Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Zén Legendái: Rémháború július 20.
Hatalom Kártyái – Varázsdimenzió június 15.
Zén Legendái: Manaszipoly május 25.
A pillanat képe
Jégviharos emlékek
(Túlélők Földje)
Küldd el képeslapként!
Azért mégiscsak volt valami hasznos abban, hogy a múltban - egyik napról a másikra - ránk köszöntött a Nagy Hóvihar időszaka. A Túlélők Földjének mágiatudósai még soha nem haladtak annyit a jég alapú varázslatok elsajátítása terén, mint amennyire a jéglények váratlan megjelenése óta jutottak. Új varázslatok, új, nemcsak a hidegben használható tárgyak jelentek meg... bizony, ebből is látszik, hogy a Hóviharnak nagy hatása volt Ghalla történelmére.
Nézz szét a galériában!
Szombati Tiltott mágia
HKK Legendás cél: Ősi Káosz
XLVII. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés
Ajándéksorsolás augusztus + júliusi eredményhirdetés
XV. Nyugat-Magyarországi HKK Találkozó - 2024.

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Hatalom Kártyái - Versenykiírások
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022

A lista folytatása...
HKK kérdés? (47176)
Lapötletek (64993)
HKK Új Nemzedék reakció lapok és erősségük 2021-2024 (63)
XLVII. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés (2)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (8195)
Megújult lapkereső és pakliszerkesztő (236)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Bíbor möszék
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Pipacs 233. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2005. nov. 18. 9h:24'
EZ A 473. JÁTÉKHETED, 233. FORDULÓD
474. játékheted kezdete: nov. 20.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #3887
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 1199
Extra forduló: 18

PIPACS KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [147,56] koordinátán. Pihenésed egyik éjszakáján lódobogásra riadsz fel, de megnyugodva látod, hogy csak a Trikornis Futárposta egy újabb küldeménye érkezett meg. Ez egy csomag Krael Sorwyen tárgykészletébõl és a következõt tartalmazza: 1 törpe bakancsot. Álmodban különös párossal találkozol napnyugtakor: egy ezüstszín trikornis háton lovagló vikócmajom közeledik feléd. Ahogy odaérnek hozzád, egy csomagot dob feléd az apró maki, amit épp csak el tudsz kapni. Krael Sorwyen a feladója! Na nézzük, mit küldött: 1 Arsa potrohgyûrûjét. Egyik reggel nyomokat veszel észre táborod körül. A nyomok alapján megpróbálod megállapítani, hogy ki volt az illetõ. Egyértelmûen patanyomok. További hosszas keresgélés után megpillantasz a földön egy pár vikócmajom szõrszálat. Igazi nyomkövetõként nem okoz gondot, hogy végre észrevedd a hátizsákod mellett heverõ dobozt. Krael Sorwyen neve szerepel a csomagoláson. Megkönnyebbülten felsóhajtasz, amikor rájössz, hogy csak a Trikornis Futárszolgálat hozott valamit: 1 gyémántsisakot. Az aranytermõ erszény 51 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 madártollat. A teremtés zsákja létrehozott 1 sallank karmot. A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+10 életerõ.) [Teljes ryuku vértezetet viselsz:] Varázserõd regenerálódik. (+339 varázspont.) Idõt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erõd regenerálódik. (+38 pszi pont.) Vadászatod meghozta eredményét (+4 vérpont). [A két forduló között 3 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)] Idõközben sokat nézelõdtél, keresgéltél, hátha egy ryuku gárdista nyomára bukkansz. Keresgélésedet, hála szakértelmednek, siker koronázza.

Fegyvert váltasz: elõkapod a vasalt bunkót. Elszántan ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ryuku gárdista testét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel jól megszurkálod a ryuku gárdista testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a ryuku gárdista újra meg újra lecsap. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval megütöd a ryuku gárdista páncélos testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel megdöföd a ryuku gárdista testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Nem sikerült tökéletesen félreszökkenned: a ryuku gárdista vágásával megsebezte a bal oldaladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a ryuku gárdista száján, majd halk hörgéssel a porba hull. 670 tapasztalati pontot kaptál. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 438.]

* 1. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Az erõ gyûlik, egyre csak gyûlik benned. Elmormoltad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 438.]

* 2. KP: t. energia kisütése: 257
Érzed, ahogy a vér szétáramlik testedben, hogy megóvja azt a pusztulástól (-1 vérpont). [-1 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 438.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Érzed, ahogy erõ áramlik a tagjaidba. Befejezted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat mûködésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 433.]

* 4. KP: használod az 1253. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 433.]


ek 7 3 8 t. energia kisütése: 7 3 8
Erõt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+8 mászás.) [-8 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 433.]

(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+72 életerõ). [-15 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+75 életerõ). [-15 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 423.]

kf 1541 kézbeveszed/felveszed az 1541. tárgyat
Sajnos nincs meg a megfelelõ szakképzettséged/szinted ahhoz, hogy ezt a tárgyat használhasd. [0 pontot használtál fel, van még 423.]

fog 184 219 elfogod a 184. szörnyet a 219. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 423.]

fog 144 219 elfogod a 144. szörnyet a 219. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 423.]

h 1133 használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul elõtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következõ kör elejéig megnõtt 15-tel.) Nocsak, most fedezed csak fel, hogy a jelenlegi ismereteid elegendõek egy vaspánt elkészítéséhez. (ld. enc.) [20 pontot használtál fel, van még 403.]

kpb kezd. parancs berakása:

v 13 elmormolod a 13. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A mágia tûzként árad szét tagjaidban. Befejezted a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhetõ (+1 szerencse forduló végéig.) [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 398.] [A parancs tárolásra került.]

p 112 használod a 112. pszi képességet
Koncentrálsz. Kívülrõl látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Az erõt egyetlen csomóba sûrítve, kilövöd a pszi-gyûjtés pszi képességet. Vooooaaaaah! Irtózatos fájdalom jár át, ahogy agyi kapacitásodat egy parányi mértékben megnöveled a hatalmas mennyiségû szabadjára engedett pszi energia segítségével. [-23 életpont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetõen újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve agybénítás. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetõen fejlõdött. (+6 max. pszi pont.) [-300 pszi pont.] [30 pontot használtál fel, van még 368.]

kpb kezd. parancs berakása:

v 12 elmormolod a 12. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Létrehoztad az erõpajzs I varázslatot! Az erõpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-7 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 363.] [A parancs tárolásra került.]

kpb kezd. parancs berakása:

v 84 352 elmormolod a 84. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Hamarosan összegyûlik a szükséges varázsenergia. Befejezted a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy láplidércet! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy láplidérc! Ezt kerested. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Fegyvert váltasz: elõkapod a vasalt bunkót. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a láplidérc testét. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel néhányszor teljesen átdöföd a láplidérc sáros testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A láplidérc csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Átkutatod a tetemet. A következõ kincseket találtad: 1 xirnox szív. Felhasználva a kõkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) [-72 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 353.] [A parancs tárolásra került.]

m 3 1 2 mozogsz délkeletre, északkeletre, keletre
[148,57] Még mindig sûrû bozótos van mindenfelé.
(Feltételes foglyul ejtés:) Halvány arató csattanat nyomokat fedezel fel! Ásóddal vermet ásol, majd álcázod. Nagy zajt csapva rohanni kezdesz a csapdád felé. Elõbukkan a szörny is, elõtted rohanva. Csak sikerüljön! Teljes a siker - az arató csattanat belepottyant a gödörbe. Miután gondoskodsz róla, hogy a lény ne tudjon lelépni, óvatosan, új fogásod minden mozdulatát figyelve kezded vizsgálgatni. Ez a szörny megfelelõ idomítással komoly segítséget jelenthetne a kajaszerzésben. Még mindig mosolyogva, felkerekedsz. [24 TVP-t emésztett fel ez a móka.] Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Sheran híveié. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [149,56] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Valahonnan csengõ madárdal száll feléd. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy márványtornyot. Látsz egy oltárt. Leah híveié.
(Feltételes mászás:) Idegen akarat tapogatózik feléd, köpenyedet túlvilági energiák duzzasztják. Lassan eléred a bejáratot. Remegsz, ahogy a kötélbe kapaszkodva, a sima márványfalon mászol. Amikor felérsz, gyorsan bemászol az ablakon. A szoba belseje hûvös. A torony mélyébõl misztikus, gurgulázó hangot hallasz. Hirtelen valami moccan a kerek terem túlsó végében. Egy ragyás burástya!

A szörny savat lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bõrödet. (13 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: elõkapod a vasalt bunkót. Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra rontasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel több döféssel felnyársalod a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípõd közelében. Feléd sújt a ragyás burástya a farkával, de elhibázta! A ragyás burástya csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A ragyás burástya szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Felhasználva az uzbány csõrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 640 tapasztalati pontot kaptál. Egy kupacot látsz. Biztos kincs! Megpiszkálod. A kupac megmozdul. Egy óriáspók!

Fegyvert váltasz: elõkapod a vasalt bunkót. Meglengetve a vasalt bunkót a másikra támadsz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd az óriáspók egyik lábát. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az óriáspók egyik lábát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Csáprágójával az óriáspók megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az óriáspók szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Felhasználva az uzbány csõrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 600 tapasztalati pontot kaptál. A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Ahogyan érkeztél, úgy távozol.

(Továbbmész...) [150,56] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Egy színváltó pille libben el az orrod elõtt, de mire utánafordulsz, már el is tûnt. Utad során felfedezel egy márványtornyot.
(Feltételes mászás:) Megidézed a Szörny erejét, érzékelésed kiteljesedik, ahogy magad leszel a gomolygó köd. A bejáratnál találod magadat. Remegsz, mire felérsz. Erõsen kapaszkodva a kötélbe, átlendíted magad az ablak párkányán. A szoba belseje hûvös. A torony mélyébõl misztikus, gurgulázó hangot hallasz. Fegyveredet markolva vársz, amikor valami sötét tömeg emelkedik fel elõtted. Egy ragyás burástya!

A lény savat köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (10 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: elõkapod a vasalt bunkót. Meglengetve a vasalt bunkót a másikra rontasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ragyás burástya nyakát. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel több döféssel felnyársalod a ragyás burástya bal csápját. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípõd közelében. A ragyás burástya farkával megérint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Letéped magadról. A ragyás burástya csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Felhasználva az uzbány csõrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 640 tapasztalati pontot kaptál. Csak ennyi? nézel körül fitymálva. NEM! - kapod a világos választ a hely egy másik lakójától. Egy sötét fõgnóm! (ld. enc.)

Ellenfeled ujjai a levegõben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekezõ mágia... Egy sötét halál varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Fegyvert váltasz: elõkapod a vasalt bunkót. Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sötét fõgnóm testét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel több döféssel felnyársalod a sötét fõgnóm bal vállát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) A sötét fõgnóm feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölõdsz. 5 életpontot vesztettél. A sötét fõgnóm szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 610 tapasztalati pontot kaptál. A misztikus félhomályban valami megcsillan. Közelebbrõl megvizsgálod. Találtál 3 magszim belet. Ahogyan érkeztél, úgy távozol.
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+74 életerõ). [-15 varázspont.] Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl régi (maximum néhány napos) mutáns nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [109 pontot használtál fel, van még 244.]

m 3 1 3 mozogsz délkeletre, északkeletre, délkeletre
[151,57] Dombos terepre érkeztél. Látsz egy púdersziklát. Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba). Érzékeled, hogy valamilyen fémszerû anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 ilkin ércet! Megvizsgálod a talajt. Friss elf nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [152,56] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretû verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetû mutáns lapul. A verem mélyérõl mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Már messzirõl meghallod a feléd tartó lényt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy élõholt tigris. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Távolról méregfelhõ varázslatot lõsz a másikra. Semmi hatás! A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku kopját a másikra ugrasz. Ryuku kopjával néhányszor teljesen átdöföd az élõholt tigris vércsíkos bõrét. (4 támadással 127 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel épp hogy megszúrod az élõholt tigris vércsíkos bõrét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Az élõholt tigris csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Az élõholt tigris a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Rosszullét fog el. (-2 minden tulajdonságodra kör végéig.) Az élõholt tigris most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Felhasználva a kõkést, szereztél 8 tigroszlán fogat. 1530 tapasztalati pontot kaptál.

(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+82 életerõ). [-15 varázspont.]

(Továbbmész...) [153,57] A bozótost ritka erdõ váltja fel. Hopp! Egy örvénylõ porfelhõbõl kialakuló szoborral találkoztál, mely The Undertaker formáját vette fel, amint éppen egy megfelelõnek látszó Chara-din trófeát tûz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál?
(Feltételes foglyul ejtés:) Halvány ezoterikus mardel nyomokat fedezel fel! Sajnos a fedett verem ezen a terepen nem alkalmazható. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy ezoterikus mardel közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Egy méregfelhõ varázslatot dobsz ellenfeledre. 47 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ryuku kopjával tökéletesen perforálod az ezoterikus mardel fejét. (4 támadással 126 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel megérinted az ezoterikus mardel testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Az ezoterikus mardel szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Felhasználva a kõkést, szereztél 9 drótszõrt. 1298 tapasztalati pontot kaptál. Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek keletre. [37 pontot használtál fel, van még 207.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[154,56] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfûz. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy kristálypalotát. (ld. enc.)
(Feltételes mászás:) Idegen akarat tapogatózik feléd, köpenyedet túlvilági energiák duzzasztják. Lassan eléred a bejáratot. Hosszasan, lihegve mászol felfelé. A tapadókorongok kiválóan tartanak! Felérve, egy helyre kis kupolát találsz, amelynek ajtaját kinyitva, belépsz a palotába. Ahhh! Hiszen ez meseszép! Egy gigantikus, kristályból kifaragott terembe lépsz, benne csodaszép szobrok, bútorok, mind-mind kristályból. Valami megmoccan a terem túlsó végében. Egy aurapollátor! (ld. enc.)

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekezõ rúna felrakása. A következõ pillanatban már meg is idézted. Üdvözlésképpen egy méregfelhõ varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 48 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. A lény bûzfelhõt lõ rád! Visszafojtod lélegzetedet. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ryuku kopjával néhányszor teljesen átdöföd az aurapollátor pöthedõ háját. (4 támadással 126 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel megbököd az aurapollátor pöthedõ háját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az aurapollátor csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az aurapollátor még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Felhasználva a kõkést, szereztél 1 remák szivet. 1418 tapasztalati pontot kaptál. Sajna, a palotának van még egy lakója, és fel is ébredt a csatazajra! Nyilván bosszút akar állni elhunyt barátjáért. Egy nanda! (ld. enc.)

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 74 életpontot sebeztél. Egy méregfelhõ varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. A lény elbûvölõen rád mosolyog! Ellenállsz a gonosz bûbájnak! Megmarkolva a ryuku kopját a másikra ugrasz. Ryuku kopjával tökéletesen perforálod a nanda testét. (4 támadással 148 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel épp hogy megszúrod a nanda fejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A nanda fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A nanda szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából. 1920 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Arkánum-jeleket rajzolva a levegõbe, mormolni kezdesz. Az erõ gyûlik, egyre csak gyûlik benned. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] Ez az! Turkálni kezdesz a csillogó kristálycuccok között, kincset keresve. Ez az! Egy fiókban találtál 3 tolmokov-koktélt. Ahogyan érkeztél, úgy távozol.

(Továbbmész...) [155,55] Még mindig füves síkságon vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy márványtornyot. Hûha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Steven McCar orrából hatalmas mennyiségû zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Találsz egy oltárt. Dornodon híveié.
(Feltételes mászás:) Megidézed a Szörny erejét, érzékelésed kiteljesedik, ahogy magad leszel a gomolygó köd. A bejáratnál találod magadat. Borzalmas erõpróba a falon való felmászás, de valahogy csak felérsz. Beugrasz az ablakon. A szoba belseje hûvös. A torony mélyébõl misztikus, gurgulázó hangot hallasz. A szoba nem lakatlan, a lakó pedig egy ellenséges szándékú szörny. Egy nyuhaj karbin!

Fegyvert váltasz: elõkapod a vasalt bunkót. Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra rontasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a nyuhaj karbin testét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel teljesen átdöföd a nyuhaj karbin zselés fejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A nyuhaj karbin csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A nyuhaj karbin összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 342 tapasztalati pontot kaptál. Rémülten felnyögsz: még egy szörny ront rád! Egy óriáspók!

Fegyvert váltasz: elõkapod a vasalt bunkót. Meglengetve a vasalt bunkót a másikra rontasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az óriáspók testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel tökéletesen perforálod az óriáspók testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval megütöd az óriáspók testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel megdöföd az óriáspók testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az óriáspók csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az óriáspók összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Felhasználva az uzbány csõrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 600 tapasztalati pontot kaptál. A plafonból misztikus, kék színû fény kezd szûrõdni. Döbbenetes! A fénynél keresgélni kezdesz. Az egyik sarokban találsz 1 szvó-ektoplazmát. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötõ. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [156,54] A sík vidéket bozótos váltja fel. Nemrég eshetett, mert a fûszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esõcsepp. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy legyengült áeratikus hasnyák. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled láthatatlan védekezõ varázslattal készül a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhõ varázslatot lõsz. 48 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Ellenfeled mágiatörés varázslatot lõ rád. Semmi hatás! A szörny fültépõ hangon sivítozni kezd. Szép muzsikával próbálod a kibírhatatlan hangot kivédeni. A tehetség! A harmonikus zene legyõzi és elhallgattatja a szörnyet. Fegyvert váltasz: elõkapod a vasalt bunkót. Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az áeratikus hasnyák testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel megbököd az áeratikus hasnyák egyik lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levõ nedvességet. Az áeratikus hasnyák farkával megérint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Gyorsan félrelököd. Az áeratikus hasnyák belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetõen csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 19 életpontot vesztettél. Az áeratikus hasnyák csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 5 csepp spirituszt. 1026 tapasztalati pontot kaptál.

(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+90 életerõ). [-15 varázspont.] Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy mákrózsa bokrot. Észreveszel egy malmot. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). A földön meglátsz egy quwargot. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielõtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) [100 pontot használtál fel, van még 107.]

be 1204 bemész az 1204. épületbe
Belépsz a malomba. Fülledt munkásszag fogad. De ezen nincs mit csodálkozni, a malom épülete pont azt a célt szolgálja, hogy Ghalla dolgos emberei elõteremtsék mindennapi betevõ falatjukat. A hely okozta elképesztõ látványból hirtelen arra eszmélsz, hogy a molnár áll melletted. Jó ember, világít a viselkedésébõl, ezért megnyugtatod pár kellemes szóval, hogy nem akarod bántani. Megtudod tõle, hogy mostanában gonosz alakok fenyegetik: környékbeli rablók, haramiák, illetve messzirõl jött rossz küllemû kalandozók. - Jó uram, ha segítesz elûzni õket, busás jutalomban részesülhetsz. Itt is vannak, ezt mind odaadom! - mondja, és már tömködi is a zsebedbe. Bár erre semmi szükség nem volna, nem akarod megbántani azzal, hogy visszautasítod, inkább megígéred, hogy ha a környéken haramiába botlasz, majd jól számon kéred rajta, hogy mit tett a molnárral. Ez neki látszólag elég, kedves szavak közepette búcsúztok el. Csak kint mered szemügyre venni, mit is kaptál: 7 acélpengõkét, 14 kötelet, 1 bõrsisakot, 1 furulyát, 3 zöld üveget, 1 fémrudat. [5 pontot használtál fel, van még 102.]

m 4 mozogsz délre
[156,55] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A fû zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtetõ szörnyet. Ráismersz a lényre. Egy megsebzett õsdentor. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. (ld. enc.) Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Ellenfeled láthatatlan védekezõ varázslattal készül a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellõsz egy jégcsóva varázslatot. 38 életpontot sebeztél. Egy méregfelhõ II varázslattal köszönt csatapartnered. 84 életpontot vesztettél. Hányni kezdesz (-6 támadás). Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku kopját a másikra rohansz. Ryuku kopjával jól megszurkálod az õsdentor ragyás testét. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Orgyilkos tõrrel gyengén megszurkálod az õsdentor tüskés hátát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) Rossz elõérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgezõ volt, bár most még nem érzel semmit. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhõ II varázslat. 94 életpontot vesztettél. Hányni kezdesz (-6 támadás). Úgy döntesz, ebbõl elég volt. Úgy gondolod, jót tenne egy erõs sprint. Szerencsédre üldözõd hamarabb elfáradt mint te. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Arkánum-jeleket rajzolva a levegõbe, mormolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül elõre. Befejezted a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.]

(Feltételes gyógyítás:) A kóbor macskákat majdnem mindenki veszélyesnek tartja. Csak néhány szakértõ tudja, hogy ha jó helyen karmolnak meg, akkor az jobb mint az akupunktúra. Te ezek közé tartozol, és az erre járó macskát is rá tudod venni az együttmûködésre. (+141 életerõ.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Utad során felfedezel egy õsi csatamezõt.
(Feltételes kutatás:) Nekiállsz, hogy ásóddal szétbonts egy nagyobb kupacot. Mintha egy nyögést hallottál volna a föld alól. Megdermedsz, de aztán semmi. Csontok, fájdalomkiáltásba torzult koponyák - használható cuccokat egyelõre nem találsz. Ujhé, találtál valamit! De nem, csak egy teljesen elrozsdált rézsisak. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy sírlidérc készül a lemészárlásodra.

Fegyvert váltasz: elõkapod a vasalt bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a sírlidérc fejét. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sírlidérc testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a sírlidérc meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A sírlidérc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! 530 tapasztalati pontot kaptál. Folytatod az exkavációt. Az ásód hamarosan kifordít egy szétrohadt bõrpáncélt. Mintha lenne benne valami! Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy mérg. ubuk dobónyíl és egy szöges páncél. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy sírlidérc védelmezi a vadászterületét.

Fegyvert váltasz: elõkapod a vasalt bunkót. Marokra fogva a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a sírlidérc nyakát. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sírlidérc jobb lábát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a sírlidérc meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A sírlidérc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. 530 tapasztalati pontot kaptál. A fenébe, hát egy perc nyugalma sem lehet az embernek? Újabb adag földet termelsz ki. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy csontváz védelmezi a vadászterületét.

Fegyvert váltasz: elõkapod a vasalt bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a csontváz sárga koponyáját. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel teljesen átszúrod a csontváz jobb lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A csontváz karmai majdnem eltalálnak! A csontváz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából. 48 tapasztalati pontot kaptál. Ez a szörny is komolytalan volt, remélhetõleg sohasem jön keményebb. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy orgoró támad rád.

A lény mereven rádnéz. Mentális burkot vonva magad köré, lerázod a támadást. Fegyvert váltasz: elõkapod a vasalt bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az orgoró fejét. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel megbököd az orgoró jobb lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Az orgoró kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Kemény ollójával az orgoró végigsebzi a bal combodat és lábszáradat. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval megcsapod az orgoró testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel megbököd az orgoró sziklatestét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az orgoró kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Itt is, ott is célba talál az orgoró ollója. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Felhasználva a kõkést, szereztél 1 kõszemet. 962 tapasztalati pontot kaptál. Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyûjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. Ez az! Rábukkantál az igazi zsákmánytermõ-vidékre: Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy bronzpáncél és 2 bronzhegyû nyíl. Sírlidérc-osztag közeledik, minden bizonnyal urukat akarják megbosszulni. Te itt ma már eleget tápoltál! Kereket oldasz.
(Feltételes gyógyítás:) A kóbor macskákat majdnem mindenki veszélyesnek tartja. Csak néhány szakértõ tudja, hogy ha jó helyen karmolnak meg, akkor az jobb mint az akupunktúra. Te ezek közé tartozol, és az erre járó macskát is rá tudod venni az együttmûködésre. (+104 életerõ.) Észreveszel egy szekérkaravánt. Délkeletre tart. Egy turbános alak ül a földön, elõtte egy kosár, amibõl egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbûvölõ. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba).
(Vándorcirkusz:)
Már messzirõl megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielõtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. Túl fáradt vagy a cirkuszozáshoz, inkább otthagyod õket. [Nincs elég TVP-d a belépéshez.] Találkozol egy fekete, kontyos hajú, barna szemû, harcsabajszos ember férfival. Bõre bronzként csillog. Sheran fõpap-jelöltje. Egy arany papi karkötõt, egy bíbor erõövet, egy cetbõr válltömést, egy ezüstshurikent, egy gólem talizmánt, egy gromak páncélt, egy halálhozó karkötõjét, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy mithril kesztyût, egy örökkéval.smaragdját, egy regeneráló gyûrût, egy smaragd védõgyûrût, egy szirén köpenyét, egy virág szimbólumot és egy zangrozi csizmát visel. Ruházatát egy pszi õselementál trófea, egy kultúrmasztodon trófea és egy ongóliant trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: egy tölgyfakoszorú. Jobb kezében egy Mjölborg kalapácsát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Megbarátkoztok egymással. Az õ neve Don Jose. Homlokérintéssel biztosítjátok a késõbbi telepatikus összeköttetést. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz. [119 pontot használtál fel, van még -17.]

be 1215 11 bemész az 1215. épületbe
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -17.]

szk 362 352 765 keresed a 362. szörnyet a 352. szörnyet a 765. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási idõd egy részében keresni próbálsz egy ryuku ostromteknõst. [0 pontot használtál fel, van még -17.]

v 83 elmormolod a 83. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -17.]


* 1. BP: elmormolod a 3. varázslatot
6 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 7 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még -17.]

* 2. BP: használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következõ forduló TVP-jébõl:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késõ. [3 pontot használtál fel, van még -20.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Elõveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 21, 5, 22. Etetési idõ! Megeteted a szörnyedet. 4 kaját nyel le az arató csattanat. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerõ.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a hadiszerencse I hatása. Elmúlt az erõpajzs I hatása.
Ebben a körben -20 pontod maradt, ebbõl a következõ körre -20 pontot vihetsz át. Kapsz még 374 pontot. A következõ körben tehát 354 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TÖRPE BAKANCS (475. TÁRGY)
A törpék mágikus bakancsa ugyan nem annyira kényelmes és elegáns, mint egy zangrozi csizma, viszont sokkal elõnyösebb, ha a föld alá ereszkedsz: ha a törpe bakancsot viseled, a labirintusban való alapmozgásod 5 helyett csak 3 TVP-be kerül! Ez elég tetemes megtakarítást jelenthet egy kétszintes, egyenként 80 referenciapontból álló labirintusban. Mellesleg a törpe bakancs ad 2-t a védettségedhez is.

ARSA POTROHGYÛRÛJE (1541. TÁRGY)
Arsa potrohának utolsó gyûrûjét lemetszve megtalálod a szörny mágikus gócpontját. Persze ez nem fog minden alkalommal sikerülni - vagy a mágikus potenciál távozik a szörny testébõl a csata során, vagy a potrohgyûrû sérül meg annyira, hogy utána már semmi értelmesre ne használhasd. Szóval most szerencséd van, Arsa potrohgyûrûjét karkötõként a csuklódra csatolhatod. A hatás, mellyel te is elégedett lehetsz, nem marad el: méreg alapú varázslataidhoz nem lesz szükséged anyagi komponensre, illetve a méreg alapú varázslatok ellen +10-et kapsz a mentõdobásaidra. A tárgy használatához legalább 25. szintûnek kell lenned.

GYÉMÁNTSISAK (467. TÁRGY)
A gyémántsisak egy legendás varázstárgy, amely a mesék szerint legyõzhetetlenné teszi viselõjét. Nos, ha ez esetleg nem is igaz, annyi bizonyos, hogy a gyémántsisak igencsak hathatós eszköz egy harcos számára. Amellett, hogy nyolccal megnöveli a védettségedet, ad egyet az erõdhöz, a szerencsédhez és a támadásodhoz. Emellett ad hármat a csapdaészlelés és felderítés szakértelmeidhez. Hátrányai? Nos, a teológia és taumaturgia szakértelmeidre kapsz -2 -t, IQ-d csökken egyet, és RENGETEGET kell enned, amíg viseled. A gyémántsisak viseletéhez min. 19. szintûnek kell lenned. Ha a gyémántsisakot magad akarod elkészíteni, szükséges a varázstárgy készítés, egy bev formázó minta, öt moa gyémánt, tíz smirglilevél, 150 arany és 260 TVP.

VASPÁNT (1241. TÁRGY)
A bonyolultabb szerkezetek összerakásához, összeillesztéshez sokszor szükség lehet ilyesmi illesztékre, vaspántra. Ez valójában egy egyszerû, hajlított vasdarab. Elkészítése nem különösebben nehéz, 4 TVP-nyi idõ alatt megvan: 4 vasérc, és 2 darab pirkittel felfûtött vaskohó kell hozzá. Ha ilyesmire vállalkozol, legyen nálad kõkalapács, és a KT 1241 parancsot add ki.

AGYBÉNÍTÁS (114. PSZI TÁMADÓ KÉPESSÉG)
Az Agybénítás egy igen hatékony mentális támadás. Néhány másodperces koncentrációval elektromos kisüléshez hasonló "sokkot" okozhatsz az ellenfél agyában, így, ha nem dob egy sikeres mentõdobást, vagy nem rendelkezik Pszi-Acéltoronnyal vagy valamilyen egyéb védekezõ képességgel, nem lesz képes dobó/lõfegyverét használni (ill. szörnyeknél a harc eleji speciális képességét). Az agybénítás 10 pszi pontba kerül, és a többi Támadó / Védekezõ képességhez hasonlóan a TV és FTV parancsokkal használhatod.

SÖTÉT FÕGNÓM (136. ELLENFÉL)
A sötét fõgnóm nagyhatalmú sötét gnóm, tapasztaltabb a mágiahasználat terén és a fegyverforgatásban egyaránt. A varázslatok közül is különösen tapasztalt a holtak animálásában, az élõ anyaggal való kísérletezésben, a mérgek keverésében és a földmágiában. Ha a közelébe tudsz kerülni, akkor majdnem olyan könnyû legyõzni, mint egy átlagos sötét gnómot.

KRISTÁLYPALOTA (401. ÉPÍTMÉNY)
AAHH! Hiszen ez valami gyönyörûségesen csodálatosan döbbenetesen megrázóan élvezetes látvány! Egy palota, amely tökéletesre csiszolt, töretlen, tömör kristályból épült! Vajon mi lehet a belsejében? Körbejárva, sajnálkozva látod, hogy sehol egy ajtó! Sehol egy ablak, vagy egyéb kiszögellés, ahová felmászhatnál a mászókampó segítségével! Pedig valahogyan biztosan be lehet jutni. Mivel a nyilván létezõ varázsszót nem ismered, az egyetlen megoldás az lehet, ha valahogyan feljutsz az épület tetejére, és ott körülnézel. Ha úgy érzed, hogy rendelkezel a megfelelõ eszközzel, kiadhatod a H parancsot rá, 40 TVP-ért, és megpróbálhatod átkutatni a csodálatos kristálypalotát. Vigyázz, ehhez minimum 14-es mászás szakértelem szükséges!

AURAPOLLÁTOR (222. SZÖRNY)
Az Aurapollátor egy másik létsík, a Pusztulás Földjének lakója. Izmos, ébenfekete testén két hatalmas bõrszárnyat visel. Az õsi feljegyzések szerint ezt csak a létsíkok közötti utazásnál tudja használni. Pofája leginkább egy iszonyú kínok között elpusztult ork meggyötört ábrázatára hasonlít. Ujjnyi vastag, tûhegyes fogai közül mélyzöld színû, habos nyál csorog. Önszántából Ghallára nem tud átjönni, de kasztroplanáris csatornákon könnyen megidézhetõ, hála vele született mentális képességeinek. Kósza hírek szerint némely Thargodanok hátasállatként használják, mert meglepõen hûséges gazdájához.

NANDA (224. SZÖRNY)
A nandának gyönyörû nõi arca van: de sajnos a teste további része egy ocsmány kígyótest. A nandák nagyhatalmú, palotákban székelõ úrnõk, csak kevés, még nagyobb hatalmú entitás tud nekik parancsolni. A nanda pillantása igézõ: az elbûvölt áldozat örülhet, ha a nanda csak valami értékesebb tárgyát veszi el, és nem az életét.

ÕSDENTOR (282. SZÖRNY)
Az õsdentorok nagyhatalmú, mágikus entitások, amelyeket általában varázslók idéznek meg bizonyos feladatok végrehajtására egy másik létsíkról. Az õsdentor számára a bolygónk légköre méreg, amely kb. 1 nap alatt elpusztítja: így az õsdentornak igyekeznie kell a feladat végrehajtásával, és ha megidézõjére támad, akkor pedig sosem juthat vissza hazájába. Nem csoda, hogy az õsdentorok általában igen sietõsek, és ha összeakadnak egy kalandozóval, igyekeznek azt a lehetõ legrövidebb idõ alatt "lerendezni". Az õsdentorok démoni alakú, (de nem Thargodan!) lények, egyesek szerint a Sötét Földrõl származnak, de mások ezt vitatják. Az õsdentor csak ezüst és mágikus fegyverekkel sebezhetõ.



KARAKTERLAP
Pipacs, egy vörös, göndör hajú, zöld szemû alakváltó férfi vagy. Bõröd mintha a halál csókjával érintette volna. Sheran bíborosa vagy. A Vértestvérek (#9146) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 233. fordulód.

 Erõ:28 (33)  Szint:22  Merészség:10/5 Magasság:187 cm 
 IQ:31 (51)  Támadás:22  Agresszió:5 Testsúly:93 kg 
 Ügyesség:26 (28)  Védekezés:35  Menekülés:30 % Életkor:37/318 év 
 Egészség:23 (28)  Életpont:283/234  Jellem: semleges Tul. pont:
 Szerencse:26 (29)  Varázspont:617/6  Pénz:51 arany Kép. pont:
 Vérpont:28/17   Pszi pont:183/41   Halhatatlanság:1 %   EFejl:40 
Eddig összesen 1575 szörnyet (17 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 13365 TP-t kaptál. Jelenleg 891251 TP-d van. A következõ szinthez még 108749 TP szükséges. Trófeáid: fagymágus, varkaudar hadúr, ongóliant. Jóllakottság: 71%. A 232. fordulódban 4795 arany került a bankszámládra. 4842 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
  víziharc: 6/36   ökölvívás: 2/15   szúrófegyverek:27/90 (+8%)
  vágófegyverek: 1/50   ütõfegyverek: 13/93 (+27%)   lõfegyverek:5/0
  dobófegyverek: 25/61       

Feltételes fegyverváltás: vasalt bunkó (#181)
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 10/78   2. nyomkövetés: 56/76 (+16%)   3. mászás:14/34 (+820%)
  4. csapdakészítés: 18/0 (+28%)   5. csapdaészlelés: 5/47   6. gyógyítás:56/31 (+52%)
  7. titkosírás: 4/2   8. felderítés: 16/52 (+15%)   9. szörnyidomítás:7/67
  10. teológia: 37/38 (+26%)   11. taumaturgia: 35/15 (+10%)   12. szerencsejáték:8/22
  13. versengés: 13/55   14. zene: 6/43   15. szörnyismeret:25/21 (+30%)
  16. pszi: 22/2 (+2%)   17. zárnyitás: 1/0   18. vadászat:7/89
  19. bányászat: 15/34 (+15%)   20. úszás: 8/78   21. fõzés:10/72

FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet)
deus ex machinád 1 mezõre repítsen
totem 75% életpont alatt [azonnali gyógyítás (#58)]
gyógyítasz 45% életerõ alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 200 TVP-ért
ásol max. 200 TVP-ért
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 200 darabot ), bumerángot (#249) (max. 4 darabot )
elfogod sullárt (#101) fedett veremmel (#219), ezoterikus mardelt (#184) fedett veremmel (#219)
mászol max. 150 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dbõl az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 16)
szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), massza (#217) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154), láplidérc (#352), halálmadár (#351), Tguarkhan (#212)
Barátságosság (aktív: 3, max: 16)
Sheran hívõk (#995), tyrannoszaurusz rex (#160), ongóliant (#159)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP)tüskepajzs (#30, 4 VP)lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP)izomernyesztés (#33, 6 VP)varázsvédelem (#34, 8 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP)jégcsóva (#41, 15 VP)fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP)elektromos pajzs (#51, 14 VP)láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)varázsital fõzése (#100, 30 VP)tükörpajzs (#101, 26 VP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)hhaar burka II (#162, 10 VP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP)idõcsere (#285, 5 VP) 
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP)gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)esõidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erõpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)tündérfény (#25, 1 VP)tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)méregfelhõ (#37, 12 VP)védelem tûz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP)szárazság (#48, 6 VP)revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP)szopókõpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)természet haragja (#141, 25 VP)
szopókõirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)  
Pszi képességeid
pszi-ernyõ (#64, 6 PP, 5 TVP)auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP)pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP)agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP)pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP)pszi-acéltorony (#98, 8 PP)tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP)kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyûjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)pszi-ernyõ II (#113, 10 PP, 3 TVP)agybénítás (#114, 10 PP)
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)  
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tûzlehelet (#110, 2 ÉP)  
Butaság ára beállítás: teológia: +1 vp 7 költség alatt; taumaturgia: +2 vp 7 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14)   

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
15. és magasabb szintûek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
méregfelhõ (#37)
Védekezõ varázslatok (aktív: 4, max: 10)
hhaar burka (#32), elektromos pajzs (#51), fehér glóbusz (#47), védelem tûz ellen (#38)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 13, max: 59 - védekezõ varázslatokkal együtt)
méregfelhõ (#37) >> dögkeselyû (#174) méregfelhõ (#37) >> ryuku csapásvezetõ (#778)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) lángcsóva (#31) >> sírlidérc (#172)
villámcsapás (#50) >> 18. szintû lényekre jégcsóva (#41) >> 21. szintû lényekre
Feltételes védekezõ varázslatok (aktív: 13, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem (#34) >> 18. szintû lényekre  varázsvédelem (#34) >> élõholt quwarg (#202)
védelem sav ellen (#36) >> halálhozó (#419) varázsvédelem (#34) >> óriás csontváz (#176)
varázsvédelem (#34) >> élõholt mágus (#175) fehér glóbusz (#47) >> pattanóböde (#145)
védelem tûz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)    

ELFOGOTT SZÖRNYEID
arató csattanat (#144) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!
2.) Papjaimat anyagi megfontolások nem vezérlik. Imádkozz úgy, hogy a nálad levõ tárgyak összértéke 30 arany alatt van!
3.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt!

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
3   bõrsisak (#57) $1   bronzpáncél ($90) $1   bronzsisak ($88)
1   gyémántsisak (#467) 1   mászókarom (#78) 1 * párducbõr övtáska (#1117)
1 * ryuku csizma (#692) 1 * ryuku kesztyû (#690) 1 * ryuku köpeny (#693)
1 * ryuku mellvért (#689) 1 * ryuku nadrág (#691) 1 * ryuku sisak (#688)
1   szirén köpenye (#820) $1   szöges páncél ($65) 1   törpe bakancs (#475)
Fegyverek és lövedékek
$2   bronzhegyû nyíl ($94) 1   ezüstshuriken (#327) 1   kõkalapács (#13)
1   kõkés (#6) $1   mérg. ubuk dobónyíl ($188) 3   nyílvesszõ (#108)
$1 * orgyilkos tõr ($225) 1 * ryuku kopja (#694) 1   szigony (#389)
3   tolmokov-koktél (#351) 5   ubuk tüske (#131) 1   vasalt bunkó (#181)
1   vashegyû lándzsa (#182)        
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1   Arsa potrohgyûrûje (#1541) 3 * gólem talizmán (#811) 1   halálhozó talizmán (#813)
1 * hatalom fülbevalója (#817) 5   korinthai talizmán (#814) 1 * ryuku karvédõ (#687)
1   trófea nyaklánc (#196) 1 * virág szimbólum (#143) 2 * vortex talizmán (#812)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
3   acéltû (#334) $4   aranypikkely ($415) 1   aranytermõ erszény (#819)
1   ásó (#34) 1   bõrkantár (#1125) 4 + deus ex machina (#1)
3   fáklya (#36) 2   furulya (#233) 5   gyógykenõcs (#313)
1 + hebrencs csapda (#147) 1   hûségérme (#1141) 4   kaja (#2)
3   kis ónixkulcs (#1110) 14   kötél (#92) 1   márványkulcs (#245)
1   megbûvölt utazóláda (#1218) 1   moa varázsdoboz (#1133) 1   nagy aranykulcs (#246)
1   olló (#335) 1   orvosságos zacskó (#682) 2   párducbõr pénztárca (#1118)
1   Rodger kezdõ üstje (#1167) 1   szeksztáns (#32) 1   szent jogar (#150)
1   teremtés zsákja (#818)        
Löttyök és porok, tartóstul
3   aranyló ugarhéj (#100) [bennük 21 csepp tinta (#101), fér még: 9]
2   fûszertartó (#210) [bennük 4 csepp sáfránypor (#211), fér még: 6]
11   kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 110]
2   mágusszelence (#1076) [bennük 11 csepp jégszilánk (#1128), fér még: 9]
16   sullár hólyag (#168) [bennük 52 csepp spiritusz (#170), fér még: 268]
1   szent kehely (#257) [benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
9   uzbány csõr (#169) [bennük 81 csepp ugh méreg (#166), fér még: 27]
5   vizestömlõ (#3) [bennük 90 korty víz (#27), fér még: 10]
15   zöld üveg (#82) [bennük 47 csepp ragasztó (#83), fér még: 253]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
$7   acélpengõke ($231) 94   álompor (#396) 3   amniosz (#203)
20   aurach fog (#657) 1   berzerker tüske (#713) 1   darázsfarok (#654)
4   dorony tüdõ (#212) 2   dözmöng szív (#122) 8   drótszõr (#37)
34   elkarog szõr (#665) 3   etra hályog (#712) 8   evaporõr háj (#105)
1   ezüstdarab (#326) 1   fekete gyöngy (#99) 3   fémrúd (#104)
6   fõnixtoll (#563) 13   fülemüle agyar (#267) 1   grifftojás (#179)
10   gyíkfû (#201) 5   gyöngymangó (#135) $1   ilkin érc ($232)
4   karbin plazma (#199) 1   kazmár gyökér (#205) 7   kék orchidea (#68)
2   kõszem (#304) 2   kvazár (#244) 5   liumbe hajtás (#655)
104   madártoll (#112) $3   magszim bél ($103) 1   Morgan kristálya (#659)
6   mutáns csont (#331) 20   nektoraf faggyú (#667) 1   ormánygõte csont (#21)
4   párducbõr (#1066) 1   párducszem (#1073) 28   pirkit (#153)
19   polip szívóka (#391) 3   púderkõ (#119) 5   rájabõr (#404)
2   rakolits por (#669) 2   remák szív (#264) 8   rókafarok (#124)
33   sallank karom (#128) 1   sámán erszény (#650) 8   szárnyas hernyó (#69)
7   szvó-ektoplazma (#151) 1   téfea-agy (#172) 1   teknõsesszencia (#702)
1   Thargodan esszencia (#328) $8   tigroszlán fog ($63) 1   Tiume batyuja (#660)
5   tükör (#43) 14   vasérc (#152) 8   vízionár szem (#102)
5   xirnox szív (#213)        

Összsúly: 132.59 kgMegterheltség: 126%
GYJ: Legalább 1 arany értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 36 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 12)
1   bundás kabát (#1068) 5   bunthar bõr (#733) 412   kaja (#2)
61   nyílvesszõ (#108) 9   rinóbõr (#651) 82   tüske (#22)
17   varkaudar pálinka (#1137) 3   varkaudar tekercs (#653)    

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
4 gyenge méreg (#26) 5 gyöngymangó (#135) 2 kaja (#2)
1 púderkõ (#119) 4 víz (#27)    

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
51 arany (#50) 7 acélpengõke (#231) 1 bõrsisak (#57)
2 bronzhegyû nyíl (#94) 1 bronzpáncél (#90) 8 drótszõr (#37)
1 fémrúd (#104) 1 furulya (#233) 1 ilkin érc (#232)
1 karbin plazma (#199) 1 kõszem (#304) 14 kötél (#92)
1 madártoll (#112) 3 magszim bél (#103) 1 mérg. ubuk dobónyíl (#188)
1 remák szív (#264) 1 sallank karom (#128) 5 spiritusz (#170)
1 szöges páncél (#65) 1 szvó-ektoplazma (#151) 8 tigroszlán fog (#63)
3 tolmokov-koktél (#351) 16 ugh méreg (#166) 1 xirnox szív (#213)
3 zöld üveg (#82)        



E körben tett lépéseid térképe

(147,56) ryuku gárdista (#360), láplidérc (#352)
(148,57) arató csattanatok (#144), Sheran oltár, 31. jellempróba
(149,56) márványtorony (#175), Leah oltár, ragyás burástya (#111), óriáspók (#303)
(150,56) márványtorony (#175), ragyás burástya (#111), sötét fõgnóm (#136)
(151,57) púderszikla (#118, belõle készíthetõ: #119), 23. jellempróba, érclelõhely
(152,56) 43. jellempróba, élõholt tigris (#766)
(153,57) mûvészi porolit (#720), ezoterikus mardelek (#184)
(154,56) kristálypalota (#401), aurapollátor (#222), nanda (#224)
(155,55) márványtorony (#175), mûvészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), Dornodon oltár, nyuhaj karbin
(#110), óriáspók (#303)
(156,54) áeratikus hasnyák (#243), mákrózsa bokor (#55, belõle készíthetõ: #56), malom (#1204), 31. jellempróba
(156,55) õsdentor (#282), sírlidérc (#172), csontváz (#48), orgoró (#170), õsi csatamezõ (#263), délkeletre tartó
szekérkaraván (#1215), 34. jellempróba, Don Jose (2373. kalandozó)




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.