Vissza a Főoldalra
 
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett

Karakterválasztás
Új karakter
Statisztikák
Fórum
Chat, üzenõfal
1. Játékos oldal
2. Játékos oldal
Rövid leírás
Gyakori kérdések
Tippek és trükkök
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Egy pár krakoch csizma
(Ősök Városa varázstárgy)
Küldd el képeslapként!
A krakoch csizma egy vibráló energiából készült lábbeli - nem valószínű, hogy sokan hordanak ilyet. Megszerzése gyakorlatilag lehetetlen, hiszen egy olyan teremtmény holttestén vezet át hozzá az út, amely immúnis mindenre, vagyis gyakorlatilag sebezhetetlen.
Nézz szét a galériában!
106.szint (20)
Ghalla Története (1)
Vén Golod meséi... (37)
Milyen fejlesztést szeretnél látni a Sárkányölőn? (928)
VAlami BUG lehet (565)
A kalandozás is lehet kemény... (472)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:







Utoljára ezt küldték:
Az elfekről általában
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Pókerjáték
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
Ajánlott böngésző, felbontás:
Internet Explorer, 1024x768
 
  ... | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | ...
Nézet:
frissítés gombot a fórumon
 
Sajnos nem volt odaírva (most sincs) a szívósságra,hogy mennyi sebzést csökkent körönként,de ha ott lenne,hogy 2,szerintem senkinek sem lenne rajta 1 pnot sem.
 
Sziasztok!!

Ha lehetséges megvalósítani szeretnék egy kitartás nevű szakértelmet javasolni. AZ értelme, a haszna igen egyszerű lenne, mégpedig a szintjének megfelelő mértékben a sárkányölők bizonyos harci körrel tovább bírnának kűzdeni és az ellenfelüket is addig ott tartani.

Üdv: Celeborn
 
szerintem olvass vissza egy picit...
Tudod..már az is megnyugtatna néha, ha legaább veszitenék...
Egyépként tegnap óta nem szaladtt el hála istennek senki.Pedig a karik nem változtak,sem skillben,sem unitokban.Ebből is látszik hogy random az egész.....ennyit a handabandáról.
 
Persze, hogy tudnad befolyasolni azt, hogy leygozod-e a szornyeket. Ha nem csak a handabandazason jarna az eszed.
 
Nem. Miert nem tartalekoltal? Miert nem olyanra raktad ami jo? A skillpont eseteben teljesseggel ertheto a ragad/tapad effekt.
 
Kérlek, nyugodj meg.
Mond el a karaktered felszerelését / módosult adatait.
Akkor kiderül hogy mi a baj :P
 
Természetesen tisztában vagyok vele hogy egy ilyen játékot megcsinálni mekkora meló.Ugy hogy amellett hogy szapulom a készitőket azért hogy tojnak a fejünkre és nem figyelnek magára a játékra,teljes tiszeletem az ővék.
Természetesen e mellet bekaphatják))

Hidjétek el nem csak a levegőbe dumcsizok hiszen én is valahol fejlesztő vagyok ha nem is egy ilyen játékban.Aki nem hisz járjon utána)

http://www.3dmagic.hu/magicbox/onlinerpg
 
Egyetértek.
 
Lehet olyat összehozni hogy a felszerelések miatt 75%ban elfussanak a teremtények?Hm....ez érdekes..ilyenről meddig nem olvastam a faq ban..de még utalás sincs rá.
Ráadásul az is érdekes hogy a ez nem egy karinál fordul elő hanem mind a 4 nél!Ahol ugye más más tárgyak vannak.
Tudod az a probléma hogy ezt nem NEKÜNK kellene kitalálgatni és felfedezgetni hanem a készitőknek kellet volna(ha nem is teljes leirást)utalni legalább rá.
Értsétek meg nekem az a bajom hogy miközben nekem kihullik a hajam,ők még arra sem méltatnak(ha már vátoztani nem vátoztatnak) hogy LEGALÁBB belolvassanak a forumba...
Olyan ez mint megszülni egy gyereket és badni az intézetbe.Megcsináltam de nevelgetni nem fogom....
 
Engem nem zavar. Nem ismerek olyan RPG-t, sem számítógépeset, se "hagyományosat", amiben vissza lehetne bármit is osztani.

A matekot "elfelejtheted", de utána sem fogod tudni helyette a kémiát...
 
Senkit nem zavar rajtam kívül,hogy nemlehet a skillpontokat visszaosztani? Szerintem ez egyáltalán nem fair,én pl. 3at raktam szívósságra,de már 1et sem raknék,ehez képest az sincs odaírva,hogy mennyivel csökkentia sebzéseket..
 
Írd le hogy miket használsz és akkor kiderül miért van 75% os döntetlened.
 
Ez szerintem is jóóó lenne, mert sokkal egyértelműbbb lenne, nem kőne tippelgetní! (a nyelvtan az erőssegem!)
 
Ez is hűen mutatja mennyi randomot tettek a játékba....
Azért azt megkérdezném hogy vajon mit cseszhettem el?
Ezt csak azért kérdezem mert ha valaki tud esetleg olyan szett,esetleg skill kombinációról ami miatt a teremntmények elszaladnak akkor szépen megkérném szoljon.(bár ezt kétlem..)
"Attól hogy nem vagy képes jól stratégiázni és értelmezni a játékot, nem a beholdert kell anyázni."
Felfogtad hogy mit irtam?Szerinted azt hogy a teremntmények elszaladnak,én tudnám bármiben is befolyásoni?Bár csak igy lenne..Mert akkor nem is balhéztam volna.
Mellesleg a legkissebb karim 16.szintü. a legnagyobb pedig 18



Egyépként meg igazatok van... minek töröm én itt magam?A készitők ugy is szarnak a fejünkre.
 
Akkor valószínűleg te csesztél el valamit nagyon, eddig egyik fórumozónak sem akadt ilyen gondja, csak a későbbi szinteken előbukkanó szilmillekkel, de ez most nem számít.

Attól hogy nem vagy képes jól stratégiázni és értelmezni a játékot, nem a beholdert kell anyázni.

Javaslom, hogy öltözz támadás bónuszra....
 
Nahát nahát én nemigy képzeltem el a Télapót)

Ja és nekem nincs nagy gondom de ettöl függetlenül Neked lehet.Bár én még csak 16-os vagyok(bár mingyá 17es ha lejáccanám a cselekvéseim) )
Én nemnagyon töröm magam,egyszer vagy 2szer irtam ide.Ha nem fejlesztenek hát nem.Pedig jo lenne,bár egyszer ugyis eljön az ideje.Ja és ez ingyenes játék ahogy hangoztatták.
 
Hi all!! Lehe, hogy ezt már mondták egy páran, de azt nem lehetne megoldani, hogy a tapasztalati pontot lehessen számmal is jelölni???
 
Melött még nekem támadna mindenki hogy kicsit csunyán adom elő....
Gondoljátok végig hogy eddig mindenki kedvesen szerényen kulturáltan probált hozzászolni ha valami gondja volt,mint ahogy én is.De semmi válasz...
Ismeritek a közmondást:Ha nem megy szépen....
Ha igy sem hajlandóak egy picit odafigyelni ránk akkor benyelhetik.
 
Na ez meg a másik...
Mi van vazze?Senki nem olvassa a játékosokon kivül hogy mi zajlik egy fórumon?
HÁLÓÓÓÓÓÓ...HÁLÓÓÓÓÓ..kedves készitők nyaralunk?
 
Előre is elnézést kérek a ronda és "kissé" alpári megfogalmazás miatt.Bár nem szeretem ismételni önmagam de.....
Egyre inkább kezd felállni a hátamon a szőr a játék kibaszott fasságai miatt!!!!!!
Egyre többet futnak el a teremtmények..74 cselekvésből 20!!éritek..20 nál kaptam TP-t!!!!A többinél se TP,se tárgy csak a levert HP!!!
A fasz kivan kedves készitők!! Csináljatok már valamit ti szerencsétlenek ezzel a randomizált hülyeséggel mert kitépem a hajam!!!!
 
Hétvégén kényszerhelyzetben ki kellett próbálnom otthon a modemes kapcsolatot szeretett matávunk ingyennetszolgáltatásával együtt, és egy 33,6 k-s modemmel semmi gond nem volt a tombolással. Egy perccel se tartott tovább lelépni 5 tombolást, mint a kollégiumi issszonyatgyors neten.
 
99 rúnakulcs vásárlásakor 9900 aranyat fizettél.

Na, az tenyleg jo lenne, hogy ha ilyen tetelnel nem tartana ezer evig felvinni eddig a szamlalot. Amugy 99 fole nem megy.
 
ja meg azt felejtettem még ki, hogy lehetne a játékban piac, ahol több pénzért lehetne eladni a tárgyainkat. Ez mondjuk előhozza a saját karaktereink segítségét, de akkoris átgondolhatnák a fejlesztők, ha olvassák a fórumot.
 
Hát szerinem lenne még mit fejleszteni a játékon. Többek között ha a boltban be lehetne írni, hogy hány cuccost akarok venni, mert az elég necces, hogy kb 30 db. tolvajkulcsot veszek egyszerre. Aztán a mágia tényleg jó dolog lenne. A tombolás és egyéb időfüggő skillek pedig nem okék, mert aki 56 kbps modemmel játszik, az ugyebár nem tudja olyan jól kihasználni ezeket.
 
Nincsenek fejlesztők, sajna. Az ötlet jó, de ennél egyszerübb dolgok sem valósultak meg melyeket könnyebb lett volna leprogramozni. Talán 50. szint felett, ha még lesz akkor aki játszik. Mert addig változtatni nem fog senki rajta. Nem ide tartozik, de talált valaki tárgyat a 21.szinten?
 
Éppen azért nem akarnak a fejlesztők klánokat, mert akkor a klántagok valamelyest előnyben lennének a klánon kívüliekkel szemben. Szerintem a klános dolgot minden fennakadás nélkül meg lehetne csinálni úgy, ahogy leírtam. (mondjuk abban is wan valami, hogy úgy is meg lehetne csinálni, ahogy Te leírtad, csakhogy cegény fejlesztőknek bizti nincs idejük végiggondolni, hogy mijen következményekkel járnának a változtatások). Ha viszont az erőegyensúlyban gyakorlatilag semmi sem változik, akkor minden gondolkodás nélkül meg lehetne valósítani az ötletem, hisz ezzel csupán légkört teremtenek a Sárkányölőnek.

By: Lord Raptor
 
Nem lehetne a boltban abc sorrendet,illetve ár szerint csoportositani,sorbarakni a dolgokat?
 
szerintem, ha nem kapnánk klánokban kézzel fogható előnyöket, akkor úgy igazából nem sok semmi értelme lenne az egésznek. Jó lenne úgy megoldani, hogy például egy szakértelmet csak az egyik klán vehetné fel, vagy lennének közös tudati képességek, mint a TF-en(nem kell feltétlenül KT-s képesség, de lehetne hasonló...a félreértések elkerülése végett...)
 
Klános ötlet, és bár nem akkora szám mint ahogy ti várnátok a klánt, viszont TALÁN elég egyszerű ahhoz, hogy betehessék, naszal:

Ha egy kari elér egy bizonyos szintet, akkor befizethet egy bizonyos (még találgatásokba se merek menni hogy mennyi) aranyat a "közigazgatásnak", és alapból találni kell még magán kívül egy meghatározott létszámot, akik úgymond "alvezérek lesznek) és így létrehozhat egy klánt. Ez a klán nem áll másból, mint egy menü, ami alatt találhatók a klánok nevei, és a klánok nevei mellett a taglétszám (esetleg részekre bontva: hány barbár, hány tünde, esetleg átlagszint etc..), és ha tartozunk valamelyikbe, akkor rákattintva a nevére beléphetunk egy oldalra, ahol a tagok, alvezérek és vezér nevei vannak felsorolva (tehát az egésszet véghez vinni nem egy nagy was ist das). A klánvezér veheti föl és rúghatja ki az alvezéreit és a síma tagokat (maximum meghatározott számú alvezér lehet). Az alvezérek vehetik fel az új tagokat (épp ezért fontos hogy a fővezér teljességgel megbízzon alvezéreiben). A felvételnek a fővezér szabhat feltételeket (megfelelő szint, arany, skill, faj, főértékek valamelyike, arany birtoklása kell a felvételhez). Az hogy valaki egy klánba tartozik, csupán a környezet és saját maga számára egyfajta státuszszimbólum, semmiféle kézzel fogható előnnyel nem jár (+arany, "Tp., + főértékek, + skill), így a játékegyensúlyt nem borítja fel. Ezzel szemben megnövekedne a nyitott topicok száma, hisz a klán nevével úgymond "hivatalos topicot" lehet nyitni, ahol a játékosok ismerkedhetnek, így egyből népszerűbb lenne maga a Beholder és a Sárkányölő is -minimális anyagi ráfordítással hatalmas lenne a nyereség népszerűsítési szinten (megkockáztatom, hangulatban lehet h fölülmúlná a fizetős játékokat, hisz az oldott légkörben sokkal jobban megy a játék, és annyi "klikkelgetős-panaszkodó" sem lenne, hisz valamelyik topicot bújva figyenének be, és lehet, hogy még nekik is megtetszene a játék).

A klánmisszióra olcsó megoldásom nincs, úgyhogy nem is fárasztom vele most a fejlesztőket. VISZONT van ötletem klánon belüli "versenyekre"!! Szóval, az azonos klánon belüli fórumra be lehessen küldeni a kalandozás, vagy bátorságpróba eredményét! Jó-jó, tom hogy létezik Ctrl+C, csakhogy ez nem megbízható, hisz az eredménybe manuálisan bele lehet javítani (átírni). Viszont, ha egy klánba vagy, akkor egy kalandozás, vagy egy bátorságpróba eredményének kiírásakor (amikor kiírja körökre osztva a csatát) megjelenhetne egy gomb, ami autómatikussan a klánfórumra küldi a csata eredményét, és a fórum fejlécében fel lenne tüntetve, hogy az adat hiteles, hisz ki wan mentve! Meg persze a fórumhoz pár kiegészítés, pl ha vki flooddal akarja tönkretenni, akkor az egyik alvezér (vagy maga a klánvezér) elnémíttathatja egy bizonyos időre a delikvenst -büntetésként- persze természetessen csak a klán saját topicjában.

Remélem kisesszém mérete felkeltette egy-két betévedő fejlesztő figyelmét, és mégha biztos is benne, hogy bármit írok úgysem lesz foganatja, de azért tiszteljen meg azzal, hogy hamár ennyit írok végigolvassa (és ha az adott fejlesztő nagyon lágyszívű, akkor át is gondolhatja mit is írtam, és különössen lágyszívű az adott olvasó fejlesztő, akkor elgondolkodik rajta, hogy mennyivel színvonalasabb lehetne így az oldal, csekély ráfordítással..).

u.i.: a kedves fejlesztők figyelmébe: ha egyszer időtök engedi nézzetek át a Fogadó a Nyúvadt Feketesárkányhoz nevű topicba. Olvasson bele, és döntse el, hogy jó-e ott a feeling. Ha rájön hogy ez jó, akkor hasonló mintára lehetne megcsinálni a klánfórumokat, hogy azokon ugyanilyen jó legkör alakulhasson ki. Bár a Fogadó nyitásának elején kevesen jósoltak nagy jövőt a topicnak (mondván: ez inkább a TF-be vagy az ŐV-be való), de mégis szárbaszökkent, és már rokonfórum is nyílt mellé, a lelkes fórumiták jóvoltából. Ez így jó, és hogyha csinálja sok fórumozó, akkor lehet hogy a fejlesztők is megértik.. bár csekély az esély, de megvan így hátha...

Köszönöm figyelmeteket, üdvözlettel: Lord Raptor
 
  ... | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | ...
Nézet:
Kérdések | Vélemények | Egyéb | Szavazások

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2019
1680 Budapest, Pf. 4 | E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.