Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Alfa pakli - Mágusok március 16.
Alfa pakli - Druidák március 16.
Alfa pakli - Boszorkányok március 16.
A pillanat képe
Orgling kutya
(Ősök Városa szörnyeteg)
Küldd el képeslapként!
"Az orgling faj annyira alávaló és nyomorúságos, hogy némelyik tagja elállatiasodott. Ezeket a négylábon járó, csupasz, csak néhány óriási szőrszállal éktelenkedő testű, büdös teremtményeket még a többi orgling is kiközösíti, és az alsóbb szintekre száműzi. Bár néhány bizarr gondolkodású lord szerint az orgling kutya púpja szerencsét hoz, de a vélemények megoszlanak arról, hogy a púpot meg kell érinteni, meg kell enni, vagy kikészítve a barlangban kiállítani." - részlet az Encyclopedia Fantasiából
Nézz szét a galériában!
Legendák Viadala fontos tudnivalók
Beholderes HKK verseny április 20. - Versenybeszámoló
2. Termikrajzás – zárás
Tavaszi MondoCon 2024.Április 27-28. Budapest
Hétvégi verseny és Legendák Viadala

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022
Országjáró feladat 2020

A lista folytatása...
Lapötletek (64959)
HKK kérdés? (47085)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (8137)
Legendák Viadala (41)
Beholderes HKK verseny április 20. - Versenybeszámoló (9)
Hétvégi verseny és Legendák Viadala (31)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Szikrázó manahal
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Nézet:
Egyvalamiről tudok a protodon 3. zóna főszörnye ad valami pasztillát ami +25 varázslatsebzést ad.Egytöltetes
 
Kedves Endre sajnos a játékban való érvényesüléshez a több tp-hez olyan többváltozós regressziófüggvény felirása.......Nem is beszélek róla mert azt szerintem a világon is kevés ember tudná megcsinálni.Egyébként természetesen nem igaz az a tézis hogy a mágusok ilyen meg olyan előnyben lennének mert ez nézőpont kérdése pl a mágusok sebzése egy ellenfél ellen ugyan többet tudnak sebezni a barbárok de pl több ellenfél ellen nem.Csak annyit állitok hogy sttisztikailag abban az estben ha volna tp táblázat végig véletlen visszatevéses mintát véve nagy valószinűséggel bizonyitható lenne.Egyébként véleményem szerint a játék elején tényleg előnyben voltak és ez érezhető is volt az 1 hónap után ekkor elszakadtak a mágusok illetve főkarakternek választották ki őket,stb ez mára már megszűnt mert túl nagy volt a különbség Ezért maxol be 21 -en a sebző varázslat,ezért nem fejlődik 25 fölé a mágia amit állitana.Persze a kieggyenlitődés lassú folyamat.Illetve a sok mágus főkarakter miatt nehezen valósul meg.Persze az az 52-őt sebző varázslat mivel a varázslat erősités miatt +20 van még a 13. szintű mágusomnak is,valamint van még +20 a varázslat utóhatásaként és ez igy már 92 hányszorosa a 92 a 125-nek, akivel pedig aztán összevissza játszok most voltam norlandon és megye 6-os jégimmunitással.Az embernek antitápos hajlamait is ki kell élni valahol.Egyébként ha van email cimed akkor konkrétan a barbárokról,félóriás barbárokról illetve egyéb barbárokról,a karakter beállitásainak kialakitásakor irhatok erről egy átfogó véleményt(nehogy hozzászóljanak a mágusok) egyébként felrakom szakértelmeim listáját a mágiaimmunitás kicsit túlzott (főellenség), beállitásnál Mindenesetre alapvető az energia ,életpont,stb szűkössége.A legjobb csizma véleményem szerint nem a dicsőség csizmája hanem a cserzett mokaszin.Hosszú távon,illetve közép távon a törpe barbár a legjobb karakter,a jelenlegi állapot szerint.
 
... felteve ha ebben a 100-150-be beleszamolta a balkezes sebzeset is ...

Skull

ui.: Valoban nem minden korben sebeztem 52-t, de statisztikailag ennyi jott ki.Idonkent tobb, idonkent kevesebb ...
 
Ehhez csak annyit tennék hozzá kötekedés képpen (bár a vitában a te nézőpontod közelebb áll hozzám , hogy nyilván te sem 52-t sebzel minden körben, hanem az az átlag, ha pedig géza azt mondta 100-150 akkor ennek nem feltétlenül a legfelső értékéhez kéne hasonlítani, henem inkább a közepéhez... és lám máris csak (kb) 2.5 szerese a te sebzésednek D
 
Kedves Géza!

En csak egy egyszeru informatikus vagyok es ezert szeretnek meg 1-2 dolgot megkerdezni, amihez ideznem legutobbi hozzaszolasod egy kis reszet :
"Csaánként egyébként pl én nem sebzem a háromszorosát,csak olyan 100 -150-net"
Nehany kollegammal konziliumot tartottunk annak erdekeben, hogy kideritsuk: a 150 az vajon hanyszorosa az 52-nek? Hosszas tanakodas utan arra az elhatarozasra jutottunk, hogy az valoban nem haromszorosa, csupan csak 2.88-szorosa. Igy valoban igazat kell adjak Neked, hogy nem sebzed a haromszorosat a magusok sebzesenek.
Arra azert meg kivancsi lennek, hogy a balkezes fegyvered sebzeset beleszamoltad-e a 150-be? Mert ugyebar a kozelharcos karaktereknek van egy olyan rossz szokasa, hogy a harc heveben bal kezzel is hadonasznak es idonkent komoly sebesuleseket okoznak vele szerencsetlen ellenfeluknek. Skull, mint botcsinalta magus probalt bal kezzel varazsolni, de meg veletlenul sem akart osszejonni neki. Keszitettem egy statisztikat arrol, hogy hanyszor sikerult es hanyszor vallott kudarcot es az lett az eredmeny, hogy a bal kezzel sikeresen elmondott varazslatok szama 0 lett. Mit csinalt rosszul, hogy nem sikerult neki? Esetleg volna valami tanacsod erre?

Elore is koszi mindenfele otletet: Skull

ui.: Azt majdnem elfelejtettem, hogy a kozelharcosoknak van olyan szokasa is, hogy mindenfele tamadas szamot, tamadast, sebzest, erot ado varazsitalokat isznak es meg hasonlo jellegu varazslatokat is elmondanak magukra. Gondolom mar komoly mennyisegu magusok sebzeset tapolo varazsitalt is talaltal, szoval ha megoldhato lenne sorold mar fel legyszives ezeknek a listajat, mert nagyon erdekelne. Lehet, hogy csak en voltam feluletes, azert nem talalkoztam ilyesmikkel ...
 
Próbáld ki a regisztrációt, sokat segíthet
 
A kérdésfeltevésre már válaszoltam konkrét dolgokal vitatkozni nem vagyok hajlandó,csakis a statisztikával ami sajnos eggyöntetűen részlehajlóan nem állitható össze mert nem alakitható ki reprezentáns minta mert az emlékek között is csak néhány karakter adatai találhatóak meg.A sebzésről meg a csomó vp ről csak anyit hogy van általában belőle bőven.Csaánként egyébként pl én nem sebzem a háromszorosát,csak olyan 100 -150-net nemm is hiszem hogy ennél sokkal többet sebző beállitás van az átlagosan olyan száz húsz,de ekkor már egy csomó vp-t elhasználtam agresszivitásra,stb.Tehát átlagosan olyan 120-130-körül lehet es egyébként abszolut nem igaz ez az átlagos 150 körüli sebzés ami nem tartalmaz gyorsitást,italokat,stb.
 
Az iment lemaradt az alairas: Braindead Skull

Sorry ...
 
Kedves Geza!

Mivel erintve erzem magamat a temaban igy hozzaszolnek a magusok hatalmas tapossagat hirdeto hozzaszolasaidhoz.
Kivancsian varom, szerinted miert annyira tapoask a magusok??
A kobor miatt???
Ez elviekben barki szamara elerheto az Armingtoni kristalyok segitsegevel. Nyilvan nem jartal meg demonfeszekben, magikus hasadekban, hogy csak a legkezenfekvobb helyeket emlitsem. Itt igen jo esellyel azzonal levarazsoljak rolad az egeszet meg a csatak legelejen...
Tul nagyokat sebeznek???
Mivel feltunt, hogy igen otthonosan mozogsz a szamok vilagaban, nem okoz komoly fejtorest kiszamolnod, hogy a magusok "legtaposabb" sebzo varazslata 21-es magianal bemaxol. Ha utanaszamolsz, akkor talan Neked is egy 52 koruli szam jon ki a varazslat varhato sebzesere. Es ugyebar egy kozelharcos karakter ennek minimum a haromszorosat kepes sebezni csatankent ...
Van szamukra kulon konyvtar???
Van. Megtanulhatjak az erosites varazslatot, ami igen jo esetben is kemeny +20 sebzest jelent nekik 10 energia es egy csomo VP aran. Tenyleg szupertap, honapok ota nem hasznaltam ...
Esetleg valami mas?? Kerlek oszd meg velem, mert en sajnos nem tudok semmirol!!
Valaki irta, hogy a Top karakterek mind magusok, de atkepzik magukat kezifegyveresse. Nos, en ezt nem voltam es nem is leszek hajlando megtenni. Eppen ezert mar majdnem 2 honapja a jatek vegleges abbahagyasanak gondolataval foglalkozom es nem is nagyon jatszom, hiszen ami egy kizifegyveresnek 1 kor az nekem - magusnak - 3-4 korig is eltart. Ennyi ido alatt 3-4-szer annyit lehet sebzodni ugyebar es ha tobb ellenfel is jon veled szembe egyszeruen keptelen vagy mindenkit varazslattal megolni, hiszen a csatak nem tartanak a vegtelensegig.
Szoval aruld el legyszives mi vagy mik azok a dolgok amik a magusokat olyan tapossa teszik, mert nagyon kivancsi lennek ra!

Tisztelettel:
 
2. zónában dzsungel, város.
 
Ha bujdosó szektahösre gondolsz, akkor azok Armingtonban tanyáznak nagy számban.
 
Hali!

Hol lehet találni szektahősöket? 9-et kéne megölnöm a palota küldiben, most csinálom a szektás labikat, de ott nem lesz meg a 9 szerintem.
Köszi
Shirayan
 
A húsz percenkénti belépés szerintem már egézségügyileg is káros elég szemrongáló lehet
 
Írtam Macinak, hogy változtassa meg a démonkapu működését. A 20 percenkénti belépés helyett a napi belépések száma legyen maximalizálva 20-ban. Így nem kellene kivárni a 20 perceket, rögtön be lehetne lépni, de akinek több ideje van a játékra, az sem jutna különösebb előnyhöz, a napi 20 belépés miatt.
 
Ja, démonkulcsot meg nem találsz kint... azt csak a démonkapuban szerezhetsz... és ha nem egy karival játszol, akkor több is kell belőle...
 
A démonkapuba nem kell 20 percenként belépni.
A térképek nagy része a kint ólálkodó szörnyekben is megtalálható, így a lávató alatti síkságokon lépkedve a térképek nagyrésze összeszedhető. Persze a maradék pár darabkáért be kell menni a kapuba. Talán nemsokára készül egy lista, hogy melyik térképdarabkát lehet csak a kapuban megszerezni.
 
És lehetőleg megszűntetendő...

Viszont a démonkapu zárásához az kell, hogy be tudj lépni húsz percenként, különben sosem szerzed meg a térképdarabokat... tehát nem is tudsz zárni a kapun...
 
Na jó, de a lidérces tápolást godolom azért szüntették meg, mert ez volt a legkézenfekvőbb. Sajnos akik nem tápoltak belőle ezután már nem is fognak, de így alakult Mondjuk az is érdekes lenne egy kari életében, hogy mást sem csinál csak vérmágussal küzd, amitől 1.5 millió tp-je lesz, de mivel minden játéknak megvan a maga kiskapuja, ez is megtalálható, és nyilvánvalóan kihasználandó.
 
És az én szempontjaimat és értsétek meg nem tudok a normálisnál nagyobb időráforditást forditani a játékra,azaz napi 1 óránál többet talán csak a hétvégén,na meg nyáron az is egyre jobban telik.A karakterem a 20-30. hellyről nagy nehézségek árán és elég gyorsan felverekedte magát a tp lista közepére alapja a lidércelementálos tápolás volt ami kézifegyvereseknek volt jól megoldható,mágusoknak nehéz.csak kézifegyver felvételével lehet optimális,vagy egy lidércelementált kell 1 kör alatt levarázsolni.Ennek lehetőségét oly módon,hogy az őrült vérmágus már csak 2 lidércelementált teremt 17 hellyett teljesen elvették,Pedig 4 mágus áll a lista elején.Nem az zavar hogy ez meg az meg amaz hanem az ,hogy az t meg kell változtatni,hogy az őrült vérmágus hány lidércelementáltr idéz,az viszont normális hogy valaki 20 percenként belép,hogy bemenjen a démonkapun amivel normális játékkörülmények között azaz nem állandóan ezzel foglalkozva,próbálkozni sem érdemes.Tehát már olyan dolgokat is csinálnak amik csak az "őrült"játékosoknak érdekesek,A nyerstáp illetve a tápolási módszerel ilyen rendkivül unalmas tevékenységek szükségesek ,ezeket meghagyják,de ha van valamilyen érdekes,mert a lidérces tápolás az az volt azt rögtön megszüntetik.
 
Nem ha nam igaz az állitás a statisztika ki fogja mutatni remélhetőleg sikerül valahogy valami véletlen mintát előállitani az is lehet hogy amikor végigszámolom kiderül,hogy nincs is igazam .csak meg kéne már csinálni.Egyébként lehet hogy úgy van, csak a nővérem is rendithetetlenül halad előre(fő karaktere mágus) pedig neki kifejezetten antitápos hajlamai vannak.Már attól kezdek félni,hogy a játékot egyre kevesebben játszák és van vagy száz aktiv karakter és lassan a játék meghal.Mert ha kevesebben játsszák kevesebb bevételt jelent a beholdernek és kevesebb fejlessztést fog rá forditani és akkor majd ellaposodik a játék,lehet hogy csak kb 100 aktiv karakter van,Maci ha olvasod eme sorokat,és tudsz valamim megnyugtató választ adni kérlek adj.
Nekem is van még két karakterem akikkel nem játszok rendessen még a napi 30-40 percben, összevissza és a mágus aki gnóm mágus ,jóval tápabb mint durrenccsatt a törpe harcos ,Egyébként velük élem ki antitápos hajlamaimat,magillal a mághussal ,pl 7-es (tárggyal) jégimmunitással körbejártam norlandot,velük főleg a hétvégén lépek.
 
Igen rabszolga karim nekem sincs mindhárom kölcsönösen segíti egymást,de ennyi.Nem küldöm el az egyiket labizni,mert a másiknak elfogyott a fenőköve.Mind a maga útját járja.És ami a legfontosabb már a barbárom Muzzy is a top5 ben van az arénában
 
Xermonhoz kell csatlakozzak... Nem az a lényeg, hogy hogyan optimalizálod az energiafelhasználást... Hanem az, hogy jól szórakozz... Kariszám alapján minden statisztikában lehetnék az elsők között, mégsem vagyok ott, mégis élvezem a játékot. A leginkább az lehet köztünk a különbség, hogy nekem nincs rabszolga-karim. Mindegyiket megpróbálom optimálisan fejleszteni, ha sikerül.
 
Az Anti energiakihasználás egyik példája én vagyok mégsem foglalok el rossz helyeket a statisztikákban szóval annyira nem kell kiélezetten nyomni a játékot.Én nem tervezek meg minden energiát,hogyb hová költsek.Nekem így is élvezetes a játék.

Xermon
 
Szinte teljesen egyetértek.
Tök mindegy milyen karival játszol, tényleg csak az a fontos mennyi cuccot kapsz másoktól, és menyire optimalizálod az energiafelhasználást, illetve ha napi kétszer beléphetsz, mert addig a klán és fajbónusz visszaregenerál megint előnyben vagy. Én kb. egy hete nem léptem, de még mindig 22. a szerzetesem, pedig senki nem mondhatja, hogy optimálisan játszanék vele. Namost így nézve a kismillió mágus aki mögöttem van milyen előnyöket élvez? Sokkal több tp-jük kéne hogy legyen mint nekem, ha tényleg túltápos a mágus klán. Ez mindig minden játéknál felmerülő probléma, de itt sem értem miért baj az, ha Cyron elhúz tp-ben mint állat. Az én játékomat nem befolyásolja.

A kőbőr a segezhetetlenséghez képest pedig kalap kaksi.
 
Hali!

Bunkógéza! Tudsz már jönni az IRC-re?
 
Hali!
Látom nem lehet meggyőzni arról, hogy itt tök fölösleges bármilyen statisztikát csinálni, és valószínüségszámitást végezni. Látom, sokat foglalkoztál ezzel a témakörrel, de itt értelmetlen.
Egyrészt azért, mert maguk a játékosok is máshogy játszanak. Van akinek csak 4-5 órája van hetente a játékra, és van akinek naponta van ennyi. Pl. biztos vagyok benne, hogy te is jobban állnál, ha több infód lenne, már hetek óta lehetne Brimah öved. Az elhasznált energiádat nézve már rég végezhettél volna a 3-ik zóna küldetéseivel, legyőzve a coldront is. És ez nem mástól függ, mint hogy mennyi időd, és mennyi infód van. Na és persze attól, hogy a fő karakteredet mennyire segíti a többi. Ha megfelelő segítsége van, akkor mindegy milyen karakterrel játszol. Említetted pl, hogy figyelned kell a fegyverek és páncélok fenésére, nehogy szétessenek. A segítő pont arra való, hogy elmenjen és szedjen neki pár fenőkövet, és pótolja a készleteket.
Ha a tp-t nézzük, abból az látszik, hogy melyik játékos hogy gazdálkodik az energiájával. Én pl sosem gyógyítok varázslattal, inkább varázsitalokat iszom, ép regenerálós cuccokba öltözöm, stb. a gyógyítás ugyanis energiába kerül. Kaját csak akkor eszem, ha hánytatnak, egyébként mindig éhségűzővel járok, az élelemszerzés is sok energia. Össze vissza sosem mászkálok, az energiapazarlás. Mindig valamilyen küldire kell összpontosítani. Összeszedtem minden virgonc cuccot, hogy így is több energiám lehessen. A mágiafalót nem is használom, éppen ezért. Ha mégis a terepen kell lépkednem, hogy eljussak az aktuális küldetésem helyére, akkor full szörnykereső cuccba öltözöm, mokaszinnal közlekedem, hogy így is a lehető legkevesebb energiát költsem. Ha lehet, mindig postakocsival járok.
Ezek azok a dolgok, amiből kitűnhet a különbség, és nem az, hogy megvehetem az északi könyvtárban az erősítés varázslatot, ami igazából semmit sem ér. Hónapok óta nem használtam.
A speciális képességeken lehet vitatkozni, hogy a kőbőr mennyire jó, stb. Normál szörnyek ellen nincs jelentősége, a bénítás varázslat miatt, az igazán komoly ellenfelek ellen (Darkon, Coldron), tüskés bőrt kell használni, ami nem működik együtt a kőbőrrel. Egyébként már mindenki számára elérhető, az armingtoni kristály által.

A fentiek azt hiszem ugyan így érvényesek a másik három élenjáróra.
Pl.Max energia terén... Nem azért van nekik annyi amennyi, mert mágusok, hanem azért, mert a többi kari is segít nekik, és cserélgetnek a többiekkel.
Lehet, hogy egyszerű lesz a végkövetkeztetésem, de azt hiszem igaz :
Teljesen mindegy, milyen karakterrel jáccol, az, hogy mennyire vagy sikeres a játékben, csak attól függ, hogy mennyi időt szánsz rá.
Hozhatsz bármilyen statisztikát, ha én 2x annyi dőt fordítok a játékra, 2x annyi infóm van mint a nagy többségnek, cserélgetek a többiekkel, biztos, hogy az élen leszek bármilyen karakterrel.
 
Szia!Mint mondtam nem a konkrét dolgok azok,ezt már az előzőekben is mondtam,amivel ilyen komplex dolgok megállapithatóak a kérdés az,hogy a mágusok tapasztalati pontjainak várható értéke ,különbözik e?a többi karakterkaszt tapasztalati pontjainak várható értékétől statisztikailag jelentős,a véletlennel nem magyarázható mértékben.Ehhez szükséges két(véletlen) minta legalább 10 elemű amellynek korrigált tapasztalati szórása kb egyenlő,valamint az alapsokaságok normális eloszlásúak(ez feltételezhető).2
(Asszimptotikus Z-próba) Vagy egyenként(2 -szer) 30 elemű minta(nagymintás próba),:Ráadásul a időtényező miatt adott napra illetve időtényezővel korrigálva.Az adott bizonyitásnál nem vehetünk olyan tényezőket figyelembe amellyek nem azonos irányúak az összhatásra kevésbé jelentősek.Az emlékekből a szintre vonatkozóan időtényezővel korrigálva megpróbálok megfelelő statisztikát venni,lehetőleg a nagymintás biztos megoldást de lehet,hogy nem valamiféle statisztikailag nehezen kritizálható megoldást feltétlenül találok.
MINT AZ ELŐZŐEKBEN MONDTAM A KONKRÉT DOLGOK?ELTÉRŐ IRÁNYÚAK LEHET BELŐLÜK SOKFÉLE KÖVETKEZTETÉST LEVONNI,DE CSAK a STATISZTIKA LEHET MEGFELELŐ ALÁTÁMASZTÁS,ÁLLITÁSOK MEGFOGALMAZÁSÁRA,BIZONYITÁSÁRA.
A mintavétel alapját képezö számitás különösen a 2. független a sokaság eloszlásától ,nagyságától
mivel a T=x1-x2:Gyökalatt(s1*s1/n1+s2*s2/n2),mindenképpen normális eloszlást mutat.ahol si a korrigált tapasztalati szórás xi mintaátlag,ni a minta elemszáma
.Igazán különös az hogy válaszodban pont az után érdeklődsz,(konkrét dolgok)Számos helyen meg vannak különböztetve mind pozitivan mind negativan pl kevesebb ép-jük van több vp-jük van mágiafaló nyakékjük stb..Ezek eltérő irányúak és nehezen bizonyitható vele bármi.csak a statisztikával.amit mindenképpen kiszámolok mostmár.Bármiféle elméleti ,gyakorlati szivességet szivesen fogadok a statisztika továbbvitelére,megállapitások levonására.
Egy MINDENLÉPPEN pozitiv semmit nem bizonyitó dolog a mágusok bemehetnek egy számukra fenntartott valahol a 3.zóna északi részében lévő varázslótoronyba ahol varázslatokat lehet tanulni.Ilyen konkrét dolgokkal akkor azon is lehetne vitatkozni,hogy az alma vagy a körte a finomabb
A segitségeket előre is megköszönve tisztelettel:
Géza
 
10 védelem, 20 minden tulajdonságra, 30 max energia
 
Szia!
Igen, valóban az én fő karakterem is mágus, Ariel. A kedélyeket csak azzal borzoltad fel, hogy olyan dolgokat mondtál, ami nyilvánvalóan nem lehet igaz,pl a varázsgyöngyök, mágikus rubinok, stb. találási valószínüsége.
Az pedig ugyancsak nem igaz, hogy a lidérces tápolás miatt képezte volna át magát bármelyik mágus. nem olyan olcsó ám 16-ra vinni a szúrófegyvert, mellé pedig 100-al növelni az erőt,összeszedni a megfelelő tárgyakat, mindezt csak a lidércek miatt.
Teljesen más oka van az átképzésnek.
1, a mágia már eszméletlen rég óta nem fejlődik tovább, megállt 25-ön
2, a fegyverekkel sokkal nagyobb sebzés érhető el, mint mágiával, minimum a duplája, de gyakran triplája.

A tárgykopást nem tudom miért említed a lidércezésnél, ott a mágusoknak is ugyan úgy kopnak a cuccai, ugyanis a kőbőr max 3 ilyen csatát bír ki.
Ha meg tényleg lecsapsz mindenkit egy kör alatt, akkor max a fegyvered kophat.
Ha mondasz bármilyen konkrétumot, ahol a mágusok VALÓBAN meg vannak különböztetve a többiektől, akkor arra kiváncsi vagyok, mert én még nem találtam ilyet.
 
Kedves jokesz a sokaság elemszáma azaz a nélkül is ,hogy tudni hányan játszanak a játékban reprezentativ véletlen minta alapján vizsgálható az állitás majd megpróbálok ilyen mintát keriteni és a számitásokat elvégezni,bár nem tudom hogyan.Mindenesetre,a kedélyeket sikerült felborzolnom,és ennek örülök.Nyilván a te fő karaktered mágus.Egyébként nyilván a lidérces tápolás miatt képezték át magukat kézifegyveressé,úgy optimálisabb amennyiben nem tudtak egy lidércelementált levarázsolni egy kör alatt.De ennek már vége,ezért támogatják a mágusokat mert az ütőfegyvereseknek nem kellett képezniük magukat,a tápolás megvalósitásához,ami ráadásul igazán érdekes volt még mivel a tárgyak kopását állandóan figyelni kellett és nagyon oda kellett figyelni.De ennek sajnos már vége...Hogyan kell használni és mi az az irc-nem tudna valaki valami támpontot adni
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Nézet:
Infók | Csere-bere | Fejlesztési ötletek | Bugok | Segítség kezdôknek | Labirintusok | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.