Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Zén Legendái: Rémháború július 20.
Hatalom Kártyái – Varázsdimenzió június 15.
Zén Legendái: Manaszipoly május 25.
A pillanat képe
A triklem drakolder
(Túlélők Földje szörnyeteg)
Küldd el képeslapként!
"A triklem drakolderek Ghalla szuperintelligens, hihetetlen hatalmú lényei, mégis, egyesek szerint nem egyebek, mint egy mágikus kísérlet eredményei, amelyet a fiatal Dornodon hajtott végre, a tökéletes élőlény utáni kutatás során. A történet szerint a mágus egyesíteni akarta a trollok regenerálódó képességet, a quickling nevű szupergyors lények gyorsaságát, a gólemek sebezhetetlenségét, a sárkányok hatalmát és a mára már eltűnt mágikus lények, a beholderek varázsképességét. A kísérlet túlzottan is jól sikerült." - Encyclopedia Fantasia
Nézz szét a galériában!
X. Kelet-Magyarországi HKK Találkozó: sok verseny, sok koncert
Zén bemutató – Rémháború
Varázsdimenzió paklibemutató: Sose halunk meg! (Egérút)
Legendás cél: 1000 lap
Előrendelhető a legújabb Zén Legendái minikiegészítő a Rémháború!

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Hatalom Kártyái - Gyakori Kérdések - Semmi
Hatalom Kártyái - Gyakori Kérdések - forrásra immunis
Hatalom Kártyái - Versenykiírások

A lista folytatása...
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (8185)
Megújult lapkereső és pakliszerkesztő (227)
Legendás cél: 1000 lap (19)
HKK kérdés? (47160)
Lapötletek (64986)
TOBORZÓ! (31)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Bíbor möszék
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Chuang Lee 209. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2005. szept. 19. 10h:56'
EZ A 544. JÁTÉKHETED, 209. FORDULÓD
545. játékheted kezdete: szept. 25.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #3324
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 68
Extra forduló: 4

CHUANG LEE KALANDJAI


19 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [134,61] koordinátán. Ez az idõ nem múlt el esemény nélkül: Fura érzésed van: mintha valamid hiányozna... Megpróbálod a nyomok alapján felfedni a tolvaj kilétét. Sunyi, épphogy látható árnymanó nyomokat találsz a közvetlen közeledben! Az is nyilvánvaló, hogy férfi nyomok. Kicsit távolabb észreveszel egy, a nagy sietségben elvesztett hosszú fekete hajszálat és egy szõrszálat egy bajuszból. A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+24 életerõ.) Minden varázserõd visszatért. (+6 varázspont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.)

* 1. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Ereidben a vér forrón lendül elõre. Létrehoztad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhetõ. (+2 szerencse.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 544.]


v 21 20 elmormolod a 21. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegõbe, mormolni kezdesz. Bizsergetõ, csípõs érzés fut végig rajtad. Megidézted a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, elõtted van 20 kaja. [-60 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 539.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[133,62] Továbbra is síkságon vagy. Utad során felfedezel egy amniosz-fát. Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr hívei emelték. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy bávatag golombár elõtt. Elõpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Összefutsz egy kopasz, szürke szemû törpe férfival. Hosszú szakálla és bajsza van. Leah kisebb papja. Egy arany masszariasztót, egy fekete bõrcsizmát, egy koponya szimbólumot, egy lánckesztyût, egy obszidián karkötõt, egy rézpáncélt és egy vassisakot visel. Fegyverzetét egy jégtroll trófea, egy részeg kalandozó trófea és egy lábascet trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy kasza. Bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Lõfegyvere egy ubuk dobónyíl. Mentális auráját felismered, fekete, jelezve hogy gonosz. Jó lesz vigyázni! Megbarátkoztok egymással. Az õ neve Bányarigó. Homlokérintéssel biztosítjátok a késõbbi telepatikus összeköttetést. Tisztelettel közeledik feléd, majd kétlépésnyire tõled mélyen meghajol, majd fennhangon köszönt téged. Viszonzod a meghajlást, majd további jó vándorlást kívánsz a másiknak. KÍ tudásod messze meghaladja a másikét. Aztán elköszöntök egymástól.

(Továbbmész...) [132,63] Továbbra is síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfûz. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy márványtornyot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr hívei emelték. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját.
(Vándorcirkusz:)
Elõször egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképû árnymanó kezében lufival. - Közel a cirkusz - gondolod, és sietõsebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedõ törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelõdtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Nagyon régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [131,64] A sík vidéket bozótos váltja fel. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt? Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy õ Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyûjtöttél 4 tüskét. [31 pontot használtál fel, van még 508.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[130,65] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A zöld mezõ egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfûz. Észreveszel egy tûzbokrot. Észreveszel egy oltárt. Dornodon hívõi építették. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörûséges ember nõ fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Megérezve a magas fûbõl érzõdõ szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Felismered a közeledõt. Csak egy kérõdzõ etra. Nem jelenthet különösebb problémát. (ld. enc.) Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsõvel célba találj. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a kérõdzõ etra foltos testét. (4 támadással 29 életpontot sebezve.) A lény szörnyû sugárzása káros az egészségedre! (-4 életerõ.) A lény bûzfelhõt lõ rád! Kiöklendezel mindent, amit az elmúlt idõszakban ettél. Elszántan ellenfeledre támadsz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erõ Öklét. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a kérõdzõ etra testét. (2 támadással 106 életpontot sebezve.) {KCC:} Kõkéssel épp hogy megvágod a kérõdzõ etra farkát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A kérõdzõ etra rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lénybõl áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-7 életerõ.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. 700 tapasztalati pontot kaptál. Ennivaló, hamm, hamm! (-3 kaja.)

(Továbbmész...) [129,66] Továbbra is síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy rúnakövet. Csak egy hideg kõ, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Látsz egy quwargot. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megérezve a magas fûbõl érzõdõ szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy ryuku légiós. (ld. enc.) Úgy tûnik ma Te vagy a fõfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyõzni, jöhetnek a fegyverek.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsõvel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a ryuku légiós testét. (4 támadással 21 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erõ Öklét. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a ryuku légiós bal vállát. (3 támadással 101 életpontot sebezve.) {GYD:} Kõkéssel épp hogy megvágod a ryuku légiós testét. Kritikus ütés! (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A ryuku légiós nem hagy pihenõt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldõl. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. 770 tapasztalati pontot kaptál. Mohón a kajára veted magad. (-3 kaja.)

(Továbbmész...) [128,67] A sík vidéket bozótos váltja fel. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy mákrózsa bokrot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Leah hívõi építették. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy félelem-járó. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: elõkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. {KCC:} Mandibulakaszával egy hatalmas csapással felmetszed a félelem-járó jobb csápját. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Kõkéssel egy irtózatos ütéssel felvágod a félelem-járó fekete bõrét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A félelem-járó feléd harap, de sikertelenül. A félelem-járó elhibázza az ütést csápjával. Véres nyál csordul ki a félelem-járó száján, majd halk hörgéssel a porba hull. 105 tapasztalati pontot kaptál. A vadszõlõ még egy kicsit éretlen, de azért Te érdemesnek tartod egy kis elõszüretre. Mazsola lesz belõle vagy bor? Hmm, inkább ebéd. (+2 kaja.) Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyûjtöttél 8 tüskét. [35 pontot használtál fel, van még 473.]

m 5 4 3 mozogsz délnyugatra, délre, délkeletre
[127,68] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy xantusz-kaktuszt. Észreveszel egy oltárt. Tharr hívõi építették. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Magabiztosan nézed a közeledõt. Hiszen csak egy vérszomjas csüldõ. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetõséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vérszomjas csüldõ hájas testét. (3 támadással 105 életpontot sebezve.) Kõkéssel kissé megkarcolod a vérszomjas csüldõ bal oldalát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérszomjas csüldõ csapásokat mér a hasadra. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A vérszomjas csüldõ összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! 500 tapasztalati pontot kaptál. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [127,69] A talaj süppedõs, nedves: mocsaras terepen vagy. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledõt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Ráismersz a lényre. Egy xirnox. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Mielõtt összecsapnátok, a fúvócsõvel ellenfeledre lõsz néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a xirnox vékony nyelvét. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (9 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: elõkapod a mandibulakaszát. Elszántan a másikra rontasz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a xirnox fejét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) {GYD:} Kõkéssel megvágod a xirnox jobb elsõ lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Agyarával a xirnox a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A xirnox nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt jobb kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldõl. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 xirnox szivet. (ld. enc.) 480 tapasztalati pontot kaptál. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy lápi hajlékot. (ld. enc.) Megtudod, hogyan szerezhetsz nyomkeresõ talizmánt. (ld. enc.) Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [128,70] Még mindig a süppedõs, szúnyogokkal teli mocsárban vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy nekrofunt. keletre látsz egy viharfelhõt, benne a következõ név rajzolódik ki: Lop-Nessy Eszti. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [27 pontot használtál fel, van még 446.]

m 4 mozogsz délre
[128,71] Még mindig a süppedõs, szúnyogokkal teli mocsárban vagy. északkeletre látsz egy viharfelhõt, benne a következõ név rajzolódik ki: Lop-Nessy Eszti. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Úgy gondolod, hogy a közeledõ xirnox nem jelenthet komoly veszélyt. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsõvel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a xirnox lila hasát. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (12 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: elõkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. {KCC:} Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a xirnox farkát. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) {GYD:} Kõkéssel felnyitod a xirnox jobb elsõ lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A xirnox sikertelen támadást intéz feléd agyarával. Nyelvét a xirnox feléd löki, de eredménytelenül. A xirnox még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 xirnox szivet. 480 tapasztalati pontot kaptál. Elõpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [9 pontot használtál fel, van még 437.]

kf 213 3 kézbeveszed/felveszed a 213. tárgyat (õrzöd)
Nagyon õrzöd a xirnox szivet. [0 pontot használtál fel, van még 437.]


* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 437.]

* 2. BP: gyakorolsz a 28. tárggyal 1 pontért
Kiszemelve egy hólyagkaktuszt célpontként, öklözni kezded. (Félreértés ne essék: a mindenhol megtalálható hólyagkaktuszon igen ritkák a tüskék. Ha jó helyen ütöd meg, puffanó hangot ad ki, ha rossz helyen, megszúrod magad. Ezért alkalmas gyakorlásra.) A következõ szinthez szükséges tudásod fele már megvan. [1 pontot használtál fel, van még 436.] Több pontod maradt, mint amennyit a következõ körre át tudsz vinni. Ebbõl automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.


tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Száz guggolást-felállást, és száz fekvõtámaszt csinálsz. Huh, huh! Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erõd észrevehetõen fejlõdjön. [Még 40 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 396.]


tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Itt az ideje egy kis izomfejlesztésnek - fekvõtámaszokat kezdesz nyomni. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erõd komolyan megnõjön. [Még 10 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 356.]


tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Találsz egy hatalmas sziklát, és nyomban nekilátsz, hogy erõsíts: mellmagasságig, majd a fejed fölé emeled a nehéz súlyt! A munka meghozza gyümölcsét. (+1 erõ.) [40 pontot használtál fel, van még 316.]


tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Hozzálátsz bicepszeid fejlesztéséhez. Egy illriani testépítõtõl ellesett izomerõsítõ gyakorlatokat végzel. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erõd komolyan megnõjön. [40 pontot használtál fel, van még 276.]


tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Nekilátsz, hogy tested minden porcikáját megmozgató gyakorlatokat végezzél. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erõd érezhetõen megnövekedjen. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 236.]


tf 1 36 fejleszted az 1. tulajdonságodat 36 pontért
Góga-migóg, a nagy aerob-IX mágus gyakorlataid hajtod végre. Hajolgatások, guggolások, miegymás. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erõd komolyan megnõjön. [36 pontot használtál fel, van még 200.]
Elõveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek szaporodnak. Micsoda öröm! Az egyszerû halandó számára elérhetetlen tudati állapotban kapcsolatba lépsz a benned rejlõ Élet Forrásával. (+1 max. ép.) Etetési idõ! Megeteted a szörnyedet. 3 kaját töm magába a mutáns pók. Lestrapálva a nap eseményeitõl, táborozásra alkalmas helyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelõ mértékben.) Elmúlt a hadiszerencse II hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 350 pontot. A következõ körben tehát 550 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KÉRÕDZÕ ETRA (368. SZÖRNY)
A kérõdzõ etrák eredetileg békés növényevõk voltak. Nagytestû, szarv nélküli bivalyok, akik a légynek sem ártottak. Azonban a csordákat kísérõ nukleáris cickányok megfertõzték az etrákat - csillogó, fehér szõrük helyett mostanra már fakó, beteges szürke, cafatokban lemálló bõr borítja testüket, véreres szemükkel révetegen merednek a semmibe, és gyakran ok nélkül támadnak mindenre, ami mozog. Rothadó leheletük miatt manapság már csak a cickányok mennek a közelükbe, még a ragadozók sem vadásznak az etrákra, hiszen tudják, az állatok olyan betegséget hordoznak, ami rájuk is veszélyes lehet.

RYUKU LÉGIÓS (361. ELLENFÉL)
Ennyi évvel a világégés után kiderült, hogy máshol is túlélték a katasztrófát - igaz, ez egy távoli kontinens! Az öröm azonban nem tart sokáig - a díszes, tarkabarka hajók nem kereskedõket, hanem hadsereget hoztak, akik készen állnak a Túlélõk Földjének meghódítására. A félsziget északi partját elborítják az idegenek sátortáborai. Az alacsony, ferde szemû, sárga bõrû katonák rettenetesen fegyelmezettek. Szívósságuk, kitartásuk és katonai képzettségük messze felülmúlja az alanori katonákét. Szerencsére úgy tûnik, a seregek még nem indulnak el a kontinens belsejébe - talán várnak valamire? Le kell sújtani rájuk, megvédeni a szülõhazádat! Az elit légiósok a ryuku hadtest különleges katonái - elõfordulhat, hogy korábbi hõstetteikért a ryuku császári testõrség egy-egy mágikus páncélját vagy fegyverét kapják jutalmul. Egy ilyen megszerzése igazi trófea számodra!

XIRNOX SZÍV (213. TÁRGY)
Elõveszed kõkésed, és kimetszed a xirnox csillogó szívét! Majd két csepp spirituszt csöpögtetsz rá, és tartósítod. Ez a tárgy különösen erõs mágikus erõvel bír, számos varázstárgyhoz és varázslathoz anyagi komponens.

LÁPI HAJLÉK (670. TEREPTÁRGY)
Egyszercsak egy apró, nádból épített, takaros kis házat pillantasz meg az egyik stabilabbnak tûnõ zsombékon. Közelebb merészkedsz. A ház elõtt egy töpörödött gnóm üldögél. Amikor megpillant téged, elmosolyodik. - Á, egy kalandozó! Mi járatban erre, a mocsár szívében? Te is illõen köszöntöd, bemutatkoztok, mesélsz a külvilág híreirõl. A kimondhatatlan nevû gnóm elgondolkodva bólogat, majd megkérdezi. - Mondd csak, nem hallottál esetleg Tiumbérõl? Már jó ideje, hogy eltûnt, de hiába keressük a többi mocsárlakóval együtt. Segíts nekünk megtalálni õt, és megtaláljuk a módját, hogy megjutalmazzunk téged. Megígéred, hogy megteszel minden tõled telhetõt, aztán búcsút intesz a remetének. [Figyelem: a küldetést bármely lápi hajlékban leadhatod (több is van), nem csak ebben.]

NYOMKERESÕ TALIZMÁN (671. TÁRGY)
A lápi hajlékban élõ gnóm egy nyomkeresõ talizmánt ajánl neked, ha hírt hozol Tiumbéról! Tiumbe batyuján kívül a gnómnak el kell vinned 2 rókafarkat és 12 elkarog szõrt is, hogy a mágikus tárgyat elkészíthesse neked. A tárgyak átadásához a lápi hajlékon a Küldetés Teljesítése: KT 671 parancsot kell kiadnod, 5 TVP-ért. A talizmánt nem kell KF-elned, varázsereje enélkül is mûködik: ha a birtokodban van, az SZK parancs sikerére 13%-kal nagyobb esélyed van, és ezzel az esély az SZK-nál leírt maximális fölé is mehet!



KARAKTERLAP
Chuang Lee, egy fekete, tüsi hajú, szürke szemû, kecskeszakállas kobudera férfi vagy. Bõröd sárga. Tharr kisebb papja vagy. A Sziklaöklök (#9144) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 209. fordulód.

 Erõ:40 (42)  Szint:15  Merészség:5/1 Magasság:146 cm 
 IQ:28  Támadás:14  Agresszió:3 Testsúly:53 kg 
 Ügyesség:26  Védekezés:22  Menekülés:20 % Életkor:32/32 év 
 Egészség:22  Életpont:267/137  Jellem: semleges Tul. pont:-3 
 Szerencse:21  Varázspont:114/48  Pénz:0 arany Kép. pont:-8 
 Tudatpont:8/3          
Eddig összesen 1015 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3036 TP-t kaptál. Jelenleg 90658 TP-d van. A következõ szinthez még 29342 TP szükséges. Trófeáid: velociraptor, áeratikus hasnyák, miksziszi húsgólem. A 207. fordulódban 3105 arany adósságod lett a Fairlight banknál. 3198 arany adósságod van jelen pillanatban a kamatokkal együtt.

HARCI ISMERETEK
  ökölvívás: 24/51 (+2%)   szúrófegyverek: 1/52   vágófegyverek:11/85 (+18%)
  ütõfegyverek: 1/91   lõfegyverek: 21/78 (+8%)   dobófegyverek:11/0

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (140%)
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 .); ubuk dobónyíl (#138) (1 -5.); tüske (#22) (6 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 28/71   2. nyomkövetés: 55/82 (+4%)   3. lopás:1/15
  4. mászás: 6/6   5. csapdakészítés: 13/32   6. csapdaészlelés:2/75
  7. gyógyítás: 57/48   8. titkosírás: 2/83   9. felderítés:8/37
  10. szörnyidomítás: 3/84   11. teológia: 10/91 (+10%)   12. taumaturgia:11/23
  13. szerencsejáték: 1/80   14. harcmûvészetek: 28/0   15. zene:1/0
  16. szörnyismeret: 9/13   17. zárnyitás: 1/5   18. vadászat:18/58
  19. bányászat: 13/0       

FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet)
deus ex machinád 1 mezõre repítsen
gyógyítasz 40% életerõ alatt 40 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot )
elfogod sullárt (#101) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dbõl az erõ (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12)
szintszívó (#96), trikornis (#104), autentikus vámpír (#154)
Barátságosság (aktív: 8, max: 12)
nómenklatúra (#158), kardfogú fülemüle (#146), kobudera (#8), fémbontó szójer (#150), õrjáratozó katona (#274), áeratikus hasnyák (#243), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP)tüskepajzs (#30, 4 VP)hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP)varázsvédelem (#34, 8 VP)tompítás (#40, 8 VP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) 
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP)gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erõpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak õrület (#18, 3 VP, 5 TVP)kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)tündérfény (#25, 1 VP)tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)óriáserõ (#53, 24 VP, 5 TVP)erõpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes védekezõ varázslatok (aktív: 3, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> Tharr hívõk (#996) tompítás (#40) >> Dornodon hívõk (#992)
tompítás (#40) >> óriás csontváz (#176)    

ELFOGOTT SZÖRNYEID
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0)
2.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét!
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1   bakkura csizma (#96) 1   bronzsisak (#88) 1 * fekete bõrcsizma (#247)
1 * gromak páncél (#270) 1   mászókarom (#78) 1   rákpajzs (#98)
2   rézsisak (#72) 4 * tankány karom (#237)    
Fegyverek és lövedékek
1   bronzpenge (#126) 2   bumeráng (#249) 1   ezüsthegyû nyíl (#323)
1   ezüstshuriken (#327) 1   fúvócsõ (#20) 1 * hosszú íj (#111)
10   kerek kõ (#19) 1   kõkalapács (#13) 1 * kõkés (#6)
1   mandibulakasza (#127) 1   mérg. ubuk dobónyíl (#188) 1   mérg. vas dobónyíl (#190)
1   nyu-shuriken (#157) 6   orgyilkos tõr (#225) 1   parittya (#18)
1   rövid íj (#107) 4   sallank nyíl (#129) 10   szögletes kõ (#17)
3   tolmokov-koktél (#351) 13   tüske (#22) 2   vas dobónyíl (#189)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1   ezüst karkötõ (#158) 1 * két kard szimbólum (#144) 1 * obszidián karkötõ (#229)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
2   aranypikkely (#415) 1   ásó (#34) 1   bronzkulcs (#76)
1   csontkulcs (#74) 1 + deus ex machina (#1) 1   dobóháló (#221)
1   ezüst kulcs (#184) 4   fáklya (#36) 4   kaja (#2)
1   kötél (#92) 2   rézkulcs (#75) 1   szeksztáns (#32)
Löttyök és porok, tartóstul
1   aranyló ugarhéj (#100) [benne 6 csepp tinta (#101), fér még: 4]
1   fûszertartó (#210) [benne 1 csepp sáfránypor (#211), fér még: 4]
4   huhogó bibe (#332) [bennük 11 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 37]
3   sullár hólyag (#168) [bennük 11 csepp spiritusz (#170), fér még: 49]
7   uzbány csõr (#169) [bennük 3 csepp ugh méreg (#166), fér még: 81]
2   vizestömlõ (#3) [bennük 30 korty víz (#27), fér még: 10]
4   zöld üveg (#82) [bennük 12 csepp ragasztó (#83), fér még: 68]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
4   álompor (#396) 2   dözmöng szív (#122) 8   drótszõr (#37)
1   gromak bõr (#268) 1   kazmár gyökér (#205) 1   kõszem (#304)
1   magszim bél (#103) 1   manifeszt.nyúlvány (#214) 1   móri gyümölcs (#116)
3   óndarab (#85) 4   pirkit (#153) 1   púderkõ (#119)
1   pular kristály (#239) 2   purifikátor háj (#269) 1   raptor karom (#281)
5   rézdarab (#70) 5   sallank karom (#128) 2 + xirnox szív (#213)

Összsúly: 54.81 kgMegterheltség: 58%
GYJ: Legalább 1 arany értékû tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 74 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
4 spiritusz (#170) 3 tüske (#22) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 aranypikkely (#415) 4 kaja (#2) 2 xirnox szív (#213)



E körben tett lépéseid térképe

(127,68) xantusz-kaktusz (#113, belõle készíthetõ: #114), Tharr oltár, vérszomjas csüldõ (#114)
(127,69) xirnoxszal (#122), lápi hajlék (#670)
(128,67) mákrózsa bokor (#55, belõle készíthetõ: #56), Leah oltár, Chara-din monolitja (#534), félelem-járók (#56)
(128,70) nekrofun (#173)
(128,71) xirnoxszal (#122)
(129,66) Chara-din rúnaköve, ryuku légiós (#361)
(130,65) tûzbokor (#35, belõle készíthetõ: #36), Dornodon oltár, 45. jellempróba, kérõdzõ etra (#368)
(131,64) 37. jellempróba
(132,63) márványtorony (#175), Tharr oltár, Chara-din monolitja (#534)
(133,62) amniosz-fa (#202, belõle készíthetõ: #203), Tharr oltár, mûvészi porolit (#720), Bányarigó (4799. kalandozó)

VÁLTOZÁSOK A TÚLÉLÕK FÖLDJÉN A LEGUTÓBBI FORDULÓD ÓTA...

* Hibásan törlõdött eddig az egyszeri direkt FT parancs az olyan kalandozó-kalandozók közötti találkozásokban, ahol az egyik fél láthatatlan volt, és emiatt nem is került sor csatára. Kijavítottuk.
* Boltban EE-vel történõ eladáskor - ha az utolsó paraméterként megadott tárgy nem volt átadható, csak egy hibaüzenet jelent meg, az elsõ és második paraméterben megadott tárgyról semmi. Ilyenkor eladta õket a program, ahogy kell, csak visszajelzés nem volt. Javítottuk.


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.