Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Alfa pakli - Mágusok március 16.
Alfa pakli - Druidák március 16.
Alfa pakli - Boszorkányok március 16.
A pillanat képe
A mágus ujja
(Túlélők Földje)
Küldd el képeslapként!
A varázsláshoz sokszor nem kell más, mint hogy elmormold a varázsigéket, vannak azonban esetek, amikor szükséges az is, hogy ujjadat az ellenfél irányába tartsd. Jobb hát, ha vigyázol erre a testrészedre, nehogy valamelyik teremtmény leharapja, hiszen akkor fuccs ezeknek a varázslataidnak.
Nézz szét a galériában!
Legendák Viadala 2024 videók
Manaszipoly zén bemutató
HKK Időutazás: Kreátor Műhelye
Ajándéksorsolás május + áprilisi eredményhirdetés
Tavaszi MondoCon 2024. 04. 27.-28. – Eredményhirdetés

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022
Országjáró feladat 2020

A lista folytatása...
Lapötletek (64965)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (8143)
Manaszipoly zén bemutató (11)
Excelsior (1003)
HKK Időutazás: Kreátor Műhelye (13)
HKK kérdés? (47092)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Szikrázó manahal
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Vasvella 457. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2004. dec. 21. 9h:39'
EZ A 501. JÁTÉKHETED, 457. FORDULÓD
502. játékheted kezdete: dec. 24.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #4791
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 4792

VASVELLA KALANDJAI


29 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [186,105] koordinátán. Ez az idõ nem múlt el esemény nélkül: A táborozás 1. napján összeakadsz egy szõke, copfos hajú, piros szemû, harcsabajszos troll férfival. Fekete a bõre. Sheran fõpapja. Egy arany papi karkötõt, egy Bufa páncélját, egy gyémántsisakot, egy hatalom fülbevalóját, egy mithril kesztyût, egy Ovgun nyakláncát, egy Rughar gyûrûjét, egy ryuku vadászinget, egy smaragd védõgyûrût, egy varkaudar csizmát, egy virág szimbólumot, egy vortex talizmánt, egy zafír erõövet és egy zafír fülbevalót visel. Felszerelését egy quwarg anyakirálynõ trófea, egy taalru trófea és egy Notermanthi trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Jobb kezében egy véres csatabárdot, bal kezében egy Zombilapítót tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított pikkelyes ptog. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Tisztán érzed auráját: semleges a nyomorult. Összebarátkoztok egymással. Az õ neve Fõnix. Homlokérintéssel biztosítjátok a késõbbi telepatikus összeköttetést. Azt mondod: " Áldozz Tharrnak! A legjobb isten, kivéve amikor nem, de ezt õ meg ne hallja!" Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján. A 7. napon összeakadsz Ruthin el Enourével. Elsõ pillantásra észreveszed, hogy egy míves Ma'yia furulyája van nála. Tharr püspöke. Egy arany papi karkötõt, egy Batharak vállemezét, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy kir.érd.mûv. kitûzõt, egy kreiton fókuszt, egy mithril kesztyût, egy Morgan sipkáját, egy örökkéval. rubinját, egy Rhatt páncélját, egy Rughar gyûrûjét, egy smaragd védõgyûrût és egy szirén köpenyét, egy zafír erõövet, egy zafír fülbevalót, egy zangrozi csizmát visel. Fegyverzetét egy vérvágyó sólyom trófea, egy dombi óriásyeti trófea és egy Notermanthi trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Lant, mit angyal s ördög tart. Jobb kezében egy Pusztítás Botját, bal kezében egy agyartõrt tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Tisztán érzed auráját: színtelen, jelezve a pártatlan semlegest. Így szólsz: " Baromi hideg van s ráadásul még te is jössz?! :-)" Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok. A 7. napon találkozol Hitox-szal. Tharr korlátlan hatalmú fõpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy angyalok gyûrûjét, egy dalebg.kristályvértet, egy Eldereth kristályt, egy halálhozó karkötõjét, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy Luthius karkötõjét, egy mihlanil kesztyût, egy mihlanil övet, egy mihlanil sisakot, egy örökkéval. rubinját, egy Ovgun nyakláncát, egy szirén köpenyét és egy tûzúr csizmáját, egy Vlagyimir gyûrûjét visel. Ruházatát egy quwarg széltáncos trófea, egy bosszantó apróság trófea és egy triklem drakolder trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy sújtásra emelt pöröly. Jobb kezében egy Daramoula pálcáját tart. Lõfegyvere egy vas dobónyíl. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Érzékeled auráját: semleges jellemû a hitvány! Odaveted: " Baromi hideg van s ráadásul még te is jössz?! :-)" Köszöntitek egymást, aztán tovább. A 9. napon összeakadsz Aranyesõvel. Dornodon személyes tanácsadója. Egy angyalok gyûrûjét, egy cetbõr válltömést, egy császári kesztyût, egy dalebg.kristályvértet, egy denevér szimbólumot, egy ében talizmánt, egy halálhozó karkötõjét, egy hókeresztet, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötõjét, egy mágusköpenyt, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védõgyûrût, egy torz fülkarikát és egy tûzúr csizmáját, egy zafír erõövet visel. Felszerelését egy selyemszárnyas trófea, egy triklem drakolder trófea és egy rubin góliát trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: koponyák gyûrûjében fekete obszidián denevér. Övén 3 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Káoszkígyót, bal kezében egy agyartõrt tart. Elég egy mentális pillantás aurájára: gonosz, mint Te. Halvány tapogatódzást érzel az agyadban. Azt mondod: " Gyere gyújtsunk tüzet, aztán nem tudom!" Meleg kézfogás után elbúcsúztok. A 9. napon találkozol egy hosszú õsz hajú, szürke szemû ember férfival. Körszakálla és bajsza van. A bõre kreolszínû. A Halál, a Tûz és a Káosz Angyala kíséri. Leah inkvizítora. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy Bufa páncélját, egy cetbõr válltömést, egy Eldereth kristályt, egy koponya szimbólumot, egy mágusköpenyt, egy mithril kesztyût, egy Morgan sipkáját, egy Ovgun nyakláncát, egy Rughar gyûrûjét, egy smaragd védõgyûrût, egy szerencsetalizmánt és egy zafír erõövet, egy zafír fülbevalót visel. Felszerelését egy õsdentor trófea, egy trikornis herceg trófea és egy Raia szent lovagja trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy inkvizítori korbácsot, bal kezében egy Zombilapítót tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Egy pikkelyes ptog a hátasa. Málhásállata egy Thargodan csontváz. Tisztán érzed auráját: gonosz, mint Te. Bemutatkoztok egymásnak. Az õ neve Halálhozó Leoford. Bizalmas homlokérintésetek lehetõvé teszi, hogy a késõbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Azt mondod: " Gyere gyújtsunk tüzet, aztán nem tudom!" Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz. A 10. napon összeakadsz Thalios Severinnel. Sheran félisten hatalmú felszentelt fõpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy angyalok gyûrûjét, egy che-vállszalagot, egy dalebg.kristályvértet, egy halálhozó karkötõjét, egy hatalom fülbevalóját, egy Khór maszkját, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötõjét, egy mágusköpenyt, egy mithril kesztyût, egy Natharion amulettet, egy Ovgun nyakláncát, egy Rughar gyûrûjét, egy tûzúr csizmáját, egy virág szimbólumot és egy zafír erõövet, egy zafír fülbevalót visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy zafír sárkány trófea és egy smaragd sárkány trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: MOSOLYGÓ RETTENET RÓZSASZÍN BUGYIBAN. Jobb kezében egy Daramoula pálcáját, bal kezében egy Zarknod szemét tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Málhásállata egy sivatagi doareg. Auráját érzékelve máris tudod, semleges a nyomorult. Odaveted: " Baromi hideg van s ráadásul még te is jössz?! :-)" Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját. A 14. napon újból összeakadsz Thalios Severinnel. Tisztán érzed auráját: színtelen, jelezve semleges mivoltát a féregnek. Odaveted: " Baromi hideg van s ráadásul még te is jössz?! :-)" Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerõsítése után elbúcsúztok egymástól. A 17. napon találkozol Tsen - Dourral. Fairlight földi és égi helytartója. Mellkasán a Jáde Sárkány tetoválását viseli. Egy arany papi karkötõt, egy arany pikkelyvértet, egy bo'adhun gyûrût, egy cetbõr válltömést, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens kesztyûjét, egy mágusköpenyt, egy mihlanil övet, egy Morgan sipkáját, egy obszidián karkötõt, egy örökkéval.kristályát, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku ökölgyolcsot, egy smaragd védõgyûrût, egy szerencsetalizmánt és egy tûzúr csizmáját, egy villám szimbólumot, egy zafír fülbevalót visel. Ruházatát egy õrjáratozó katona trófea, egy élõholt õsmágus trófea és egy viharóriás trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Otthonát védelmezõ Jáde-sárkány. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Bal kezében egy adamantit pajzsot tart. Érzékeled auráját: semleges jellemû az alávaló. Odaveted: " Áldozz Tharrnak! A legjobb isten, kivéve amikor nem, de ezt õ meg ne hallja!" 6 tanítvány kíséri, lesi minden mozdulatát. Mikor elhaladsz mellettük, egy tanítvány megszólít: Már megbocsáss, de olyan sután vonszolod magad! Gyere és tanuld el Te is a Mesterünktõl, hogyan lép egy igazi, büszke harcos! Az ifjoncok elköszönnek tõled, és te magadra maradsz a gondolataiddal. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját. A 17. napon összefutsz El Condor Pasával. Egy adamantit kesztyût, egy angyali sisakot, egy Batharak vállemezét, egy halálhozó karkötõjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hósárkánybõr csizmát, egy hótarantula köpenyt, egy játékmesteri palástot, egy örökkéval.smaragdját, egy Ovgun nyakláncát, egy Rughar gyûrûjét, egy szem szimbólumot, egy törpe védõgyûrût, egy Urgod fétisét és egy Xanathal karkötõjét, egy zafír erõövet, egy zafír fülbevalót visel. Fehér Bérc tanácsának tagja, ismered fel pecsétnyomójáról. Felszerelését egy bo'adhun lidérc trófea, egy triklem drakolder trófea és egy zafír sárkány trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy Fõnix. Jobb kezében egy Daramoula pálcáját, bal kezében egy varkaudar korbácsot tart. Lõfegyvere egy bogyógránát. Hátasállata egy tûzfõnix! Málhásállata egy sivatagi doareg. Érzékeled auráját: jelleme gonosz, akárcsak Neked. Halvány tapogatódzást érzel az agyadban. Azt mondod: " Áldozz Tharrnak! A legjobb isten, kivéve amikor nem, de ezt õ meg ne hallja!" Az Álomõrzõ szomorúnak látszik. Amikor megkérdezed, mi baja, így válaszol: - Tudod, a Fény Szentélye Libertanban... De nemsokára régi fényében ragyog majd, meglásd! A másik barátságos viselkedése belõled is felszabadítja a pozitív energiákat (+8 varázspont). A kalandozó kacagva elõveszi hangszerét, és egy varázslatos dallamot ad elõ. A hatás fantasztikus! Meleg kézfogás után elbúcsúztok. A 17. napon összefutsz Iron Handdel. Szeme fehérje aranyszínû, pillantása pedig mély és átható. Egy Batharak vértjét, egy beholderfej medált, egy cetbõr válltömést, egy drakolder gyûrût, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens kesztyûjét, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötõjét, egy mágusköpenyt, egy natharion gömböt, egy Natharion karkötõt, egy óriás fülbevalót, egy örökkéval. topázát, egy Ovgun nyakláncát és egy párducbõr övtáskát, egy Rughar gyûrûjét, egy ryuku ökölgyolcsot, egy tûzúr csizmáját visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy keyrasi démonlidérc trófea és egy Folrang trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Aranysárkány. Jobb kezében egy vámpírölõt, bal kezében egy sárkánytõrt tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Eddig úgy tudtad, hogy a sárkányok hatalmas, félelmetes állatok. A vele levõ példány viszont alig egy arasz, és ráadásul egészen barátságosnak tûnik. No né! Egyszer csak átröppen hozzád, és vidáman üdvözöl! Elég egy mentális pillantás aurájára: ocsmány fehér a nyomorult jónak. Így szólsz: " Gyere gyújtsunk tüzet, aztán nem tudom!" Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok. Zsúfolásig megtelt a fõtér, így erõsen furakodnod kell, hogy közelebb tudj férkõzni. A tömeg hangjaiból, és a bekiabálásokból megérted, hogy elfogtak egy vámpírt, és most a nép meg akarja lincselni. A városháza erkélyén megjelenik a fõbíró, és a néphez szól. - Emberek! A mi városunkban ártatlanokat nem végzünk ki. Tett ez a lény valaki ellen valami gonoszságot? - Engem gyíkká változtatott! - kiáltod. - De már elmúlt - teszed hozzá a kérdõ tekinteteket látva. A nép õrjöng, kivégzést követel. - Bûnös lélek! Tisztítótûz általi halálra ítéllek! - dörgi a város bírája. Reggel, mikor felébredsz, még hosszan cseng a füledben a szerencsétlen jajgatása.

A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+20 életerõ.) Varázserõd regenerálódik. (+162 varázspont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)

* 1. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Ereidben a vér forrón lendül elõre. Az utolsó ige kiejtésével elmondtada munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 797.]

* 2. KP: elmormolod a 23. varázslatot
Megfelelõ mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erõvel telik meg. Elmormoltad a jellemrejtés varázslatot! Mûködni kezd a jellemtükör. [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 792.]

* 3. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A kisülni készülõ varázslat a következõ pillanatban már benned van. Megidézted a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhetõ. (+2 szerencse.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 787.]


ea 470 eladod a 470. tárgyat
Eladtál 1 pikkelyes ptogot. 102 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 787.]

fog elfogod parancsok törlése
Minden fog parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 787.]

fog 470 219 elfogod a 470. szörnyet a 219. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 787.]

m 7 mozogsz északnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erõt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezõre. Hushhh, elteleportálsz! [224,83] Síkság, továbbra is csak síkság. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Dornodon híveié.
(Vándorcirkusz:)
Törpék, óriások, zsonglõrök, erõmûvészek és bohócok. Elõször nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépõ gyanánt. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelõdtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).]
(Feltételes foglyul ejtés:) Halvány pikkelyes ptog nyomokat fedezel fel! Elõveszed az ásót, és egy mély és széles gödröt ásol. Majd befeded galyakkal, és port szórsz rá álcázásképp. Nagy zajt csapva rohanni kezdesz a csapdád felé. Elõbukkan a szörny is, elõtted rohanva. Csak sikerüljön! Egy pillanat múlva a pikkelyes ptog pontosan odalép, ahol a gödör van, és belezuhan a csapdába! No, ez megvolna! Rövid idõt töltesz azzal, hogy biztosítsad, a szörny se kárt ne tudjon benned okozni, se megszökni ne tudjon, majd kiszabadítod, és megnézed, mit is tudsz kezdeni vele. Ujjé, ez a szörny meglovagolható, ha eléggé megszelidíted! Vajon mennyivel lesz így kényelmesebb az utazás? Büszkén indulsz tovább. [24 TVP-t emésztett fel ez a móka.] Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [36 pontot használtál fel, van még 751.]

v 181 185 59 elmormolod a 181. varázslatot
Megfelelõ mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A földbõl energia áramlik testedbe. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELÕTTI TÉRKÉPED

(224,83) 22. jellempróba, Dornodon oltár, pikkelyes ptogok (#470)

[185,59] Épületek tûnnek fel. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy õrült varázsló. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekezõ mágiát. Egy tûzgolyó varázslatot dob rád a másik. 21 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tûzgolyó varázslat. 37 életpontot vesztettél. Hideg veríték folyik végig a hátadon - ez a támadás egy öngyilkos vállalkozás volt! Úgy döntesz, ebbõl elég volt. A mennydörgõ istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepõdsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt.

(Feltételes gyógyítás:) Találsz néhány meztelen csigát a legritkább fajtából. Azonnal felismered a lehetõséget. Összegyûjtesz egy párat, majd összekevered némi száraz páfránylevéllel. Az így nyert kenõcsöt magadra kened, és várod a pozitív hatást. (+32 életerõ.)
(Feltételes gyógyítás:) Magadba süllyedve megvizsgálod az aurádat, majd némi koncentrálás után foltozgatsz rajta egy kicsit. Az eredmény felülmúlta a várakozásodat. (+36 életerõ.) Oldalt pillantva, meglátsz egy templomot. Sheran hívõi építették. nyugatra látsz egy viharfelhõt, benne a következõ név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Épületeket látsz: egy szörnypiac (648. épület.) és egy tanácsadó bölcselõ (657. épület.). [-60 varázspont.] [30 pontot használtál fel, van még 721.]

ea 470 eladod a 470. tárgyat
Eladtál 1 pikkelyes ptogot. 102 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 721.]

fog elfogod parancsok törlése
Minden fog parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 721.]

fog 470 219 elfogod a 470. szörnyet a 219. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 721.]

m 7 5 5 mozogsz északnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erõt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezõre. Hushhh, elteleportálsz! [224,83] Síkság, továbbra is csak síkság. Egyelõre csak a szél susogása töri meg a csendet. Szerencsédre hamar észreveszed a fûben feléd lopakodó valamit. A fûben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Ráismersz a távolodóra. Egy hájas okerón. Amikor már eltûnt szem elõl, elõbújsz. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Dornodon hívõi építették. Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [223,84] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy pézsmatököt. (ld. enc.) Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következõ kép bontakozik ki szemed elõtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Chardonnay irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (óndarab) rejt! Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [222,85] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtõzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Ó! Hiszen ez egy ében tigris. Most már nincs semmi gáz. Elõbújsz. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem valami friss (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [36 pontot használtál fel, van még 685.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[221,85] Szûnni nem akar a zöld síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfûz. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy xantusz-kaktuszt. Egy ormánygõte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). Megérezve a magas fûbõl érzõdõ szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Gyorsan lelapulsz a fûbe, mielõtt az ellenfeled észrevehetne. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy hájas okerón. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elõ. Körbevizsgálódsz. Már nehezen felismerhetõ (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [220,85] Még mindig füves síkságon vagy. A zöld mezõ egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhõk száguldanak az égen. Itt húzódik a hajdan létezett bo'adhun birodalom nyugati határa. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Egy rosszkedvû elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitõl semmit. A rokonai meghaltak a tûzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba).
(Feltételes foglyul ejtés:) Félreismerhetetlen pikkelyes ptog nyomokra bukkansz! Ásóddal vermet ásol, majd álcázod. Rövid keresgélés után megtalálod a szörnyet. Minden tudományodat bevetve, megpróbálod a csapdába csalni! Nagy reccsenéssel a pikkelyes ptog belezuhan a gödörbe. Miután gondoskodsz róla, hogy a lény ne tudjon lelépni, óvatosan, új fogásod minden mozdulatát figyelve kezded vizsgálgatni. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Ujjé, ez a szörny meglovagolható, ha eléggé megszelidíted! Vajon mennyivel lesz így kényelmesebb az utazás? Büszkén indulsz tovább. [24 TVP-t emésztett fel ez a móka.] Öreg nyomkövetõként körbeszaglászol. Épphogy megismerhetõ (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [48 pontot használtál fel, van még 637.]

v 181 186 105 elmormolod a 181. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A kitörni készülõ energia már az ujjaidban is van! Sikerült elmondanod a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELÕTTI TÉRKÉPED

(220,85) 255. jellempróba, oltár, 38. jellempróba, pikkelyes ptogok (#470)
(221,85) xantusz-kaktusz (#113, belõle készíthetõ: #114), 29. jellempróba, hájas okerón (#462)
(222,85) ében tigris (#488)
(223,84) pézsmatök (#933, belõle készíthetõ: #934), vaskohó (#155), mûvészi porolit (#720), érclelõhely
(224,83) 22. jellempróba, Dornodon oltár, pikkelyes ptogok (#470), hájas okerón (#462)

[186,105] Lakott területre érkeztél. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy templomot. Sheran híveié. Sikerül a földbõl kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.) Van itt egy szörnypiac (649. épület.) és egy tanácsadó bölcselõ (658. épület.). [-60 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 627.]

ef 20 energia fejlesztése 20
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-8 TU.] A befejezéshez még 1356 TU szükséges. [80 pontot használtál fel, van még 547.]

ek 180 6 t. energia kisütése: 180 6
A Bugyorból merítesz tudati erõt (+6 TU). [42 pontot használtál fel, van még 505.]


* 1. BP: használod a 243. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késõ. [5 pontot használtál fel, van még 500.] Több pontod maradt, mint amennyit a következõ körre át tudsz vinni. Ebbõl automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.


tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
A porba hevenyészett mûszaki rajzokat próbálsz készíteni összetett technikai újításokról. Elméd csiszolódik... Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az IQ-d észrevehetõen fejlõdjön. [Még 106 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 460.]


tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Komplex elméleti feladványokon gondolkodsz, logikai feladványokat próbálsz kiötleni, és rögtön meg is oldani. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnõjön. [Még 58 TVP-t kell elköltened.] Hatodik érzéked veszélyt jelez. Úgy gondolod, hogy a közeledõ részeg kalandozó nem jelenthet komoly veszélyt. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Egy láthatatlan védekezõ rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: izomernyesztés varázslatot lõ rád. Szerencsére nem hatott rád. Fegyvert váltasz: elõkapod a vámpírtõrt. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vámpírtõrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a részeg kalandozó horpadt páncélját. (4 támadással 168 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerõ). Agyartõrrel megdöföd a részeg kalandozó jobb lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Nem sikerült a részeg kalandozó ravasz és erõs ütései közül mindet hárítanod. (3 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüst nyaklánc. Szereztél 1 szöges bunkót. 1368 tapasztalati pontot kaptál. [40 pontot használtál fel, van még 420.]


tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
A porba hevenyészett mûszaki rajzokat próbálsz készíteni összetett technikai újításokról. Elméd csiszolódik... Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnõjön. [Még 10 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 380.]


tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Felhasználva egy ágat és a talajt, rajzos matematikai feladványokat készítesz, logikád csiszolása érdekében. A gyakorlásnak megvan az eredménye! (+1 IQ.) Jóízûen falatozol. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 340.]


tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Intelligenciádat csiszolandó, fejben sakkozol. Borzalmas vereséget szenvedsz saját magadtól... Ez még édeskevés ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetõen fejlõdjön. [40 pontot használtál fel, van még 300.]


tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Intelligenciádat csiszolandó, fejben sakkozol. Borzalmas vereséget szenvedsz saját magadtól... Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetõen fejlõdjön. [40 pontot használtál fel, van még 260.]


tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Intelligenciádat csiszolandó, fejben sakkozol. Borzalmas vereséget szenvedsz saját magadtól... Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetõen fejlõdjön. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Egy õrült varázsló nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Sajnos ellenfeled sem kezdõ: felhelyez egy láthatatlan védekezõ varázslatot. Ellenfeled tûzgolyó varázslatot lõ rád. 21 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy tûzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 36 életpontot vesztettél. Hideg veríték folyik végig a hátadon - ez a támadás egy öngyilkos vállalkozás volt! Túl erõs az ellenfeled. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldözõd lihegése.

(Feltételes gyógyítás:) Az iszappakolás már sok emberen segített. A harci disznók által otthagyott dagonyánál jobbat nem is találhatnál. Belemerülsz úgy, hogy csak az orrod hegye látszódjon, majd halkan százig számolsz. A hatás frenetikus. (+36 életerõ.) [50 pontot használtál fel, van még 210.]


tf 2 10 fejleszted a 2. tulajdonságodat 10 pontért
Elmélyedsz, õsi filozófiai dilemmákon és hasonlókon elmélkedve. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az IQ-d érezhetõen megnövekedjen. [10 pontot használtál fel, van még 200.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Micsoda kellemetlen meglepetés! Meglátogat egy adószedõ. Végignéz egy papírt, majd udvariasan közli, hogy adótartozásod jelenleg 12 arany. Nem nagy érvágás! Kifejezéstelen arccal leszámolsz a fickó tenyerébe 12 csengõ aranytallért. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+0 jóság.) A testedben levõ méregtõl egyre gyengébb vagy (-24 életerõ). Csak most tûnik fel, hogy a városban mindenütt látható az eltaposott quwarg jól ismert jelképe. Tényleg, a Vasalt Bunkók! Hát persze, már emlékszel! Hisz az Olimpián még az uralkodó is engedélyezte a megemlékezést a nagyhírû KT évfordulójáról! A fõtéren, a parázs fölött, hatalmas nyárson valami egzotikus jószág serceg saját zsírjában. Összefut a szádban a nyál... - te is közelebb mész, hátha jut egy-két falat. Végül egy borvirágos orrú, enyhén dülöngélõ törp mászik fel egy boroshordóra: "Legyetek üdvözölve, barátaim! A Vasalt Bunkók mindenkit szeretettel várnak az ünnep alkalmából, tartsatok velünk!" Nagy éljenzés következik, majd, mikor egy ügyes kezû alakváltó szeletelni kezdi a sültet, nagy zsibongásba csap át az egész. Egyszer csak sorra kerülsz te is. (+1 kaja). Aztán máris tovább tol a mögötted lökdösõdõ, éhes csõcselék. Odébb a pityókás kedvû, piros köpenyes, fehér szakállú törp egy társzekérrõl csillogó papirosba csavart csomagokat osztogat. Amit kaptál, az 1 vasalt bunkó! "Boldog karácsonyt! Hukk..." - mondja a törp, és máris nyújt egy új csomagot a mögötted állónak. Valaki örömében dalra fakad, és táncra perdül. Nem sokára, mint egy õrült, te is járod a quwarg-taposóst. Késõ éjszakába nyúlik az ünneplés, s végül fáradtan, de nagyon boldogan térsz nyugovóra. Etetési idõ! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját bezabál a pikkelyes ptog. Alaposan elfáradva, táborozásra alkalmas helyet keresel. Amint ledõlsz, szemeid lecsukódnak, és a következõ percben már a lóbõrt húzod. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 598 pontot. A következõ körben tehát 798 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


PÉZSMATÖK (933. TÁRGY)
Messzirõl felismerhetõ, sötétnarancs termésû növény a pézsmatök. Általában a hegyoldalak lankáin található, hiszen ott sok fény érheti hajtásait. Ha közel merészkedsz, és vállalva a tüskés levelek okozta kockázatot, kibontod a pézsmatök jókora, ovális termését, belül egy kisebb, gömbforma magot találsz. Egy pézsmatökmag kibontása 3 TVP-be kerül, KT 934 paranccsal. A belsejében lévõ olajat talán fel lehet valahol-valamire használni... Mivel a pézsmatökmag begyûjtése nem egy bonyolult feladat, és nagy pénzek sincsenek a kereskedelmében, ezért nem fogsz másik kalandozónak szedni belõle (azaz nem átadható).



KARAKTERLAP
Vasvella, egy hosszú ezüsthajú, zöld szemû elf férfi vagy. A bõröd sötétebb az átlagosnál. Dornodon tanítványa vagy. Az Idõ Porszemei (#9130) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 457. fordulód.

 Erõ:70 (74)  Szint:24  Merészség:5/5 Magasság:153 cm 
 IQ:50 (52)  Támadás:23  Agresszió:3 Testsúly:46 kg 
 Ügyesség:49  Védekezés:26  Menekülés:60 % Életkor:159/159 év 
 Egészség:36  Életpont:404/234  Jellem: gonosz (666) Tul. pont:
 Szerencse:34 (36)  Varázspont:503/54  Pénz:1152 arany Kép. pont:16 
 Tudatpont:14/6       Halhatatlanság:2 %   EFejl:14 
Eddig összesen 1474 szörnyet (1 ebben a körben) és 2 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 1368 TP-t kaptál. Jelenleg 1316968 TP-d van. A következõ szinthez még 83032 TP szükséges. Trófeáid: kronotapír, ongóliant, õsdentor.

HARCI ISMERETEK
  víziharc: 6/62   ökölvívás: 16/28   szúrófegyverek: 31/74 (+1%)
  vágófegyverek: 1/0   ütõfegyverek: 2/37   lõfegyverek: 5/16
  dobófegyverek: 22/90        

Feltételes fegyverváltás: vámpírtõr (#364) (150%) << vashegyû lándzsa (#182) (300%)
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 123/39 (+30%)   2. nyomkövetés: 140/65 (+30%)   3. lopás: 16/12
  4. mászás: 6/53   5. csapdakészítés: 65/13 (+95%)   6. csapdaészlelés: 17/1
  7. gyógyítás: 123/55 (+15%)   8. titkosírás: 4/15   9. felderítés: 16/50
  10. szörnyidomítás: 16/1   11. teológia: 27/91 (+2%)   12. taumaturgia: 37/75 (+9%)
  13. szerencsejáték: 2/9   14. versengés: 1/39   15. harcmûvészetek: 4/79
  16. zene: 1/15   17. szörnyismeret: 32/82   18. zárnyitás: 3/11
  19. vadászat: 29/58   20. bányászat: 31/48 (+1%)   21. úszás: 6/57

FELTÉTELES PARANCSOK
deus ex machinád 8 mezõre repítsen
gyógyítasz 60% életerõ alatt 10 TVP-ért
készítesz tükröt (#43) (max. 60 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 60 darabot ), amnioszt (#203) (max. 60 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 9999 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 9999 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 9999 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 9999 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 9999 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 15 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), púderkövet (#119) (max. 10 darabot )
maradék TVP-dbõl az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 1, max: 16)
Chara-din fattya (#236)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
varázsital fõzése (#100, 30 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP)    
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) tolvajszem (#2, 8 VP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erõpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhõ (#37, 12 VP) sötét halál (#45, 18 VP) vérbeli borzongás (#46, 9 VP)
szárazság (#48, 6 VP) puha ütés (#60, 18 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) szopókõirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)  

JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK
becsületjel (#158) vámpirizáció (#1) jellemrejtés (#23)  

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintûek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
energiatüskék (#29)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekezõ varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)   energiatüskék (#29) >> fémbontó szójer (#150)
energiatüskék (#29) >> autentikus vámpír (#154)   energiatüskék (#29) >> tüskés gigaféreg (#256)
Feltételes védekezõ varázslatok (aktív: 5, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> óriás csontváz (#176)        

ELFOGOTT SZÖRNYEID
pikkelyes ptog (#470) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Gyûlöletes, fehér anyag a pular kristály. Zúzz szét egy tucatot oltáromnál!
2.) Ahhoz, hogy mindenfajta támadás ellen fel legyél vértezve, még a harcmûvészethez is értened kell. Imádkozz úgy, hogy ez a szakértelmed 7. szintû!
3.) Áldozz fel oltáromnál egy Fekete Kelyhet!

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bíbor erõöv (#291) 1   bõrpáncél (#51) 2   bõrsisak (#57)
1 * lánckesztyû (#230) 1   mászókarom (#78) 2 * optiri agysisak (#315)
1   rejtõköpeny (#277)        
Fegyverek és lövedékek
1 * agyartõr (#420) 2   bot (#4) 13   ezüsttõr (#322)
1   kõkalapács (#13) 1   kõkés (#6) 6   mérg. ubuk dobónyíl (#188)
$1   szöges bunkó ($8) 10   szögletes kõ (#17) 1   vámpírtõr (#364)
1   vasalt bunkó (#181) 1 * vashegyû lándzsa (#182)    
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
2   ametiszt medál (#275) 1   arany masszariasztó (#437) 2   aranygyûrû (#193)
3   borostyán függõ (#162) 1 * denevér szimbólum (#140) 2   ezüst gyûrû (#180)
8   ezüst nyaklánc (#117) 1   ezüst papi karkötõ (#308) 1 * gólem talizmán (#811)
1   gyöngysor (#192) 2   igazgy. fülbevaló (#197) $1   obszidián függõ ($195)
2 * obszidián karkötõ (#229) $1 * smaragd védõgyûrû ($223) 2   umbatari karkötõ (#278)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1   áldott kõ (#642) 2   aranypikkely (#415) 1   ásó (#34)
4 + deus ex machina (#1) 1   dobóháló (#221) 2   ezüst kulcs (#184)
91   kaja (#2) 1   mászókampó (#165) 1   nagy bronzkulcs (#185)
1 + nyílcsapda (#243) 1   szeksztáns (#32) 1   szent jogar (#150)
1   tatu dob (#234) 11   varázskõ (#305) 1   zárnyitó készlet (#39)
Löttyök és porok, tartóstul
18   fûszertartó (#210) [bennük 5 csepp sáfránypor (#211), fér még: 85]
2   huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 24]
3   vizestömlõ (#3) [bennük 28 korty víz (#27), fér még: 32]
1   zöld üveg (#82) [üres, kapacitás: 20]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
34   álompor (#396) 60   amniosz (#203) 2   arx formázó minta (#298)
2   bev formázó minta (#299) 3   csuklyavirág (#133) 1   darázsszárny (#652)
1   dentor bõr (#551) 1   din formázó minta (#301) 107   drótszõr (#37)
20   elkarog szõr (#665) 3   era formázó minta (#418) 7   fekete gyöngy (#99)
6   fõnixtoll (#563) 1   gór formázó minta (#444) 3   gromak bõr (#268)
1   hro formázó minta (#601) 1   karbin plazma (#199) 5   lótuszvirág (#447)
2   manifeszt.nyúlvány (#214) 4   mihlanil (#539) 1   moa gyémánt (#385)
1   moa gyöngy (#378) 1   moa obszidián (#380) 1   moa rubin (#379)
4   moa üveggömb (#383) 1   párducbõr (#1066) 1   purifikátor háj (#269)
1   rakolits por (#669) 1   rinóbõr (#651) 1   rókafarok (#124)
2   téfea-agy (#172) 3   tûzbimbó (#623) 3   tyrex csont (#280)
1   vasérc (#152) 5   xirnox szív (#213)    

Összsúly: 170.86 kgMegterheltség: 108%
GYJ: Legalább 1 arany értékû tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 kaja (#2) 4 víz (#27)    

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
192 arany (#50) 1 ezüst nyaklánc (#117) 1 szöges bunkó (#8)
1 vasalt bunkó (#181)        



E körben tett lépéseid térképe

(186,105) szörnypiac (#649), tanácsadó bölcselõ (#658), Sheran oltár, részeg kalandozó (#187), õrült varázsló (#255)




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.