Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Alfa pakli - Mágusok március 16.
Alfa pakli - Druidák március 16.
Alfa pakli - Boszorkányok március 16.
A pillanat képe
Tűzmágia
(Túlélők Földje varázslat)
Küldd el képeslapként!
Talán a sors fintora, hogy a Túlélők Földjén a dornodoni tűzvihar pusztításából született civilizáció épp a tűz szférájának varázslatait tárta fel, és aknázta ki a leginkább. Korunkban érezhetően a tűzmágia birtoklása bír a legjelentősebb hatalommal.
Nézz szét a galériában!
HKK a Board Game Expon
Zén Legendái: Manaszipoly
Legendák Viadala 2024 videók
Új HKK kiegészítő: Varázsdimenzió
Manaszipoly zén bemutató

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Hatalom Kártyái verseny - 2024. május 18., Oldschool
Hatalom Kártyái - Versenykiírások
Módosított szövegű lapok

A lista folytatása...
Új HKK kiegészítő: Varázsdimenzió (18)
Lapötletek (64965)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (8143)
Manaszipoly zén bemutató (11)
Excelsior (1003)
HKK Időutazás: Kreátor Műhelye (13)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Szikrázó manahal
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Scott Jordo Lee 186. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2003. nov. 28. 8h:27'
EZ A 261. JÁTÉKHETED, 186. FORDULÓD
262. játékheted kezdete: dec. 4.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #5083
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 33
Extra forduló: 13

SCOTT JORDO LEE KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [184,31] koordinátán. [Két fordulód között sor került az olimpiai játékokra. Az ezzel kapcsolatos információkat ld. a soronkívüli fordulódban, amit már postáztunk.] Ez az idõ nem múlt el esemény nélkül: A táborozás 1. napján összefutsz egy barna, rövid hajú, barna szemû, rövid bajszú ember férfival. Raia kisebb avatárja. Egy a szirén köpenyét, egy angyalok gyûrûjét, egy dalebg.kristályvértet, egy Fairlight övét, egy gyémántsisakot, egy hatalom fülbevalóját, egy Luthius karkötõjét, egy mithril kesztyût, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötõt, egy örökkéval.gyémántját, egy rothasztó talizmánt és egy törpe bakancsot, egy zafír fülbevalót visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió bronz emlékérmét. Felszerelését egy mópat fatty trófea, egy triklem drakolder trófea és egy kisebb quwarg isten trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy halványan vibráló nyunyónyûvõ vikócmajom. Jobb kezében egy Raia pallosát, bal kezében egy agyartõrt tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Egy trikornis a hátasa. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Mentális auráját felismered, jelleme jó, valószínûleg nem akar rosszat. Bemutatkoztok egymásnak. Az õ neve Lord Rochford. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Halvány tapogatódzást érzel az agyadban. A másik kalandozó aurája gyógyított rajtad. (+9 életpont.) Mosolyogva szemléled, ahogy az illúziót bámulja. Aztán elköszöntök egymástól. Az 1. napon találkozol Sunyival. Tharr lényének egy apró része. Egy a szirén köpenyét, egy adamantit kesztyût, egy angyalok gyûrûjét, egy arany papi karkötõt, egy cetbõr válltömést, egy dalebg.kristályvértet, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötõjét, egy Rughar gyûrûjét, egy szerencsetalizmánt, egy zafír erõövet és egy zafír fülbevalót, egy zangrozi csizmát visel. Ruházatát egy mópat fatty trófea, egy triklem drakolder trófea és egy ezerszemû bestia trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: néhány, tengernyi sörben tántorgó, és daloló alak. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy agyartõrt tart. Lõfegyvere egy mérg. vas dobónyíl. Hátasállata egy tüskés gigaféreg! Teherhordója is van: egy bazaltelementál! Szegény állat majd megszakad. Halvány tapogatódzást érzel az agyadban. Látszik rajta, hogy elképed az illúzió láttán. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján. Egy zöld liget közepén, a földön ülve meditálsz. Megtisztult elmével fürkészed bensõdet, gyakorolva a bensõ energiák még tökéletesebb megismerését és felhasználását. Már rég megtanultad, hogy a test és a szellem összhangja mennyire fontos, s aki nem tudja ezeket uralni, mily keveset is érthet meg a világból. Neked, aki már tökélyre fejlesztetted a Haláltáncot, s aki mindent tud a belsõ energiákról, már nincs több tanulnivalód. Elérted az abszolút tökéletesség állapotát, s felébredsz.

A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+54 életerõ.) Varázserõd regenerálódik. (+180 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+34 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-1 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprõ erejének. Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetõségek nyílnak meg elõtted szürkeállományod kihasználására. [-12 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 323.]

* 2. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Bizsergetõ, csípõs érzés fut végig rajtad. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 323.]


fog elfogod parancsok törlése
Minden fog parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 323.]

fog 184 219 elfogod a 184. szörnyet a 219. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 323.]

kf 317 kézbeveszed/felveszed a 317. tárgyat
Leveszed a fekete bõrcsizmát, majd felhúzod a varkaudar csizmát. [0 pontot használtál fel, van még 323.]

kf 425 2 kézbeveszed/felveszed a 425. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod a nagy vaspajzsot, majd a bal kezedbe veszed a pengepajzsot. [0 pontot használtál fel, van még 323.]

v 28 elmormolod a 28. varázslatot
Mormolni kezdesz. Ismerõs meleg fut végig karjaidon. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnõnek, megdagadnak (+5 erõ). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 318.]

v 19 elmormolod a 19. varázslatot
Mormolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtûrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 313.]

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A forró energia testedbe áramlik. Létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat mûködésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 308.]

v 1 9999 20 elmormolod az 1. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Energia árad testedbe. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölõ életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver elsõ csapásával legalább 20 életpontot tudsz így gyógyulni. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 303.]

v 58 elmormolod az 58. varázslatot
Kántálni kezdesz. A mágia tûzként árad szét tagjaidban. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az azonnali gyógyítás varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+36 életerõ). [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 298.]

v 22 271 elmormolod a 22. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Az erõ gyûlik, egyre csak gyûlik benned. Elmormoltad az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levõ szürke bõrkesztyût. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 2 purifikátor háj. [-12 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 293.]

m 2 mozogsz keletre
[185,31] Még mindig a városban vagy. Találsz egy templomot. Tharr hívõi építették. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy õrült varázsló lehet. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Nem árt valamilyen védekezõ mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekezõ varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy tharr haragja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 51 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiafolyam varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellõ egy tûzvihar varázslatot. 59 életpontot vesztettél. Teli erõbõl mérg. ubuk dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 mérg. ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az õrült varázsló testét. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az õrült varázsló testét. (3 támadással 111 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerõ). {KCC:} Pengepajzzsal súrolod az õrült varázsló hosszú szakállát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerõ). Illúziósárkányod teríti le a lábáról (13 életpontot sebezve). Az õrült varázsló újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 18 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tûnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy manifeszt.nyúlvány és 2 púderkõ [púderkõ ->eldobod]. 2020 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Tátott szájjal bámulsz egy hatalmas és igen különös épületet. Egy óriási, zöld kupola, magas kéményekkel, amelyekbõl sárgás füst pöfög elõ sûrû pamacsokban. A bejáratokon emberek mászkálnak ki-be, óriási kupac pirkitet tolva maguk elõtt vagy különös, csillogó tárgyakat hordozva. A bejárat fölött feliratot látsz: KVAZÁR KOHÓ. (627. épület.) Van itt még egy fegyvermester háza (630. épület.). [10 pontot használtál fel, van még 283.]

be 630 1 bemész a 630. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kõhegyû lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezetõ fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni ökölvívás szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdõdik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 ökölvívás.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tûnõ 125 aranyat fizetségképp. A bolondok aranya fizetés után visszatér hozzád! Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 233.]

m 3 2 2 mozogsz délkeletre, keletre, keletre
[186,32] Folytatod sétádat a házak közt. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. A feléd közeledõ részeg kalandozó mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Ellenfeled láthatatlan védekezõ varázslattal készül a csatára. Távolról villámcsapás varázslatot lõ rád a másik. 25 életpontot vesztettél. Mielõtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. ubuk dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 mérg. ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a részeg kalandozó bal karját. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod az ezüstkardot. Meglengetve az ezüstkardot ellenfeledre ugrasz. Ezüstkarddal kegyetlenül összevagdalod a részeg kalandozó jobb lábát. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a részeg kalandozó horpadt páncélját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhõ támadja meg (13 életpontot sebezve). A részeg kalandozó pusztító erejû támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldõl. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következõ kincseket találtad: 11 arany és egy fûszertartó. Szereztél 1 szöges bunkót. 1368 tapasztalati pontot kaptál. Találkozol egy copfos õsz hajú, szürke szemû mutáns nõvel. Bõre bronzként csillog. Leah bíborosa. Egy a szirén köpenyét, egy gyémántsisakot, egy halálhozó karkötõjét, egy hatalom fülbevalóját, egy koponya szimbólumot, egy mithril láncinget, egy nehéz harci kesztyût, egy obszidián karkötõt, egy sárga erõövet, egy smaragd védõgyûrût és egy zangrozi csizmát visel. Fegyverzetét egy ongóliant trófea, egy trikornis herceg trófea és egy Chara-din fattya trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: denevérek gyûrûjében fekete obszidián koponya. Jobb kezében egy óriásölõt, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lõfegyvere egy vas dobónyíl. Tisztán érzed auráját: sötét, jelezve, hogy a másik gonosz. Megbarátkoztok egymással. Az õ neve Bocsi. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Meglepetten tekint feléd - valószínûleg az illúzió miatt. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.

(Továbbmész...) [187,32] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy õsi csatamezõt.
(Feltételes kutatás:) Ásódat marokra ragadva, buzgón ásni kezdesz a csatamezõn. Egy fehérre szikkadt koponya üreges szemgödrei merednek rád szemrehányón. A föld itt különösen kemény, lassan haladsz. Fütyörészni próbálsz munka közben, de igen ijesztõen hangzik, úgyhogy inkább abbahagyod. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy sírlidérc támad rád.

Mérg. ubuk dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 mérg. ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a sírlidérc jobb oldalát. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 530 tapasztalati pontot kaptál. Hátrahagyva a tetemet, folytatod a csatamezõ felásását. Valami keményben koppan az ásód. Egy ép láda! Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy bõrsisak és egy bumeráng. Valami motoszkál melletted! Minden eshetõségre készen lazítod el izmaidat. Egy szintszívó jön feléd.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tõled. Ezért lõhetsz rá a fúvócsõvel. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja a szintszívó testét. (3 támadással 7 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod az ezüstkardot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ezüstkarddal egy hatalmas csapással felmetszed a szintszívó zsezsgõ plazmáját. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Pengepajzzsal kilukasztod a szintszívó testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (12 életpontot sebezve). Karmaival a szintszívó megpróbálja felszakítani a bõrödet, de sikertelenül. A szintszívó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 280 tapasztalati pontot kaptál. Undorítók ezek a lények, ebben a csonttemetõben élnek! Megmarkolod az ásót, és bõszen kutatsz tovább. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy csontváz intéz feléd kihívást.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsõvel célba találj. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a csontváz zörgõ csontjait. (3 támadással 6 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod az ezüstkardot. Megmarkolva az ezüstkardot a másikra ugrasz. Ezüstkarddal alaposan megvágod a csontváz zörgõ csontjait. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Pengepajzzsal egy irtózatos ütéssel felvágod a csontváz zörgõ csontjait. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (12 életpontot sebezve). Karmaival a csontváz megpróbálja felszakítani a bõrödet, de sikertelenül. A csontváz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 48 tapasztalati pontot kaptál. Hu, azért valószínûleg nem ez volt a csatamezõt uraló fõszörny. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy élõholt mágus jön feléd.

Ellenfeled ujjai a levegõben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekezõ mágia... Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 13 életpontot vesztettél. Mérg. ubuk dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 mérg. ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az élõholt mágus testét. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod az ezüstkardot. Meglengetve az ezüstkardot ellenfeledre rohansz. {GYD:} Ezüstkarddal megcsapod az élõholt mágus testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Pengepajzzsal megvágod az élõholt mágus bal lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (15 életpontot sebezve). Az élõholt mágus pusztító erejû támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 11 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 922 tapasztalati pontot kaptál. Ez mán' ölészet volt a javából! Megvizslatod, hogy honnét bújt elõ a szörny, és ott kutakodsz tovább. De nem - ott sem találsz semmit! A csatamezõ fölött óriásira nõtt dögmadarak raja közeledik. Te nem leszel a lakoma tárgya! Befejezed a fosztogatást, és távozol. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tûnõ szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Leah hívõi építették. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Friss emberi nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, friss elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délre vezetnek. Egyszercsak megpillantod egy hosszú ezüsthajú, szürke szemû troll férfi táborát. Hosszú szakálla és harcsabajsza van. Bõre teljesen fehér! Leah püspöke. Egy Bufa páncélját, egy koponya szimbólumot, egy korinthai talizmánt, egy kvazár kesztyût, egy kvazár sisakot, egy mágusköpenyt, egy obszidián karkötõt, egy regeneráló gyûrût, egy smaragd védõgyûrût, egy umbatari karkötõt, egy zafír erõövet és egy zangrozi csizmát visel. Felszerelését egy Notermanthi trófea, egy õsdentor trófea és egy taalru trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy kasza. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy õstroll agyalót, bal kezében egy rövid kardot tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Elég egy mentális pillantás aurájára: feketén vibrál. Egy alattomos gonosz! Nálad õ jóval tapasztaltabbnak látszik - a harcban biztos, hogy alulmaradnál. Elkerülöd a táborhelyet, mielõtt a másik még észrevenne.

(Továbbmész...) [188,32] A bozótost ritka erdõ váltja fel. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy trikornis herceg. A lény nem tûnik éhesnek. Határozatlanul biccentesz felé, nem tudva, mit kezdj vele, aztán továbbállsz. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy quwarg bolyt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. félig kész (Ahhoz, hogy felépüljön, még 100 pontot kell rá költeni.) Egy lebegõ porszemekbõl álló mûalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dõlõ ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy alanori csatamén vigyorog kajánul. A madarak már messzirõl jelzik VALAMI érkezését. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledõ szörny egy zoloboo sámán. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekezõ mágiát. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tharr haragja. 52 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy szárazság varázslat. Semmi hatás! Mérg. ubuk dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 mérg. ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a zoloboo sámán bal lábát. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) A szörny hõsugarat lõ ki! Szerencsére idejében félreugrasz. Elszántan ellenfeledre rontasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a zoloboo sámán fekete testét. (4 támadással 150 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerõ). {GYD:} Pengepajzzsal kissé megkarcolod a zoloboo sámán fekete testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerõ). Illúziósárkányod teríti le a lábáról (12 életpontot sebezve). Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (3 támadástól 33 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölõdsz. 19 életpontot vesztettél. A zoloboo sámán összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2000 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Öreg nyomkövetõként körbeszaglászol. Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek délkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [60 pontot használtál fel, van még 173.]

d 8 5 eldobod a 8. tárgyat (5 darabot)
Elhajítasz 2 szöges bunkót. [0 pontot használtál fel, van még 173.]
m 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre
[189,31] Még mindig az erdõben vagy. Téged még az erdõben sem lephet meg buta szörny. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy csapat qwarg rohamosztagos közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy tharr haragja varázslatot dobsz ellenfeledre. 47 életpontot sebeztél. Teli erõbõl mérg. ubuk dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 mérg. ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a qwarg rohamosztagos fejét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a qwarg rohamosztagos torát. (5 támadással 182 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerõ). Pengepajzzsal súrolod a qwarg rohamosztagos testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerõ). Illúziósárkányod teríti le a lábáról (14 életpontot sebezve). Marásokat ejt rajtad a 9 qwarg rohamosztagos. (9 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Gyors, pergõ támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a qwarg rohamosztagos testét. (6 támadással 212 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerõ). {KCC:} Pengepajzzsal súrolod a qwarg rohamosztagos nyakát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerõ). Lángoszlop emelkedik a talajból (15 életpontot sebezve). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (4 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2000 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gyilkos csalánt. (ld. enc.)
(Vándorcirkusz:)
Elõször egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképû árnymanó kezében lufival. - Közel a cirkusz - gondolod, és sietõsebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedõ törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.

- Ilyen szörnyekkel még sehol másutt nem találkozhattatok - hallatszik egy érces férfihang a távolból, te pedig sietõsen arra veszed az irányt. A céllövöldét irányító óriás felvidul érdeklõdésed láttán, és pillanatok alatt rábeszél a sátorba lépésre. Az odabent lapuló kék rothasztó harciasan megindul feléd.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekezõ rúna felrakása. A következõ pillanatban már meg is idézted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tharr haragja. 26 életpontot sebeztél. Mielõtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. ubuk dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 mérg. ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kék rothasztó kocsonyás testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bûzfelhõvel vagy körülvéve! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Elszántan a másikra rohansz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kék rothasztó testét. (4 támadással 156 életpontot sebezve.) A tüskék fájdalmat okoznak! (-19 életpont.) Vámpirizálsz (+32 életerõ). {GYD:} Pengepajzzsal súrolod a kék rothasztó kocsonyás testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerõ). Tenyeredbõl kékes villámok csapnak ki (13 életpontot sebezve). A kék rothasztó többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A kék rothasztó nyelvével fájdalmas sebeket ejt a bal karodon. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2028 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Kihúzod magad, mielõtt az ajtó elõtt álló óriáshoz fordulsz. - Hol a nyereményem? - kérdezed. Õ elmondja, hogy a szörny legyõzéséért nem jár díj - mármint olyan értelemben, hogy õ adná -, hanem ezeknek a speciális bestiáknak van egy különleges tulajdonságuk: néha különleges kincset õriznek. - Ha azt megtalálod a tied lehet - mosolyodik el a házigazda. Lépteidet tudatosan a szirén sátrához irányítod. Most is kisebb tömeg várakozik a bejáratnál, így beállsz a sorba. Rögtön kiderül, hogy nem is a belépésre várnak, hanem csak kíváncsiak, milyen bátor lelkû kalandozókat sodor erre a balszerencséjük. Büszkén kihúzod magad, és peckesen a bejáratot õrzõ cirkuszos férfihez lépsz, majd közlöd vele, hogy megpróbálnád. Miután leadtad tárgyaid, még egy-két elismerõ pillantást elcsípve a sátorba lépsz. - Bonyolult ez az útvesztõ - szisszensz fel már az elsõ megtett lépéseknél, bosszúsan, hiszen a komor és egyforma falak semmilyen tanáccsal nem szolgálnak a továbbhaladást illetõen. Megpróbálsz logikus sorrendben végighaladni a lehetséges irányokba, azonban hamar belekeveredsz. Botorkálsz még egy darabig a félhomályban, de már tudod: csak egyetlen úton szabadulhatsz reménytelen helyzetedbõl, ha feladod a próbát. 528 tapasztalati pontot kaptál. Visszakapod a tárgyaidat, majd bánatosan utadra indulsz. Gyanús mozgást látsz a fák között. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy zoloboo sámán került az utadba. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Ellenfeled ujjai a levegõben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekezõ mágia... Távolról lángcsóva varázslatot lõsz a másikra. 19 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy szárazság varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Mérg. ubuk dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 mérg. ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a zoloboo sámán testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) A szörny hõsugarat lõ ki! Szerencsére idejében félreugrasz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a zoloboo sámán csontos karját. (4 támadással 167 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerõ). {KCC:} Pengepajzzsal megkarcolod a zoloboo sámán bal lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerõ). Szellemalakot formáló felhõ támadja meg (15 életpontot sebezve). Jobbra-balra szökkenve osztja a zoloboo sámán nehezen védhetõ csapásait. (3 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldõl. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2000 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Észreveszel valamit a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, friss elf nyomokat, amelyek nyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [190,30] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. A zöld mezõ egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfûz. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rát-fát. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Ivás után megtöltöd a vizestömlõt is. Felfedeztél egy borkonyó cserjét. Észreveszel egy oltárt. Tharr híveié. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gyilkos csalánt. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög elõtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Elõtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Már nehezen felismerhetõ (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek északra vezetnek. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 133.]

v 58 elmormolod az 58. varázslatot
Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Nekilátsz a varázslat elmondásának. Ereidben a vér forrón lendül elõre. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+84 életerõ). [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 128.]

m 1 3 2 mozogsz északkeletre, délkeletre, keletre
[191,29] Síkság, továbbra is csak síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Vad szamóca illatát hozza a szél. Felfedeztél egy friss csatamezõt.
(Feltételes kutatás:) Mosolygó keselyûként csapsz a borzalmas mészárlás színhelyére. A tetemeket fürtökben lepik el a legyek. Nem szívesen vettél volna részt ebben az öldöklésben! Turkálni kezdesz a szemétben, a kiszáradt belek közt. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy dögkeselyû védelmezi a vadászterületét.

Mérg. ubuk dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 mérg. ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a dögkeselyû bal oldalát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a dögkeselyû bal szárnyát. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerõ). Pengepajzzsal megvágod a dögkeselyû testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerõ). Szellemalakot formáló felhõ támadja meg (14 életpontot sebezve). Megcsipkedi a dögkeselyû a jobb válladat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A dögkeselyû összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 7 madártollat. 758 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Hol is tartottál? Aha, fosztogatás! Tíz perc sem telik bele, és máris valami használható akad a kezedbe: A következõ kincseket találtad: egy bronzhegyû nyíl. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy dögkeselyû védelmezi a vadászterületét.

Mérg. ubuk dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 mérg. ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a dögkeselyû tollas testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod az ezüstkardot. Vad csatakiáltással, felemelve az ezüstkardot a másikra rontasz. Ezüstkarddal kegyetlenül összevagdalod a dögkeselyû tollas testét. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Pengepajzzsal felnyitod a dögkeselyû tollas testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (13 életpontot sebezve). Belecsipked a dögkeselyû a jobb karodba és a nyakadba. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a dögkeselyû száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 7 madártollat. 758 tapasztalati pontot kaptál. Na, most már ideje lenne egy kis nyugalomnak! Benézel minden szétloccsantott koponya és kipréselt bél alá. Még szerencse, hogy a temetõt uraló fõszörnnyel nem akadtál össze. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy élõholt mágus védelmezi a vadászterületét.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekezõ varázslatot. Távolról villámcsapás varázslatot lõ rád a másik. 19 életpontot vesztettél. Teli erõbõl mérg. ubuk dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 mérg. ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetõen meglõtted az élõholt mágus testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod az ezüstkardot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ezüstkarddal párszor kilyukasztod az élõholt mágus bal vállát. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Pengepajzzsal megvágod az élõholt mágus testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhõ támadja meg (13 életpontot sebezve). Az élõholt mágus nem hagy pihenõt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyerébõl lángnyelvek csapnak elõ. Alig pörkölõdsz. 12 életpontot vesztettél. Az élõholt mágus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 922 tapasztalati pontot kaptál. Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyûjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. Ez az! Rábukkantál az igazi zsákmánytermõ-vidékre: A következõ kincseket találtad: egy vashegyû nyíl. Eleged van a rothadó bûzû csatamezõbõl, gyorsan magad mögött hagyod. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy kihívás tornyát. Látsz egy oltárt. Leah hívei emelték. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Már nehezen felismerhetõ (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [192,30] Még mindig füves síkságon vagy. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Oldalt pillantva, meglátsz egy friss csatamezõt.
(Feltételes kutatás:) Keresgélni kezdesz a csatamezõ területén. Dögletes a bûz! A sok szerencsétlen lemészárolt bizonyára szegényes zsoldért menetelt a vágóhídra. Éles szemmel válogatsz, hogy hol várható értékes zsákmány. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy sírlidérc intéz feléd kihívást.

Teli erõbõl mérg. ubuk dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 mérg. ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a sírlidérc bal lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod az ezüstkardot. Megmarkolva az ezüstkardot a másikra ugrasz. {KCC:} Ezüstkarddal kegyetlenül összevagdalod a sírlidérc rothadó húsát. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Pengepajzzsal végigvágod a sírlidérc nyakát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (13 életpontot sebezve). A sírlidérc karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A sírlidérc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 530 tapasztalati pontot kaptál. Hátrahagyva a tetemet, folytatod a turkálást. A becsületes munkát siker koronázza! Keresgélésed eredménye: A következõ kincseket találtad: egy szöges páncél. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy sírlidérc intéz feléd kihívást.

Teli erõbõl mérg. ubuk dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 mérg. ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja a sírlidérc jobb karját. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod az ezüstkardot. Elszántan a másikra rontasz. Ezüstkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a sírlidérc bal lábát. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {KCC:} Pengepajzzsal végigvágod a sírlidérc testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (13 életpontot sebezve). Karmaival a sírlidérc megpróbálja felszakítani a bõrödet, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 530 tapasztalati pontot kaptál. Ez már igazán bosszantó! Az embert egyáltalán nem hagyják dolgozni. Benézel minden szétloccsantott koponya és kipréselt bél alá. Az az egy pozitív dolog van ebben a kukázásban, hogy nincsenek erre igazán komoly szörnyek. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy nómenklatúra intéz feléd kihívást.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Semmi eredménye! Egy méregfelhõ varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mérg. ubuk dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 mérg. ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a nómenklatúra jobb lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegõt vesz, majd savfelhõt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (16 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: elõkapod az ezüstkardot. Megmarkolva az ezüstkardot ellenfeledre ugrasz. Ezüstkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a nómenklatúra testét. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Pengepajzzsal felnyitod a nómenklatúra testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (12 életpontot sebezve). Egy kis bõrt csippent le a lábfejedrõl a nómenklatúra, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerõ.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 918 tapasztalati pontot kaptál. Hirtelen ötlettõl vezérelve, arra kutakodsz, amerrõl a szörny támadott. Ez az! Rábukkantál az igazi zsákmánytermõ-vidékre: Úgy tûnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy tolmokov-koktél. A messzeségben élõholtak gyülekezõ seregét látod. Jó lesz sietni! Felhagysz a további keresgéléssel, és angolosan távozol. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy gyilkos csalánt. Megérezve a magas fûbõl érzõdõ szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hmm, csak egy csapat qwarg rohamosztagos. Ettõl nincs semmi félnivalód. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekezõ rúna felrakása. A következõ pillanatban már meg is idézted. Ellenfeledre tharr haragja varázslatot lõsz. 44 életpontot sebeztél. Mérg. ubuk dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 mérg. ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja a qwarg rohamosztagos testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Mint a harcmûvészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erõ Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a qwarg rohamosztagos bal elsõ lábát. (4 támadással 193 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerõ). Pengepajzzsal épp hogy megvágod a qwarg rohamosztagos jobb hátsó lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerõ). Tenyeredbõl kékes villámok csapnak ki (15 életpontot sebezve). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (8 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a qwarg rohamosztagos testét. (4 támadással 150 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerõ). Pengepajzzsal megkarcolod a qwarg rohamosztagos torát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerõ). Illúziósárkányod teríti le a lábáról (15 életpontot sebezve). Hiába próbálsz hátrálni, a 4 qwarg rohamosztagos többször is megmar! (4 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel épp hogy eltalálod a qwarg rohamosztagos testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerõ). Pengepajzzsal kicsit megvágod a qwarg rohamosztagos fejét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerõ). Illúziósárkányod teríti le a lábáról (13 életpontot sebezve). A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az 1 qwarg rohamosztagos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2000 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belõle. (+1 kaja.) Öreg nyomkövetõként körbeszaglászol. Már nehezen felismerhetõ (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [193,30] Sûrû bozóttal teli terepre érkeztél. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy smirglibokrot. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tûnõ szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Észreveszel valamit a földön. Friss elf nyomok vezetnek délnyugatra. [70 pontot használtál fel, van még 58.]

m 2 mozogsz keletre
[194,30] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy friss csatamezõt.
(Feltételes kutatás:) Nekikezdesz a friss csatamezõ véletlenszerû átkutatásának. Mindenhol hullahegyek. Megcsonkított varkaudar hullákat látsz nagy kupacokba hordva. Éles szemmel válogatsz, hogy hol várható értékes zsákmány. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy dögkeselyû támad rád.

Mérg. ubuk dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 mérg. ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetõen meglõtted a dögkeselyû jobb vállát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a dögkeselyû tollas testét. (4 támadással 114 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerõ). {KCC:} Pengepajzzsal megcsapod a dögkeselyû tollas testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerõ). Lángoszlop emelkedik a talajból (13 életpontot sebezve). Többször megcsíp a dögkeselyû. (3 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 7 madártollat. 758 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] No, lehet folytatni a munkát! Tíz perc sem telik bele, és máris valami használható akad a kezedbe: Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 3 mérg. ubuk tüske. Valami motoszkál melletted! Minden eshetõségre készen lazítod el izmaidat. Egy zombi jön feléd.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsõvel célba találj. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod a zombi foszladozó testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A zombi összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. 27 tapasztalati pontot kaptál. Na, most már ideje lenne egy kis nyugalomnak! Benézel minden szétloccsantott koponya és kipréselt bél alá. Az az egy pozitív dolog van ebben a kukázásban, hogy nincsenek erre igazán komoly szörnyek. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy nómenklatúra jön feléd.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A támadás sajnos hatástalan volt. Egy méregfelhõ varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. A lény savat köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (17 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: elõkapod az ezüstkardot. Vad csatakiáltással, felemelve az ezüstkardot a másikra rohansz. Ezüstkarddal kegyetlenül összevagdalod a nómenklatúra jobb vállát. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Pengepajzzsal végigvágod a nómenklatúra nyálkás tömegét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhõ támadja meg (13 életpontot sebezve). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerõ.) A nómenklatúra most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! 918 tapasztalati pontot kaptál. Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyûjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. Ez az! Rábukkantál az igazi zsákmánytermõ-vidékre: Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy bumeráng és 3 mérg. ubuk dobónyíl. A messzeségben élõholtak gyülekezõ seregét látod. Jó lesz sietni! Felhagysz a további keresgéléssel, és angolosan távozol. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 28.]

szk 242 keresed a 242. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási idõd egy részében keresni próbálsz egy qwarg rohamosztagost. [0 pontot használtál fel, van még 28.]

hu 329 8 192 hulladék: 329 8 192
Hulladék, ezért nem gyûjtesz csontpálcát. Hulladék, ezért nem gyûjtesz szöges bunkót. Hulladék, ezért nem gyûjtesz gyöngysort. [0 pontot használtál fel, van még 28.]


* 1. BP: használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlõdtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 28.]

* 2. BP: használod a 243. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 23.] Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 14, 9, 1. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tûnik. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerõ.) Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt az a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a csupasz izom hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása.
Ebben a körben 23 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 23 pontot vihetsz át. Kapsz még 327 pontot. A következõ körben tehát 350 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


GYILKOS CSALÁN (581. NÖVÉNY)
A kalandozók szinte egyöntetûen egyetértenek abban, hogy ez a közel két méter magas, óriási, mérgezõ indákat lóbáló növényszerû teremtmény nem más, mint egy mozgásra képtelen Thargodan. Persze sokan megpróbálták már kiirtani (már csak a tapasztalat miatt is), de a villámgyorsan regenerálódó, kiterjedt gyökérhálózattal rendelkezõ teremtény alaposan összecsípte a próbálkozót, más nem történt. A növény belsejében nyíló csalánvirág lemetszéséhez igen bátornak kell lenned, és hihetetlenül ellenálló kell, hogy legyél a csaláncsípésekkel szemben - így aztán 20. szint alatt nem is próbálkozhatsz a KT 582 paranccsal (amely 10 TVP-be kerül, és körönként egyszer használható egy csalánra). Kevés szép dolog van a Sötét Földön, és ez a gyönyörû, türkizkék csalánvirág ezek egyike. Mi sem bizonyítja, hogy nem igazán növényi eredetû, hogy több hónap után sem hervad el ez a csodaszép tünemény. Sokak szerint azért, mert önállóan is él, és lassan megmérgezi a tõle megszabadulni nem képes kalandozó lelkét. Hogy igaz-e vagy sem, döntsd el te...



KARAKTERLAP
Scott Jordo Lee, egy fekete, rövid hajú, kék szemû, körszakállas kobudera férfi vagy. Fekete a bõröd. Tharr püspöke vagy. Az Illúzió Mesterei (#9129) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 186. fordulód.

 Erõ:29 (36)  Szint:22  Merészség:7/5 Magasság:147 cm 
 IQ:25 (28)  Támadás:27  Agresszió:3 Testsúly:49 kg 
 Ügyesség:23 (25)  Védekezés:44  Menekülés:30 % Életkor:5/5 év 
 Egészség:23 (25)  Életpont:282/178  Jellem: semleges Tul. pont:
 Szerencse:30 (35)  Varázspont:368/29  Pénz:855 arany Kép. pont:12 
 Tudatpont:21/9   Pszi pont:96/177   Halhatatlanság:1 %   EFejl:81 
Eddig összesen 1452 szörnyet (20 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 21843 TP-t kaptál. Jelenleg 831364 TP-d van. A következõ szinthez még 168636 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, õrült varázsló, kultúrmasztodon. A 185. fordulódban 5691 arany került a bankszámládra. 5719 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
  víziharc: 6   ökölvívás: 25 (+1)   szúrófegyverek: 9
  vágófegyverek: 18   ütõfegyverek: 7   lõfegyverek: 13
  dobófegyverek: 25        

Feltételes fegyverváltás: ezüstkard (#325) (180%) << ököl (#28) (100%)
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -9.); ubuk dobónyíl (#138) (10 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 18   2. nyomkövetés: 55 (+1)   3. lopás: 1
  4. mászás: 4   5. csapdakészítés: 19   6. csapdaészlelés: 2
  7. gyógyítás: 41   8. titkosírás: 2   9. felderítés: 21
  10. szörnyidomítás: 3   11. teológia: 26   12. taumaturgia: 22
  13. szerencsejáték: 1   14. versengés: 7   15. harcmûvészetek: 23
  16. zene: 1   17. szörnyismeret: 19   18. pszi: * 21
  19. zárnyitás: 1   20. vadászat: 2   21. bányászat: 5
  22. úszás: 9        

FELTÉTELES PARANCSOK
deus ex machinád 1 mezõre repítsen
gyógyítasz 40% életerõ alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 200 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 5 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot )
elfogod ezoterikus mardelt (#184) fedett veremmel (#219)
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, labirintus (17)
maradék TVP-dbõl az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 16)
élõholt mágus (#175), quwarg szabotõr (#301), quwarg felderítõ (#299), trikornis (#104), élõholt quwarg (#202)
Barátságosság (aktív: 4, max: 16)
kardfogú fülemüle (#146), vortexmágus (#418), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskõ készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erõpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak õrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserõ (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tûzesõ (#61, 16 VP) erõpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókõpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erõpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP)
tharr haragja (#145, 16 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP)  
Pszi képességeid
pszi-ernyõ (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 20 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 12 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 20 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 20 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 18 PP) pszi-acéltorony (#98, 14 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 50 PP, 30 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyûjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyõ II (#113, 10 PP, 3 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1)      

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
18. és magasabb szintûek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), tharr haragja (#145)
Védekezõ varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 39 - védekezõ varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> pszi elementál (#221)   izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Kemény feladatok leküzdésével tudsz csak két esszenciakristályt megszerezni, és feláldozni oltáromnál.
2.) A márványtornyok és egyéb hasonló képzõdmények a fizikai rátermettség igazi próbái. Imádkozz, amint mászás szakértelmed elérte a 15. szintet!
3.) Egyike a végsõ kihívásoknak minden szolga-jelöltem számára: végezz egy ongólianttal!

HÕSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 8 felderítõ, 1 szabotõr, 3 harcos.

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bíbor erõöv (#291) $1   bõrsisak ($57) $1   bronzsisak ($88)
$1   fekete bõrcsizma ($247) 1 * jing-jang fejpánt (#556) 1   mászókarom (#78)
$1   nagy vaspajzs ($161) 1   rézsisak (#72) 1 * ryuku köpeny (#693)
$1   szöges páncél ($65) $2 * tankány karom ($237) 1 * varkaudar csizma (#317)
1 * vasvért (#164)        
Fegyverek és lövedékek
$1   bronzhegyû lándzsa ($87) $2   bronzhegyû nyíl ($94) $1   bronzpenge ($126)
$2   bumeráng ($249) 1   cápaölõ tõr (#480) $4   csontpálca ($329)
1   ezüstkard (#325) 5   ezüstshuriken (#327) 1   fúvócsõ (#20)
1   kõkalapács (#13) $1   mandibulakasza ($127) 3   mérg. ubuk dobónyíl (#188)
$3   mérg. ubuk tüske ($137) 3   mérg. vas dobónyíl (#190) $3   nyílvesszõ ($108)
1 * pengepajzs (#425) $1   rövid íj ($107) $2   sallank nyíl ($129)
1   szigony (#389) $1   tolmokov-koktél ($351) 42   tüske (#22)
2   vas dobónyíl (#189) $1   vashegyû nyíl ($176)    
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * arany papi karkötõ (#309) 1   Eldaran karkötõje (#373) 1   gólem talizmán (#811)
$1   gyöngysor ($192) 1 * hatalom fülbevalója (#817) 2 * két kard szimbólum (#144)
2 * obszidián karkötõ (#229) 1 * örökkéval. rubinja (#900) 1 * regeneráló gyûrû (#254)
1   rothasztó talizmán (#815) 1 * smaragd védõgyûrû (#223) 1 * Tharr Keresztje (#287)
1   umbatari karkötõ (#278) 1   vortex talizmán (#812)    
Eszközök, használati tárgyak, készletek
5   aranytû (#272) 1   ásó (#34) 1   bolondok aranya (#506)
2 + deus ex machina (#1) 5   fáklya (#36) 16   kaja (#2)
1   kötél (#92) 1   kristálygömb (#265) 1   kulcskarika (#648)
1   márványkulcs (#245) 1   mászókampó (#165) 1   moa katalizátor (#386)
2   nagy aranykulcs (#246) 1 + nyílcsapda (#243) 1   rézkulcs (#75)
1   szeksztáns (#32) 1   szent jogar (#150) 1   szuper dobóháló (#273)
1   varázskõ (#305) 1   varkaudar pálinka (#1137) 2   vaskulcs (#183)
Löttyök és porok, tartóstul
4   aranyló ugarhéj (#100) [üres, kapacitás: 40]
4   fûszertartó (#210) [bennük 3 csepp sáfránypor (#211), fér még: 17]
2   huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 24]
2   kavadu iszák (#25) [bennük 7 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 13]
1   molluszk ház (#353) [üres, kapacitás: 6]
11   sullár hólyag (#168) [bennük 17 csepp spiritusz (#170), fér még: 203]
1   szent kehely (#257) [benne 1 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 9]
9   uzbány csõr (#169) [üres, kapacitás: 108]
2   vizestömlõ (#3) [bennük 30 korty víz (#27), fér még: 10]
2   zöld üveg (#82) [bennük 27 csepp ragasztó (#83), fér még: 13]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
4   álompor (#396) 1   dözmöng szív (#122) 5   fekete gyöngy (#99)
6   fõnixtoll (#563) 32   gyöngymangó (#135) 2   kazmár gyökér (#205)
2   kõszem (#304) 98   madártoll (#112) 2   manifeszt.nyúlvány (#214)
1   moa gyémánt (#385) 1   moa gyöngy (#378) 1   moa jádekõ (#382)
1   moa obszidián (#380) 5   moa üveggömb (#383) 2   móri gyümölcs (#116)
3   mutáns csont (#331) 6   óndarab (#85) 30   pirkit (#153)
43   polip szívóka (#391) 5   purifikátor háj (#269) 10   rézdarab (#70)
19   sallank karom (#128) 2   sáska amulett (#668) 11   sünmedve tüske (#14)
$1   szvó-ektoplazma ($151) 1   tükör (#43) 6   varányszem (#30)

Összsúly: 83.28 kgMegterheltség: 101%
GYJ: Legalább 1 arany értékû tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van.
Még 36 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN
15   bunthar bõr (#733) 1   ezüsttollú nyíl (#363) 10   kõszem (#304)
2   kvazár (#244) 9   manifeszt.nyúlvány (#214) 2   moa burát (#384)
7   mutáns csont (#331) 3   purifikátor háj (#269) 11   rókafarok (#124)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
133 arany (#50) 1 álompor (#396) 2 gyöngymangó (#135)
5 isteni könnycsepp (#260) 1 kaja (#2) 1 mérg. ubuk dobónyíl (#188)
1 szöges bunkó (#8) 1 szürke bõrkesztyû (#271) 4 tüske (#22)
8 víz (#27)        

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bõrsisak (#57) 1 bronzhegyû nyíl (#94) 2 bumeráng (#249)
1 fûszertartó (#210) 21 madártoll (#112) 1 manifeszt.nyúlvány (#214)
3 mérg. ubuk tüske (#137) 2 purifikátor háj (#269) 1 szöges páncél (#65)
1 szvó-ektoplazma (#151) 1 tolmokov-koktél (#351) 1 varázskõ (#305)
1 vashegyû nyíl (#176)        



E körben tett lépéseid térképe

(185,31) kvazár kohó (#627), fegyvermester háza (#630), Tharr oltár, õrült varázsló (#255)
(186,32) részeg kalandozók (#187), Bocsi (3496. kalandozó)
(187,32) sírlidérc (#172), szintszívó (#96), csontváz (#48), élõholt mágus (#175), õsi csatamezõ (#263), 47. jellempróba,
Leah oltár, egy troll férfi
(188,32) trikornis herceg (#261), quwarg boly (#359), oltár, mûvészi porolit (#720), zoloboo sámán (#230)
(189,31) qwarg rohamosztagosok (#242), gyilkos csalán (#581, belõle készíthetõ: #582), kék rothasztó (#421), zoloboo
sámán (#230)
(190,30) rát-fa (#77, belõle készíthetõ: #69), tavacska, borkonyó cserje (#311, belõle készíthetõ: #312), Tharr oltár,
gyilkos csalán (#581, belõle készíthetõ: #582), 25. jellempróba
(191,29) dögkeselyû (#174), élõholt mágus (#175), friss csatamezõ (#262), kihívás tornya (#502), Leah oltár, 31.
jellempróba
(192,30) sírlidérc (#172), nómenklatúra (#158), friss csatamezõ (#262), 24. jellempróba, gyilkos csalán (#581, belõle
készíthetõ: #582), qwarg rohamosztagosok (#242)
(193,30) smirglibokor (#31, belõle készíthetõ: #29), 47. jellempróba
(194,30) dögkeselyû (#174), zombi (#49), nómenklatúra (#158), friss csatamezõ (#262)




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.