Vissza a Főoldalra
 
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett

Hírek, változások
Mi is az a HKK?
Megjelent kiegészítők
Kezdőcsomag szabálykönyve
Teljes szabálykönyv
HKK Kódex
Őslich szabályok
HKK-t forgalmazó boltok
HKK klubok
Lapkereső
Módosított szövegű lapok
Versenykiírások
Lezajlott versenyek
Profi versenyzõk
Hatalom Szövetsége
Hatalom Szövetsége tabella
Nemzeti bajnokság
Versenyszabályok
Versenyszervezőknek
Chat, üzenõfal
Fórumok
Szavazások
HKK találkozó
Toplisták
Memóriajáték
Memóriajáték - Alfa
Kerátor Műhelye
HKK 20 Puzzle
HKK Puzzle
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
HKK Blog
HKK Toborzás
HKK Védnöki Program
AK Archívum
Paklileírások
Írások, novellák
TF és ŐV könyvek
Letöltés
HKK Videók
Gyakori kérdések
Kérdezz-felelek
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Hatalom Kártyái - Elemi erők november 24.
HKK - Zén Legendái: Elfeledett bűbájok szeptember 22.
A pillanat képe
Energiaital
(Ősök Városa varázsital)
Küldd el képeslapként!
"Az energiaital a város széles körben használt doppingszere, a gyorsabb fejlődés eszköze. Az eredmény azonban rendkívül törekény, vigyázz hát az állandó, folyamatos használattal! Könnyen megsínylődheti a szervezeted!" - Encyclopedia Fantasya
Nézz szét a galériában!
Elemi erők bemutató verseny - beszámoló
Elemi erők a lapkeresőben + Kódos és foilos lapok a BDV-ben.
Előrendelhető az Elemi erők HKK kiegészítő!
Elemi erők bemutató – 4. rész
HKK Elemi erők bemutató verseny

A lista folytatása...
Termékismertető - Hatalom Kártyái - Világégés
Hatalom Kártyái verseny - 2018. november 7., Excelsior
Hatalom Kártyái verseny - 2018. november 3., Dungeon
Hatalom Kártyái verseny - 2018. október 27., Dungeon

A lista folytatása...
HKK kérdés? (44123)
Lapötletek (63899)
Elemi erők bemutató verseny - beszámoló (4)
Elemi erők a lapkeresőben + Kódos és foilos lapok a BDV-ben. (50)
Zarknod visszatér VÚ kódok (75)
[HKK Piac] Eladó gyűjtemény (9314)

További témák...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Swords Comics
Pókerjáték
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
Ajánlott böngésző, felbontás:
Internet Explorer, 1024x768
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
Persze. Mindegy h hogyan kapta a lap a vedekezo kepesseget, hogy sajat szovege tartalmazza azt vagy egy masik jatekelem biztositja. Ezek egy tekintet ala esnek. Nem szamit tehat h ez a masik jatekelem tortenetesen egy koveto. Az NTI nem a kovetore probal hatni hanem az avatarra.
 
A Nagytanács leviszi az avatárokat Az istenek hírnöke mellett? Az Árnyéktűz FAQ-ból kiindulva gondolom igen, de erősítse meg valaki. Nehogy kellemetlen meglepetés érjen, ha előjönne a helyzet.
 
Értem, köszönöm a választ mindkettőtöknek! :-)

Üdv!
András
 
A HKK Kódex "21.8. Idézési költség kiszámítása" rész ezt többnyire elmagyarázza, de segítek.
1. A HKK Kódex 21.9.1. [Kiegészítés] szerint előbb a saját IK-ját olcsóbbítja és csak utána lehet nézni az egyéb olcsóbbító hatásokat.
2. A zanszilánk definíció alatt van a megoldás. A ZSZ lapok minden szempontból VP-ért jövő lapnak számítanak. Az IK költség számítása is beletartozik ebbe.
3. HKK Kódex 21.9.3. [Kiegészítés]
 
1. Driosznal a 6-3 = 3 az alap IK (lapra irt dolgok), ezt nem olcsobbitja a Kyorg osmagus

2. Zanszilank nem VP-bol fizetese nem helyettesites, nem is modositas, 6-2 = 4 a sarkany modositott idezesi koltsege

3. A helyettesites nem modositas, Orias lovas 5-1 = 4 a kovetovel, es ebbol helyettesitesz 2-t --> 2 mana + 1 lapdobas Kyorg osmagussal
 
Sziasztok!
A Kyorg ősmágus használatával kapcsolatban eléggé össze vagyok zavarodva; a segítségeteket szeretném kérni a következő esetekhez:
1. Hogy viszonyul a K.ő. a változó idézési költségű lapokhoz? Ha pl. Driosz jön három különböző színű játékban lévő lap mellett, akkor az IK 6-3=3 VP, amit a K.ő. így már nem olcsóbbít, vagy a K.ő. miatt 6-2-3=1 VP?
2. Hogy viszonyul a K.ő. a zanszilánk idézési költségű lapokhoz? Ha pl. Aranysárkány jönne, és tisztán SZK-ból és/vagy építésből fizetném a költségét, akkor is csökkenti kettővel, vagy ilyenkor (mivel nem VP-ből jön), marad 6 az IK?
3. Hogy viszonyul a K.ő. egy lap költségének a helyettesítéséhez? Ha pl. egy Óriás lovas jönne, és dobok neki egy óriást, akkor 5-1-2=2 VP az IK, vagy csak 5-2=3 VP, amit a K.ő. így már nem olcsóbbít tovább? :-/
Előre is köszönöm a választ!
Üdv!
András
 
Beloran:
"Ha játszottál ki Sheran varázslatot ebben vagy az előző körben,..."

Ez a sikertelen kijátszást is nézi? A sikeres kijátszás, mint fogalom eltörlését még mindig nem szoktam meg.
 
A ködkeresés továbbra is 1 VP-be fog kerülni szerintem. Igaz hogy lehetne elméletileg helyettesíteni a ködözés IK-ját is mert csak a módosítást nem engedi a szabály, de amikor ködkereső varázslatként játszol ki egy lapot akkor nem magát a lapot játszod ki, hanem egy másik, nem létező lapot a "Ködkereső varázslatot".
Ha egy forrás megnevezné hogy nem csak a következő lapod, hanem azt is amiként ki fogod játszani az adott lapodat, az is helyettesítve lesz, akkor tudná olcsóbbítani az IK-ját. De csak magát az "alap" lapot olcsóbbítja az a forrás. Megnevezi az Agrav, hogy a következő ilyen lapod lesz így helyettesítve. A ködkeresés viszont egy másik lapot játszat ki veled ilyenkor, nem a következő lapodat. A következő utáni lapodat játszod ki a ködkeresésénél.
Szkritterek és egyéb azonnali varázslatként is kijátszható lapok szintén így működnek szerintem. Lapokat másoló lapok szintén. A hálót nem piszkálja mert egy lapkijátszási cselekvésen belül történik a váltás és a ténylegesen kijátszott lapok száma is 1db lesz. A hivatkozott lapok száma volt több 1-nél, de a ténylegesen kijátszottaké ezekben az esetekben csak egy.
Úgy képzelem ezt el, mint hogyha feljönne egy menü a kártya kijátszásánál. Abból kiválaszthatod minden IK, képesség és kijátszásra reagálni tudó forrás előtt hogy mely lapként játszod ki a lapot. Ha csak egy opció van rá, akkor az "alap" lapot játszod ki. Ha több is, akkor többet. El tudok képzelni több olyan lapot is a jövőben amikre rá lesz írva, hogy válassz X,Y és Z lapok közül amiként kijátszhatod, spórolva ezzel a képesség mező terjedelmén.

Ha majd jön olyan lap amire rá lesz írva külön, hogy a következő ködkereső varázslatod 0-ért fog jönni, az lesz majd az igazi helyettesítés.

S-Z-E-R-I-N-T-E-M
 
Agrav a ködeveszett lélek működésével kapcsolatban kéne igazságot tenni. Több embernek feltettem a kérdést de annyira ellentétesek a vélemények, hogy gondoltam itt is megérne pár sort a probléma.
Kijátszását követően használom a képességét, köröm végén visszajön kézbe. Az ellenfelem körében ködkeresek vele. Kérdés: kisül e a képessége a módosíthatatlan, helyettesíthetetlen ködkeresésre? Ha nem miért nem, ha igen miért? Jó lenne egy játékvezető véleménye is.
 
2) eléggé szomorú vagyok...

67.2. Az előkészítő fázisban gyűjtőbe (Semmibe) kerülő lényekből az ellenfél nem nyerhet ki szörnykomponenst.
 
Köszönöm a gyors választ
1. Utólag gondoltam át én is a dolgot, bocsánatot kérek ellenfeleimtől a hibás játékért.
2. A bíró beitélte,hogy kaphatok.
3. Plusz egy ZSZ nekem,ha már nem szedett el.
4. Oké,értem.

Még egyszer köszönöm.
 
Lassuk csak sorban...

1) a ratett lap a tied, ezert a te elokeszito fazisodban esik le rola a jelzo. Legkozelebb hivjatok birot ilyenkor, ne ragadjon meg a rossz beidegzodes.

2) az elokeszito fazisban megolt lenybol senki nem nyerhet ki szornykomponenst (kiveve az szk-ert torteno felaldozaskor).

3) a bubaj kepessege egyszeri hatas, akkor jon letre mikor a jelzo lehull. Az eletjelzo megvedheti a lenyt ettol oc, ilyenkor a leny jatekban marad az eletjelzo leesik es egy buta, kepesseg nelkuli bubaj marad a lenyen (amit pl aldozassal lehet hasznositani)

4) a bubajnak ket egymastol fuggetlen hatasa a leszedes es a visszavetel. Tehat akkor is lehet vele visszavenni ha a leny megussza.

4+1) sajat magat nem veheti vissza (ezt igazan rairhattak volna).
 
Sziasztok.
A Xenó inkubációval kapcsolatban lenne kérdésem:
Saját körömben kijátszom az ellenfél lényére.
Mikor esik le a késleltetett jelző? Az ellenfél vagy az én előkészítő fázisomban? (Ha a lap az enyém marad,én maradok a gazdája,mert akkor talán az enyémben...jól gondolom. A versenyen az ellen elökészítőjében már hullott a lény. Melyik a jó?)
A lény az előkészítő fázisban hullik le...kapok e érte SZK-t ha volt benne?
Az életjelző megvédd-e a hatásától,ha igen,akkor a lap második képessége ettől függetlenül bekapcsol-e?
Köszönöm
István
 
Igen. Ez egy specialis anti-magia. Egyaltalan nem egyedulallo. Sok ilyen kepesseg van.
 
Szerintem akkor sem lehet ködöt dobni, mivel az a képessége jön létre, ami oda van írva. Egy FAQ esetleg elfér rá, de nem hiszem, hogy másképp ítélne bármilyen bíró.
 
Az új ködteki gyűjtőből forgatós képessége esetén se lehet köd spellt dobni neki? Elég furán van megfogalmazva a lap.
 
Dehogynem köteles reagálni. Reagál is, a Beldiannal (ha akar, ha nem). Mivel pedig reagált, így nem kell megmutatnia a kezét.
 
Ha Beldian ellen (ami még aktív) kijátszok egy lebujt , akkor sem nem köteles reagálni sem mutatni a kezét (mert kisül a Beldian) ugye?
 
Az aktív játékos dönt az automatikus körvégi események sorrendjéről. tehát előbb hagyod működni az adót, aztán felírod a Vp-t.
 
Szerintem nem, és ezzel összhangban álló behós ítélet született, ha jól hallottam fél füllel a sokszínen is.
 
hm. akkor anyamoyi, léleklopó stb. se olcsóbbítja?
 
A hívó kürt (új) által kör végén kapott manával mi a helyzet tábori adó esetén? Marad nálam vagy megy az ellenfélhez?
 
Szerintem nem. Itt a "kijátszott" szó nem véletlen. Ki akarták küszöbölni az automatikus reakciókat, és a reakcióként használt képességeket. A kijátszás itt arra utal, hogy csak a reakcióként kijátszott lapok számítanak.
Szerintem.
 
Ha az ellenfél Beldianja kisül a körömben, az Akvamarin fókuszkristályom 1-ért jön akkor abban a körben?
 
A feltámadás is kézből kijátszás.
Viszont a VH nem azt írja, hogy "kézből", hanem azt hogy "minden lényt ki lehet játszani"... tehát bármilyen lénykijátszásra igaz ez, nem kell minden válfaját külön nevesíteni.
 
Mármint kézből ugye? (különben VH mellett semmiből/pakliból/gyűjtőből is játszanám ki a lényeket)

Hát ez csak azért problémás szerintem, mert ennek a játékszabálynak az átírása nem elég így, mivel a feltámadás szabálya külön írja, hogy azt csak a saját fő fázisomban tehetem...

Persze ha úgy érted, hogy a feltámadás szabályát is átírja a VH akkor értem, csak akkor tényleg problémás hogy mit ír át és mit nem.
 
De erted. A VH azt teszi lehetove h a kenyeket barmikor kijatszhatod, amikor azonnalit is kijatszhatnal. Ez nem a lenynek adja ezt a lehetoseget kepessegkent hanem felulirja azt a jatekszabalyt h a lenyeket csak a sajat fo fazisban lehet kijatszani.
 
ja igen és elnézést a pongyola megfogalmazásért tudom, hogy nem S és K hanem bárhányszor...
 
Szia,

Köszi a kegyetlen krabber miatt lett volna fontos.

Viszont a feltámadásra hatást Jancsár János kommentje miatt akkor nem értem, mivel ez gyűjtöben lévő lapra hatás akkor:

- Feltámadás állandó képesség, ami alapján saját körben kijátszhatnám (és igen, ha megtörténik, akkor már kézből kijátszásnak minősülne).
- VH pedig engedné hogy kézből lényeket ellenfél körében is kijátszam.

A kettő együtt nem elég ahhoz, hogy feltámadjanak ellenfél körében a lények, hacsak nem hat a gyűjtőben rájuk a VH, hiszen enélkül nem tud az ottani képesség S-ből K-ba átváltani.

Vagy rosszul értem?
 
Köszönöm szépen, értem, a faq alapján gondolkodtam el róla, mivel ott külön írja, hogy asztalon és kézben igen,és külön említi hogy a pakliban nem, de a gyűjtőről nem volt se igen se nem...de akkor így tiszta, nem működik akkor.

Egyébként kegyetlen krabber képessége miatt kérdeztem, az lett volna az ötlet, hogy minden lény hálós és a már használt lényekkel még a gyűjtőből is kántereltem volna körönként...
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2018
1680 Budapest, Pf. 4 | E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.