijátszásakor célpont lényre tehetsz 2 álomjelzőt és célpont gyűjtőből rakj egy lényt a tartalékodba.


Fanyűvő manó

2 VP 2/3 raia szörny/manó 1 SZK KF „életkioltó”

Költségét helyettesítheted egy lap kézből semmibe dobásával.
Kijátszásakor ellenfeled kezéből egy „élet” képességgel rendelkező lényt eldobathatsz, vagy gyűjtőbe küldhetsz egy ilyen lényt.


Szapora manó

2 VP 2/3 raia szörny/manó 1 SZK KF „szárnyak”

Költségét helyettesítheted egy lap eldobásával a semmibe.
Kijátszásakor célpont permanenst a gyűjtőbe küldhetsz.
Ha eldobod a kezedből, vagy ha a gyűjtődből a semmibe kerül: előkereshetsz egy Szapora manót a paklidból.


Zombixenó

2 ZSZ chara-din szörny/xenó

Kijátszásakor a gyűjtődből játékba rakhatsz egy xenót, vagy célpont lényt a gyűjtőbe küldhetsz.
Jelenés: ellenfeled eldob egy lapot.


Ganüid bozonátor

1 VP 1/1 rhatt szörny/ganüid „védekezés”

Ha sikeresen kijátszottad a kezedből: ellenfeled következő 2 aktiválást kívánó hatása nem jön létre.
S: kapsz egy Ganüid ifjoncot a kezedbe.
 
Kiegészítés
szabálylap

S: ha kevesebb lap van a kezedben, mint amennyivel kezdted a játékot, húzz egy lapot. Ha azonban így több lapod lesz, mint ellenfelednek, akkor egyet dobj a Semmibe!
 
Xenomorf harcos legújabb

6-X VP

Xenó,+1 reagálni rá, Chara-din


X annyi ahány xenód van játékban.
[S]: Minden háló X sikeres lapra korlátozódik a 2 helyett ebben a körben VAGY 1VP: Húzz egy lapot.
[E]: Ha [2 kötelék], közvetlenül az ellenfeled húzási fázisa után is használhatod. Célpont játékos eldob egy általa választott lapot.

1+X mágikus / X


Xenó felderítő

1zsz

Xenó, védekezésből kijátszható, Chara-din,horgony

Az első 2 körben ha bármikor feláldozol 3ÉP-t kikeresheted a paklidból, de csak akkor ha még nem játszottál ki lapot. (max. 1-et kereshetsz)
Élet:1
Semlegesítés: Kereső, laphúzó vagy VP-t adó forrás.
Ha nem semlegesítésként játszottad ki akkor [S]: 2kötelék: Ellenfeled eldob egy általad választott lapot.

0/2
 
a második sort nem értem. a védekezésnél irreleváns a költség, az ősmágiát meg minek drágítod?
 
Régmúlt környezet

Szabálylap


Semlegesítésként nem játszható ki egy lap sem.
Minden Ősmágiával vagy Védekezésből kijátszható képességgel rendelkező reakció +1VP.
 
Rosszakarat

1 VP chara-din bűbáj

A kör végén húzz egy lapot!
S: minden játékos eldob egy lapot a kezéből.
E: minden játékosnak fel kell áldoznia egy permanensét.
Hátrány: nem lehet feláldozni.


Quwarg matador

1 VP 1/2 dornodon szörny/quwarg

S 1 VP: ellenfeled eldob egy véletlenszerű lapot, majd ha lényt dobott: kapsz egy Nyomorult quwargot.
Ha a gyűjtődből a semmibe kerül: kapsz egy Nyomorult quwargot.


Abszolút fatty

6-X VP (5)/5 chara-din szörny/éjfatty, chara-din fattya

X annyi, ahány fattyad van játékban, de max 5. Élet: 1.
Kompenzáció: kapsz egy Éjfatty Biogenezist vagy Chara-din fattyát.
S 1 VP: kapsz egy passzív Éjfatty Biogenezist és Chara-din fattyát.


Lesből támadó xenó

1 VP 2/1 chara-din szörny/xenó „életkioltó”

Kijátszhatod bármikor, amikor azonnalit játszhatsz ki.
Kijátszásakor ellenfeled eldob egy véletlenszerű lapot VAGY ha „duplakötelék” akkor helyette gyűjtőbe küldhetsz célpont permanenst.


Teknős pacifikátor

1 VP 1 ZSZ 2/2 sheran szörny / teknős

Anti mágia: 1.
S: a kör végéig egyik játékos sem játszhat ki lényt a kezéből.
E 1 ZSZ: a kör végéig egyik játékos sem játszhat ki azonnalit.
 
Tűnékeny Hatalom

1vp 1zsz

Vízió,Általános, Rhatt

Rakj 3 lapot a paklid tetejéről a gyűjtődbe.
Ha a gyűjtődben van legalább X+5 vízió, gyógyulsz 3-at és kör végén kapsz 1 VP-t.
Jelenés: Célpont pakli tetejéről X lapot tegyél a semmibe majd másik célpont pakli tetejéről 2*X lapot a gyűjtőbe.
X annyi ahányadik kör van.




Illúzió Sáska

0vp

Szörny,Elenios,horgony,repül

Feltámad.
Ellenfeled körében is kijátszhatod.
[K]: Ha ebben a körben összesen 2 Illúzió sáskát sikeresen kijátszol kapsz 1 VP-t. Több illúzió sáska hatása nem adódik össze.
 
Gormathion bosszúja ÚJ

1vp
Donrodon, TŰZ, általános, ősmágia


Célpont játékos Következő előkészítő fázisában 1VPvel kevesebbet kap majd elmarad a húzás fázisa.
Célpont játékos vagy építmény sebződik 4et.
 
Efrít, a lángszellem

2 VP ?/? színtelen szörny

Kijátszásakor mutass egyet az alábbiak közül: Tűzmanó sámán, Tollafosztott főnix, Lávaóriás, Lángsörényű pegazus. Úgy kell tekinteni, hogy ezt a lényt játszod ki, amíg játékban van, ennek a lénynek számít.
Jelenés: célpont lény vagy játékos sebződik 2 ÉP-t.


Szelek vándora

2 VP ?/? színtelen szörny

Kijátszásakor mutass egyet az alábbiak közül: Kagg, a mocsár ura, Szorgalmas főnix, Repülő motyogó, Tollaskígyó. Úgy kell tekinteni, hogy ezt a lényt játszod ki, amíg játékban van, ennek a lénynek számít.
Jelenés: célpont lap aktivizálódik vagy passzivizálódik.


Kotyogva motyogó

1 VP 1/1 leah szörny/motyogó „élőholt”

Kijátszásakor ellenfeled a paklija tetejéről 3 lapot a semmibe dob.
Minden előkészítő fázisodban válassz ki egy játékban lévő motyogót, aminek létrejön minden kijátszáskori képessége.


Romboló motyogó

1 VP 1/1 leah szörny/motyogó „élőholt”

Kijátszásakor ellenfeled a paklija tetejéről 4 lapot a semmibe dob.
Ha ellenfeled lapot dob a paklija tetejéről a semmibe vagy a gyűjtőbe: veszít annyi VP-t amennyi lapot dobott.
„Kötelék” Jelenés: 1 VP.


Válság

Szabálylap

A 2. körétől minden játékos eggyel kevesebb VP-t kap az előkészítő fázisában.
A tartalékban lévő lények után nem jár plusz VP. Minden VP adó forrás eggyel kevesebb VP-t ad.
 
Kognitív disszonancia

0vp

bűbáj, színtelen, rezisztens, ősmágia


[K]:Ha ellenfeled kijátszik egy asztalon maradó lapot, ha akarod te is játékba rakhatsz egy ugyanolyan önálló jelzőt mint amit az ellenfeled kijátszott (másolás), idézési költségét ki kell fizetned (annyit amennyiért ellenfeled kijátszotta), kijátszási feltételét teljesítened kell. Kijátszáskori képességek létrejönnek úgy ahogy ellenfelednél de ha van célpontot te választasz.
 
Mondjuk maradhat így is. (az "azonnal" eredetileg nem szándékosan került rá...)
 
Meghajlok előtted. Viszont továbbra is tartom, hogy jó lenne valami.

Najóóó de legalább a követő neve jó lett..
 
Sajnos több tekintetben nem tudok veled egyetérteni.

1. Ez a lap nem a yeti paklit tenné játszhatóvá, hanem összeraknának az emberek egy 9 yetis kontrollt, ami majd megvéd egyetlen aktív Yetit, hogy a követő folyamatosan lapelőnyt és ölést adjon vele.

2. Az epikus követők lényege az, hogy a túlontúl durvult szüntethető követők helyett adjon egy alternatívát. Egy olyan alternatívát ami a -1 lap helyett csak a szabálylap-választás lehetőségét veszi el. De ennek az ellenpólusa, hogy ezek a követők - éppen ezért - közel sem adnak akkora előnyt az adott decknek, mint az eredeti követők (ahol van). Ez a lap még rendes követőként is a legerősebb lenne, nemhogy epikusként. A Ganüides példám szerintem elég egyértelmű volt.

3. Egy túl erős követő gyakran pont az ellenkező hatást váltja ki, mint amit szeretnének. Megjelent már nagyon régen a gólem követő, ami az adott környezetben brutális volt. Mi lett vele? Évekig semmilyen erősítést nem kaptak a gólemek, és a pakli egyetlen "10 pontos" lapot sem kapott, talán még 10 évvel utána sem, mert így brutál pakli volt. Megjelent a csapda követő, adott környezetben brutáls erős: gyakorlatilag kiírta a csapda decket a hkk paklik köréből, nem erősítik, mert ki akar ezzel a követővel szórakozni? Ha a yetik kapnának egy ilyen követőt, pontosan ugyanez lenne a sorsuk.
 
bocsi 3 csak a szőrős szirén kiment a fejemből :P D
 
Igen, de mi ellensúlyozná, hogy a yetinek nincs koncepciója és játszhatatlan.? Lehet az mondani ÉI ben jött 2 yeti, de a világot nem váltják meg. Valóban bitang erős lenne elvileg, de maga a faj ettől még így is nehezen játszható maradna bár ez már jelentős előre lépés lenne. Azt is lehetne feltételezni, hogy majd szépen jönnek az erős yetik és nem kell ilyen követő, de ez sem lenne igaz.
1998ban jött az első yeti azt hiszem, azóta nem sikerült talpra állítani a fajt.
Minden esetre szurkolok, hogy kapjanak valami finomat annyira jópofa lények.
 
Ha megnézed jelenleg egy olyan epikus követő van, ami lényt ad kézbe, az új ganüid követő, összesen 1 ganüid ifjoncot. Ez a lap ehhez képest akár körönként képes adni egy cantrip lényt. Még sima beforgatható követőnek is durva lenne, epikusnak pláne az.
 
No igen, néha nekem sem ártana jobban odafigyelni, észre sem vettem az drágítási tilalmakat Így átgondolom őket újra.
 
Óriásláb fia

Követő
epikus

Kedvelt lap: Yeti.

[S]: a következő yetid 1VPvel olcsóbb lesz, de nem mehet így 1 alá VAGY ha van akív yetid játékban kapsz egy Yeti csemete lapot a kezedbe.
Yetieidre sehogy sem kerülhet dermesztés jelző.



Már naqyon aktuális lenne egy yeti követő.
 
Köszönöm a véleményt.

"Mintha már láttam volna tőled hasonló dínós lapterveket, amik a drágább kijátszás alapján erősödnek"
Igen, voltak is, azt hiszem lett is belőle továbbküldve, de azok kicsit mások voltak. Főleg azért ilyen vonalat gondoltam, mert (nagyon) régen a T-rexet is bűvös erdővel játszották.

" Ezzel a lappal az a bajom, hogy védekezésként (mivel z egy helyettesítő szabály) broken ingyen kitenni mondjuk Bűvös erdő mellett egy 4/6-os 3 izmos lényt, még üresben is"
Nem gondoltam bele, hogy ez így működik, jogos.

"mire összejön a 4 manánk, már egy csomó ősmágiás lapot ki lehet játszani. "
Pont ezért nem lehet drágítani, ha semlegesít, de végülis ez lehetne opcionális, hogy késői játékban mégis izmozódhasson.

"Határozottan jó, viszont a drágító környezet soklapos játékában azért felveti nálam, hogy ez mennyire szükség hiszen a mana itt többet ér a lapnál."
Ezek a "nem lehet drágítani" képességeket azért gondoltam ki, hogy sokadik kör előtt is lehessen valamit kezdeni velük, ha bizonyos feltételek teljesülnek. Pl. bűvös erdőben jellemzően olcsón ki lehet tenni.

Dimetrodon (javítva)

1 VP 1/3 sheran szörny/dinó 1 SZK

Semlegesítés: „ősmágiás” lap.
Ha semlegesítésként játszod ki: ha akarod nem lehet drágítani.
Kijátszásakor kap X+1 izom jelzőt, ahol X annyi, amennyivel drágábban játszottad ki az alap IK-jánál.

Spinoszaurusz (javítva)

2 VP 4/3 sheran szörny/dinó 1 SZK

Ha ellenfelednek több lap van a kezében, mint neked: ha akarod nem lehet drágítani.
Kijátszásakor ellenfeled eldob X+1 lapot, ahol X annyi, amennyivel drágábban játszottad ki az alap IK-jánál.
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2019
1680 Budapest, Pf. 4 | E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.