Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Alfa pakli - Mágusok március 16.
Alfa pakli - Druidák március 16.
Alfa pakli - Boszorkányok március 16.
A pillanat képe
Vérgólem
(Ősök Városa szörnyeteg)
Küldd el képeslapként!
"A hatalmas, vérvörös színű teremtmény nem véletlenül kapta a nevét. Teste minden porcikája alvadt vérből van gyúrva, mélyen átjárja a mágia. A gólem minden ütése halálos, és nagyon, nagyon nehéz legyőzni." - részlet az Encyclopedia Fantasiából
Nézz szét a galériában!
Beholderes HKK verseny április 20. - Versenybeszámoló
2. Termikrajzás – zárás
Tavaszi MondoCon 2024.Április 27-28. Budapest
Hétvégi verseny és Legendák Viadala
XLVI. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Túlélők Földje - A programban történt változtatások listája
Országjáró feladat 2022
Országjáró feladat 2020

A lista folytatása...
Beholderes HKK verseny április 20. - Versenybeszámoló (3)
Hétvégi verseny és Legendák Viadala (31)
HKK kérdés? (47084)
Lapötletek (64958)
HKK online, TF online, Argum City (49)
Versenybeszámolók (19284)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Szikrázó manahal
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
  ... | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | ...
Nézet:
Mentális tortúra, Gyógyító zivatar, Zankáprázat. Nem új dolog.

Csak akkor még nem volt rá korlát, és nem jelenésnek hívták.
 
Vízió, jelenéssel. Behugyozok
 
Bánja a t. Köm. Ti vágjátok mit teszteltek. Finomhangold genya ez a dolgid
 
Ez a lap ha 2zszert fogna annak is bőven örülnél
 
Nullponti energia

Leah/Dornodon 0 mana azonnali vízió

Kapsz egy szk-t amit felkell használnod ebben a körben különben elvész.

Jelenés: 1 zsz: semlegesítés: forrás

"egyszerű embernek puszta mágia, számomra tudomány" Nord
 
Koponyányi motyogó: A név nagyon szellemes, azért nagy gratula! De sajnos kb. az egyetlen pozitívum ez, amit el tudok mondani a lapról. Két olyan játékmechanikát testesítettél meg benne, amit sokan nem szeretnek. Az ellenfél paklijából keresés egy nagyon tipikus időhúzás, más lapjainak "használata, stócolása" meg szintén van, akit zavar. Ez a kettő egyben van egy olyan lapon, ami ráadásul nem is annyira izgalmas képességben sem.


Oliv, a századik: Egy másik dolog, amit most már a jövőre nézve elengedünk, az a több "J" képesség egy lapon. Egy nehezen ellenőrizhető mechanika, amivel könnyű csalni és egy bíró is nehezen dönt
 
1zsz 1 nekron Koponyányi motyogó
szörny szk, KF, horgony Leah
motyogó
J: Keress ki 6 lapot ellenfeled paklijából melyen nem szerepel a "célpont" szó, és rakd alá.
Ha kikerül a játékból, keverd vissza az alatta lévő lapokat ellenfeled paklijába
Késleltetett hatás 1: rakd az alatta lévő lapokat a Semmibe.

1/3

"Apró és szakállas árnyvilági teremtmény"

----------

Xvp Oliv, a századik
szörny szk, KF, idézés, horgony Leah
vámpír
X mindig annyi, ahányadik kör van, de max. 3.
J: tegyél rá X izomjelzőt.
J2, S, vegyél le róla max. X izomjelzőt: célpont max. X idézési költségű lapot ellopod.

Repül

[1+X]/X

"Talán hajdani fiatalsága miatt, de véröröksége az elsők hatalmához hasonlatos."
 
Tuathen király piramisa

1 építő 1 nekron 4 SP leah építmény

Kijátszásakor előkereshetsz a paklidból egy Tuathen király múmiáját, vagy egy leah tárgyat, vagy építményt.
Ellenfeled nem hasznosíthatja újra és nem semmizheti a gyűjtődben lévő leah lapokat.


Tuathen király szfinxe

2 VP 2 nekron (5)/2 leah szörny „élőholt” „szárnyak”

Ha van játékban, vagy a gyűjtődben leah építmény, vagy Tuathen király múmiája, akkor [+1].
Feltámad.
Kijátszásakor és ha sebzést okoz: tehetsz célpont lapra egy elmúlás jelzőt.


Tuathen király házőrzője

1 VP 1 nekron 3/1 leah szörny/vérfarkas „szárnyak”

Feltámad.
Minden leah lapod idézési költsége 1 nekronnal kevesebb.
Áldozd fel: megakadályoz egy forrást, ami egy leah építményedre, vagy egy gyűjtődben lévő lapra hatna.
 
Balanszírozó ganüid

1 VP 3/1 rhatt szörny/ganüid „védekezés”

Kijátszhatod reakcióként is közvetlenül az után, hogy ellenfeled egy forrásával lapot húzott, vagy keresett, ekkor kapsz annyi Ganüid ifjoncot a kezedbe, amennyi lapot ellenfeled húzott/keresett.
Ha nem reakcióként és nem védekezésként játszottad ki: kijátszásakor tehetsz max. 2 ganüidedre 1-1 izom jelzőt.



Illúziópajzs

elenios azonnali/reakció, vízió

Megakadályoz egy forrást, ami X lapot semmizne, vagy újrahasznosítana a gyűjtődből. Ezután dobj X lapot a paklid tetejéről a semmibe.


Burástya kamikáze

1 VP 1/3 elenios szörny/burástya

Kijátszásakor kapsz egy Burástya kölyköt, vagy visszavehetsz egy burástyát a gyűjtődből a kezedbe.
Halálsikoly: ellenfeled sebződik annyit, ahány tókened van játékban (max hetet) és ha saját forrásodtól került gyűjtőbe, akkor kapsz egy Burástya kölyköt.


Az alvilág helytartója

követő

Megszüntetés: 15 ÉP.
Egy körben kétszer használhatsz jelenést.
K ha sikeresen használtad egy gyűjtődben lévő lapod aktiválást kívánó képességét: a paklid tetejéről egy lapot a gyűjtőbe dobhatsz és gyógyulsz 2 ÉP-t.
 
Csutermoki átok

1 VP elenios bűbáj

Képességei passzívan is működnek.
Kijátszásakor minden lap passzivizálódik (lények előtte az őrposztból a tartalékba kerülnek) és kap egy csutermoki jelzőt. Ha egy lapon csutermoki jelző van, az a lap semmilyen módon nem aktivizálódik.
„Egy csutermoki átok? NEEEE !”

Quwarg questor

1 VP 1/2 dornodon szörny/quwarg

Kijátszásakor a paklidból egy quwargot a gyűjtőbe dobhatsz.
K: ha egy quwarg bármilyen módon kikerül a gyűjtődből: kapsz 1 VP-t, vagy húzz egy lapot!


Quwarg aedilis

1 VP 1/1 dornodon szörny/quwarg

K 1 ZSZ: kapsz egy Nyomorult quwargot játékba, vagy hármat a gyűjtődbe.
Ha ez a lap bármilyen módon kikerül a gyűjtődből: ellenfelednek el kell dobnia egy lapot.


Quwarg prétor

2 VP 2/4 dornodon szörny/quwarg

Minden gyűjtődben lévő Nyomorult quwarg a következő képességet kapja: „Jelenés: semmizés: 1.”
Áldozd fel: megakadályozza egy lap aktiválást kívánó hatását és a lap a semmibe kerül.


Quwarg consul

3 VP 4/4 dornodon szörny/quwarg

Anti mágia: 0.
Ha van 2 azonos nevű quwargod játékban: az előkészítő fázisodban kapsz 2 VP-t, a húzás fázisodban pedig +1 lapot húzol.
K rakj át 2 azonos nevű quwargot a gyűjtődből a semmibe: célpont lap a gyűjtőbe kerül, vagy ellenfeled eldob egy lapot.
 
Észrevettem, de nem tudtam, hogy ez szándékos.
A powercreep visszaszorítása érdekében szerintem ez egy egyszerűen kivitelezhető szörnyekbe építhető hátrány lenne.
 
Itt van még egy leszedést motiváló koncepció.

Csontkukac (token lap)
0 VP, 0/1, Fairlight, szörny, féreg, 1 SZK
Halálsikoly: Ellenfeled játékba rakhat egy általa választott max. 1-es költségű lapot a gyűjtőjéből.
Hátrány: Nem lehet feláldozni.

Goblin horgász
1 VP, 1/2, Tharr-Fairlight, szörny, goblin, féreg, 1 SZK, KF
Ha akarod, (Szárny ikon).
[S]: Ellenfeled kap egy Csontkukac lapot.
[E]: Célpont lény sebződik 2 ÉP-t.
[J]: Kapsz egy Dobótőr lapot.
Halálsikoly: Kapsz egy Csontkukac lapot.

Horgászbolt
1 Építő, Fairlight, Építmény, féreg, 1 SP, szárny
[S], [J2]: Kapsz egyet az alábbi lapokból:
Fába szorult féreg, Sajtkukac, Szomjazó féreg, Vízióféreg, Csontkukac (ez átkerül ellenfeledhez).
Halálsikoly: Kapsz 2 Csontkukac lapot.
Hátrány: Ha a játékból kerül a gyűjtőbe, akkor azonnal a semmibe kerül.

Horgászbot
1 ZSZ, 1 Nekron, Fairlight, tárgy, féreg, KF, védekezés
Semlegesítés: lény. Nem áldozhatod fel.
Kompenzáció: Ellenfeled kap egy Csontkukac lapot.
Halálsikoly: Kapsz egy Csontkukac lapot.

Féregmester (új)
Színtelen, követő, féreg altípus
Megszüntetés: 14 ÉP.
Minden bármilyen módon kijátszott féreg után azonnal nő 1-el a max. ÉP-d és gyógyulsz 2 ÉP-t.
[S]: Ellenfeled kap egy Csontkukac lapot.
[J2]: Célpont lény sebződik 2 ÉP-t.
 
Érdekes lenne, ha 3-4 SZK kerülne az olyan szörnyekre, amiknek állandó vagy körönként aktiválandó képessége van. A leszedést jutalmazná ez az ellenféltől, és a képességük miatt a gazdájuk nem áldozná fel őket a kör elején SZK-nak.

Például:
Eleven csontkupac
2 nekron, 1/2, Leah, szörny, csontváz, élőholt, 3 SZK
[S]: Ellenfeled eldob egy véletlenszerűen választott lapot.

Izompacsirta (új)
1 VP, 2/2, Elenios, szörny, főnix, 4 SZK, szárny
[K]: Célpont lény kap egy izomjelzőt.
[J]: Minden játékban lévő jelző átkerül rá (Életjelző is), majd le kell venned róla 4 jelzőt (Életjelző is lehet).
"Biztos, hogy ez egy főnix? Hadd nézzem meg közelebbről! - Gida"
 
Yeti emír

követő

Megszüntetés: 14 ÉP.
K ha egy yetid sebzést okoz: célpont lapra tehetsz egy dermesztés jelzőt.
Ha a kör végén legalább 2 yetid, vagy legalább 4 dermesztés jelző van játékban: húzz egy lapot.

Havasi szotyadék

1 VP 2/1 leah szörny/yeti „hideg” „szárnyak”

Hidegre immúnis.
Ha eldobod a kezedből: ellenfeled sebződik 3 ÉP-t, vagy célpont lapra tehetsz egy dermesztés jelzőt.
S ha ellenfeled hidegsebzés éri: következő reakciója nem jön létre (több ilyen hatás nem adódik össze).


Elmefagyasztó yeti (új)

1 VP 1 áldozás 4/4 leah szörny/yeti „hideg”

Hidegre immúnis.
Idézési költségéből egy áldozást helyettesíthetsz egy yetid kézből, vagy gyűjtőből semmibe dobásával.
Kijátszásakor ellenfeled sebződik 2 ÉP-t és veszít 1 VP-t.
K ha ellenfeled hidegsebzés éri: el kell dobnia egy lapot a kezéből.


Őrjöngő yeti (új)

2 VP 1 áldozás (3)/3 leah szörny/yeti „hideg” „szárnyak”

Hidegre immúnis. Idézési költségéből 1 áldozást helyettesíthetsz 2 dermesztésjelző lapokról levételével.
Kijátszásakor célpont permanenst a gyűjtőbe küldhetsz.
K ha ellenfeled hidegsebzés éri: minden lény és játékos sebződik 3 ÉP-t.


Yeti sámán

2 ZSZ 1/4 leah szörny/yeti „hideg”

Minden hidegsebzés, ami téged, vagy lényeidet érne, sebzés helyett gyógyít.
S 1 ZSZ: visszavehetsz egy yetit, vagy egy „hideg” lapot a gyűjtődből a kezedbe.
Halálsikoly: célpont lapra tehetsz 3 dermesztés jelzőt, vagy ellenfeled sebződik 3 ÉP.t


Áldozatkész yeti

1 VP 2/3 leah szörny/yeti „hideg” „szárnyak”

Hidegre immúnis.
Ha feláldozod egy yetid, vagy „hideg” lapod kijátszásához, vagy egy ilyen lap aktiválást kívánó képességének költségeként: kapsz egy Yeti csemetét, vagy a kör végén húzz egy lapot!
 
2zsz X-1 nekron Az első kedvese
szörny KF, életkioltó, szk, horgony Raia/Leah
vámpír
X max. 3.
Kijátszásakor ellenfeled max. X lapja visszakerül tulajdonosa kezébe, majd ha akarod, és van 1 köteléke, vedd vissza 1 lapod az asztalról a kezedbe.
Ha két köteléke van, a visszavett lapot a gyűjtődből is választhatod.

Repül

[X]/X

"Puszta jelenlétével is sokak szívében félelmet keltett."

----------

3zsz Fagyban fogant főnix
szörny szk, tűz, hideg Raia
főnix
Ha sebzést okoz, áldozd fel: húzz 1 lapot VAGY keress ki 1 tűz vagy hideg lapot a paklidból (kivéve Fagyban fogant főnixet).
Ha tűz lapot kerestél: te és ellenfeled sebződtök 3-at.
Ha hideg lapot kerestél: minden permanensre rakj 2 dermesztésjelzőt.

Repül

1/[4]

"Egyszerre törékeny, és roppant veszélyes"
 
Daxx ura

követő

Megszüntetés: 15 ÉP.
A második körtől minden éjfattyad [+1]-et kap.
Éjfattyaid ellen nem működik ellenfeled lapjainak „életkioltó” képessége.
K: a kör végéig egy éjfattyad áramlását ingyen használhatod.


Tl’urlang integrátor

6 VP 6/X+1 chara-din szörny/éjfatty

Élet: 2.
X annyi, amennyi a játékban lévő éjfattyaid alap ÉP-jének az összege (kivéve Tl’urlang integrátort).
K, ha egy éjfattyad az asztalról a nem áldozástól a gyűjtőbe kerül: húzz egy lapot, vagy kapsz 2 VP-t.
Áramlás: a következő éjfattyad idézési költsége 3 VP-vel kevesebb (de nem mehet így 1 VP alá).


Q’wertz termelő

2 VP 2 ZSZ 1 nekron 5/5 chara-din szörny/éjfatty „szárnyak”

Élet: 1.
Kijátszásakor kapsz annyi passzív Éjfatty biogenezist, ahány éjfattyad van játékban.
S: célpont lény a gyűjtőbe kerül, vagy célpont éjfatty aktivizálódik.
Áramlás: kapsz egy passzív Éjfatty biogenezist, és a kör végén húzz egy lapot!


D’rwang utánpótló

2 VP 2 ZSZ 5/(3) chara-din szörny/éjfatty „szárnyak”

Élet: 1.
Kijátszásakor húzz annyi lapot, ahány éjfattyad van játékban, vagy a gyűjtődben.
Áramlás: a következő éjfattyad idézési költsége 2 VP-vel kevesebb, és a kör végén húzz egy lapot!


N’yarlthep pörgető

2 VP 2 ZSZ 5/6 chara-din szörny/éjfatty „szárnyak”

Élet: 1.
K, ha sikeresen kijátszol egy éjfattyat, vagy sikeresen használsz egy áramlást: húzz egy lapot, vagy ellenfeled eldob egy lapot.
Áramlás: a következő éjfattyad idézési költsége 3 VP-vel kevesebb (de nem mehet így 1 VP alá), és tehetsz célpont éjfattyadra egy élet jelzőt.
 
Motyogó múltbanéző
1ZSZ 2 Nekron
Leah szörny KF 1SZK
Kettős Kötelék:
Idézési költségéből a nekront fizetheted az ellenfél dekkjéből.
Kötelek: Élet 1
Kijátszásakor és minden előkészítő fázisodban egy semmibe lévő lap egy kijatszaskori képessége létrejön,mintha Te játszottad volna ki.
(3)/3
"-Motyogó sámánok? Ugyan már! Olyanok nincsenek..."
 
Portyázó minotaurusz

IK: 1 mana 1 zan

Ereklye, KF

Idézési költségét nem lehet módosítani.
Kijátszásakor célpont permanens a kezedbe kerül.
S: Célpont lény vagy játékos gyógyul 3-at ÉS semmizés 2
 
Alanori don

követő

Megszüntetés: 14 ÉP.
Árnymanóid +1 sebzést kapnak.
E keverj vissza egy árnymanót a kezedből a pakliba: húzz egy lapot és gyógyulsz 2 ÉP-t.
S 1 ZSZ, rakj át egy árnymanót a gyűjtődből a semmibe: kapsz egy Dobótőrt.


Gyűjtögető árnymanó

2 ZSZ 2/1 dornodon kalandozó/árnymanó KF „szárnyak”

A 2. körtől kijátszásakor ellenfeled veszít annyi VP-t és SZK-t, amennyi árnymanód és dobótőröd van játékban, és te megkapod, amit ő elvesztett.
E áldozd fel: húzz egy lapot!


Mennydörgő kénsav (új)

1 VP 1 ZSZ 2/1 dornodon kalandozó/árnymanó KF

S: kapsz egy Dobótőrt, vagy célpont tárgyat ellophatod (de ha „duplakötelék” vagy feláldozod egy dobótőröd, akkor célpont nem lény lapot).
Minden árnymanód lép egy szintet.


Mágiatolvaj

2 VP 2/2 dornodon kalandozó/árnymanó KF

Kijátszásakor ellenfeled gyűjtőjéből kijátszhatsz egy varázslatot, mintha a kezedben lenne és ha „duplakötelék”, vagy feláldozod 2 Dobótőröd, akkor a költségét fizetheted ellenfeled erőforrásaiból (de nem áldozhatod fel a lapjait), vagy vegyesen.
Ha egy árnymanód, vagy tárgyad megsebzi az ellenfeled: gyógyulsz annyit, amennyit sebzett.


Zsebmetsző Joe (új)

2 VP 1 nekron 1/2 dornodon kalandozó/árnymanó KF

Kijátszásakor előkereshetsz a paklidból egy árnymanót, vagy egy lapot, amin a tőr szó szerepel, és ha ez egy Zsebmetszés volt, akkor a kör végéig ingyen kijátszhatod.
„kötelék” E áldozd fel: ellenfelednek el kell dobnia egy lapot a kezéből.


Késelő Jack

2 VP 1 nekron 2/3 dornodon kalandozó/árnymanó KF „szárnyak”

Kijátszásakor visszavehetsz egy árnymanót a gyűjtődből, vagy kapsz egy Késelés lapot a kezedbe és az utóbbit a kör végéig ingyen kijátszhatod.
Áldozd fel: megakadályoz egy varázslatot.
 
Köszönöm a választ.

Szóval akkor ganüideket kell tervezni

Megakaptár: Felőlem lehet épület, csak 2 építőért én drágának érzem, egyért viszont túl erősnek. Azt meg nem annyira szeretem, ha egy épületnek vegyes a költsége.

Moebius: 2017-től megvannak word fájlban az ötleteim és abban nem találtam ilyen nevet, úgyhogy az sem ma lehetett . De ha más néven jelenik meg ilyen lap nyilván annak is örülök.

Projektor: De igen, egy tárgy , de ebből meg az előzőből is láthatod, hogy névadásban nem vagyok túl jó. A proavtivátor, paraprotektor meg hasonló nevek mellé úgy gondoltam beillik egy ilyesmi is.

Annihilátor: Illeszkedik azon ganajok sorába, amik tápolják az ifjoncokat. Nekem tetszik ez a vonal, főleg a képességek adása nekik.

Dolgozó: Na ennek örülök.

Tűznyelő: A magmaköpővel van szinergiája.
 
Motyogó bába
1VP 1ZSZ 1Nekron
Leah/Dornodon szörny KF 1SZK motyogó
Kijátszásakor kapsz egy (Kettős kötelék:kettő) motyogó kölyköt izomjelzővel.
S: Vedd vissza a kezedbe (ez a képesség a gyűjtőből is működik)
1/4
"Minek ezeknek segítő? Maradjanak az árnyakban!"

Szövetszaggató
3ZSZ
Leah szörny motyogó KF ősmágia 2SZK +1 reagálni rá
Élet:1
Ha bárhonnan,bármilyen módon a Semmibe kerül kapsz egy motyogó kölyköt.
Kijátszásakor és amikor valaki kijátszik egy lapot azonnal kapsz egy motyogó kölyköt (körönként max.2-t).
2/5
"Hol feltépi az árnyak szövetét azonnal születik egy újabb rém..."
 
Motyogó visszhang
3 VP
Leah azonnali motyogó
(Kettős kötelék):+2 reagálni rá
Kompenzáció:Ellenfeled következő két lapja nem jön létre.
Számold meg az ellenfeled kezében,asztalán,gyűjtőjében lévő lapokat:Paklijából összesen ennyi lapot a semmibe dob,majd minden lapjára rakj egy elmúlás jelzőt.
 
Na, a ganüidek az én területem

Ganüid megakaptár: Jelenleg nincs tervben új helyszín kiadása. Ugyanakkor ez a lap akár sima épületként is oké lehet, de átgondolom még, mert elég sok ganüidnek van valami erőforrás képessége, és az ifjonc dobása 2 lapra kicsit erős. Még meglátom.

Moebius: Nem emlékszel a régi lapjaidra? Ezt a nevet biztosan nem először használod, onnan tudom, hogy feltettem korábban a listára egy ilyen nevű lapot, ami át lett nevezve, hogy felújítás legyen belőle. De aztán Miklósnak nem tetszett a felújítandó lap képe, így lehet visszanevezzük. Ez a lap nem került be a kiadandó lapok közé, de nem is esett ki, a 2023-as szettel újrateszteljük. Ennek a lapnak a képessége viszont nagyon hasonlít egy másik régi lapod képességére, ami viszont ha minden jól megy, meg is jelenik. A kettőből következik, hogy ennek a lapnak jelenleg nincs sok értelme

Ganüid projektor: A projektor nem egy tárgy? A duplaköteléket itt feleslegesnek érzem, mert a ganüid pakli simán megcsinálja, maga a képesség meg nem olyan erős, hogy más deckekben vagy drafton el kéne lehetetleníteni.

Ganüid annihilátor: Ezt igazából nem értem, hogy miért kéne. Saját magunkkal nem nagyon lehet kombózni, semmizés helyett meg elég vérszegény a képessége.

Ganüid dolgozó: Ilyenkor hátrán, hogy valaki nem látja a tesztlistát . Van egy nagyon hasonló képességű lap a listán.

Ganüid tűznyelő: Ez egy érdekesebb lap, bár kérdéses számomra, hogy a tűz szinergia ide kell-e, mert színben a Rhatt kb. teljesen esélytelen.
 
Ganüid megakaptár

2 VP 1 nekron 1 SZK színtelen helyszín

S dobj egy ganüidet a kezedből a semmibe: húzz 2 lapot!
E: célpont lapra tehetsz annyi dermesztés jelző, amennyi ganüided van játékban.


Moebius

2 VP 3/3 rhatt szörny/ganüid „rezisztens”

K ha eldobsz egy ganüidet a kezedből: kap egy izom jelzőt.
Ha sebződik, vagy sebzést okoz: ellenfeled következő húzó forrása nem jön létre (több ilyen hatás nem adódik össze).
Áramlás: kapsz 2 Ganüid ifjoncot a kezedbe


Ganüid projektor

1 VP 1/3 rhatt szörny/ganüid

K, ha ganüid kerül a kezedbe (kivéve húzással): kapsz 2 VP-t (kivéve az első körben).
Minden Ganüid ifjoncod kap +2 SB-t.
„Duplakötelék”: Jelenés: kapsz egy Ganüid ifjoncot a kezedbe, vagy a kör végéig nem sebződhetsz.


Ganüid annihilátor

2 ZSZ 1/1 rhatt szörny/ganüid

Kompenzáció: kapsz egy Ganüid ifjoncot a kezedbe, vagy kettőt a gyűjtődbe.
Minden Ganüid ifjoncod a következő képességet kapja: „Újrahasznosítás: 1”.
Minden ganüided kap +2 ÉP-t.


Ganüid dolgozó

1 VP 1/1 rhatt szörny/ganüid

S dobd a paklid felső lapját a semmibe: ha ez egy ganüid volt, akkor gyógyulsz 3 ÉP-t, kapsz 1 VP-t és egy Ganüid ifjoncot a kezedbe.
Áldozd fel: megakadályoz egy forrást, ami egy vagy több ganüidedre hatna vagy reagálna.


Ganüid tűznyelő

2 VP 3/1 rhatt szörny/ganüid „tűz” „szárnyak”

K dobj egy ganüidet, vagy egy „tűz” lapot a kezedből a semmibe: célpont lény sebződik 3 ÉP-t, vagy célpont lap visszakerül a tulajdonosa kezébe (de ha olyan lapot dobtál, ami „tűz” és ganüid, akkor mindkettő létrejön).
Minden ganüided a következő képességet kapja: „halálsikoly: ellenfeled sebződik 3 ÉP-t”.
 
A kezdők oltalmazója

követő

Megszüntetés: 15 ÉP.
A 2. körtől a gyakori és nem gyakori lapok [+1]-et kapnak.
Ellenfeled minden forrása, ami hatna egy gyakori, vagy nem gyakori lapodra 1 VP-vel drágább.
Minden gyakori és nem gyakori lény (kivéve a tókeneket) kap +1/+1-et.


Tőrfarkú rák

2 VP színtelen szörny/krabber „háló”

Kijátszásakor és minden előkészítő fázisodban kapsz egy Dobótőrt.
Ha egy krabbered, vagy egy Dobótőröd megsebez egy lényt: az a lény elveszíti minden speciális képességét, és kap egy álom jelzőt.


A fattyak öreganyja

Megszüntetés: 13 ÉP.
Használhatod mellette a Fattyak öregapját (de más követőt nem).
A 2. körödtől minden fattyad [+1]-et kap.
S: aktivizálhatod egy fattyad.
S, ha legalább 2 fattyad van játékban és legfeljebb 2 lap van a kezedben: a kör végén húzz 1 lapot!


Alvilági fatty

1 VP 1/3 chara-din szörny/chara-din fattya

Minden chara-din lényed kap +1 sebzést.
S: kapsz annyi VP-t, ahány fattyad van játékban (de max. 2 VP-t és csak a második körödtől).


Fatty generális

1 VP 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya

K ha sikeresen játékba hozol egy chara-din fattyat: húzz egy lapot, vagy visszavehetsz egy chara-din lapot a gyűjtődből a kezedbe.
Áldozd fel: megakadályoz egy varázslatot.
 
Szerencsére a Tűztornádó a leszedés mellett még szikrákat is tud adni, designed for tűzdeck
 
Dehogy is. Valószínűleg emberünk szeret kombópaklikkal vagy valami antiraksis csodával játszani és nem szereti a leszedéseket, mert azok nem húznak lapot. :P Inkább pont az agyatlan pörgés a gond jelenleg, tehát tesztelői oldalról a háló nagyon is igényelt mechanika. Az lenne az ideális, hogy minél több leszedéssel játsszanak az emberek counterek helyett. Ezt a háló pont elősegíti amúgy.

Üdv: Kyb
 
Ekkora probléma jelenleg a a háló a játékban?
 
Esetleg ez?
https://www.beholder.hu/?m=hkk&in=hkk.php&kartya=8899
 
Szerintem erre/ilyen FUNKCIÓJÚ lapra szükség van.

"Minden játékban lévő háló-s permanens kap egy dermesztés jelzőt."

Lehet ez asztalon maradó, vagy azonnali 0 csontért, vagy 1zanért, vagy 1VP-ért. Fel lehet áldozni vagy nem... színtelen vagy akár kétszínű... a tesztelőkre bíznám, de valamilyen formában kellene egy ilyen lap.

A háló szerepét, miértjét, ötletét megértem, de legalább egy lap kellene ellene...
 
  ... | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | ...
Nézet:
Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.