Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Zén Legendái: Rémháború július 20.
Hatalom Kártyái – Varázsdimenzió június 15.
Zén Legendái: Manaszipoly május 25.
A pillanat képe
Mara Acoma, a Birodalom Úrnője
(Könyv szereplő)
Küldd el képeslapként!
Mara Acoma, A Birodalom Szolgálója, az Acoma ház úrnője, aki a Tsuranni birodalom úrnője lesz, amikor kiskorú fia, Justin, eljegyzi a császár lányát.
Nézz szét a galériában!
HKK Új Nemzedék reakció lapok és erősségük 2021-2024
X. Kelet-Magyarországi HKK Találkozó: sok verseny, sok koncert
Zén bemutató – Rémháború
Varázsdimenzió paklibemutató: Sose halunk meg! (Egérút)
Legendás cél: 1000 lap

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022
Országjáró feladat 2020

A lista folytatása...
Legendás cél: 1000 lap (22)
HKK Új Nemzedék reakció lapok és erősségük 2021-2024 (24)
Lapötletek (64987)
[HKK Piac] Gyakori / nem gyakori lapok (3219)
Jégmágus kt. alakulna (9372)
Megújult lapkereső és pakliszerkesztő (228)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Bíbor möszék
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Antilla 82. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2005. nov. 8. 16h:02'
EZ A 92. JÁTÉKHETED, 82. FORDULÓD
93. játékheted kezdete: nov. 10.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #1844
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 420
Extra forduló: 12

ANTILLA KALANDJAI


12 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [85,23] koordinátán. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 7 borkonyó bibe (eladási ár: 500 arany, ebbõl a kezelési költség: 50 arany) ellenértékét. A két forduló között sor került istened templomának felszentelésére. Együtt léptél be hittársaiddal a templom ajtaján. Az épület tökéletes szépsége elveszi a szavadat, sokáig csak némán bámulsz. Lassan haladsz tovább a belsõ szentély felé, ahol - ha lehet - a csend még drámaibb. Egyik társad gyümölcsöt és húst helyez az oltárra, majd szent szimbólumát magasra emelve, megkezdi a szertartást. Sokáig nem történik semmi, de aztán lassan, nagyon lassan kezd a levegõ felmelegedni. Az áldozat egy hirtelen villanással eltûnik, és az egész szentély fala a padlótól a plafonig kékes színben kezd vibrálni. A csendet fokozatosan felváltja szentséges, szívedet melengetõ muzsika. Buzgón imádkozol, miközben érzed, hogy istened jelenléte lassan formát ölt a pulzáló oltár fölött. A következõ pillanatban hihetetlenül jólesõ érzés árasztja el testedet, ahogy megszólal istened. (Minden sebed begyógyult.) - Jól van, hûséges papom! Fanatikus odaadásod, mérhetetlen bölcsességed és mindenekfeletti önfeláldozásod, amellyel hitednek adózol, méltán érdemel jutalmat. Ha legközelebb imádkozol, megkapod a Szent Kelyhet! - Jelentõsen elõremozdultál a papi ranglétrán. 1000 tapasztalati pontot kaptál. - Használjátok e templomot hittársaiddal mindenki megelégedésére! Más isten hívei ide be nem tehetik a lábukat. (ld. enc.) - ezzel az istened jelenlétét jelzõ homályos alak lassan eltûnik, bár a templomot körüllengõ mágikus aura megmarad. Könnyekig meghatódva távozol a belsõ szentélybõl, és még sokáig imádkozol a külsõ kõpadokon. Ezért méltán várhatsz dicséretet istenedtõl. K.T.-dnek mostantól új vezetõje van: Hool Igans. Kétharmados többséggel lett megválasztva. A táborozás 1. napján összeakadsz Villámló Pengével. Sheran korlátlan hatalmú fõpapja. Egy Eldaran karkötõjét, egy ezüst papi karkötõt, egy fekete bõrcsizmát, egy hatalom fülbevalóját, egy kígyóbõr övet, egy láncinget, egy lánckesztyût, egy örökkéval.kristályát, egy smaragd védõgyûrût, egy szirén köpenyét, egy tünde tegezt, egy vas fejpántot, egy virág szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Ruházatát egy nyuhaj karbin trófea, egy óriásféreg trófea és egy ongóliant trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: Lángoló Pentagramma. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lõfegyvere egy tünde íj. Egy spagulár a hátasa. Teherhordója is van: egy ryuku ostromteknõs! Szegény állat majd megszakad. Halvány tapogatódzást érzel az agyadban. Látszik rajta, hogy elképed az illúzió láttán. Egy végsõ búcsú, aztán mindegyikõtök megy tovább. Találkozol egy fekete, hosszú hajú, zöld szemû elf férfival. Jéghideg aura vonja körül egész testét. Fagyos tekintetébõl máris tudod, hogy õ Little Green Snake, a Jégmágusok legfõbb sarki rókavadász mestere. Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: semleges, mint a Tiéd. Látszik rajta, hogy elképed az illúzió láttán. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerõsítése után elbúcsúztok egymástól. A 6. napon összefutsz Arthemis Amarth-tal. Sheran kisebb papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy aranygyûrût, egy bíbor erõövet, egy borostyán függõt, egy ezüst papi karkötõt, egy fekete bõrcsizmát, egy lánckesztyût, egy obszidián karkötõt, egy örökkéval. rubinját, egy ritualista amulettet, egy ryuku mellvértet, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy jégtroll trófea, egy quwarg királynõ trófea és egy élõholt quwarg trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Táguló téridõ kontinuum. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Lõfegyvere egy bumeráng. Teherhordója is van: egy sörényes ubuk! Szegény állat majd megszakad. Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: az õ jelleme is semleges. Látszik rajta, hogy elképed az illúzió láttán. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok. A 6. napon összefutsz Ryomuval. Õ Örök Álom férje! Sheran bíborosa. Egy arany papi karkötõt, egy bíbor erõövet, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy jegygyûrût, egy örökkéval.gyémántját, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédõt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy smaragd védõgyûrût, egy tankány karmot, egy virág szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Ruházatát egy ryuku csapásvezetõ trófea, egy Poomr Ko trófea és egy bunthar trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: MOSOLYGÓ RETTENET RÓZSASZÍN BUGYIBAN. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lõfegyvere egy bumeráng. Hátasa egy idomított spagulár. Tárgyainak egy részét egy ragyás burástya viszi. Elég egy mentális pillantás aurájára: színtelen semleges, mint Neked. Látszik rajta, hogy elképed az illúzió láttán. Köszöntitek egymást, aztán tovább. Találkozol egy fekete, hosszú hajú, zöld szemû elf férfival. Jéghideg aura vonja körül egész testét. Fagyos tekintetébõl máris tudod, hogy õ Little Green Snake, a Jégmágusok legfõbb sarki rókavadász mestere. Látszik rajta, hogy elképed az illúzió láttán. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok. A 8. napon ismét találkozol Arthemis Amarth-tal. Meglepetten tekint feléd - valószínûleg az illúzió miatt. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok. A 8. napon újból találkozol Ryomuval. Tisztán érzed auráját: semleges jellemû, mint ahogy Te is. Mosolyogva szemléled, ahogy az illúziót bámulja. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok. A 11. napon összeakadsz Lady Dreaddel. Sheran fõpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötõt, egy bíbor erõövet, egy borostyán függõt, egy gromak páncélt, egy kvazár sisakot, egy rejtõköpenyt, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védõgyûrût, egy umbatari karkötõt és egy virág szimbólumot visel. Bézs-Korona érdemrendet visel. Felszerelését egy hadroszaurusz trófea, egy Földrengetõ trófea és egy velociraptor trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: bézs alapon édeskés illatú halálsikoly. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Mosolyogva szemléled, ahogy az illúziót bámulja. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat. Hatalmas pusztában gyalogolsz, minden kihalt. Egyszer csak hatalmas csatazajt hallasz. A hang irányába nézel: Egy hatalmas Chara-din hívõkbõl álló sereg közeledik. De valami furcsa: nem masíroznak, inkább futnak és már fegyvereik sincsenek. Elõveszed a kukkert. Látod az arcukon a kétségbeesést és a rémületet egyértelmûen esélyük se volt. Aztán távolabb megpillantasz néhány kõszobrot. Ettõl? Kérded magadban. Aztán visszaemlékezel gyerekkorodban hallott legendákra. Ezek õk: A Földelem Urai.

Egy ismeretlen lovag jön veled szembe, sötét vértje tündököl a napfényben. Büszkén ül lova hátán, miközben a horizontot kémleli. Mikor melléd ér, Te udvariasan meghajolsz, és jó utat kívánsz neki. Õ megállítja lovát, és rád néz, majd felnyitva sisakrostélyát, visszaköszön: "Üdvözöllek vándor! Régen hallottam már emberi szót, nagyon jól esett. Engedd meg, hogy egy csekély szívességgel viszonozzam." azzal kezét válladra teszi. A következõ pillanatban érzed, hogy különös belsõ tûz árad szét tagjaidban, izmaid felfrissülnek, felébredsz. A teremtés zsákja létrehozott 1 bumerángot. A teremtés zsákja létrehozott 1 kaját. Varázserõd regenerálódik. (+88 varázspont.) Idõt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltõdnek. (+20 pszi pont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a gyilkos sallank. (+3 kaja.) A lottó 631. hetének nyerõszámai: 2, 18, 23. 2 db 0 találatos szelvényed volt. Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idõ egy liumbe nyomára vezet. Már majdnem feladod, amikor egy kifejlett példányra bukkansz!

A lény zöld felhõt fúj rád. Nincs idõd félrehajolni. (14 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vashegyû lándzsát a másikra rohansz. Vashegyû lándzsával tökéletesen perforálod a liumbe testét. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Méregfoggal néhányszor teljesen átdöföd a liumbe testét. Kritikus ütés! (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Erõs fényrobbanással vakítod el ellenfeled (9 életpontot sebezve). Csápjával megérint a liumbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedbõl. A liumbe csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A liumbe ostorszerû nyelve véres csíkot hagy maga után bõrödön. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A liumbe összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 liumbe bimbó. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 liumbe hajtást. 575 tapasztalati pontot kaptál. [8 pontot használtál fel, van még 234.]

* 1. KP: használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhetõ. (+2 szerencse forduló végéig.) [0 pontot használtál fel, van még 234.]

* 2. KP: használod a 71. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetõségek nyílnak meg elõtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 229.]

* 3. KP: használod az 1167. tárgyat
Lefõzöl egy adag ropogós rókafarkat. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Finom! Nocsak, mi ez itt az üst tövében: 3 arany! (+4 szerencse.) 161 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 227.]


im imádkozol
Megilletõdve lépsz be a templomba. Egy gyors fohászt mormolsz el a külsõ teremben, majd lépteidet a belsõ szentély felé veszed. Buzgón imádkozni kezdesz. Ünnepélyes hang szólal meg. - Tehát nem csalódtam benned, hûséges hívem vagy! (+1 max. életerõ, +5 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve oltár eltörlése. (ld. enc.) Istened szent kehellyel jutalmaz! (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettõ: 1.) Egy könnyû feladat: imádkozz úgy, hogy megterheltséged 20% alatt van. 2.) Hozd el és helyezd oltáromra a Szent Kulacsok egyikét! 3.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát! [30 pontot használtál fel, van még 197.]

m 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre
[86,22] Tovább barangolsz a fák között. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Ráismersz a lényre. Egy gorombilla. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Megmarkolva a vashegyû lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyû lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a gorombilla szõrös karját. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átszúrod a gorombilla testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhõ támadja meg (11 életpontot sebezve). A gorombilla mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A gorombilla összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 lapockacsontot. 48 tapasztalati pontot kaptál. Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhetõ (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. Nocsak, valaki itt elvesztett 4 aranyat. Szuper, te még biztos használni tudod valamire!

(Továbbmész...) [87,21] Fák, mindenütt csak fák. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Már távolról sem tûnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy szõrös pók. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Meglengetve a vashegyû lándzsát a másikra támadsz. Vashegyû lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a szõrös pók förtelmes fejét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átdöföd a szõrös pók testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Erõs fényrobbanással vakítod el ellenfeled (8 életpontot sebezve). Csáprágó csattan csípõd közelében. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal. Felhasználva az uzbány csõrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 189 tapasztalati pontot kaptál. Nocsak, itt van valami érdekes! Már nehezen felismerhetõ (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek délre. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 187.]

v 15 312 2 elmormolod a 15. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Az erõ gyûlik, egyre csak gyûlik benned. Elmormoltad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 2 új borkonyó bibe. [-14 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 177.]

m 3 1 mozogsz délkeletre, északkeletre
[88,22] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sûrûsödik - ez már csak bozótos. Remek ösztöneidnek köszönhetõen hamar megérzed a rád leselkedõ veszélyt. Magabiztosan nézed a közeledõt. Hiszen csak egy sünmedve. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Elszántan a másikra rohansz. Vashegyû lándzsával felnyársalod a sünmedve jobb lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Méregfoggal felnyársalod a sünmedve testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (8 életpontot sebezve). A sünmedve mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A sünmedve állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A sünmedve összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 sünmedve tüskét. 52 tapasztalati pontot kaptál. Látsz egy oltárt. Raia hívei emelték. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy púpos burástya. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a púpos burástya zselés testét. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) A púpos burástya szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 235 tapasztalati pontot kaptál. Oppsz, itt járt már valaki! Elég régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [89,21] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A zöld mezõ egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy xantusz-kaktuszt. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgõs lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsõvel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délkeletre egy rúnakõ van. Délre egy márványtorony van. Északra egy márványtorony van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 167.]

p 99 használod a 99. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyûjtéséhez. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erõ! Az erõt egyetlen csomóba sûrítve, kilövöd a tudatkutatás pszi képességet. A környék pszionikus éterében lebegõ tudat-lángok létezését próbálod észlelni. Sikerrel: [a koordináták hozzád képest értendõk] (-1,-1) Lord Byron, Elenios-hívõ alakváltó férfi, a Szeretet Vándorai KT (9138) tagja; (1,-1) Szeki Öcsi, Tharr-hívõ alakváltó férfi; (1,2) Buc Slayer, Fairlight-hívõ alakváltó férfi, az Arany Magisztrátus KT (9106) tagja; (2,-2) Shadow Killer, Sheran-hívõ elf nõ, az Északi Druida Szövetség KT (9109) tagja; (1,0) Kreithrion Arcor, Raia-hívõ elf férfi; [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 157.]

ef 6 energia fejlesztése 6
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-6 TU.] A befejezéshez még 402 TU szükséges. [60 pontot használtál fel, van még 97.]

m 1 2 mozogsz északkeletre, keletre
[90,20] Továbbra is síkságon vagy. A zöld mezõ egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfûz. A fû zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtetõ szörnyet. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy szürke rinocérosz. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Távolról lángcsóva varázslatot lõsz a másikra. 13 életpontot sebeztél. Mielõtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a szürke rinocérosz testét. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Vashegyû lándzsával több döféssel felnyársalod a szürke rinocérosz vastag bõrét. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a szürke rinocérosz testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (10 életpontot sebezve). Szarvaival a szürke rinocérosz megböki a jobb karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Kisebb rúgást kapsz a jobb bokádba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szürke rinocérosz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 610 tapasztalati pontot kaptál. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Dornodon rúnaköve. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délkeletre egy Tharr oltár van. Délre egy rúnakõ van. Nyugatra egy márványtorony van. Északra egy Tharr oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megéheztél, elõ az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [91,20] Továbbra is síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messzirõl kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledõ szörny egy piromenyét. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Teli erõbõl bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a piromenyét testét. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) A piromenyét összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 190 tapasztalati pontot kaptál. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetõen Tharr rúnaköve. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkõ, azzal újra kifehérítheted a bõrét, megmentve a veréstõl. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Leah hívei emelték. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy márványtornyot. Délre egy Tharr oltár van. Délnyugatra egy rúnakõ van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy Tharr oltár van. Elteszed a látcsövet. A fû zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtetõ szörnyet. A feléd közeledõ tintacsiga mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Fekete lét köp feléd a szörny! Te persze ügyesen félreugrottál. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyû lándzsát a másikra támadsz. Vashegyû lándzsával tökéletesen perforálod a tintacsiga nyúlós testét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átszúrod a tintacsiga testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Tenyeredbõl kékes villámok csapnak ki (13 életpontot sebezve). A tintacsiga megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A tintacsiga még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. 165 tapasztalati pontot kaptál. Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [10 pontot használtál fel, van még 87.]

v 15 312 2 elmormolod a 15. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Pezsgõ mágikus energia terjed szét benned. Befejezted a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 2 új borkonyó bibe. [-14 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 77.]

v 15 312 2 elmormolod a 15. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A mágia tûzként árad szét tagjaidban. Befejezted a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 2 új borkonyó bibe. [-14 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 67.]

m 2 1 mozogsz keletre, északkeletre
[92,20] Síkság, továbbra is csak síkság. Találsz egy gumifát. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretû verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetû mutáns lapul. A verem mélyérõl mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr híveié. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsõvel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Dornodon oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délre egy márványtorony van. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Öreg nyomkövetõként körbeszaglászol. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek keletre. A földbe nyomódva 5 aranyra bukkansz. Gazdag ugyan nem lettél, de biztos jól fog jönni! Megéheztél, elõ az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [93,19] A síkság itt véget ér, és egy sûrû erdõ kezdõdik. [10 pontot használtál fel, van még 57.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Megtelsz pszi energiával! Kiengeded magadból a pszi fejlesztés pszi képességet. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 47.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[94,19] Az erdõ fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Nemrég eshetett, mert a fûszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esõcsepp. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Ne hagyjátok, hogy mûködjön a Zan-Indukátor! - Big Bogo(5464) " Felfedeztél egy mákrózsa bokrot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy nekrofunt. Találsz egy oltárt. Elenios hívõi építették. Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [95,19] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfûz. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy elpusztított gumifát. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Sheran hívei emelték. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy elpusztított szent tölgyfát. A távcsõvel lassan körülnézel. Messze délre látsz egy Raia oltárt. Északra nézve látsz egy rúnakövet. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Körbevizsgálódsz. Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 37.]

h 337 használod a 337. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [2 pontot használtál fel, van még 35.]

szk 115 keresed a 115. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy törpemammutot. [0 pontot használtál fel, van még 35.]

v 21 7 elmormolod a 21. varázslatot
Kántálni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, elõtted van 7 kaja. [-21 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 30.]

v 21 7 elmormolod a 21. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Ismerõs meleg fut végig karjaidon. Létrehoztad a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, elõtted van 7 kaja. [-21 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 25.]

ef 2 energia fejlesztése 2
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-2 TU.] A befejezéshez még 400 TU szükséges. [20 pontot használtál fel, van még 5.]


* 1. BP: használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlõdtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 5.] Vizet kortyolsz a vizestömlõbõl. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 18, 11, 12. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Karaktered megállíthatatlanul fejlõdik, a tapasztalatoknak köszönhetõen. (+1 max. életerõ.) Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása.
Ebben a körben 5 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 5 pontot vihetsz át. Kapsz még 223 pontot. A következõ körben tehát 228 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MIRE JÓ EGY TEMPLOM?
Most, hogy hihetetlen mennyiségû munka árán felépítettetek egy templomot, ideje elgondolkozni rajta, hogy vajon mire is volt jó ez az egész azon kívül, hogy esetleg teljesítettél egy isteni küldetést. Elõször is, természetesen itt is IMádkozhatsz ugyanúgy, mint istened oltáránál, akár küldetés teljesítése után, akár egyéb okokból. Két kör közötti táborozásodat eltöltheted a templomban, ha az utolsó lépéssel a templom mezõjére lépsz, és kiadod a BE 256 parancsot. Természetesen a templomban nem használhatod azokat a parancsokat, amelyek labirintusban sem mûködnének. A következõ kör elején automatikusan elhagyod a templomot. A templomban való pihenés elõnye, hogy több életpontot és varázspontot kapsz vissza, mint egyébként. Ezenkívül védve vagy a tolvajoktól is, hiszen a templomba csak hittársaid tehetik be lábukat (és köztük remélhetõleg nincs olyan elvetemült, aki kirabolna). Ezenkívül bizonyos varázslatokat, szertartásokat kizárólag istened templomában lehet végrehajtani.

OLTÁR ELTÖRLÉSE (79. VARÁZSLAT)
Ezzel a nagyhatalmú varázslattal megsemmisítheted egy másik isten oltárát. Ez persze komoly nekikészülést és komoly áldozatokat igényel. A V 79 parancs kiadása 10 TVP-be és 60 VP-be kerül, és szükséges anyagi komponens öt csepp isteni könnycsepp. Azon a mezõn kell kiadnod, ahol a megsemmisítendõ oltár áll (és természetesen nem használhatod a saját istened oltárának megsemmisítésére). A gonosz papok számára egy másik isten oltárának megsemmisítése egyben elõrelépést jelent a papi ranglétrán is.

SZENT KEHELY (257. TÁRGY)
A szent kelyhek speciális kegytárgyak, amelyeket magas rangú papok hordanak maguknál. A szent kelyhet istened templománál vagy oltáránál automatikusan használod, ha kiadod az IM parancsot. Ilyenkor a kelyhet az oltárra (templomnál a belsõ szentély oltárára) helyezed, és ha hû papja voltál istenednek, az ima meghallgatásra kerül, és a kehely megtelik isteni könnycseppel. Ez a felszentelt folyadék akkor sem ömlik ki a szent kehelybõl, ha azt fejjel lefelé fordítod. Egy szent kehelybe 10 isteni könnycsepp fér. A szent kelyhet lehetetlen ellopni.



KARAKTERLAP
Antilla, egy szõke, tüsi hajú, szürke szemû alakváltó férfi vagy. Fekete a bõröd. Sheran eljövendõ papja vagy. Az Illúzió Mesterei (#9129) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 82. fordulód.

 Erõ:25 (27)  Szint:17  Merészség:5/5 Magasság:183 cm 
 IQ:25  Támadás:20  Agresszió:3 Testsúly:83 kg 
 Ügyesség:22  Védekezés:31  Menekülés:30 % Életkor:32/32 év 
 Egészség:17 (19)  Életpont:242/208  Jellem: semleges Tul. pont:
 Szerencse:15 (19)  Varázspont:261/119  Pénz:1390 arany Kép. pont:
 Tudatpont:14/2   Pszi pont:92/32      EFejl:20 
Eddig összesen 531 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3225 TP-t kaptál. Jelenleg 205920 TP-d van. A következõ szinthez még 54080 TP szükséges. Trófeáid: élõholt quwarg, tüskés harci gromak, ryuku ostromteknõs. A 76. fordulódban 6487 arany került a bankszámládra. 6681 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
  szúrófegyverek: 20/76 (+4%)   ütõfegyverek: 2/8   lõfegyverek:4/72
  dobófegyverek: 18/91 (+9%)       

Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 -5.); bumeráng (#249) (6 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 6/77   2. nyomkövetés: 22/36 (+33%)   3. mászás:5/24
  4. csapdakészítés: 5/63 (+15%)   5. csapdaészlelés: 1/4   6. gyógyítás:5/6
  7. titkosírás: 1/99   8. felderítés: 2/27   9. szörnyidomítás:5/11
  10. teológia: 12/70 (+35%)   11. taumaturgia: 15/67 (+4%)   12. versengés:3/15
  13. zene: 1/71   14. szörnyismeret: 10/32 (+30%)   15. pszi:13/55 (+31%)
  16. zárnyitás: 1/0   17. vadászat: 2/34   18. bányászat:6/54
  19. fõzés: 6/101 (+16%)       

FELTÉTELES PARANCSOK (még 14 lehet)
deus ex machinád 1 mezõre repítsen
totem 50% életpont alatt [azonnali gyógyítás (#58)]
elfogod pszi elementált (#221) hurokcsapdával (#217)
mászol max. 46 TVP-ért
maradék TVP-dbõl az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12)
szintszívó lények (#9097), trikornis (#104), tetemember (#123)
Barátságosság (aktív: 6, max: 12)
vízionár (#66), pszi elementál (#221), nektoraf (#355), kardfogú fülemüle (#146), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP)lángcsóva (#31, 5 VP)védelem sav ellen (#36, 12 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP)városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)varázsital fõzése (#100, 30 VP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP)idõcsere (#285, 5 VP) 
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP)gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)esõidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)tündérfény (#25, 1 VP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)méregfelhõ (#37, 12 VP)védelem tûz ellen (#38, 12 VP)
szárazság (#48, 6 VP)revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)  
Pszi képességeid
pszi-ernyõ (#64, 6 PP, 5 TVP)auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP)pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP)agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP)pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP)pszi-acéltorony (#98, 8 PP)tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
Butaság ára beállítás: taumaturgia: +4 vp 6 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168)méregsemlegesítés (#14)  

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintûek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
lángcsóva (#31)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
gyilkos sallank (#85) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy könnyû feladat: imádkozz úgy, hogy megterheltséged 20% alatt van.
2.) Hozd el és helyezd oltáromra a Szent Kulacsok egyikét!
3.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát!

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bíbor erõöv (#291) 1 * láncing (#222) 1 * lánckesztyû (#230)
1   mászókarom (#78) 1 * ryuku futárcsizma (#1530) 1 * ryuku nadrág (#691)
1 * vassisak (#160)        
Fegyverek és lövedékek
11   bumeráng (#249) 1   kõkalapács (#13) 1 * méregfog (#1553)
1   mérg. ubuk dobónyíl (#188) 2   mérg. vas dobónyíl (#190) 9 * nyu-shuriken (#157)
45   ubuk tüske (#131) 1   vadászkés (#1264) 1 * vashegyû lándzsa (#182)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1   arany masszariasztó (#437) 1 * arany papi karkötõ (#309) 1 * Eldaran karkötõje (#373)
1   obszidián függõ (#195) 2   obszidián karkötõ (#229) 1 * smaragd védõgyûrû (#223)
1 * virág szimbólum (#143)        
Eszközök, használati tárgyak, készletek
4   aranypikkely (#415) 1   ásó (#34) 1   bolondok aranya (#506)
1   csontkulcs (#74) 1   deus ex machina (#1) 1   Éjmágus tükre (#1100)
1   furulya (#233) 4   gyógykenõcs (#313) 39   kaja (#2)
1   kis mágneses bigyó (#1266) 1   kötél (#92) 1   megbûvölt utazóláda (#1218)
1   nagy aranykulcs (#246) 3   nagy bronzkulcs (#185) 1   ork csodaszer (#1228)
1 + piranha zsákvédõ (#337) 1   rézkulcs (#75) 1   Rodger kezdõ üstje (#1167)
1   szeksztáns (#32) 1   távcsõ (#42) 1   teremtés zsákja (#818)
1   tüskecsapda (#242) 1   zárnyitó készlet (#39)    
Löttyök és porok, tartóstul
1   huhogó bibe (#332) [benne 3 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 9]
5   kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 50]
28   sullár hólyag (#168) [bennük 32 csepp spiritusz (#170), fér még: 528]
1   szent kehely (#257) [üres, kapacitás: 10]
10   uzbány csõr (#169) [bennük $14 csepp ugh méreg ($166), fér még: 106]
11   vizestömlõ (#3) [bennük 60 korty víz (#27), fér még: 160]
5   zöld üveg (#82) [üres, kapacitás: 100]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
61   álompor (#396) 10   aurach fog (#657) 29   borkonyó bibe (#312)
1   dözmöng szív (#122) 4   elkarog szõr (#665) 3   evaporõr háj (#105)
6   fõnixtoll (#563) 1   grákóbõr (#41) 8   gyíkfû (#201)
27   gyöngymangó (#135) 1   kazmár gyökér (#205) 1   lapockacsont (#33)
2   liumbe bimbó (#656) 3   liumbe hajtás (#655) 74   madártoll (#112)
$2   magszim bél ($103) 1   manifeszt.nyúlvány (#214) 9   mocsári penke (#148)
1   móri gyümölcs (#116) 21   pirkit (#153) 1   rakolits por (#669)
7   rókafarok (#124) 1   sáska amulett (#668) 4   smirglilevél (#29)
26   sünmedve tüske (#14) 22   szárnyas hernyó (#69) 3   vasérc (#152)

Összsúly: 68.07 kgMegterheltség: 77%
GYJ: Legalább 1 arany értékû tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 86 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 12)
1   dobóháló (#221) 21   drótszõr (#37) 1   ezüsthegyû lándzsa (#324)
137   kaja (#2) 1   nagy vaspajzs (#161) 1   szigony (#389)
12   tolmokov-koktél (#351)        

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 1 rókafarok (#124) 6 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
12 arany (#50) 6 borkonyó bibe (#312) 1 bumeráng (#249)
16 kaja (#2) 1 lapockacsont (#33) 1 liumbe bimbó (#656)
1 liumbe hajtás (#655) 2 pirkit (#153) 6 sünmedve tüske (#14)
1 szent kehely (#257) 3 ugh méreg (#166)    



E körben tett lépéseid térképe

(86,22) gorombilla (#38)
(87,21) szõrös pók (#100)
(88,22) sünmedvék (#33), Raia oltár, púpos burástya (#92)
(89,21) xantusz-kaktusz (#113, belõle készíthetõ: #114), 40. jellempróba
(90,20) szürke rinocérosz (#346), Dornodon rúnaköve
(91,20) piromenyétek (#99), Tharr rúnaköve, 28. jellempróba, Leah oltár, tintacsiga (#74)
(92,20) gumifa (#38), 43. jellempróba, Tharr oltár
(94,19) mákrózsa bokor (#55, belõle készíthetõ: #56), nekrofun (#173), Elenios oltár
(95,19) gumifa (#38), Sheran oltár, szent tölgyfa (#393)

VÁLTOZÁSOK A TÚLÉLÕK FÖLDJÉN A LEGUTÓBBI FORDULÓD ÓTA...

* A KUT paranccsal csatamezõkön (s egyéb ehhez hasonló tereptárgyakon) való kutatáskor nem vont TVP-t a program a parancsvégi Feltételes Gyógyításokért. A hibát megszüntettük.


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.