Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Zén Legendái: Varázslatok szeptember 21.
Zén Legendái: Rémháború július 20.
A pillanat képe
Égető tekintet
(Túlélők Földje varázslat)
Küldd el képeslapként!
Míg Dornodon tűzmágiája "csak" a nagyfokú pusztításra terjed ki, addig Raia olyan széleskörű tűzvarázslatokkal rendelkezik, ami alapján méltán nevezik a tűz istenének. Egyik ilyen igencsak érdekes, tűzvarázslatokat tápoló varázslata, az égető tekintet. Hatása alatt használójának szemében apró lángnyelvek lobognak.
Nézz szét a galériában!
Beholderes HKK verseny szeptember 21. - Versenybeszámoló
Őszi befizetési akció: 2024.09.23. - 2024.10.06.
HKK Online V1.0
Válogatós verseny szombaton
Előrendelhető a legújabb Zén Legendái minikiegészítő a Varázslatok!

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022
Országjáró feladat 2020

A lista folytatása...
HKK Online V1.0 (7)
Versenyhirdető (1830)
Beholderes HKK verseny szeptember 21. - Versenybeszámoló (2)
Őszi befizetési akció: 2024.09.23. - 2024.10.06. (1)
Lapötletek (65014)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (8214)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Bíbor möszék
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Nehwon, a Gyors 317. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2005. nov. 16. 14h:56'
EZ A 466. JÁTÉKHETED, 317. FORDULÓD
467. játékheted kezdete: nov. 17.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #1657
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 213
Extra forduló: 2

NEHWON, A GYORS KALANDJAI


12 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [158,40] koordinátán. Ez az idõ nem múlt el esemény nélkül: Timothy, amikor összefutottatok, adott neked egy Mágikus Koponyát. A kinemfogyó tegez termelt 2 tünde nyilat. A teremtés zsákja létrehozott 1 ezüstdarabot. A teremtés zsákja létrehozott 1 vasércet. Varázserõd regenerálódik. (+261 varázspont.) Idõt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+67 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-7 pszi pont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) A lottó 632. hetének nyerõszámai: 2, 12, 18. 1 db 0 találatos szelvényed volt. (Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: energia fejlesztése 1
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-1 TU.] A befejezéshez még 355 TU szükséges. [10 pontot használtál fel, van még 455.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Kántálni kezdesz. Érzed, ahogy erõ áramlik a tagjaidba. Létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat mûködésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 450.]

* 3. KP: kézbeveszed/felveszed a 397. tárgyat
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 450.]

* 4. KP: beraksz a bankba a 709. tárgyat (1 darabot)
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 450.]

* 5. KP: elmormolod az 59. varázslatot a 12. varázslatot a 224. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse forduló végéig.) [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 448.] Szupersebesen mormolsz. Az erõpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 446.] Szupersebesen mormolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 446.]

* 6. KP: használod a 71. pszi képességet
Koncentrálsz. Megtelsz energiával. Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetõségek nyílnak meg elõtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 441.]

* 7. KP: használod a 72. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Hamarosan érzed az erõ áramlását. Kisütöd a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 436.]


v 227 elmormolod a 227. varázslatot
Kántálni kezdesz. Energia árad testedbe. Elmondtad a villámmágia varázslatot! [-36 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 431.]

ek 7 6 3 t. energia kisütése: 7 6 3
Erõt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+3 csapdaészlelés.) [-3 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 431.]

m 4 mozogsz délre
[158,41] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy.
(Feltételes foglyul ejtés:) Valahol a közelben egy pszi õselementál van - állapítod meg a nyomokból. Elõveszed az ásót, és egy mély és széles gödröt ásol. Majd befeded galyakkal, és port szórsz rá álcázásképp. A szörny megtalálása már nem okoz problémát. Megpróbálod csapdába ejteni. Ó, a francba! Nem sikerült a pszi õselementál csapdába ejtése. Vagy a te szakértelmed volt alacsony, vagy a lény volt nagyon éber, vagy egyszerûen csak nem volt szerencséd. Átkozódva állsz odébb. Késõbb elgondolkozol még a dolgon egy kicsit, és arra a következtetésre jutsz, hogy ez a csapda teljesen alkalmatlan ennek a lénynek az elfogására. [Az értelmetlen FOG parancs törölve.] [24 TVP-t emésztett fel ez a móka.] Oldalt pillantva, meglátsz egy quwarg bolyt. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Sheran hívei emelték. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög K'Nrtung elõtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy mûvészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Kettéharapod a sajtot. Egész finom. De az egyik fele nagyobb lett, mint a másik. Nem baj, leharapsz belõle. Most meg a másik a nagyobb... És lassan elfogy a sajt. Jót röhögsz a kis rókákon, akik búsan mennek tovább. (+2 gonoszság.) Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehetõ. (+1 kaja.) [49 pontot használtál fel, van még 382.]

h 1168 8 használod az 1168. tárgyat
Ma egy adag fokhagymás oldalast támad kedved fõzni. Profi módra készíted el. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! A fincsi falatok után megszáll valami vadon hõse érzés. (+5 rejtõzködés, +5 nyomkövetés, +5 csapdakészítés, +5 csapdaészlelés, +5 felderítés, +5 vadászat a forduló végéig.) 312 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 372.]

m 2 mozogsz keletre
[159,41] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék. Oldalt pillantva, meglátsz egy krómkaktuszt. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr hívõi építették. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkõ, azzal újra kifehérítheted a bõrét, megmentve a veréstõl. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Remek ötlet jut eszedbe: a saját vérével festesz rá indiáncsíkokat, és arra biztatod, hogy egy bátor harcos nyugodtan hazamehet, nem kell félnie. Lehetséges, hogy a manók az ütõér elvágása után meghalnak? (+2 gonoszság.) Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy gnóm szolgáló elõtt. Oldalt pillantva, meglátsz egy borkonyó cserjét. Látsz egy kazmárt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy gyilkos csalánt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy gránátkaktuszt. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (óndarab) van!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 óndarabot! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsõvel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délkeletre egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy púderszikla van. Északra egy Tharr oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Valaki már majdnem teljesen learatta elõtted a vajbanán-bokrot. Azért maradt még néhány fürt! (+2 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra.
(Feltételes készítés:) Begyûjtöttél 1 kazmár gyökeret. Egészséged TF-elõdött. [39 pontot használtál fel, van még 333.]

ftv 101 168 felt. tám/véd. varázslat a 101. varázslatot a 168. szörnyet
Ok, ezt a védekezõ varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 333.]

ftv 50 227 felt. tám/véd. varázslat az 50. varázslatot a 227. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 333.]

ftv 50 229 felt. tám/véd. varázslat az 50. varázslatot a 229. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 333.]

ftv 50 160 felt. tám/véd. varázslat az 50. varázslatot a 160. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 333.]

be 71 bemész a 71. titkos labirintusba
A bejárat megtalálása nem okoz komoly nehézséget a magadfajta tapasztalt kalandozónak. Odabent sötét van. Fáklyát gyújtasz. A felfedezés ismerõs izgatottsága fut végig rajtad, ahogy a napsütés mögötted marad. Nagyon óvatosan, fegyveredet erõsen markolva indulsz befelé. [5 pontot használtál fel, van még 328.]

ov 5 óvatosságod: 5
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [0 pontot használtál fel, van még 328.]

lm 2 mozogsz 2
Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. A folyosó kanyarodik. [2. PONT.] Rövid szisszenés, de mire felkapod a fejed, már egy apró, nedves tüskékkel teli finom háló zuhant rád. Nem okoz komoly sebet, kacagsz. Aztán érezni kezded a bénító mérget, amely a tüskékre volt kenve... [-6 támadás] [11 pontot használtál fel, van még 317.]

ov óvatosságod:
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [0 pontot használtál fel, van még 317.]

lm 5 mozogsz 5
Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Az út itt elkanyarodik. [3. PONT.] Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Az egyenes folyosó közepén vagy. [4. PONT.] Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy régi, rozsdás ajtót látsz. Megpróbálod a kilincset: Nyitva van! A falhoz lapulva osonsz elõre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [5. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tûnik, hogy egy halálosztó kain. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lõsz. 19 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Semmi eredménye! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsõvel célba találj. Elrepül 6 tüske. Lövedékeiddel perforálod a halálosztó kain fejét. (5 támadással 23 életpontot sebezve.) Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Mentális energiáidat összpontosítva, elhárítod a kõvéváltoztató pillantást. Vad csatakiáltással, felemelve a szívkeresõt a másikra ugrasz. Szívkeresõvel néhányszor teljesen átdöföd a halálosztó kain testét. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerõ). Agyartõrrel kicsit megbökdösöd a halálosztó kain testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerõ). A halálosztó kain csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A halálosztó kain fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a halálosztó kain, épp csak megsuhint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kõszemet. 1355 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Egy nómenklatúrát pillantasz meg. Itt csata lesz.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 14 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhõ. A támadása szerencsére hatástalan volt. A közelharc elõtt még megeresztesz a fúvócsõvel néhány lövedéket. Elrepül 6 tüske. Több lövedéked átfúrja a nómenklatúra bal vállát. (6 támadással 24 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (15 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: elõkapod a vámpírkardot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vámpírkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a nómenklatúra farkát. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerõ). Agyartõrrel eltalálod a nómenklatúra testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerõ). A nómenklatúra állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A nómenklatúra elhibázza az ütést csápjával. A nómenklatúra szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 918 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Valami mozog elõtted! Közelebb lopódzol. Egy ekharion! Fegyvere egy göcsörtös bunkó. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetõséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezõen feszül agyad köré. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lõsz. 105 életpontot sebeztél. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy tudatrombolás pszit. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (kiválóan mûködik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) A közelharc elõtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Alaposan megsorozod az ekharion bal karját. (5 támadással 105 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki az ekharion száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 35 aranyat. 1820 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 göcsörtös bunkót. Egy borzalmas varkaudar lakik itt. (ld. enc.) Fegyvere egy vashegyû lándzsa. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Sajnos ellenfeled sem kezdõ: felhelyez egy láthatatlan védekezõ varázslatot. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lõsz. 12 életpontot sebeztél. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agykorbács pszit. 13 életpontot vesztettél. Mielõtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lõsz néhány lövedéket. Elrepül 6 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a borzalmas varkaudar bal oldalát. (6 támadással 125 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: elõkapod a vámpírkardot. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírkardot ellenfeledre támadsz. Vámpírkarddal többször mélyen végigmetszed a borzalmas varkaudar testét. (2 támadással 85 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerõ). Agyartõrrel eltalálod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerõ). Bár ügyesen védekezel, a borzalmas varkaudar sem kezdõ, és megdöfködi a mellkasodat. (4 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy borostyán függõ és egy aranygyûrû. 1681 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 vashegyû lándzsát, 20 aranyat és 1 arany karperecet. Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy norpadolótika. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 11 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tõled. Ezért lõhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 6 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a norpadolótika testét. (6 támadással 131 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a szívkeresõt a másikra rohansz. Szívkeresõvel néhányszor teljesen átdöföd a norpadolótika testét. (3 támadással 115 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerõ). Agyartõrrel megkarcolod a norpadolótika testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerõ). Csápok szívnak vért a combjaidból. (8 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 44 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a norpadolótika száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2091 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Egy nandát veszel észre magad elõtt. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Nem árt az elõvigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 18 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhõ. Szerencsére nem hatott rád. A tünde íjjal célzol és lõsz. Elrepül 6 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a nanda pikkelyes testét. (6 támadással 124 életpontot sebezve.) A lény igézõ tekintetét rád emeli. Ellenállsz a gonosz bûbájnak! Fegyvert váltasz: elõkapod a vámpírkardot. Marokra fogva a vámpírkardot ellenfeledre rontasz. Vámpírkarddal párszor kilyukasztod a nanda testét. (2 támadással 90 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerõ). Agyartõrrel jól megszúrod a nanda testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerõ). A nanda belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetõen csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A nanda most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1920 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Egy kultúrmasztodont veszel észre magad elõtt. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Még megfelelõ a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lõsz. 114 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lõsz a tünde íjjal. Elrepül 6 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a kultúrmasztodon testét. (6 támadással 132 életpontot sebezve.) Megmarkolva a szívkeresõt ellenfeledre ugrasz. Szívkeresõvel tökéletesen perforálod a kultúrmasztodon testét. (3 támadással 108 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerõ). Agyartõrrel megbököd a kultúrmasztodon fejét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerõ). Sikeres döféseket ejt testeden a kultúrmasztodon. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldõl. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 22 kaját. 2220 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy orbitális mackósajt van elõtted! Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Még megfelelõ a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lõsz. 126 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 6 tünde nyíl. Alaposan megsorozod az orbitális mackósajt testét. (6 támadással 67 életpontot sebezve.) A mackósajt villámgyorsan elõkap a háta mögül egy táblát, és húzgálni kezdi rajta körmeit! Hangos kacajra fakadsz az elborzasztásodra irányuló gyenge próbálkozáson. A mackósajt a következõ pillanatban villámgyorsan odarohan hozzád, felemel, és feldob a sztratoszféra irányába! Szerencsére bele tudod akasztani a mackósajt gallérgombjába a cipõfûzõdet, így visszaesel, mielõtt túl magasra emelkednél. Megmarkolva a szívkeresõt a másikra ugrasz. Szívkeresõvel néhányszor teljesen átdöföd az orbitális mackósajt testét. (5 támadással 127 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerõ). Agyartõrrel megbököd az orbitális mackósajt obszcén kinövését. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerõ). Nyelvével az orbitális mackósajt úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (6 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 33 életpontot vesztettél. Az orbitális mackósajt szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2816 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Egy átokmurgattyút pillantasz meg. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Nem árt az elõvigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lõsz. 11 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lõsz. Elrepül 4 tünde nyíl. Alaposan megsorozod az átokmurgattyú testét. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szopókövet. Az áldott kõ és a szopókõ semlegesítik egymást. 885 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 3 kvazárt. [18 pontot használtál fel, van még 299.]

ek 6 t. energia kisütése: 6
Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 1 életpontot! [-2 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 299.]

lm 5 7 8 mozogsz 5 7 8
Egyhelyben toporogsz. Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Egy pillanatra megállsz fülelni. [4. PONT.] A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Megtorpansz: kanyarodik az út! [3. PONT.] Hangot hallasz szembõl - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Elérted a következõ kanyart. [2. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Ellenõrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [6. PONT.] Körültekintõen, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy nagy vasalt ajtóba ütközöl. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levõ kulcskarika nyitja az ajtót. Egy kisebb, már-már kamraszerû helyiségbe érkeztél. [7. PONT.] A fal mellett találsz egy nagy, díszes ládát. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Amint kinyitod a fedelet, elõrepül egy hihetetlenül éles, forgó fémkorong, hajszál híján lenyakazva téged. (-21 életerõ.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 nagy bronzkulcs és 1 pszi kõ. Gyorsan kiüríted a ládát. Nincs megállás - továbbtotyogsz. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [6. PONT.] Továbbmész. Egy sima, fából készült ajtó körvonalai bontakoznak ki elõtted. Elõvigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levõ kulcskarika nyitja az ajtót. Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [8. PONT.] Valami mozog elõtted! Közelebb lopódzol. Egy varkaudar bajnok! Fegyvere egy varkaudar lándzsa. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Még megfelelõ a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled számodra ismeretlen védekezõ varázslattal készül a csatára. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 14 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámcsapás. 16 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a fúvócsõvel ellenfeledre lõsz. Elrepül 6 tüske. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar bajnok fejét. (6 támadással 86 életpontot sebezve.) A föld hirtelen megelevenedik alattad, és borzalmas testû kõ-föld elementállá válik. Oszlopnyi karjai felemelkednek, hogy összezúzzák parányi testedet! Tudomást sem véve a halálos veszélyrõl, szülõhelyedre, valamilyen jó emlékre koncentrálsz. Ahogy tudatod tovaszáll a békés gondolatok világa felé, úgy foszlik semmivé a szörnyû illúzió. Leküzdötted a tudatodat ért támadást! Most már talán a fegyvereké a szó. Fegyvert váltasz: elõkapod a vámpírkardot. Megmarkolva a vámpírkardot ellenfeledre rontasz. Vámpírkarddal alaposan megvágod a varkaudar bajnok jobb lábát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerõ). Agyartõrrel eltalálod a varkaudar bajnok sima, kék bõrét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerõ). Gyenge szúrást kapsz a jobb lábadba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A varkaudar bajnok csapása csak a levegõt találja. A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölõdsz. 8 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1005 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 varkaudar lándzsát, 1 bronzkulcsot és 1 kis vaspajzsot. Megpillantasz egy elmozdítható kormányra emlékeztetõ kereket. Nem tudsz ellenállni a késztetésnek, lassan elforgatod. Elõször nem történik semmi, majd tompa morajt hallasz nem is olyan messzirõl. [42 pontot használtál fel, van még 257.]

lm 17 mozogsz 17
Hangot hallasz szembõl - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Innen csak egy út van: elõre! [9. PONT.] Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [11. PONT.] Mész tovább, elõre. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [16. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [17. PONT.] [24 pontot használtál fel, van még 233.]

ek 6 t. energia kisütése: 6
Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 1 életpontot! [-2 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 233.]

lm 18 19 20 mozogsz 18 19 20
Bátran haladsz tovább. Egy mindennek ellenálló titanit ajtót látsz. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levõ kulcskarika nyitja az ajtót. Folytatod a felderítést. Egy mindennek ellenálló titanit ajtó állja utadat. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levõ kulcskarika nyitja az ajtót. Halvány fényt látsz magad elõtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [18. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy tyrannoszaurusz rex van elõtted! Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következõ másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellõsz egy villámcsapás varázslatot. 56 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (6 támadással 125 életpontot sebezve.) Meglengetve a szívkeresõt ellenfeledre rontasz. Szívkeresõvel néhányszor teljesen átdöföd a tyrannoszaurusz rex bal oldalát. (5 támadással 171 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerõ). Agyartõrrel többször eltalálod a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (5 támadással 96 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerõ). Elõremozdulva, a tyrannoszaurusz rex kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 78 életpontot vesztesz.) Szívkeresõvel megdöfködöd a tyrannoszaurusz rex bal lábát. (2 támadással 77 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerõ). Agyartõrrel kicsit megsebzed a tyrannoszaurusz rex jobb oldalát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerõ). A tyrannoszaurusz rex fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 84 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a tyrannoszaurusz rex száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tyrex csontot. (ld. enc.) 2567 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Hopp, itt van valami! A következõket találtad: 3 bordacsont, 1 lajhár csont, 2 lapockacsont és 7 mutáns csont. Felpakolsz. Továbbsuhansz a folyosón. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [17. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [38. PONT.] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [19. PONT.] Elszántan mész elõre. Egy kemény tölgybõl készült ajtót pillantasz meg. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levõ nagy bronzkulcs nyitja az ajtót. Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [20. PONT.] Egy varkaudar mágust veszel észre magad elõtt. Fegyvere egy bot. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekezõ varázst. Egy lángcsóva varázslatot dob rád a másik. 9 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: elõkapod a vámpírkardot. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírkardot ellenfeledre rontasz. Vámpírkarddal egy hatalmas csapással felmetszed a varkaudar mágus testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerõ). Agyartõrrel teljesen átszúrod a varkaudar mágus testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerõ). A varkaudar mágus csapása csak a levegõt találja. A varázsló tenyerébõl lángnyelvek csapnak elõ. Alig pörkölõdsz. 5 életpontot vesztettél. A varkaudar mágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. 207 tapasztalati pontot kaptál. Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 botot [*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [30 pontot használtál fel, van még 203.]

ov 5 óvatosságod: 5
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [0 pontot használtál fel, van még 203.]

lm 21 mozogsz 21
Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy sima, fából készült ajtó jelent átmeneti akadályt. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levõ kholden kulcs nyitja az ajtót. A törékeny mágikus kulcs összeroppan! Egy nagyobb terembe érkezel. [21. PONT.] Némi kutatás után találsz egy nehéz kõládát. A láda csapdával van védve! Szerencsére észrevetted, így tudod hatástalanítani. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levõ kulcskarika nyitja a ládát. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 ezüst gyûrû, 2 vashegyû nyíl, 1 bev formázó minta (ld. enc.) és 1 igazgy. fülbevaló. Gyorsan kiüríted a ládát. A falból egy kar áll ki. Próba szerencse, meghúzod! Egy pillanatra megrettensz tetted következményétõl. De aztán nem történik semmi, csak halk dübörgést hallasz a messzeségbõl. [12 pontot használtál fel, van még 191.]

ov óvatosságod:
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [0 pontot használtál fel, van még 191.]

v 109 elmormolod a 109. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Energia árad testedbe. Megidézted a felszínre ugrás varázslatot! Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 186.]

m 1 7 mozogsz északkeletre, északnyugatra
[160,40] Meredekebbek már a lejtõk: itt már kisebb hegyek vannak. Észreveszel egy vaskohót. Oldalt pillantva, meglátsz egy morgud hagymatövet. Látsz egy oltárt. Tharr híveié. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (ezüstdarab) van!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 ezüstdarabot! A távcsõvel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Raia oltárt. Délkeletre nézve látsz egy mély szakadékot. Délre egy Dornodon oltár van. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy Dornodon oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

(Továbbmész...) [159,39] Sûrû erdõ váltja fel a hegyvidéki terepet. Oldalt pillantva, meglátsz egy mínosz-kúpot. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Kaqxar elõtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy mûvészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nagyon régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek északra. [34 pontot használtál fel, van még 152.]

f 122 264 kísérletezel a 122. tárggyal a 264. tárggyal
A szokásosnál is intenzívebb fejtörésbe kezdesz, hogy kitalálj valami korszakalkotót. Vadul gondolkozol... Hmm... ha felhasználnád egy receptnél... Igen! Igen! Így kell omlós szerencsemasszát készíteni! (ld. enc.) [10 pontot használtál fel, van még 142.]

f 168 16 26 kísérletezel a 168. tárggyal a 16. tárggyal a 26. tárggyal
Sajnos nincs nálad gyenge méreg. [0 pontot használtál fel, van még 142.]

bpb 2 bef. parancs berakása: 2

kb 709 1 kiveszel a bankból a 709. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjébõl 1 ritualista övet. [0 pontot használtál fel, van még 142.] [A parancs tárolásra került.]

ef 3 energia fejlesztése 3
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-3 TU.] A befejezéshez még 352 TU szükséges. [30 pontot használtál fel, van még 112.]

tf 4 10 fejleszted a 4. tulajdonságodat 10 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged észrevehetõen fejlõdjön. [10 pontot használtál fel, van még 102.]

szk 285 keresed a 285. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy kronokukacot. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 102.]


* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késõ. [3 pontot használtál fel, van még 99.]

* 3. BP: kézbeveszed/felveszed a 709. tárgyat
Lecsatolod a zafír erõövet, majd felcsatolod a ritualista övet. [0 pontot használtál fel, van még 99.]

* 4. BP: használod a 65. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Mentális energia gyûlik benned. Kisütöd az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+2 gonoszság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 89.] Elõkapod a zsákból a vizestömlõt, és csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) Elmúlik az üstben fõzött étel hatása. Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 26, 14, 12. Etetési idõ! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját bezabál a mutáns pók. Egy kaját nyel le a Rughar familiárisa. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Karaktered megállíthatatlanul fejlõdik, a tapasztalatoknak köszönhetõen. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelõ mértékben.) Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a hadiszerencse III hatása. Elmúlt az erõpajzs I hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása.
Ebben a körben 89 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 89 pontot vihetsz át. Kapsz még 458 pontot. A következõ körben tehát 547 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


BORZALMAS VARKAUDAR (166. SZÖRNY)
A borzalmas varkaudar a varkaudaroknak egy nagyon ritka, de egyben nagyon veszedelmes típusa is. Majdnem két és fél méter magas, bõre fekete, hatalmas agyarai vannak és vörösen izzó szemei. Alakja egyébként a normál varkaudarokhoz hasonló, humanoid. Jobban ért a fegyverforgatáshoz, mint a vadász varkaudar és jobban a mágiához, mint a varkaudar mágus. Fõként a mentális mágiában és a psziben jeleskedik. Emellett bizonyos speciális támadásokkal is rendelkezik, és hihetetlenül szívós. Nem csoda, hogy annak idején a varkaudar seregek fõparancsnokai sokszor maguk a borzalmas varkaudarok voltak.

TYREX CSONT (280. TÁRGY)
Rövid tûnõdés után nekilátsz, hogy hosszadalmas munkával kivágd a tyrex lábszárcsontját. Elõször elég értelmetlennek tûnik a dolog, de a szörnykomponensek kinyerése automatikusan történik, úgyhogy nem sok beleszólásod van a dologba. Amikor végzel a munkával, és lepucolod a csontot, jó ötleted támad: a kemény, de viszonylag könnyû csontból jó ütõfegyvert lehetne készíteni. Ehhez persze valami igazán keménnyel, valami igazán ellenállóval, valami igazán fájdalmassal kéne a megfelelõ alakúra faragott csont végét bevonni... Talán egy kvazár megmunkálásában járatos kováccsal kéne konzultálni.

BEV FORMÁLÓ MINTA (299. TÁRGY)
Amit a kezedben tartasz, egy halványan pulzáló, sárgás színû, áttetszõ tárgy. Elfér a kezedben, és alakra egy fejet formáz. A formáló minták mind-mind anyagba zárt mágikus energiakoncentrátumok, amelyeket bonyolult mágikus procedúra folyamán lehet elõállítani. Ez egy Bev formázó minta. A Bev a fej védelmét jelentõ Mirin rúna. Ennek a mágikus tárgynak a segítségével speciális anyagokat tudnak a hozzáértõ kovácsok sisak alakúra formázni.

OMLÓS SZERENCSEMASSZA (6. RECEPT)
Az omlós szerencsemassza elkészítéséhez két szív kell: 1 frissen leölt remák és egy legalább 1 hete kimúlt dözmöng szíve. A két alapanyagot alaposan össze kell gyúrni - ehhez a tenyeredre és számtalan körkörös mozdulatra lesz szükség. Ezután szórj rá egy tasak fûszerkeveréket, majd gyúrd még egy darabig. Ha ez megvan, már bedobhatod az üstbe, és a saját levében sütheted a kutyulékot. A teljesen összesült étel azonnal fogyasztható, és hamar kiderül, nem véletlenül nevezik szerencsemasszának: aki ebbõl eszik, a fordulója végéig +10% eséllyel fog kincset találni szörnyekben. Az olyan kincseknél, melyek kiesési esélye 10%-nál kevesebb, az esély csupán megduplázódik. A fõzés ideje 10 TVP. Az étel elkészítéséhez legalább 6-os szintû fõzés szakértelemre van szükség.



KARAKTERLAP
Nehwon, a Gyors, egy hófehér, copfos hajú, borostyánszemû drow férfi vagy. Fekete a bõröd. Leah bíborosa vagy. A Mélysötét Vándorai (#9149) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 317. fordulód.

 Erõ:31 (35)  Szint:24  Merészség:7/5 Magasság:190 cm 
 IQ:37 (43)  Támadás:33  Agresszió:5 Testsúly:60 kg 
 Ügyesség:36 (41)  Védekezés:65  Menekülés:30 % Életkor:168/168 év 
 Egészség:27 (33)  Életpont:407/427  Jellem: gonosz (407) Tul. pont:
 Szerencse:36 (44)  Varázspont:796/69  Pénz:959 arany Kép. pont:
 Tudatpont:35/2   Pszi pont:171/68   Halhatatlanság:1 %   EFejl:65 
Eddig összesen 1826 szörnyet (12 ebben a körben) és 1 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 19797 TP-t kaptál. Jelenleg 1321465 TP-d van. A következõ szinthez még 78535 TP szükséges. Trófeáid: Notermanthi, õsdentor, taalru. 33 Hatalompontod van a régi rendszer szerint, 85 az új rendszer szerint. A 315. fordulódban 7136 arany került a bankszámládra. 7207 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
  víziharc: 9   ökölvívás: 2   szúrófegyverek: 28
  vágófegyverek: 19   ütõfegyverek: 14   lõfegyverek: 28
  dobófegyverek: 8       

Feltételes fegyverváltás: vámpírkard (#358) (300%)
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 -7.); tüske (#22) (8 -9.); tüske (#22) (10 -14.); tüske (#22) (15 -17.); tünde nyíl (#554) (18 -996.); ezüsthegyû nyíl (#323) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 16   2. nyomkövetés: 94   3. lopás: 7
  4. mászás: 9   5. csapdakészítés: 23   6. csapdaészlelés: 10 (+3)
  7. gyógyítás: 39   8. titkosírás: 9   9. felderítés: 22
  10. szörnyidomítás: 9   11. teológia: 38   12. taumaturgia: 46
  13. szerencsejáték: 10   14. versengés: 14   15. zene: 6
  16. szörnyismeret: 37   17. pszi: * 20   18. zárnyitás: 1
  19. vadászat: 25   20. bányászat: 31   21. úszás: 12
  22. fõzés: 6       

FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet)
deus ex machinád 1 mezõre repítsen
gyógyítasz 30% életerõ alatt 15 TVP-ért
kutatsz max. 5 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 5 darabot , csak egyszer), lótuszvirágot (#447) (max. 999 darabot , csak egyszer), kazmár gyökeret (#205) (max. 999 darabot , csak egyszer), szárnyas hernyót (#69) (max. 5 darabot )
elfogod pszi elementált (#221) fedett veremmel (#219)
gonoszkodsz max. 45 TVP-ért
mászol max. 80 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, küldetés, kártyabarlang (13)
maradék TVP-dbõl az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 16)
Carou (#4092) (csak egyszer), szintszívó (#96), degradátor (#210) (csak egyszer), ongóliant (#159), bávatag golombár (#165), csápos otagi (#395)
Barátságosság (aktív: 1, max: 16)
bûbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP)tüskepajzs (#30, 4 VP)lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP)izomernyesztés (#33, 6 VP)varázsvédelem (#34, 8 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP)tompítás (#40, 8 VP)jégcsóva (#41, 15 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP)villámcsapás (#50, 18 VP)elektromos pajzs (#51, 14 VP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)varázsital fõzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP)felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)tûzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)varázskõ készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)a munka gyümölcse (#224, 10 VP)villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP)
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP)idõcsere (#285, 5 VP)mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP)auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP)erõpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP)vak õrület (#18, 3 VP, 5 TVP)unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)éhínség (#39, 7 VP)sötét halál (#45, 18 VP)
vérbeli borzongás (#46, 9 VP)kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP)hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP)
szopókõpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP)rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP)  
Pszi képességeid
pszi-ernyõ (#64, 6 PP, 5 TVP)auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP)pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP)agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP)pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP)pszi-acéltorony (#98, 8 PP)tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP)kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyûjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)pszi-ernyõ II (#113, 10 PP, 3 TVP) 

JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1)mentális pajzs (#72)villámmágia (#227) 

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
5. és magasabb szintûek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
lángcsóva (#31)
Védekezõ varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 32, max: 59 - védekezõ varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> massza (#217) izomernyesztés (#33) >> bibircsók-óriás (#120)
lángcsóva (#31) >> szintszívó (#96) villámcsapás (#50) >> orgoró (#170)
villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154) villámcsapás (#50) >> óriásféreg (#171)
jégcsóva (#41) >> pszi elementál (#221) jégcsóva (#41) >> Tguarkhan (#212)
agykorbács (#97) >> varkaudar behemót (#189) izomernyesztés (#33) >> Zinthurg (#180)
izomernyesztés (#33) >> áeratikus hasnyák (#243) jégcsóva (#41) >> Mnebolath (#237)
jégcsóva (#41) >> taalru (#249) villámcsapás (#50) >> magger (#747)
villámcsapás (#50) >> ryuku csapásvezetõ (#778) villámcsapás (#50) >> õsdentor (#282)
villámcsapás (#50) >> ekharion (#232) villámcsapás (#50) >> szutykos remák (#191)
villámcsapás (#50) >> kultúrmasztodon (#227) villámcsapás (#50) >> orbitális mackósajt (#229)
villámcsapás (#50) >> tyrannoszaurusz rex (#160)    
Feltételes védekezõ varázslatok (aktív: 32, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tükörpajzs (#101) >> halálosztó kain (#168) pszi-acéltorony (#98) >> ekharion (#232)
pszi-acéltorony (#98) >> csápos otagi (#395) pszi-acéltorony (#98) >> pszi õselementál (#258)
fehér glóbusz (#47) >> jégtroll (#164) elektromos pajzs (#51) >> Tguarkhan (#212)
pszi-acéltorony (#98) >> pszi elementál (#221) elektromos pajzs (#51) >> férfiak (#998)
elektromos pajzs (#51) >> nõk (#999) tükörpajzs (#101) >> orgoró (#170)
tükörpajzs (#101) >> kõkorszaki szaki (#109)    

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK
csontváz (#48) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
2.) Pusztítsd el egy jó isten oltárát!
3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * arany pikkelyvért (#456) $1   bakkura csizma ($96) $1   bronzsisak ($88)
1   cirkuszi surranó (#1234) 1   fekete bõrcsizma (#247) $1   kígyóbõr kesztyû ($49)
1   kis vaspajzs (#159) 2 * kvazár sisak (#266) 1   Mágikus Koponya (#279)
1 * mithril kesztyû (#463) 1   optiri agysisak (#315) 1 * ritualista öv (#709)
1 * szirén köpenye (#820) 1   szürke bõrkesztyû (#271) 1   tünde tegez (#1263)
2   zafír erõöv (#397) 2 * zangrozi csizma (#451)    
Fegyverek és lövedékek
1 * agyartõr (#420) $1   bumeráng ($249) 1   cápaölõ tõr (#480)
3   ezüsthegyû nyíl (#323) $1   ezüstshuriken ($327) 9   ezüsttõr (#322)
1   fúvócsõ (#20) $1   göcsörtös bunkó ($123) 1   kõkalapács (#13)
$1   mérg. ubuk dobónyíl ($188) $1   mérg. ubuk tüske ($137) 11   mérgezett vasnyíl (#187)
1   moa stuki (#413) $1   orgyilkos tõr ($225) 1   pengepajzs (#425)
$4   rézgolyó ($343) 1 * szívkeresõ (#423) $1   szöges bunkó ($8)
1 * tünde íj (#553) 20 * tünde nyíl (#554) 8   tüske (#22)
1   vadászkés (#1264) 1   vámpírkard (#358) $1   varkaudar lándzsa ($224)
1   varkaudar szablya (#516) $2   vas dobónyíl ($189) $1   vashegyû lándzsa ($182)
$4   vashegyû nyíl ($176)        
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
$1   ametiszt medál ($275) $1   arany karperec ($194) 1   arany papi karkötõ (#309)
$1   aranygyûrû ($193) $2   borostyán függõ ($162) 2   denevér szimbólum (#140)
2   Eldaran karkötõje (#373) $3   ezüst gyûrû ($180) $1   ezüst karkötõ ($158)
$4   ezüst nyaklánc ($117) 2   gólem talizmán (#811) 1 * halálhozó karkötõje (#816)
1 * hatalom fülbevalója (#817) $1   igazgy. fülbevaló ($197) 1 * koponya szimbólum (#139)
$1   obszidián függõ ($195) 5 * obszidián karkötõ (#229) 1 * örökkéval.kristálya (#1207)
1 * Ovgun nyaklánca (#615) 2 * smaragd védõgyûrû (#223) 1 * szerencsetalizmán (#366)
1   umbatari karkötõ (#278) 1   vortex talizmán (#812) 1 * zafír fülbevaló (#477)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
3   acéltû (#334) 5   áldott kõ (#642) $4   aranypikkely ($415)
14   aranytû (#272) 1   ásó (#34) 1   bronzkulcs (#76)
5   cirkuszi pergamen (#1233) 6   deus ex machina (#1) 9   ezüst kulcs (#184)
6   fáklya (#36) 1   feneketlen bugyor (#570) 1   furulya (#233)
2   fûszerkeverék (#1170) 10   gyógykenõcs (#313) 1 + hebrencs csapda (#147)
76   kaja (#2) 2   kholden kulcs (#470) 1   kinemfogyó tegez (#368)
4   kristályfolyadék (#449) 4   kristálygömb (#265) 1   kulcskarika (#648)
1   Leah tekercse (#1258) 1   mágikus hátizsák (#735) 2   márványkulcs (#245)
2   nagy aranykulcs (#246) 5   nagy bronzkulcs (#185) 4   nagy vaskulcs (#186)
1   orvosságos zacskó (#682) 1   pszi kõ (#248) 1   Rodger profi üstje (#1168)
1   roxati zárfaló (#314) 1   shinai gömb (#348) 1   smaragd kulcs (#241)
1   szeksztáns (#32) 5   szent jogar (#150) 1   távcsõ (#42)
1   teremtés zsákja (#818)        
Löttyök és porok, tartóstul
7   aranyló ugarhéj (#100) [üres, kapacitás: 70]
14   fûszertartó (#210) [üres, kapacitás: 70]
4   huhogó bibe (#332) [bennük 10 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 38]
1   kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 10]
1   molluszk ház (#353) [üres, kapacitás: 6]
1   sólyomcsõr (#1223) [üres, kapacitás: 12]
4   sullár hólyag (#168) [bennük 2 csepp spiritusz (#170), fér még: 78]
1   szent kehely (#257) [benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
3   uzbány csõr (#169) [bennük $4 csepp ugh méreg ($166), fér még: 32]
2   vizestömlõ (#3) [bennük 30 korty víz (#27), fér még: 10]
7   zöld üveg (#82) [bennük 24 csepp ragasztó (#83), fér még: 116]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
10   álompor (#396) 5   amniosz (#203) 1   arx formázó minta (#298)
1   bev formázó minta (#299) 6   bordacsont (#16) 20   csuklyavirág (#133)
9   darázsszárny (#652) 1   dentor bõr (#551) 1   dözmöng szív (#122)
67   drótszõr (#37) 15   ezüstdarab (#326) $2   fekete gyöngy ($99)
6   fõnixtoll (#563) 1   gnóm csont (#706) 11   gyíkfû (#201)
29   gyöngymangó (#135) 6   halcsont (#390) $1   ilkin érc ($232)
3   jégszív (#282) 72   kaktusztüske (#114) 2   karbin plazma (#199)
5   kazmár gyökér (#205) 1   kék orchidea (#68) 12   kõszem (#304)
5   kvazár (#244) 1   lajhár csont (#236) $2   lapockacsont ($33)
1   lótuszvirág (#447) 13   madártoll (#112) 3   mákrózsa virág (#56)
1   manifeszt.nyúlvány (#214) 1   moa gyöngy (#378) 1   moa obszidián (#380)
5   moa üveggömb (#383) 11   mocsári penke (#148) 9   móri gyümölcs (#116)
11   mutáns csont (#331) 15   óndarab (#85) 22   pirkit (#153)
4   polip szívóka (#391) 10   púderkõ (#119) 5   pular kristály (#239)
7   quwarg tojás (#360) 4   rájabõr (#404) 1   rakolits por (#669)
7   remák szív (#264) 29   rézdarab (#70) 1   ryuku amfora (#1153)
$3   sallank karom ($128) 1   sáska amulett (#668) 14   smirglilevél (#29)
10   sünmedve tüske (#14) 1   szulfagor agyar (#677) 15   szvó-ektoplazma (#151)
4   téfea-agy (#172) 11   Thargodan esszencia (#328) 14   trikornis szarv (#198)
1   tyrex csont (#280) 8   varányszem (#30) 8   vasérc (#152)
7   vízionár szem (#102) 3   vörös zselé (#862) 1   xirnox szív (#213)

Összsúly: 192.28 kgMegterheltség: 167%
GYJ: Legalább 1 arany értékû tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 13 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 199 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 12)
11   aurach fog (#657) 6   grifftojás (#179) 30   isteni könnycsepp (#260)
130   kaja (#2) 24   mutáns csont (#331) 45   polip szívóka (#391)
50   rókafarok (#124) 1   sáfránykristály (#675) 32   szvó-ektoplazma (#151)
24   Thargodan esszencia (#328) $36   ugh méreg ($166)    

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 áldott kõ (#642) 4 drótszõr (#37) 1 fáklya (#36)
1 fokhagyma (#403) 1 kholden kulcs (#470) 1 rókafarok (#124)
12 tüske (#22) 1 varázskõ (#305) 6 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
55 arany (#50) 1 arany karperec (#194) 1 aranygyûrû (#193)
1 bev formázó minta (#299) 2 bordacsont (#16) 1 borostyán függõ (#162)
1 bronzkulcs (#76) 1 ezüst gyûrû (#180) 3 ezüstdarab (#326)
1 göcsörtös bunkó (#123) 1 igazgy. fülbevaló (#197) 20 kaja (#2)
1 kazmár gyökér (#205) 1 kis vaspajzs (#159) 1 kõszem (#304)
3 kvazár (#244) 1 lajhár csont (#236) 2 lapockacsont (#33)
7 mutáns csont (#331) 1 nagy bronzkulcs (#185) 2 óndarab (#85)
1 pszi kõ (#248) 1 ritualista öv (#709) 2 tünde nyíl (#554)
1 tyrex csont (#280) 1 varkaudar lándzsa (#224) 1 vasérc (#152)
1 vashegyû lándzsa (#182) 2 vashegyû nyíl (#176)    



E körben tett lépéseid térképe

(158,41) pszi õselementál (#258), quwarg boly (#359), Sheran oltár, Chara-din monolitja (#534), mûvészi porolit (#720),
31. jellempróba
(159,39) mínosz-kúp (#178), oltár, mûvészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393)
(159,41) a 71. labirintus bejárata, krómkaktusz (#46, belõle készíthetõ: #43), Tharr oltár, vaskohó (#155), Chara-din
monolitja (#534), 28. jellempróba, mûvészi porolit (#720), borkonyó cserje (#311, belõle készíthetõ: #312), kazmár
(#204, belõle készíthetõ: #205), gyilkos csalán (#581, belõle készíthetõ: #582), gránátkaktusz (#428, belõle készíthetõ:
#429), érclelõhely, halálosztó kain (#168), nómenklatúra (#158), ekharion (#232), borzalmas varkaudar (#166),
norpadolótika (#226), nanda (#224), kultúrmasztodon (#227)
(160,40) vaskohó (#155), morgud hagymatõ (#402, belõle készíthetõ: #403), Tharr oltár, érclelõhely

VÁLTOZÁSOK A TÚLÉLÕK FÖLDJÉN A LEGUTÓBBI FORDULÓD ÓTA...

* A KUT paranccsal csatamezõkön (s egyéb ehhez hasonló tereptárgyakon) való kutatáskor nem vont TVP-t a program a parancsvégi Feltételes Gyógyításokért. A hibát megszüntettük.


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.