Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Alfa menü – Druidák október 15.
Alfa menü – Boszorkányok október 15.
Alfa menü – Tengeri rablók október 15.
Alfa menü – Mágusok október 15.
Alfa menü – Felfedezők október 15.
Alfa menü – Kereskedők október 15.
Zén Legendái: Varázslatok szeptember 21.
A pillanat képe
Áradás
(Túlélők Földje)
Küldd el képeslapként!
Hogy miért nem települnek a tenger partjára városok? A választ a képen, az időnként ily módon háborgó tenger képében rejtettük el.
Nézz szét a galériában!
Új HKK Kiegészítő: Moa civilizáció
Alfa menük – HKK akció 2024.10.15.-10.31.
HKK Nemzeti Bajnokság 2024
Őszi MondoCon 2024.Október 12-13. Budapest
XLVIII. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Hatalom Kártyái - Versenykiírások
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022

A lista folytatása...
Új HKK Kiegészítő: Moa civilizáció (23)
Lapötletek (65029)
Ghalla Népe (7)
HKK kérdés? (47238)
HKK Nemzeti Bajnokság 2024 (2)
HKK Online V1.0 (25)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Bíbor möszék
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Amos Trask 235. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2005. nov. 14. 15h:48'
EZ A 278. JÁTÉKHETED, 235. FORDULÓD
279. játékheted kezdete: nov. 21.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #5911
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 294
Extra forduló: 12

AMOS TRASK KALANDJAI


10 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [199,112] koordinátán. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 vashegyû lándzsát (50 arany). A táborozás 3. napján összefutsz Twang to Whittel. Leah félisten hatalmú felszentelt fõpapja. Egy bozontfonatot, egy cápabõr csizmát, egy dalebg.kristályvértet, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens kesztyûjét, egy Khór maszkját, egy koponya szimbólumot, egy Luthius karkötõjét, egy Morgan sipkáját, egy obszidián karkötõt, egy örökkéval. rubinját, egy Rughar gyûrûjét, egy ryuku ökölgyolcsot, egy smaragd védõgyûrût, egy szerencsetalizmánt, egy szirén köpenyét, egy Thargodan amulettet, egy zafír erõövet és egy zafír fülbevalót visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió bronz emlékérmét. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy mópat fatty trófea és egy kisebb quwarg isten trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy koronára fonódó kígyó. Övén 2 kalandozóskalp fityeg! Bal kezében egy nitmák pengét tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Egy alanori csatamén a hátasa. Tisztán érzed auráját: sötét, akárcsak a lelke. Halvány tapogatódzást érzel az agyadban. Tanítod a másik kalandozót, amiért õ viszonzásképp téged tanít. Kis mértékben fejlõdött teológia szakértelmed, míg te õt a zárnyitás szakértelemre oktattad. Aztán elköszöntök egymástól. A 3. napon találkozol Storm Masterrel. Fairlight félisten hatalmú személyes tanácsadója. Homlokán a mágia ezüstszínû rúnáját látod. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötõt, egy che-vállszalagot, egy drakolder gyûrût, egy Fairlight övét, egy hatalom fülbevalóját, egy mihlanil medált, egy Ovgun nyakláncát, egy Rughar gyûrûjét, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédõt, egy ryuku kesztyût, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot és egy villám szimbólumot visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy Õrült Montrix trófea és egy Thargodan raktfõnök trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: két kört formázó ezüst kígyó. Jobb kezében egy bronz taidert, bal kezében egy sárkánytõrt tart. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Baráti varázspárbajt vívtok. Mélyen koncentráltok, mire két manaelementál jelenik meg elõttetek, majd egymásnak estek. Hosszú a küzdelem. Fejed már majd szétrobban, amikor végül elementálod megadja magát, és szétrobban. Gratulálsz ellenfelednek. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját. A 3. napon találkozol egy õsz hajú, szürke szemû gnóm férfival. Egy arany papi karkötõt, egy dalebg.kristályvértet, egy hatalom fülbevalóját, egy kreiton fókuszt, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötõjét, egy mágusköpenyt, egy Rughar gyûrûjét, egy smaragd védõgyûrût, egy Urgod kesztyûjét, egy villám szimbólumot, egy zafír erõövet és egy zafír fülbevalót visel. Felszerelését egy gh'raiton ölész trófea, egy triklem drakolder trófea és egy fagybehemót trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: Táguló téridõ kontinuum. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy vámpírölõt, bal kezében egy sárkánytõrt tart. Holmiját egy bazaltelementál cipeli. Mentális auráját felismered, semleges, mint a Tiéd. Bemutatkoztok egymásnak. Az õ neve Skie. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján. A 3. napon összefutsz Undok Papramorgóval. Tharr korlátlan hatalmú fõpapja. Egy arany papi karkötõt, egy gránit szimbólumot, egy kreiton fókuszt, egy mágusköpenyt, egy mithril kesztyût, egy obszidián karkötõt, egy Ovgun nyakláncát, egy rémbõr tarkóvédõt, egy Rhatt páncélját, egy smaragd védõgyûrût, egy zafír erõövet, egy zafír fülbevalót és egy zangrozi csizmát visel. Ruházatát egy umbatari bromag trófea, egy méregelementál trófea és egy Kitaszított trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Izzó magmából elõtörõ gránit monolit. Jobb kezében egy energialándzsát, bal kezében egy sárkánytõrt tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Holmiját egy bazaltelementál cipeli. Halvány tapogatódzást érzel az agyadban. Meleg kézfogás után elbúcsúztok. A 3. napon összeakadsz Darkness of Mannel. Dornodon személyes tanácsadója. Egy che-vállszalagot, egy dalebg.kristályvértet, egy denevér szimbólumot, egy drakolder gyûrût, egy ében talizmánt, egy Eldereth kristályt, egy gyémánt védõgyûrût, egy Kabol gyûrûjét, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötõjét, egy örökkéval. rubinját, egy õselemek köpenyét, egy Ovgun nyakláncát, egy regeneráló övet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku ökölgyolcsot, egy torz fülkarikát, egy tûzúr csizmáját, egy Urgod kesztyûjét és egy Xanathal karkötõjét visel. Ruházatát egy királyi palotaõr trófea, egy Shengoroth trófea és egy triklem drakolder trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Otthonát védelmezõ Jáde-sárkány. Lõfegyvere egy hosszú íj. Érzékeled auráját: sötét, jelezve, hogy a másik gonosz. 8 tanítvány kíséri, lesi minden mozdulatát. Mikor elhaladsz mellettük, egy tanítvány megszólít: Már megbocsáss, de olyan sután vonszolod magad! Gyere és tanuld el Te is a Mesterünktõl, hogyan lép egy igazi, büszke harcos! Az ifjoncok elköszönnek tõled, és te magadra maradsz a gondolataiddal. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerõsítése után elbúcsúztok egymástól. A 3. napon találkozol Xantia Morphiliával. Õ Ydau Sugmma felesége! Tharr félisten hatalmú személyes tanácsadója. Egy che-vállszalagot, egy derit láncvértt, egy háború gyûrûjét, egy halálhozó karkötõjét, egy Huddens alkarvédõjét, egy Huddens kesztyûjét, egy jegygyûrût, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kristályrendet, egy lidérckoronát, egy örökkéval.smaragdját, egy Ovgun nyakláncát, egy rinóbõr övet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku ökölgyolcsot, egy ryuku vadászinget, egy tûzúr csizmáját, egy Urgod fétisét, egy varkaudar szimbólumot, egy Vlagyimir gyûrûjét és egy zafír fülbevalót visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy bosszantó apróság trófea és egy mennydörgõ titán trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: földbe szúrt kard. Övén 3 kalandozóskalp fityeg! Bal kezében egy möszehát pajzsot tart. Lõfegyvere egy bumeráng. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd pikkelyes ptog. Xantia Morphilia kihívott egy barátságos szkander-partira! Rögtönzött asztalon, egy fatuskón feszültök egymásnak. Kezdetben elõnyre teszel szert, de ellenfeled fokozatosan visszajön a vesztesnek látszó pozícióból, és végül lenyom, mint a bélyeget. Köszöntitek egymást, aztán tovább. Egy érdekes lénnyel találkozol, alakját tündöklõ misztikus fény övezi, termete magabiztosságot és erõt sugárzik. A körülötte lebegõ fény aura miatt képtelen vagy kivenni a jelenség fontosabb részleteit. Mikor továbbmész elgondolkodsz, ilyen lehet egy Halhatatlan. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat. A 4. napon újból összeakadsz Xantia Morphiliával. Xantia Morphilia kihívott egy barátságos szkander-partira! Rögtönzött asztalon, egy fatuskón feszültök egymásnak. Kezdetben elõnyre teszel szert, de ellenfeled fokozatosan visszajön a vesztesnek látszó pozícióból, és végül lenyom, mint a bélyeget. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerõsítése után elbúcsúztok egymástól. A 4. napon összefutsz Quadriliával. Elenios korlátlan hatalmú fõpapja. Egy Bufa páncélját, egy Eldaran ékkövét, egy Eldaran karkötõjét, egy hatalom fülbevalóját, egy kyorg vállpántot, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötõjét, egy mithril kesztyût, egy örökkéval.smaragdját, egy Rughar gyûrûjét, egy ryuku vadászinget, egy smaragd védõgyûrût, egy szem szimbólumot, egy szerencsetalizmánt, egy tûzúr csizmáját, egy varkaudar szimbólumot, egy vortex talizmánt és egy zafír erõövet visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió vas emlékérmét. Fegyverzetét egy élõholt õsmágus trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy triklem drakolder trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: szellõjárta fûzfaliget a csillagos ég alatt. Jobb kezében egy Végítéletet, bal kezében egy sárkánytõrt tart. Lõfegyvere egy tünde íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd tüskés gigaféreg. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Meglepõdve látod, hogy egy apró erdei tündérke kukucskál ki a válla fölött. Nicsak, rád kacsintott! Érzékeled auráját: tisztán tündököl. Egy jó jellemûvel állsz szemben! Az elf kategorikusan kijelenti, hogy most pedig lõbemutatót tart neked! Nincs erõd ellenkezni, így kénytelen-kelletlen elsajátítasz néhány új trükköt... Köszöntitek egymást, aztán tovább. Egy érdekes lénnyel találkozol, alakját tündöklõ misztikus fény övezi, termete magabiztosságot és erõt sugárzik. A körülötte lebegõ fény aura miatt képtelen vagy kivenni a jelenség fontosabb részleteit. Mikor továbbmész elgondolkodsz, ilyen lehet egy Halhatatlan. Köszöntitek egymást, aztán tovább. Az aranytermõ erszény 59 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 rézdarabot. A teremtés zsákja létrehozott 1 gyöngymangót. A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+8 életerõ.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserõd regenerálódik. (+358 varázspont.) Mentális erõd regenerálódik. (+37 pszi pont.) Sok idõt töltöttél azzal, hogy egy zoloboo sámán nyomára bukkanj. Úgy látszik, ilyen szörny nem él a környezõ néhány négyzetmérföldes területen. [7 pontot használtál fel, van még 373.]

* 1. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A földbõl energia áramlik testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az erõpajzs I varázslatot! Az erõpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 368.]

* 2. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegõbe, mormolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnõnek, megdagadnak (+6 erõ). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 363.]


v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A kisülni készülõ varázslat a következõ pillanatban már benned van. Befejezted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat mûködésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 358.]

v 53 elmormolod az 53. varázslatot
Megfelelõ mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Érzed, ahogy erõ áramlik a tagjaidba. Létrehoztad az óriáserõ varázslatot! Csapásaid erõsebbek lesznek! (+5 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 353.]

v 24 elmormolod a 24. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Bizsergetõ, csípõs érzés fut végig rajtad. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhetõ. (+2 szerencse forduló végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 348.]

h 201 használod a 201. tárgyat
Óvatosan bekened magadat a két adag gyíkfûvel. Készen állsz a gyors mozgásra! [4 pontot használtál fel, van még 344.]

h 313 használod a 313. tárgyat
Magadra kensz egy adag gyógykenõcsöt. Már érzed is a hatást. (+118 életerõ.) [0 pontot használtál fel, van még 344.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Fõzõcskézésbe kezdesz, finom fõtt étel készül. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Finom nagyon, és egy idõre minden éhségedet elmulasztotta. [3 pontot használtál fel, van még 341.]

kut 45 kutatsz 45 pontért
Elszántan rontasz a varkaudarok sátrai közé, készen arra, hogy mindenkit lekaszabolsz, aki az utadba áll. Rohantadban fellöksz három kölyköt, akik a varkaudarok kitartásának jelképeiként hamar felpattannak a földrõl és utánad erednek. Egy tágasabb téren megállsz végre, és szusszansz egyet, amíg a varkaudarok körbevesznek. Egy borzalmas varkaudar intéz feléd kihívást.

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekezõ varázslat! Egy kézmozdulatot teszel, majd ellõsz egy villámcsapás varázslatot. 68 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellõ egy agyroppantás varázslatot. Semmi eredménye! Teli erõbõl vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a borzalmas varkaudar bal vállát. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a borzalmas varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy nagy bronzkulcs. 1681 tapasztalati pontot kaptál. Az imént bemutatott tökéletes harctudásod nem elég a varkaudaroknak, ennyitõl nem rohannak el a különbözõ égtájak felé. Egy borzalmas varkaudar támad rád.

Sajnos ellenfeled sem kezdõ: felhelyez egy láthatatlan védekezõ varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lõsz. 77 életpontot sebeztél. Egy mágiatörés varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Mielõtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a borzalmas varkaudar bal vállát. (4 támadással 104 életpontot sebezve.) A borzalmas varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy vas dobónyíl. 1681 tapasztalati pontot kaptál. Egyszercsak szétnyílik a tömeg, hogy utat engedjen egy nagyobb teremtésnek. A harc elkerülhetetlen. Egy varkaudar hírnök készül a lemészárlásodra.

Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 77 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar hírnök bal karját. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a varkaudar hírnök száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1530 tapasztalati pontot kaptál. A varkaudarok menekülõre fogják. Csak egy marad közülük, hogy végezzen veled. Egy varkaudar hadúr támad rád.

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekezõ varázst lök magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lõsz. 74 életpontot sebeztél. Egy gigaököl varázslattal köszönt csatapartnered. 11 életpontot vesztettél. Mielõtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar hadúr rücskös bõrét. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: elõkapod a Mjölborg kalapácsát. Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre ugrasz. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a varkaudar hadúr jobb lábát. (2 támadással 93 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerõ). Pengepajzzsal kissé megkarcolod a varkaudar hadúr jobb karját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerõ). Sajnos nem sikerült a varkaudar hadúr minden csapását hárítanod. (5 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tûnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüst kulcs és egy aranytû. 2680 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Most, hogy egyedül maradtál, van idõd végigkutatni a sátrakat. Úgy tûnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy kinemfogyó tegez (ld. enc.) és egy vasérc. Búcsút intesz a varkaudar falunak, ideje továbbindulni. [45 pontot használtál fel, van még 296.]
ef 5 energia fejlesztése 5
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-5 TU.] A befejezéshez még 697 TU szükséges. [50 pontot használtál fel, van még 246.]

v 58 elmormolod az 58. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Befejezted az azonnali gyógyítás varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+87 életerõ). [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 241.]

m 4 3 3 mozogsz délre, délkeletre, délkeletre
[199,113] Az erdõt bozótos vidék váltja fel. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledõ szörny egy varkaudar hírnök. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 66 életpontot sebeztél. Teli erõbõl vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar hírnök izmos felkarját. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1530 tapasztalati pontot kaptál. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy oltárt. Dornodon hívõi építették. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltûnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy tûzfõnix, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyûrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Öreg nyomkövetõként körbeszaglászol. Épphogy megismerhetõ (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [200,114] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja õket az új terep, a ritka erdõ. Egy elszáradt kóró tövében megsárgult, megrepedezett tekercset találsz. Mielõtt még szétporlad, amikor kihajtogatod, el tudod olvasni mi is ez: egy Sistergõ Pumpa által aláírt rendelet a Jerikó nevû ember kivégzésérõl. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy grok-képzõdményt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény mûve lehet. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját.
(Feltételes mászás:) Óvatosan, minden repedést kihasználva kezdesz felfelé mászni a grok-képzõdmény oldalán. Végre fent vagy! A tetõ-fészekbe nem sok fény szûrõdik be. Bemászol. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Ebben a pillanatban egy fény által nem megvilágított szegletbõl valami elõront! Egy légirozmár!

Fegyvert váltasz: elõkapod a Mjölborg kalapácsát. Vad csatakiáltással, felemelve a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre ugrasz. Mjölborg kalapácsával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a légirozmár úszóhólyagját. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerõ). Pengepajzzsal egy hatalmas csapással felmetszed a légirozmár testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerõ). A légirozmár agyarával feléd döf, de félrehajolsz. Feléd sújt a légirozmár a farkával, de elhibázta! A légirozmár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Felhasználva az óriásölõt, szereztél 3 kaját. 165 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A vizsgálódás meghozza eredményét - kincs! Találtál 1 dözmöng szivet. Hátra sem nézel, amint elhagyod a grok-képzõdményt. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgõ veszélyt. Tapasztalt erdõjáróként egy pillanat alatt elrejtõzöl egy alkalmas fa mögött. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtõzés. A végén persze gyõz a kíváncsiság. Azonnal rájössz, hogy egy varkaudar vajákos ijesztett meg. A szörny távoztával elõkerülsz búvóhelyedrõl. Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhetõ (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss mutáns nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [201,115] Az erdõ fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy quwarg bolyt. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Leah hívei emelték. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját.
(Feltételes mászás:) Ellenõrzöd, hogy a ruházatod tökéletesen zárt-e, majd mászni kezdesz fölfelé a boly oldalán. Nagy nehezen feljutsz a nyüzsgõ quwargok ezrei közt. A boly tetején egy nyílás van, amely a mélybe vezet. Épphogy beférsz! Lemászol a lukba. Döbbenetes élmény ebbe a mesterséges létesítménybe behatolni. Mindenhol kisebb-nagyobb quwargok nyüzsögnek! Valami hatalmasat csíp beléd hátulról (-8 életerõ). A fosztogatás elõtt meg kell küzdened a boly jól megtermett lakójával. Egy quwarg nagymester!

Távolról villámcsapás varázslatot lõsz a másikra. 35 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg nagymester potrohát. (4 támadással 50 életpontot sebezve.) A lény bûzfelhõt lõ rád! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Fegyvert váltasz: elõkapod a Mjölborg kalapácsát. Meglengetve a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre ugrasz. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a quwarg nagymester bal vállát. (4 támadással 181 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerõ). Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a quwarg nagymester jobb hátsó lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerõ). A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Csáprágó csattan csípõd közelében. A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az óriásölõt, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1794 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Rémülten felnyögsz: még egy szörny ront rád! Egy quwarg parafenomén!

Ellenfeled ujjai a levegõben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekezõ mágia... Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. A támadás sajnos hatástalan volt. (úgy látszik elektromos pajzs védte a csupasz testét.) Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Távolról vakító fény varázslatot lõ rád a másik. Semmi eredménye! Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg parafenomén bal elsõ lábát. (4 támadással 104 életpontot sebezve.) A parafenomén elröhögi magát, és megpróbál meghajlítani egy birtokodban levõ tárgyat. Haha! Nem sikerült neki! Ilyen amatõrt! Fegyvert váltasz: elõkapod a Mjölborg kalapácsát. Vad csatakiáltással, felemelve a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre rohansz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg parafenomén testét. (2 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerõ). Pengepajzzsal végigvágod a quwarg parafenomén bal oldalát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerõ). Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 39 életpontot vesztettél. A quwarg parafenomén nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Papi rangodon csekély repedés keletkezett! A quwarg parafenomén összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1873 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Szétrugdosod a quwargokat, és kincs után kutatsz. Eredménnyel! A földön találsz 1 ezüstshurikent. Szerencsésen lemászol, és elhagyod a fosztogatás színhelyét. A földön meglátsz egy quwargot. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délkeletre, friss mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [87 pontot használtál fel, van még 154.]

v 58 elmormolod az 58. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Ereidben a vér forrón lendül elõre. Egy végsõ mozdulattal elõhívod az azonnali gyógyítás varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerõ). [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 149.]

m 3 mozogsz délkeletre
[202,116] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Utad során felfedezel egy tûzbokrot. Egy turbános alak ül a földön, elõtte egy kosár, amibõl egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbûvölõ. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyûjtesz 1 álomport. A távcsõvel lassan körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Sheran oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Nyugatra egy tündöklõ szobor van. Északra egy márványtorony van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délre, friss mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, friss elf nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [12 pontot használtál fel, van még 137.]

h 305 2 használod a 305. tárgyat
Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 2 varázskövet. (+200 varázspont.) [0 pontot használtál fel, van még 137.]

v 58 elmormolod az 58. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A forró energia testedbe áramlik. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerõ). [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 132.]

v 58 elmormolod az 58. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A kitörni készülõ energia már az ujjaidban is van! Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az azonnali gyógyítás varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerõ). [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 127.]

m 4 5 6 mozogsz délre, délnyugatra, nyugatra
[202,117] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdõ kezdõdik. Kis híján megbotlasz egy földön fekvõ részeg árnymanóban. Cuccait már élelmes alakok meglovasították. Megpróbálod felpofozni, ami alatt majd elhányod magad a pálinkaillatú leheletétõl. Életet viszont nem sikerül bele lehelni. Biztos nehéz lesz az ébredése. Nincs mit tenni, indulsz tovább. Téged még az erdõben sem lephet meg buta szörny. Észrevétlenül meglapulsz egy hatalmas fatörzs mögött. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Ráismersz a távolodóra. Egy csataremák. Amikor már eltûnt szem elõl, elõbújsz. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Elszántan az öldöklésre, a varkaudarok sátrai közé rontasz. Hamar megtalálod a fõteret, és megállsz a közepén. Hamarosan a falu megtelik élettel, és morcos varkaudarok gyûrûjében találod magad. Egy varkaudar hírnök intéz feléd kihívást.

Mielõtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar hírnök fejét. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a Mjölborg kalapácsát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar hírnök jobb lábát. (2 támadással 86 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerõ). Pengepajzzsal megvágod a varkaudar hírnök jobb oldalát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerõ). Siralmas támadást intéz farkával a varkaudar hírnök, épp csak megsuhint. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Félrehajolsz, de a varkaudar hírnök karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a varkaudar hírnök száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1530 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Az imént bemutatott tökéletes harctudásod nem elég a varkaudaroknak, ennyitõl nem rohannak el a különbözõ égtájak felé. Az egyik varkaudar hozzád ugrik, és valami tárggyal hadonászik. Kikapod a kezébõl, mire vinnyogva menekül vissza társai gyûrûjébe. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy fekete bõrcsizma, egy nyílvesszõ, 3 bumeráng, egy kígyóbõr kesztyû és egy bõrsisak. Egy varkaudar hírnök védelmezi a vadászterületét.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar hírnök jobb lábát. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a Mjölborg kalapácsát. Elszántan ellenfeledre támadsz. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a varkaudar hírnök fejét. (2 támadással 96 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerõ). Pengepajzzsal megcsapod a varkaudar hírnök izmos felkarját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerõ). A varkaudar hírnök farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A varkaudar hírnök karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1530 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Egyszercsak szétnyílik a tömeg, hogy utat engedjen egy nagyobb teremtésnek. Nagyot nyelsz a látványára. Egy varkaudar hírnök jön feléd.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar hírnök testét. (4 támadással 111 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a Mjölborg kalapácsát. Elszántan ellenfeledre támadsz. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a varkaudar hírnök jobb oldalát. (2 támadással 94 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerõ). Pengepajzzsal végigvágod a varkaudar hírnök jobb oldalát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerõ). A varkaudar hírnök farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A varkaudar hírnök karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a varkaudar hírnök száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1530 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A varkaudarok menekülõre fogják. Csak egy marad közülük, hogy végezzen veled. Egy varkaudar iszákos jön feléd.

Egy láthatatlan védekezõ rúnavarázst mormol el ellenfeled. Távolról méregfelhõ II varázslatot lõ rád a másik. Semmi hatás! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar iszákos jobb lábát. (4 támadással 117 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhõ repül feléd. Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (41 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: elõkapod a Mjölborg kalapácsát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar iszákos nyakát. (4 támadással 196 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerõ). Pengepajzzsal megvagdalod a varkaudar iszákos testét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerõ). Karmával néhányszor a varkaudar iszákos megcsapja a fejedet. (4 támadástól 41 életpontot vesztesz.) Mjölborg kalapácsával meghorzsolod a varkaudar iszákos jobb lábát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerõ). Pengepajzzsal kissé megkarcolod a varkaudar iszákos bal lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerõ). A varkaudar iszákos néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (4 támadástól 49 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldõl. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2653 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Már az utolsó varkaudar is messze járhat, teljesen egyedül állsz a falu fõterén. Akkor jöhet egy kis kutakodás a sátrak között. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 ezüst gyûrû, egy aranylánc, egy bõrsisak, egy mutáns csont és egy varkaudar pálinka. Nincs értelme tovább idõzni. Rendbe szeded a ruházatod, és kisétálsz a faluból. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rát-fát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy fekete kaktuszt. Felfedeztél egy krómkaktuszt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy borkonyó cserjét. Észreveszel egy smirglibokrot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy szent tölgyfát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy gyilkos csalánt. Találsz egy Chara-din monolitját. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Rowena. Elõtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Még egész friss árnymanó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek északra, friss mutáns nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, friss elf nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. Összeakadsz Thoron - Laure-val. Fairlight isteni megnyilvánulása. Egy arany papi karkötõt, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyûrût, egy ezüsttölgy karkötõt, egy ezüsttölgy kesztyût, egy ezüsttölgy nadrágot, egy ezüsttölgy vállvédõt, egy gólemgyûrût, egy hókeresztet, egy inváziós amulettet, egy játékmesteri palástot, egy Khór maszkját, egy kreiton fókuszt, egy kreiton palástot, egy mágusköpenyt, egy mihlanil medált, egy óriás fülbevalót, egy óriások övét, egy örökkéval.tûzopálját, egy regeneráló övet, egy rogalhal csuklópántot, egy Teremtõ koronáját, egy tûzhaj diadémet, egy tûzúr csizmáját, egy villám szimbólumot, egy Vlagyimir gyûrûjét és egy Zu'lit koronáját visel. Ruházatát egy tleikan rémeb trófea, egy Nap bírája trófea és egy vtoeken döntõbíra trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy eltaposott quwarg. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Alkotó kalapácsot, bal kezében egy ezüsttölgy pajzsot tart. Lõfegyvere egy tünde íj. Egy pikkelyes ptog a hátasa. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Megszólal: " Hé! Megszökött a majom a vándorcirkuszból?" Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+8 varázspont). Köszöntitek egymást, aztán tovább.

(Továbbmész...) [201,118] A terep továbbra is ritka erdõ. Kis híján megbotlasz egy földön fekvõ részeg árnymanóban. Cuccait már élelmes alakok meglovasították. Megpróbálod felpofozni, ami alatt majd elhányod magad a pálinkaillatú leheletétõl. Életet viszont nem sikerül bele lehelni. Biztos nehéz lesz az ébredése. Nincs mit tenni, indulsz tovább. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy fekete lótuszt. Utad során felfedezel egy gyöngymangó bokrot. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó mûve. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gyilkos csalánt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Skinhead elõtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy mûvészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. A madarak már messzirõl jelzik VALAMI érkezését. A feléd közeledõ varkaudar hírnök mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Mielõtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar hírnök jobb oldalát. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a Mjölborg kalapácsát. Vad csatakiáltással, felemelve a Mjölborg kalapácsát a másikra rontasz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar hírnök testét. (2 támadással 103 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerõ). Pengepajzzsal megcsapod a varkaudar hírnök izmos felkarját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerõ). Feléd sújt a varkaudar hírnök a farkával, de elhibázta! A varkaudar hírnök karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A varkaudar hírnök összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1530 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek északra. Találsz még friss árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, friss mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, friss elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [200,118] Még mindig az erdõben vagy. Lábad ujjaival megpiszkálsz egy gyanús dudort a földön, minek következtében egy összeaszott törpe feje gördül elõ a föld alól. Hamarosan a testét is megtalálod, melynek mellrészébõl egy nyelevesztett varkaudar lándzsa áll ki. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgõ veszélyt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy zoloboo sámán került az utadba. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekezõ varázslat! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: éhínség varázslatot lõ rád. 27 életpontot vesztettél. Hirtelen iszonyatosan éhes leszel! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a zoloboo sámán bal vállát. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) A szörny hõsugarat lõ ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Fegyvert váltasz: elõkapod a Mjölborg kalapácsát. Vad csatakiáltással, felemelve a Mjölborg kalapácsát a másikra rontasz. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a zoloboo sámán csontos karját. (3 támadással 145 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerõ). Pengepajzzsal megkarcolod a zoloboo sámán fejét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerõ). Jobbra-balra szökkenve osztja a zoloboo sámán nehezen védhetõ csapásait. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A mágus kezébõl láng csap feléd. Félig megúsztad. 18 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2000 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Látsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Leah rúnaköve. Felfedeztél egy fekete kaktuszt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gyilkos csalánt. Felfedeztél egy borkonyó cserjét. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Gyanús mozgást látsz a fák között. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy varkaudar hírnök került az utadba. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar hírnök testét. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a Mjölborg kalapácsát. Elszántan a másikra rontasz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar hírnök izmos felkarját. (2 támadással 94 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerõ). Pengepajzzsal végigvágod a varkaudar hírnök bal lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerõ). A varkaudar hírnök farkával megérint. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Félrehajolsz, de a varkaudar hírnök karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A varkaudar hírnök szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1530 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Már rég láttál kaját, nem csoda, hogy ennyire örülsz az ételnek. (-3 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Friss elf nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek keletre, friss árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss mutáns nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [81 pontot használtál fel, van még 46.]

v 58 elmormolod az 58. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Érzed, ahogy erõ áramlik a tagjaidba. Megidézted az azonnali gyógyítás varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+39 életerõ). [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 41.]

v 58 elmormolod az 58. varázslatot
Mormolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erõvel telik meg. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerõ). [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 36.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[199,119] A fák ritkulnak, az erdõ hangulata "megenyhül". Elhasznált varkaudar cuccokra bukkansz: egy több helyen lyukas páncélra, egy belül szutykos csizmára és három szétharapott csuklópántra bukkansz. Hát sem használni, sem eladni nem tudnád õket, úgyhogy inkább itt hagyod a táj díszeként. Felfedeztél egy manilla-fát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy varkaudar falut. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Felfedeztél egy gyilkos csalánt. Látsz egy fekete kaktuszt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy borkonyó cserjét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy csillagbozótost. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy pézsmatököt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent tölgyfát. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy bíborgörény hatalmának elenyészõ morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes mûalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Látsz egy Chara-din monolitját. Találsz egy óriás liánt. Téged még az erdõben sem lephet meg buta szörny. Profi módon beékelõdsz egy sûrû facsoport közepébe. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elõvigyázatosan kinézel rejtekedbõl. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy csataremák. Amint eltûnik szemed elõl, kikecmeregsz a rejtekhelyrõl. Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délre, friss emberi nyomokat, amelyek északkeletre, friss mutáns nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. Találkozol egy barna, tüsi hajú, zöld szemû kobudera férfival. Bõre sárga. Egy Blounther gyûrûjét, egy drakolder gyûrût, egy játékmesteri palástot, egy natharion talizmánt, egy õsmágus fülbevalóját, egy regeneráló övet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku karvédõt, egy ryuku kesztyût, egy ryuku köpenyt, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy smaragd karkötõt, egy törpe bakancsot, egy torz fülkarikát és egy Vlagyimir gyûrûjét visel. Felszerelését egy kisebb jégisten trófea, egy triklem drakolder trófea és egy Nateilena úrnõ trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Idõs asszonyt szopógödörbe segítõ ifjú harcos. Bal kezében egy sárkánytõrt tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy pikkelyes ptog! Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Bemutatkoztok egymásnak. Az õ neve Draught. Homlokérintéssel biztosítjátok a késõbbi telepatikus összeköttetést. Aztán elköszöntök egymástól. Már majdnem éhen haltál! Az ételre veted magad. (-2 kaja.) [12 pontot használtál fel, van még 24.]

szk 230 keresed a 230. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy zoloboo sámánt. [0 pontot használtál fel, van még 24.]


* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 21.] Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Nocsak, a sunyin vigyorgó Orgazda meghozta a zsoldot! Megszámolod: ma 240 arany fejpénzt kaptál. Minden új nap egy új megpróbáltatás, s talán még nehezebb, mint az elõzõ; de kiképzésednek hála, te felkészülten fogsz szembenézni a következõkkel. (+1 max. életerõ.) Etetési idõ! Megeteted a szörnyedet. 3 kaját bezabál a sivatagi doareg. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Némi fejlõdést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelõ mértékben.) Elmúlt az erõpajzs I hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása.
Ebben a körben 21 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 21 pontot vihetsz át. Kapsz még 376 pontot. A következõ körben tehát 397 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KINEMFOGYÓ TEGEZ (368. TÁRGY)
Ennek a tegeznek a használata végre megoldást kínál az állandó lövedék problémákra. A kinemfogyó tegez minden köröd elején termel 6-8 mérgezett tüskét, 3-4 nyílvesszõt vagy 1-2 bronzhegyû nyilat, attól függõen, hogy a beKF-elt lõfegyvered fúvócsõ, rövid íj vagy hosszú íj. Több kinemfogyó tegez hatása nem adódik össze.



KARAKTERLAP
Amos Trask, egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemû ember férfi vagy. A bõröd kreolszínû. Tharr bíborosa vagy. A Szabad Kompánia (#9161) K.T. tagjai közé tartozol. Rangod a Kompániában: õrjáratvezetõ (108). Ez a 235. fordulód.

 Erõ:26 (35)  Szint:24  Merészség:6/5 Magasság:169 cm 
 IQ:26 (31)  Támadás:31  Agresszió:3 Testsúly:76 kg 
 Ügyesség:28 (31)  Védekezés:77  Menekülés:30 % Életkor:25/25 év 
 Egészség:20 (24)  Életpont:473/474  Jellem: semleges Tul. pont:
 Szerencse:29 (35)  Varázspont:593/323  Pénz:3153 arany Kép. pont:
 Tudatpont:21/16   Pszi pont:158/223   Halhatatlanság:1 %   EFejl:33 
Eddig összesen 1585 szörnyet (15 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 25238 TP-t kaptál. Jelenleg 1261742 TP-d van. A következõ szinthez még 138258 TP szükséges. Trófeáid: quwarg õsmágus, Blounther apó, ongóliant.

HARCI ISMERETEK
  víziharc: 5   ökölvívás: 7   szúrófegyverek: 23
  vágófegyverek: 25   ütõfegyverek: 23   lõfegyverek: 7
  dobófegyverek: 26       

Feltételes fegyverváltás: Mjölborg kalapácsa (#523) << óriásölõ (#528)
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 -6.); bumeráng (#249) (7 -14.); vas dobónyíl (#189) (15 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 20   2. nyomkövetés: 52   3. mászás: 20
  4. csapdakészítés: 15   5. csapdaészlelés: 4   6. gyógyítás: 28
  7. titkosírás: 5   8. felderítés: 16   9. szörnyidomítás: 6
  10. teológia: 40   11. taumaturgia: 32   12. versengés: 12
  13. harcmûvészetek: 3   14. zene: 4   15. szörnyismeret: 15
  16. pszi: 24   17. zárnyitás: 13   18. vadászat: 8
  19. bányászat: 27   20. úszás: 6   21. fõzés: 3

FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet)
deus ex machinád 1 mezõre repítsen
kutatsz max. 200 TVP-ért
elfogod karmos tankányt (#137) fedett veremmel (#219)
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dbõl az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 16)
szintszívó lények (#9097), kputtyintó csalán (#247)
Barátságosság (aktív: 3, max: 16)
bûbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP)lángcsóva (#31, 5 VP)izomernyesztés (#33, 6 VP)
tompítás (#40, 8 VP)jégcsóva (#41, 15 VP)fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP)elektromos pajzs (#51, 14 VP)városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
tükörpajzs (#101, 26 VP)városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP)éber kakukk (#3, 6 VP)gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)erõpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)vak õrület (#18, 3 VP, 5 TVP)kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP)tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserõ (#53, 24 VP, 5 TVP)azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)puha ütés (#60, 18 VP)
tûzesõ (#61, 16 VP)erõpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)vasszervezet (#86, 8 VP)fürgülés (#92, 22 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP)DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)erõpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyõ (#64, 6 PP, 5 TVP)auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP)pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP)kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP)agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP)pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)agykorbács (#97, 6 PP)pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP)kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP)pszi-gyûjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)pszi-ernyõ II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP)  

JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1)méregsemlegesítés (#14)csupasz izom (#28)óriáserõ (#53)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintûek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
villámcsapás (#50)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 59 - védekezõ varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)    
Feltételes védekezõ varázslatok (aktív: 3, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> Mnebolath (#237) tompítás (#40) >> õrült varázsló (#255)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!
2.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál!
3.) Nem triviális feladat: Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább négy szörnyet ütõ (lehet ököllel is), négyet vágó, és négyet szúrófegyverrel! Ja, és lehetõleg ne egy csirkeólban teljesítsd a küldetést.

HÕSTETTEID
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 28. Legjobb pontszámod: 67.

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
5   bõrsisak (#57) $1   bronzpáncél ($90) $1   fekete bõrcsizma ($247)
$1   kígyóbõr kesztyû ($49) 1   mászókarom (#78) 1 * mithril kesztyû (#463)
1 * Morgan sipkája (#466) $2   nagy vaspajzs ($161) 1 * Rhatt páncélja (#458)
1 * szirén köpenye (#820) $1   szöges páncél ($65) 1 * zafír erõöv (#397)
1 * zangrozi csizma (#451)        
Fegyverek és lövedékek
$3   bumeráng ($249) 6   esszenciakristály (#350) $1   ezüstshuriken ($327)
2   ezüsttollú nyíl (#363) 4   kerek kõ (#19) 1   kõkalapács (#13)
$1   mérg. ubuk tüske ($137) 1   Mjölborg kalapácsa (#523) 39   nyílvesszõ (#108)
1 * óriásölõ (#528) 1 * pengepajzs (#425) $4   rézgolyó ($343)
1   szigony (#389) 1   szívkeresõ (#423) $1   tolmokov-koktél ($351)
1   Trákin csákánya (#367) 27   ubuk tüske (#131) 37 * vas dobónyíl (#189)
1   vashegyû lándzsa (#182)        
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * arany papi karkötõ (#309) $1   aranylánc ($191) 2   balkezes gyûrû (#1549)
$2   borostyán függõ ($162) $2   ezüst gyûrû ($180) 1   gólem talizmán (#811)
1 * háború gyûrûje (#722) 1 * halálhozó karkötõje (#816) 1 * hatalom fülbevalója (#817)
1 * két kard szimbólum (#144) 1   mászó-karperec (#392) 1 * Ovgun nyaklánca (#615)
3   rothasztó talizmán (#815) 1   Rughar gyûrûje (#518) 1 * smaragd védõgyûrû (#223)
1 * szerencsetalizmán (#366) 1   umbatari karkötõ (#278) 1   vortex talizmán (#812)
1 * zafír fülbevaló (#477)        
Eszközök, használati tárgyak, készletek
12   áldott kõ (#642) 1   aranytermõ erszény (#819) 14   aranytû (#272)
1   ásó (#34) 14 + deus ex machina (#1) $1   ezüst kulcs ($184)
1   furulya (#233) 1 + hebrencs csapda (#147) 7   kaja (#2)
1   kinemfogyó tegez (#368) 1   kötél (#92) 3   kristályfolyadék (#449)
$1   kristálygömb ($265) 1   mászókampó (#165) $1   nagy bronzkulcs ($185)
1   Rodger kezdõ üstje (#1167) 1   roxati zárfaló (#314) 1   sámán gyógykenõcs (#1139)
2   shinai gömb (#348) 4   sötét tekercs (#535) 1   szeksztáns (#32)
1   távcsõ (#42) 1   teremtés zsákja (#818) 9   varázskõ (#305)
5   varkaudar látógömb (#1107) 18   varkaudar pálinka (#1137) 4   zárnyitó készlet (#39)
Löttyök és porok, tartóstul
6   aranyló ugarhéj (#100) [bennük 30 csepp tinta (#101), fér még: 30]
1   Fekete Kehely (#283) [üres, kapacitás: 5]
6   fûszertartó (#210) [bennük 5 csepp sáfránypor (#211), fér még: 25]
2   huhogó bibe (#332) [bennük 20 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 4]
1   kavadu iszák (#25) [benne 10 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0]
11   sullár hólyag (#168) [bennük 76 csepp spiritusz (#170), fér még: 144]
2   szent kehely (#257) [bennük 20 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
11   uzbány csõr (#169) [bennük $14 csepp ugh méreg ($166), fér még: 118]
7   vizestömlõ (#3) [bennük 32 korty víz (#27), fér még: 108]
9   zöld üveg (#82) [bennük 42 csepp ragasztó (#83), fér még: 138]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
62   álompor (#396) 4   bordacsont (#16) 5   csuklyavirág (#133)
2   dözmöng szív (#122) 1   etra hályog (#712) 37   fekete gyöngy (#99)
1   fémrúd (#104) 5   fokhagyma (#403) 6   fõnixtoll (#563)
1   fpi formázó minta (#419) 3   grifftojás (#179) 10   gyíkfû (#201)
22   gyöngymangó (#135) 1   jégszív (#282) 41   kaktusztüske (#114)
$1   karbin plazma ($199) 4   lajhár csont (#236) 1   lapockacsont (#33)
1   lótuszvirág (#447) 35   madártoll (#112) $2   mocsári penke ($148)
$2   mutáns csont ($331) 8   óndarab (#85) 19   pirkit (#153)
16   púderkõ (#119) 2   purifikátor háj (#269) 19   remák szív (#264)
8   rézdarab (#70) 4   rókafarok (#124) 21   sallank karom (#128)
14   smirglilevél (#29) 4   surranó kígyó bõr (#47) 1   teknõcteknõ (#416)
11   Thargodan esszencia (#328) 8   tükör (#43) 1   vapár ág (#110)
17   varányszem (#30) 1   varkaudar tekercs (#653) 31   vasérc (#152)
1   xirnox szív (#213)        

Összsúly: 149.37 kgMegterheltség: 124%
GYJ: Tetszõleges értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 13 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
7 drótszõr (#37) 2 gyíkfû (#201) 1 gyógykenõcs (#313)
5 gyöngymangó (#135) 4 kaja (#2) 1 sallank karom (#128)
1 varázskõ (#305) 14 víz (#27)    

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
299 arany (#50) 1 álompor (#396) 1 aranylánc (#191)
1 aranytû (#272) 2 bõrsisak (#57) 3 bumeráng (#249)
1 dözmöng szív (#122) 2 ezüst gyûrû (#180) 1 ezüst kulcs (#184)
1 ezüstshuriken (#327) 1 fekete bõrcsizma (#247) 1 fekete gyöngy (#99)
1 kígyóbõr kesztyû (#49) 1 kinemfogyó tegez (#368) 1 mutáns csont (#331)
1 nagy bronzkulcs (#185) 1 nyílvesszõ (#108) 1 rézdarab (#70)
1 varkaudar pálinka (#1137) 1 vasérc (#152)    



E körben tett lépéseid térképe

(199,112) borzalmas varkaudar (#166), varkaudar hírnök (#686), varkaudar hadúr (#270)
(199,113) varkaudar hírnök (#686), 255. jellempróba, Dornodon oltár, mûvészi porolit (#720)
(199,119) manilla-fa (#91, belõle készíthetõ: #92), varkaudar falu (#1109), oltár, gyilkos csalán (#581, belõle készíthetõ:
#582), fekete kaktusz (#577, belõle készíthetõ: #578), borkonyó cserje (#311, belõle készíthetõ: #312), csillagbozótos
(#928, belõle készíthetõ: #929), pézsmatök (#933, belõle készíthetõ: #934), szent tölgyfa (#393), mûvészi porolit (#720),
Chara-din monolitja (#534), óriás lián (#208, belõle készíthetõ: #209), csataremák (#694), Draught (2410. kalandozó)
(200,114) grok-képzõdmény (#149), 255. jellempróba, oltár, Chara-din monolitja (#534), légirozmár (#94), varkaudar
vajákos (#690)
(200,118) zoloboo sámánok (#230), Leah rúnaköve, fekete kaktusz (#577, belõle készíthetõ: #578), gyilkos csalán (#581,
belõle készíthetõ: #582), borkonyó cserje (#311, belõle készíthetõ: #312), oltár, varkaudar hírnök (#686)
(201,115) quwarg boly (#359), Leah oltár, Chara-din monolitja (#534), quwarg nagymester (#214), quwarg parafenomén
(#248)
(201,118) fekete lótusz (#446, belõle készíthetõ: #447), gyöngymangó bokor (#134, belõle készíthetõ: #135), oltár, gyilkos
csalán (#581, belõle készíthetõ: #582), Chara-din monolitja (#534), mûvészi porolit (#720), varkaudar hírnök (#686)
(202,116) tûzbokor (#35, belõle készíthetõ: #36), 34. jellempróba, Dornodon oltár, álomvirág (#395, belõle készíthetõ:

#396) (202,117) csataremák (#694), varkaudar hírnök (#686), varkaudar iszákos (#688), varkaudar falu (#1109), rát-fa (#77, belõle készíthetõ: #69), fekete kaktusz (#577, belõle készíthetõ: #578), krómkaktusz (#46, belõle készíthetõ: #43), borkonyó cserje (#311, belõle készíthetõ: #312), smirglibokor (#31, belõle készíthetõ: #29), szent tölgyfa (#393), gyilkos csalán (#581, belõle készíthetõ: #582), Chara-din monolitja (#534), mûvészi porolit (#720), Thoron - Laure (2156. kalandozó)

VÁLTOZÁSOK A TÚLÉLÕK FÖLDJÉN A LEGUTÓBBI FORDULÓD ÓTA...

* A KUT paranccsal csatamezõkön (s egyéb ehhez hasonló tereptárgyakon) való kutatáskor nem vont TVP-t a program a parancsvégi Feltételes Gyógyításokért. A hibát megszüntettük.
* Egy kis felülvizsgálatot tartottunk Az Élet Forrása KT képesség ügyében, mivel az új területeken egyre ritkábbak a csatamezõk, s így ez a képesség túlságosan megerõsödött ezáltal. Így 333-ban meghatároztuk azt a max. ÉP pluszt, amit egy karakter az élete során kaphat az Élet Forrásából (eddig még senki nem érte el ezt az értéket). A képesség egyébként a le nem cserélhetõ képességek közé tartozik. (A leírtak a Tábori kiképzés nevû KT képesség klónra is vonatkoznak.)
* Korábban írtuk, hogy Az Élet Forrása és a Tábori kiképzés a nem lecserélhetõ képességek közé tartozik, de nem írtuk, mi van akkor, ha valaki kilép a KT-ból, amikor már agyontápolta vele magát. Ilyenkor az illetõ folyamatosan távolodni fog az Élet Forrásától, azaz fordulónként veszít valamennyi max. ÉP-t, amíg a KT képességgel kapott bónusz teljesen el nem fogy. Ha valaki kilépés után pár fordulóval belép egy másik KT-be, amelynek megvan ez a képesség, természetesen csak az átmeneti idõszak alatt csökken a max. ÉP-je.


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.