Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Zén Legendái: Rémháború július 20.
Hatalom Kártyái – Varázsdimenzió június 15.
Zén Legendái: Manaszipoly május 25.
A pillanat képe
Quwarg ősmágus
(Túlélők Földje szörnyeteg)
Küldd el képeslapként!
A Túlélők Földjén a manaszint oly magas, hogy még a quwargok - ezek az apró bogarak - egyes egyedei is képesek a varázslásra. Közülök a tapaszaltabbak apró varrótűkből készítenek varázsbotot maguknak. Őket hívják a kalandozók quwarg ősmágusoknak.
Nézz szét a galériában!
Ősi Káosz akció - 2024.08.16. - 2024.09.08.
A Sötétség Kora - helyzetjelentés 3.
Szombati Tiltott mágia
HKK Legendás cél: Ősi Káosz
XLVII. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022
Országjáró feladat 2020

A lista folytatása...
A Sötétség Kora - helyzetjelentés 3. (6)
Mágus Kártya ,avagy jobb mint a HKK (53)
Lapötletek (64995)
HKK kérdés? (47176)
HKK Új Nemzedék reakció lapok és erősségük 2021-2024 (63)
XLVII. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés (2)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Bíbor möszék
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Alba Locsy 284. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2005. nov. 18. 14h:43'
EZ A 599. JÁTÉKHETED, 284. FORDULÓD
600. játékheted kezdete: nov. 25.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #4825
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 310
Extra forduló: 9

ALBA LOCSY KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [161,57] koordinátán. Miközben ásítozva ébredezel, egy apró csomagot találsz tábortüzed kihunyt parazsa mellett. Ahogy tanácstalanul forgatod, megakad a szemed a Trikornis Futárszolgálat óarany színû pecsétjén. Llanfariad neve is ott szerepel. Kíváncsian bontogatod ki, vajon mit kaptál: 1 zafír erõövet. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 9 ében toboz (eladási ár: 450 arany, ebbõl a kezelési költség: 45 arany) ellenértékét. A táborozás 1. napján találkozol egy hollófekete, hosszú hajú, szürke szemû elf férfival. A bõre sötétebb az átlagosnál. Auráját mágikus vihar övezi. Dornodon felszentelt papja. Egy cetbõr válltömést, egy denevér szimbólumot, egy gyémánt védõgyûrût, egy háború gyûrûjét, egy halálhozó karkötõjét, egy mágusköpenyt, egy mithril kesztyût, egy Morgan sipkáját, egy obszidián karkötõt, egy örökkéval. zafírját, egy Ovgun nyakláncát, egy tükörpáncélt, egy Urgod fétisét, egy zafír erõövet, egy zafír fülbevalót és egy zangrozi csizmát visel. Ruházatát egy Kitaszított trófea, egy trikornis herceg trófea és egy ongóliant trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy varkaudar che-kardot, bal kezében egy nitmák pengét tart. Lõfegyvere egy tünde íj. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Auráját érzékelve máris tudod, sötét, mint az éj. A gonosz követõje! Kérdõn néz Rád, de Te csak távolról végigméred. Továbbmész. Egy díszes teremben állsz, fényes páncélban, fehér ruhában, mikor egy apród szólít, és szélesre tárja elõtted a hatalmas ajtót. Mikor belépsz a zsúfolásig telt terembe, elsõ pillantásod a trónra, és a rajta ülõ koronás férfira esik. Mindenki tapssal üdvözöl, és a király is feláll tiszteletedre. Az elejtett megjegyzésekbõl tudod meg, hogy megöltél egy sárkányt, és kiszabadítottad a király leányát. Igen, most már te is emlékszel! De aztán eszedbe jutnak a sárkány szinte még vak kicsinyei, s az a két õrszem, akiket a kapunál lesbõl kellett levágjál, hogy észrevétlenül tudj belopódzni. Hát igen, róluk nem meséltél ezeknek az embereknek... Lelkiismereted furdalására ébredsz, s még sokáig töprengsz azon, mikor mi a helyes és mi a helytelen. A kinemfogyó tegez termelt 2 bronzhegyû nyilat. Az aranytermõ erszény 45 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 lapockacsontot. A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+11 életerõ.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserõd regenerálódik. (+382 varázspont.) Idõt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+43 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-2 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+7 tudatpont.) [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

* 1. KP: kézbeveszed/felveszed az 1088. tárgyat a 453. tárggyal a 463. tárgyat
Leveszed a tûzúr csizmáját, majd felhúzod a hósárkánybõr csizmát. Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 584.] Leveszed az Urgod kesztyûjét, majd felhúzod a kezedre a mithril kesztyût. [0 pontot használtál fel, van még 584.]

* 2. KP: elmormolod a 12. varázslatot a 26. varázslatot az 59. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Az erõpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 582.] Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat mûködésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 580.] Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 rókafarok). [0 pontot használtál fel, van még 580.]

* 3. KP: leveszed/lerakod a 853. tárgyat
Leveszed a kreiton fókuszt. [0 pontot használtál fel, van még 580.]

* 4. KP: kézbeveszed/felveszed a 467. tárgyat a 366. tárggyal a 865. tárgyat
Leveszed a lidérckoronát, majd a fejedre teszed a gyémántsisakot. A nyakadba akasztod a szerencsetalizmánt. Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 580.]

* 5. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Megfelelõ mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A földbõl energia áramlik testedbe. Sikerült elmondanod a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 580.]

* 6. KP: használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlõdtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 580.]


vv 71 182 elmormolod a 71. varázslatot a 182. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Újabb lehetõségek nyílnak meg elõtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 578.] Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Zöldes fényû erõtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 576.]

vps 50 VP spórolása: 50
Félreraktunk, letiltottunk neked 50 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 576.]

tv 33 támadó/véd. varázslat a 33. varázslatot
33. varázslat listáról törölve. [0 pontot használtál fel, van még 576.]

h 1168 1 használod az 1168. tárgyat
Ezen a tereptípuson nem tudsz/nem lenne értelme fõzni! [0 pontot használtál fel, van még 576.]

jlk 2971 jelszó kimondása 2971
Izgatottan lépsz be a mínosz-kúpba, és hadarva mondod ki a jelszót. Pezsgõ mágia mutat be számodra egy labirintustérképet, miközben megnyílik a mélybe vezetõ ajtó. 531 tapasztalati pontot kaptál.

                                
  49             46             41 
        48            45          
                                
   6                       40    
             47    44     42       
      7                         
 50                              
         8    10            39  38 
                     43          
     5   14  9    11              
                                
                           37    
   4    13     12  26       25      
 51                              
       16           30   29        
            17              36  35 
                     31          
                                
   3   15       18           34    
                 27     28        
                                
     20        22    23     24      
   2    19  21                 33  
 1                  32           
                                
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat
Ez a 88. labirintus térképe. A bejárat alattad található. [5 pontot használtál fel, van még 571.]

m 5 4 4 mozogsz délnyugatra, délre, délre
[160,58] A terep vált: bozótos területen vagy. Vékony, de tiszta vizû patakra bukkansz, amely délrõl folyik északra. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Észreveszel egy gumifát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Elena hatalmának elenyészõ morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes mûalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. A vadszõlõ még egy kicsit éretlen, de azért Te érdemesnek tartod egy kis elõszüretre. Mazsola lesz belõle vagy bor? Hmm, inkább ebéd. (+2 kaja.) Öreg nyomkövetõként körbeszaglászol. Még egész friss elf nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [160,59] Egyre több a fa. Ritka erdõben vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Lord Kis Se lábát masszírozza. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy quwarg királynõ. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Nem árt az elõvigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lõsz. Elrepül 4 vashegyû nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg királynõ potrohát. (4 támadással 35 életpontot sebezve.) Megmarkolva az energialándzsát a másikra rohansz. Energialándzsával néhányszor teljesen átdöföd a quwarg királynõ torát. (5 támadással 80 életpontot sebezve.) Ellenfeledre energiacsóva varázslatot lõsz. 223 életpontot sebeztél. Kyorg tõrrel kicsit megsebzed a quwarg királynõ testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípõd közelében. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldõl. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 vashegyû nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csõrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 3 ugh mérget.) 1163 tapasztalati pontot kaptál. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [160,60] Az erdõ fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Elõhalászol erszényed mélyérõl egy aranyat, és odaadod a trollnak. Elmeséli, hogy õt manyulával és nyunyóval gyógyították, ami igen jónak bizonyult. (+2 jóság.) Hopssz, egyszercsak megindul alattad a talaj! Villámgyorsan elõre vetõdsz, nehogy beleess a rejtett csapdába. Miután kiliheged magadat, hátranézel. Egy szopógödör! Nagy mázli, hogy nem estél bele. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. A feléd közeledõ quwarg harcos mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Itt csata lesz.

A hosszú íjjal célzol és lõsz. Elrepül 4 vashegyû nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg harcos torát. (4 támadással 32 életpontot sebezve.) Megmarkolva az energialándzsát ellenfeledre rohansz. Energialándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg harcos torát. (5 támadással 83 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellõsz egy energiacsóva varázslatot. 265 életpontot sebeztél. Kyorg tõrrel eltalálod a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípõd közelében. A quwarg harcos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 vashegyû nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1021 tapasztalati pontot kaptál. Remek ösztöneidnek köszönhetõen hamar megérzed a rád leselkedõ veszélyt. Ráismersz a lényre. Egy élõholt quwarg. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Nem árt valamilyen védekezõ mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyû nyíl. Több lövedéked átfúrja az élõholt quwarg bal középsõ lábát. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Vad csatakiáltással, felemelve az energialándzsát a másikra rontasz. Energialándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az élõholt quwarg bal hátsó lábát. (5 támadással 137 életpontot sebezve.) Egy energiacsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 249 életpontot sebeztél. Kyorg tõrrel jól megszúrod az élõholt quwarg testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Az élõholt quwarg csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 vashegyû nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1306 tapasztalati pontot kaptál. Öreg nyomkövetõként körbeszaglászol. Nem túl friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek délnyugatra. Eszel valamit. (-1 kaja.) [21 pontot használtál fel, van még 550.]

kf 531 533 462 kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat az 533. tárggyal a 462. tárgyat
Leveszed a gyémántsisakot, majd a fejedre teszed a lidérckoronát. Leveszed a hósárkánybõr csizmát, majd felhúzod a tûzúr csizmáját. Leveszed a mithril kesztyût, majd felhúzod a kezedre az Urgod kesztyûjét. [0 pontot használtál fel, van még 550.]

v 198 153 95 elmormolod a 198. varázslatot
Kántálni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül elõre. Létrehoztad a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELÕTTI TÉRKÉPED

(160,58) patak, gumifa (#38), Chara-din monolitja (#534), mûvészi porolit (#720)
(160,59) oltár, Chara-din monolitja (#534), mûvészi porolit (#720), quwarg királynõk (#153)
(160,60) 39. jellempróba, szopógödör (#177), quwarg harcosok (#201), élõholt quwarg (#202)

[153,95] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: sûrû erdõben vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Fairlight rúnaköve. Oldalt pillantva, meglátsz egy mínosz-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Lélegzetedet visszafojtva, bekukkantasz a kúp félhomályába. Hatalmas kõszobrok, áldozati oltár, egyszerû díszítésû oszlopok - ez minden, amit találsz. Már épp menni készülsz, amikor valamit megpillantasz egy szobor háta mögött. Odébb tolva a kõalakot, egy furcsa írás válik láthatóvá!

Odakint is körülnézel. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Dr. Dragon elõtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy mûvészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Gyanús mozgást látsz a fák között. Hmm, csak egy sebesült manaelementál. Ettõl nincs semmi félnivalód. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Meglengetve az energialándzsát ellenfeledre rontasz. Energialándzsával néhány helyen meghorzsolod a manaelementál testét. (5 támadással 141 életpontot sebezve.) Távolról energiacsóva varázslatot lõsz a másikra. 254 életpontot sebeztél. Kyorg tõrrel néhányszor megkarcolod a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+7 vp). Energialándzsával kicsit megbökdösöd a manaelementál hullámzó masszáját. (5 támadással 139 életpontot sebezve.) Egy energiacsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 268 életpontot sebeztél. Kyorg tõrrel gyengén megszurkálod a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 103 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+4 vp). Ellenfeled elmenekül. Nocsak, itt van valami érdekes! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek délre. [-100 varázspont.] [30 pontot használtál fel, van még 520.]

kf 467 1088 463 kézbeveszed/felveszed a 467. tárgyat az 1088. tárggyal a 463. tárgyat
Leveszed a lidérckoronát, majd a fejedre teszed a gyémántsisakot. Leveszed a tûzúr csizmáját, majd felhúzod a hósárkánybõr csizmát. Leveszed az Urgod kesztyûjét, majd felhúzod a kezedre a mithril kesztyût. [0 pontot használtál fel, van még 520.]

jlk 2422 jelszó kimondása 2422
Belépsz a mínosz-kúpba, majd, amikor látod, hogy semmi sem fog zavarni, kimondod a jelszót. Dübörögve félrecsusszan egy szobor. Alatta a mélybe vezetõ lépcsõt látsz, a falon pedig egy térkép rajzolódik ki. 510 tapasztalati pontot kaptál.

                        
                        
                        
  3       5         9   
              8         
      4                 
                        
                        
                        
  2                 10   
 1    6       7 11       
                        
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat
Ez a 87. labirintus térképe. A bejárat alattad található. [5 pontot használtál fel, van még 515.]

m 4 5 5 mozogsz délre, délnyugatra, délnyugatra
[153,96] Véget ér az erdõ. Dombos terepre érkeztél. Találsz egy hóhérbimbót. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy õ Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Raia hívei emelték.
(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésû, kék színûre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. Kifizeted a 20 aranyat, majd besétálsz a cirkuszi sátrak közé. Megállsz a céllövölde elõtt összegyûlt tömegben, és az odabent fellelhetõ veszélyekrõl szóló prédikációt figyeled. - Még hogy Ghalla legveszélyesebb szörnyei?!?! A sátorban?!?! - a pusztában szerzett tapasztalataidra büszkén elõrelépsz, hogy kipróbáld, mit tudsz egy ilyen "különleges" ellenféllel kezdeni. A terem távolabbi sarkában egy lényt veszel észre. Egy vortexmágus. Arckifejezésébõl ítélve rendkívül finom falatnak találhat.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A másik mormol valamit: egy örvénykerítés varázslat! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tûzgolyó. 125 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lõsz. Elrepül 4 vashegyû nyíl. Lövedékeiddel perforálod a vortexmágus testét. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) Megmarkolva az energialándzsát a másikra ugrasz. Energialándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vortexmágus jobb lábát. (5 támadással 146 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellõsz egy energiacsóva varázslatot. 282 életpontot sebeztél. Kyorg tõrrel meghorzsolod a vortexmágus örvénylõ köpenyét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tûzgolyó varázslatot lõ rád. 135 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 vashegyû nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3367 tapasztalati pontot kaptál. Kihúzod magad, mielõtt az ajtó elõtt álló óriáshoz fordulsz. - Hol a nyereményem? - kérdezed. Õ elmondja, hogy a szörny legyõzéséért nem jár díj - mármint olyan értelemben, hogy õ adná -, hanem ezeknek a speciális bestiáknak van egy különleges tulajdonságuk: néha különleges kincset õriznek. - Ha azt megtalálod a tied lehet - mosolyodik el a házigazda.
(Feltételes gyógyítás:) Egy végsõ mozdulattal elõhívod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+80 életerõ). [-15 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+95 életerõ). [-15 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+82 életerõ). [-15 varázspont.] Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (rézdarab) rejt! A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy ekharion bébi nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Mivel minden egyéb kommunikációs lehetõséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lõsz. Elrepül 4 vashegyû nyíl. Pár lövedéked átjárja az ekharion bébi pufók lábszárát. (4 támadással 51 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Energialándzsával tökéletesen perforálod az ekharion bébi testét. (5 támadással 91 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiacsóva. 256 életpontot sebeztél. Kyorg tõrrel megdöföd az ekharion bébi testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Az ekharion bébi mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Az ekharion bébi még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 vashegyû nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1368 tapasztalati pontot kaptál. Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Elég régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra. Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [152,97] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Sheran hívõi építették. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög elõtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Oppsz, itt járt már valaki! Elég régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [151,98] Síkság, továbbra is csak síkság. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Hatalmas áldozatot hoztál, de meg is lesz a jutalmad. A gnóm teste eltûnik, de hamarosan újra viszontlátod. Sebei közül sok beforrt. Hálából elvisz a rejtekhelyére, és átadja a saját deus ex machináját. (+2 jóság.) Öreg nyomkövetõként körbeszaglászol. Nagyon régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek délkeletre. [46 pontot használtál fel, van még 469.]

m 5 5 4 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délre
[150,99] Kaptatók és lejtõk váltják fel a sík terepet: dombvidék. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy kazmárt. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nõ üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (rézdarab) találsz.

(Továbbmész...) [149,100] Továbbra is dombság. Felfedeztél egy kazmárt. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (rézdarab) találsz. Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [149,101] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Megérezve a magas fûbõl érzõdõ szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Csak egy arató csattanat. Megvetõ mosollyal várod a találkozást. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Mielõtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyû nyíl. Pár lövedéked átjárja az arató csattanat nyakát. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bûzfelhõvel vagy körülvéve! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Elszántan ellenfeledre rohansz. Energialándzsával megdöföd az arató csattanat zöld masszáját. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiacsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 282 életpontot sebeztél. Kyorg tõrrel teljesen átszúrod az arató csattanat nyakát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Az arató csattanat feléd harap, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 vashegyû nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 805 tapasztalati pontot kaptál. Zajt hallasz a közeledbõl. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Szerencsédre hamar észreveszed a fûben feléd lopakodó valamit. Úgy gondolod, hogy a közeledõ magger nem jelenthet komoly veszélyt. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy puha ütés. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lõsz. Elrepül 4 vashegyû nyíl. Alaposan megsorozod a magger testét. (4 támadással 41 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Energialándzsával többször eltalálod a magger testét. (5 támadással 61 életpontot sebezve.) Távolról energiacsóva varázslatot lõsz a másikra. 262 életpontot sebeztél. Kyorg tõrrel kicsit megsebzed a magger testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Kemény ollójával a magger végigsebzi a jobb combodat és lábszáradat. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Kemény ollójával a magger végigsebzi a jobb combodat és lábszáradat. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 vashegyû nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kõkést, szereztél 2 mandibulapengét. [mandibulapenge ládikóba-> (186,106)-> 6 arany, -2 ÉP] 1932 tapasztalati pontot kaptál.

(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+75 életerõ). [-15 varázspont.] Jóízûen falatozol. (-1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Már nehezen felismerhetõ (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [26 pontot használtál fel, van még 443.]

m 4 mozogsz délre
[149,102] Vált a terep: sûrû erdõben vagy. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy mínosz-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Félve megtapogatod az õsi köveket, amelyekbõl a kúp épült, majd bemászol. Lakónak odabent nyoma sincs, mindenen vastag por ül. A berendezés csak néhány kõszoborból áll - mindez templomi hangulatot kölcsönöz a helynek. A legnagyobb szobor talpazatán írást vélsz felfedezni. Közelebbrõl is megnézed, de sajnos nem érted.

Odakint is körülnézel. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Hûha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Skinhead orrából hatalmas mennyiségû zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Nyomok után kutatsz, sikeresen! Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre vezetnek. [27 pontot használtál fel, van még 416.]

jlk 5116 jelszó kimondása 5116
Hangosan, érthetõen kimondod a jelszót a kúp belsejében. Ah, sikeres volt a megfejtés! A falon egy térkép jelenik meg, a padlón pedig egy lejárat tárul fel. 504 tapasztalati pontot kaptál. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 titkosírás).

                           
  23                     19  
      24             20      
                           
                           
                           
  22   21             17   18  
                           
                           
                           
             5             
                           
                           
         4  6  7 8         
                           
                           
             3             
                           
                           
                           
  10   9             13   14  
             2             
                           
  11                     15  
      12             16      
             1             
                           
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat
7: 2. térkép 1. pont
11: 2. térkép 18. pont
15: 2. térkép 14. pont
19: 2. térkép 10. pont
23: 2. térkép 6. pont
                           
  6                     10  
      7             11      
                           
                           
                           
  9   8             12   13  
                           
                           
                 2         
          3                
               1           
                           
                           
                           
          4                
                5          
                           
                           
                           
  21   20             16   17  
                           
                           
  18                     14  
      19             15      
                           
                           
lépcsõk hova visznek:
1: 1. térkép 7. pont
6: 1. térkép 23. pont
10: 1. térkép 19. pont
14: 1. térkép 15. pont
18: 1. térkép 11. pont
Ez a 84. labirintus térképe. A bejárat alattad található. [5 pontot használtál fel, van még 411.]

vpf 50 VP elõvétele: 50
Felszabadítottunk neked 50 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 411.]

v 96 144 61 elmormolod a 96. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A mágia tûzként árad szét tagjaidban. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELÕTTI TÉRKÉPED

(149,100) kazmár (#204, belõle készíthetõ: #205), érclelõhely
(149,101) arató csattanatok (#144), 48. jellempróba, magger (#747)
(149,102) mínosz-kúp (#178), oltár, mûvészi porolit (#720)
(150,99) kazmár (#204, belõle készíthetõ: #205), 42. jellempróba, érclelõhely
(151,98) 30. jellempróba
(152,97) Sheran oltár, 25. jellempróba
(153,95) Fairlight rúnaköve, mínosz-kúp (#178), oltár, mûvészi porolit (#720), manaelementál (#290)
(153,96) hóhérbimbó (#132, belõle készíthetõ: #133), 37. jellempróba, Raia oltár, vortexmágus (#418), érclelõhely,
ekharion bébi (#768)

[144,61] Lakott területre érkeztél. Oldalt pillantva, meglátsz egy fõutcát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy nekrofunt. Van itt egy maffia bank (705. épület.), egy ezüst mágustorony (706. épület.), egy Ördögi Kör (710. épület.) és egy Trikornis Futárszolgálat (712. épület.). Összefutsz Atrix-szal. Tharr nagyhatalmú fõpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy che-vállszalagot, egy drakolder gyûrût, egy hatalom fülbevalóját, egy hókeresztet, egy jégisten amulettet, egy Kabol gyûrûjét, egy Kabol irháját, egy két kard szimbólumot, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötõjét, egy mágusköpenyt, egy ogre övet, egy örökkéval. rubinját, egy Ovgun nyakláncát, egy rogalhal csuklópántot, egy Rughar gyûrûjét, egy tûzúr csizmáját, egy Urgod kesztyûjét, egy varkaudar szimbólumot és egy Xanathal karkötõjét visel. Felszerelését egy Strissha trófea, egy triklem drakolder trófea és egy bo'adhun éjhozó trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy hófehér farkasfej. Jobb kezében egy Daramoula pálcáját, bal kezében egy kyorgölõ buzogányt tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy pikkelyes ptog! Teherhordója is van: egy bazaltelementál! Szegény állat majd megszakad. Érzékeled auráját: színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+8 varázspont). Egy mágikus dalba kezdesz, amit láthatóan nagyon élvez a kalandozó. Szinte vibrál a levegõ a pozitív energiáktól. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat. [-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 401.]

ef 25 energia fejlesztése 25
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-22 TU.] A befejezéshez még 908 TU szükséges. IQ-d TF-elõdött. (+1 IQ.) [220 pontot használtál fel, van még 181.]

ftv 44 49 felt. tám/véd. varázslat a 44. varázslatot a 49. szörnyet
Ok, a megadott támadó varázslat-lény feltétel törölve. [0 pontot használtál fel, van még 181.]

ftv 33 32 felt. tám/véd. varázslat a 33. varázslatot a 32. szörnyet
Ok, a megadott támadó varázslat-lény feltétel törölve. [0 pontot használtál fel, van még 181.]

ftv 33 158 felt. tám/véd. varázslat a 33. varázslatot a 158. szörnyet
Ok, a megadott támadó varázslat-lény feltétel törölve. [0 pontot használtál fel, van még 181.]


* 1. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-28 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 181.] Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-28 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 181.] Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-28 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 181.]

* 2. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-28 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 181.] Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-28 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 181.] Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-28 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 181.]

* 3. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-28 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 181.] Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Szupersebesen mormolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-28 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [0 pontot használtál fel, van még 181.] Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-28 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 181.]

* 4. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-28 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 181.] Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-28 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 181.] Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Beizzik a turbómágia. A kézfejed halványan világítani kezd. [-28 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 181.]

* 5. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-28 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 181.] Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-28 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 181.] 25 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 28 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 181.]

* 6. BP: kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat az 533. tárggyal a 462. tárgyat
Leveszed a gyémántsisakot, majd a fejedre teszed a lidérckoronát. Leveszed a hósárkánybõr csizmát, majd felhúzod a tûzúr csizmáját. Leveszed a mithril kesztyût, majd felhúzod a kezedre az Urgod kesztyûjét. [0 pontot használtál fel, van még 181.]

* 7. BP: kézbeveszed/felveszed a 853. tárgyat a 812. tárggyal a 111. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 181.] Leveszed a szerencsetalizmánt, majd a nyakadba akasztod a kreiton fókuszt. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 181.] Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 181.]

* 8. BP: használod a 336. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még 180.] Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 23, 13, 17. Etetési idõ! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját töm magába a sivatagi doareg. 2 kaját bezabál a tûzfõnix. Alaposan elfáradva, táborozásra alkalmas helyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelõ mértékben.) Elmúlt az erõpajzs I hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a Symulf rúnája hatása.
Ebben a körben 180 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 180 pontot vihetsz át. Kapsz még 425 pontot. A következõ körben tehát 605 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ZAFÍR ERÕÖV (397. TÁRGY)
Csodálatosan csillogó, valamilyen ismeretlen, kék kristállyal befont fémöv: hihetetlen mágikus ereje révén viselõjének az erejét megnöveli hárommal! Ehhez a KF 397 parancsot kell kiadnod.

EKHARION BÉBI (768. SZÖRNY)
A kicsi ekharionok (persze csak ha kicsinek lehet nevezni egy tíz ember magas groteszk csecsemõt) nagyon szeretnek játszani. Általában megtermett parasztlegényekkel babáznak, mert azoknak jól lehet csavargatni a karját. Alapvetõen az emberek szagát nem nagyon szeretik, így gyakran fürdetik õket folyókban, nagyobb tavakban és különbözõ pocsolyákban. További dolog, ami a kalandozókkal kapcsolatban zavarja õket, hogy sokat rugdalnak, miközben õk az apjuk hõstetteit játsszák el a kedvenc "babáikkal". Általában ezek a hõstettek olyanok szoktak lenni, hogy a papa fejével kettétört egy nagy sziklát, vagy hogy megevett harminc bárányt és három szûz elflányt reggelire. Szüleikhez képest a pszi képességük még elenyészõ így nem is használják igazán, csak különbözõ dolgokra (például, hogy a szemben álló, következõ babának mi a gyenge pontja és hol érdemes megmarkolni ahhoz, hogy könnyebben lehessen lóbálni). Ha sikerülne egy ekharion bébit beidomítanod a saját céljaidra, a kirakókockák iránt is érdeklõdõ "csöppség" minden bizonnyal pillanatok alatt képes lenne felhúzni neked egy-két épületet.



KARAKTERLAP
Alba Locsy, egy copfos ezüsthajú, csillogó szemû alakváltó férfi vagy. Bõröd babarózsaszín. Raia bíborosa vagy. Az Álomõrzõk (#9101) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 284. fordulód.

 Erõ:31 (33)  Szint:25  Merészség:10/3 Magasság:183 cm 
 IQ:32 (37)  Támadás:22  Agresszió:3 Testsúly:60 kg 
 Ügyesség:32 (34)  Védekezés:72  Menekülés:35 % Életkor:42/45 év 
 Egészség:27 (41)  Életpont:488/518  Jellem: jó (258) Tul. pont:
 Szerencse:29 (37)  Varázspont:587/25  Pénz:7736 arany Kép. pont:
 Tudatpont:25/0   Pszi pont:154/82   Halhatatlanság:1 %   EFejl:51 
Eddig összesen 1811 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 12507 TP-t kaptál. Jelenleg 1482249 TP-d van. A következõ szinthez még 217751 TP szükséges. Trófeáid: magnetikus praglonc, õrjáratozó katona, varkaudar katona. A 283. fordulódban 5000 arany került a bankszámládra. 5000 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
  víziharc: 9/39   ökölvívás: 1/70   szúrófegyverek:32/27 (+4%)
  ütõfegyverek: 9/92   lõfegyverek: 26/84 (+7%)   dobófegyverek:1/40

Feltételes fegyverváltás: energialándzsa (#1227) (50%)
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 -4.); vashegyû nyíl (#176) (5 -996.); ezüsttollú nyíl (#363) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 31/0   2. nyomkövetés: 76/47 (+43%)   3. mászás:7/40
  4. csapdakészítés: 14/91 (+6%)   5. csapdaészlelés: 5/95   6. gyógyítás:75/51
  7. titkosírás: 3/19 (+69%)   8. felderítés: 22/93 (+46%)   9. szörnyidomítás:13/93
  10. teológia: 45/29 (+75%)   11. taumaturgia: 48/52 (+35%)   12. versengés:10/28 (+8%)
  13. zene: 18/59 (+5%)   14. szörnyismeret: 8/84   15. pszi:10/64 (+9%)
  16. zárnyitás: 2/0 (-700%)   17. vadászat: 13/73   18. bányászat:30/11 (+3%)
  19. úszás: 10/97   20. fõzés: 4/26   

FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet)
deus ex machinád 8 mezõre repítsen
totem 90% életpont alatt [azonnali gyógyítás (#58)]
segítesz max. 1 TVP-ért
udvarolsz a 2. fajúaknak a 7. fajúaknak az 1. fajúaknak a 6. fajúaknak az 5350. karakternek
kutatsz max. 200 TVP-ért
készítesz lótuszvirágot (#447) (max. 50 darabot , csak egyszer), kerek követ (#19) (max. 10 darabot )
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dbõl az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 16)
ormánygõte (#18) (csak egyszer), surranó kígyó (#30) (csak egyszer), massza (#217), varkaudar katona (#691), varkaudar varázsló (#271), magnetikus praglonc (#200), vark. kardtáncos (#693), bávatag golombár (#165)
Barátságosság (aktív: 4, max: 16)
bûbájlidérc (#761), csápos otagi (#395), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP)lángcsóva (#31, 5 VP)hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP)varázsvédelem (#34, 8 VP)védelem sav ellen (#36, 12 VP)
tompítás (#40, 8 VP)örvénykerítés (#42, 10 VP)fehér glóbusz (#47, 13 VP)
gigaököl (#49, 12 VP)villámcsapás (#50, 18 VP)elektromos pajzs (#51, 14 VP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital fõzése (#100, 30 VP)tükörpajzs (#101, 26 VP)felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)a munka gyümölcse (#224, 10 VP)idõcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP)auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)erõpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak õrület (#18, 3 VP, 5 TVP)korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)tündérfény (#25, 1 VP)tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tûz ellen (#38, 12 VP)vakító fény (#43, 7 VP)tisztítótûz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP)azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP)tûzesõ (#61, 16 VP)éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erõpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP)szopókõpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP)DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)erõpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP)tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)energiafolyam (#136, 24 VP)
égetõ tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP)esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyõ (#64, 6 PP, 5 TVP)auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP)pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP)agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP)pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP)  
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tûzlehelet (#110, 2 ÉP)nagyobb tûzlehelet (#150, 5 ÉP)pszi kõ kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +27 vp 2 költség alatt; taumaturgia: +18 vp 7 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14)   

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
15. és magasabb szintûek ellen
Védekezõ varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekezõ varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> woorgard (#231) villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180)
izomernyesztés (#33) >> taalru (#249)    
Feltételes védekezõ varázslatok (aktív: 5, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
elektromos pajzs (#51) >> varkaudar vajákos (#690) varázsvédelem (#34) >> Chara-din fattya (#236)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
tûzfõnix (#215) (hátas: 10 lépés/kör; 7 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!
2.) Harcunk a sötétség teremtményei ellen állandó. Hintsd szét négy csontváz lord maradványait a szélben! (számláló: 0)
3.) Még mindig Thargodanok járják Ghallát. Végezz egy Tguarkhannal, ezzel is ritkítva soraikat!

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1   cetbõr válltömés (#1091) 1   gyémántsisak (#467) 1   hósárkánybõr csizma (#1088)
1   kis vaspajzs (#159) 1 * lidérckorona (#531) 1 * mágusköpeny (#453)
1   mithril kesztyû (#463) 1   Morgan sipkája (#466) 1   nagy vaspajzs (#161)
1   rákpajzs (#98) 1   rubin fejék (#729) 1   szirén köpenye (#820)
1   törpe bakancs (#475) 1 * tükörpáncél (#519) 1 * tûzúr csizmája (#533)
1 * Urgod kesztyûje (#462) 2   varkaudar csizma (#317) 1   zafír erõöv (#397)
1   zangrozi csizma (#451)        
Fegyverek és lövedékek
1   bot (#4) 11   bronzhegyû nyíl (#94) 1 * energialándzsa (#1227)
36   ezüsttollú nyíl (#363) 1 * hosszú íj (#111) 10   kerek kõ (#19)
1   kõkés (#6) 1 * kyorg tõr (#902) 1   moa stuki (#413)
42   nyílvesszõ (#108) $1   parittya ($18) 1   pásztorbot (#513)
2   ubuk dobónyíl (#138) 1   varkaudar lándzsa (#224) 11   vas dobónyíl (#189)
24 * vashegyû nyíl (#176)        
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
5   agvari manafókusz (#890) 1   bo'adhun gyûrû (#743) 1 * Eldereth kristály (#511)
1 * életköves gyûrû (#1572) 1   halálhozó talizmán (#813) 1 * hatalom fülbevalója (#817)
1 * kreiton fókusz (#853) 1 * nap szimbólum (#141) 1   Natharion amulett (#742)
1 * natharion gömb (#865) 18 * obszidián karkötõ (#229) 1 * Rughar gyûrûje (#518)
2   smaragd védõgyûrû (#223) 1   szerencsetalizmán (#366) 1 * varkaudar szimbólum (#1528)
1   Xanathal karkötõje (#956) 1   zafír fülbevaló (#477)    
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1   acéltû (#334) 1   aranytermõ erszény (#819) 1   aranytermõ ládikó (#504)
1   ásó (#34) 12   deus ex machina (#1) 5   fûszerkeverék (#1170)
1   helytartói jogar (#228) 30   kaja (#2) 1   kinemfogyó tegez (#368)
1   mászókampó (#165) 1   megbûvölt utazóláda (#1218) 1   moa varázsdoboz (#1133)
1   olló (#335) 3   pszi kõ (#248) 1 + pukkanó tûcsapda (#336)
1   Rodger profi üstje (#1168) 1   roxati zárfaló (#314) 3   sámán gyógykenõcs (#1139)
4   sötét tekercs (#535) 1   szeksztáns (#32) 2   szent jogar (#150)
1   teremtés zsákja (#818) 1   térhajlító kavics (#1539) 8   varázskõ (#305)
7   varkaudar látógömb (#1107) 7   varkaudar pálinka (#1137)    
Löttyök és porok, tartóstul
13   aranyló ugarhéj (#100) [üres, kapacitás: 130]
1   Fekete Kehely (#283) [üres, kapacitás: 5]
8   fûszertartó (#210) [bennük 4 csepp sáfránypor (#211), fér még: 36]
4   kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 40]
12   sullár hólyag (#168) [bennük 169 csepp spiritusz (#170), fér még: 71]
1   uzbány csõr (#169) [benne 12 csepp ugh méreg (#166), fér még: 0]
4   vizestömlõ (#3) [bennük 76 korty víz (#27), fér még: 4]
11   zöld üveg (#82) [üres, kapacitás: 220]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
2   álompor (#396) 3   bordacsont (#16) 1   cápazsír (#932)
1   din formázó minta (#301) 161   drótszõr (#37) 1   evaporõr háj (#105)
16   fekete gyöngy (#99) 6   fokhagyma (#403) 6   fõnixtoll (#563)
3   galachmit (#310) 22   gyöngymangó (#135) 1   kavadu lebeny (#24)
1   kõszem (#304) 3   kvazár (#244) 1   lajhár csont (#236)
3   lapockacsont (#33) 25   lótuszvirág (#447) 42   madártoll (#112)
11   mutáns csont (#331) 1   õscápa fog (#1164) 1   praglonc hártya (#215)
6   quwarg tojás (#360) 8   rézdarab (#70) 2   Thargodan esszencia (#328)
1   varkaudar csont (#1113) 3   vasérc (#152)    

Összsúly: 115.13 kgMegterheltség: 82%
GYJ: Tetszõleges értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 54 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 12)
40   amniosz (#203) 123   kaja (#2) 10   szuperkötél (#209)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 4 kaja (#2) 1 quwarg tojás (#360)
2 varázskõ (#305) 1 vashegyû nyíl (#176)    

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
30 arany (#50) 2 bronzhegyû nyíl (#94) 1 lapockacsont (#33)
2 ugh méreg (#166) 23 víz (#27)    



E körben tett lépéseid térképe

(144,61) maffia bank (#705), ezüst mágustorony (#706), Ördögi Kör (#710), Trikornis Futárszolgálat (#712), fõutca
(#399), nekrofun (#173), Atrix (1776. kalandozó)




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.