Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Zén Legendái: Manaszipoly május 25.
Alfa pakli - Mágusok március 16.
Alfa pakli - Druidák március 16.
Alfa pakli - Boszorkányok március 16.
A pillanat képe
Szépséges Chloe
(Ősök Városa galetki)
Küldd el képeslapként!
Chloe szépsége csodálatosan lenyűgöző, nincs férfiszív, mely ne dobbanna meg látványától. Számára azonban átok is egyben, hisz külseje egyben magányosságra is kárhoztatja őt.
Nézz szét a galériában!
Boszorkányok és Manaszipoly
HKK a Board Game Expon
Előrendelhető a legújabb Zén Legendái minikiegészítő a Manaszipoly
Legendák Viadala 2024 videók
Varázsdimenzió lapbemutató 1. hét

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022
Országjáró feladat 2020

A lista folytatása...
Előrendelhető a legújabb Zén Legendái minikiegészítő a Manaszipoly (9)
Új HKK kiegészítő: Varázsdimenzió (35)
Megújult lapkereső és pakliszerkesztő (223)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (8144)
Lapötletek (64970)
Manaszipoly zén bemutató (11)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Szikrázó manahal
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Alien Mûhebi 76. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2004. aug. 30. 15h:18'
EZ A 133. JÁTÉKHETED, 76. FORDULÓD
134. játékheted kezdete: szept. 5.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #1031
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 55
Extra forduló: 8

ALIEN MÛHEBI KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [69,68] koordinátán. Fafejû a Tudós szavait hallod a tudati teret fürkészve: A KT taglétszáma jelenleg 29, de van, aki még nem lépett be. Még 31 tagot tudunk felvenni. Fafejû a Tudós tudattársadtól információ érkezik agyadba: Új tag lépett be a KT-ba: 2811. Vegyétek fel vele a kapcsolatot. K.T.-dnek mostantól új vezetõje van: Fafejû a Tudós. Kétharmados többséggel lett megválasztva. Idegen jelenlétet érzel a fejedben. Amióta találkoztál azzal a lénnyel, többször is elõfordult már. Hogy mit keresett, nem tudod, de néha nem emlékszel dolgokra, keresed a tárgyak, lények nevét. Tudod, hogy nem most találkozol ezzel a valamivel... De mikor is? Hol is? A mostani alkalom más: a lényre gondolsz, érzed, hogy fájdalmai vannak. Segíteni akarsz neki, önként ajánlod fel neki véredet, erõdet. És õ kegyesen elveszi, térdre kényszerít, ahogy belõled regenerálja sérüléseit... Többen csodálkozva néznek rád. Nem tudják - nem tudhatják -, milyen az, ha egy vámpír bélyegét viselik...

A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+5 életerõ.) Varázserõd regenerálódik. (+14 varázspont.) Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idõ egy kõevõ nyomára vezet. Megérte kutatni - találsz egy kifejlett példányt.

Elszántan a másikra rohansz. Bronzhegyû lándzsával tökéletesen perforálod a kõevõ kõtestét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) A kõevõ lendületes ütése célt téveszt. A kõevõ összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. 105 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 221.]

* 1. KP: fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Elszántan, kitartóan, ellazítva, megfeszítve, viharverten edzeni kezded csendben tiltakozó testedet. Érezhetõ fejlõdést tapasztalsz! (+1 erõ.) Elõpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)
(Feltételes gyógyítás:) Eszedbe jut, hogy láttál egyszer egy ork sámánt munka közben. Terpeszbe állsz, két karod a magasba emeled, és megpróbálod utánozni a sámán szavait: "I szkúsná, i grúsztna, i nyékámu vrúku pádágy vminútu dusévnuj nyezgódu...". Kicsit nehezen mondod ki a nyelvtörõ szavakat, de mire a végére érsz, érzed jótékony hatását. (+46 életerõ.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [80 pontot használtál fel, van még 141.]


m 6 mozogsz nyugatra
[68,68] A dombvidéket magad mögött hagyod. Sûrû bokrokkal teli terepen vagy. Egy színváltó pille libben el az orrod elõtt, de mire utánafordulsz, már el is tûnt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy nekrofunt. Utad során felfedezel egy oltárt. Raia hívei emelték. Látsz egy álomvirágot. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy phua-kúpot. Már messzirõl meghallod a feléd tartó lényt. A feléd közeledõ garokk mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lõsz. 19 életpontot sebeztél. Marokra fogva a bronzhegyû lándzsát ellenfeledre ugrasz. Bronzhegyû lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a garokk testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) A garokk feléd szúr agyarával, de nem talál. A garokk szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Felhasználva a kõkést, szereztél 2 kaját. 159 tapasztalati pontot kaptál. Észreveszel valamit a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, friss árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [8 pontot használtál fel, van még 133.]

kt 138 3 elkészíted a 138. tárgyat (3 darabot)
Legyártottál 3 ubuk dobónyílat. [30 pontot használtál fel, van még 103.]

kf 138 kézbeveszed/felveszed a 138. tárgyat
Elrakod a parittyát, majd elõkészíted az ubuk dobónyílat. [0 pontot használtál fel, van még 103.]

m 2 3 3 mozogsz keletre, délkeletre, délkeletre
[69,68] Elhagyod a bokrokat, dombok között vagy. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek elsõ lankáit. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Dornodon hívõi építették. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém jelenlétét érzed a föld alól. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Chara-din oltárt. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy vaskohó van. Északra egy Fairlight oltár van. Elteszed a látcsövet. Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [70,69] Amerre csak a szem ellát, dombok. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek elsõ lankáit. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr hívõi építették. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsõvel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy törpe bányát. Keletre nézve látsz egy Chara-din oltárt. Délkeletre egy épület van. Délnyugatra egy Sheran oltár van. Északra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Felismered a közeledõt. Csak egy északi aurach. Nem jelenthet különösebb problémát. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellõsz egy lángcsóva varázslatot. 18 életpontot sebeztél. Egy pukkanást hallasz, és a következõ pillanatban émelyítõ bûz ölel körül. Hosszú sugárban hányod ki a legutóbbi étkezés tárgyát. Megmarkolva a bronzhegyû lándzsát ellenfeledre támadsz. Bronzhegyû lándzsával több döféssel felnyársalod az északi aurach jobb elsõ lábát. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Az északi aurach állkapcsa a levegõben csattan. Bronzhegyû lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az északi aurach tömzsi testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Az északi aurach belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetõen csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 8 életpontot vesztettél. Az északi aurach most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 aurach bõr. Felhasználva a kõkést, szereztél 3 aurach fogat. 340 tapasztalati pontot kaptál. Öreg nyomkövetõként körbeszaglászol. Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Teleeszed magad. (-2 kaja.)

(Továbbmész...) [71,70] Még mindig dombos terepen vagy. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek elsõ lankáit. Találsz egy táblát, rajta a következõ felirattal: " Ezen tábla mondá tova, itten Nessy alapíta, mások vagyona gazdáját, a Mesterek Bandáját! " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr híveié. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következõ kép bontakozik ki szemed elõtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Borzas Ámlin irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Látsz egy vaskohót. Észreveszel egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínûleg Chara-din rúnaköve. Oldalt pillantva, meglátsz egy olvasztókemencét. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel elõtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betûket: " Vándor! Tudd meg: te most a törpék szent hegyét járod! - Vashegyek Nemzete " Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsõvel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Leah oltárt. Délkeletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Délre egy mûvészi porolit van. Délnyugatra egy Sheran oltár van. Északra egy Chara-din oltár van. Elrakod a távcsövet. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Jöttek a hõsök, s futott a galád Quwarg, ki fölött tort ül a halál <<Vasalt Bunkók>> " Van itt egy szürke kastély (551. épület.). Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, friss troll nyomokat, amelyek délre, friss árnymanó nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betûkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " A gyûlölet tesz legyõzhetetlen ellenféllé az ellenségünk szemében. Nightmare. " [24 pontot használtál fel, van még 79.]

gy 30 gyógyítás 30 pontért
A tánc gyógyhatásai közismertek, azonban csak a hozzád hasonló igazi mesterek érnek el vele számottevõ eredményeket. Halkan dúdolni kezded kedvenc slágered, majd eleinte lassan, aztán egyre õrültebb tempóban táncolni kezdesz. Mikor fáradtan a földre rogysz, sebeid szinte varázsütésre behegednek. (+31 életerõ.) [30 pontot használtál fel, van még 49.]

be 551 bemész az 551. épületbe
Rövid habozás után odalépsz a mintás kapuhoz, és bekopogtatsz. Nyikorogva nyílik ki egy oldalajtó, és egy vörösen izzó szemû lidérc jelenik meg! Hátrahõkölsz, mire a lidérc közelebb suhan. Mögötte újabb vöröslõ szempárok jelennek meg! Bekopogtatsz, mire elõsuhan a lidérc. Még mindig borzongva, de követed a gróf színe elé. Röviden mesélsz kalandjaidról. A gróf mosolyog, amikor elmondod, hogy megtaláltad a rejtekhelyet. [ 210 tapasztalati pontot kaptál.] - Itt van a negyedik ektoplazma, ha minden igaz, egy élõ szintszívóban! Ne rettenj meg a feladattól, ha visszatérsz a négy darab ektoplazmával (akár itt szerzed meg, akár máshol) akkor tied a varázslatos védõgyûrû! - látod, hogy ez a térkép, az elõzõ hárommal ellentétben, egy romvárost ábrázol.

                    
                    
        4           
                    
  3             12   
           10        
     2              
               11    
 1                  
                    
  6  5              
                    
                    
             13   15  
         14          
   7                
                    
                 16  
 8   9              
                    
Ez a 36. labirintus térképe. A bejárat innét keletre 21, délre 27 mérföldre található. Elhagyod a kastélyt, még mindig csodálkozva: hogyan úszhattad meg ép bõrrel ezt a találkozást? [5 pontot használtál fel, van még 44.]

m 4 4 3 mozogsz délre, délre, délkeletre
[71,71] Még mindig dombos terepen vagy. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek elsõ lankáit. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " I't LyáRRtam - Buldózer " Felfedeztél egy teljesen lerombolt vaskohót. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Xantorg hatalmának elenyészõ morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes mûalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Leah hívei emelték. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hõ, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsõvel. Messze északkeletre látsz egy Leah oltárt. Keletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Délkeletre egy olvasztókemence van. Délre egy Fairlight oltár van. Nyugatra egy Sheran oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Körbevizsgálódsz. Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északra. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, friss árnymanó nyomokat, amelyek délre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [71,72] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fûben feléd lopakodó valamit. Magabiztosan nézed a közeledõt. Hiszen csak egy piromenyét. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Távolról lángcsóva varázslatot lõsz a másikra. 7 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a piromenyét izzó bundáját. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tûz csak megpörköl. (7 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyû lándzsát a másikra ugrasz. Bronzhegyû lándzsával tökéletesen perforálod a piromenyét testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) A piromenyét feléd harap, de sikertelenül. A piromenyét szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kõkést, szereztél 2 pirkitet. 190 tapasztalati pontot kaptál. Észreveszel egy gyöngymangó bokrot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Találsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínûleg Chara-din rúnaköve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy álomvirágot. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy olvasztókemencét. Keletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Délre egy Sheran oltár van. Délnyugatra egy Dornodon oltár van. Északnyugatra egy Sheran oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megérezve a magas fûbõl érzõdõ szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy alpesi tehén közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 18 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az alpesi tehén lila foltos testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Bronzhegyû lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az alpesi tehén tõgyét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja az alpesi tehén szarva. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Kisebb rúgást kapsz a bal bokádba. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kõkést, szereztél 6 kaját. 287 tapasztalati pontot kaptál. Már rég láttál kaját, nem csoda, hogy ennyire örülsz az ételnek. (-3 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl régi (maximum néhány napos) árnymanó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, friss troll nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [72,73] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetõen Elenios rúnaköve. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Elenios híveié. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba). Nocsak, itt van valami érdekes! Friss troll nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek. Már rég láttál kaját, nem csoda, hogy ennyire örülsz az ételnek. (-1 kaja.) [24 pontot használtál fel, van még 20.]

m 3 3 4 mozogsz délkeletre, délkeletre, délre
[73,74] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhõk száguldanak az égen. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy xantusz-kaktuszt. Felfedeztél egy álomvirágot. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy rúnakõ van. Délre egy Sheran oltár van. Nyugatra egy Dornodon oltár van. Északra egy oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Alaposan körülnézel a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) árnymanó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. Jóízûen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [74,75] A síkság "meggyûrõdik", dombos vidékre vált. Ezek a lankák alkotják Maad gyûrûjét, amely Maad Szívét, a rejtélyes mocsarat veszi körbe. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínûleg Chara-din rúnaköve. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt vaskohót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy oltárt. Fairlight hívõi építették. A távcsõvel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy Chara-din monolitját. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Délnyugatra egy oltár van. Nyugatra egy Sheran oltár van. Északra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Öreg nyomkövetõként körbeszaglászol. Nem túl régi (maximum néhány napos) árnymanó nyomok vezetnek délnyugatra. Összeakadsz egy fekete csuklyát viselõ alakkal. Sötét árnyak lengik körül... Érzékeled auráját: feketén vibrál. Egy alattomos gonosz! Barátságtalanul végigmér Téged, majd valami köszönésfélét vakkant feléd. Odébbállsz.

(Továbbmész...) Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [16 pontot használtál fel, van még 4.]

h 396 használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlõdtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 4.]

tf 1 10 fejleszted az 1. tulajdonságodat 4 pontért
Száz guggolást-felállást, és száz fekvõtámaszt csinálsz. Huh, huh! Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erõd érezhetõen megnövekedjen. [4 pontot használtál fel, van még 0.]

tf 1 10 fejleszted az 1. tulajdonságodat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

tf 1 10 fejleszted az 1. tulajdonságodat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

szk 91 keresed a 91. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy alpesi tehenet. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 0.]


* 1. BP: használod a 242. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 0.] Elõkapod a zsákból a vizestömlõt, és csillapítod szomjadat. Minden új nap egy új megpróbáltatás, s talán még nehezebb, mint az elõzõ; de kiképzésednek hála, te felkészülten fogsz szembenézni a következõkkel. (+1 max. életerõ) Alaposan elfáradva, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerõ.)
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 217 pontot. A következõ körben tehát 217 pontot költhetsz el.


KARAKTERLAP
Alien Mûhebi, egy vörös, tüsi hajú, zöld szemû, bajuszos alakváltó férfi vagy. Bõröd bronzként csillog. Tharr követõje vagy. A Szabad Kompánia (#9161) K.T. tagjai közé tartozol. Rangod a Kompániában: kopasz (15). Ez a 76. fordulód.

 Erõ:13 (15)  Szint:11  Merészség:6/5 Magasság:179 cm 
 IQ:22  Támadás:10  Agresszió:3 Testsúly:72 kg 
 Ügyesség:15  Védekezés:28  Menekülés:30 % Életkor:35/35 év 
 Egészség:14  Életpont:152/140  Jellem: semleges (+1) Tul. pont:
 Szerencse:12 (14)  Varázspont:57/6  Pénz:299 arany Kép. pont:
 Tudatpont:8/8             
Eddig összesen 206 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1291 TP-t kaptál. Jelenleg 21240 TP-d van. A következõ szinthez még 3760 TP szükséges. Trófeáid: ork sámán, rõtmanó berzerker, sóhajtó dorony.

HARCI ISMERETEK
  ökölvívás: 3   szúrófegyverek: 10   ütõfegyverek: 7
  lõfegyverek: 10   dobófegyverek: 6    

Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 6   2. nyomkövetés: 17   3. lopás: 1
  4. mászás: 2   5. csapdakészítés: 3   6. csapdaészlelés: 1
  7. gyógyítás: 33 (+1)   8. felderítés: 1   9. teológia: 1
  10. taumaturgia: 5   11. zene: 1   12. szörnyismeret: 4
  13. zárnyitás: 9   14. vadászat: 7   15. bányászat: 2

FELTÉTELES PARANCSOK
deus ex machinád 8 mezõre repítsen
gyógyítasz 60% életerõ alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
udvarolsz a 2. fajúaknak az 1. fajúaknak a 6. fajúaknak a 8. fajúaknak a 9. fajúaknak
maradék TVP-dbõl az erõ (1) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)  

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
5. és magasabb szintûek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
lángcsóva (#31)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A fõ áldozat természetesen pénz: 50 aranyat kell nekem feláldoznod.
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat.
3.) Fairlight követõjének mindenhez kell értenie: imádkozz úgy, hogy felderítésed 5. szintû!

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1   bõrsisak (#57) 1 * fekete bõrcsizma (#247) 1 * lánckesztyû (#230)
1   rézsisak (#72) 1 * teknõcpajzs (#417) 1 * vassisak (#160)
1 * vasvért (#164)        
Fegyverek és lövedékek
1 * bronzhegyû lándzsa (#87) 1   csontszurony (#12) 1   kõkés (#6)
1   parittya (#18) 1   rövid íj (#107) 3 * ubuk dobónyíl (#138)
20   ubuk tüske (#131)        
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1   aranylánc (#191) 1   borostyán függõ (#162) 1 * két kard szimbólum (#144)
1 * obszidián karkötõ (#229)        
Eszközök, használati tárgyak, készletek
3   aranypikkely (#415) >2   deus ex machina (#1) 1   fáklya (#36)
1   furulya (#233) 2   kötél (#92) 1   szeksztáns (#32)
1   távcsõ (#42) 2   zárnyitó készlet (#39)    
Löttyök és porok, tartóstul
1   vizestömlõ (#3) [benne 13 korty víz (#27), fér még: 7]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
11   álompor (#396) 1   antilopbõr (#48) 2   aurach bõr (#658)
9   aurach fog (#657) 1   bakkura bõr (#95) 1   evaporõr háj (#105)
1   fõnixtoll (#563) 1   grákóbõr (#41) 9   kaktusztüske (#114)
1   kék orchidea (#68) 1   királygyík bõr (#44) 18   madártoll (#112)
1   magszim bél (#103) 2   óndarab (#85) 4   pirkit (#153)
1   rákpáncél (#97) 4   sallank karom (#128) 2   sünmedve tüske (#14)
3   szvó-ektoplazma (#151) 2   vadász tatu bõr (#15) 1   varkaudar csont (#1113)
2   vasérc (#152)        

Összsúly: 40.28 kgMegterheltség: 80%
GYJ: Legalább 1 arany értékû tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 2 kaja (#2) 3 madártoll (#112)
3 sünmedve tüske (#14) 3 ubuk tüske (#131) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 aurach bõr (#658) 3 aurach fog (#657) 2 pirkit (#153)
3 ubuk dobónyíl (#138)        



E körben tett lépéseid térképe

(68,68) nekrofun (#173), Raia oltár, álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396), phua-kúp (#372), garokkok (#73)
(69,68) kõevõ (#62), Dornodon oltár, érclelõhely
(70,69) vaskohó (#155), Tharr oltár, északi aurach (#350)
(71,70) szürke kastély (#551), Tharr oltár, mûvészi porolit (#720), vaskohó (#155), egy ismeretlen isten rúnaköve,
olvasztókemence (#86)
(71,71) vaskohó (#155), mûvészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), Leah oltár, 35. jellempróba
(71,72) piromenyétek (#99), gyöngymangó bokor (#134, belõle készíthetõ: #135), Fairlight oltár, egy ismeretlen isten
rúnaköve, álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396), alpesi tehén (#91)
(72,73) Elenios rúnaköve, Elenios oltár, 39. jellempróba
(73,74) xantusz-kaktusz (#113, belõle készíthetõ: #114), álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396), oltár
(74,75) egy ismeretlen isten rúnaköve, vaskohó (#155), Fairlight oltár, egy troll férfi




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.