Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Zén Legendái: Rémháború július 20.
Hatalom Kártyái – Varázsdimenzió június 15.
Zén Legendái: Manaszipoly május 25.
A pillanat képe
A kalandorlány végveszélyben
(Könyv esemény)
Küldd el képeslapként!
Amikor egy viszontagságos út végén Livak és cimborái már úgy érzik, nem érheti őket újabb meglepetés, keserű csalódás éri őket. Azazir, a renegát varázsló a mágia újabb oldalával ismerteti meg őket - sajnálatos módon azonban a legendák nem hazudtak: a vén mágus valóban veszedelmes őrült...
Nézz szét a galériában!
Ősi Káosz akció - 2024.08.16. - 2024.09.08.
A Sötétség Kora - helyzetjelentés 3.
Szombati Tiltott mágia
HKK Legendás cél: Ősi Káosz
XLVII. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022
Országjáró feladat 2020

A lista folytatása...
TF help (6697)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés 3. (6)
Mágus Kártya ,avagy jobb mint a HKK (53)
Lapötletek (64995)
HKK kérdés? (47176)
HKK Új Nemzedék reakció lapok és erősségük 2021-2024 (63)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Bíbor möszék
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Zark Bonfire 382. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2005. nov. 17. 14h:55'
EZ A 544. JÁTÉKHETED, 382. FORDULÓD
545. játékheted kezdete: nov. 23.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #1086
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 3087
Extra forduló: 14

ZARK BONFIRE KALANDJAI


20 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [100,102] koordinátán. Az idõ esemény nélkül telt el. Miután kipihented magadat, visszaváltozol eredeti formádra. Az aranytermõ erszény 58 aranyat termelt. A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+33 életerõ.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserõd regenerálódik. (+282 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+42 pszi pont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) A lottó 631. hetének nyerõszámai: 2, 18, 23. 1 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 11 arany nyereményt kapsz. Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idõ egy ezoterikus mardel nyomára vezet. Sajnos sikertelenül. [7 pontot használtál fel, van még 715.]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Megtelsz pszi energiával! Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetõségek nyílnak meg elõtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 710.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erõvel telik meg. Befejezted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat mûködésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 705.]

* 3. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Kántálni kezdesz. A kitörni készülõ energia már az ujjaidban is van! Létrehoztad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhetõ. (+2 szerencse forduló végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 700.]

* 4. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Az erõ gyûlik, egyre csak gyûlik benned. Elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 700.]


at 1864 6 TU-t adsz át az 1864. kalandozónak 6
Koncentrálsz, akaratotok összekapcsolódik. 4 TU árán átcsúsztatsz 4 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 700.]

kpk 11 kezd. parancs kivétele: 11
Sajnálom, de nem tudom értelmezni ezt az utasítást, mert a paramétereinek 1 és 6 között kell lennie! [0 pontot használtál fel, van még 700.]

kpb 1 kezd. parancs berakása: 1

vv 112 71 26 elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 26. varázslatot
298 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 300 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 700.] Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 700.] Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 700.] [A parancs tárolásra került.]

kpb 2 kezd. parancs berakása: 2

vv 224 elmormolod a 224. varázslatot
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 700.] [A kezdeti parancslista már be van telve, ezért ez a parancs nem került tárolásra.]

ba 999 998 nem támadod a nõket a férfiakat
BA 999 parancs tárolva. BA 998 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 700.]

av 13 alakváltás 13
Rendben, táborozás alatt álcázni fogod magad. [3 pontot használtál fel, van még 697.]

v 96 96 107 elmormolod a 96. varázslatot
Megfelelõ mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A kisülni készülõ varázslat a következõ pillanatban már benned van. Elmondtad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELÕTTI TÉRKÉPED

[96,107] Lakott területre érkeztél. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Huertol város közleménye: Kedves kalandozók! Újabb szórakoztató centrumok nyíltak (az irány hozzávetõleges): Júra-park 60 mérföld keletre és néhány mérföld délre, Trollkeltetõ Zóna 70 mérföld keletre és 60 mérföld északra, Óriások földje 60 mérföld keletre és 25 mérföld északra. A belépés ingyenes! " Egy fehér kõbõl kifaragott, tiszta vizû szökõkutat találsz. Feltöltöd a vizestömlõt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt Vlagyimir szobrát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy sörsátrat. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Hideg fémtõl meghal, aki újra lángot csihol. Wolfheart(1644) " magad fölött látsz egy viharfelhõt, benne a következõ név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel elõtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betûket: " Aki elfogja a Setét Patkány nevû árnymanót élve vagy halva (ha lehet, halva) 1000 arany jutalmat kap az Alanori Törvényszéktõl. " Épületeket látsz: egy helytartói hivatal (580. épület.) és egy bank (583. épület.). Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " [-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 687.]

kb 1113 9 kiveszel a bankból az 1113. tárgyat (9 darabot)
Kiveszel a bank széfjébõl 9 varkaudar csontot. [0 pontot használtál fel, van még 687.]

pki 2700 kiveszel a bankból 2700 aranyat
Kiveszel a bankból 2700 aranyat. A számládon van még 5101 arany. [0 pontot használtál fel, van még 687.]

pbe 9999 3279 beraksz a bankba 9999 aranyat
Bossy számlájára átutalsz 3591 aranyat. [0 pontot használtál fel, van még 687.]

m 4 3 2 mozogsz délre, délkeletre, keletre
[96,108] Folytatod sétádat a házak közt. A város nyüzsög az élettõl - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testõreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " A vándorcirkusz támogatókat keres! A részletekért keresd Russlant, 18 mérföldre nyugatra, 60 mérföldre északra innen. " Van itt egy ékszerbolt (586. épület.) és egy tanácsadó bölcselõ (589. épület.). Eladsz 1 aranygyûrût 12 aranyért, 1 aranyláncot 20 aranyért, 2 borostyán függõt 12 aranyért, 4 ezüst gyûrût 24 aranyért, 4 ezüst nyakláncot 40 aranyért, 1 obszidián függõt 10 aranyért, 1 réz papi karkötõt 20 aranyért.

(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erõt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezõre. Hushhh, elteleportálsz! [100,102] Szûnni nem akar a zöld síkság. A fû zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtetõ szörnyet. Csak egy sérült ongóliant. Megvetõ mosollyal várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Nem árt valamilyen védekezõ mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 23 életpontot sebeztél. A közelharc elõtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyû nyíl. Alaposan megsorozod az ongóliant jobb lábát. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. A tûztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (22 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: elõkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával megvagdalod az ongóliant hatalmas bokáját. Kritikus ütés! (2 támadással 88 életpontot sebezve.) {GYD:} Vámpírtõrrel épp hogy megszúrod az ongóliant bal oldalát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerõ). Az ongóliant pusztító erejû támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 51 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 bronzhegyû nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 3 aranylánc és egy réz papi karkötõ. 1462 tapasztalati pontot kaptál. Észreveszel egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínûleg Raia rúnaköve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy oltárt. Dornodon hívõi építették. Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Jo-Lee a Mágus hatalmának elenyészõ morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes mûalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Találsz egy barátság szent tüzét. Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre, friss árnymanó nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [101,102] Szûnni nem akar a zöld síkság. A fû zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtetõ szörnyet. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledõ szörny egy piromenyét. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

A lény tüzet köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölõdsz meg. (12 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: elõkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. {KCC:} Mandibulakaszával egy irtózatos ütéssel felvágod a piromenyét fejét. Kritikus ütés! (1 támadással 45 életpontot sebezve.) {GYD:} Vámpírtõrrel teljesen átszúrod a piromenyét fejét. Kritikus ütés! (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerõ). A piromenyét megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Véres nyál csordul ki a piromenyét száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 2 pirkitet. 190 tapasztalati pontot kaptál. Találsz egy táblát, rajta a következõ felirattal: " A Barátokért érdemes élni és meghalni. Egy idézet az Éjharcos-kódexbõl. " Egy tiszta vizû tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Látsz egy királyi õrsáncot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Sheran hívõi építették. Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy szent tölgyfát. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy sötét fõgnóm hatalmának elenyészõ morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes mûalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Jóízûen falatozol. (-1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Friss emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre, friss törpe nyomokat, amelyek északkeletre, friss gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, friss árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. Összeakadsz egy szõke, hosszú hajú, csillogó szemû gnóm nõvel. A bõre kreolszínû. Egy fekete bõrcsizmát, egy láncinget, egy lánckesztyût, egy obszidián karkötõt, egy sárga erõövet, egy umbatari karkötõt és egy vassisakot visel. Ruházatát egy szutykos remák trófea, egy élõholt quwarg trófea és egy varkaudar íjász trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: csõrében mákrózsát tartó galamb. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Lõfegyvere egy ubuk dobónyíl. Egy vörösbegy repked körülötte. Érzékeled auráját: fehér, mint minden jónak. Pfuj! Barátságtalanul végigmér Téged, majd valami köszönésfélét vakkant feléd. Folytatod utadat.

Összefutsz Cintyval. Tharr felszentelt papja. Egy arany papi karkötõt, egy bíbor erõövet, egy gromak páncélt, egy gránit szimbólumot, egy monstrum vállvédõt, egy örökkéval. rubinját, egy smaragd védõgyûrût, egy Tharr Keresztjét és egy umbatari karkötõt visel. Felszerelését egy varkaudar íjász trófea, egy szutykos remák trófea és egy élõholt quwarg trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Izzó magmából elõtörõ gránit monolit. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított spagulár. Érzékeled auráját: semleges a nyomorult. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerõsítése után elbúcsúztok egymástól. [24 pontot használtál fel, van még 663.]

kt 1141 elkészíted az 1141. tárgyat
Legyártottál 1 hûségérmét. Egészséged TF-elõdött. [5 pontot használtál fel, van még 658.]

m 1 1 2 mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre
[102,101] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mezõ egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Jókora lábnyomra bukkansz a talpad alatt. Egyértelmû, hogy egy varkaudaré - de hogy akkora bestiát, ami hozzá tartozhat, még sosem láttál, az is biztos. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Gyorsan magad mögött hagyod kezdeti tétovázásodat, és üvöltve rontasz a varkaudarok sátrai közé. Rohantadban fellöksz három kölyköt, akik a varkaudarok kitartásának jelképeiként hamar felpattannak a földrõl és utánad erednek. Egy tágasabb téren megállsz végre, és szusszansz egyet, amíg a varkaudarok körbevesznek. Egy élõholt mirg védelmezi a vadászterületét.

Fegyvert váltasz: elõkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. {GYD:} Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed az élõholt mirg jobb lábát. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpírtõrrel megdöföd az élõholt mirg tollas testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerõ). Az élõholt mirg csõre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Véres nyál csordul ki az élõholt mirg száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 2 madártollat. 164 tapasztalati pontot kaptál. Néma csend telepszik a megkövülten bámuló varkaudarokra. Az iménti küzdelem kimenetele sokkolhatta õket. A földön megpillantasz valamit. Lehet, hogy a te hátizsákodból esett ki? A következõ kincseket találtad: egy fekete bõrcsizma és egy tolmokov-koktél. Egy élõholt mirg intéz feléd kihívást.

Fegyvert váltasz: elõkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Mandibulakaszával párszor kilyukasztod az élõholt mirg testét. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpírtõrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az élõholt mirg jobb szárnyát. Kritikus ütés! (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerõ). Az élõholt mirg csõre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Véres nyál csordul ki az élõholt mirg száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 2 madártollat. 164 tapasztalati pontot kaptál. A varkaudarok hangos ujjongással engednek utat egy nagyobb lénynek. Nincs cécó, itt harc lesz. Egy élõholt mirg intéz feléd kihívást.

Fegyvert váltasz: elõkapod a mandibulakaszát. Elszántan ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod az élõholt mirg testét. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) {GYD:} Vámpírtõrrel felnyársalod az élõholt mirg tollas testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerõ). Csõrével az élõholt mirg nem tudott megsebezni. Az élõholt mirg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 2 madártollat. 164 tapasztalati pontot kaptál. Ez már a varkaudaroknak is sok! A szélrózsa minden irányában eltûnnek a sátrak között. Csak egyetlen lény marad itt az utolsó csata idejére! Egy szutykos remák támad rád.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy sötét halál varázslat. 50 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 bronzhegyû nyíl. Pár lövedéked átjárja a szutykos remák testét. (4 támadással 69 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. {GYD:} Mandibulakaszával végigmetszed a szutykos remák egyik csápját. Kritikus ütés! (1 támadással 46 életpontot sebezve.) {GYD:} Vámpírtõrrel jól megszúrod a szutykos remák lebegõ nyúlványait. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerõ). Csápok szívnak vért a combjaidból. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-15 pszi pont, -1 TU.) A szutykos remák összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 bronzhegyû nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 remák szivet. 1214 tapasztalati pontot kaptál. Most, hogy egyedül maradtál, van idõd végigkutatni a sátrakat. Néhány holmit felpakolsz. Szerzeményed: A következõ kincseket találtad: egy nagy vaspajzs, 3 nyílvesszõ, egy rákpajzs, egy orgyilkos tõr, 2 mérg. ubuk tüske, egy rézsisak és egy varkaudar csizma. Sajnos a többi holmi mind értéktelen szemét. Majd késõbb visszalátogatsz még ide, móresre tanítani a vadakat! Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Csak egy hideg kõ, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messzirõl kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy varkaudar mágus közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Egy számodra ismeretlen védekezõ rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy lángcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 6 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: elõkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra támadsz. {GYD:} Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a varkaudar mágus testét. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpírtõrrel teljesen átszúrod a varkaudar mágus bal lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerõ). Könnyedén félreszökkensz a varkaudar mágus csapása elõl. A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lõ rád. Alig pörkölõdsz. 6 életpontot vesztettél. A varkaudar mágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. 207 tapasztalati pontot kaptál. Megvizsgálod a talajt. Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek nyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek délkeletre, friss árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, friss gnóm nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [103,100] Továbbra is síkságon vagy. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt? Találkozol egy varkaudar bõrzekét viselõ trollal. Barátságos kedvében lehet, mert mesébe kezd, melynek lényege, hogy innen pár mérföldre kifosztott egy varkaudar falut. Ott szerezte ezt a zekét is. Kétségeid támadnak történetének igazságtartalmát illetõen, de azért lehet, hogy nem ártana utánanézni a helynek. Csak ez a pálinkabûz ne volna, ami ebbõl a fickóból árad. Hiába kérdezgeted, sajnos már arra sem emlékszik, merrõl érkezett. Ideje faképnél hagyni. A fû zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtetõ szörnyet. Egy uzbány nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Mielõtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyû nyíl. Alaposan megsorozod az uzbány pikkelyes nyakát. (4 támadással 42 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. {GYD:} Mandibulakaszával végigmetszed az uzbány testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpírtõrrel jól megszúrod az uzbány fejét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerõ). Az uzbány feléd csap csõrével, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldõl. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 bronzhegyû nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 uzbány csõrt. 310 tapasztalati pontot kaptál. Vízcsobogást hallasz! Közelebb érve, látod, hogy ez egy patak, amely nyugatról folyik keletre. Találsz egy Chara-din monolitját. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Megvizsgálod a talajt. Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek délnyugatra, friss árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [104,100] Félig kiégett területen vagy. Fekete, élettelen foltok tûnnek fel a zöld növényzetben. Semmivel össze nem keverhetõ varkaudar csizma nyomait fedezed fel a talajon. A porhanyós földréteg ellenére jól kirajzolódó nyom arra utal, nem is olyan rég járhatott erre valaki, ilyen csizmában. Mozgást észlelsz oldalról. Egy élõholt mirg nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Fegyvert váltasz: elõkapod a mandibulakaszát. Elszántan ellenfeledre rohansz. {GYD:} Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod az élõholt mirg bal vállát. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpírtõrrel jól megszúrod az élõholt mirg nyakát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerõ). Az élõholt mirg feléd csap csõrével, de sikertelenül. Az élõholt mirg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 2 madártollat. 164 tapasztalati pontot kaptál. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Csak egy hideg kõ, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Oppsz, itt járt már valaki! Még egész friss gnóm nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre, friss árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, friss kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek nyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [69 pontot használtál fel, van még 589.]

usz 20 úszol 20 pontért
Izgatottan dobálsz le mindent magadról. Már kicsit piszkos voltál, nem árt egy kis fürdés! A víz kifejezetten hideg, de mivel rögvest tempózni kezdesz, nem fázol. Tempózni kezdesz, zsákmány után lesve, majd lemerülsz. Kezedben a hatékony orgyilkos tõrt markolod, harcra készen. Úszik feléd valami. Egy opati polip!

Megmarkolva az orgyilkos tõrt ellenfeledre támadsz. Orgyilkos tõrrel tökéletesen perforálod az opati polip testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Csápok tekergõdznek feléd. Megpróbálod elkerülni õket, de néhány lecsap a testedre. (5 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét! Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 3 polip szívókát. 150 tapasztalati pontot kaptál. Körbepislantasz, hátha megcsillan valahol valami kincs a tó alján. Egy csontpálca! Felmarkolod. Hatalmas szusszanással érsz a felszínre - már majdnem szétrobbant a tüdõd! Gyorsan megtörlöd magad és felöltözködsz. [20 pontot használtál fel, van még 569.]

usz 20 úszol 20 pontért
Gyorsan levetkõzöl, aztán irány a tó! A víz nem túl meleg, de gyorsan mozogni kezdesz, és így már nem fázol. Úszni kezdesz a vízben, majd lemerülsz, valami kaland után nézve. Harcban a bevált orgyilkos tõrt fogod használni. Úszik feléd valami. Egy hínárevõ piranha!

Vad csatakiáltással, felemelve az orgyilkos tõrt a másikra támadsz. {KCC:} Orgyilkos tõrrel teljesen átdöföd a hínárevõ piranha testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte! Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 2 kaját. 90 tapasztalati pontot kaptál. Levegõd képzelt maradékával még körülnézel, hátha találsz valamit a fenéken. Egy szigony! Felmarkolod. Hatalmas szusszanással érsz a felszínre - már majdnem szétrobbant a tüdõd! Gyorsan megtörlöd magad és felöltözködsz. [20 pontot használtál fel, van még 549.]

m 2 2 1 mozogsz keletre, keletre, északkeletre
[105,100] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, hullámzó, zöld füvû síkság. Néhány gyökerestõl kitépett smirglibokor, tövéig letaposott aljnövényzet... árulkodó jelek ezek arról, hogy nem Sheran hívei élnek a környéken. A fû zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtetõ szörnyet. A feléd közeledõ varkaudar bajnok mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekezõ varázslatot. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégcsóva varázslatot, majd rád küldi. 18 életpontot vesztettél. Mielõtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyû nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar bajnok testét. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nõnek az álladon. (7 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: elõkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát a másikra rohansz. {GYD:} Mandibulakaszával egy irtózatos ütéssel felvágod a varkaudar bajnok bal lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpírtõrrel eltalálod a varkaudar bajnok bal lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerõ). Hárításod megcsúszik, a varkaudar bajnok fegyvere a jobb térdedbe fúródik. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A varkaudar bajnok vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 11 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldõl. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 bronzhegyû nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1005 tapasztalati pontot kaptál. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Látsz egy oltárt. Tharr híveié. Egy turbános alak ül a földön, elõtte egy kosár, amibõl egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbûvölõ. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Körbevizsgálódsz. Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek északkeletre, friss árnymanó nyomokat, amelyek keletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. Összeakadsz Fancsa Leevel. Tharr bíborosa. Egy arany papi karkötõt, egy két kard szimbólumot, egy sárga erõövet, egy tankány karmot, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Fegyverzetét egy élõholt quwarg trófea, egy részeg kalandozó trófea és egy varkaudar íjász trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Idõs asszonyt szopógödörbe segítõ ifjú harcos. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy teknõcpajzsot tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Tisztán érzed auráját: színtelen, jelezve a pártatlan semlegest. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerõsítése után elbúcsúztok egymástól.

(Továbbmész...) [106,100] A sík vidéket bozótos váltja fel. Lábad ujjaival megpiszkálsz egy gyanús dudort a földön, minek következtében egy összeaszott törpe feje gördül elõ a föld alól. Hamarosan a testét is megtalálod, melynek mellrészébõl egy nyelevesztett varkaudar lándzsa áll ki. Vékony, de tiszta vizû patakra bukkansz, amely keletrõl folyik nyugatra. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy templomot. Elenios hívõi építették. A sûrû bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy szutykos remák nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Még megfelelõ a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Távolról sötét halál varázslatot lõsz a másikra. 51 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lõsz a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyû nyíl. Több lövedéked átfúrja a szutykos remák testét. Kritikus ütés! (4 támadással 104 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 bronzhegyû nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 remák szivet. 1214 tapasztalati pontot kaptál. Észreveszel valamit a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, friss árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, friss árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek. Jóízûen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [107,99] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Fehér nyárfavirág szállong a levegõben. Utad során felfedezel egy márványtornyot. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltûnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Nysferatu, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyûrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Észreveszel egy szent ligetet. A természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét sugározza. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Fairlight híveié. Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát.
(Feltételes mászás:) Megforgatod a mászókampót, és felhajítod. Elsõ alkalommal nem, de másodjára stabilan megakad az ablakban. Mászni kezdesz. Professzionális hegymászó-bemutatót tartasz, ahogy felmászol a sima falon, majd bemászol az ablakon. Kilihegve magadat, körbenézel a sötét toronyszobában. A szoba nem lakatlan, a lakó pedig egy ellenséges szándékú szörny. Egy ragyás burástya!

A hosszú íjjal célzol és lõsz. Elrepül 4 bronzhegyû nyíl. Lövedékeiddel perforálod a ragyás burástya jobb karját. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (9 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: elõkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {GYD:} Mandibulakaszával egy hatalmas csapással felmetszed a ragyás burástya fejét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) {GYD:} Vámpírtõrrel megdöföd a ragyás burástya ragyás testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerõ). A ragyás burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! Feléd sújt a ragyás burástya a farkával, de elhibázta! A ragyás burástya csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 bronzhegyû nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csõrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 640 tapasztalati pontot kaptál. Már épp kincsek után kutatnál, amikor újabb vendéglátó vereget vállon. Egy óriáspók!

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyû nyíl. Pár lövedéked átjárja az óriáspók csupasz testét. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával alaposan megvágod az óriáspók testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) {GYD:} Vámpírtõrrel megdöföd az óriáspók csupasz testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerõ). Az óriáspók feléd sújt csáprágóival, de mellé! Az óriáspók szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 bronzhegyû nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csõrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 600 tapasztalati pontot kaptál. A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Miután lemászol a torony falán, egy rántással kiakasztod a kampót, és elpakolod. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messzirõl kiszúrod. Csak egy szutykos remák. Megvetõ mosollyal várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekezõ rúna felrakása. A következõ pillanatban már meg is idézted. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellõsz egy sötét halál varázslatot. 50 életpontot sebeztél. A közelharc elõtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 bronzhegyû nyíl. Pár lövedéked átjárja a szutykos remák lebegõ nyúlványait. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a szutykos remák testét. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) {GYD:} Vámpírtõrrel eltalálod a szutykos remák testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerõ). Csápok szívnak vért a combjaidból. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-14 pszi pont, -3 TU.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 bronzhegyû nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 remák szivet. 1214 tapasztalati pontot kaptál.

(Feltételes gyógyítás:) Mint minden tapasztalt természetgyógyász, te is azonnal felismered a talajból feltörõ pozitív bioenergia sugarakat. A forrás fölé állsz, és sebesült testrészeidre fókuszálod a gyógyenergiát. A hatás azonnal jelentkezik. (+170 életerõ.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Alaposan körülnézel a földön. Friss árnymanó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss gnóm nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északra, friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek. [88 pontot használtál fel, van még 461.]

m 8 mozogsz északra
[107,98] Még mindig füves síkságon vagy. Kis híján megbotlasz egy földön fekvõ részeg árnymanóban. Cuccait már élelmes alakok meglovasították. Megpróbálod felpofozni, ami alatt majd elhányod magad a pálinkaillatú leheletétõl. Életet viszont nem sikerül bele lehelni. Biztos nehéz lesz az ébredése. Nincs mit tenni, indulsz tovább. A fû zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtetõ szörnyet. Ráismersz a lényre. Egy khór darázs. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A hosszú íjjal célzol és lõsz. Elrepül 2 bronzhegyû nyíl. Alaposan megsorozod a khór darázs fejét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a mandibulakaszát. Elszántan a másikra támadsz. {KCC:} Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a khór darázs szõrös torát. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) {GYD:} Vámpírtõrrel megérinted a khór darázs bal hátsó lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerõ). Feléd sújt a khór darázs a farkával, de elhibázta! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 bronzhegyû nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 darázsszárnyat. 535 tapasztalati pontot kaptál. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Apa Tifusz elõtt. Utad során felfedezel egy oltárt. Dornodon hívõi építették. Észreveszel egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Elszántan rontasz a varkaudarok sátrai közé, készen arra, hogy mindenkit lekaszabolsz, aki az utadba áll. Nagy rohantadban elsuhansz egy kardját éppen felcsatoló behemót, és egy ijedten a talizmánja után kapó kuruzsló mellett is. Meg sem állsz, míg a fõtérre nem érsz, ahol már nyüzsögnek a kinyuvasztásodra vágyó varkaudarok. Egy élõholt mirg jön feléd.

Fegyvert váltasz: elõkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra ugrasz. {GYD:} Mandibulakaszával párszor kilyukasztod az élõholt mirg bal szárnyát. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpírtõrrel jól megszúrod az élõholt mirg bal lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerõ). Az élõholt mirg csõre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Az élõholt mirg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 2 madártollat. 164 tapasztalati pontot kaptál. Néma csend telepszik a megkövülten bámuló varkaudarokra. Az iménti küzdelem kimenetele sokkolhatta õket. Megvetésük jeleként a falulakók meghajigálnak a kezük ügyében lévõ tárgyakkal. Ártani nem árthatnak ezzel neked, ráadásul még találhatsz is közte valami használhatót. A következõ kincseket találtad: egy nyílvesszõ, egy ezüstshuriken és 2 mérg. ubuk tüske. Egy élõholt mirg készül a lemészárlásodra.

Fegyvert váltasz: elõkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát a másikra rontasz. {KCC:} Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed az élõholt mirg testét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpírtõrrel jól megszúrod az élõholt mirg jobb szárnyát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerõ). Az élõholt mirg feléd csap csõrével, de sikertelenül. Az élõholt mirg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 2 madártollat. 164 tapasztalati pontot kaptál. A hangosan skandáló tömegbõl újabb ellenfél lép eléd. Nincs cécó, itt harc lesz. Egy élõholt mirg támad rád.

Fegyvert váltasz: elõkapod a mandibulakaszát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod az élõholt mirg tollas testét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) {KCC:} Vámpírtõrrel megdöföd az élõholt mirg jobb szárnyát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerõ). Csõrével az élõholt mirg nem tudott megsebezni. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldõl. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 2 madártollat. 164 tapasztalati pontot kaptál. A legerõsebb, legtermetesebb falulakó elõrelép az egyik sátor tövébõl, ahonnan eddig ráérõsen a harcstílusodat figyelte, hogy végre véget vessen életednek. Egy varkaudar bajnok védelmezi a vadászterületét.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekezõ varázslatot. Üdvözlésképpen egy vérbeli borzongás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lõsz. Elrepül 2 bronzhegyû nyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar bajnok bal karját. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) A szörny fültépõ hangon sivítozni kezd. Szép muzsikával próbálod a kibírhatatlan hangot kivédeni. Hosszasan párviadaloztok, végül a kellemes muzsikád gyõzedelmeskedik a vad rikácsolással szemben. Fegyvert váltasz: elõkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a varkaudar bajnok jobb vállát. Kritikus ütés! (2 támadással 90 életpontot sebezve.) {GYD:} Vámpírtõrrel jól megszúrod a varkaudar bajnok jobb vállát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerõ). Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Elhajolsz a varkaudar bajnok ütése elõl, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A mágus kezébõl elektromos szikrák repülnek elõ! Alig pörkölõdsz. 12 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 bronzhegyû nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1005 tapasztalati pontot kaptál. Már az utolsó varkaudar is messze járhat, teljesen egyedül állsz a falu fõterén. Akkor jöhet egy kis kutakodás a sátrak között. Néhány holmit felpakolsz. Szerzeményed: Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy rákpajzs, egy vashegyû lándzsa, egy harci kalapács, egy bronzhegyû nyíl és egy sámán gyógykenõcs. Búcsút intesz a varkaudar falunak, ideje továbbindulni. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyûjtesz 1 álomport. Egy nõi hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörû elf nõ ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszõr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszõrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Találsz egy szent tölgyfát. Öreg nyomkövetõként körbeszaglászol. Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek délre, friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délre, friss gnóm nyomokat, amelyek nyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [53 pontot használtál fel, van még 408.]

szk 187 184 156 keresed a 187. szörnyet a 184. szörnyet a 156. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy ezoterikus mardelt. [0 pontot használtál fel, van még 408.]


* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késõ. [3 pontot használtál fel, van még 405.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következõ körre át tudsz vinni. Ebbõl automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.


tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged észrevehetõen fejlõdjön. [Még 121 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 365.]


tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Fogat mosol egy darab fával, napozol egy kicsit, és egyéb módokon növeled szervezeted ellenálló képességét. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnõjön. [Még 81 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 325.]


tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Légzõgyakorlatokat, a szervezetet megedzõ tornagyakorlatokat végzel. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged észrevehetõen fejlõdjön. [Még 41 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 285.]


tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Hosszú idõt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnõjön. [Még 1 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 245.]


tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. A munka meghozza gyümölcsét. (+1 egészség.) Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 205.]


tf 4 5 fejleszted a 4. tulajdonságodat 5 pontért
Fogat mosol egy darab fával, napozol egy kicsit, és egyéb módokon növeled szervezeted ellenálló képességét. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnõjön. [5 pontot használtál fel, van még 200.]
Elõveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+0 jóság.) Az aranypikkelyek szaporodnak. Micsoda öröm! [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 13, 1, 9. Kisebb fává változol, elrejtve magad a külvilág szeme elõl. Alaposan elfáradva, táborozásra alkalmas helyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Karaktered megállíthatatlanul fejlõdik, a tapasztalatoknak köszönhetõen. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelõ mértékben.) Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 523 pontot. A következõ körben tehát 723 pontot költhetsz el.



KARAKTERLAP
Zark Bonfire, egy fekete hajú, piros szemû alakváltó férfi vagy. Fekete a bõröd. Leah nagyhatalmú fõpapja vagy. A Pusztítás Prófétái (#9113) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 382. fordulód.

 Erõ:39 (46)  Szint:28  Merészség:7/3 Magasság:183 cm 
 IQ:45 (49)  Támadás:35  Agresszió:3 Testsúly:73 kg 
 Ügyesség:45 (48)  Védekezés:43  Menekülés:30 % Életkor:43/43 év 
 Egészség:46 (48)  Életpont:343/276  Jellem: gonosz (666) Tul. pont:
 Szerencse:38 (40)  Varázspont:791/279  Pénz:138 arany Kép. pont:
 Tudatpont:24/-4   Pszi pont:208/269   Halhatatlanság:1 %   EFejl:46 
Eddig összesen 3611 szörnyet (21 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 10984 TP-t kaptál. Jelenleg 2395093 TP-d van. A következõ szinthez még 204907 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, eszkimó óriás, jégzabáló. A 382. fordulódban 5101 arany került a bankszámládra. 5101 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
  víziharc: 5/74 (+14%)   ökölvívás: 30/3   szúrófegyverek:29/91
  vágófegyverek: 22/56 (+18%)   ütõfegyverek: 1/72   lõfegyverek:26/98 (+6%)
  dobófegyverek: 26/2       

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (140%) << ököl (#28) (140%) << vámpírtõr (#364) (140%)
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 -6.); ubuk dobónyíl (#138) (7 -10.); ubuk dobónyíl (#138) (11 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 21/8   2. nyomkövetés: 113/56 (+43%)   3. lopás:11/52
  4. mászás: 14/61 (+4%)   5. csapdakészítés: 21/88 (+6%)   6. csapdaészlelés:19/51
  7. gyógyítás: 101/13 (+27%)   8. titkosírás: 27/78   9. felderítés:25/29 (+10%)
  10. szörnyidomítás: 7/83   11. teológia: 45/71 (+11%)   12. taumaturgia:37/21 (+6%)
  13. szerencsejáték: 6/7   14. versengés: 19/92   15. harcmûvészetek:27/32
  16. zene: 15/2   17. szörnyismeret: 51/20 (+18%)   18. pszi:*22/100
  19. zárnyitás: 10/22   20. vadászat: 9/85   21. bányászat:32/23
  22. úszás: 8/76 (+12%)       

FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet)
deus ex machinád 1 mezõre repítsen
lopsz az emberektõl (1) bármit, az elfektõl (2) bármit, a törpéktõl (3) bármit, az árnymanóktól (4) bármit, a gnómoktól (6) bármit
gyógyítasz 35% életerõ alatt 36 TVP-ért
kutatsz max. 150 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 2 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot )
mászol max. 150 TVP-ért
maradék TVP-dbõl az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 12)
szintszívó (#96), õsi szellem (#422), szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095)
Barátságosság (aktív: 8, max: 12)
Éjharcosok (#9131), õrjáratozó katona (#274), 9922. szövetség (#9922), Serény Múmiák (#9103), semlegesek (#989), jók (#990), nõk (#999), férfiak (#998)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP)tüskepajzs (#30, 4 VP)hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP)tompítás (#40, 8 VP)villámcsapás (#50, 18 VP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP)a munka gyümölcse (#224, 10 VP)villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP)
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP)  
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP)auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP)erõpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP)vak õrület (#18, 3 VP, 5 TVP)unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)méregfelhõ (#37, 12 VP)éhínség (#39, 7 VP)
sötét halál (#45, 18 VP)vérbeli borzongás (#46, 9 VP)kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP)a lélek védelme (#57, 32 VP)hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
erõpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP)
szopókõpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP)rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)sorvasztás (#102, 20 VP)pusztító végzet (#106, 30 VP)
halálvarázslat (#124, 50 VP)isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)szopókõirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP)  
Pszi képességeid
pszi-ernyõ (#64, 6 PP, 5 TVP)auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP)pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP)kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP)agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP)pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)agykorbács (#97, 6 PP)pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP)kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP)pszi-gyûjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)pszi-ernyõ II (#113, 10 PP, 3 TVP)
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)  
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tûzlehelet (#110, 2 ÉP)nagyobb tûzlehelet (#150, 5 ÉP)pszi kõ kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
15. és magasabb szintûek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
sötét halál (#45)
Védekezõ varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 59 - védekezõ varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> gnóm szolgáló (#181) sötét halál (#45) >> nómenklatúra (#158)
villámcsapás (#50) >> purifikátor (#157) nagyobb tûzlehelet (#150) >> ongóliant (#159)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Látogass meg birodalmamban!
2.) A legsötétebb titkok a vizek mélyén rejtõznek. Ereszkedj le oda, és belezz ki kettõt a mélység fattyai közül! (számláló: 0)
3.) Az eddigi legkönnyebb feladat: Ölj meg egy sötét motyogót!

HÕSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 11 királynõ, 7 élõholt, 11 vadász, 6 nagymester, 2 rohamosztagos.

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
$1   bõrsisak ($57) $2 * fekete bõrcsizma ($247) $2 * kígyóbõr kesztyû ($49)
1 * láncing (#222) 1   Mágikus Koponya (#279) $1   nagy vaspajzs ($161)
$2   rákpajzs ($98) $2   rézpáncél ($71) $1   rézsisak ($72)
2   sárga erõöv (#276) 1 * szirén köpenye (#820) 2   varkaudar csizma (#317)
2 * vassisak (#160) 1 * zafír erõöv (#397)    
Fegyverek és lövedékek
3   bronzhegyû nyíl (#94) 1   csontpálca (#329) 14   ezüsthegyû nyíl (#323)
5   ezüstshuriken (#327) $4   ezüsttõr ($322) 1   harci kalapács (#174)
2 * hosszú íj (#111) 2   mandibulakasza (#127) $10   mérg. ubuk tüske ($137)
25   nyílvesszõ (#108) $1   nyu-shuriken ($157) $2   orgyilkos tõr ($225)
1   szigony (#389) 1   szögletes kõ (#17) $1   tolmokov-koktél ($351)
14   tüske (#22) 1 * vámpírtõr (#364) 4   vas dobónyíl (#189)
$2 * vashegyû lándzsa ($182) 3   vashegyû nyíl (#176)    
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
$3   aranylánc ($191) 1 * Eldaran karkötõje (#373) 2   ezüst papi karkötõ (#308)
3 * gólem talizmán (#811) 1 * hatalom fülbevalója (#817) 2 * koponya szimbólum (#139)
$1   réz papi karkötõ ($307) 6 * umbatari karkötõ (#278)    
Eszközök, használati tárgyak, készletek
4   aranypikkely (#415) 1   aranytermõ erszény (#819) $1   aranytû ($272)
1   ásó (#34) 8 + deus ex machina (#1) 1   dobóháló (#221)
2   fáklya (#36) 1   furulya (#233) 2 + hebrencs csapda (#147)
2   hûségérme (#1141) 3   kaja (#2) 4   kötél (#92)
1   mászókampó (#165) 1   ork csodaszer (#1228) 1   sámán gyógykenõcs (#1139)
1   szeksztáns (#32) 2   varkaudar látógömb (#1107) 2   varkaudar pálinka (#1137)
2   zárnyitó készlet (#39)        
Löttyök és porok, tartóstul
3   aranyló ugarhéj (#100) [bennük 5 csepp tinta (#101), fér még: 25]
14   fûszertartó (#210) [üres, kapacitás: 70]
2   huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 24]
5   kavadu iszák (#25) [bennük 14 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 36]
1   mágusszelence (#1076) [üres, kapacitás: 10]
6   sullár hólyag (#168) [bennük 62 csepp spiritusz (#170), fér még: 58]
22   uzbány csõr (#169) [bennük $12 csepp ugh méreg ($166), fér még: 252]
2   vizestömlõ (#3) [bennük 36 korty víz (#27), fér még: 4]
4   zöld üveg (#82) [bennük 10 csepp ragasztó (#83), fér még: 70]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
11   álompor (#396) 8   amniosz (#203) 2   cru formázó minta (#300)
4   darázsfarok (#654) 1   darázsszárny (#652) 30   drótszõr (#37)
11   elkarog szõr (#665) $6   fekete gyöngy ($99) 6   fõnixtoll (#563)
$1   gromak bõr ($268) 14   gyöngymangó (#135) 1   halcsont (#390)
9   kaktusztüske (#114) 7   kõszem (#304) 2   lajhár csont (#236)
76   madártoll (#112) 5   mákrózsa virág (#56) 1   mandibulapenge (#125)
1   moa üveggömb (#383) 2   mocsári penke (#148) 1   móri gyümölcs (#116)
1   mutáns csont (#331) 1   nektoraf faggyú (#667) 13   óndarab (#85)
12   pirkit (#153) 6   polip szívóka (#391) 27   púderkõ (#119)
7   pular kristály (#239) 1   purifikátor háj (#269) 2   ramit kõ (#226)
5   remák szív (#264) 18   rézdarab (#70) 1   rinóbõr (#651)
2   téfea-agy (#172) 1   vadász tatu bõr (#15) 3   varkaudar tekercs (#653)
2   vasérc (#152) 1   yetiszív (#1070)    

Összsúly: 110.10 kgMegterheltség: 98%
GYJ: Legalább 1 arany értékû tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van.
Még 36 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 12)
1   berzerker tüske (#713) 1   bundás kabát (#1068) 3   halálhozó talizmán (#813)
60   isteni könnycsepp (#260) 183   kaja (#2) 3   korinthai talizmán (#814)
24   óndarab (#85) 8   párducbõr (#1066) 4   rothasztó talizmán (#815)
6   varázskõ (#305) 1   varkaudar csont (#1113) 1   vortex talizmán (#812)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
684 arany (#50) 1 aranygyûrû (#193) 2 borostyán függõ (#162)
1 bronzhegyû nyíl (#94) 4 ezüst gyûrû (#180) 4 ezüst nyaklánc (#117)
1 kaja (#2) 1 obszidián függõ (#195) 16 varkaudar csont (#1113)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 álompor (#396) 2 aranylánc (#191) 2 aranypikkely (#415)
1 csontpálca (#329) 1 darázsszárny (#652) 1 ezüstshuriken (#327)
1 fekete bõrcsizma (#247) 1 harci kalapács (#174) 1 hûségérme (#1141)
14 madártoll (#112) 4 mérg. ubuk tüske (#137) 1 nagy vaspajzs (#161)
4 nyílvesszõ (#108) 1 orgyilkos tõr (#225) 2 pirkit (#153)
3 polip szívóka (#391) 2 rákpajzs (#98) 3 remák szív (#264)
1 rézsisak (#72) 1 sámán gyógykenõcs (#1139) 1 szigony (#389)
1 tolmokov-koktél (#351) 8 ugh méreg (#166) 1 uzbány csõr (#169)
1 varkaudar csizma (#317) 1 vashegyû lándzsa (#182)    



E körben tett lépéseid térképe

(100,102) ongóliantok (#159), Raia rúnaköve, Dornodon oltár, szent tölgyfa (#393), mûvészi porolit (#720), barátság
szent tüze (#484)
(101,102) piromenyétek (#99), tavacska, királyi õrsánc (#1140), Sheran oltár, 23. jellempróba, szent tölgyfa (#393),
mûvészi porolit (#720), egy gnóm nõ, Cinty (5787. kalandozó)
(102,101) élõholt mirg (#135), szutykos remák (#191), varkaudar falu (#1109), oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve,
varkaudar mágus (#128)
(103,100) uzbányok (#102), patak, Chara-din monolitja (#534), oltár
(104,100) élõholt mirg (#135), tavacska, egy ismeretlen isten rúnaköve, oltár, opati polip (#195), hínárevõ piranha (#194)
(105,100) varkaudar bajnok (#190), tavacska, Tharr oltár, 34. jellempróba, Fancsa Lee (4653. kalandozó)
(106,100) patak, Elenios oltár, szutykos remák (#191)
(107,98) khór darázs (#348), mûvészi porolit (#720), Dornodon oltár, élõholt mirg (#135), varkaudar bajnok (#190),
varkaudar falu (#1109), álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396), 49. jellempróba, szent tölgyfa (#393)
(107,99) márványtorony (#175), mûvészi porolit (#720), szent liget (#439), Fairlight oltár, szent tölgyfa (#393), ragyás
burástya (#111), óriáspók (#303), szutykos remák (#191)

VÁLTOZÁSOK A TÚLÉLÕK FÖLDJÉN A LEGUTÓBBI FORDULÓD ÓTA...

* A KUT paranccsal csatamezõkön (s egyéb ehhez hasonló tereptárgyakon) való kutatáskor nem vont TVP-t a program a parancsvégi Feltételes Gyógyításokért. A hibát megszüntettük.


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.