Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Alfa pakli - Mágusok március 16.
Alfa pakli - Druidák március 16.
Alfa pakli - Boszorkányok március 16.
A pillanat képe
Édes vágyak
(Túlélők Földje)
Küldd el képeslapként!
Mi máson is járhat a hontalanságra ítéltetett kalandozólány esze, miközben a vadont járva kevésbé sem ízletes apró bogyókon kell tengődnie, mint finom falatokon, fenséges ízeken. Persze, ha tudná, hogy csak egy főzőüstre és néhány alapanyagra van szükség ahhoz, hogy a királyi finomságokban neki is része lehessen, már nem búsulna ennyire.
Nézz szét a galériában!
Hétvégi verseny és Legendák Viadala
XLVI. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés
Legendák Viadala paklibeküldés
HKK Kódex változások
A Sötétség Kora - helyzetjelentés

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022
Országjáró feladat 2020

A lista folytatása...
Hétvégi verseny és Legendák Viadala (9)
Lapötletek (64956)
Versenybeszámolók (19284)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (8133)
Versenyhirdető (1827)
[HKK Piac] Eladó gyűjtemény (9481)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Szikrázó manahal
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
  ... | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | ...
Nézet:
Szívesen látnék a "krono" lapokból egy felújított csokrot. Bogár, kulacs, pók, tapír, elementál. Mondjuk egy zén formájában.

Konkrét lapötletem nincs, de lehetne az "idő" köré építeni a feeling-et. Lehetne körszakítással, fázis duplázással/elvétellel stb. operálni...

Szuper lenne ha lapok képessége valamennyire újra harmonizálna a nevükkel, illusztrációjukkal.

Pl. A transzörvénylőnél nagyon tetszik hogy az "asztalra áramolja magát".
 
A fattyszerencse áradása

1 VP chara-din azonnali

Dobj egy kockával: kapsz annyi Chara-din fattyát, amennyit dobtál. Az így kapott fattyakra tégy 1-1 balszerencse jelzőt. Amíg balszerencse jelző van rajtuk, addig nem építkezhetnek, nem lehet feláldozni őket és nem támadhatnak játékost.


Elmerágó (új)

1 VP 2/2 chara-din szörny/xenó, féreg

Kijátszhatod bármikor, amikor azonnalit játszhatsz ki.
K ha ellenfeled lapot dob (kivéve Elmerágótól): el kell dobnia egy véletlenszerű lapot. Egy lapdobásra csak egy Elmerágó képességét használhatod.
S: ha a gyűjtődben van és ellenfeled lapot dob a kezéből: játékba rakhatod.


Kedvencek temetője

1 ZSZ 4 SP leah építmény „szárnyak”

S 1 VP: a gyűjtődből játékba rakhatsz egy szörnyet. A szörny leah színű és élőholt lesz és a következő hátrányokat kapja: Ha sebzést okoz: 50% eséllyel (használj érmét) a gazdáját sebzi meg. Ha használja egy aktiválást kívánó képességét, az 50% eséllyel nem jön létre.


Tűzgyújtó

2 VP 3/3 dornodon kalandozó/ember KF

Kijátszásakor visszavehetsz max 3 Szikrát a gyűjtődből a kezedbe.
K 1 VP, vagy dobj egy lapot a semmibe: célpont lény vagy játékos sebződik 2 ÉP-t, vagy célpont max 1 költségű nem lény lap a gyűjtőbe kerül.


Sötét torony

színtelen építmény 1 építő 5 SP „szárnyak”

K2 ha játékba hozol egy épületet, tégy rá egy szint jelzőt.
A következő képességei közül egy körben egyet használhatsz, azt is csak egyszer és csak ha van rajta elég szint jelző.
2 jelző: gyógyulsz 4 ÉP-t.
3 jelző: kapsz 1 VP-t, vagy egy SZK-t.
4 jelző: a kör végén húzz egy lapot!
5 jelző: célpont lap a gyűjtőbe kerül és végy le róla egy szint jelzőt.
6 jelző: megakadályoz egy lapot és végy le róla 3 szint jelzőt.
 
Nekem ez a lap hiányzik.
Új digitális rajzot csináltattam Nagy Gerivel, ha kell, szívesen ingyen felajánlom hozzá.

Vérhörgő mamulut
kalandozó
ember, kígyó

3vp, 1zsz, 1nekron,

Mágikus 8/mágikus 4.

Élet:1

Kárpótlás: célpont lapot a Semmibe küldhetsz.

Hátrány: Minden előkészítő fázisodban áldozd fel egy permanensed, különben a gyűjtőbe kerül.

E: 1zsz kapsz egy tokent.

Flavor: "Tipli"
 
Tiltakozó termik

1 VP 2/2 rhatt szörny/termik

1 VP-vel drágább a termikeket kivéve minden olyan asztalon maradó lap, aminek van kijátszáskori képessége.
K ellenfeled sebződik 1 ÉP-t, vagy veszít 1 VP-t, vagy 1 SZK-t.


Transzparens termik

1 VP 2/2 rhatt szörny/termik

Termik epikolosszusod mindenképpen működik, kivéve ha feláldoztad (ez a képesség a gyűjtődből is működik, amíg ellenfelednek van működő követője, vagy szabálylapja).
K: célpont pakli tetejéről 2 lap a gyűjtőbe, vagy a semmibe kerül.


Törtető termik

1 VP 2/2 rhatt szörny/termik [+1]

Ha sikeresen kijátszol egy termiket a kezedből: létrejön a termik egy K képessége, de ezt a képességet a kör végéig ez a termik már nem használhatja többször.
K: célpont lap kap egy dermesztés jelzőt.


Titkolózó termik

1 VP 2/2 rhatt szörny/termik

Minden termiked rezisztenciát kap.
K 1 ZSZ: visszavehetsz egy termiket a gyűjtődből a kezedbe.
Halálsikoly: keress elő egy termiket, majd dobj egy lapot a kezedből a gyűjtőbe.


Tükröződő termik

1 VP 2/2 rhatt szörny/termik

Termikjeidre nem hatnak ellenfeled azon forrásai, amik nem célozzák őket.
K 1 VP 1 nekron: ha ellenfeled egy forrásával VP-t kap és/vagy lapot húz: te is kapsz annyi VP-t ill. húzol ugyanannyi lapot.
 
A tudás hat almája
1 ZSZ, Sheran, tárgy, rezisztencia, ereklye
[S]: Rakj játékba egy A tudás almája token lapot.
Ha bármikor 6db A tudás almája tokened van játékban, költs el 6 ZSZ-t: azonnal megnyerted a játékot.

A tudás almája
1 ZSZ, Tárgy, Sheran, token, ereklye
Forrásra immúnis.
 
Ne haragudjatok, de nekem ő hiányzik a játékból:

Zt'tuzzarxn, a világok megsemmisítője
Chara-din-Leah, éjfatty altípusú avatár,
IK 5 zanszilánk
Reakciódrágítás: +2, életkioltó, 1 csont
X/X+1, mágikus támadás és védekezés. Passzív

S (összefogás): Feltámad.
Az ellenfél minden lapja a semmibe kerül. X annyi, amennyi lapot így a semmibe küldött.
Direkt sebző harci képesség: Az ellenfele a semmibe kerül.
Amennyiben az ellenfelet támadja, abban az esetben ütésével maximális életpontot sebez.

Flavor: "Ha hihetünk a mendemondáknak, és mégis sikerül végezned Zt'tuzzarxnnal, az éjfattyak ura egy másik helyen, egy másik testben materializálódik újra."
 
A Középkort én is adnám.
Annyival egészíteném ki, hogy nem lehet mellette követőt használni, és nem hat rá a Semleges Csatamező.
 
Burástya özönlés (új)
azonnali
Elenios nemgyakori

X-1 zanszilánk X-1 reakció drágítás

Áldozd fel X lapodat, kapsz X aktív Burástyakölyök lapot (X max 3). Ebben a körben Burástyakölykeid nem foglalnak helyet az örposztban és láthatatlanok.
Jelenés: Kapsz Y+1 Burástyakölyök lapot a kezedbe, Y annyi ahány token lapja van ellenfelednek a játékban vagy gyüjtőjében (Y max 3) .
 
Babonás fatty

1 VP 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya

Minden chara-din tóken lényed kap +1/+1-et.
S a kör végén, ha legalább 13 Chara-din fattya nevű lapod van játékban: ellenfeled sebződik 20 ÉP-t.


A leggonoszabb fatty

1 VP 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya

Amíg játékban, vagy a gyűjtődben van: Chara-din fattya nevűnek számít.
K rakj a paklidból, vagy a gyűjtődből 4 azonos nevű lapot a semmibe: megakadályoz egy lapot, vagy célpont lap a gyűjtőbe kerül, vagy ellenfeled eldob egy lapot.


Újratermelő fatty

1 VP 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya

Amíg játékban, vagy a gyűjtődben van: Chara-din fattya nevűnek számít.
Kijátszásakor visszavehetsz bármennyi Chara-din fattya nevű lapot a gyűjtődből a kezedbe.


Fatty bűbájmester

1 VP 1/3 chara-din szörny/chara-din fattya

Amíg játékban, vagy a gyűjtődben van: Chara-din fattya nevűnek számít.
S: célpont lényre tehetsz egy Gazdatestet (használj előre kikészített lapot).


Megfontolt fatty

2 VP 1 nekron 3/1 chara-din szörny/chara-din fattya

Amíg játékban, vagy a gyűjtődben van: Chara-din fattya nevűnek számít.
J: játékba rakhatsz a gyűjtődből bármennyi Chara-din fattya nevű lapot, ami ebben a körben került oda (kivéve áldozástól).
 
Az alábbi lap mozgatja a fantáziámat, így fel lehetne újítani:

Színes dözmög

1/1-es Raia szörny, ritka
Nincs csont, nincs KF, 2 VP költség
S: megválaszthatod a színét, színtelen nem lehet, gyűjtőben is működik
S: Jó: célpont játékos vagy lény sebződik 1-et
S: Semleges: blokkolás 1
S: Gonosz: dobj 2 lapot a gyűjtőbe egy pakli tetejéről

Flavor: "Változatos kinézetük ellenére is csak a kis vérszívók..."

Az alapelv az lenne, hogy színt vált és nem jellemet, ami segít abban, hogy ha más lapok megkövetelnek egy színhez tartozó lapot/lapokat a gyűjtőben vagy asztalon, annak lehet mutatni. A képességeinél viszont előjönne a kis vérszívó jellege, ám itt csak a jelleme számít. Jóra gyógyulást akartam elsőre írni, de akkor nem vérszívó
 
Hogyha már jönne hozzájuk epikus, akkor annak több értelme lenne, hogyha [S]-re engedné, hogy eggyel többször lehessen használni a Jelenés képességet abban a körben.
Se az olcsóbbítás, se az extra pakliégetés nincs olyan fontos, mint ez. Sokszor szokott az lenni gyűjtőgenben mostanában, hogy kiégetek egy nagy rakás lapot és csak pislog egymás mellett a sok Jelenés. A mostani zén sem fogja ezt a helyzetet megoldani.
 
Sziasztok!

Az új zént nézegetve és mivel azt írtátok, a gyűjtőgennek is lesz egy igazi etnikuma, a kísértetek, arra gondoltam, hátha adna valamit a játékhoz, ha bilincs/börtön helyett egy kifejezett epikusa is lenne:

Khaspaer
követő, epikus

kedvelt lap: kísértet
S: a következő kísérteted 1 VP-vel olcsóbb, vagy rakj egy lapot a paklid tetejéről a gyűjtőbe
J: rakj egy lapot a gyűjtődből a játékba
 
Páncélroppantó féreg
Dornodon
1 zanszilánk 2/2 szörny, féreg, szk
j:A kör végén húzz egy lapot.
Ha antimágiának kellene dobnod, akkor dobd el helyette ezt a lapot.
jelenés: célpont lény sebződik 2-t.
 
A halál suttogó árnya
2 VP
Leah motyogó ősmágia védekezés rezisztencia 2SZK
Antimagia:0
Bármikor amikor ellenfeled VP-t,SZK-t kap azonnal el kell dobnia annyi lapot a paklijabol a semmibe amennyit kapott.
(Ez a képesség a gyűjtőből is működik)
1/6
 
Homokcápa

3 VP 4/4 chara-din szörny


Ellenfeled minden forrása, ami célozza +1 VP.
Láthatatlan.
Sebzése a max ÉP-t is csökkenti.


Cápavihar

3 VP chara-din általános „villám”

A paklidból, kezedből és/vagy gyűjtődből játékba rakhatsz összesen max 2 Őscápát, vagy olyan lényt, aminek nincs képessége.
Jelenés 1 VP: aktivizálhatod egy lényed.


Jégcápa

3 VP 4/3 chara-din szörny „hideg”

Kompenzáció: ellenfeled max ÉP-je 3-mal csökken.
Sebzése max ÉP-t is csökkent.
Ha ellenfeled max ÉP-je csökken: célpont lapra tehetsz 2 dermesztés jelzőt.


Kétfejű cápa

3 VP 4/3 chara-din szörny/cápa

Támadhat tartalékban lévő lényt is.
Sebzése max ÉP-t is csökkent.
A te körödben ellenfeled minden forrása +1 VP.
Ha megöl egy lényt, az a semmibe kerül, te pedig ebben a körben a rendes harci fázisod után kapsz még egy harci fázist (egy körben egyszer kaphatsz harci fázist Kétfejű cápától).


Cápolip

3 VP 3/3 chara-din szörny

Ellenfeled minden varázslata +1 VP.
Sebzése max ÉP-t is csökkent.
K ha ellenfeled max ÉP-je csökken: kapsz egy Cápolip jelzőt (3/3-mas chara-din szörny, sebzése max ÉP-t is csökkent).
 
A gyengék fegyvere
0SZK, Raia, tárgy, KF, fém, háló
Nem áldozhatod fel.
Kijátszásakor húzz egy lapot és a lény kap 1 izomjelzőt és 1 elmúlás jelzőt.
 
Orgyilkos fatty

1 VP 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya

Kompenzáció: kapsz egy Chara-din fattyát.
Minden fattyad a következő képességet kapja: „Ha megüt egy lényt, a harci fázis végén az a lény mindenképpen a gyűjtőbe kerül”.


Középkor

szabálylap

Nem lehet lapokat „semlegesítés”-ként kijátszani.
Tárgyak idézési költségében a zanszilánkot csak SZK-ból, építményekében csak építőből, egyéb lapok esetében csak VP-ből lehet fizetni.


Ganüid retrosokkoló

2 VP 3/3 rhatt szörny/ganüid „villám”

Nem másolható.
J: a kezedből, a paklidból, vagy a gyűjtődből játékba rakhatsz egy 2012-es, vagy régebbi kiadású, max 3 költségű ganüidet. Az így játékba hozott lény egyik aktiválást kívánó képességét a kör végéig egyszer ingyen használhatod.
 
Áldozatok - Zén
__________
Áldozópap

1 VP
Raia, kalandozó, ember
2/2
Ha egy játékos zanszilánk költséget részben vagy egészben áldozással fizet, akkor +1 áldozás kell fizetnie.
K: Ha egy lapért részben vagy egészben áldozással fizettél, húzz egy lapot.
Mindenki meghozza a maga áldozatát.
__________

Kisebb idéző rituálé

1 VP 1 áldozás
Chara-din, általános
Ősmágia, Idézés
Keress elő a paklidból egy max. 4-es költségű lényt, aminek a nevében a démon szó szerepel és tedd játékba aktívan, majd a paklit keverd meg.
__________

Hiábavaló áldozat

1 VP, Fairlight, azonnali reakció
Megakadályoz egy olyan lapot vagy forrást, aminek költségéhez vagy kijátszási feltételéhez gazdája legalább egy lapot feláldozott.
__________

Káoszdémon

1 VP, 1 áldozás
Chara-din szörny, káoszszellem
Háló, rezisztancia, repül
X/X
Kijátszásakor és minden körben sérülsz 1-et és dobj d6-al. X annyi, amennyit dobtál.
J: Dobj fel egy érmét! Ha eltalálod az eredményt ellenfeled veszít 10 max ÉP-t, ha nem, akkor te.
__________

Vérdémon

1 ZSZ, 1 áldozás
Dornodon szörny
Repül
0/6
Nem áldozhatod fel.
Időleges hatás 1: Nem lehet forrás célpontja.
Időleges hatás 1: Elmarad a húzás fázisod.
K3, áldozd fel 1 ÉP-d: Kap +2 sebzést.
__________

Kísértő

2 VP, 2 áldozás
Chara-din szörny
+2 reagálni, rezisztens, horgony
0/2
Nem áldozhatod fel és az ideiglenes jelzők száma csak az előkészítő fázisban változhat rajta.
Kijátszásakor sérülsz 2-t és egy lényed 2 kap izmot.
Késleltetett hatás 1: Húzz 3-at és vesztesz 3 VP-t.
Késleltetett hatás 2: Vegyél vissza egy lapot a gyűjtődből a kezedbe, majd dobj két véletlenszerű lapot,.
Késleltetett hatás 3: Elvesztetted a játékot.
__________

Mindent a családért

1 VP
Raia, azonnali reakció
Ősmágia
Kijátszási feltétele, hogy passziváld egy lényedet. Minden korlátozó hatástól függetlenül kijátszhatod. Nem lehet rá reagálni. Megakadályoz egy célzó forrást.
Ha a család szólít, menni kell.
__________

Mindent a hazáért

2 ZSZ
Tharr, azonnali
Minden lényed +3 sebzést kap a kör végéig. Ezek a lények a kör végén mindenképp a gyűjtőbe kerülnek.
__________

Áldozat a főistennek

1 áldozás
Színtelen, azonnali
+1 reakció
Áldozd fel egy követődet, akár olyat is, amit ellenfeled valamilyen módon kikapcsolt. Ellenfelednek fel kell áldoznia egy követőjét vagy szabálylapját. Ha nincs, akkor egy aktív céhét. Húzz 2 lapot és kapsz 2 VP-t.
Dobd el a kezedből a semmibe: Célpont lény vagy játékos 3 ÉP-t sérül.
__________

Áldozat a holnapért

2 VP
Raia, bűbáj
Rezisztens
Sikeres kijátszásakor húzz egy lapot.
Ellenfelednek minden kijátszott lapja után annyi lapot kell a paklija tetejéről a Semmibe dobni, amennyivel kevesebb a lap idézési költsége, mint 5.
__________

Tűnt társak emlékezete

1 VP, 1 ZSZ
Leah, általános
Minden gyűjtőben levő lényed vízió altípust kap a kör végéig. Ez a lap kijátszás után a semmibe kerül.
"Emlékezzünk bajtársainkra: Gida, Ommó, Brika, Gida másodszor..." - Zén
__________

Áldozókés

0 SZK
Chara-din, tárgy
KF, életkioltó
Ha ellenfeled ebben vagy az előző körbenben permanenst áldozott, a fő fázisodban 1 VP-ért kikeresheted.
Sikeres kijátszásakor hordozója kap 1 izmot és célpont lény a gyűjtőbe kerül.
K: Ha valaki lapot áldoz, kapsz egy SZK-t.
 
Minotaurusz idézősámán

1 VP 1/1 tharr szörny/minotaurusz

Egy körben egyszer játszhatsz ki sikeresen Minotaurusz idézősámánt.
S, a fő fázisodban vedd vissza a kezedbe: játékba rakhatsz a kezedből, vagy a gyűjtődből egy fix max. 2 költségű minotauruszt.
E 1 VP, vedd vissza egy minotauruszod az asztalról a kezedbe: játékba rakhatod a Minotaurusz idézősámánt a kezedből.


Minotaurusz támogató

1 nekron 2/1 tharr szörny/minotaurusz „szárnyak”

Körönként egyszer játszhatsz ki sikeresen Minotaurusz támogatót.
Ha visszakerül az asztalról, vagy a gyűjtődből a kezedbe, vagy a paklidba: kapsz egy VP-t, vagy a kör végén húzz egy lapot!


Minotaurusz gerillataktika

1 VP tharr azonnali

Vedd vissza X minotauruszod az asztalról a kezedbe: ellenfelednek vissza kell vennie X általa választott lapját az asztalról a kezébe.
Kijátszhatod reakcióként is, ekkor X csak 1 lehet.


Minotaurusz megmondóember

1 VP 3/1 tharr szörny/minotaurusz

Semlegesítés: lap. A semlegesített lap visszakerül a tulajdonosa kezébe és a kör végéig senki nem játszhat ki ilyen nevű lapot.
Áramlás: visszavehetsz egy lapot az asztalról a kezedbe.


Minotaurusz atléta

1 VP 1/4 tharr szörny/minotaurusz „szárnyak”

Ha az asztalról, vagy a gyűjtőből visszakerül a kezedbe, vagy a paklidba: ellenfelednek vissza kell kevernie egy lapot a kezéből, vagy az asztalról a paklijába.
Dobd a kezedből a gyűjtőbe: célpont minotaurusz kap +3/+3-mat a kör végéig.
 
A fattyak öreganyja

2 VP 3/4 chara-din szörny/chara-din fattya

Ha az „A fattyak öregapja” képességével sikeresen előkeresed: kapsz 3 VP-t (egy körben egyszer kaphatsz így VP-t).
S: kapsz egy Chara-din fattyát.
Jelenés 1 VP: megakadályoz egy forrást, ami egy vagy több fattyadra hatna.
"Szerencséd, hogy öreganyádnak szólítottál."


Ízeltlábú fatty

1 VP 2/1 chara-din, elenios szörny/ burástya, chara-din fattya

K, ha feláldozod egy fattyad, burástyád, vagy tókened: ellenfelednek fel kell áldoznia egy lapját.
Kompenzáció: kapsz egy Burástya kölyköt, vagy egy Chara-din fattyát.


Fattynüid

1 VP 2/1 chara-din, rhatt szörny/ganüid, chara-din fattya

Kijátszásakor visszavehetsz max 2 tóken lényt a gyűjtődből a kezedbe.
Az előkészítő fázisodban 1 VP árán visszaveheted a gyűjtődből a kezedbe.


Önkéntes fatty

1 VP 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya

Ha feláldozod egy chara-din lap képessége, vagy kijátszása költségének: kapsz egy Chara-din fattyát, vagy húzz egy lapot!
Minden fattyad kap +1 ÉP-t.


Kutató fatty

1 VP 1/1 chara-din szörny/chara-din fattya

Költségét helyettesítheted egy lényed feláldozásával.
Kijátszásakor előkereshetsz a paklidból egy fattyat.
Minden fattyad kap +1 sebzést.


Gyűjtögető fatty

1 VP 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya

Ha egy forrástól az asztalról, kézből, vagy a pakliból a gyűjtőbe kerül: kapsz egy Chara-din fattyát, vagy ha átraksz X (max 2) fattyat a gyűjtődből a semmibe (kivéve önmagát), akkor húzz X lapot!
Minden fattyad mágikus védelmet kap.
 
A művész halála

3-x vp ősmágia
azonnali tharr

X annyi, ahány aktív céhe van ellenfélnek játékban. Húzz két lapot.
Jelenés: max x jelző kikerül a játékból.


Komposztgólem

3 vp, 1 nekron szárnyak +2vp megfogni
szörny gólem sheran
4/5 szárnyak

Kijátszásakor válassz x képességet (x max annyi, ahány sheran lény van a Semmidben): Húzz egy lapot; Célpont lap a gyüjtőbe kerül; ellenfeled veszít 2 vp-t; kapsz egy vp-t.

Félelmetes fegyverek feltalálója

1vp
Tharr kalandozó tőrpe kf
2/3

Anti-mágia: 1.
J: dobj egy kf-es lapot a kezedből a Semmibe: kikereshetsz egy kf-es lapot.
S: célpont jelző kikerül a játékból, VAGY célpont törpe aktivizálódik.
 
Thargodan lélekfaló
CHD, szörny, Thargodan, 1/5, SZÁRNY, 1 SZK, IK: 1 VP X ZSZ 1 nekron
Élet: 1
J: célpont lényre tegyél X izom jelzőt.
P: kapsz X ’Mhorg” lapot, VAGY X VP-t, VAGY
max. X célpont permanens a gyűjtőbe kerül.
„Az vagy, amit megeszel! Remélem, jó vagy!”

Tharrgodan
Tharr, szörny, Thargodan, 1 SZK, KF, 1/1, IK: X ZSZ X nekron
S: célpont permanens aktivizálódik.
P: célpont permanens kap X izom VAGY
elmúlás VAGY élet jelzőt.
„Számodra a vég. Számomra egy lehetőség.
Örülök, hogy találkoztunk!”


Pirodémon
Dornodon, szörny, Thargodan, 1 SZK, TŰZ, KF, SZÁRNY, 1/4, IK: 1 VP 2 ZSZ
Kompenzáció és Halálsikoly: 2 VP
J: kapsz annyi VP-t, ahány lényed
van játékban.
P: célpont lény vagy játékos sebződik 3 ÉP-t,
ÉS kapsz egy aktív „Mhorg” lapot.
„Tűz, jöjj velem!”
 
Kyorg felderítő

5 VP 5/5 fairlight szörny/sárkány

Dobd a kezedből a gyűjtőbe: gyógyulsz 5 ÉP-t.
Kijátszásakor aktivizálódik és előkereshetsz a paklidból egy fix minimum 5 költségű lapot.
S rakj át egy fix minimum 5 költségű lapot a gyűjtődből a semmibe: feltámad.


Kyorg pusztító

6 VP (6)/6 fairlight szörny/sárkány [+1]

Dobd a kezedből a gyűjtőbe: célpont lény vagy játékos sebződik 1 ÉP-t.
Kijátszásakor aktivizálódik és célpont lapot a gyűjtőbe küldhetsz.
S rakj át egy fix minimum 6 költségű lapot a gyűjtődből a semmibe: feltámad.


Kyorg neutralizátor

7 VP (7)/7 fairlight szörny/sárkány

Dobd a kezedből a gyűjtőbe: semmizés: 1.
Semlegesítés: lap.
S rakj át egy fix minimum 7 költségű lapot a gyűjtődből a semmibe: feltámad.


Kyorg csatamágus

8 VP ( 8 )/( 8 ) fairlight szörny/sárkány „rezisztens”

Dobd a kezedből a semmibe: a paklidból egy fix min. 5 költségű lapot a gyűjtőbe dobhatsz.
J rakj a paklidból a semmibe egy fix max. 1 költségű varázslatot: létrejön a varázslat hatása, mintha kijátszottad volna.
S rakj át egy min 8 költségű lapot a gyűjtődből a semmibe: feltámad.
 
Multiverzum

2 VP 1 nekron 1 SZK színtelen helyszín

Lehet mellette játékban egy másik helyszíned (kivéve Multiverzum). Ha ellenfeled játékba hoz egy helyszínt, a Multiverzum a semmibe kerül, a másik helyszíned (ha van) játékban marad, ellenfeled játékba hozott helyszíne pedig a gyűjtőbe kerül.


Csontevő

2 VP 1/1 leah szörny/csontváz, nekromanta

K, ha SZK-t kapnál, helyette tehetsz a Csontevőre annyi izom jelzőt, amennyi SZK-t kaptál volna.
K rakj át a gyűjtődből a semmibe egy csontvázat, vagy egy lapot, aminek nevében a csont szó szerepel: a kör végéig a Csontevő immúnis lesz ellenfeled forrásaira.


Túlélősziget

2 VP 1 nekron 1 SZK színtelen helyszín

Kijátszásakor és minden előkészítő fázisban tégy rá egy jelzőt.
Végy le róla egy jelzőt: célpont lap, aminek a költsége max annyi, mint ahány jelző maradt rajta, a gyűjtőbe kerül.


Kétfejű cápa

2 VP 3/2 chara-din szörny „Szárnyak”

2 lényt is támadhat. Lények nem ütnek vissza rá.
Játékos ellen sebzése max ÉP-t is csökkent.
A te körödben ellenfeled minden varázslata +2 VP.


Jéghideg űr

1 VP 1 nekron chara-din bűbáj/xenó „hideg”

K ha egy játékos lapot dob a kezéből: célpont lapra tehetsz 2 dermesztés jelzőt.
K ha egy lapra dermesztés jelző kerül (kivéve Jéghideg űrtől): ellenfelednek el kell dobnia egy lapot.


Molyember

2 VP 3/3 chara-din szörny/”legendás”

K ha ellenfeled az alap idézési költségénél drágábban játszik ki egy lapot a kezéből: azonnal kapsz 1 VP-t vagy húzz egy lapot.
Legendás képesség: J: célpont permanens vagy céh aktivizálódik vagy passzivizálódik.


Pókinvázió

1 VP sheran bűbáj/pók

Minden pókod kap +1 sebzést.
K ha kikerül a játékból egy lény, amin méreg jelző volt (akár az előkészítő fázisban is): kapsz egy Fekete özvegyet.
 
Manalecsatolás

szabálylap

Az első körben egyik játékos sem kaphat VP-t ill. húzhat lapot saját forrásával.
A kezdő játékos a 2. körében eggyel kevesebb VP-t kap, mint normálisan.


Balanszírozó fatty

1 VP 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya

Kompenzáció: kapsz egy Chara-din fattyát.
K: ha ellenfeled lapot dobott és ezután több lap van a kezében, mint neked: húzz egy lapot!
K: ha lapot húztál és ezután ellenfelednek több lap van a kezében, mint neked: ellenfelednek el kell dobnia egy véletlenszerű lapot.


Idegen fatty

1 VP 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya, xenó „rezisztens”

Az első körben nem játszhatod ki.
S áldozd fel egy másik permanensed: ellenfelednek el kell dobnia egy lapot, de ha fattyat vagy xenót áldoztál, akkor kettőt.
Áldozd fel: megakadályoz egy kereső, vagy gyűjtőből kézbe visszavevő forrást.


Szintetizáló fatty

1 VP 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya

Áldozd fel a szintetizáló fattyat és még X lényed: a paklidból játékba rakhatsz egy fix. max X költségű lényt.
Halálsikoly: kapsz egy Chara-din fattyát.


A sötét föld átka (új)

0 VP chara-din azonnali/reakció

Megakadályoz egy forrást, ami hatna egy chara-din lapodra, vagy egy chara-din lapodra kijátszott/használt reakciót.


A sötét föld ura

3 ZSZ 1 nekron (4)/4 chara-din szörny/chara-din fattya, thargodan

Ha van játékban Sötét föld: feltámad.
J: rakj a kezedből, a gyűjtődből vagy a paklidból játékba egy Sötét földet.
E célpont chara-din tóken lényre tehetsz egy izom jelzőt.
 
Az isteni lapokat kivezetjuk. A tovabiakban nem fognak ilyenek megjelenni, az eddigiek pedig szepen ki fognak rotalodni. Igy ennek a szabalylapnak nem lesz sok ertelme. Kaoszmetaban nyilvan lehetne, de direktbe oda nem fejlesztunk.
 
Pirit gólem (új)

Dornodon, szörny, gólem, 2/2, 2 SZK, +X reakciódrágítás

IK: X ZSZ, 1 VP, 1 nekron

Nem cserélhet gazdát.
Kijátszásakor kap X izomjelzőt.
K, vegyél le róla 1 jelzőt: célpont
játékos kap 2 SZK-t
VAGY 1 Gólemszilánkot.

"Piros lett a pirit gólem, nem sárga,
az alkímia előre megy, nem hátra!"
 
Tölgyfaőr manó

2 VP 2/2 sheran szörny/manó „szárnyak”

Ha a kezedből a semmibe kell dobnod: helyette a gyűjtőbe kerül.
Idézési költségéből 2 VP-t helyettesíthetsz 1 SZK-val, vagy egy manód gyűjtőbe dobásával.
J: célpont lényre (kivéve önmagára) tehetsz egy élet, vagy izom jelzőt (ha „kötelék” akkor reakcióként is használhatod).


Piromanó

2 VP 2/1 dornodon szörny/manó „szárnyak” „tűz”

Idézési költségéből 2 VP-t helyettesíthetsz egy lap semmibe dobásával.
Semlegesítés: fairlight vagy leah lap.
Ha nem semlegesített: kijátszásakor célpont lény vagy játékos sebződik 3 ÉP-t.


Kapzsi káosz

szabálylap

Ha ellenfeled paklijában a játék elején legalább 58 lap van: ellenfeled szabálylapja nem hat rá.
Ha egy játékos lapot húz: sebződik 2*X ÉP-t, ahol X annyi, ahány lapot húzott.
Ha egy játékos lapot dob: gyógyul 2*Y ÉP-t, ahol Y annyi, ahány lapot dobott.


A kilencek ereje

szabálylap

Ellenfeled szabálylapja nem szüntetheti meg.
A paklidban bufán és színtelenen kívül minden színből kötelező legalább 1 lapot használnod és minden színből pontosan ugyanannyi lapot kell használnod.
Különböző színű isteni lapokat használhatsz és bármennyi isteni lap lehet a paklidban.
 
Jó is lenne
 
Pedig még A Fal felújítása is elfér mellette
 
  ... | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | ...
Nézet:
Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.