Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Zén Legendái: Rémháború július 20.
Hatalom Kártyái – Varázsdimenzió június 15.
A pillanat képe
Gyógyító érintés
(Ősök Városa varázslat)
Küldd el képeslapként!
Vannak sebek, melyeket a templomok elsőosztályú szakértelemmel bíró sámánjai sem képesek meggyógyítani. De ha ők sem, vajon kihez forduljon a torzszülöttek harapásaitól megtépázott galetki?
Nézz szét a galériában!
Tiltott mágia lista frissítés 2024. szeptember
Kiadói hírek, 2024. szeptember
Ajándéksorsolás szeptember + augusztusi eredményhirdetés
V. Hungarian Card Expo 2024.09.08. Vasárnap
Beholderes HKK verseny augusztus 17. - Versenybeszámoló

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022
Országjáró feladat 2020

A lista folytatása...
Lapötletek (65005)
Tiltott mágia lista frissítés 2024.szeptember (9)
TF help (6718)
Kiadói hírek, 2024. szeptember (12)
HKK kérdés? (47191)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (8204)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Bíbor möszék
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Nerina Clarusdea 396. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2005. nov. 18. 14h:43'
EZ A 470. JÁTÉKHETED, 396. FORDULÓD
471. játékheted kezdete: nov. 22.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #3957
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 398
Extra forduló: 18

NERINA CLARUSDEA KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [128,22] koordinátán. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 2 nagy bronzkulcs (eladási ár: 20 arany, ebbõl a kezelési költség: 2 arany) ellenértékét. Az aranytermõ erszény 46 aranyat termelt. A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+26 életerõ.) Varázserõd regenerálódik. (+274 varázspont.) Pszi energiáid is töltõdnek. (+81 pszi pont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.) Famulusod táplálkozik (-1 varázspont).

* 1. KP: elmormolod a 6. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A kitörni készülõ energia már az ujjaidban is van! Létrehoztad az áldomás varázslatot! A következõ csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 528.]

* 2. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A mágia tûzként árad szét tagjaidban. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 528.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Bizsergetõ, csípõs érzés fut végig rajtad. Egy végsõ mozdulattal elõhívod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat mûködésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 523.]

* 4. KP: elmormolod a 63. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Bizsergetõ, csípõs érzés fut végig rajtad. Sikerült elmondanod az erõpajzs II varázslatot! Az erõpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-24 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 518.]

* 5. KP: használod a 71. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Az erõt egyetlen csomóba sûrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetõségek nyílnak meg elõtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 513.]


h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag fõtt ételt támad kedved fõzni. Profi módra készíted el. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelõzködsz össze a továbbindulásra. 345 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 510.]

vps 42 VP spórolása: 42
Félreraktunk, letiltottunk neked 42 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 510.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[127,23] Síkság, továbbra is csak síkság. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mínosz-kúpot. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy barátság szent tüzét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy oltárt. Leah hívõi építették. Találsz egy szent tölgyfát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy templomot. Chara-din hívõi építették. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyûjtesz 1 álomport. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Gábor a Kalandozó lábát masszírozza. A távcsõvel lassan körülnézel. Néhány mérföldre délnyugatra megpillantasz egy Chara-din monolitját. Elteszed a látcsövet. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Aránylag régi (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek nyugatra, friss elf nyomokat, amelyek északkeletre, friss elf nyomokat, amelyek északra vezetnek. [10 pontot használtál fel, van még 500.]

be 59 bemész az 59. titkos labirintusba
A leírás alapján nem nehéz a bejáratot megtalálni. Odabent sötét honol. Arkánum-jeleket rajzolva a levegõbe, mormolni kezdesz. A kitörni készülõ energia már az ujjaidban is van! Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Behatolsz, megindulsz az ismeretlen felé! [5 pontot használtál fel, van még 495.]

lm 3 4 8 mozogsz 3 4 8
Úgy suhansz, mint az árnyék. Egy pillanatra megállsz fülelni. [2. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tûnik, hogy egy emberevõ. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következõ másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tûzesõ varázslat. 31 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyû lándzsát a másikra rohansz. Vashegyû lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az emberevõ testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd az emberevõ jobb karját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Az emberevõ karmai majdnem eltalálnak! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal. 360 tapasztalati pontot kaptál. Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Innen csak egy út van: elõre! [3. PONT.] Bátran haladsz tovább. Egy régi, rozsdás ajtó a következõ akadály. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levõ kulcskarika nyitja az ajtót. Haladsz az ellenséges labirintusban. Innen csak egy út van: elõre! [4. PONT.] Sikeresen észrevettél egy ravaszul álcázott csapdát! Alapos körbevizsgálódás után kikerülöd. Haladsz elõre. [5. PONT.] Belépsz a térképen is jelölt szobába. [6. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy kõkorszaki szaki. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy tûzesõ varázslattal köszöntöd a másikat. 56 életpontot sebeztél. Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Mentális energiáidat összpontosítva, elhárítod a kõvéváltoztató pillantást. Megmarkolva a vashegyû lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyû lándzsával több döféssel felnyársalod a kõkorszaki szaki testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a kõkorszaki szaki jobb lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A kõkorszaki szaki mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Felhasználva a kõkést, szereztél 1 kõszemet. 594 tapasztalati pontot kaptál. Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. [7. PONT.] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. [8. PONT.] [70 pontot használtál fel, van még 425.]

lm 9 12 13 mozogsz 9 12 13
Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy kemény tölgybõl készült ajtó jelent átmeneti akadályt. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levõ kulcskarika nyitja az ajtót. A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [9. PONT.] Rövid körbevizsgálódás után találsz egy nehéz kõládát. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levõ kulcskarika nyitja a ládát. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 nagy vaskulcs, 22 arany, 1 nap szimbólum és 2 tükör. Gyorsan kiüríted a ládát. Mész tovább, elõre. [10. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. [11. PONT.] Nem volt hiábavaló az óvatosságod: csapdát veszel észre magad elõtt. Vigyázva kikerülöd. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdaészlelés). Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Innen csak egy út van: elõre! [12. PONT.] Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy vastag, kõbõl faragott ajtó állja utadat. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levõ nagy vaskulcs nyitja az ajtót. Úgy suhansz, mint az árnyék. [13. PONT.] Egy kõkorszaki szakit pillantasz meg. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tükörpajzs védekezõ rúna felrakása. A következõ pillanatban már meg is idézted. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tûzesõ varázslatot lõsz. 46 életpontot sebeztél. A szörny szemeivel rád bámul. A védekezõ varázslatod szerencsére tökéletes védelmet nyújt. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyû lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyû lándzsával eltalálod a kõkorszaki szaki bal oldalát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a kõkorszaki szaki fejét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A kõkorszaki szaki mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldõl. Felhasználva a kõkést, szereztél 1 kõszemet. 594 tapasztalati pontot kaptál. [50 pontot használtál fel, van még 375.]
lm 15 17 18 mozogsz 15 17 18
Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Innen csak egy út van: elõre! [14. PONT.] Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [15. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy orgoró. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Még megfelelõ a távolság - felhúzol egy tükörpajzs varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tûzesõ. 50 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tõled. Ezért lõhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 5 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja az orgoró ollóját. (4 támadással 27 életpontot sebezve.) Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. A védekezõ varázslatod szerencsére tökéletes védelmet nyújt. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyû lándzsát a másikra rontasz. Vashegyû lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az orgoró ollóját. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod az orgoró testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Itt is, ott is célba talál az orgoró ollója. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldõl. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kõkést, szereztél 1 kõszemet. 962 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Éles szemmel körbevizslatsz. Hohó, az egyik követ a falban be lehet nyomni! Bizonyára valamilyen titkos funkcióval bír! Vigyázva benyomod. Távoli dübörgést hallasz, aztán semmi. Bevilágítva magad elõtt az utat, lassan lépkedsz. Kanyarodik a járat. [16. PONT.] Haladsz az ellenséges labirintusban. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [17. PONT.] A fal mellett találsz egy tömör kõdobozt. A ládán csapda van: óvatosan hatástalanítod. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levõ kulcskarika nyitja a ládát. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 3 tükör, 1 acélpengõke, 2 gyöngymangó és 1 aranylánc. Gyorsan kiüríted a ládát. Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. [18. PONT.] Hirtelen eltûnik alólad a talaj, és zuhanni kezdesz! Egy csapóajtós csapdába pottyantál. Szerencsédnek köszönhetõen csak 5 életpontot vesztettél. Nagy nehezen kikecmeregsz. [50 pontot használtál fel, van még 325.]

lm 19 21 23 mozogsz 19 21 23
Körültekintõen, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy vastag, kõbõl faragott ajtót látsz. Valami azt súgja, hogy az ajtót varázslat védi. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levõ nagy vaskulcs nyitja az ajtót. A védõrúna kisül rád! Szörnyû fájdalmat érzel (-12 életpont). Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Az egyenes folyosó közepén vagy. [19. PONT.] A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [20. PONT.] Egy kis szobába érkezel. [21. PONT.] Egy kõkorszaki szakit pillantasz meg. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Gyorsan felraksz egy tükörpajzs varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tûzesõ varázslat. 55 életpontot sebeztél. A lény mereven rádnéz. A védekezõ varázslatod szerencsére tökéletes védelmet nyújt. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyû lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyû lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a kõkorszaki szaki testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd a kõkorszaki szaki kõtestét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A kõkorszaki szaki mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Felhasználva a kõkést, szereztél 1 kõszemet. 594 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 nagy bronzkulcsot, 5 kerek követ [*] és 3 szögletes követ [*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Egy kisebb, már-már kamraszerû helyiségbe érkeztél. [22. PONT.] Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. [23. PONT.] Az egyik sarokban találsz egy tömör kõdobozt. Egy csapda védi a ládát - még szerencse, hogy észrevetted. Hatástalanítod. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levõ nagy bronzkulcs nyitja a ládát. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 2 tükör, 2 szopókõ és 1 ezüst kulcs. Gyorsan kiüríted a ládát. [50 pontot használtál fel, van még 275.]

vpf 42 VP elõvétele: 42
Felszabadítottunk neked 42 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 275.]

v 88 2 elmormolod a 88. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A kitörni készülõ energia már az ujjaidban is van! Létrehoztad a szopókõpusztítás varázslatot! Szétrobbantottál 2 szopókövet! [-42 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [5 pontot használtál fel, van még 270.]

lm 24 27 28 mozogsz 24 27 28
Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Innen csak egy út van: elõre! [24. PONT.] Egy óriás patkányt veszel észre magad elõtt. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 25 életpontot sebeztél. Az óriás patkány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából. 16 tapasztalati pontot kaptál. Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy óriás patkány. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 24 életpontot sebeztél. Az óriás patkány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából. 16 tapasztalati pontot kaptál. Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tûnik, hogy egy óriás patkány. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 25 életpontot sebeztél. Véres nyál csordul ki az óriás patkány száján, majd halk hörgéssel a porba hull. 16 tapasztalati pontot kaptál. Úgy suhansz, mint az árnyék. [25. PONT.] Egy sunyi csapda van elõtted, de szerencsére idõben észrevetted. Beméred, hogy mi a veszélyes terep, és kikerülöd. Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. [26. PONT.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. [27. PONT.] Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy tömör sziklából kifaragott ajtó állja utadat. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levõ ezüst kulcs nyitja az ajtót. Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. [28. PONT.] [50 pontot használtál fel, van még 220.]

lm 31 33 34 mozogsz 31 33 34
Haladsz az ellenséges labirintusban. [29. PONT.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. Innen csak egy út van: elõre! [30. PONT.] Sikeresen észrevettél egy ravaszul álcázott csapdát! Vigyázva kikerülöd. Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [31. PONT.] Némi kutatás után találsz egy nehéz kõládát. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 tükör, 1 fekete gyöngy és 1 kõkalapács. Gyorsan kiüríted a ládát. Haladsz az ellenséges labirintusban. [32. PONT.] Bevilágítva magad elõtt az utat, lassan lépkedsz. Innen csak egy út van: elõre! [33. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy orgoró. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Mentális energiáidat gyûrûbe gyûjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 25 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod az orgoró ollóját. (4 támadással 28 életpontot sebezve.) A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Mentális burkot vonva magad köré, lerázod a támadást. Marokra fogva a vashegyû lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyû lándzsával tökéletesen perforálod az orgoró sziklatestét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd az orgoró sziklatestét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Az orgoró kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Apró karcolást ejt rajtad az orgoró ollójával. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az orgoró szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kõkést, szereztél 1 kõszemet. 962 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása. Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. [34. PONT.] Hála a körültekintõ elõrehaladásodnak, kiszúrtál egy rejtett csapdát. Vigyázva kikerülöd. [60 pontot használtál fel, van még 160.]

lm 35 38 39 mozogsz 35 38 39
Továbbmész. Egy vastag, gránitból készült ajtó jelent átmeneti akadályt. Valami azt súgja, hogy az ajtót varázslat védi. Elõvigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levõ kulcskarika nyitja az ajtót. Energiaszálak csapnak beléd. Jajaj! (-15 életpont). Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. [35. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz, miközben elõrehaladsz. [36. PONT.] Egy kõkorszaki szakit pillantasz meg. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Mentális energiáidat gyûrûbe gyûjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 21 életpontot sebeztél. A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Mentális energiáidat összpontosítva, elhárítod a kõvéváltoztató pillantást. Elszántan a másikra rontasz. Vashegyû lándzsával tökéletesen perforálod a kõkorszaki szaki kõtestét. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a kõkorszaki szaki fejét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A kõkorszaki szaki mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A kõkorszaki szaki most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Felhasználva a kõkést, szereztél 1 kõszemet. 594 tapasztalati pontot kaptál. Mész tovább, elõre. [37. PONT.] Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. [38. PONT.] Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [39. PONT.] Egy jégtroll lakik itt. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetõséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 12 életpontot sebeztél. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lõsz. Elrepül 5 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a jégtroll bal vállát. (5 támadással 34 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegõt vesz, majd borzalmasan hideg levegõt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (19 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vashegyû lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyû lándzsával tökéletesen perforálod a jégtroll testét. (4 támadással 108 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a jégtroll jobb karját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A jégtroll mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Furcsa dolog történik: a troll teste kõvé válik, majd felrobban (-26 életpont). A jégtroll összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kõkalapácsot, szereztél 1 jégszivet. 1403 tapasztalati pontot kaptál. Némi kutatás után találsz egy tömör kõdobozt. Egy csapda védi a ládát - még szerencse, hogy észrevetted. Hatástalanítod. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levõ nagy bronzkulcs nyitja a ládát. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 ezüst papi karkötõ, 1 ezüst nyaklánc, 84 arany, 18 drótszõr, 1 fûszertartó, 1 vasérc és 1 galachmit. Gyorsan kiüríted a ládát. [50 pontot használtál fel, van még 110.]

lm 40 mozogsz 40
Elhagyod a rossz levegõjû labirintust. [10 pontot használtál fel, van még 100.]


* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késõ. [3 pontot használtál fel, van még 97.]

* 2. BP: használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. "Szó bennszakad, hang fennakad, lehelet megszegik..." mondanák egyesek, ha hallanák, milyen gyönyörûen játszol. Ez jól esett! (+24 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 67.]

* 3. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegõbe, mormolni kezdesz. Pezsgõ mágikus energia terjed szét benned. Sikerült elmondanod az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 67.]

* 4. BP: használod a 73. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyûjtéséhez. Mentális energia gyûlik benned. Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi fejlesztés pszi képességet. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 57.] Vizet kortyolsz a vizestömlõbõl. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 1, 20, 3. Figyelem: 3 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idõ! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját töm magába a törpemammut. 2 kaját nyel le a sullár. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tûnik. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Némi fejlõdést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelõ mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt az erõpajzs II hatása. Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása.
Ebben a körben 57 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 57 pontot vihetsz át. Kapsz még 537 pontot. A következõ körben tehát 594 pontot költhetsz el.


KARAKTERLAP
Nerina Clarusdea, egy fekete, hosszú hajú, kék szemû elf nõ vagy. Raia fõpapja vagy. Papi hited: 304. Az Aranysárkány (#9126) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 396. fordulód.

 Erõ:49 (57)  Szint:23  Merészség:8/7 Magasság:141 cm 
 IQ:47 (54)  Támadás:27  Agresszió:3 Testsúly:43 kg 
 Ügyesség:46 (50)  Védekezés:53  Menekülés:30 % Életkor:160/160 év 
 Egészség:44 (48)  Életpont:391/255  Jellem: jó (777) Tul. pont:
 Szerencse:46 (50)  Varázspont:704/22  Pénz:1508 arany Kép. pont:
 Tudatpont:21/6   Pszi pont:193/180   Halhatatlanság:1 %   EFejl:61 
Eddig összesen 2246 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 6456 TP-t kaptál. Jelenleg 1018844 TP-d van. A következõ szinthez még 181156 TP szükséges. Trófeáid: borzalmas varkaudar, óriásféreg, lábascet. A 394. fordulódban 7717 arany került a bankszámládra. 7717 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
  víziharc: 6/8   ökölvívás: 4/61   szúrófegyverek:26/61 (+3%)
  vágófegyverek: 18/67   ütõfegyverek: 19/77 (+2%)   lõfegyverek:26/39 (+4%)
  dobófegyverek: 7/25       

Feltételes fegyverváltás: vashegyû lándzsa (#182) << ryuku buzogány (#696) << kõkés (#6)
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 -10.); tünde nyíl (#554) (11 -13.); tünde nyíl (#554) (14 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 15/3   2. nyomkövetés: 106/93 (+6%)   3. mászás:11/62
  4. csapdakészítés: 22/68 (+6%)   5. csapdaészlelés: 9/62 (+83%)   6. gyógyítás:68/54
  7. titkosírás: 10/38   8. felderítés: 33/95 (+6%)   9. szörnyidomítás:4/74
  10. teológia: 48/5 (+21%)   11. taumaturgia: 28/26 (+12%)   12. szerencsejáték:5/41
  13. versengés: 12/33   14. harcmûvészetek: 1/2   15. zene:72/64 (+34%)
  16. szörnyismeret: 11/61   17. pszi: 23/46 (+12%)   18. zárnyitás:8/0
  19. vadászat: 16/47   20. bányászat: 33/6   21. úszás:17/34
  22. fõzés: 9/57 (+10%)       

FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet)
deus ex machinád 8 mezõre repítsen
totem 40% életpont alatt [gyógymógy (#5)]
gyógyítasz 40% életerõ alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 100 TVP-ért
kutatsz max. 70 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz tünde nyilat (#554) (max. 20 darabot ), tükröt (#43) (max. 10 darabot ), aranyló ugarhéjat (#100) (max. 3 darabot , csak egyszer), huhogó bibét (#332) (max. 1 darabot , csak egyszer), zöld üveget (#82) (max. 1 darabot , csak egyszer), drótszõrt (#37) (max. 1 darabot , csak egyszer), kerek követ (#19) (max. 1 darabot , csak egyszer)
mászol max. 50 TVP-ért
maradék TVP-dbõl az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 12)
tazunkaróka (#81), borzalmas varkaudar (#166), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), halálmadár (#351), bunthar (#396), nyuhaj karbin (#110)
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
Kripta Gitta (#3454), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP)tüskepajzs (#30, 4 VP)lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP)varázsvédelem (#34, 8 VP)tompítás (#40, 8 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP)városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)tükörpajzs (#101, 26 VP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP)  
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP)auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)erõpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak õrület (#18, 3 VP, 5 TVP)korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)tündérfény (#25, 1 VP)tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tûz ellen (#38, 12 VP)vakító fény (#43, 7 VP)tisztítótûz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP)azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP)tûzesõ (#61, 16 VP)éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erõpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP)vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókõpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP)
élõholt pozdorja (#134, 40 VP)tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)energiafolyam (#136, 24 VP)
égetõ tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP)  
Pszi képességeid
pszi-ernyõ (#64, 6 PP, 5 TVP)auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP)pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP)kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP)agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP)pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)agykorbács (#97, 6 PP)pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP)kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP)pszi-gyûjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)pszi-ernyõ II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP)  

JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
éber kakukk (#3)   

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintûek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
tûzesõ (#61), agykorbács (#97), tudatrombolás (#111)
Védekezõ varázslatok (aktív: 3, max: 10)
tükörpajzs (#101), pszi-acéltorony (#98), hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekezõ varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> élõholt mirg (#135)    

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK
törpemammut (#115) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK
Famulusod egy aranysárkány.

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Még mindig Thargodanok járják Ghallát. Végezz egy Tguarkhannal, ezzel is ritkítva soraikat!
2.) Papjaimat hajtja a megismerés: kelj át az alanori csatornán, és imádkozz ott egy rúnakövemnél!
3.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyûjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 15% alatt van!

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1   bõrpáncél (#51) 1 * cetbõr válltömés (#1091) 1 * fekete bõrcsizma (#247)
1 * gromak páncél (#270) 1   kígyóbõr kesztyû (#49) 1 * kígyóbõr öv (#410)
1 * kvazár sisak (#266) 1 * lánckesztyû (#230) 1   mászókarom (#78)
1 * szirén köpenye (#820) 1   tünde tegez (#1263) 1 * ulkor kötény (#1089)
1   vasvért (#164)        
Fegyverek és lövedékek
1   bunkósbot (#9) 1   csontszurony (#12) 1   ezüsthegyû lándzsa (#324)
4   ezüstshuriken (#327) 1   ezüsttõr (#322) 1 * harci kalapács (#174)
5   kerek kõ (#19) 2   kõkalapács (#13) 1   kõkés (#6)
4   mérg. ubuk tüske (#137) 1   mérgezett vasnyíl (#187) 1   szigony (#389)
1 * tünde íj (#553) 20 * tünde nyíl (#554) 2   ubuk dobónyíl (#138)
17   ubuk tüske (#131) 1 * vashegyû lándzsa (#182) 6   vashegyû nyíl (#176)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1   aranylánc (#191) 1   ezüst nyaklánc (#117) 2   ezüst papi karkötõ (#308)
1 * gólem talizmán (#811) 1 * halálhozó karkötõje (#816) 1 * hatalom fülbevalója (#817)
2 * nap szimbólum (#141) 1 * obszidián karkötõ (#229) 1 * örökkéval.kristálya (#1207)
1   rothasztó talizmán (#815) 1 * vortex talizmán (#812)    
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1   acéltû (#334) 8 + aranypikkely (#415) 1   aranytermõ erszény (#819)
1   aranytû (#272) 1   ásó (#34) 4 + deus ex machina (#1)
1   ezüst kulcs (#184) 1   furulya (#233) 1 + hebrencs csapda (#147)
5   kaja (#2) 1   ketrec (#216) 4   kötél (#92)
1   kulcskarika (#648) 1   mágikus hátizsák (#735) 1   mászókampó (#165)
1   megbûvölt utazóláda (#1218) 1   nagy bronzkulcs (#185) 1   nagy vaskulcs (#186)
1   Rodger kezdõ üstje (#1167) 1   szeksztáns (#32) 1   távcsõ (#42)
Löttyök és porok, tartóstul
3   fûszertartó (#210) [bennük 2 csepp sáfránypor (#211), fér még: 13]
1   huhogó bibe (#332) [benne 1 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 11]
2   kavadu iszák (#25) [bennük 2 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 18]
2   sullár hólyag (#168) [bennük 13 csepp spiritusz (#170), fér még: 27]
1   szent kehely (#257) [üres, kapacitás: 10]
3   uzbány csõr (#169) [bennük 31 csepp ugh méreg (#166), fér még: 5]
5   vizestömlõ (#3) [bennük 87 korty víz (#27), fér még: 13]
1   zöld üveg (#82) [benne 10 csepp ragasztó (#83), fér még: 10]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
2   acélpengõke (#231) 6   álompor (#396) 3   amniosz (#203)
1   csuklyavirág (#133) 1   dorony tüdõ (#212) 52   drótszõr (#37)
7   fekete gyöngy (#99) 6   fõnixtoll (#563) 1   galachmit (#310)
1   grákóbõr (#41) 5   gromak bõr (#268) 12   gyöngymangó (#135)
2   halcsont (#390) 1   jégszív (#282) 1   kaktusztüske (#114)
1   karbin plazma (#199) 2   kazmár gyökér (#205) 3   kõszem (#304)
2   lajhár csont (#236) 1   lapkorong (#80) 2   lapockacsont (#33)
20   madártoll (#112) 6   magszim bél (#103) 2   móri gyümölcs (#116)
1   mutáns csont (#331) 3   óndarab (#85) 2   ormánygõte csont (#21)
16   pirkit (#153) 42   polip szívóka (#391) 1   purifikátor háj (#269)
10   rézdarab (#70) 10   sallank karom (#128) 1   smirglilevél (#29)
58   sünmedve tüske (#14) 8   surranó kígyó bõr (#47) 25   szárnyas hernyó (#69)
2   szuperkötél (#209) 1   szvó-ektoplazma (#151) 22   tükör (#43)
4   vadász tatu bõr (#15) 4   varányszem (#30) 9   vasérc (#152)

Összsúly: 133.85 kgMegterheltség: 84%
GYJ: Legalább 1 arany értékû tárgyakra, ha megterheltséged 250% alatt van.
Még 99 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 219 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 12)
1   bányászcsákány (#434) 9   csontpálca (#329) 1   gyógykenõcs (#313)
4   ork csodaszer (#1228) 1   ryuku buzogány (#696) 2   sámán erszény (#650)
1   smaragdkõ (#678) 4   szent jogar (#150) 1   teknõcteknõ (#416)
2   teknõsesszencia (#702) 1   varkaudar látógömb (#1107)    

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
7 kaja (#2) 9 víz (#27)    

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
152 arany (#50) 1 acélpengõke (#231) 1 álompor (#396)
1 aranylánc (#191) 18 drótszõr (#37) 1 ezüst kulcs (#184)
1 ezüst nyaklánc (#117) 1 ezüst papi karkötõ (#308) 1 fekete gyöngy (#99)
1 fûszertartó (#210) 1 galachmit (#310) 2 gyöngymangó (#135)
1 jégszív (#282) 1 kõkalapács (#13) 3 kõszem (#304)
1 nagy bronzkulcs (#185) 1 nagy vaskulcs (#186) 1 nap szimbólum (#141)
4 tükör (#43) 1 vasérc (#152)    



E körben tett lépéseid térképe

(127,23) az 59. labirintus bejárata, mínosz-kúp (#178), barátság szent tüze (#484), Leah oltár, szent tölgyfa (#393),
Chara-din oltár, álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396), Chara-din monolitja (#534), mûvészi porolit (#720),
emberevõ (#119), kõkorszaki szaki (#109), orgoró (#170), óriás patkány (#42), jégtroll (#164)




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.