Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Alfa pakli - Mágusok március 16.
Alfa pakli - Druidák március 16.
Alfa pakli - Boszorkányok március 16.
A pillanat képe
Mákrózsa
(Túlélők Földje)
Küldd el képeslapként!
A legsűrűbb bozótosban nő ez a fekete, rózsaszerű virágokat bontó bokor. Tömény, fűszeres illatát már messziről meg lehet érezni. Sokak szerint, aki sok mákrózsát szagol, örökre elalszik, mások szerint kiváló komponens szerelmi bájital készítéséhez. Hogy kinek van igaza ezzel kapcsolatban, nem lehet tudni. Vajon kiderül majd a játékból?
Nézz szét a galériában!
Legendák Viadala 2024 videók
Manaszipoly zén bemutató
HKK Időutazás: Kreátor Műhelye
Ajándéksorsolás május + áprilisi eredményhirdetés
Tavaszi MondoCon 2024. 04. 27.-28. – Eredményhirdetés

A lista folytatása...
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022
Országjáró feladat 2020
Országjáró feladat 2019

A lista folytatása...
Lapötletek (64965)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (8143)
Manaszipoly zén bemutató (11)
Excelsior (1003)
HKK Időutazás: Kreátor Műhelye (13)
HKK kérdés? (47092)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Szikrázó manahal
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Bruenor a Megakill 250. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2005. nov. 18. 8h:54'
EZ A 469. JÁTÉKHETED, 250. FORDULÓD
470. játékheted kezdete: nov. 23.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #4353
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 582
Extra forduló: 3

BRUENOR A MEGAKILL KALANDJAI


38 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [132,29] koordinátán. Ez az idõ nem múlt el esemény nélkül: Az egyik napon összefutsz egy kék egyenruhát viselõ, tintacsigán lovagló ember nõvel. Ruháján egy zöld korona jelvényt látsz, raja aranyló "Yaurr" felirattal. Már messzirõl integet, és ahogy közelebb ér, beszélni kezd. - Üdv! Az Alanori Olimpiai játékok követe vagyok. Mindenkit megkeresünk, akinek van (volt) deus ex machinája. Szeretnék átnyújtani egy meghívót a közeljövõben megrendezendõ bajnokságra. köszönettel elfogadod a meghívást. - Még egy kérdés - jegyzed meg. - hogyan juthatok el az Arénába? - Ó, mi sem egyszerûbb ennél! A központi magoflex teleturbulátor a szabványos deus ex machinák varázsrezgéseire van hangolva. Csak megfogod a deus ex machinát, megforgatod háromszor, kimondod az "Alanor" szót, és megnyílik egy teleport-kapu, egyenesen az Arénába! Átlépsz rajta, és azonnal regisztrálják a jelentkezést. És még a D.E.M. is megmarad! (ld. enc.) A mostani olimpián is lehetõség van arra, hogy csak a játékos versenyeken vegyél részt, ha H 1 <tárgy> 9 parancsot írsz, azaz kilencet adsz meg 3. paraméternek. Ezenkívül kérheted azt is, hogy a fordulódat kizárólag emailben kapd meg, a találkozó utáni hétfõn. Ehhez 3. paraméternek 10-et írj, ha base64, 20-at, ha uuencode-val kódolva kéred. Ha nyomtatva és base64-ben is kéred a fordulót, 30-at, ha nyomtatva és uuencode-vel is kéred a fordulót, 40-et írj. Ha mindkét opciót igénybe veszed, tehát az emailes fordulót is kéred, és csak a játékos versenyekben akarsz részt venni, akkor 9-et adj a fenti paraméterekhez (19, 29, 39, 49). [Az Olimpiára való jelentkezés határideje 2005. nov. 22., kedd. Nem árt azonban, ha a jelentkezést MÁR JÓVAL A HATÁRIDÕ ELÕTT megteszed, mert esetleg lemaradsz a nagy eseményrõl! Az olimpiai fordulókat a nov. 26-i TF találkozón veheted át, ill. ha nem tudsz eljönni, postán ill. emailben elküldjük. FIGYELEM: Fontos változás az elõzõ két olimpiákhoz képest, a ti szavazatotok alapján, hogy most a védettséget nem osztjuk le úgy, mint a normál játékban. Vagyis úgy lesz, mint régen.] Miután elbúcsúztál a hírvivõtõl, rögtön tervezgetni kezded a részleteket. A táborozás 8. napján összefutsz egy fekete, copfos hajú, piros szemû kobudera férfival. Bõre mint a hold sápadt ezüstje. Mozgása könnyed, szinte már légies. Valahogy az az érzésed támad, mintha kiválasztott volna valamire... Összeismerkedtek. Az õ neve LonSin az Átkozott. Homlokérintéssel biztosítjátok a késõbbi telepatikus összeköttetést. Meleg kézfogás után elbúcsúztok. Percekkel késõbb is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket. A 15. napon összefutsz Silverina. Fairlight eljövendõ papja. Homlokán a mágia ezüstszínû rúnáját látod. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötõt, egy hatalom fülbevalóját, egy korinthai talizmánt, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédõt, egy ryuku kesztyût, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy sárga erõövet, egy smaragd védõgyûrût, egy villám szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Felszerelését egy ezoterikus mardel trófea, egy élõholt quwarg trófea és egy ryuku ostromteknõs trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: két kört formázó ezüst kígyó. Jobb kezében egy ryuku buzogányt, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lõfegyvere egy bumeráng. Halvány tapogatódzást érzel az agyadban. Aztán elköszöntök egymástól. A 24. napon találkozol egy hosszú ezüsthajú, kék szemû elf nõvel. Bõre gránitszürke. Tharr hittérítõje. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötõt, egy bíbor erõövet, egy halálhozó talizmánt, egy gránit szimbólumot, egy regeneráló gyûrût, egy ritualista amulettet, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédõt, egy ryuku kesztyût, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot és egy ryuku sisakot visel. Ruházatát egy élõholt quwarg trófea, egy ryuku csapásvezetõ trófea és egy bunthar trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Izzó magmából elõtörõ gránit monolit. Jobb kezében egy ezüsthegyû lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Lõfegyvere egy ubuk dobónyíl. Tárgyainak egy részét egy ragyás burástya viszi. Egy gyermek van vele. Összebarátkoztok egymással. Az õ neve Laria. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Egy végsõ búcsú, aztán mindegyikõtök megy tovább. A 28. napon unalomûzésként váratlan látogatót kapsz. Még idejében észreveszed, ezért meg tudod figyelni: egy hosszú õsz hajú, szürke szemû, kecskeszakállas gnóm férfi. Leah hittérítõje. Egy ezüst gyûrût, egy ezüst karkötõt, egy fekete bõrcsizmát, egy gromak páncélt, egy koponya szimbólumot, egy lánckesztyût, egy rejtõköpenyt, egy trófea nyakláncot és egy vassisakot visel. Fegyverzetét egy élõholt quwarg trófea, egy ezoterikus mardel trófea és egy áeratikus hasnyák trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: egy kristálygömb belsejében épülõ mágustorony. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy ezüsttõrt tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Elég egy mentális pillantás aurájára: feketén vibrál. Egy alattomos gonosz! Erõsnek, nagy hatalmúnak látszik - nincs értelme leöletni magadat vele. Villámgyorsan elrejtõztél a másik kalandozó elõl. A 29. napon ismét összeakadsz Silverina. Halvány tapogatódzást érzel az agyadban. Meleg kézfogás után elbúcsúztok. A 30. napon összeakadsz egy kopasz, barna szemû troll férfival. A bõre kreolszínû. Tharr felszentelt papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötõt, egy bíbor erõövet, egy fekete bõrcsizmát, egy gromak páncélt, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy korinthai talizmánt, egy lánckesztyût, egy monstrum vállvédõt, egy obszidián karkötõt, egy örökkéval.smaragdját, egy ryuku köpenyt, egy ryuku nadrágot és egy ryuku sisakot visel. Fegyverzetét egy ekharion trófea, egy ryuku csapásvezetõ trófea és egy láncravert quwarg trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Jobb kezében egy véres csatabárdot, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Egy spagulár a hátasa. Összebarátkoztok egymással. Az õ neve Ementali. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján. A 34. napon összefutsz Rotten'Darral. Raia felszentelt papja. Egy bíbor erõövet, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyût, egy monstrum vállvédõt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötõt, egy örökkéval.gyémántját, egy rothasztó talizmánt, egy ryuku karvédõt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védõgyûrût, egy szirén köpenyét, egy varkaudar csizmát és egy vasvértet visel. Ruházatát egy ryuku csapásvezetõ trófea, egy borzalmas varkaudar trófea és egy Földrengetõ trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Fehéren izzó tûzgömb. Jobb kezében egy csontpálcát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Tisztán érzed auráját: tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy õ jó. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat. A 34. napon ismét találkozol Silverina. Halvány tapogatódzást érzel az agyadban. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján. A 36. napon ismét összefutsz Laria-ával. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat. A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. Elmondták neked, milyen is az óriáspók (ld. enc.) és a Quirov (ld. enc.). Most már tudod, hogy hogyan kell szerezni (készíteni) vadászkést (ld. enc.). Az üldözés a végéhez közeledik, érzed, hamarosan megtaláljátok a bestia fészkét - a labirintus rendszer szívét, melyben már sokan otthagyták a fogukat. A lény okozott már néhány meglepetést, csapdák sorain csalogatva keresztül a vadászokat; de ti - a legjobbak - mindenre felkészültetek. A terembe lépve érzitek a túlvilági energiák erõsödését, de nem törõdtök vele (az életpajzs úgyis megvéd). Aztán kinyílik a kapu - a vámpír búcsút int és eltûnik... - Utána - kiáltja a vezetõtök. Bíbor ragyogás vesz körül, mikor belépsz a kapuba; és fájdalom, mintha ezernyi penge tépné testedrõl a húst. Kezedre nézel - zavarodottság kavargó színei, majd a félelem narancsa ömlik végig rajtad - aztán vissza a kapun túlra: még látod összecsuklani a testeket... - Az élõk nem léphetik át az árnyvilág határát - hallod a kárhozott kacaját mielõtt a pecsét kényszerítõ erejének engedelmeskedve sikoltozva beköltöznél új otthonodba; egy talizmánba. Az aranytermõ erszény 49 aranyat termelt. A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+15 életerõ.) Varázserõd regenerálódik. (+210 varázspont.) Pszi energiáid is töltõdnek. (+9 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-3 pszi pont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A táborozás ideje alatt hosszú idõt töltöttél azzal, hogy tüskés harci gromak nyomok után kutattál. A hosszas kutatás, amelyet a pihenés rovására folytattál, eredménytelen maradt. [7 pontot használtál fel, van még 583.]

* 1. KP: elmormolod a 63. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 tükör). [0 pontot használtál fel, van még 583.]

* 2. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Energia árad testedbe. Megidézted a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnõnek, megdagadnak (+5 erõ). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 578.]

* 3. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A földbõl energia áramlik testedbe. Befejezted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 578.]

* 4. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Pezsgõ mágikus energia terjed szét benned. Egy végsõ mozdulattal elõhívod a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhetõ. (+2 szerencse forduló végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 573.]

* 5. KP: elmormolod az 53. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 sallank karom). [0 pontot használtál fel, van még 573.]


m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[133,29] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Egy színváltó pille libben el az orrod elõtt, de mire utánafordulsz, már el is tûnt. Látsz egy mákrózsa bokrot. Remek ösztöneidnek köszönhetõen hamar megérzed a rád leselkedõ veszélyt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy ryuku futárbérenc. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következõ másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellõsz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. A közelharc elõtt még megeresztesz a fúvócsõvel néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a ryuku futárbérenc testét. (4 támadással 35 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a vashegyû lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyû lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyû lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a ryuku futárbérenc jobb karját. (3 támadással 102 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerõ). Elhajolsz a ryuku futárbérenc ütése elõl, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldõl. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tûnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy vas dobónyíl. 1055 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Nocsak, itt van valami érdekes! Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [134,29] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Vad szamóca illatát hozza a szél. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy tûzbokrot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy phua-kúpot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Hûha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy gyilkos mókus orrából hatalmas mennyiségû zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsõvel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy patakot. Északra nézve látsz egy friss csatamezõt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [135,29] Továbbra is síkságon vagy. Fehér nyárfavirág szállong a levegõben. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsõvel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy phua-kúpot. Keletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Északnyugatra egy friss csatamezõ van. Északra egy patak van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megérezve a magas fûbõl érzõdõ szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy quwarg királynõ közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erõsebb, elmosolyodsz. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellõsz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lõsz a fúvócsõvel. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a quwarg királynõ jobb elsõ lábát. (4 támadással 12 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ryuku buzogánnyal halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg királynõ testét. (4 támadással 141 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerõ). Csáprágójával a quwarg királynõ megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ryuku buzogánnyal megcsapod a quwarg királynõ potrohát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerõ). A quwarg királynõ csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az uzbány csõrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1163 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Nocsak, itt van valami érdekes! Friss mutáns nyomok vezetnek délnyugatra. [30 pontot használtál fel, van még 543.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[136,29] Szûnni nem akar a zöld síkság. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy oltárt. Dornodon hívõi építették. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Északnyugatra nézve látsz egy patakot. Északra egy phua-kúp van. Elteszed a látcsövet. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messzirõl kiszúrod. Egy arató csattanat közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erõsebb, elmosolyodsz. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. A támadás sajnos hatástalan volt. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lõsz a fúvócsõvel. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod az arató csattanat nyakát. (4 támadással 34 életpontot sebezve.) Ellenfeled bûzfelhõt bocsát rád. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Fegyvert váltasz: elõkapod a vashegyû lándzsát. Megmarkolva a vashegyû lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyû lándzsával több döféssel felnyársalod az arató csattanat bal vállát. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerõ). Az arató csattanat feléd harap, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. 805 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Megvizsgálod a talajt. Még egész friss mutáns nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre, friss troll nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. Elõpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [137,29] Továbbra is síkságon vagy. Egy színváltó pille libben el az orrod elõtt, de mire utánafordulsz, már el is tûnt. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtõzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Felismered a közeledõt. Csak egy quwarg harcos. Nem jelenthet különösebb problémát. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekezõ rúna felrakása. A következõ pillanatban már meg is idézted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. A fúvócsõvel célzol és lõsz. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a quwarg harcos bal vállát. (4 támadással 12 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a vashegyû lándzsát. Elszántan a másikra rontasz. Vashegyû lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg harcos torát. (4 támadással 106 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerõ). Csáprágó csattan csípõd közelében. Vashegyû lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg harcos potrohát. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerõ). Csáprágó csattan csípõd közelében. A quwarg harcos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1021 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény mûve lehet. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Délre egy rúnakõ van. Északnyugatra egy phua-kúp van. Elteszed a látcsövet. Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [138,29] Kaptatók és lejtõk váltják fel a sík terepet: dombvidék. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy pattanóböde lehet. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsõvel célba találj. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a pattanóböde tüskés bõrét. (4 támadással 37 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegõt vesz, majd borzalmasan hideg levegõt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (11 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: elõkapod a vashegyû lándzsát. Elszántan ellenfeledre rontasz. Vashegyû lándzsával tökéletesen perforálod a pattanóböde testét. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerõ). A pattanóböde feléd harap, de sikertelenül. A pattanóböde szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kõkést, szereztél 4 kaktusztüskét. 762 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy olvasztókemencét. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (vasérc) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 vasércet! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Dornodon templomot. Délnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Északra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet. Alaposan körülnézel a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) mutáns nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [38 pontot használtál fel, van még 505.]

m 2 3 mozogsz keletre, délkeletre
[139,29] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy.
(Feltételes foglyul ejtés:) Félreismerhetetlen törpemammut nyomokra bukkansz! Ásóddal vermet ásol, majd álcázod. Rövid keresgélés után megtalálod a szörnyet. Minden tudományodat bevetve, megpróbálod a csapdába csalni! Felsültél, de nagyon! Vagy a törpemammut sejtette meg, hogy mire készülsz, vagy túl nyilvánvaló volt a csapda - az eredmény az, hogy sikertelen voltál. Bánatosan továbbállsz. [24 TVP-t emésztett fel ez a móka.] Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy xantusz-kaktuszt. Nini, egy quwarg! Gyorsan eltaposod a kártevõt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erõlteted, észreveszel keletre egy épületet. Délkeletre nézve látsz egy szekérkaravánt. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy Dornodon templom van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Észreveszel valamit a földön. Nagyon régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss mutáns nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [140,30] Szûnni nem akar a zöld síkság. Keletre az alanori csatorna békésen fodrozódó vizét látod. Oldalt pillantva, meglátsz egy szekérkaravánt. Északra tart. Megtudod, hogyan szerezhetsz Kalmárok Kémgömbjét. (ld. enc.) Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsõvel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erõlteted, észreveszel délnyugatra egy rúnakövet. Északra nézve látsz egy épületet. Elrakod a távcsövet. [44 pontot használtál fel, van még 461.]

a 247 3713 1 átadod a 247. tárgyat a 3713. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 fekete bõrcsizmát Cayanne részére. [0 pontot használtál fel, van még 461.]

aa 160 164 127 átadod a 160. tárgyat a 164. tárgyat a 127. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 1 vassisakot Cayanne részére. Ok, sikeresen átadtál 1 vasvértet Cayanne részére. Ok, sikeresen átadtál 1 mandibulakaszát Cayanne részére. [0 pontot használtál fel, van még 461.]

aa 1228 49 1 átadod az 1228. tárgyat a 49. tárgyat az 1. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 4 ork csodaszert Cayanne részére. Ok, sikeresen átadtál 1 kígyóbõr kesztyût Cayanne részére. Ok, sikeresen átadtál 6 deus ex machinát Cayanne részére. [0 pontot használtál fel, van még 461.]

a 168 3713 3 átadod a 168. tárgyat a 3713. kalandozónak (3 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 3 sullár hólyagot Cayanne részére. [0 pontot használtál fel, van még 461.]

a 169 3713 4 átadod a 169. tárgyat a 3713. kalandozónak (4 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 4 uzbány csõrt Cayanne részére. [0 pontot használtál fel, van még 461.]

a 33 3713 1 átadod a 33. tárgyat a 3713. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 lapockacsontot Cayanne részére. [0 pontot használtál fel, van még 461.]

ef 8 energia fejlesztése 8
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-8 TU.] A befejezéshez még 10 TU szükséges. [80 pontot használtál fel, van még 381.]

szk 115 137 139 keresed a 115. szörnyet a 137. szörnyet a 139. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy törpemammutot. [0 pontot használtál fel, van még 381.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Nekilátsz, hogy tested minden porcikáját megmozgató gyakorlatokat végezzél. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erõd észrevehetõen fejlõdjön. Jóízûen falatozol. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 341.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Góga-migóg, a nagy aerob-IX mágus gyakorlataid hajtod végre. Hajolgatások, guggolások, miegymás. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erõd komolyan megnõjön. [40 pontot használtál fel, van még 301.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Hozzálátsz bicepszeid fejlesztéséhez. Egy illriani testépítõtõl ellesett izomerõsítõ gyakorlatokat végzel. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erõd észrevehetõen fejlõdjön. [40 pontot használtál fel, van még 261.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Góga-migóg, a nagy aerob-IX mágus gyakorlataid hajtod végre. Hajolgatások, guggolások, miegymás. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erõd komolyan megnõjön. [Még 164 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 221.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Itt az ideje egy kis izomfejlesztésnek - fekvõtámaszokat kezdesz nyomni. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erõd érezhetõen megnövekedjen. [Még 124 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 181.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Száz guggolást-felállást, és száz fekvõtámaszt csinálsz. Huh, huh! Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erõd komolyan megnõjön. [Még 84 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 141.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Száz guggolást-felállást, és száz fekvõtámaszt csinálsz. Huh, huh! Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erõd érezhetõen megnövekedjen. [Még 44 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 101.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Találsz egy hatalmas sziklát, és nyomban nekilátsz, hogy erõsíts: mellmagasságig, majd a fejed fölé emeled a nehéz súlyt! Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erõd észrevehetõen fejlõdjön. [Még 4 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 61.]
tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Itt az ideje egy kis izomfejlesztésnek - fekvõtámaszokat kezdesz nyomni. A munka meghozza gyümölcsét. (+1 erõ.) [40 pontot használtál fel, van még 21.]


* 1. BP: használod a 242. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 21.] Elõveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Elvégzed a rituálét, melyre csak igen kevés sámán képes a világon: erõt gyûjtesz az Élet Forrásából. (+1 max. ép.) Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelõ mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása.
Ebben a körben 21 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 21 pontot vihetsz át. Kapsz még 391 pontot. A következõ körben tehát 412 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN
Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az elõzõ olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az elsõ háromban a legfelsõ kategóriában egy korábbi olimpián. Nincsenek elõre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerûen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a hat közül. Azok, akik az elõzõ olimpián helyezettek voltak valamelyik kategóriában, legalább eggyel feljebb fognak indulni. A legmagasabb kategória korábbi helyezettjei számára szokás szerint egy speciális, "felsõligás" kategóriát rendezünk, komoly díjak nélkül. Minden egyes párviadal elõtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az elõzõ harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következõ csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lõfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskõvel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lõfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erõforrásokból. Következménye azonban, hogy a lõfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata. Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem mûködik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny idõtartamára csökkentve van, a lõfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetõi jogtalan elõnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lõ/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lõ/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentõsége. FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetõség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni.

ÓRIÁSPÓK (303. SZÖRNY)
Undorodsz a pókoktól? Akkor mit szólsz egy másfél méter magas, nyolcszemû, szõrös potrohú, méregtõl csöpögõ csáprágójú borzalomhoz? A sûrû erdõk legsötétebb részein, ahová soha nem süt be a napfény, sûrû pókhálók fonnak be mindent. Bebugyolált állatok, szörnyek és kalandozók jelzik, hogy az óriáspókok jelentõs élelmiszertartalékokról gondoskodnak. A méreggel elkábított áldozat aztán alig érez fájdalmat, amikor elevenen felfalják, kiszívják testnedveit. Ha óriáspókkal kezdesz, és netalántán gyõzöl, számíts rá, hogy a méreg még sokáig fog kínozni. Az óriáspók ellen az ütõfegyver a legkevésbé hatékony.

QUIROV (975. ELLENFÉL)
Quirov a csatorna túloldalán tevékenykedõ, roxati tolvajcéh egyik legtehetségesebb, legbecsvágyóbb fiatal orgyilkosa volt pár éve. Sajnos egy ilyen szervezetnél az ambícionizmus nem mindig válik az egyén javára. Miután a tolvajcéh feje úgy érezte, Quirov hamarosan az õ posztjára pályázhatna, mondvacsinált okokkal vérdíjat tûzött ki a fejére. Quirov egyetlen reménye a csatornán való átúszás maradt, hogy végképp eltûnhessen a keletiek szeme elõl. Jelenlegi vadászterülete a helytartói városoktól egészen a kisvárosokig terjed. Itt, ahová a tolvajcéh keze nem ér el, Quirov valódi kiskirálynak számít. Ha vagyonodat becsben tartod, jobban teszed, ha egy szemmel mindig a kezét figyeled.

VADÁSZKÉS (1264. TÁRGY)
A vacak kis kõkéssel, illetve még ennél is nagyobb vágófegyverekkel nem igazán lehet a szörnyek húsát kimetszeni, a finom husi jórészét kénytelen vagy a drónkeselyûknek hagyni. Ez így nem mehet tovább, egy speciális vágóeszközön töröd a fejed. A legközelebbi vaskohónál hozzá is látsz, hogy elkészítsd. Elõször is szükséged lesz 2 vasércre és 1 pirkitre, valamint egy kõkalapácsra, na meg persze egy vaskohóra, ahol mindezt összedolgozhatod. A munka 12 TVP-dbe kerül, de megéri a fáradtságot! Mostantól, ha egy szörnybõl kaját "szerzel", akkor a recés szélû vadászkést fogod használni, és így kétszer annyi kajához jutsz! A vadászkést harcban is használhatod, akár balkezes fegyverként is, de sebzése csekély, mindössze 2D4. Elkészítéséhez minimum 2-es szintû bányászat szakértelem szükséges.

KALMÁROK KÉMGÖMBJE (1589. TÁRGY)
A karaván vezetõje óvatosan körülnéz, magához int, és bizalmaskodóan közelebb hajol hozzád. - Figyelj csak, kalandor, nézd mit szereztem a múltkor - súgja, és megmutatja a ruhájában rejtegetett kicsiny gömböt. - Egy hóbortos Fairlight paptól nyertem kockán, úgy egy hete - büszkélkedik. - Állítólag aki birtolkolja, beleláthat a boltok titkos raktáraiba is a segítségével. Ha érdekel, neked adom... Tudod, én állandóan úton vagyok, nemigen érek rá üzletelgetni, de te biztosan jó hasznát vennéd. Fitymálón nézegeted a semmitmondó tárgyat, de azért birizgálja a fantáziádat a dolog. - No és hogyan mûködik? - firtatod. - Egyszerû. A varázsgömb megmutatja neked, hogy egy bizonyos tárgyból melyik boltban épp hány darab található. Ehhez nem kell mást tenned, mint erõsen koncetrálnod, és felidézned magad elõtt annak a tárgynak az alakját, amire kíváncsi vagy. Felcsillan a szemed, és máris aranydukát-halmokat látsz magad elõtt tornyozódni ... - Rendben van, add nekem, és én bõkezûen megfizetlek! - ajánlod mohón, és a fickó készen áll az alkura. - Tudtam én, hogy meg fogunk egyezni, barátom! Tudod, nagyon kemény dolog ám itt ülni egész nap a bakon... Ha hozol nekem egy jó puha hattyútoll vánkost, azért örömmel neked adom. [A tárgy megszerzéséhez a KT (Küldetés Teljesítése) 1589 parancsot kell kiadnod bármelyik szekérkaravánnál 5 TVP-ért. A kémgömbbel csak olyan bolt árukészletébe leszel képes belelátni, ahol már jártál annak elõtte, valamint a közelben van, s egy használattal csak egy- vagy kétféle tárgyról közöl információt. Használatához a H 1589 <tárgy sorszáma> parancsot kell kiadnod 3 TVP-ért, ahol a második paraméter a fürkészendõ tárgy neve. Megadhatsz harmadik paraméternek egy másik tárgyszámot is, ez esetben - változatlan TVP költségért - a másik tárgyról is kapsz infót. A kémgömböt nem adhatod át másnak.]



KARAKTERLAP
Bruenor a Megakill, egy copfos õsz hajú, kék szemû törpe férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. A bõröd kreolszínû. Tharr nagyhatalmú fõpapja vagy. Az Õsi Hajnal Lovagjai (#9167) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 250. fordulód.

 Erõ:37 (47)  Szint:19  Merészség:5/1 Magasság:124 cm 
 IQ:39 (45)  Támadás:28  Agresszió:5 Testsúly:68 kg 
 Ügyesség:40 (42)  Védekezés:31  Menekülés:30 % Életkor:62/62 év 
 Egészség:35 (39)  Életpont:346/416  Jellem: semleges Tul. pont:
 Szerencse:41 (45)  Varázspont:539/203  Pénz:131 arany Kép. pont:
 Tudatpont:15/0   Pszi pont:12/9      EFejl:37 
Eddig összesen 948 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 4807 TP-t kaptál. Jelenleg 437248 TP-d van. A következõ szinthez még 12752 TP szükséges. Trófeáid: ryuku csapásvezetõ, hadroszaurusz, ekharion bébi. A 246. fordulódban 405 arany került a bankszámládra. 429 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
  ökölvívás: 7   szúrófegyverek: 21   vágófegyverek: 7
  ütõfegyverek: 22   lõfegyverek: 23   dobófegyverek: 6

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (150%) << vashegyû lándzsa (#182) (150%)
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -6.); tüske (#22) (7 -); tüske (#22) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 11   2. nyomkövetés: 40 (+1)   3. lopás: 1
  4. mászás: 3   5. csapdakészítés: 10   6. csapdaészlelés: 1
  7. gyógyítás: 64   8. titkosírás: 9   9. felderítés: 5
  10. szörnyidomítás: 5   11. teológia: 25   12. taumaturgia: 27
  13. versengés: 9   14. zene: 3   15. szörnyismeret: 33
  16. pszi: 1   17. zárnyitás: 13   18. vadászat: 10
  19. bányászat: 30       

FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet)
gyógyítasz 33% életerõ alatt 36 TVP-ért
udvarolsz az 1686. karakternek
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 3 darabot )
elfogod törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219), sullárt (#101) fedett veremmel (#219)
mászol max. 150 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27)
maradék TVP-dbõl az erõ (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 12)
gonoszok (#988), szintszívó (#96), árnymanó (#4) (csak egyszer), hamupók (#40) (csak egyszer), ongóliant (#159)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
jók (#990), fémbontó szójer (#150)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP)hhaar burka (#32, 6 VP)izomernyesztés (#33, 6 VP)
tompítás (#40, 8 VP)jégcsóva (#41, 15 VP)fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP)elektromos pajzs (#51, 14 VP)varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)varázsital fõzése (#100, 30 VP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP)  
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP)gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erõpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak õrület (#18, 3 VP, 5 TVP)kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)tündérfény (#25, 1 VP)tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)óriáserõ (#53, 24 VP, 5 TVP)erõpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP)  
Pszi képességeid
pszi-ernyõ (#64, 6 PP, 5 TVP)  

JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1)áldomás (#6)csupasz izom (#28) 

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintûek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
izomernyesztés (#33)
Védekezõ varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0)
2.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét!
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * sárga erõöv (#276) 1 * szirén köpenye (#820) $1 * tankány karom ($237)
1 * teknõcpajzs (#417)        
Fegyverek és lövedékek
1   bumeráng (#249) 1   ezüsthegyû nyíl (#323) 1   ezüstshuriken (#327)
1   fúvócsõ (#20) 1   hosszú íj (#111) 1   kõkalapács (#13)
1   kõkés (#6) 2   nyílvesszõ (#108) 1   orgyilkos tõr (#225)
1   parittya (#18) 2   rövid íj (#107) 1 * ryuku buzogány (#696)
1   szigony (#389) 1   szögletes kõ (#17) 205   tüske (#22)
2   vas dobónyíl (#189) 1   vashegyû lándzsa (#182)    
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1   aranygyûrû (#193) 1   Eldaran karkötõje (#373) 2   ezüst gyûrû (#180)
1   ezüst karkötõ (#158) 1   ezüst nyaklánc (#117) 1 * ezüst papi karkötõ (#308)
1   gólem talizmán (#811) 2   halálhozó talizmán (#813) 1 * hatalom fülbevalója (#817)
1 * két kard szimbólum (#144) 2 * korinthai talizmán (#814) 1   obszidián függõ (#195)
1 * obszidián karkötõ (#229) 3 * vortex talizmán (#812)    
Eszközök, használati tárgyak, készletek
4   aranypikkely (#415) 1   aranytermõ erszény (#819) 2   aranytû (#272)
1   ásó (#34) 1   ezüst kulcs (#184) 3   fáklya (#36)
1   fiatalság itala (#473) 1   furulya (#233) 37   kaja (#2)
2   kötél (#92) 1   moa katalizátor (#386) 1   szeksztáns (#32)
1   távcsõ (#42) 7   varázskõ (#305) 1   zárnyitó készlet (#39)
Löttyök és porok, tartóstul
8   sullár hólyag (#168) [bennük 59 csepp spiritusz (#170), fér még: 101]
10   uzbány csõr (#169) [bennük 23 csepp ugh méreg (#166), fér még: 97]
1   vizestömlõ (#3) [üres, kapacitás: 20]
2   zöld üveg (#82) [bennük 22 csepp ragasztó (#83), fér még: 18]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
2   acélpengõke (#231) 2   alligátorfog (#663) 16   álompor (#396)
1   arx formázó minta (#298) 9   aurach fog (#657) 4   drótszõr (#37)
8   elkarog szõr (#665) 1   fekete gyöngy (#99) 6   fõnixtoll (#563)
5   gyíkfû (#201) 7   gyöngymangó (#135) 1   hebrencs állkapocs (#130)
7   ilkin érc (#232) 1   jégszív (#282) 49   kaktusztüske (#114)
1   lapockacsont (#33) 21   madártoll (#112) 4   magszim bél (#103)
1   manifeszt.nyúlvány (#214) 1   moa smaragd (#377) 1   moa üveggömb (#383)
5   mocsári penke (#148) 6   mutáns csont (#331) 6   nektoraf faggyú (#667)
12   óndarab (#85) 16   pirkit (#153) 2   purifikátor háj (#269)
1   ramit kõ (#226) 12   rézdarab (#70) 2   rinóbõr (#651)
18   smirglilevél (#29) 16   sünmedve tüske (#14) 1   téfea-agy (#172)
1   Tiume batyuja (#660) 1   varkaudar csont (#1113) 4   vasérc (#152)

Összsúly: 71.11 kgMegterheltség: 68%
GYJ: Legalább 1 arany értékû tárgyakra, ha megterheltséged 149% alatt van.
Még 57 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 12)
50   kaja (#2) 12   vasérc (#152)    

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
6 deus ex machina (#1) 1 fekete bõrcsizma (#247) 1 kaja (#2)
1 kígyóbõr kesztyû (#49) 1 lapockacsont (#33) 1 mandibulakasza (#127)
4 ork csodaszer (#1228) 3 sullár hólyag (#168) 19 tüske (#22)
4 uzbány csõr (#169) 1 vassisak (#160) 1 vasvért (#164)
13 víz (#27)        

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
49 arany (#50) 4 kaktusztüske (#114) 5 ugh méreg (#166)
1 vas dobónyíl (#189) 1 vasérc (#152)    



E körben tett lépéseid térképe

(133,29) mákrózsa bokor (#55, belõle készíthetõ: #56), ryuku futárbérenc (#765)
(134,29) tûzbokor (#35, belõle készíthetõ: #36), phua-kúp (#372), Chara-din monolitja (#534), oltár, mûvészi porolit
(#720)
(135,29) oltár, quwarg királynõ (#153)
(136,29) Dornodon oltár, arató csattanatok (#144)
(137,29) quwarg harcos (#201), oltár
(138,29) pattanóböde (#145), olvasztókemence (#86), 31. jellempróba, érclelõhely
(139,29) törpemammutok (#115), xantusz-kaktusz (#113, belõle készíthetõ: #114)
(140,30) északra tartó szekérkaraván (#1215)

VÁLTOZÁSOK A TÚLÉLÕK FÖLDJÉN A LEGUTÓBBI FORDULÓD ÓTA...

* Mostantól a karakterlapon az õrzõ szörnyek mellett az is látszik, mennyi pluszt ad akkor, ha a karaktertõl lopni akarnak.
* A KUT paranccsal csatamezõkön (s egyéb ehhez hasonló tereptárgyakon) való kutatáskor nem vont TVP-t a program a parancsvégi Feltételes Gyógyításokért. A hibát megszüntettük.
* Egy kis felülvizsgálatot tartottunk Az Élet Forrása KT képesség ügyében, mivel az új területeken egyre ritkábbak a csatamezõk, s így ez a képesség túlságosan megerõsödött ezáltal. Így 333-ban meghatároztuk azt a max. ÉP pluszt, amit egy karakter az élete során kaphat az Élet Forrásából (eddig még senki nem érte el ezt az értéket). A képesség egyébként a le nem cserélhetõ képességek közé tartozik. (A leírtak a Tábori kiképzés nevû KT képesség klónra is vonatkoznak.)
* Korábban írtuk, hogy Az Élet Forrása és a Tábori kiképzés a nem lecserélhetõ képességek közé tartozik, de nem írtuk, mi van akkor, ha valaki kilép a KT-ból, amikor már agyontápolta vele magát. Ilyenkor az illetõ folyamatosan távolodni fog az Élet Forrásától, azaz fordulónként veszít valamennyi max. ÉP-t, amíg a KT képességgel kapott bónusz teljesen el nem fogy. Ha valaki kilépés után pár fordulóval belép egy másik KT-be, amelynek megvan ez a képesség, természetesen csak az átmeneti idõszak alatt csökken a max. ÉP-je.

TÚLÉLÕK FÖLDJE REFERENCIA
Bruenor a Megakill 250. fordulója

SZÖRNYEK

vadász tatu (#10) lila brekk (#11) szárnyas gömböc (#12) gonyolék (#13) rambó bogár (#14)
démontetû (#15) homokvarány (#16) bolhakutya (#17) ormánygõte (#18) kavadu (#19)
mérges pók (#20) goblin (#21) drótszõrû pincsi (#22) gazda (#24) grákó denevér (#25)
királygyík (#26) óriás sáska (#27) sakál (#28) gyilkos mókus (#29) surranó kígyó (#30)
woor-antilop (#31) gnóm boltos (#32) sünmedve (#33) kõszáli disznó (#34) acélkolosszus (#35)
manó (#36) sötét motyogó (#37) gorombilla (#38) lebegõ gomba (#39) hamupók (#40)
görgõte (#41) óriás patkány (#42) tigroszlán (#43) Baar-ork (#44) Duer-ork (#45)
Tugt-ork (#46) csontváz (#48) zombi (#49) technokolin (#50) gyíkember (#51)
bakkura (#52) százfogú (#53) bo-skorpió (#54) rõtmanó (#55) félelem-járó (#56)
gátvakond (#57) rájanyék (#58) pókvadász (#59) drasmólyom (#60) hegyi rák (#61)
kõevõ (#62) umor-pióca (#63) varkaudar (#64) goldugar (#65) vízionár (#66)
húsevõ magszim (#67) móleon (#68) evaporõr (#69) vadtroll (#70) fabontó szójer (#71)
óriás skorpió (#72) garokk (#73) tintacsiga (#74) mirg (#75) gitonga (#76)
zoloboo (#77) színes dözmöng (#78) bombagoly (#79) trollfa (#80) tazunkaróka (#81)
spagulár (#82) kaszabolósáska (#83) bíborgörény (#84) gyilkos sallank (#85) topránypolip (#86)
árnyékrája (#87) kaffogó hebrencs (#88) sörényes ubuk (#89) törpe kovács (#90) alpesi tehén (#91)
púpos burástya (#92) bundás csirmáz (#93) légirozmár (#94) mérges nyukmár (#95) szintszívó (#96)
mosolygó rettenet (#97) téfea magoflux (#98) piromenyét (#99) szõrös pók (#100) sullár (#101)
uzbány (#102) mélységi grittang (#103) trikornis (#104) óriás griff (#105) griffõniksz (#106)
fekete griff (#107) vadász varkaudar (#108) kõkorszaki szaki (#109) nyuhaj karbin (#110) ragyás burástya (#111)
sóhajtó dorony (#112) süvítõ rája (#113) vérszomjas csüldõ (#114) törpemammut (#115) gyilkos tetû (#116)
mutáns pók (#117) trappoló dinymák (#118) emberevõ (#119) bibircsók-óriás (#120) homokféreg (#121)
xirnox (#122) tetemember (#123) manifesztátor (#124) büntetõ praglonc (#125) miksziszi húsgólem (#126)
Morbid (#127) varkaudar mágus (#128) útonálló (#130) orgyilkos (#131) sötét gnóm (#132)
elit palotaõr (#133) palotaõr (#134) élõholt mirg (#135) sötét fõgnóm (#136) karmos tankány (#137)
agglomerátor (#138) proteinfecske (#139) acéldarázs (#140) szõrlajhár (#141) udvari mágus (#142)
vadászkutya (#143) arató csattanat (#144) pattanóböde (#145) kardfogú fülemüle (#146) epokitféreg (#147)
vérfürdetõ magszim (#148) szõrös bozsó (#149) fémbontó szójer (#150) dehidrátor (#151) kardszárnyú pocok (#152)
quwarg királynõ (#153) autentikus vámpír (#154) nukleáris cickány (#155) tüskés harci gromak (#156) purifikátor (#157)
nómenklatúra (#158) ongóliant (#159) tyrannoszaurusz rex (#160) velociraptor (#161) hadroszaurusz (#162)
kétfejû troll (#163) jégtroll (#164) bávatag golombár (#165) halálosztó kain (#168) orgoró (#170)
óriásféreg (#171) sírlidérc (#172) dögkeselyû (#174) élõholt mágus (#175) óriás csontváz (#176)
csontváz lord (#177) ongóliant hadúr (#178) Zinthurg (#180) gnóm szolgáló (#181) karmazsin huhogó (#185)
szeppent rákfatty (#186) varkaudar behemót (#189) varkaudar bajnok (#190) szutykos remák (#191) trosnyogó szakóca (#192)
vércápa (#193) hínárevõ piranha (#194) opati polip (#195) magnetikus praglonc (#200) quwarg harcos (#201)
élõholt quwarg (#202) drónkeselyû (#208) kneopatikus mollusk (#209) degradátor (#210) kisebb quwarg isten (#213)
massza (#217) tormikus egér (#218) északi tûzsárkány (#219) pszi elementál (#221) aurapollátor (#222)
szubreális vámpír (#223) nanda (#224) átokmurgattyú (#225) norpadolótika (#226) ekharion (#232)
káoszteknõc (#235) Chara-din fattya (#236) Orkhan Thai (#238) Raia szent lovagja (#239) áeratikus hasnyák (#243)
nagyobb vércápa (#246) õrjáratozó katona (#274) Védõnõvér (#280) manaelementál (#290) óriáspók (#303)
ork sámán (#345) szürke rinocérosz (#346) varkaudar kósza (#347) khór darázs (#348) liumbe (#349)
északi aurach (#350) halálmadár (#351) láplidérc (#352) tesh alligátor (#353) erszényes elkarog (#354)
nektoraf (#355) dûnekukac (#357) bíbor szulfagor (#358) földsárkány (#359) ryuku gárdista (#360)
ryuku légiós (#361) ryuku ostromteknõs (#362) fekete amõba (#364) troll ritualista (#365) dombi yeti (#366)
kérõdzõ etra (#368) rõtmanó berzerker (#369) erdei rém (#399) smaragdgólem (#417) vortexmágus (#418)
halálhozó (#419) korinthai amõba (#420) kék rothasztó (#421) õsi szellem (#422) hótarantula (#464)
sarki róka (#636) jegesmedve (#637) yeti poronty (#638) fagyféreg (#640) ulkor jéglény (#641)
hópárduc (#642) rozmárember (#643) fagyelementál (#644) dermesztõ lidérc (#645) sarki óriásteknõs (#646)
lábascet (#647) eszkimó óriás (#648) jégzabáló (#649) varkaudar iszákos (#688) magger (#747)
érzõ szívû dromedár (#753) alattomos manó (#756) burástya királynõ (#759) drakolich (#760) bûbájlidérc (#761)
Bufa hírnöke (#764) ryuku futárbérenc (#765) kamionoszaurusz (#767) ekharion bébi (#768) mantikór (#769)
umbatari bromag (#770) vérvágyó sólyom (#772) köpködõ bruhatag (#773) mocsári ácsorgó (#774) hattyúkirály (#776)
ryuku csapásvezetõ (#778) roguena (#779) hidra (#780) ork bérgyilász (#781) mösze uralkodó (#789)
skarlátdémon (#790) Quirov (#975)

TÁRGYAK

deus ex machina (#1) kaja (#2) vizestömlõ (#3) bot (#4) bunkó (#5)
kõkés (#6) kõhegyû lándzsa (#7) szöges bunkó (#8) bunkósbot (#9) dárda (#10)
csontkés (#11) csontszurony (#12) kõkalapács (#13) sünmedve tüske (#14) vadász tatu bõr (#15)
bordacsont (#16) szögletes kõ (#17) parittya (#18) kerek kõ (#19) fúvócsõ (#20)
ormánygõte csont (#21) tüske (#22) mérgezett tüske (#23) kavadu lebeny (#24) kavadu iszák (#25)
gyenge méreg (#26) víz (#27) ököl (#28) smirglilevél (#29) varányszem (#30)
smirglibokor (#31) szeksztáns (#32) lapockacsont (#33) ásó (#34) tûzbokor (#35)
fáklya (#36) drótszõr (#37) gumifa (#38) zárnyitó készlet (#39) kis vaskulcs (#40)
grákóbõr (#41) távcsõ (#42) tükör (#43) királygyík bõr (#44) kis bõrpajzs (#45)
krómkaktusz (#46) surranó kígyó bõr (#47) antilopbõr (#48) kígyóbõr kesztyû (#49) arany (#50)
bõrpáncél (#51) patak (#52) tavacska (#53) szökõkút (#54) mákrózsa bokor (#55)
mákrózsa virág (#56) bõrsisak (#57) ködmangó cserje (#58) ködmangó (#59) ködkapu (#60)
árnyéksár (#61) ködcsillag (#62) tigroszlán fog (#63) csontszablya (#64) szöges páncél (#65)
szöges bõrpajzs (#66) kék orchideacserje (#67) kék orchidea (#68) szárnyas hernyó (#69) rézdarab (#70)
rézpáncél (#71) $rézsisak (#72) rézpajzs (#73) csontkulcs (#74) rézkulcs (#75)
bronzkulcs (#76) rát-fa (#77) mászókarom (#78) korongfa (#79) lapkorong (#80)
mérleg (#81) zöld üveg (#82) ragasztó (#83) díszes rézpajzs (#84) óndarab (#85)
olvasztókemence (#86) bronzhegyû lándzsa (#87) bronzsisak (#88) bronzpajzs (#89) bronzpáncél (#90)
manilla-fa (#91) kötél (#92) mély kút (#93) bronzhegyû nyíl (#94) bakkura bõr (#95)
$bakkura csizma (#96) rákpáncél (#97) rákpajzs (#98) fekete gyöngy (#99) aranyló ugarhéj (#100)
tinta (#101) vízionár szem (#102) magszim bél (#103) fémrúd (#104) evaporõr háj (#105)
fabontó (#106) rövid íj (#107) nyílvesszõ (#108) vapár cserje (#109) vapár ág (#110)
hosszú íj (#111) madártoll (#112) xantusz-kaktusz (#113) kaktusztüske (#114) móricserje (#115)
móri gyümölcs (#116) ezüst nyaklánc (#117) púderszikla (#118) púderkõ (#119) tábla (#120)
dözmöng szív (#122) göcsörtös bunkó (#123) rókafarok (#124) mandibulapenge (#125) bronzpenge (#126)
mandibulakasza (#127) sallank karom (#128) sallank nyíl (#129) hebrencs állkapocs (#130) ubuk tüske (#131)
hóhérbimbó (#132) csuklyavirág (#133) gyöngymangó bokor (#134) gyöngymangó (#135) rúnakõ (#136)
mérg. ubuk tüske (#137) ubuk dobónyíl (#138) koponya szimbólum (#139) denevér szimbólum (#140) nap szimbólum (#141)
szem szimbólum (#142) virág szimbólum (#143) két kard szimbólum (#144) villám szimbólum (#145) oltár (#146)
hebrencs csapda (#147) mocsári penke (#148) grok-képzõdmény (#149) szent jogar (#150) szvó-ektoplazma (#151)
vasérc (#152) pirkit (#153) mély szakadék (#154) vaskohó (#155) világítótorony (#156)
nyu-shuriken (#157) ezüst karkötõ (#158) kis vaspajzs (#159) vassisak (#160) nagy vaspajzs (#161)
$borostyán függõ (#162) karócsapda (#163) vasvért (#164) mászókampó (#165) ugh méreg (#166)
sziklafészek (#167) sullár hólyag (#168) uzbány csõr (#169) spiritusz (#170) rövid kard (#171)
téfea-agy (#172) nekrofun (#173) harci kalapács (#174) márványtorony (#175) vashegyû nyíl (#176)
szopógödör (#177) mínosz-kúp (#178) grifftojás (#179) ezüst gyûrû (#180) vasalt bunkó (#181)
vashegyû lándzsa (#182) vaskulcs (#183) ezüst kulcs (#184) nagy bronzkulcs (#185) nagy vaskulcs (#186)
mérgezett vasnyíl (#187) mérg. ubuk dobónyíl (#188) vas dobónyíl (#189) mérg. vas dobónyíl (#190) aranylánc (#191)
gyöngysor (#192) aranygyûrû (#193) obszidián függõ (#195) trófea nyaklánc (#196) trikornis szarv (#198)
karbin plazma (#199) gyíkfû csomó (#200) gyíkfû (#201) amniosz-fa (#202) amniosz (#203)
kazmár (#204) kazmár gyökér (#205) ovimon-bokor (#206) ovimon-bogyó (#207) óriás lián (#208)
szuperkötél (#209) fûszertartó (#210) sáfránypor (#211) $dorony tüdõ (#212) xirnox szív (#213)
manifeszt.nyúlvány (#214) ketrec (#216) hurokcsapda (#217) ketrec-csapda (#218) fedett verem (#219)
háló-csapda (#220) dobóháló (#221) láncing (#222) smaragd védõgyûrû (#223) varkaudar lándzsa (#224)
orgyilkos tõr (#225) ramit kõ (#226) obszidián karkötõ (#229) lánckesztyû (#230) acélpengõke (#231)
ilkin érc (#232) furulya (#233) tatu dob (#234) dorony duda (#235) lajhár csont (#236)
$tankány karom (#237) lant (#238) pular kristály (#239) kis aranykulcs (#240) tüskecsapda (#242)
nyílcsapda (#243) fekete bõrcsizma (#247) pszi kõ (#248) bumeráng (#249) smaragd koszorú (#252)
nekrofun medál (#253) tatu ködmön (#255) templom (#256) nehezék (#258) isteni könnycsepp (#260)
bájital (#261) friss csatamezõ (#262) õsi csatamezõ (#263) remák szív (#264) fülemüle agyar (#267)
$gromak bõr (#268) purifikátor háj (#269) gromak páncél (#270) szürke bõrkesztyû (#271) aranytû (#272)
szuper dobóháló (#273) szuper hálócsapda (#274) $ametiszt medál (#275) sárga erõöv (#276) rejtõköpeny (#277)
jégszív (#282) Sheran fõzete (#286) bíbor erõöv (#291) arx formázó minta (#298) varázskõ (#305)
$réz papi karkötõ (#307) ezüst papi karkötõ (#308) arany papi karkötõ (#309) galachmit (#310) varkaudar csizma (#317)
taposó tappancs (#318) ezüsttõr (#322) ezüsthegyû nyíl (#323) ezüsthegyû lándzsa (#324) ezüstkard (#325)
ezüstshuriken (#327) mutáns csont (#331) huhogó bibe (#332) rákfatty váladék (#333) olló (#335)
súlyzó (#347) shinai gömb (#348) esszenciakristály (#350) tolmokov-koktél (#351) quwarg boly (#359)
vámpírtõr (#364) phua-kúp (#372) Eldaran karkötõje (#373) fény szentélye (#376) moa smaragd (#377)
moa gyöngy (#378) moa obszidián (#380) moa zafír (#381) moa üveggömb (#383) moa katalizátor (#386)
szigony (#389) szent tölgyfa (#393) álomvirág (#395) álompor (#396) városépítkezés (#398)
fõutca (#399) ház (#400) vas fejpánt (#408) aranypikkely (#415) teknõcteknõ (#416)
teknõcpajzs (#417) gránátkaktusz (#428) kaktuszbogyó (#429) Vlagyimir szobra (#433) bányászcsákány (#434)
törpe bánya (#435) szent liget (#439) Muezli aranykeze (#442) Tharr pajzsa (#459) Morgan sipkája (#466)
gyémántsisak (#467) fiatalság itala (#473) cápaölõ tõr (#480) barátság szent tüze (#484) sörsátor (#486)
erõdítmény (#488) pusztulás sírjai (#489) kdole (#501) kihívás tornya (#502) varkaudar szablya (#516)
tudás gyöngye (#522) Chara-din monolitja (#534) Thargodan korona (#543) tünde íj (#553) jing-jang fejpánt (#556)
fõnixtoll (#563) Ovgun nyaklánca (#615) Fortuna szentélye (#645) Huddens kesztyûje (#649) sámán erszény (#650)
rinóbõr (#651) liumbe hajtás (#655) aurach fog (#657) aurach bõr (#658) Tiume batyuja (#660)
alligátorbõr (#661) alligátorfog (#663) elf csont (#664) elkarog szõr (#665) nektoraf faggyú (#667)
lápi hajlék (#670) nyomkeresõ talizmán (#671) szulfagor agyar (#677) hibátlan gyémánt (#680) orvosságos zacskó (#682)
rinóbõr öv (#685) ryuku sisak (#688) ryuku szablya (#695) ryuku buzogány (#696) manóodú (#698)
sötét kámzsa (#699) tubarkõ (#700) troll csont (#704) csontamulett (#711) berzerker tüske (#713)
$rõtmanó kacagány (#714) mûvészi porolit (#720) gólem talizmán (#811) vortex talizmán (#812) halálhozó talizmán (#813)
korinthai talizmán (#814) rothasztó talizmán (#815) hatalom fülbevalója (#817) teremtés zsákja (#818) aranytermõ erszény (#819)
szirén köpenye (#820) natharion gömb (#865) párducbõr (#1066) jegesmedve bunda (#1067) bundás kabát (#1068)
rozmárfog (#1069) ulkor gyöngy (#1072) párducszem (#1073) csodák kútja (#1096) varkaudar csont (#1113)
párducbõr pénztárca (#1118) Rodger kezdõ üstje (#1167) tûzrakó hely (#1169) malom (#1204) szekérkaraván (#1215)
megbûvölt utazóláda (#1218) vámpírfog (#1221) ork csodaszer (#1228) bruhatagnyelv (#1230) fejsze (#1240)
vadászkés (#1264) kis mágneses bigyó (#1266) Kalmárok Kémgömbje (#1589)

PARANCSOK

Röv.  1.PAR.    2.PAR.    3.PAR.    TVP    Utasítás                
A    tárgy     kalandozó darab        -  tárgy átadása                              
AA   tárgy     [tárgy]   [tárgy]      -  összes par. tárgy átadása                  
ÁL   tárgy1    tárgy2    tárgy3      20  áldozat bemutatása                         
AMT  kalandozó MXTU                   -  MXTU átadása                               
AT   kalandozó TU                     -  TU átadása                                 
BA   élõlény   [élõlény] [élõlény]    -  barátságosság                              
BB   tárgy     darab                  -  berakás bankszéfbe                         
BE   [épület]                         5  belépés épületbe/lab.-ba                   
BEAJ kalandozó                        -  beajánlás Közös Tudatba                    
BEEN kalandozó                       20  belépés engedélyezése                      
BPB  [sorszám]                        -  befejezõ parancs berakása                  
BPK  sorszám                          -  befejezõ parancs kivétele                  
CIR  [beállítás]                      -  vándorcirkusz látogatása                   
D    tárgy                            -  tárgy eldobása                             
D    tárgy     darab     hova         6  tárgy elrejtése                            
DD   tárgy     [tárgy]   [tárgy]      -  összes par.tárgy eldobása                  
DX   1-20                             -  D.E.M. beállítása                          
É    TVP                           1-40  élelemszerzés                              
EE   tárgy     [tárgy]   [tárgy]      -  összes par. tárgy eladása                  
EF   TU                           10*TU  Tudati Energia Fejlesztés                  
EK   sorszám   ?         ?            ?  tudati energia kisütése                    
ÉP   épület    TVP                  TVP  építkezés                                  
ERKI [kaland.]                       20  erõszakos kilép(tet)és                     
ESK  kaland.   [kaland.]             30  esküvõ                                     
F    tárgy                           10  kísérletezés, feltalálás                   
FÁS  TVP                            TVP  felt. ásás, max. TVPért                    
FF   1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver    -  feltételes fegyverváltás                   
FFK  %         [%]       [%]          -  felt. fegyverv. kockázata                  
FGY  életerõ%  TVP    [hányszor]    TVP  feltételes gyógyítás                       
FKÉR [kaland.]                        -  feloszl/felfügg. kérése                    
FKT  tárgy     darab     [1]          ?  feltételes készítés                        
FKU  TVP                            TVP  feltételes kutatás                         
FLH  szint     fegyver                -  felt. lõfegyver használat                  
FOG  szörny    csapda                 ?  feltételes szörnyelfogás                   
FM   TVP                              -  feltételes mászás                          
FU   kalandozó                      (5)  feltételes udvarlás                        
FV   tárgy     darab     honnan       4  felvesz elrejtett tárgyat                  
FTV  varázslat élõlény                -  feltételes T/V varázslat                   
FVH  szint                            -  felt. T/V mágia használat                  
GO   próbaszám                       10  jellempróba-gonoszság                      
GY   TVP                           1-40  gyógyítás                                  
GYJ  [tárgy]   [megterh] [érték]      -  gyûjtés szelekció                          
GYK  fegyver   TVP                 1-50  gyakorlás fegyverrel                       
H    tárgy                            ?  használja a tárgyat                        
HIR  hírszám   [1. par.] [2. par.]    -  KT hír közlése                             
HU   [tárgy]   [tárgy]   [tárgy]      -  hulladékgyûjtés                            
ID   szörny    TVP                  TVP  elfogott szörny idomítása                  
IM                                   30  imádkozás oltárnál                         
IN   kalandozó élõlény   tárgy        -  információ átadás                          
JLK  kód                              5  jelszó kimondása                           
K,FK faj       lépésszám irány       10  követi a megadott fajt                     
KB   tárgy     darab                  -  kivét bankszéfbõl                          
KIEN kalandozó                        -  K.T.-ból kilépés enged.                    
KF   tárgy     [1-2]	   	      -  felvesz/felölt/kézbevesz                          
KF   tárgy     3		      -  õriz a tolvajok ellen                                    
KF   lõfegyver [lövedék]              -  bekészíti a lõfegyvert                     
KNO  képesség  [hányszor]             -  képesség növelése                          
KÖKI                                  -  Közös Tudatból kilépés                     
KÖTB K.Tudat                          -  Közös Tudatba belépés                      
KÖTL létszám   vezetõ                 -  Közös Tudat létrehozása                    
KPB  [sorszám]                        -  kezdeti parancs berakása                   
KPK  sorszám                          -  kezdeti parancs kivétele                   
KT   tárgy     [darab]                ?  készít/begyûjt                             
KUT  TVP                           1-50  átkutatja a terepet                        
L,FL kalandozó [tárgy]                5  lopás kalandozótól                         
LE   tárgy                            -  letesz/elrak                               
LM   pont      [pont]     [pont]   5+OV  labirintusban való mozgás                  
LOT  1.tipp    2.tipp     3.tipp      -  lottózás (10 arany)                        
M    irány     [irány]    [irány]    10  adott irányba mozgás                       
OV   0-5                              -  óvatosság labirintusban                    
P    pszi      [param1]  [param2]  5(?)  pszi képesség használata                   
SE   próbaszám                        ?  jellempróba-segítség                       
SZE  szörny                           -  fogoly szörny elengedése                   
SZK  szörny                          10  szörnykeresés                              
SZM  szörny                           -  elfogott szörny leölése                    
T,FT élõlény   [élõlény] [élõlény]    -  élõlény megtámadása                        
TF   tulajd.   TVP                  TVP  tulajdonság fejlesztése                    
TIM  TVP                            TVP  titkosírás megfejtése                      
TNO  tulajdonság [hányszor]           -  tulajdonság növelése                       
TPF  TVP                              -  spórolt TVP felszabadítás                  
TPS  TVP                              -  TVP letiltása, spórolása                   
TV   varázslat [varázsl] [varázsl]    -  varázslat T/V listába                      
V    varázslat [param1]  [param2]  5(?)  varázslás                                  
VI   merészség agresszió menekülés%   -  viselkedés                                 
VIK  merészség                        -  merészség kalandozókra                     
VPF  VP                               -  spórolt VP felszabadítás                   
VPS  VP                               -  VP letiltása, spórolása                    
VTN  varázslat                       35  var. tanulása mestertõl                    
ZIP  mit        TVP                 TVP  rombolás nemes céllal                      



Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.