Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
A Hóvihar időszakáról
Küldd el képeslapként!
"Vacogó érzés volt ma reggel tábort bontani, valami megváltozott. Az időjárás, mintha megbolondult volna, kifordult önmagából. Hó esik. Olyan dermesztően hideg van, hogy a leheleted minden szusszanásodkor meglátszik: valami megváltozott." - ébredés a Nagy Hóvihar beköszöntének reggelén
Nézz szét a galériában!
2. Termikrajzás – zárás
XLVI. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés
A Sötétség Kora - helyzetjelentés
XLVI. Alanori Mini Olimpia

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Turbó turbó (581. tudati képesség)
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Aukciós statisztika

A lista folytatása...
HKK online, TF online, Argum City (49)
Épülettervezői pályázat 2. (11)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés (7)
Olimpiák eredmémyei (9)
A Sötétség Kora - retró történelmi esemény (17)
Tavaszi befizetési akció 2024.03.01. (péntek) - 2024.03.18. (1)

További témák...

2024-04-27 16:55:46 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 

 | 1 | 2 | 3 |
Nézet:
Köszi srácok, elég lesz már a "beszólogatok másnak" típusú hozzászólásokból. ki kért meg rá téged is? én a quwarg rajzáshoz szóltam hozzá, hogy a 3 szörny/mező ALAPBÓL (értsd: mindenféle hókuszpókusz nélkül) elég jó, mert ALAPBÓL (értsd: mindenféle akármi nélkül) nem jött szörny 5 lépésen keresztül. erre elkezdte Tcsk, most meg te. ki a franc sírt nektek? ki a franc sírt bárkinek is? leírtam egy tényt. ennyi. semmi közöd nincs hozzá, hogy nekem jó e a fordulóm, vagy nem, vagy össze tudok e rakni egy jó fordulót, vagy nem. ebbe a topicba szólt be Tcsk is, meg te is, legközelebb írd te is pü-ben, és akkor nem lesz tele off-fal! kösz!
 
Kicsit sok lesz itt az OFF, szerintem ez inkább a sírok mert nem tudok összerakni egy jó fordulót fórumba való, bocs.

A.
 
köszi mindkettőtöknek. sajnos - mivel nem A-B fordulót lépek- nem jut minden fordulóban lépésszám odateleportálni, és visszalépni, de ha igen, akkor használni fogom. ezek szerint viszont kötelező, mert ha nem használom, akkor nem találkozom szörnyekkel...
 
v 96 142 61
be 833 209


Ezt pl. a saját két kezemmel (természetesen a társaimmal karöltve) építettem nektek. Természetesen a használata nem kötelező
 
Megoldás:

v 96 142 61
be 833 209

És máris került rád egy vadászat, így mindenhol jön 1 szörny. További kellemes kalandozást!
 
Bocsáss meg, de ezek a lehetőségek számodra is nyitottak. KT-t sem kell váltanod, sőt semmit sem kell tenned, és a következő fordulódban, a megfelelő parancsok kiadásával már használhatod is őket. Némelyiknek semmilyen feltétele nincs, másokhoz fel kell használni némi erőforrást. Csak utána kell járni.
 
OFF

én nagyon örülök neki, hogy te tele vagy lehetőségekkel, tele vagy tápos KT és/vagy egyéb képességekkel, amikkel tudsz szörnyeket generálni. nekem nincsenek ilyen remek lehetőségeim. muszáj voltam lépni 5 mezőt simán. nem volt közben csatamező, másznivaló, és nem volt egyéb kutatni való sem. sajnos nem mindenhol van tápsor, amin el lehet tölteni 100-1000 fordulót, és van olyan játékos is, akinek nem feltétlen A-B forduló az élvezet. örülj neki, hogy tápos vagy, és tele vagy jobbnál jobb lehetőségekkel. használd is ki, amíg tudod...
 
Igazad van abban, hogy változtak a dolgok. Viszont ti is sokat változtatok, nagyon pozitív irányba, már amit mostanában látok, ezt az alapján mondom. Amit elsőre kiírtál az tök ötletes volt, sok átgondolt dologgal, szerintem ne hagyd, hogy eltérítsenek tőle, ha bekerül a játékba úgyis örülni fognak neki Aki pedig nem tartja elég táposnak majd csinál mást, úgyis jött sok új lehetőség.
 
Heti mozgásmennyiség a rajzásban: Úgy gondolom, hogy ha valaki nem lép annyit 1 hónapban, mint ahány játékhetet kap egy hónapban, azt nem tudom sajnálni. Aki lép, és eredményt akar, az lépje le minden lépését a rajzásban. Ahogy írták is, a többi dolog megvár. Akinek lemaradása van, az nyilván kevesebbet fog egy fordulóban a rajzásban tölteni, de ha nem lenne esemény, a lemaradók amúgy is többet lépnének, így az egyéb dolgokkal is többet foglalkoznának.

Én is hasonlóképp gondolom. És azt se felejtsük el, hogy mit készülünk lemodellezni. Nem szállingózás, itt-ott megjelenés, hanem RAJZÁS...
 
a legutolsó fordulómban egy sima arénázás után lelépett 5 mozgás alatt 1 darab szörny sem jött (keleten). ennél azért kicsivel táposabb lesz a mezőnként 3 quwarg...

Lehet szörnyeket generálni, a játék ad rá lehetőséget bőven. Az, hogy valaki nem él ezekkel a lehetőségekkel, nem a játékrendszer hibája...
 
Tápfaktor: Én akkor leszek elégedett, ha úgy lőjük be az esemény tápfaktorát, hogy a TOP kariknak, esetleg annak szánt üstökösöknek nem lesz táp, de egy átlagos karakternek pont olyan tápos lesz, mint egy normál másik forduló, vagy annál egy picit jobb.


a legutolsó fordulómban egy sima arénázás után lelépett 5 mozgás alatt 1 darab szörny sem jött (keleten). ennél azért kicsivel táposabb lesz a mezőnként 3 quwarg...
 
Hát, tényleg kezdem úgy érezni, hogy soha semmi ne jó...
Nincs jutalom, táptalan az esemény? Sír az egyik oldal...
Van jutalom, tápos az esemény? Jön a másik oldal...

Char-Lee: Értem, amit írsz, de lássuk be, hogy a TF-esek többsége nem marad nyugaton az idők végezetéig szerepjátékos szempontból, mint te. Ergó az ő tápigényük is nagyobb.

Tápfaktor: Én akkor leszek elégedett, ha úgy lőjük be az esemény tápfaktorát, hogy a TOP kariknak, esetleg annak szánt üstökösöknek nem lesz táp, de egy átlagos karakternek pont olyan tápos lesz, mint egy normál másik forduló, vagy annál egy picit jobb.

Heti mozgásmennyiség a rajzásban: Úgy gondolom, hogy ha valaki nem lép annyit 1 hónapban, mint ahány játékhetet kap egy hónapban, azt nem tudom sajnálni. Aki lép, és eredményt akar, az lépje le minden lépését a rajzásban. Ahogy írták is, a többi dolog megvár. Akinek lemaradása van, az nyilván kevesebbet fog egy fordulóban a rajzásban tölteni, de ha nem lenne esemény, a lemaradók amúgy is többet lépnének, így az egyéb dolgokkal is többet foglalkoznának.

Igen, hosszú időre tervezzük az eseményt, nem három napra.

A rajzás lezárása még nincs eldöntve, de látom, itt egyesek már kezdenek átesni a ló túloldalára. Nem fogjuk azért túl bonyolítani. Sajnos a TK-s befejezés sem lesz megoldható, nagy valószínűséggel.

Jutalom: Látom, már kezdenek jönni az ötletek a bonylultnál byonolultabb dolgokra. Higgyétek el, nem azért tervezek sima, kis bónuszt adó érmeket, mert nem tudok jobbat kitalálni...

NaUgyanKI: Az 1. pontot megfontoljuk. A 2. pontot így is terveztük.
 
Én valószínűleg kimaxololm a lépéseket a rajzásban, és mivel a hajózásra készülök, valószínűleg nem is fogok rosszul szerepelni a keletiben, de én is a dicsőségben mérhető jutalmat preferálnám, nem a nyerstápot.

Amúgy is olyan kiábrándító már, hogy a karakterek leírásánál a második sortól nem tudom követni, milyen tárgyai vannak a szembejövőnek...
 
Kristályrendet, de csak az, aki legalább 1-et "rombolt" a gonosz oldal egyik tornyába. Talán 10-et kellett rombolni a toronyba, hogy ledőljön, de lehet csak 5-öt. Nem emlékszem, nagyon régen volt.
 
A toronyháborúnál a jó oldal kapott valami jutalmat.
 
Volt ám egy korábbi varkaudar invázió is, amit még Sistergő Pumpa (a klasszikus irodalomban Sister O'Pump, ha jól emlékszem), amelyben a varkaudar sereg nagy erőkkel vonult a helytartói városok felé, és lehetett őket ütni, illetve be lehetett állnia a seregükbe.

Azt hiszem, ehhez az eseményhez kapcsolódott valahogyan a zan-indukátoros móka is, de már ebben nem vagyok biztos. Amikor ez az event ment, akkor én még a kisvárosoknál jártam, ergo: kimaradtam belőle.

Ennek az inváziónak emlékérmei voltak/vannak, ha jól tudom három fokozatban, és a bolti vásárlásoknál adnak kedvezményt.

Volt egy alkalom, amikor pedig Borax-ot kellett keresni, mert eltűnt, és Éjmágus ült a trónjára. Ebből szintén kimaradtam.

Ennek a jutalmáról nincs pontos ismeretem, talán táborozáskori extra szöveg lehetett, hogy a Király fogadja a kalandozókat? Nem tudom, de semmi komoly, szerintem.

Aztán volt egy esemény, ami nem annyira történelmi, de fontos. Sutor Kragoru összegyűjtött néhány kalandozót, és megidézte az északi tűzsárkányt. Ennek a jutalma a néhány kiváltságosnak mágiapontokban adatott.

Aztán volt egy esemény, amikor Dögvész a libertani fény szentélyét a Rothadás szentélyévé változtatta (ha jól emlékszem, ez valamikor úgy 95-96 táján lehetett).

Ha jól tévedek végül Jerikó ölte meg Dögvészt... Javítsatok ki, ha tévednék. Ennek annyi volt a jutalma, hogy visszaváltozott a szentély a fény szentélyévé.

Aztán kimaradt a felsorolásból az entitás legyőzése project, amelynek kapcsán a játékba került a tudati képesség-fa. A kalandozóvárosok felépítése, mind nyugaton, mind a Csatorna partján, mind pedig az SF-en. Bár ez utóbbiak valóban csak nagyon nagy jóindulattal nevezhetők történelmi eseménynek.
 
Igaz, igaz. Drónkeselyű Kicsit régen volt már...
 
egyetértek. bár a drasmólyom az drónkeselyű volt.

az első invázióhoz én nem nagyon értem oda sajnos, de azt láttam, hogy mennyire felturbózta (főleg az ütőfegyveres) karaktereket. sajnos amiről te írsz, már nem nem nagyon létezik. csak ilyen fogalmak mennek, hogy "érdemes", meg "optimális", meg "megéri".
 
Olvasom itt a hozzászólásokat, mert teljesen felvillanyozott, hogy lesz megint történelmi esemény. A hozzászólások alapján viszont úgy érzem, hogy ez nem esemény lesz, hanem csak egy új ideiglenes táphely. Ennyit fordulot volna a világ? Régen az esemény arról szólt, hogy ha részt akartál venni benne, akkor mindent félretettél és az eseményre koncentráltál, új színt hozni a játékba. Nem ilyen szempontok voltak, hogy lehessen mellette táphelyekre járni, mindenki kapjon érte valamit és hasonlók. Leírom személyes tapasztalataimat korábbi eseményekről:

Chara-din
Azt mondta a KT, hogy nem szeretjük Chara-din-t, küzdünk Ghalláért, ezért úgy éreztem, hogy kötelességem mindent megtenni. Levélben játszottam még, 9 napos játékhéttel. Az esemény alatt azt se tudtam mit kell csinálni pontosan, teszem hozzá, sokan mások sem. Több mint 20 fordulót köröztem a drasmólyom (nagyon levert, elment fordulónként 2 GY 40) és joviális mikroszockók között (emiatt lett szúróm), hogy tegyek valamit Ghalla megmentéséért. Utólag kiderült, hogy a feladat az lett volna, hogy Thuarghant idomítsunk, de nem számít, én küzdöttem. Nagyon élveztem!
Jutalom: SEMMI

Toronyháború
Az élvonaltól lemaradva, még csak a 100-as koordináták környékén kószáltam, így kellett még 20-30 mezőt keletre menni, hogy résztvehessek benne. Ismét a KT miatt tettem, meg volt mondva, hogy a jó oldalon állunk. Mondanom sem kell, hogy a szörnyek is megvertek és a kalandozók elleni harcban se tudtam sokat tenni, de ott voltam és büszke voltam arra, hogy azt tettem, ami a KT-m hírnevét növelte.
Jutalom: SEMMI

Quwarg rajzás
Ismét nem tartoztam azok közé, akik le tudták verni az erősebb szörnyeket, voltak olyan szörnyek, amiktől még a külső körön is megfutamodtam. A tudatot szerettem ismét, hogy valamiben segítem a kalandozókat. A mai napig ott van minden karakterem karakterlapján, hogy mennyi quwargot ölt meg.
Jutalom: kiírás a karakterlapon

Jégvihar
Ekkor már elég aktív játékos voltam, sokat IRCeltem és sok információ eljutott hozzám. Épp volt lemaradásos karakterem is, így nagyon aktívan részt tudtam venni a kutatómunkában. Élvezetes volt, hogy végre fedezhetek fel dolgokat, valamit én találhatok ki, csinálhatok meg elsőként. Nagy varázsa volt az eseménynek, hogy nem volt előre megmondva mi a feladat, ki kellett találni.
Jutalom: 1% halhatatlanság

Varkaudar invázió
Először a jó oldalra álltam, aztán rájöttem, hogy a másik oldal győzelme több újdonságot hozhat a játékba (új város), így a varkaudarokat támogattam. Bevontam azokat a karaktereket is, akik évek óta álltak és így 3 karakterrel is legjobbak között lehettem. Sajnos pont az a karakter kapta a pusztító lándzsát, aki azóta se lép, az aktív karakterem pedig egy varkaudar dragnittal lett gazdagabb, aminek a +5 maxep-je a 2000 maxep mellett elég karcsú
Jutalom: varkaudar dragnit, pusztító lándzsa, új város
 
A keleti raj elhelyezésénél kérem figyeljetek arra, hogy az elhelyezése olyan kariknak is könnyen megközelíthető legye, akik még nem ismerik a tiltott teleportot.
 
Remélem, hogy így lesz, így én is hozzá tudnék szagolni. Köszi.
 
Elvileg, ha a rajzás szélén mozogsz, akkor ott helyt tudsz állni. Majd tesztelgetni kell, hogy meddig bírod.
Gondolom a szélén királynő, élőholt quwarg, harcos és hasonlók lesznek, beljebb parafenomén, ősmágus, stb. és a belsejében lehet találkozni az ikerboly lakóival (persze ezek keleten értendők, és egy kicsit fel lesznek turbózva).
 
Frissen átúszottként mik az esélyeim?
Ettől függetlenül ott leszek, míg meg nem döglik az összes...

Will, egy bunkó
 
Azt azért szeretném hozzátenni, hogy quwargozni egy élkarinak nem táp. Ha minden lépésemet ott lövöm el az 39 szörny (nincs dvk, nincsenek katalizátorok). Ehhez képest egy "átlagos" fordulóban 75-80 szörnyet simán leütök, ha kioptimalizálom többet is. Tehát szerintem ha az élkarikat nézzük, biztosan nem fogják 1000-el tolni a quwargokat, mert aki optimalizál annak egész egyszerűen nem éri meg, aki meg szerepjátszani akar, annak hajrá! Ez sima matek, egy élkari azért tart ott ahol, mert mindig a legoptimálisabban próbál lépni. Így szerintem nem kell attól tartani, hogy a top karik elviszik a top jutalmakat, mert azokat azok kapják akik igenis odateszik magukat, ők pedig meg is érdemlik.
 
Bevallom, nem biztos, hogy jelentős mértékben részt fogok venni a második quwarg rajzás visszaszorításában - egyéb okok miatt.
Hozzászólásom inkább - a sikert megelőlegezendő - a majdani jutalmakra irányul.
Magam részéről azt gondolom, hogy aki kiveszi a részét a küzdelemben, az igenis kapja meg a jutalmát; mégpedig adott esetben bónuszokat is adó tárgyjutalmak (pl.:érdemérmék) keretében. Miért?! Mert igenis megérdemli minden kalandozó, aki veszi a fáradságot, hogy ezzel töltse drága TVP-jeit. Jó, tudom, hogy TP-ben is szépen hoz a konyhára az akció, de miért baj az, ha valahogy érdemben is kifejeződik a rengeteg ráfordított idő. Az sem lehet gond, hogy mindenki az aktuális lehetőségeihez mérten gyarapszik... Én úgy vagyok vele, ha majd megérdemlem, akkor kérem a leginkább megfelelő jutalmat és nem előbb.

Az a baj, hogy amikor attól félünk, hogy a másik extra tápra tesz szert, azzal velünk szemben kerül előnybe; holott az egymással folytatott kakaskodásaink jórészt csak az Olimpián valósulnak meg. Normálisabbaknál... Na, nagy bumm! Egyébként ott is lehet korlátozni az egyes karakterek által felhasználható bónuszok mértékét és akkor nincs jelentősége a "Karácsonyfa" effektusnak sem. Annyira... Talán... Vagy mégsem...?!

Igaz; a saját nevemben beszélek, amikor azt mondom, hogy az igazi verseny nem egymás ellen folyik, hanem az egyre nagyobb kihívásokkal/küldetésekkel/szörnyekkel szemben. A játék célja: a fejlődés; a sikerélmény és a szórakozás. Az igazi küzdelem: az aktuális lépcsőfok (pl. labirintus, csatamező, isteni- és egyéb küldetések, stb.) sikeres megmászása/teljesítése.
Ha az egyik játékostársunk jobban fejlődik, mint pl. én, az nem gond; sőt! A lényeg, hogy jól érezzük magunkat az optimalizálások mellett; adott esetben megfűszerezve lehetőségek szerint egy Ghalla-kompatibilis szerepjátékkal.
Csak a saját eredmények számítanak és az érte járó pluszok, amikkel újabb kihívás válik elérhetővé...

Jó, befejezem a "Hegyi Beszéd"-et, mert a végén túlságosan sok lesz belőlem: a játékosból.
Szóval örülök, hogy Dani Zoliék megtesznek mindent azért, hogy a TF fénye ne fakuljon és mindig legyenek új kihívások számunkra és a karaktereink számára.

Csak ennyi akartam mondani...

Gács László
 
Én nagyon szeretnék medált kapni a quargok öléséért, de szerintem is jó volna, ha csak színe lenne, tápja nem.
Bőven elég, ha szerzek egy "csiszolt üvegmedált a quarg ölését" ami ennyit ad, hogy jól büszkélkedjek vele. A legtápabbak/eltökéltebbek szereznek egy el-nem-múló érdemérmet, a többiek meg alacsonyabbat, mégsem nyílik tovább az olló.

Köszönjük a fejlesztést! Én személy szerint nagyon örülök neki!
 
A quwarg "rabszolgás" jutalmat kifejezetten ellenzem. Védjegyes.

Más oldalról -bár nekem is jó lenne egy +sokmindent adó medál- a jutalomnak nem kellene másnak lenni, mint annak, hogy a karakter egy másikkal való találkozáskor elhenceg a hőstetteivel. Mint a különböző "megszólal" típusú képességeknél.

Itt szinteket belőni, hogy "sajnos én alig öltem pár quwargot", aztán "nem volt rossz, de lehetett volna jóbb is", míg a legfelső szintem "kiscsávó, hol vagy te hozzám képest?" .

A 15 lépést én is sokallom. Egy hónap egy hetén egyet, a többin kettőt lépek. Két, egy héten kapott fordulómban 26-t. Két forduló alatt marad 11 egyéb lépésem, ami azért kell is.

Szerintem a 10, max. 12 lenne a jó választás. Ha nem, akkor is ott leszek az első sorban
 
Jön a sokmillió éhes csáprágó, mindent lerágnak, felzabálnak, lerombolnak. Amerre vonul a raj, semmi nem marad meg, mint egy sáskajárás során, csak ez rosszabb, mert itt egyes sáskák kamion nagyságúra is nőhetnek...
Simán el tudnám képzelni, hogy a rajzással érintett mezők kiégett pusztasággá változnak (hajrá Sheran papok, úgyis annyian vagytok, mint a szemét, lehet öntözni, kaptok érte papi hitet, fiúk még talán egy pipát is fűevő Anyátoktól).

Áfonya
 
Üdv All!

Az előttem állókhoz hasonlóan köszönjük a lehetőséget!
2 javaslatom lenne a dologgal kapcsolatban:

Az xyz által felvetett problémára lehetne az a megoldás, hogy aki kisebb szintű területre megy inkább quwargozni az arányosan kevesebb pontokat kapjon DE kapjon. Pl.: aki a KF-et megjárta az a KF-es quwargokért 1:1-ben kapják a pontot de ha vissza megy keletre akkor már csak 1:2 ha a ryukusat akkor 3:4 arányban. Ha egy ryukus megy vissza keletre akkor 2:3. (Értsd a főterületével osztva az a terület amelyikre visszakódorog). Így akik csak átpottyannak KF-re Ryura a varikért még azok is vissza mehetnek és zúzhatják a dögöket.

A másik az az elhelyezés: sztem minden területen úgy kellene belőni az epicentrumot, hogy az közel (ne pont rajta) legyen valamely városhoz. Ez sokat segítene, mivel a tiltott megmaradna. KF-en lehetne az Ó-elf város közelében (itt nincs rom tehát nem lenne dupla táp) Ryun kihalt városban vagy a másik kis város környékén Keleten pedig akár Alanort is betámadhatnák a kis ízelt lábúak...
 
Javítom magam, hogy egyértelmű legyen. Ne +x maxép és +y tul legyen ezért a jutalom.

Ilyesmikre gondolok, hogy az egyik medál 0%-ra csökkentené az alkímiázó üst hibázási lehetőségét nem átadható tárgyaknál is, a másik medál hatására az aranytermő láda 100%-os lenne (nem vernek át a boltosok), a harmadik helyettesítené a quwarg teleportgömböt (térváltót), a negyedik helyettesítené a mentát koronát, az ötödik egy quwarg rabszolgát adna (egyedi hátas, málhás), és így tovább, számtalan ötletem lenne még. Legyen a legfrankóbb karaktereknek előny, mert megkönnyíti az életet, de nem direkt statisztika tápolás.
 
 | 1 | 2 | 3 |
Nézet:
Hírek, újdonságok, változások | Szavazások

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.