Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Zén Legendái: Manaszipoly május 25.
Alfa pakli - Mágusok március 16.
Alfa pakli - Druidák március 16.
Alfa pakli - Boszorkányok március 16.
A pillanat képe
Hart, a tünde árnyvadász
(Könyv szereplő)
Küldd el képeslapként!
A tündék nem csak szépek és kecsesek, hanem halálosak is tudnak lenni. Különösen igaz ez Samuel Verner, alias Csavar barátjánál, Hartnál.
Nézz szét a galériában!
A Sötétség Kora - helyzetjelentés 2.
Varázsdimenzió lapbemutató 3. hét
Páros verseny a hétvégén
HKK várható módosítások, nerfek (július 1.)
Épülettervező pályázat 2. - eredményhirdetés

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022

A lista folytatása...
Új HKK kiegészítő: Varázsdimenzió (69)
HKK kérdés? (47095)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés 2. (1)
Lapötletek (64972)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (8159)
60. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2024.06.15. PROGRAMJA (9)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Thomas és a Valheru
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Reisz 45. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2003. dec. 27. 9h:48'
EZ A 209. JÁTÉKHETED, 45. FORDULÓD
210. játékheted kezdete: dec. 28.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #2126
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 0
Extra forduló: 17

REISZ KALANDJAI


19 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [25,-13] koordinátán. Az idõ esemény nélkül telt el. A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+17 életerõ.)


kf 900 kézbeveszed/felveszed a 900. tárgyat
A ruhádra illeszted az örökkéval. rubinját. [0 pontot használtál fel, van még 192.]

f 4 kísérletezel a 4. tárggyal
Töprengesz, a körmödet rágod, a hátizsákodban matatsz, mint minden igazi feltaláló. Eltelik egy óra... Érdemes volt kísérletezni! Rájöttél, hogy hogyan készíthetsz dárdát. (ld. enc.) 9 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 182.]

d 17 2 eldobod a 17. tárgyat (2 darabot)
Elhajítasz 2 szögletes követ. [0 pontot használtál fel, van még 182.]

kt 10 2 elkészíted a 10. tárgyat (2 darabot)
Legyártottál 2 dárdát. [20 pontot használtál fel, van még 162.]

m 6 1 8 mozogsz nyugatra, északkeletre, északra
[24,-13] Ritkul a növényzet, és meredek kapatató áll elõtted. Hegyvidéken vagy. Ezt a magányos sziklát Rahód ormaként ismerik. Nevét valamilyen rég elfeledett hõsrõl kapta. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [25,-14] Fellélegzel, lazíthatsz egy kicsit. A hegységnek vége, dombok közt vagy. A földben egy tökszerû valamit pillantasz meg. Közelebbrõl látod, hogy egy alakváltó feje! Elkínzott arccal néz rád, segítségért könyörögve. A nyomorultat egy hangyabolyba ásták bele! Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy ásóra és 20 TVP-re (9. jellempróba).

(Továbbmész...) [25,-15] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Egyelõre csak a szél susogása töri meg a csendet. Felfedeztél egy gumifát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy oltárt. Elenios hívõi építették. Szerencsédre hamar észreveszed a fûben feléd lopakodó valamit. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy tigroszlán közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tõled. Ezért lõhetsz rá a parittyával. Elrepül 2 kerek kõ. Többször meglövöd a tigroszlán bal hátsó lábát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a szöges bunkót. Meglengetve a szöges bunkót ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a tigroszlán bal elsõ lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A tigroszlán többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A tigroszlán fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kõkést, szereztél 8 tigroszlán fogat. 43 tapasztalati pontot kaptál. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [36 pontot használtál fel, van még 126.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[25,-16] Sûrû bozóttal teli terepre érkeztél. Egy-két magányos fa töri meg a nehezen járható terep egyhangúságát. Remek ösztöneidnek köszönhetõen hamar megérzed a rád leselkedõ veszélyt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy púpos burástya lehet. (ld. enc.) Úgy tûnik ma Te vagy a fõfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyõzni, jöhetnek a fegyverek.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kõ. Néhány helyen eltalálod a púpos burástya bal lábát. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a csontszuronyt. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Csontszuronnyal tökéletesen perforálod a púpos burástya testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Csáprágójával a púpos burástya megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a púpos burástya, épp csak megsuhint. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Fájdalmat érzel, mintha valami a testedbe hatolt volna. Csontszuronnyal néhányszor teljesen átdöföd a púpos burástya zselés testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Csáprágójával a púpos burástya megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Farkával végigüt a púpos burástya a hátadon. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Jajgatásra leszel figyelmes. Látod, hogy a földön egy troll nõ fekszik. Fél lába hiányzik! A nyomokat megvizsgálva, gyorsan rájössz, hogy a szerencsétlent valószínûleg egy tigroszlán vagy valamilyen hasonló vadállat támadta meg, de vagy a troll lady bunkózása, vagy viszonylagos jóllakottsága következtében "csak" a lábát harapta le. A seb, hála a trollok lassú regenerációs képességének, már begyógyult, de valószínûleg még hónapok kellenek ahhoz, hogy a lába újra kinõjön. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy botra, amelybõl mankót készítesz neki, 20 TVP-ért (2. jellempróba).

(Továbbmész...) [25,-17] A bozótos terep dombvidékbe megy át. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy krómkaktuszt. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa elõtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbõr kesztyûre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élõlényt. Hmm, csak egy kõevõ. Ettõl nincs semmi félnivalód. (ld. enc.) Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a parittyával célba találj. Elrepül 2 kerek kõ. Többször meglövöd a kõevõ kõtestét. (2 támadással 3 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kõevõ kõtestét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) A kõevõ egyik ütését nem sikerült hárítanod. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Nem akarsz kinyúlni. A mennydörgõ istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepõdsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt. Alaposan körülnézel a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [25,-18] A dombvidéket magad mögött hagyod. Sûrû bokrokkal teli terepen vagy. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elõl. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr híveié.
(Feltételes támadás:) Egy bíborgörény! Ezt kerested. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen. Hirtelen felülkerekedik benned az életösztön. Túl erõs az ellenfeled. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas. [36 pontot használtál fel, van még 90.]

m 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre
[26,-19] Egyre több a fa. Ritka erdõben vagy. Téged még az erdõben sem lephet meg buta szörny. Profi módon beékelõdsz egy sûrû facsoport közepébe. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Azonnal rájössz, hogy egy gyilkos mókus ijesztett meg. A szörny távoztával elõkerülsz búvóhelyedrõl.

(Továbbmész...) [27,-20] Fák, mindenütt csak fák. Gyanús mozgást látsz a fák között. Profi módon beékelõdsz egy sûrû facsoport közepébe. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy karmazsin huhogó. (ld. enc.) A szörny távoztával elõkerülsz búvóhelyedrõl. Megpillantasz egy épületet. Közelebbrõl látod, hogy egy fekete gránittorony (530. épület.). Alaposan körülnézel a földön. Épphogy megismerhetõ (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. [24 pontot használtál fel, van még 66.]

be bemész
Összegyûjtve a bátorságodat, közelebb mész, és bekopogtatsz. Egy pillanatig semmi válasz, de azután egészen váratlanul szélesre tárul az ajtó. Egy délceg, páncélba öltözött harcos áll elõtted. - Üdvözöllek! - biccent feléd a harcos. Elmondod neki, hogy mi minden történt veled az utóbbi idõben. - Mindjárt gondoltam, hogy megbízhatok benned! - mondja kitörõ örömmel. [ 30 tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 6 arany.] Átveszi a dárdákat, és átnyújt cserébe egy zacskó aranyat. Nem tudom, fáraszthatlak-e még, de talán meg tudnál tenni nekem még egy apró szívességet. Egy szomszédos hûbérúr futárja elindult hozzám egy fontos térképpel, de sosem érkezett meg. Az a gyanúm, hogy a mirgek barlangjaiban veszett oda... A mirgek innét keletre, egy domb mélyén élnek. Szerencsére, elég megbízható leírásom van azokról a területekrõl. Ha volnál olyan kedves és körülnéznél arrafelé... - Megvizsgálod a leírást.

           
 2      5  
    4      
           
           
 1       3 
           
Ez a 11. labirintus térképe. A bejárat innét keletre 18, északra 3 mérföldre található. Ezután elbúcsúztok, és folytatod utadat az erdõben. [5 pontot használtál fel, van még 61.]

gyk 6 31 gyakorolsz a 6. tárggyal 31 pontért
Fegyveredet megforgatva, csihant a döfke penge nyisz-nyasza. Jót tett egy kis edzés! Még sokat kell gyakorolnod. [31 pontot használtál fel, van még 30.]

gyk 8 30 gyakorolsz a 8. tárggyal 30 pontért
Ütéstechnikádat fejleszted hosszas gyakorlással. Még sokat kell gyakorolnod. [30 pontot használtál fel, van még 0.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlõbõl. Fura érzésed van: mintha valami mocorogna a hasadban. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 185 pontot. A következõ körben tehát 185 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


DÁRDA (10. TÁRGY)
Egy botot kõkéssel élesre hegyezve megkapod a legelemibb (de igen hatékony) dobófegyvert, a dárdát. Ehhez csak egy KT 10 parancsot kell kiadnod, 10 pontért. A fegyver sebzése d6. Nemcsak vadászatra jó...

PÚPOS BURÁSTYA (92. SZÖRNY)
Ez a két méter magas, húsos testû, rovarszerû lény félelmetes csáprágóval és nagy, tüskés farokkal rendelkezik. Ha támad, két lábra áll, és alaktalan, vöröses-húsos fejét felemelve, félelmetes üvöltést hallat. A legkülönösebb a lény hasából kinövõ vastag tojócsõ, amelyet akkor próbál ellenfelére tapasztani, ha sikeresen megragadja vagy megsebzi farkával. Ezt a bozótosban bujkáló lényt leghatékonyabban talán szúrófegyverekkel érdemes támadni.

KÕEVÕ (62. SZÖRNY)
Bármely nagyobb kõ, amelynek aránylag szabályos gömb alakja van, és a dombok között bukkansz rá, van esélye, hogy egy kõevõt álcáz. A kõevõket a legtöbb bölcs a fejlõdés zsákutcájának tartja. Ennek ellenére ezek a szörnyek nem úgy viselkednek, mintha a közeljövõben ki akarnának pusztulni. Ezek a majdnem egy méter átmérõjû, igen vastag bõrû lények a dombok között görögve (ugyanis nincs lábuk) kutatnak emészthetõ kõzetek iránt. Igen, köveket esznek! Mielõtt még felsóhajtanál, hogy végre, egy szörny, amely nem a Te húsodra pályázik, ki kell, hogy ábrándítsalak: A kõevõket ugyanis NAGYON irritálják a kétlábon járó lények. Olyannyira, hogy néha meg is támadják õket az oldalukból kinövõ, vaskos, bunkószerû nyúlványokkal. Mivel a kõevõ bõre nagyon kemény, egy kõkalapács szükséges ahhoz, hogy megtudd, mi van a gyomrában.

KARMAZSIN HUHOGÓ (185. SZÖRNY)
A karmazsin huhogó nagy, bíborlila testû, kövér virágra hasonlító teremtmény. Leginkább a ritka erdõk fái közt bujkál, és le-lecsap az arra járó kalandozókra félelmetes huhogásával. Piciny csápjával nem igazán tud senkit sem megsebezni, annál inkább az általa keltett hanghullámokkal: A szörny félelmetes huhogásának erejét az ellenfél önbizalmából meríti: minél védettebb, minél sebezhetetlenebb vagy, a lény gyilkos hangja annál nagyobb testi-lelki roncsolást végez. A karmazsin huhogó ellen a vágófegyver a leghatékonyabb, a szúrófegyver a legkevésbé használható.



KARAKTERLAP
Reisz, egy barna, tüsi hajú, barna szemû kobudera férfi vagy. Ez a 45. fordulód.

 Erõ:15  Szint: Merészség:6/6 Magasság:149 cm 
 IQ:14  Támadás: Agresszió:6 Testsúly:57 kg 
 Ügyesség:14  Védekezés: Menekülés:35 % Életkor:27/27 év 
 Egészség:14  Életpont:122/41  Jellem: semleges (+10) Tul. pont:
 Szerencse:14  Varázspont:0/0  Pénz:9 arany Kép. pont:
Eddig összesen 103 szörnyet (1 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 82 TP-t kaptál. Jelenleg 4213 TP-d van. A következõ szinthez még 2787 TP szükséges. Trófeáid: jegesmedve, alpesi tehén.

HARCI ISMERETEK
  ökölvívás: 8   szúrófegyverek: 6   vágófegyverek: 2
  ütõfegyverek: 4   lõfegyverek: 6    

Feltételes fegyverváltás: szöges bunkó (#8) << csontszurony (#12) << ököl (#28)

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 6   2. nyomkövetés: 6   3. mászás: 1
  4. gyógyítás: 17   5. felderítés: 4   6. harcmûvészetek: 7
  7. szörnyismeret: 1   8. zárnyitás: 1   9. vadászat: 5

FELTÉTELES PARANCSOK
deus ex machinád 8 mezõre repítsen
udvarolsz a 8. fajúaknak
készítesz szárnyas hernyót (#69) (max. 1 darabot , csak egyszer)
maradék TVP-dbõl az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
szõrlajhár (#141) (csak egyszer), drótszõrû pincsi (#22) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 1, max: 12)
Aglar Amarth (#5905)

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1   kígyóbõr kesztyû (#49) 1 * mászókarom (#78) 1 * szöges páncél (#65)
Fegyverek és lövedékek
1   csontszurony (#12) 2   dárda (#10) 6 * kerek kõ (#19)
1   kõkalapács (#13) 1   kõkés (#6) 1 * parittya (#18)
1   szöges bunkó (#8)        
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * örökkéval. rubinja (#900)        
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 + deus ex machina (#1) 1   fáklya (#36) 1   kötél (#92)
1   zárnyitó készlet (#39)        
Löttyök és porok, tartóstul
2   kavadu iszák (#25) [bennük 10 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 10]
2 * vizestömlõ (#3) [bennük 16 korty víz (#27), fér még: 24]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1   acélpengõke (#231) 1   jegesmedve bunda (#1067) 1   kavadu lebeny (#24)
1   lapkorong (#80) 1   mákrózsa virág (#56) 6   sallank karom (#128)
1   surranó kígyó bõr (#47) 13   tigroszlán fog (#63) 1   tükör (#43)
2   vadász tatu bõr (#15)        

Összsúly: 27.91 kgMegterheltség: 69%
GYJ: Tetszõleges értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 bot (#4) 3 kaja (#2) 6 kerek kõ (#19)
5 kõhegyû lándzsa (#7) 2 szögletes kõ (#17) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
6 arany (#50) 2 dárda (#10) 8 tigroszlán fog (#63)



E körben tett lépéseid térképe

(25,-18) Tharr oltár, bíborgörény (#84)
(25,-17) krómkaktusz (#46, belõle készíthetõ: #43), 21. jellempróba, kõevõ (#62)
(25,-16) púpos burástya (#92), oltár, 2. jellempróba
(25,-15) gumifa (#38), Elenios oltár, tigroszlán (#43)
(25,-14) 9. jellempróba
(26,-19) gyilkos mókus (#29)
(27,-20) fekete gránittorony (#530), karmazsin huhogó (#185)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETÕTÕL

Kedves Játékostársunk, Ezúton szeretnénk Kellemes Karácsonyi Ünnepeket és Boldog Új évet kívánni. Reméljük, hogy kalandjaid során jól szórakoztál, és jövõre is velünk tartasz. A két ünnep között (dec. 24. és jan. 2.) nem táplálunk fordulót, viszont dec. 27-én, és 30-án lesz egy-egy emailes forduló küldés, délelõtt 11 óra magasságában. Megértéseteket köszönjük! A Beholder Kft. munkatársai

VÁLTOZÁSOK A TÚLÉLÕK FÖLDJÉN A LEGUTÓBBI FORDULÓD ÓTA...

* Rodgert, a király volt szakácsát kirúgták állásából! Most szakadár munkásemberként a legelhivatottabb célja az, hogy a konyhamûvészet rejtelmeit sikeresen népszerûsítse Ghallán. Épp ezért könnyen elõfordulhat, hogy a jövõben olyan tûzrakó helyekbe botlasz, melynek tulajdonosa már beavatott a témában - üstje és legalább alapszintû fõzéstudása van. Talán érdemes hozzá fordulni tanácsért, ha úgy döntesz, szeretnél elkezdeni te is finomakat fõzõcskézni.


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.