Vissza a Főoldalra
 
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
     
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett

Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
HKK - Zén Legendái: Ködrelikviák január 19.
HKK - Zén Legendái: Ünnepek december 10.
Hatalom Kártyái - Elemi erők november 24.
A pillanat képe
Tinuva és Bovai csatája
(Könyv esemény)
Küldd el képeslapként!
Tinuva az elf, aki a mordel Morvaiként született, és testvére Bovai, aki még mindig mordel, küzdenek életre-halálra.
Nézz szét a galériában!
Kódex pontosítások
Hatalom Szövetsége – 45. félév
Argum City: Az indulás
Előrendelhető a legújabb Zén Legendái minikiegészítő a Ködrelikviák!
Ködrelikviák – Beharangozó

A lista folytatása...
Aukciós statisztika
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Regeneráció (528. tudati képesség)
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból

A lista folytatása...
HKK kérdés? (44257)
[HKK Piac] Lapokat keresek (27958)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (6507)
Új játék a Beholdertől (76)
Ködrelikviák – Beharangozó (18)
[HKK Piac] Eladó lapok (141072)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:







Utoljára ezt küldték:

Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Swords Comics
Pókerjáték
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
Ajánlott böngésző, felbontás:
Internet Explorer, 1024x768
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
38. és mőködött
 
Ez érdekes, mert (AK3 szerint nem működik a dolog.
 
Nevetni fogsz, de ‘98-ban atomállat kombó
volt, hogy Gandor és Zomar együtt
elpusztíthatatlanná tették az asztalod

Meg páros játékon is nagyot ment a Zomar - Dèja vu
(úgy elég volt az egyiknek kiszenvedni a 14 manát)
 
Célzó képesség, csak akkor tudod használni, ha van célpont.
 
Áh, tényleg, most hogy mondjátok, rémlik a dolog, hogy ez lett a döntés. Elnézést. Jobb is így
 
Ja, hogy a régi verzió.
Nem ismertem ezt a papírt korábban. Nem rossz, hogy felújítás címszóval nerfelve lett...

Így viszont működik a dolog.
Csak úgy lehet ezt a lockot megoldani, ha egy lénnyel leszeded a zomalt.
Vicces kombó, csak 3 lap, két szín és 20 mana kell hozzá.
 
A Jerikó lap nem jelzővel működik. (Nem a kislányáról volt szó)
 
A képességet megkapja, de nem fog működni, mert nem lesz rajta jelző. A nevet be kell helyettesíteni, ez pont a múltkor volt téma ugyanezzel kapcsolatban.
Ennek ellenére meg lehet ölni téged, mert időleges hatás jelző hiányában nem működik a képesség.
 
Pont nemrég lett leírva valahol, hogy Pura vecz képességét ha átadják akkor is kerül az új lényre dermesztésjelző, így szerintem ez is kell működjön. Morq fan gor faq-ra hivatkoztak akkor.
 
Arra gondoltál, hogy Jerikó kapja meg Zomar képességét?
 
Ok elolvastam a lapot. Ha nem megy tóken a semmibe, akkor nincs "tóken gazdája". Kár hogy nincs komment törlés.
 
A lélekkufár ad tókent akkor is, ha nincs mit a semmibe küldeni? Vagy a képesség első fele költség? Ha ez így van a 67.3.-as pont miatt nem kap az ellenfelem szörnykomponenst? Esetleg teljesen rosszul közelítem meg a kérdést?
 
És ez tuti?
 
Nem, mert ahogy írtad, Zomart nem Jerikónak hívják, szóval szükséged van egy aktív Jerikóra Zomar-on kívül, hogy működjön a dolog
 
Régi lapokkal kapcsolatosan lenne egy kérdésem:

Ha Jerikó képességét átadom Sir Lonil Zomarnak Idegen tollakkal (ami ugye Zomar esetében azt jelenti, hogy a kapott képességeket örökre megtartja), akkor 1ÉP alá nem üthetnek, amíg Zomar aktív?
Az a gondom, hogy Jerikó szövege úgy szól, hogy “Ha Jerikó aktív, minden sebzés, amely ÉP-det 1 alá csökkentené, csak 1-ig csökkenti.”
Csakhogy Zomart nem Jerikónak hívják. Ettől függetlenül működik a dolog?
 
köszönöm!
 
Nem. Mert a követőszüntetése aktiválást kívánó képesség (mivel nem kötelező használni - "kikapcsolhatod"), az izomkapása meg automatikus ("kap"), és az utóbbi előbb jön(ne) létre, mint az előbbi. Mikor azonbanaz utóbbi létrejönne, akkor még nincs követőnk, ami a köteléket teljesítené.

21.18. Képességek sorrendje. A sikeresen kijátszott asztalon maradó lapok képességei közül elsőként mindig az állandóan működő képességei kezdenek el működni. Ezután létrejönnek a kijátszáskori automatikus képességei. Végül önálló cselekvésként használhatók a lap kijátszáskori aktiválást kívánó képességei.
 
Kap-e izmot a Zudakebodnor, ha Káoszmesterrel játszom és a másik kijátszáskori képessége kikapcsol egy átkozott követőt ami visszakapcsolja a Káoszmesteremet?
 
Ja értem, tehát az "egy lapból használhatsz eggyel többet" megfogalmazásban a lapot konkrétan a régi vagy új lapra kell érteni. Ez így logikus, viszont kicsit inkonzisztensnek érzem, hogy a 2+2 működik, sőt, ha jól értem, a 3 régi + 1 új is, de a 3 új + 1 régi nem. Értem a logikát, csak furcsa.

Azt viszont valahogy kifejezetten kétlem, hogy a Kiadónak bármilyen határozott véleménye volna a régi és új Tarimászok bebölcsözésének kérdésében.
 
Szerintem nem működik.
Nézzük: simán betehetek a pakliba 1 régit, és 2 újat, vagy 2 régit 1 újat. Ezt a szabályok nem tiltják.

Az előbbi esetben sajnos nem tudom megmutatni az újat, hogy ebből 1-el többet akarok használni, mint lehetne (ugyanis csak 2-őt lehetne az 1 régi mellett), mivel annak költsége 2-es. Ez a megoldás pedig nagyon egyszerű lenne.

Ha azonban használok 2 újat és 1 régit, akkor meg tudom mutatni a régit, hogy ebből 1 helyett 2-őt akarok használni.

Tehát a 2+2 verzió működik.

Ha 3 újat használok, akkor viszont nem mutathatom meg a +1 régit, mert alapból nem használok ilyen lapot a deckben.

Nem tehetsz be bölccsel sem olyan lapot, amit alapból nem használsz és nem használhatsz (pl. tiltott lapot bölccsel sem tehetsz a deckben, hiába mondanád, hogy alapból nem használhatod, azaz 0-át használhatnál belőle, de bölccsel +1-et teszel be...)

Szóval ez a verzió szerintem nem működik.

(De simán el tudom képzelni azt is, hogy a Kiadó döntése ellentétes ezzel.... :shock
 
Ha Mardakor bölcset használok, játszhatok 3 Tarimász, a csúf (új) és 1 Tarimász, a csúf (régi) lappal? Az újnak a költsége ugye 2, amit a bölcs nem enged, de a régi 3-ba kerül, ami már jó.
 
Pontosan.
 
Szerintem ezt ugy kell ertelmezni mint a lenyeknel az eletmento hatast, annyi kulonbseggel h ezt akkor is hasznalhatod ha nem kenyszeritett aldozassal te magad aldozod a targyat. Magyarul mikor sikeresen letrejott az a cselekves, aminek hatasara / kovetkezmenyekent a targy leesne, akkor lehet hasznalni. Szerintem ez nem reakcio. Ahhoz ennek egyertelmuen rajta kellene lennie a lapon.
 
A Lega Pega képességét úgy kell értelmezni,hogy lehet
a paklimban 4 szín+bármennyi színű pega?
 
Alkímiázó üst képességét hogy kell értelmezni?
Mit jelent, hogy 'éppen most került a gyűjtőbe'?
Ha leszedik egy tárgyamat, akkor még abban a körben visszatekerhetem? Vagy csak a közvetlenül azután következő cselekvésből, mint az unaloműzőnél? Tehát kb egy aktiválást kívánó kapcsolódó hatás?
Esetleg a régies megfogalmazás ellenére reakciónak számít? Tehát esetleg ha a semmibe lövik/áldozom a lapot, akkor is meg tudom menteni az üsttel?
 
Egy lapot, egyszerre csak egy célból tudsz feláldozni.
Molluszk vagy késdobáló esetében a követő vagy a helyszín képességének a költségként áldozod. Ha sebezni akarsz vele, akkor meg a saját képességének a költségeként áldozod fel.

De egy lap feláldozásával csak egy képességet tudsz kifizetni.
 
Sziasztok!
Ha a füstös késdobáló* képességének kell áldoznom a dobótőrt,a saját képességének kell áldoznom(a dobótőrt,magyarul sebzek kettőt),vagy költségként,a zsz mellett.
köszi:
mbbbba



*vagy molluszk
 
Igen visszatehető. A hkk gyakori kérdések között megtaláltam. :-)
 
Sziasztok!

Orgling bűzpermetezővel egy a gyűjtőmben lévő helyszínt visszatehetem a játékba, ha ebben a körben küldte a gyüjtőbe az ellenfelem?

Köszi.
 
Akkor nem értem ha az elsővel is tudok trükközni,minek akarnám a többit visszatenni...? mindegy,plátói kérdés volt inkább
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2019
1680 Budapest, Pf. 4 | E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.