Szerkesztőség: honlap@beholder.hu Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci) Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5) Ha hibát találsz a honlapon: Írj nekünk!
A kör végéig őrposztod mérete korlátlan és minden őrposztodban lévő lény láthatatlan.
A kör végén gyűjtőbe kerül minden lényed, amivel sikeresen támadtál ebben a körben.
Isteni szél
2 VP chara-din azonnali
Minden hajó passzivizálódik, majd a gyűjtőbe kerül.
A bábok mestere
követő/hordaparancsnok
A játékot 4 lappal és 17 ÉP-vel kezded.
J X VP: a kör végéig ellophatsz egy célpont, max X költségű lapot.
Moa karomfúró
2 ZSZ 1 nekron tharr tárgy/moa „kincs”
Moáid költségében minden VP-t helyettesíthetsz 1-1 SZK-val.
S: célpont építmény sebződik 6-ot.
E 1 VP: célpont lény a gyűjtőbe kerül.
Újévi fogadalom
1 VP bufa általános
Nevezz meg egy X értéket (min 1).
A kör végén, ha ennek a lapnak a kijátszása után pontosan X VP-t költöttél el összesen: kapsz 2 VP-2 és húzz 2 lapot!
Tárgy is építheti.
Kijátszásakor mindenki elveszti minden VP-jét, majd kap annyi SZK-t, ahány VP-t így vesztett.
P: egy célpont sebződik annyit, ahány SZK-d van (játékos max 7-et).
Kijátszásakor, ha nincs lap a kezedben: húzz egy lapot!
K dobj egy lapot a kezedből a Semmibe, vagy áldozd fel egy lapod: kapsz egy gyakori tókent.
Összefonódott sorsok
szabálylap
A játék elején nevezz meg 2 laptípust!
Ha egy játékos sikeresen kiijátszik a kezéből egy megnevezett típusú lapot: ellenfele előkereshet egy, a másik megnevezett típusba tartozó lapot!
Hármas büntető osztag (új)
1 VP 3/1 chara-din szörny
Minden lapod (önmaga is) a következő képességet kapja: Kompenzáció és halálsikoly: ellenfeled sebződik 3 ÉP-t.
Okulüpaj lovagja (új)
2 VP 1/1 chara-din kalandozó/alakváltó
Kijátszásakor ellenfeled kezéből egy általad választott lapot a Semmibe dobhatsz.
Jelenés 1 VP: előkereshetsz a paklidból egy lapot, aminek nevében Okulüpaj szerepel.
Okulüpaj sóhaja (új)
1 VP chara-din azonnali
Egy célpont sebződik 2-t, vagy előkereshetsz egy chara-din avatárt, vagy egy lapot, aminek nevében okulüpaj szerpel.
Villámkéz Vili
Fairlight, kalandozó, gnóm, 1/4, KF, villám, IK: 2 VP
J: kapsz egy "Elektrosztatikus kisülés"
vagy "Villámcsapda" lapot a kezedbe.
Ha egy körben legalább 4 lapot
kijátszol, azonnal megnyerted a játékot. "Gyorsabb, mint az infláció!" - V. Michael, Fairlight bankár.
Maev Rick
Dornodon, kalandozó, árnymanó, 2/4, KF, horgony, IK: 2 VP
S: kapsz 1 Dobótőrt vagy
1 Szikra lapot a kezedbe.
J: a gyűjtődből a kezedbe
vehetsz max. 2 Dobótőrt vagy
Szikrát. (lehet vegyesen) "Megkeverem úgy a kártyát,
akkor csalok, amikor látják."
Az árnyalatok eltiprása
színtelen, azonnali, vízió, ősmágia, IK: 0 VP
Egy célpont színét megváltoztatod.
Ha ezután legalább 3 azonos színű permanensed
van a játékban és/vagy a gyűjtődben,
húzhatsz egy lapot.
Egy- és kétszínű versenyen tiltott. "Mindenki egyformán szánandó Leah előtt." - Leah főpapja
A változatosság gyönyöre
színtelen, azonnali, IK: 0 VP
Egy célpont színét megváltoztatod.
Ha ezután legalább 2 különböző színű
permanensed van játékban, kapsz egy tókent.
Jelenés: húzz egy lapot! "Különböző színűek és -vallásúak vagyunk,
S a különbözőeknek az igényeik is mások"
Célpont permanens a gyűjtőbe kerül, és ha nem védekezésként játszottad ki, akkor ellenfeled kap egy Zirri átokmacskát.
Őrült macskás nő
1 VP 1/3 színtelen kalandozó/ember KF
Kijátszásakor előkereshetsz egy lényt, aminek nevében a macska szó szerepel akár ragozva is.
S áldozd fel egy lapod: egy célpont sebződik 3-mat.
Minotaurusz harcművészet
1 VP tharr azonnali/minotaurusz, reakció
Megakadályozza egy asztalon lévő lap aktiválást kívánó hatását és a lap visszakerül kézbe és a kör végéig senki nem játszhat ki ilyen nevű lapot.
S jelenés: visszavehetsz egy minotauruszt az asztalról a kezedbe.
Ősi erő
1 VP chara-din azonnali/reakció
Kijátszási feltétele, hogy legyen játékban olyan lényed, aminek nincs képessége és/vagy van hátránya.
Megakadályoz egy lapot vagy forrást.
Ha egy játékos saját forrásábal VP-t kap: el kell dobnia egy lapot a Semmibe.
Ha saját forrásával lapot húz, vagy keres: veszít 1 VP-t és sebződik 2 ÉP-t.
Ragadozó teknős
2 VP (3)/3 sheran szörny/teknős
Anti-mágia: 1.
Ha ellenfeled sikeresen kijátszik egy nemlény lapot: sebződik 2 ÉP-t.
S 1 VP: célpont lény a gyűjtőbe kerül.
Xenó agyszippantó (új)
1 VP 2/1 chara-din szörny/xenó
Kijátszásakor ellenfeled eldob egy véletlenszerű lapot.
K ha ellenfeled lapot dob (kivéve önmagától): előkereshetsz, vagy visszavehetsz egy xenót a gyűjtődből, vagy kapsz egy Xenó parazitát.
Életerős moa
1 VP 1 nekron 1/4 tharr szörny/moa
Élet: X, ahol X annyi, ahány moád van a Semmiben.
Moáid költségéből minden nekront helyettesíthetsz egy élet jelző levételével lapjaidról.
Jelenés: ellenfeled veszít 1 VP-t és sebződik 2 ÉP-t.
Oruh-vahn politikus
1 VP 1 nekron 2/1 tharr szörny/moa
Anti-mágia: 1.
J: ellenfeled a következő előkészítő fázisában 1-el kevesebb VP-t kap.
Ha ellenfeled sikeresen kijátszik egy nemlény lapot: veszít 1 VP-t, vagy 1 SZK-t. A saját körödben ez a képesség gyűjtőből is működik.
Húzz egy lapot!
S: nézd meg egy pakli felső lapját, majd ha akarod, keverd meg a paklit.
Ha bármikor van 3 azonos nevű lapod játékban: nem sebződsz.
Hálószoba
1 ZSZ 4 SP sheran építmény/pók „háló”
Sheran lapok kijátszása nem számít bele a „háló”-ba.
Pókjaid kapnak +1/+1-et.
S 1 VP: előkereshetsz egy pókot, vagy kapsz egy Fekete özvegyet.
Kavics a cipőben
1 SZK tharr tárgy
Ha ellenfeled sikeresen kijátszik egy lapot a kezéből, vagy sikeresen használ egy aktiválást kívánó hatást: sebződik 1 ÉP-t.
Jelenés: kapsz egy Elemi követ.
Landragór láncai
szabálylap
Minden játékos körönként 1 varázslatot játszhat ki sikeresen.
Minden permanens passzívan jön játékba. Passzív lapok képességei nem működnek.
Poluu-hska Petry
1 VP 1 nekron 2/2 tharr szörny/moa
Ellenfelednek nyílt lapokkal kell játszania.
E ha ellenfeled ebben a körben az előkészítő fázisban kevesebb VP-t kapott, mint normálisan kellett volna: kapsz 1 SZK-t és a kör végén húzz egy lapot!
Krabber hálócipelő (új) (új)
Leah, szörny, krabber, 1 SZK, háló, védekezés, 0/4, IK: 2 VP
Élet: 1
A "H" minden lapkijátszásra vonatkozik,
nemcsak a kézből kijátszásra.
Rád nem vonatkozik a "H" szabály.
J: kapsz egy Időlassítót a kezedbe. "Tulajdonképpen nem is érdemes mással törődni, csak a célszerűséggel." - Hemingway
Skorpiókirály
Sheran, kalandozó, skorpió, ember, 1 SZK, KF, "oltalom" 1, IK: 3 VP
2-es mérgezés
J: eloszthatsz 2 méregjelzőt célpontok között.
S: kapsz a kezedbe egy "Spektrális skorpió" lapot.
Skorpióid nem foglalnak helyet az őrposztban.
Hullazabáló (új) (új)
Leah, szörny, nekromanta, 1 SZK, KF, 2/2, szárny, IK: 1 VP 1 nekron
S: feltámad.
K: Semmizés 1, és kap annyi izom jelzőt,
amennyi a semmizett lap költsége volt.
(de max. 3-at) "Az vagy, amit megeszel!"
Igor, az emlékgyilkos
Leah, kalandozó, nekromanta, KF, 2/4, SZÁRNY, oltalom: 1 IK: 3 VP
Élet: 1
Ha ellenfelednek lap kerülne a gyűjtőjébe,
az ehelyett a Semmibe kerül.
K: Semmizés: 1, VAGY ellenfeled 2 lapot a paklija
tetejéről a Semmibe rak.
J: egy célpont annyit sebződik, ahány lap van
ellenfeled Semmijében.
Ork kíntornász
Dornodon, szörny, ork, 1 SZK, KF, SZÁRNY, 2/6
IK: 1 VP, 1 ZSZ
J: egy célpont sebződik 4-et.
Ha sebződik, egy célpont is sebződik ugyanannyit. "Nekem bemelegítés, neked a vég!"
Halálos forróság
Dornodon, bűbáj, tűz, IK: 1 VP 1 ZSZ
Húzz egy lapot!
Ha valaki kijátszik egy lapot, egy célponton
sebezhetsz 2-t. "Nem tudtad, hogy veszélyes a tűzzel játszani?"
Rücskös kémgömb
Sheran, szörny, 1 SZK, SZÁRNY, 2/1, IK: 0 VP
S: feltámad.
Kijátszásakor sebződsz 2-t.
Ha valaki kijátszik egy lapot, visszaveheted
a kezedbe. „Az igazi szeretet nem azt jelenti, hogy elválaszthatatlanok vagyunk, hanem hogy elválaszthatsz egy pillanatra, de a kezemben örökké ott leszel.”
Némó kapitány
Dornodon, kalandozó, kalóz, 1/4, SZÁRNY, IK: 1 VP, 1 ZSZ
S: kapsz egy Aknászhajót.
Minden hajód az alábbi képességet kapja:
P: egy célpont a következő előkészítő fázisodig
forrásra immunis lesz, és mágikus védelmet kap. "Termete magas, homloka domború, orra egyenes, szája határozott vonalú; gyönyörű, egészséges a fogsora, hosszú, keskeny keze roppant kifejező."
Szertartásmester (új)
Dornodon, szörny, quwarg, 1 SZK, IK: 1 VP 1 ZSZ
J: kapsz egy Nyomorult quwargot.
S, Áldozd fel egy permanensed: húzz egy lapot
VAGY kapsz egy tókent, ÉS kapsz 1 VP-t. "A quwargok szokásai néha a legkegyetlenebb vonásaikban
hasonlítanak az emberekéire."
Minden előkészítő fázisodban a kapott VP helyett kaphatsz SZK-t is.
S: ha gyógyulsz vagy SZK-t költesz,ellenfelednek el kell dobnia egy lapot.
Ereklyének feláldozott lapjaid gyógyulás helyett célpontba is sebezhetnek és egy körben bármennyi lapot áldozhatsz ereklyének.
A halál kicselezése
1 VP
Fairlight általános
ősmágia
Kompenzáció: kör végén vedd vissza a kezedbe!
Nem lehet anti-mágiának eldobni.
Húzz 1 lapot!
A következő 2 gyűjtőbe küldő forrás nem jön létre.
"Mindenki a saját szerencséjének a kovácsa."-Zu'lit
Szivárvány őrség
Szabálylap
Nem kezdesz miatta kevesebb lappal.
J: kapsz egy tóken lényt(csak a 2. körtől).
Ha bármikor van játékban 7 különböző színű lényed,megnyerted a játékot.
Csábítás: 2 és ha olyan lényt csábított, amin van méreg jelző, akkor húzz egy lapot!
3-mas mérgezés.
„Olyan szép volt, csábító és vonzó…A FEJE.” – Zuargdag a halálos ágyán.
Tűzvirág
1 VP dornodon bűbáj „tűz”
K ha tűzsebzést okozol: ellenfeled sebződik 2-t.
S J2: ha ebben a körben legalább 7 ÉP-nyi tűzsebzést okoztál: húzz egy lapot, vagy kapsz 1 VP-t.
Yowie
1 VP 3/1 leah szörny/yeti „hideg” „szárnyak”
Ha eldobod a kezedből: kapsz 1 Jégcsapot a kezedbe.
J: ellenfeled minden lapját, amin dermesztés jelző van, vissza kell keverni a pakliba.
Desztilláció
1 VP chara-din általános „sav”
Fordítsd fel a paklid felső lapját: ezek közül a „sav” lapokat és azokat a lapokat, amik nevében, vagy leírásában a Solkim szerepel vedd a kezedbe, a többit dobd a Semmibe.
Malvina lobara (új)
2 VP 3/2 raia kalandozó/mutáns KF
Nem tudja megsebezni és nem hat rá olyan lény képessége, aminek az SB-je kisebb az övénél.
K ha egy paklit megkevernek: tehetsz egy mutánsodra egy élet jelzőt, vagy egy +1 SB-t adó jelzőt.
Áramlás: a kör végén kapsz 1 VP-t és húzz egy lapot!
J, ha lapot áldozol, húzz 1 lapot!
Az előkészítő fázis végén bármilyen aktív lapot áldozhatsz
(olyat is, amit nem lehet feláldozni).
S2, ha így áldozol lapot, akkor kapsz 1 Vp-t vagy gyógyulsz 2-t.
J, ha lapot áldozol, húzz 1 lapot!
Az előkészítő fázis végén bármilyen aktív lapot áldozhatsz (nem csak szörnyet).
S2, ha így áldozol lapot, akkor kapsz 1 Vp-t vagy gyógyulsz 2-t.
Anti-mágia: 3, és kap annyi izomjelzőt ahány varázslatot összesen dobtak neki.
2 szintlépés: K: anti-mágia: 1 vagy anti-semlegesítés: 1
Dodondondodon
2VP1SZK
kalandozó KF Fairlight
gnóm (4)/(4)
Az őrposztban egyszerre bármennyi lényt támadhat, és mind visszaüt rá. De ha legalább 3 lényt támad akkot a kör végéig nem sebződhet.
"A végrehajtó."
Fakenuba Furamuki
4-xVP
kalandozó +X/KF Fairlight
gnóm szárnyak X/X
X annyi ahány hajó a kijátszásakor a játékban van.
A hajók forras hatására azonnal a gyűjtőbe kerülnek.(Ez a képesség a gyűjtőből is működik.)
S: célpont hajó a gyűjtőbe kerül.
Megakadályoz egy azonnalit, de ha van játékban olyan lényed, aminek az aktuális ÉP-je kisebb az alap ÉP-jénél, akkor varázslatot, ha pedig olyanod, amin van ÉP-t csökkentő jelző, akkor lapot akadályoz meg.
Áldozatkész ganüid (új)
1 VP 1/1 rhatt szörny/ganüid
Áldozd fel: kapsz 2 VP-t, vagy húzz 2 lapot, vagy célpont lap a gyűjtőbe kerül.
Az előkészítő fázisodban visszaveheted a gyűjtőből kezedbe, ha eldobsz a kezedből egy Ganüid ifjoncot a Semmibe.
Ingerlékeny fatty
1 VP (2)/1 chara-din szörny/chara-din fattya
S: aktivizálódik.
Magánál nagyobb SB-jű lények ellen kap +5/+5-öt.
Halálsikoly: kapsz egy Chara-din fattyát.
Hármaspont
1 VP chara-din bűbáj
J a kör végén, ha ebben a körben nem használtál „K” képességet: húzz egy lapot!
K rakj a paklidból, vagy a gyűjtődből egy Hármaspontot a Semmibe: megakadályoz, vagy gyűjtőbe küld egy lapot.
Trolland
követő
Minden trollod kap +1/+1-et.
J ha van 2 kalandozó trollod játékban: húzz egy lapot!
J ha van 2 szörny trollod játékban: célpont lap a gyűjtőbe kerül.
J ha van kalandozó és szörny trollod is játékban: kapsz 1 VP-t, vagy semmizés: 2.
Élet: 1.
Ha a paklidban van (a játék elején mutasd meg): a minimális pakliméreted 5-tel kevesebb, mint egyébként.
Pszi szövedék
2 VP X nekron elenios bűbáj „mentális”
Kijátszásakor ellenfeled veszít X VP-t és X SZK-t VAGY sebződik X ÉP-t, VAGY húzz X/2 lapot (lefelé kerekítve és max 2-t).
Ha egy bűbájod vagy „mentális” lapod kijátszásához, vagy képességének a költségéhez feláldozod: kapsz 2 VP-t és gyógyulsz 5 ÉP-t.
Semlegesítés: max 2 költségű lap.
P 2*X VP: megakadályoz, vagy gyűjtőbe küld egy max 2 költségű lapot. X annyi, ahány max 2 költségű lap van a kezedben (mutasd meg!).
Bosszantó szúnyog
1 VP 2/1 fairlight szörny „szárnyak”
Csak 0, vagy 3 költségű lappal és ilyen lap képességével lehet rá reagálni.
Kijátszása körének végén kapsz 1 VP-t és húzz 1 lapot!
7 bő esztendő
1 ZSZ elenios bűbáj „ősmágia”
Ha van bűbájod játékban: kijátszhatod az ellenfél körében is.
Időleges hatás 7: az előkészítő fázisában mindenki +1 VP-t kap, a húzás fázisban pedig +1 lapot húz.
Semlegesítés: azonnali. Ha nem semlegesített, akkor aktivizálódik.
P: kapsz 2 Troll kölyköt.
K ha te vagy egy trollod gyógyul: célpont lapot a gyűjtőbe küldhetsz.
Troll vaslady
1 VP 1 ZSZ 3/3 leah kalandozó/troll KF
Semlegesítés: reakció. Ha nem semlegesített, akkor aktivizálódik és kapsz 1 Troll kölyköt.
Kalandozó tókenjeid kapnak +2 SB-t.
K: egy troll gyógyul 2 ÉP-t.
S áldozd fel egy trollod: megakadályoz egy lapot.
Biztonsági troll
1 VP 3/1 tharr kalandozó/troll KF
Semlegesítés: 0 költségű lap.
Ha nem semlegesített, akkor vkezedbe vehetsz ellenfeled asztaláról, vagy gyűjtőjéből, vagy a te asztalodról egy semlegesítésként kijátszható lapot és ha ez egy troll volt akkor kapsz 1 VP-t.
Áldozd fel: minden trollod max ÉP-re gyógyul.
Nepotikus troll
1 VP 1/1 tharr kalandozó/troll KF
Semlegesítés: húzó forrás.
J: előkereshetsz egy semlegesítésként kijátszható lapot, és a játék végéig csak 1 olyan lapot játszhatsz ki semlegesítésként, ami nem troll.
K: célpont troll gyógyul 2 ÉP-t.
Pegazusaidra nem vonatkozik a 3 szín szabály.
Ez akkor is működik ha a játék elején letiltják.
J: semmiz ki X különböző színű pegazust: gyógyulsz 3X ÉP-t.
Sheran követője(20XX)
követő
S2: a következő sikeresen kijátszott Sheran lényed kap 1 izomjelzőt.
J: ha legalább 3 Sheran lapod van játékban húzz egy lapot.
Tokozó rakshallion(új)
követő
Minden lény passzívan kerül játékba és kerül rájuk egy álomjelző.
J: vegyél le 4 álomjelzőt a játékban lévő lényekről: húzz egy lapot.
Semmilyen módon nem sebződhet.
Hátrány: Játékost nem támadhat.
Buldózer
3VP
kalandozó KF Tharr
ember (4)/4
Kompenzáció és halálsikoly:
Célpont épület passzivizálódik és a gyűjtőbe kerül.
Ha akarod 'Szárnyak'.
Ha az ellenfélnek van épülete játékban: Láthatatlan.
Ha megsebzi az ellenfelet célpont épület passzivizálódik és a gyűjtőbe kerül.
Kincs, ami van
2ZSZ
tárgy Fairlight
Kompenzáció: 2VP
Késleltetett hatás 3:
Kapsz 3X VP-t, 3X szk-t, és húzz 2 lapot.
X annyi amennyi VP-t és/vagy szk-t költöttél rá.
Ellenfeled forrásai csak Betonfalat célozhatnak.
Ha őrposztban van: ellenfeled lényei csak Betonfalat támadhatnak.
Halálsikoly: egy célpont sebződik 3-mat.
A harci fázisban ellenfeled nem játszhat ki azonnalit.
K ha megüt egy lényt vagy játékost: kapsz 2 VP-t.
A harci fázison kívül: „Halálsikoly: húzz 2 lapot!” képessége van.
A harci fázisban ellenfeled nem használhat aktiválást kívánó hatásokat.
K ha megüt egy lényt vagy játékost: húzz egy lapot!
A harci fázison kívül: „Halálsikoly: kapsz 2 VP-t.” képessége van.
Chara-din konfliktusa
X VP azonnali/reakció
X annyi, ahány lap van a kezedben (ezen kívül).
Megakadályoz egy lapot.
S: kapsz 1 SZK-t.
E: célpont lap passzivizálódik.
K: célpont játékos gyógyul 2 ÉP-t, vagy sebződik 1 ÉP-t.
Korrupció
2 VP fairlight azonnali/politika „ősmágia”
Célpont játékos kap 4 VP-t, vagy húz 2 lapot.
Ha te voltál a célpont: a kör végén választásod szerint vesztesz 2 VP-t, vagy dobj el egy lapot!
Összefonódások
1 VP fairlight/bufa bűbáj/politika
K ha egy játékos egy másik játékos forrásától lapot húz/keres: kapsz 1 VP-t és gyógyulsz 2 ÉP-t.
S ha egy játékos egy másik játékos forrásától VP-t kap, vagy gyógyul: húzz egy lapot!
Roxati köztisztviselő
2 VP 2/4 színtelen kalandozó/ember KF
S: minden játékos húz egy lapot, aki ebben a játékban még nem sebzett meg téged.
Áldozd fel: ellenfeled következő forrása nem jön létre.
Minotaurusz gerilla
1 VP 3/1 tharr szörny/minotaurusz „szárnyak”
Újrahasznosítás: 2 és ha hasznosított újra minotauruszt, akkor kap 1 izom jelzőt.
Harci képesség: a Minotaurusz gerilla és ellenfele visszakerülnek kézbe.
Ha van Libertan a gyűjtődben ingyen kijátszhatod.
S: kapsz egy tókent ami kör végén mindenkép a semmibe kerül(gyűjtőből is).
E: 1ZSZ: célpont lap passzivizálódik, vagy semmizés:1
Partiőr
1VP1ZSZ
kalandozó KF/ősmágia Raia
ember 1/(5)
Ellenfeled lényei egy körben csak egy hajódat rombolhatják.
K: célpont hajó aktivizálódik és kap egy dermesztésjelzőt.
Abarrun öröksége
0VP
általános ősmágia Fairlight
Ellenfeled kikereshet egy építményt a paklidból és a kezedbe adhatja.
Jelenés: kapsz egy Szellemszolgát. "Ezt hagyta ránk!?"
Rakj egy lényedre egy izomjelző, vagy kör végén húzz egy lapot!
Kurta kocsma
1Építő
építmény Fairlight-Tharr
szárnyak 3SP
K, ha feláldozol egy Dobótőrt kapsz egy Rumos kulacsot.
K, ha kapsz egy Rumos kulacsot(kivéve Kurta kocsmától) kapsz egy Dobótőrt is.
Egy körben csak az egyik képesség jön létre.
Bandázás
1VP
általános Dornodon
Kijátszási feltétele hogy 3X(X max.3) Dobótőr semmizése.
Kapsz X Kikötői bandatagot.
Ha X 3 akkor +3 rá reagálni és az egyikre rakhatsz egy izmot.
Csak termik építheti.
A kijátszáskori képessegek nem működnek.
S: kapsz egy Redukáló termiket.
Termik fertőzés
2VP2ZSZ
általános +2 Rhatt
Célpont pakliból X kijátszáskori képességgel rendelkező lapot a gyűjtőbe rakhatsz.
X annyi ahány termiket semmizel neki.
Termikzus
2VP
szörny ősmágia Rhatt
termik, pegazus 2/2 szárnyak
K: megakadályoz egy X-es költségű, lényeidre ható forrást. X annyi ahány különböző termiked és pegazusod van játékban.
Jelenés: az ellenfél következő kijátszáskori képessége nem jön létre.
5 lehet a paklidban.
A 2. körtől, ha megsebez egy játékost; áldozd fel: rakj játékba egy min 3 költségű leah lényt a paklidból, vagy a gyűjtődből. Ha ez egy sötét vezér, akkor a következő képességet kapja: „Ha sebződne, helyette ellenfeled sebződik.”
Sötét vezér
3 VP (3)/4 leah szörny „szárnyak” KF
K2 ha ellenfeled egy forrása hatna rá: helyette egy másik, általad választott lényre fog hatni.
E 1 VP: rakj játékba egy max 1 költségű leah lényt a gyűjtődből.
Sötét lovag
3 VP 4/3 leah szörny „szárnyak” „rezisztens”
Láthatatlan. Támadhat tartalékban lévő lényt is.
Jelenés: előkereshetsz egy max 1 költségű leah lapot.
A sötétség bástyája
1 építő leah építmény 6 SP
S 1 ZSZ: előkereshetsz egy lapot, aminek nevében a sötét szó szerepel (ragozva is).
Ellenfeled nem támadhat téged, amíg nem támadja ezt a lapot.
A harci fázisban támadhat, mintha lény lenne. Alap SB-je ekkor az őrposztodban lévő leah lények SB-jének összege.
Sötét király
1 VP leah szörny 1/(3)
S 1 VP: előkereshetsz, vagy visszavehetsz egy max 1 költségű leah lapot.
Ilyen lényeid láthatatlanok.
E vedd vissza a kezedbe: játékba rakhatsz egy leah építményt a kezedből és ha ez egy „A sötétség bástyája” volt: alap SP-je megduplázódik.
Minden "háló ikon" lap rendelkezik "köd ikon"-nal is, és minden "köd ikon" lap rendelkezik "háló ikon"-nal is (a pakliban, gyűjtőben és kézben lévő lapok is). A ködkeresés a háló szabály szempontjából nem számít lapkijátszásnak.