Vissza a Főoldalra
 
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett

Karakterválasztás
Új karakter
Statisztikák
Fórum
Chat, üzenõfal
1. Játékos oldal
2. Játékos oldal
Rövid leírás
Gyakori kérdések
Tippek és trükkök
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
A múlt törpe bányái
(Túlélők Földje építmény)
Küldd el képeslapként!
Amikor még több feltáratlan hegység és dombság volt Ghalla magasabban fekvő vidékein, a bányászkodás is könnyebben ment. Azóta a legértékesebb ércekből már a föld alatt sem találni, vagy csupán nincs az a mai törpe, aki képes lenne azt felszínre hozni. Így csak a legenda maradt a hihetetlen szakértelemmel rendelkező törpe ősökről.
Nézz szét a galériában!
106.szint (20)
Ghalla Története (1)
Vén Golod meséi... (37)
Milyen fejlesztést szeretnél látni a Sárkányölőn? (928)
VAlami BUG lehet (565)
A kalandozás is lehet kemény... (472)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:







Utoljára ezt küldték:
Az elfekről általában
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Pókerjáték
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
Ajánlott böngésző, felbontás:
Internet Explorer, 1024x768
 
  ... | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | ...
Nézet:
Uj szakertelem: kutatas.
Beallithatsz tetszoleges legalabb magadnal 3 szinttel elecsonyabb targyat, es utana mindig amikor nem talalsz targyat, akkor van kutatas szakertelem %-od, hogy ezt a targyat megleled.
Elsosorban a nelkulozhetetlen tapos cuccok megtalalasara lenne jo, hogy akinek kimarad egy targy ne keruljon 10-20 szintre hatranyba.
 
Azt, hogy mennyit kell meg lepni szintlepeshez konnyen felbecsulheted. TP csikra jobbkatt tulajdonsagok, esmegnezed, hogy hany pixel szeles. Aztan kalandozol 10-et, es megnezed akor hany pixel.
Ebbol kapsz egy kozelito erteket, hogy 10 cselekvesert mennyi % TP-t kapsz. 100-nal lepsz, a tobbi egyszeru matek.
 
1.Talán a bátorságpróba mellett nem ártana szintenként egy rendes küldetés is, konkrét (máshol nem megtalálható) elenféllel, ellenfelekkel (a kapunál egy szörny, bentebblépsz, ajtó, új szörny,...)

2. Lehetnének klánok is. (Ha vannak ne hurrogjatok le 12. szintű vagyok.)
 
Sziasztok!

Nekem az a szerény javaslatom lenne, hogy a karakterlap (a részletes) az legyen TÉNYLEG részletes!!!
PL:
-Az adott fegyverrel mennyit sebzek alapból
min-max, esetleg tombolással mennyi a min-max
-A támadásbónuszom mennyi összeadva
- Milyen az összes módosított tulajdonságom
pl:egs alap 34 +17=51, ügy 43-3=40
- mennyit kell még lépnem hogy szintet lépjek
STB
Ez szerintem tényleg hiányzik a játékból
Köszi
 
Ha lenne bank, akokr talan feltetelezzuk rola azt a minimalis logikat, hogy a tartozast a sajat szamlajukrol probaljak eloszor behajtani.
Az otletek viszont sztem is eleg szegenyesek, engem legalabbis egyik sem erdekelne kulonosebben.
 
1. 50. szintig már kész a játék, addig már csak apró változtatások jöhetnek szóba.
2. Ez méginkább be tenné a kaput a csóró barbároknak, hiszen mégtáposabb ellenfelekkel kell kűzdeniük az arénában, és kevesebbszer mehetnének az "egyszerűbb" tárgyakkal kalandozni gyógyítás nélkül, mint a tápos tárgyakkal a gazdagok
3. A betét csupán a nethengereknek lenne jó -nem mintha idáig nekik nem lenne elég jó- hisz a teljes kihasználáshoz napi háromszor be kéne lépni. A kölcsönről annyit: fogok egy barbárt, elviszem 10-12. szintig, teszek rá kritikust meg kincskert, utánna eladom a maradék tárgyam -ha egyáltalán nem csődölök be vele addig- eztán felveszek egy horribilis összeget, a lejárat előtt eladom a rajtam levő cuccokat, beteszem az egészet a bankba, a kompúter beszedi mind a 0 tárgyamat és a 0 aranyamat, a pénzem visszatér ráadásul a kamatokkal, eztán felvásárlom a lényeges cuccokat a boltban, a kincskerrel meg összeszedem amit nem találtam. Elviszem megint egy pár szintet a karimat és kezdem előröl.
4.Aki csak kéthetente lép be? annak éhen hal a karija? :P A készítők -mint egykét kalandból ki is derül- úgy csinálták a játékot, hogy a karaktereink folyamatosan élik életüket, de néhanap megesik velük egy-egy fegyveres kaland is (amit lejáccunk). A többit úgy kell venni, h nagyjából amit tevékenykedünk a városunkban és kapunk érte pénzt, azt el is költjük kajára. Így ugyanannyi marad a pénzünk.

Ezzel nem akarom elvenni a kedved az ötletgyártástól, csak rámutattam a hibákra.

lord
 
Lenne pár ötlettem a játékban kapcsolatban:
-Várrat terveztem ahol helyszínnek ahol a hiper-szuper sárkánnyal lehet megküzdeni(nagyon jól ritka jó cuccokat dobjon de nagyon nehéz lehessen megölni) 40.szintől és neki lenne 5k életpontja és nagyon kicsi találatiesélye a játékosnak ellene.40.szintől ellehet érni de 45.szintig nem igazán lehet megölni de ő 400 sebzés oszt nagy találati esélyel.
-Feketepiac:Ahol jó cuccokat lehetne vásárolni(1-2 szintel feljebbit mindig) ellenben piszok drágán,redeti árránál jovval többért.
-Bank:Belehetne tenni a pénzt ami 2óránként kamatozik.ellenben azt a pénzt ami bent van ne lehessen felhasználni pl. templomba.boltba. de 8óra után miután felakarok venni a bizonyos összeget megkapd a pénzt.felehessen venni pénzt de azt részletekbe és kamattal vissza kelljen fizetni.(pl.1 hét útán)ellenben büntetés:a kari összes cuccának elvevése stb..
-Étterem:Ahol karakterrünk megebédelhet.ha 24 óráig nem eszik semmit akkor jelentösen romoljon a sebzése védelme találati esélye.
Remélem teccetek az ötletek bye.
 
20. szintű tündémmel 15 cselekvést nyomtam el, e között volt 3 tombolás,és így is 1 cselekvésem maradt hátra.
 
Egyetértek ezzel a fogadóval ahol lehet jaját/piát rendeleni aranyért,és lehetne szálláshelyek is tehát én is támogatom a te ötleteidet!!!
 
Szia!

Van, lesz új dolog, például az akadémia, amit gondolom már felfedeztél. Ezenkívül, bár nem kimondott épület, de a bátorságpróba.
Ami az élelmezést illeti bizony fogyasztunk ám, csak szerintem a készítők nem szerették volna ilyen egyszerű dologgal bonyolítani a játékot.
Viszont nem lenne rossz ötlet ténylegesen egy fogadó, ahol ételt, italt lehetne venni, ami egy kalandozás idejére különböző pozitív, negatív módosítóval láthatná el a sárkányölőket. Hiába no a táplálkozás hatással van a kondira és egy ízletes reggeli után biztos könnyebb forgatni a pengét, vagy ki ne hallott volna már olyat, hogy egy "enyhén" ittas sárkányölő az így nyert bátorságával győzött le sokkal félelmetesebb ellenfeleket is, vagy éppen jutott azok martalékává. Vagy az sem elhanyagolható, ha valaki pihe ágyikóban alszik, és fittebben ébred reggel.
Bár az italozás nem az én műfajom ,de a jó reggeli érdekében támogatom az ötletet! A vállalkozó kedvű letelepedni vágyó sárkányülőnek fel is ajánlok fejenként 30000 aranyat, vagyis összesen 60000, ha úgy dönt belevág az építkezésbe!

Üdv:Celeborn
 
Az arénán kivűl lehetne más is hogy mi az passzde viszont a boltban lehetne kaja/pia mert egy kicsit fura hogy nem esznek és nem isznak!Nem?
 
Az a 6 hogy jott ki neked? Mert en van, hogy 1 csata alatt leserulok annyira, hogy mar nem merek ujabb csatat kockaztatni...
Bar az eredeti felvetessel en sem ertek egyet.
A templom megfizetheto, ha esszel hasznalod.
 
Legrosszabb esetben 2 óránként visszatöltődik az életed,tehát minden 3 óránként le tudsz nyomni legalább 6 cselekvést.
 
Jó lenne néhány gyógyhatású tárgy, mert nagyon utálok templomba járni
 
Szia!

Igen tudom, közbe rájöttem, hogy nem az igazi az elméletem mégpedig azért mert valamit rosszul értelmezhettem. Valamiért az volt az agyamban ,hogy egy nap csak egyszer hívhatnak ki, közbe tapasztaltam ,hogy nem így van, szóval bocsika, de tévedtem. Viszont a többiben úgy érzem jogosan emeltem szót az aréna használhatósága ellen.

Üdv:Celeborn
 
De bizony hogy jelentene gondot, ha a kihivott is kapna TP-t. Nem is kicsit.
 
Szerintem jó lenne megoldani rendesen a kariátadást.
 
Sziasztok!

cím:
Milyen fejlesztést szeretnél látni a Sárkányölőn?

első hozzászólás:
Az indulás után ebben a fórumban sugallhatjátok az alkotók felé a játék fejlődésével kapcsolatos ötleteiket.

Nem kéne vitákkal és nyavajgásokkal ezt a részt terhelni és akkor az alkotók is szívesebben olvasnák el!
Hangsúlyozom, akkor sem biztos, lenne változás!

Üdv:Celeborn
 
Az az igazság hogy én az egyenes dolgokat szeretem.
Itt kerek perec le van irva hogy NEM fejlesztjük ezt a játékot...Csak én még reménykedtem hogy esetleg foglalkoznak egy picit vele...Hát ezt benéztem..

Szóval nem fogom tovább szapulni a gamét.
Ismeritek a közmondást?
"Jó ez vidékre,városba meg ugy se nézik"
 
Azt hiszed nem probáltam meg felvenni velülk a kapcsolatot?
Bár csak kaptam volna választ.Hidd el megprobáltam!
Egy nagyon szép hangvételü levelet irtam nekik(akkor még nem voltam ilyen skeptikus a játékkal kapcsolatban!!Mint most...)
De már nem érdekel....Elfogadtam olyannak amilyen...
van más választásom?
Tudod nem az volt a fő bajom hogy nem változtatnak bármin is amit itt irogat az ember.Hanem az, hogy még szóra se méltatják az embert...

Azért köszönöm az infót
 
"viszont nincs indok miért ne kaphatna"

Indok: mert nem tesz érte semmit. A kihívó cselekvést használ fel.
 
Sziasztok!!!

Arra gondoltam, mi lenne ,ha egy bizonyos időponttól a készítők által támasztott feltételeknek, úgy mint mondjuk a szint, vagy egyéb más paraméterek minden héten minden egyes sárkányölőt kategóriákba sorolna a program. Majd minden egyes héten az adott kategóriákban elért legtöbb győzelemet aratott karakterek jutalomban részesülnének az adott kategóriának megfelelően, így akár két szintekkel későbbi tárgyakhoz hozzájutva. Persze ez mellett lehetne a tét szintnek megfelelő aranymennyiség kihívási tétnek. Mondjuk szint*10 aranyat kap a nyertes kihívó, illetve szint*5 aranyat a nyertes kihívott és szerintem nem lenne nagy probléma, ha a kihívottak is megkapnák a tapasztalati pontokat, hiszen egy alkalom az nem olyan sok, hogy érdemleges lehessen, viszont nincs indok miért ne kaphatna.
CSak egy kicsit lehetne használhatóbb, mert így a tapasztalatkő belépésével teljesen hasztalanná válik az egész erődítmény, úgyhogy akár ki is lehtne venni a linket, hogy véletlen se kattintson rá senki.
Előre is köszönet!

Üdv: Celeborn
 
Sziasztok!

Eddig is tudtuk, de azért mondom a leghaszontalanabb és a legkockázatosabb funkció a játékban.
Sem tárgyakat, sem aranyat nem lehet vele nyerni, ráadásul a tapasztalatkő miatt még arra sem jó, hogy tapasztalatot szerezzen vele a sárkányölő. Egy egyel magasabb szintű megöléséért kevesebb tapasztalatot kapok, mint az aktuális szörnyekért.
Egyedüli érv ami mellette szól az a látványos csata, bár ezért az élvezetért inkább a szilmilek társaságát keresem majd. De legalább tudom ,hogy a koncentráció sem működik az arénában, ami sejthető volt , mivel igen nagy előny lenne.
Jó lenne rajta fejleszteni, hogy értelme is legyen, ne csak egy újabb kategória legyen a statisztikában, amivel büszkélkedni lehet. Bár tessék utánnaszámolni mit jelent 700 győzelem elérése. Jó esetben is egy hónapi kizárólagos arénázást.

Üdv:Celeborn
 
Telapo:
Látom meglehetősen negatív vagy, és nagyon jól megy a Beholder szapulása, de nincs igazad.
A fórum elsősorban azért van, hogy a játékosok megbeszélhessék egymással a felmerülő gondolataikat, stratégiákat, illetve segítsenek egymáson. A készítőknek nincs mindig idejük a fórum olvasására, illetve ilyen tömegű hozzászólás mellett nem mindig egyszerű kihámozni az itt írt egyéni problémákat.
Ha a készítőkhöz akarsz szólni, illetve kérdezni tőlük, akkor javaslom, hogy nekik írj, pl. egy e-mailt a sarkanyolo@beholder.hu -ra a problémáddal.
Hidd el, hogy választ fogsz rá kapni, illetve utána fognak nézni a programhibáknak.
 
Sziasztok!!!

Fegyverforgatás szakértelem. A sárkányölők a szakértelem szintjének megfelelő arányban lennének képesek találatot bevinni az ellenfélnek. Vagyis a szintnek megfelelő arányban támadási százalékot kapna a karakter.

Üdv: Celeborn
 
khmm...no comment
 
hol?
 
Az Internet Explorernek van egy BAZI nagy gombja, az a neve, hogy frissítés.
 
Ez jó ötlet, támogatom. Mondjuk a Dioban is le kell venni hozzá a cuccaidat, de hát a kényelem Egyébként meg hiába írunk, úgyse lesz semmilyen eredménye.
 
Nem tudom megoldható-e, hogy a statisztikáknál a legmagasabb tulajdonságok (erő, ügyesség, egészség) és a max. ép-nél ne csak az aktuális érték látszódjon, hanem az alapérték. pl. egy zárójelben utána.
 
  ... | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | ...
Nézet:
Kérdések | Vélemények | Egyéb | Szavazások

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2019
1680 Budapest, Pf. 4 | E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.