Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Zén Legendái: Rémháború július 20.
Hatalom Kártyái – Varázsdimenzió június 15.
Zén Legendái: Manaszipoly május 25.
A pillanat képe
Agytaposás
(Túlélők Földje varázslat)
Küldd el képeslapként!
Az agytaposás egy briliáns, és egyben rendkívül undorító varázslat is, mellyel alaposan meggyengíthető az áldozat mágikus potenciálja. A varázslat megítélése (briliáns vagy undorító) minden bizonnyal attól változik, hogy éppen a varázslat melyik oldalán állsz.
Nézz szét a galériában!
HKK Új Nemzedék reakció lapok és erősségük 2021-2024
X. Kelet-Magyarországi HKK Találkozó: sok verseny, sok koncert
Zén bemutató – Rémháború
Varázsdimenzió paklibemutató: Sose halunk meg! (Egérút)
Legendás cél: 1000 lap

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022
Országjáró feladat 2020

A lista folytatása...
HKK Új Nemzedék reakció lapok és erősségük 2021-2024 (25)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (8189)
Jégmágus kt. alakulna (9373)
Legendás cél: 1000 lap (22)
Lapötletek (64987)
[HKK Piac] Gyakori / nem gyakori lapok (3219)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Bíbor möszék
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Fühttöske 94. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2005. okt. 24. 9h:32'
EZ A 250. JÁTÉKHETED, 94. FORDULÓD
251. játékheted kezdete: okt. 31.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
Üzeneted jött!
KALANDOZÓ: #4527
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 550
Extra forduló: 16

FÜHTTÖSKE KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [70,82] koordinátán. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 2 evaporõr hájat (25 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Átveszed a sikeresen eladott 3 varkaudar csont (eladási ár: 48 arany, ebbõl a kezelési költség: 4 arany) ellenértékét. Az ügynök visszahozta az eladhatatlan 2 szulfagor agyart.

Az egyik nap megpillantasz egy hosszú, vörös hajú alakváltó férfit. Egyenesen feléd repül! Kék egyenruhát visel, rajta zöld, korona alakú, Yaurr feliratú emblémával. Megszólít téged. - Üdv! Az Alanori Olimpiai játékok követe vagyok. Mindenkit megkeresünk, akinek van (volt) deus ex machinája. Szeretnék átnyújtani egy meghívót a közeljövõben megrendezendõ bajnokságra. köszönettel elfogadod a meghívást. - Még egy kérdés - jegyzed meg. - hogyan juthatok el az Arénába? - Ó, mi sem egyszerûbb ennél! A központi magoflex teleturbulátor a szabványos deus ex machinák varázsrezgéseire van hangolva. Csak megfogod a deus ex machinát, megforgatod háromszor, kimondod az "Alanor" szót, és megnyílik egy teleport-kapu, egyenesen az Arénába! Átlépsz rajta, és azonnal regisztrálják a jelentkezést. És még a D.E.M. is megmarad! (ld. enc.) A mostani olimpián is lehetõség van arra, hogy csak a játékos versenyeken vegyél részt, ha H 1 <tárgy> 9 parancsot írsz, azaz kilencet adsz meg 3. paraméternek. Ezenkívül kérheted azt is, hogy a fordulódat kizárólag emailben kapd meg, a találkozó utáni hétfõn. Ehhez 3. paraméternek 10-et írj, ha base64, 20-at, ha uuencode-val kódolva kéred. Ha nyomtatva és base64-ben is kéred a fordulót, 30-at, ha nyomtatva és uuencode-vel is kéred a fordulót, 40-et írj. Ha mindkét opciót igénybe veszed, tehát az emailes fordulót is kéred, és csak a játékos versenyekben akarsz részt venni, akkor 9-et adj a fenti paraméterekhez (19, 29, 39, 49). [Az Olimpiára való jelentkezés határideje 2005. nov. 22., kedd. Nem árt azonban, ha a jelentkezést MÁR JÓVAL A HATÁRIDÕ ELÕTT megteszed, mert esetleg lemaradsz a nagy eseményrõl! Az olimpiai fordulókat a nov. 26-i TF találkozón veheted át, ill. ha nem tudsz eljönni, postán ill. emailben elküldjük. FIGYELEM: Fontos változás az elõzõ két olimpiákhoz képest, a ti szavazatotok alapján, hogy most a védettséget nem osztjuk le úgy, mint a normál játékban. Vagyis úgy lesz, mint régen.] Miután elbúcsúztál a hírvivõtõl, rögtön tervezgetni kezded a részleteket. Elkeseredett harc folyt, de már csak egy terem, egy szarkofág van hátra... Nem törõdve a tiltó rúnákkal, berontotok. Az elsõk két vérrel teli medencét és egy díszes sírt találnak; mire mindenki beér a terembe a medencék vére forrni látszik, mintha valami a felszín felé törne. Aztán kirobbannak (a pajzsokkal véditek magatokat, amennyire tudjátok) imbolygó alakot öltve: két vérgólem áll ott. A padlóra fröccsent vér megindul, csorog a gólemek felé, majd beolvad a testükbe. Lassan, komótosan indulnak meg, végül is nekik nem sietõs... De nektek igen! Rátámadtok a gólemekre, szinte minden ütés talál, de a sebzés elenyészõ. Az ütések nyomán szétválik a vértest, de majdnem azonnal össze is záródik. Ekkor csap le a gólemek ökle, ahol embert ér csont ropog, vér fröccsen. A sebesültek vére pedig megindul a gólem felé, és csatlakozva növeli életerejüket. Látványosan nõ a méretük...és csapásaik ereje. Fizikai erõ itt nem gyõzhet. A csata hamarosan véget ér... A kétszeresükre nõtt gólemek visszatérnek és belemerülnek a medencékbe; a kriptára újra a halotti csend borul...

A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+9 életerõ.) Varázserõd regenerálódik. (+37 varázspont.) Pszi energiáid is töltõdnek. (+20 pszi pont.) A táborozás alatt vadászott neked a piromenyét. (+1 kaja.) A táborozás ideje alatt hosszú idõt töltöttél azzal, hogy drótszõrû pincsi nyomok után kutattál. Minden hiába - a kutatás eredménytelen volt. [10 pontot használtál fel, van még 220.]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Megtelsz pszi energiával! Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetõségek nyílnak meg elõtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 215.]

* 2. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegõbe, mormolni kezdesz. A mágia tûzként árad szét tagjaidban. Megidézted az erõpajzs I varázslatot! Az erõpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 210.]


a 74 4345 1 átadod a 74. tárgyat a 4345. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 csontkulcsot Alor Moa részére. [5 pontot használtál fel, van még 205.]

kpb 2 kezd. parancs berakása: 2

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Az erõ gyûlik, egyre csak gyûlik benned. Sikerült elmondanod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat mûködésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 200.] [A parancs tárolásra került.]

v 224 elmormolod a 224. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Érzed, ahogy erõ áramlik a tagjaidba. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztada munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 200.]

v 7 51 elmormolod a 7. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A kitörni készülõ energia már az ujjaidban is van! Sikerült elmondanod az alkímia varázslatot! A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 5 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-7 varázspont.] [3 pontot használtál fel, van még 197.]

v 7 33 elmormolod a 7. varázslatot
Megfelelõ mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erõvel telik meg. Elmondtad az alkímia varázslatot! A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 4 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-7 varázspont.] [3 pontot használtál fel, van még 194.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Lefõzöl egy adag fõtt ételt. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelõzködsz össze a továbbindulásra. [3 pontot használtál fel, van még 191.]

im imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idõ telik el csendes meditációban. Aztán elõveszed a xirnox szivet, és az oltárra helyezed. Hatalmas lobbanással eltûnik az áldozat - úgy látszik, elfogadta az isten! Ünnepélyes hang szólal meg. - Tehát nem csalódtam benned, hûséges hívem vagy! (+1 max. életerõ, +5 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve méregsemlegesítés. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettõ: 1.) Ismerkedj meg a varázsló varázslatokkal is: használj harcban energiatüskéket! 2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat. 3.) Nem árt, ha kitanulod a szörnyelfogás tudományát: áldozz fel oltáromnál egy élõ hegyi rákot! [30 pontot használtál fel, van még 161.]

kt 138 1 elkészíted a 138. tárgyat (1 darabot)
Legyártottál 1 ubuk dobónyílat. Ügyességed TF-elõdött. [10 pontot használtál fel, van még 151.]

kt 188 1 elkészíted a 188. tárgyat (1 darabot)
Legyártottál 1 mérg. ubuk dobónyilat. Ügyességed TF-elõdött. [2 pontot használtál fel, van még 149.]

f 103 kísérletezel a 103. tárggyal
Mint önjelölt feltaláló, lelkiismeretesen látsz hozzá egy új kísérletnek. Lázasan töröd a fejed... Aha! Ohó! Heuréka! Rájöttél, hogy hogyan kell elkészíteni egy hosszú íjat. (ld. enc.) 141 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 139.]

f 56 kísérletezel az 56. tárggyal
Biztosítva a teljes csendet magad körül, szemöldöködet ráncolva gondolkodni kezdesz. Hosszú idõ telik el... Nocsak, ebbõl az összetevõbõl finom mákrózsafõzet készíthetõ! (ld. enc.) [10 pontot használtál fel, van még 129.]

v 22 190 elmormolod a 22. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A kitörni készülõ energia már az ujjaidban is van! Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levõ mérg. vas dobónyilat. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 1 vas dobónyíl, 1 ugh méreg (Nincs mibe rakni 1 ugh mérget.). [-1 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 124.]

v 14 elmormolod a 14. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Hamarosan összegyûlik a szükséges varázsenergia. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a méregsemlegesítés varázslatot! Semlegesíted a szervezetedbe jutott mérget. [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 119.]

m 3 1 1 mozogsz délkeletre, északkeletre, északkeletre
[71,83] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy nekrofunt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messzirõl kiszúrod. Felismered a közeledõt. Csak egy piromenyét. Nem jelenthet különösebb problémát. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a piromenyét testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegõt vesz, majd tüzed okád. Eláraszt a tûz. (22 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: elõkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a piromenyét izzó bundáját. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a piromenyét jobb elsõ lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A piromenyét feléd harap, de sikertelenül. A piromenyét összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kõkést, szereztél 2 pirkitet. 190 tapasztalati pontot kaptál. Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 58 életpontot! Megpillantasz valamit: 1 kis vaskulcs. Elteszed.

(Továbbmész...) [72,82] Szûnni nem akar a zöld síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla.

(Továbbmész...) [73,81] Sûrû bozóttal teli terepre érkeztél. Egy vén tazunkaróka botorkál elõtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 89.]

m 2 2 1 mozogsz keletre, keletre, északkeletre
[74,81] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A zöld mezõ egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfûz. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messzirõl kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy nukleáris cickány került az utadba. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiatüskék. 15 életpontot sebeztél. Teljesítettél egy isteni küldetést! Mielõtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a nukleáris cickány bal oldalát. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) A lény szörnyû sugárzása káros az egészségedre! (-4 életerõ.) Sajnálatos módon tönkrement 5 aranyad is. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyû lándzsát a másikra rohansz. Vashegyû lándzsával több döféssel felnyársalod a nukleáris cickány testét. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a nukleáris cickány bal oldalát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, fõként az oldaladat és a mellkasodat részesítve elõnyben. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A lény szörnyû sugárzása káros az egészségedre! (-8 életerõ.) Sajnálatos módon tönkrement 5 aranyad is. Vashegyû lándzsával megdöföd a nukleáris cickány testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a nukleáris cickány bal elsõ lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-2 életerõ.) A dolgot még 15 aranyad bánja. A nukleáris cickány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kõkést, szereztél 2 pirkitet. 718 tapasztalati pontot kaptál. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy tûzbokrot.

(Továbbmész...) [75,81] A sík vidéket bozótos váltja fel. Egy színváltó pille libben el az orrod elõtt, de mire utánafordulsz, már el is tûnt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy grok-képzõdményt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Sheran híveié.
(Feltételes mászás:) Egy nagy sóhajjal feltekintesz a grok-képzõdményre, majd lassan, óvatosan felmászol. Az oszlopot koronázó burok alján találsz egy nyílást, itt bemászol. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Azonnal látod, hogy a burok nem lakatlan, és a fõbérlõ azonnal meg is indul feléd. Egy drasmólyom!

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a drasmólyom testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával egy irtózatos ütéssel felvágod a drasmólyom jobb oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a drasmólyom jobb lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Belecsipked a drasmólyom a bal karodba és a nyakadba. (3 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A drasmólyom még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kõkést, szereztél 5 madártollat. 138 tapasztalati pontot kaptál. A keresgélés meghozza eredményét - a puha padlón találtál 1 ezüst karkötõt. (ld. enc.) Elhagyod a furcsa képzõdményt.

Összeakadsz Dheronnal. Dornodon követõje. Egy arany karperecet, egy bakkura csizmát, egy borostyán függõt, egy denevér szimbólumot, egy ezüst nyakláncot, egy kígyóbõr kesztyût és egy szöges páncélt visel. Fegyverzetét egy szõrös pók trófea és egy sörényes ubuk trófea ékesíti. Auráját érzékelve máris tudod, sötét, akárcsak a lelke. Köszöntitek egymást, aztán tovább.

(Továbbmész...) [76,80] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel.


(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésû, kék színûre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. Vonakodva válsz meg a belépõre szánt 20 aranytól. A céllövöldéhez sétálsz. Egy nálad három fejjel magasabb óriás befelé invitál, s közben fennhangon az odabent rád váró veszedelmekrõl mesél. El sem jutnak agyadig intelmei, s már a sátor belsejében találod magad. - Ez egy halálhozó! - kiáltasz fel rémülten, amint a szörny elõtör a sötétbõl.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellõsz egy villámcsapás varázslatot. 8 életpontot sebeztél. Mielõtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. ubuk dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 mérg. ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a halálhozó fejét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (6 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vashegyû lándzsával több döféssel felnyársalod a halálhozó bõrszárnyát. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a halálhozó testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a halálhozó meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A halálhozó karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 11 életpontot vesztettél. Csõrével a halálhozó belemar kézfejedbe. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 15 életpontot vesztettél. Vashegyû lándzsával jól megszúrod a halálhozó fejét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a halálhozó fejét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a halálhozó meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Karmait felemelve, a halálhozó meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 10 életpontot vesztettél. Apró csípést ejt rajtad a halálhozó csõrével. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 19 életpontot vesztettél. A halálhozó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 885 tapasztalati pontot kaptál. Az ajtó elõtt még mindig ott álldogál az óriás. - Legyõztem - mondod neki lihegve, majd a tenyered az orra alá tartod, remélve, hogy a kívánt jutalmat megkaphatod tõle. Õ megrázza a fejét. - Hát nem elég neked az élvezet, ami az iménti testmozgásodat kísérte? - kérdezi, majd morcos arckifejezésedre pillantva, folytatja: - A kincset nem tõlem kapod! Minden legyõzött bestia egy különös ékszert tartogat számodra, csak az a kérdés, megtalálod-e nála. - Ahamm - dörmögöd, majd hátat fordítasz, és továbbindulsz. Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 61 életpontot! Ötpróba. A sátor hivalkodóan emelkedik elõtted, az alakváltó srác pedig, aki az ajtóban áll, vidáman siet eléd. - Gyere, mutasd meg milyen erõs, okos, ügyes vagy! - mondja, és mivel tudod, hogy abban nem lesz gond, lelkesen követed a sátor belsejébe. Az alakváltó suhanc elsõ próbaként egy súlyzót gurít a lábaid elé. Könnyen fogást találsz a fémes szerkezeten, és minden különösebb nehézség nélkül a magasba emeled. Erõpróba kipipálva... Egy gnóm állja utad, mielõtt bármit is tehetnél. Valami fogadóról hablatyol, három vándorról, meg 12 elköltött aranyról, aztán azt mondja mégsem annyi, hanem 5-tel kevesebb. Nem egészen érted, mit is akart ezzel mondani, így elbuksz az intelligenciád tesztelõ akadályon. 224 tapasztalati pontot kaptál. Lelógó orral állsz odébb. [66 pontot használtál fel, van még 23.]

m 2 2 1 mozogsz keletre, keletre, északkeletre
[77,80] A talaj lápossá, ingoványossá válik: mocsárvidéken jársz. Ezt a mocsarat sokan Maad szívének tartják, a mágia és boszorkányság eleven termõtalajának. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy umor-pióca. (ld. enc.) Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Fegyvert váltasz: elõkapod a mandibulakaszát. Elszántan a másikra rontasz. Mandibulakaszával egy hatalmas csapással felmetszed az umor-pióca ocsmány fejét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod az umor-pióca ocsmány fejét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Az umor-pióca megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. 27 tapasztalati pontot kaptál.

(Továbbmész...) [78,80] Még mindig a süppedõs, szúnyogokkal teli mocsárban vagy. Találsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetõen Dornodon rúnaköve. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledõt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. A nádas megfelelõ búvóhelynek tûnik számodra. Természetesen sikeres volt a rejtõzködés. Aztán a tudásvágy gyõz, és kipillantasz. Azonnal tudod, hogy egy szintszívó volt a rémület okozója. Amint eltûnik szemed elõl, kikecmeregsz a rejtekhelyrõl.

(Továbbmész...) Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [20 pontot használtál fel, van még 3.]

ba 999 998 nem támadod a nõket a férfiakat
BA 999 parancs tárolva. BA 998 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

v 96 73 59 elmormolod a 96. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

be 684 30 7 bemész a 684. épületbe
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]


* 1. BP: használod a 336. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [4 pontot használtál fel, van még -1.] Elõkapod a zsákból a vizestömlõt, és csillapítod szomjadat. Egy pillanatra a "testen kívüliség" érzete fut át tudatodon, ahogy kapcsolatba lépsz az Élet Forrásával. (+1 max. ép.) Etetési idõ! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját nyel le a karmos tankány. Egy kaját bezabál a sullár. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Amint ledõlsz, szemeid lecsukódnak, és a következõ percben már a lóbõrt húzod. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerõ.) Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt az erõpajzs I hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -1 pontod maradt, ebbõl a következõ körre -1 pontot vihetsz át. Kapsz még 235 pontot. A következõ körben tehát 234 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN
Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az elõzõ olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az elsõ háromban a legfelsõ kategóriában egy korábbi olimpián. Nincsenek elõre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerûen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a hat közül. Azok, akik az elõzõ olimpián helyezettek voltak valamelyik kategóriában, legalább eggyel feljebb fognak indulni. A legmagasabb kategória korábbi helyezettjei számára szokás szerint egy speciális, "felsõligás" kategóriát rendezünk, komoly díjak nélkül. Minden egyes párviadal elõtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az elõzõ harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következõ csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lõfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskõvel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lõfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erõforrásokból. Következménye azonban, hogy a lõfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata. Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem mûködik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny idõtartamára csökkentve van, a lõfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetõi jogtalan elõnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lõ/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lõ/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentõsége. FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetõség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni.

MÉREGSEMLEGESÍTÉS (14. VARÁZSLAT)
Ha méregsemlegesítés varázslatot elmormolod, 10 VP-ért, azonnal megszüntetsz minden, a szervezetedben levõ mérget. Ha a tested tiszta, akkor az utolsó varázsszót nem mondod ki, hanem a varázslat inaktívan lapul mindaddig, amíg valamilyen mérgezést nem kapsz. Ha pl. harcban mérgezõdsz, akkor a harc végén automatikusan aktiválódik a varázslat. Ha a méregsemlegesítést V 14 1-el raktad fel, akkor ezután a méregsemlegesítést automatikusan megújítod. Ha egy harcban egyszerre kapsz bénító és sebzõ mérget, akkor azt ilyen esetben külön-külön kell semlegesíteni (vagyis a varázslat ebben az esetben 20 VP-be fog kerülni). A varázslat nem mûködik azonnali hatású mérgeknél (pl. bo-skorpió, gyengén mérgezett tû), hiszen a méreg a vérbe jutás pillanatában hat, nincs idõ ellene védekezni.

HOSSZÚ ÍJ (111. TÁRGY)
A vapár ágat két smirglilevéllel ledörzsölve, és egy magszim belet ráerõsítve, korszakalkotó találmányhoz jutsz: a hosszú íjhoz. Ehhez a KT 111 parancsot kell kiadnod, 50 pontért. A hosszú íjjal nagyon jól lehet célozni: 2-t ad a támadásodhoz. Sajnos a fanyilak nem jók a hosszú íjhoz lövedékként, mert túl rövidek, túl könnyûek. Fémhegyû nyilakat kell használnod. A KF 111 <nyíl sorszám> paranccsal adhatod meg, hogy éppen melyik nyilat akarod a hosszú íjhoz használni. A hosszú íjat automatikusan használod élelemszerzésnél, anélkül, hogy a nyilaid fogynának.

MÁKRÓZSAFÕZET (14. RECEPT)
Két mákrózsavirágból már remek fõzet készíthetõ! Jó sok víz kell (10 cseppnyi), bele a két mákrózsavirág, majd rövid kavargatás mellett fel kell forralni. A "gyorsétel" 2 TVP-nyi idõ alatt kész van, és ha nem kábulsz el a fõzés közben az illatától, most el is fogyaszthatod. A bódulat, mely ezután telepedik rád, semmi eddig tapasztalthoz nem fogható. Hatásaként a következõ köröd elejéig lélekben közelebb kerülsz a szellemekhez - ennek köszönhetõen a csodák kútjának szellemével is feljavul a kapcsolatod. Vagyis ha a kútba aranyérmét dobálsz, jelentõsen megnõ az esélyed arra, hogy fizikai kontaktus jön létre, és nem csupán egy információt kapsz valamirõl.

EZÜST KARKÖTÕ (158. TÁRGY)
Ez a karkötõ minden vizsgálódás ellenére is csak egyszerû bizsunak bizonyul. Bár egy ékszerész bizonyára jó árat fizet érte, és hordhatod is, dekorációs célokból. Vagy esetleg odaajándékozhatod szíved hölgyének. Egyszerre két különbözõféle karkötõt hordhatsz, a KF 158 paranccsal.

UMOR-PIÓCA (63. SZÖRNY)
A mocsarak e lakói méltán félelmetesek és undorítóak: hatalmas, puha testük, harapókákkal teli szájuk, egész mûködésük a vérszívást szolgálja. A méretbeli különbségbõl adódik a másik eltérés kisebb rokonaiktól: míg egy humanoid vérébõl akár két tucat hagyományos pióca is jól tud lakni, addig egy umor-pióca étvágyának kielégítésére elég akár egy fél tucat humanoid vére is...



KARAKTERLAP
Fühttöske, egy szõke, göndör hajú, izzóan vörös szemû ember férfi vagy. A bõröd sötétebb az átlagosnál. Fairlight tanítványa vagy. A Hófarkas Klán (#9117) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 94. fordulód.

 Erõ:17 (20)  Szint:14  Merészség:5/3 Magasság:174 cm 
 IQ:20  Támadás:13  Agresszió:3 Testsúly:94 kg 
 Ügyesség:14 (18)  Védekezés:22  Menekülés:30 % Életkor:20/20 év 
 Egészség:15 (17)  Életpont:257/195  Jellem: semleges (+3) Tul. pont:
 Szerencse:20  Varázspont:181/98  Pénz:652 arany Kép. pont:
 Tudatpont:21/15   Pszi pont:44/24       
Eddig összesen 368 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2323 TP-t kaptál. Jelenleg 73378 TP-d van. A következõ szinthez még 1622 TP szükséges. Trófeáid: nukleáris cickány, dombi yeti, kérõdzõ etra. A Hófarkas tetoválását viseled. A 74. fordulódban 10 arany került a bankszámládra. 13 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
  ökölvívás: 1/0   szúrófegyverek: 16/77 (+6%)   vágófegyverek:7/35 (+23%)
  ütõfegyverek: 1/65   lõfegyverek: 7/61   dobófegyverek:14/60 (+16%)

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (110%)
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 -4.); bumeráng (#249) (5 -7.); vas dobónyíl (#189) (8 -11.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (12 -); bumeráng (#249) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 10/25 (+11%)   2. nyomkövetés: 5/49   3. lopás:1/56
  4. mászás: 6/7 (+6%)   5. csapdakészítés: 9/51 (+6%)   6. csapdaészlelés:2/17
  7. gyógyítás: 19/94   8. titkosírás: 2/56   9. felderítés:5/89
  10. szörnyidomítás: 7/18   11. teológia: 6/85 (+30%)   12. taumaturgia:10/25 (+11%)
  13. szerencsejáték: 1/4   14. versengés: 2/93 (+18%)   15. zene:1/0
  16. szörnyismeret: 4/42 (+18%)   17. pszi: 8/47 (+9%)   18. zárnyitás:1/17
  19. vadászat: 5/17   20. bányászat: 6/78   21. fõzés:4/52 (+20%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet)
deus ex machinád 1 mezõre repítsen
totem 55% életpont alatt [ tudati vitalizációval]
lopsz az emberektõl (1) aranyat (#50), a gnómoktól (6) aranyat (#50), az elfektõl (2) aranyat (#50), a törpéktõl (3) aranyat (#50), az árnymanóktól (4) aranyat (#50), a trolloktól (5) aranyat (#50), a kobuderáktól (8) aranyat (#50), a mutánsoktól (9) aranyat (#50), az alakváltóktól (7) aranyat (#50)
ásol max. 24 TVP-ért
elfogod hegyi rákot (#61) fedett veremmel (#219), spagulárt (#82) fedett veremmel (#219)
mászol max. 30 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba (3)
maradék TVP-dbõl az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
vérszomjas csüldõ (#114) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 5, max: 12)
nektoraf (#355), fémbontó szójer (#150), kõkorszaki szaki (#109), nõk (#999), férfiak (#998)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP)tüskepajzs (#30, 4 VP)villámcsapás (#50, 18 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)a munka gyümölcse (#224, 10 VP) 
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP)alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
esõidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)erõpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) 
Pszi képességeid
pszi-ernyõ (#64, 6 PP, 5 TVP)auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP)pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP)agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP)pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) 

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
8. és magasabb szintûek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
energiatüskék (#29)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 59 - védekezõ varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> 12. szintû lényekre villámcsapás (#50) >> süvítõ rája (#113)
energiatüskék (#29) >> acéldarázs (#140) villámcsapás (#50) >> dûnekukac (#357)
villámcsapás (#50) >> khór darázs (#348) villámcsapás (#50) >> szintszívó (#96)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: éhes
karmos tankány (#137) (málhás: +16 kg teher) státusz: OK
piromenyét (#99) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Ismerkedj meg a varázsló varázslatokkal is: használj harcban energiatüskéket!
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat.
3.) Nem árt, ha kitanulod a szörnyelfogás tudományát: áldozz fel oltáromnál egy élõ hegyi rákot!

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1   bõrsisak (#57) 1 * fekete bõrcsizma (#247) 1 * lánckesztyû (#230)
1   mászókarom (#78) 1   nagy vaspajzs (#161) 1 * vassisak (#160)
1 * vasvért (#164) 1 * zafír erõöv (#397)    
Fegyverek és lövedékek
2   bumeráng (#249) 1   csontkés (#11) 1   kõkalapács (#13)
1   kõkés (#6) 1   mandibulakasza (#127) 4   mérg. ubuk dobónyíl (#188)
2   mérg. vas dobónyíl (#190) 1 * rövid kard (#171) 18   ubuk tüske (#131)
3   vas dobónyíl (#189) 1 * vashegyû lándzsa (#182)    
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1   arany karperec (#194) 1   arany masszariasztó (#437) 1 * arany papi karkötõ (#309)
3   aranygyûrû (#193) 1   aranylánc (#191) 1   ezüst karkötõ (#158)
2   ezüst nyaklánc (#117) 1 * halálhozó talizmán (#813) 1 * korinthai talizmán (#814)
1 * obszidián karkötõ (#229) 1 * villám szimbólum (#145)    
Eszközök, használati tárgyak, készletek
4   aranypikkely (#415) 1   ásó (#34) 1   bronzkulcs (#76)
1   csontkulcs (#74) 1 + deus ex machina (#1) 1   dobóháló (#221)
1   ezüst kulcs (#184) 4   fáklya (#36) 1   furulya (#233)
2   kis vaskulcs (#40) 1   kötél (#92) 1   mászókampó (#165)
4 + pukkanó tûcsapda (#336) 1   rézkulcs (#75) 1   Rodger kezdõ üstje (#1167)
1   szeksztáns (#32)        
Löttyök és porok, tartóstul
2   aranyló ugarhéj (#100) [bennük 20 csepp tinta (#101), fér még: 0]
3   huhogó bibe (#332) [bennük 6 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 30]
2   kavadu iszák (#25) [bennük 8 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 12]
4   sullár hólyag (#168) [bennük 25 csepp spiritusz (#170), fér még: 55]
2   uzbány csõr (#169) [bennük 24 csepp ugh méreg (#166), fér még: 0]
2   vizestömlõ (#3) [bennük 18 korty víz (#27), fér még: 22]
5   zöld üveg (#82) [bennük 7 csepp ragasztó (#83), fér még: 93]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
6   álompor (#396) 18   aurach fog (#657) 2   bordacsont (#16)
1   csuklyavirág (#133) 1   dorony tüdõ (#212) 2   dözmöng szív (#122)
13   drótszõr (#37) 1   evaporõr háj (#105) 2   ezüstdarab (#326)
1   fémrúd (#104) 6   fõnixtoll (#563) 1   gyíkfû (#201)
11   gyöngymangó (#135) 1   hebrencs állkapocs (#130) 9   kaktusztüske (#114)
1   karbin plazma (#199) 1   kavadu lebeny (#24) 1   kazmár gyökér (#205)
2   lajhár csont (#236) 2   lapkorong (#80) 23   madártoll (#112)
2   magszim bél (#103) 1   mákrózsa virág (#56) 2   mandibulapenge (#125)
4   móri gyümölcs (#116) 2   óndarab (#85) 14   pirkit (#153)
4   rézdarab (#70) 18   smirglilevél (#29) 10   sünmedve tüske (#14)
3   szulfagor agyar (#677) 1   tükör (#43) 9   vasérc (#152)

Összsúly: 58.24 kgMegterheltség: 88%
GYJ: Legalább 1 arany értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 57 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
36 arany (#50) 1 bõrpáncél (#51) 1 csontkulcs (#74)
1 drótszõr (#37) 1 gyenge méreg (#26) 2 kaja (#2)
1 kaktusztüske (#114) 1 lapockacsont (#33) 1 mérg. vas dobónyíl (#190)
1 sünmedve tüske (#14) 1 ubuk tüske (#131) 8 víz (#27)
1 xirnox szív (#213)        

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 ezüst karkötõ (#158) 1 kis vaskulcs (#40) 4 madártoll (#112)
1 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 4 pirkit (#153) 1 vas dobónyíl (#189)



E körben tett lépéseid térképe

(71,83) oltár, nekrofun (#173), álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396), piromenyétek (#99)
(73,81) 27. jellempróba
(74,81) nukleáris cickány (#155), tûzbokor (#35, belõle készíthetõ: #36)
(75,81) grok-képzõdmény (#149), Sheran oltár, drasmólyom (#60), Dheron (1021. kalandozó)
(76,80) halálhozó (#419)
(77,80) umor-piócák (#63)
(78,80) Dornodon rúnaköve, szintszívó (#96)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETÕTÕL

Kedves Játékostársunk, 2005. nov. 26-án szombaton 9 órától a szokásos helyen, a Láng Mûvelõdési házban TF, ÕV és HKK találkozót rendezünk. (Cím: Budapest, XIII. ker. Rozsnyai u. 3., megközelíthetõ: kék metróval, Forgách utcai megállónál kell leszállni.) Személyesen mondhatod el véleményedet, javaslataidat a TF programozójának és játékvezetõjének, élõben találkozhatsz a többi játékossal. Mókás vetélkedõk, észbontó TF-es árverés, tombola, kedvezményes zsetonbefizetési lehetõség, akciós könyv és kártyavásár, ingyenfordulók, információözön, élõ bemutató és még sok más program vár! Egyedi varázstárgyat, az Örökkévalóság drágakövét kérhet mindenki a karaktere részére. A találkozón veheted át a TF olimpiai fordulódat is. A TF olimpiára való jelentkezés határideje 2005. nov. 22. kedd. Várunk nov. 26-án! A Beholder Kft. munkatársai. 2005.10.21 09:04 Változások a számládon! 250 zsetont átutaltak a(z) 3684. számláról!

VÁLTOZÁSOK A TÚLÉLÕK FÖLDJÉN A LEGUTÓBBI FORDULÓD ÓTA...

* Mostantól a karakterlapon az õrzõ szörnyek mellett az is látszik, mennyi pluszt ad akkor, ha a karaktertõl lopni akarnak.
* Az alacsony koordinátákán már annyira elszaporodtak az oltárok, hogy az oltárépítõs feladat teljesítéséhez nem igazán lehetett már megfelelõ helyet találni. Kénytelenek voltunk hát bevetni egy napkitörést, hogy nagyrészüket eltüntesse.


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.