Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Vérhörgő Mamulut
Küldd el képeslapként!
Vérhörgő Mamulut a Túlélők Földjének egyik nagyhatalmú alakváltó kalandozója. Sokak szerint ezt annak köszönheti, hogy pályája kezdetén rengeteg, pénzért felvásárolt, élő rabszolgát mészárolt le, csupán gyakorlásképpen...
Nézz szét a galériában!
2. Termikrajzás – zárás
XLVI. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés
A Sötétség Kora - helyzetjelentés
XLVI. Alanori Mini Olimpia

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Turbó turbó (581. tudati képesség)
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Aukciós statisztika

A lista folytatása...
HKK online, TF online, Argum City (49)
Épülettervezői pályázat 2. (11)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés (7)
Olimpiák eredmémyei (9)
A Sötétség Kora - retró történelmi esemény (17)
Tavaszi befizetési akció 2024.03.01. (péntek) - 2024.03.18. (1)

További témák...

2024-04-27 22:52:59 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 

 | 1 | 2 | 3 |
Nézet:
A kifejezetten tápot adó jutalomnak szerintem nem sok teteje van. Az emlékérmek jók, de ne adjanak semmire sem bónuszt, csak jelezzék, hogy mennyi pontot ért el a karakter, persze nem kiírással, csak a színükkel, szagukkal, egyéb jellemzőikkel.

Felesleges a tápos karaktereket tovább erősíteni, egy amúgy is direkt táp esemény után. Aki a legjobb lesz, kerüljön be az olimpiai fordulókba, mint díjátadó, így mindenki ismerni fogja a nevét.
 
Valóban, ez nem egy történelmi esemény, hanem nyerstáp. Bár ez alapvető, hiszen így is lett meghirdetve. A nyerstápra meg díjat adni annak aki a legtöbbet tápol?
Az első 3 kapjon élete végéig fordulónként ingyen quwargpörköltet az Alanori Népi Konyhán.

(De nem is merek ideírni már ilyent, mert kapom rögtön a szomszédtehenét...)

Hogy konstruktív is legyek: szeretném megkérdezni, hogy mi is a quwargok célja? Önnön maguk lehenteltetése? Vagy betörnek a városokba? Lesz határidő, amire végezni kell velük? S ha nem, akkor lesz negatív hatása? A varkaudarok jöttek, foglaltak.
 
Tökéletesen egyetértek az elöttem szólóval. Elég nagy táp, hogy rogyásig lesz TP-vel, aki ráhajt erre az eseményre. Elég lenne területenként az első három karit díjazni. Részemről elég annyi medál helyett, hogy kiíródik a karakterlapomra, hogy részt vettem ebben a történelmi eseményben.
 
jutalmat mindenkinek ötletet én nagyon nem támogatom. ebből már elegem van a végzetúrban, ahol CSAK olyan eventet engednek meg a játékosok (!!!), amiből konkrét hasznuk van, meg kapnak érte tápot. anno a legelső quwarg/varkaudar invázióban szinte semmi nem volt a medálon kívül, DE hatalmas táp volt annak, aki csinálta, mivel minden lépésre jött szörny, nem kellett csatamezőzni, és sokkal több tp-t lehetett szerezni vele, mint egy akármilyen nyugati fordulóval. ez volt benne a "táp". most is ez benne a táp. nem hinném hogy kellene bele más is. a nyugati (értsd KT képességek stb) nélküli karaktereim 8-10 mozgás alatt 3-4 szörnnyel találkoznak, ami nem fészek/másznivaló/kutatni való, már az megéri, hogy EGY MEZŐN jön 3 szörny. aki meg mindent feltesz rá, az megérdemli a medált, és így is le lesz korlátozva ugyebár a lépés.
 
Koszonjuk, tenyleg szepen atgondolt, jol kidolgozott otlet.

A lepeskorlatrol, Dess-sel hasonloan valahol en is ugy velem, a 15 kicsit magas:

Isteni esszenciaval lemaradas nelkuli karakternek, heti ket forduloval szamolva, 13 lepes mellett, ez a fordulok tobb mint felet igenyelne. A 7 talan tenyleg tul keves, de esetleg lehetne 15-rol csokkenteni. Masreszt, ha mar teruletenkent korlatolt az esemeny, esetleg teruletenkent lehetne szamolni a lepest... keleten/SF-en csak 10 lepes/kor van. Ryukun 12, SF-en 13.

A fentiektol fuggetlenul, meg a 15 lepeskorlat mellett is nagyon szep, hogy a lemaradasos probleman gondolkoztok, es megoldast kerestek ra! Grat!

Varom az esemenyt!
 
Először is köszönjük a fejlesztési hozzáállást!

Az alap ötlet jó, nekem átgondoltnak tűnik és én a heti 15 lépéssel is ki tudok egyezni. Úgy is fel lehet fogni, hogy ameddig a rajzás tart azt nyomod 1000-el, a terület többi küldetése úgyis megvár, majd megcsinálod őket ha vége a rajzásnak.

Neal ötletét abszolút támogatom, legyenek különböző szintek (keretszámok), amiket teljesítve bárki megkapja az értük járó jutalmat, nem csak az első 10.

És Mcrain ötletét is, miszerint lehetne egy záró esemény (TK) és utána a központok helyein ottmaradna valami tereptárgy, amit a rajzás után is lehetne használni aki akar, persze már mindenféle jutalom nélkül.

Ami szerintem még fontos, hogy úgy legyen megtervezve, hogy ne tudjuk 3 hét alatt bezárni a réseket, mindenki oda tudjon érni és kivenni a részét belőle, akkor is ha nem kezdi el azonnal. Ergó legyen legalább 2-3 hónap átfutása a dolognak. Aki persze nem kezdi rögtön és utána is csak be-be látogat az ne tudja megszerezni a legfullosabb jutalmat.

Falgeron
 
(Dessnek nincs isteni essz-ja, 5-öt kap EXTre, azaz havi 9 forduló , 13 lépés / fordulóval, az havi 117, heti 29 lépés. Az általatok említett 15 lépés elvinné a felét.)


Tehát a játékban előforduló legkevesebb fordulószám/hét mellett is fullos rajzást tudsz lépni ha akarsz. Ez alá már tényleg nem kellene csökkenteni. Nem tartom jó ötletnek elvenni a lehetőséget csak azért, mert valaki sajnálja rá a mozgásait. Ez már olyan szomszéd tehene effekt...
 
Iván, a heti 15 lépésre írtam én a válaszom, no mind1, elbeszélünk egymás mellett.
A heti 15 nekem sok, másnak kevés, ezt akartam írni, hogy 7-15 közé valahova kerüljön.
 
Hozzávetőlegesen úgy számolunk majd, hogy egy nem túl nagy lemaradással rendelkező karakter mondjuk lép heti hármat, és mindegyik fordulójának felét tölti a rajzásban. Vagyis heti 15 lépés.
 
Van egy ötletem a lemaradás gyűjtésedre:
adj maxos játékhetet mindenkinek. vagy lehetőséget játékhetet vennem, itt 950 felett is.
Fordulónkénti 5 lépést nem tudom értelmezni, mert azzal aki lemaradásban van, többet lép rajzásban, mint aki nincs lemaradva...
 
A válaszok a felvetésekre:
A terv mindeképpen az, hogy széles körben kapjon mindenki jutalmat (érmet). Nyilván, aki többet tesz érte, az jobb érmet kap. Nyilván, aki erősebb, az több pontot tud szerezni, de az érme nem lesz sokkal-sokkal erősebb azért... Ne essünk már át a ló másik oldalára, hogy tök mindegy mit csinálsz, akkor is érmet kapsz, és olyant, mint aki sokat tett. Aki éppen átment egy új területre, az nyilván a szélén kolbászol majd, de neki is táposabbak lesznek (remélhetőleg) a lépései, mint a rajzás nélkül. OK, nem fog annyi pontot szerezni, mint a terület csúcskalandozói, de nem lehet minden egyforma...

Hát Dess, rossz hírem van. Vagy gyűjtsd a lemradást, vagy a lépéseid nagy részét a rajzásban kell megtenned. Én amúgy fordulónkénti 5 lépésről beszéltem a rajzásban, ami kevesebb min 50 % egy KF-esnél, de több mint egyharmad.
 
miért kéne ezért (majd)mindenkinek jutalom?
minek kell még ezek után extra táp?
én úgy értelmeztem, hogy ez egy "nem új fejlesztés, de azért legyen mivel elfoglalniuk magukat az unatkozó játékosoknak"-jellegű event lenne.
döntsük el hogy:
1.amúgy is inkább "fun"jellege van a dolognak, (csak 1-2 díjazott lesz, akkor meg igenis ismerjük el a teljesítményét)
2.ahogy DZ írta, úgy meg eleve jobban megéri, mint mást csinálni (akkor vark.invázió-szerű legyen a jutalom, de ne csináljon semmit, mindüssze melldöngető kiírás)
 
Elöször is: nagyon jó! Köszönjük!

Másodszor: Neal ötlete jó, nem a top fix számú karaktert kellene jutalmazni, hanem egy limitet elért csoportot.

Harmadszor: heti lépés a rajzásban, szerencsésebb lenne ha az alap értékekkel számolódna, azaz vegyük alapnak a lemaradás nélküli, isteni esszenciával nem rendelkező, max. 10 lépést megtevő, alap legkisebb EXT-el rendelkező karaktert. Ez havi 4+3 azaz 7 forduló, ami legyen heti 2 forduló. Ha a 2 forduló 20 lépésének veszem az egyharmadát, akkor heti 7 lépést lehetne érdemben eltölteni a rajzásban. Heti 15-öt kicsit sokallnék lemaradás nélkül.

(Dessnek nincs isteni essz-ja, 5-öt kap EXTre, azaz havi 9 forduló , 13 lépés / fordulóval, az havi 117, heti 29 lépés. Az általatok említett 15 lépés elvinné a felét.)
 
Én eleve is így gondoltam, hogy így fog működni, de örülök, hogy Neal leírta.

X pontnyi quwargért kapsz egy csont érdemérmet, Y pontnyi quwargért egy vasat, stb, stb. Ha van rá kapacitás, meg lehet csinálni jópár szintet hozzá (tipp: ŐV-ből lehet lopni hozzá esetleg tárgyneveket), és akkor tényleg van mindenkinek valami kis sikerélmény a végén, egy kis trófea, amit lehet mutogatni még azoknak is, akik lelkesen pofozták a quwargokat, de jobbára azok pofozták őt. A legalacsonyabb szintű érmet már minimális erőfeszítéssel el lehessen érni, de utána meredeken növekedne a szükséges pontérték, hogy a legmagasabb fokozatút már tényleg csak igazi quwarggyilkászok szedhessék ki.

Áfonya voltam
 
Ha úgy lenne megoldva, hogy nem a top 3, top 10 vagy top akármennyi kari kap érdemérmet, jutalmat stb., hanem egy limitet ha elérsz, akkor tuti, hogy megkapod, az biztos sokaknak tetszene.
 
Köszönjük!

Mcrain GN-es ötletét támogatom. A végjátékba be lehetne rakni valami TK-t, aminek a feltétele egy csak a rajzásban megszerezhető tárgy lehetne.

Valami handicap is jól jönne, hogy a korábban említett terület-újoncok se maradjanak le. A legeslegerősebb quwargokat persze így is csak az élen járó karik nyomhatják le, azért ekkora előnyük legyen, az sem lenne jó, ha ugyanazt tudná teljesíteni egy nyomi, mint egy top kari.
 
Köszönjük szépen a fejlesztést, töprengünk majd rajta két szelet bejgli között, januárban pedig újult erővel vágunk neki a quwarg-ölésnek.
 
Először is, szenzációs! Köszönjük!

Másodjára az jutott eszembe, hogy aki egy területen kezdő, annak az említett pontozással nem lesz esélye jutalmat szerezni. Az nyilvánvaló, hogy megéri majd az időarányos maximumot lépni a rajzásban. Képzeljük el a rajzást céltáblának (kívül 1, belül 10 pont egy szörny) Aki sugárirányban lép, mert unottan, thargodan amulettel, DVK-val, katalizátorral öli a normál (nem rajzós) quwargokat, az 10 lépés alatt 55 pontot gyűjt. Aki körív mentén lép, mert ennyire képes, az 10 lépés alatt 10 pontot szerez.
Két-három hét alatt hatalmas különbség lesz a két karakter között, hiába szentelnek ugyanannyi figyelmet az eseménynek.

Mondhatnék neveket, hogy így kik fogják hordani a legszuperebb emlékérmeket. Akik jelenleg is brutál erősek. Szerintem valami tápfaktorral fordítottan arányos súlyozás kellene, ami tényleg egyenlő esélyeket biztosít.
 
"Tehát a "hagyományos" quwarg rajzás lesz, vagyis minél közelebb mész a középponthoz, annál jobban felerősített quwargok jönnek majd"

tehát nem dől össze a világ ha csak a szélén kolbászolsz és lenyomod az alig erősített quwargokat, a számlálód nőni fog a trezsört megkapod. gyere nyugodtan KFre, a leírás szerint ez mindenkinek megfelelő kihívás lesz.

THX!
 
Terveim szerint at szeretnek erni meg ebben az evben KF-re, de meg egyaltalan nem vagyok kesz KF-re (hianyzo Zekhartax kopenye, ejsotet remcsizma, 0 ganuid oles).

Kizarolag az uj taus varazslatok miatt mennek at (illetve a varosi teleport III miatt elsosorban).

Akkor elvileg en a KF-es rajzasba lennek besorolva ha jol ertem a leirast, amihez igy valoszinuleg szagolni sem tudok majd? Vagy lesz valami buhera a karakter szintjevel is?

Azert kerdem, mert ha igy nem tudok reszt venni a ryukus rajzasban akkor sajnos halasztanom kell a KF-re utazast (mar csak egy labirintus hianyzik hozza, plusz be kell jutnom a csaszarvarosba ami szinten egy labirintusra van).
 
 | 1 | 2 | 3 |
Nézet:
Hírek, újdonságok, változások | Szavazások

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.