Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Zén Legendái: Rémháború július 20.
Hatalom Kártyái – Varázsdimenzió június 15.
Zén Legendái: Manaszipoly május 25.
A pillanat képe
Szörny a mocsárban
(Kalandok Földje szörnyeteg)
Küldd el képeslapként!
A láp minden molekulája egyszerre mozdul, amikor az iszapgólem úgy dönt, megmutatja magát. Talán nem is kellene megvárni, míg a szörny öntudatra ébred, hiszen olyan mindegy, előbb vagy utóbb választod a menekülést célodul.
Nézz szét a galériában!
XLVII. Alanori Mini Olimpia
2. Yaurri titkosírás verseny – zárás
Beholderes HKK verseny július 20. - Versenybeszámoló
HKK Új Nemzedék reakció lapok és erősségük 2021-2024
X. Kelet-Magyarországi HKK Találkozó: sok verseny, sok koncert

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Hatalom Kártyái - Versenykiírások
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022

A lista folytatása...
Beholderes HKK verseny július 20. - Versenybeszámoló (4)
HKK kérdés? (47160)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (8193)
HKK Új Nemzedék reakció lapok és erősségük 2021-2024 (31)
Jégmágus kt. alakulna (9373)
Legendás cél: 1000 lap (22)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Bíbor möszék
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Megadeathka 230. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2004. jún. 10. 9h:36'
EZ A 469. JÁTÉKHETED, 230. FORDULÓD
470. játékheted kezdete: jún. 11.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #3851
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 128
Extra forduló: 2

MEGADEATHKA KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [137,107] koordinátán. Redyque szavait hallod a tudati teret fürkészve: A legközelebbi KT találkozó 6. hó 19-án lesz. Aki nem tudja, hogy hol, keressen meg (nem ott ahol eddig)! Redyque tudattársadtól információ érkezik agyadba: Lehet fejleszteni a 14. KT képességet! Fejenként 70 TU kell bele. Redyque tudattársadtól információ érkezik agyadba: A mostani képességbe még 1979 TU kell összesen. Aki tud, tegyen még bele!

A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az éhezéstõl, azért visszanyerted erõd egy részét. (+5 életerõ.) Varázserõd regenerálódik. (+66 varázspont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) Megfejed az alpesi tehenet. (+1 kaja.) Már rég láttál kaját, nem csoda, hogy ennyire örülsz az ételnek. (-1 kaja.)

* 1. KP: megveszed a 135. tárgyat 100
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 570.]

* 2. KP: támadod Elenios híveit a 132. szörnyet a 131. szörnyet
FT 994 parancs tárolva. FT 132 parancs törölve. FT 131 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 570.]

* 3. KP: kézbeveszed/felveszed a 225. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod a szeksztánst, majd a bal kezedbe veszed az orgyilkos tõrt. [0 pontot használtál fel, van még 570.]


v 21 10 elmormolod a 21. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A földbõl energia áramlik testedbe. Létrehoztad a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, elõtted van 10 kaja. [-30 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 565.]

v 224 elmormolod a 224. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Érzed, ahogy erõ áramlik a tagjaidba. Befejezteda munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 565.]

tf 4 fejleszted a 4. tulajdonságodat
Rendben, ha a kör végén az átvihetõnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az egészséged. [0 pontot használtál fel, van még 565.]

m 4 3 4 mozogsz délre, délkeletre, délre
[137,108] A síkságot sûrû erdõ váltja fel. A madarak már messzirõl jelzik VALAMI érkezését. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy szõrös bozsó került az utadba. (ld. enc.) Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyû lándzsát a másikra rohansz. {CSTT:} Vashegyû lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a szõrös bozsó bal lábát. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel párszor épp hogy megérintgeted a szõrös bozsó fejét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) A szõrös bozsó kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A szõrös bozsó Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Vashegyû lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a szõrös bozsó bal karját. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel megbököd a szõrös bozsó jobb karját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A szõrös bozsó megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A szõrös bozsó mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A szõrös bozsó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Felhasználva a kõkést, szereztél 3 kaját. 765 tapasztalati pontot kaptál.
(Felt. gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerõ). [-6 varázspont.] Észreveszel egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetõen Dornodon rúnaköve. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelõdés után inkább mégis. Látod, hogy egy bávatag golombár egy gyõztes csata után jóízûen falatozik egy Thargodan hercegbõl. Az étvágygerjesztõ alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a mûvész. Már rég láttál kaját, nem csoda, hogy ennyire örülsz az ételnek. (-3 kaja.)

(Továbbmész...) [138,109] Az erdõt síkság váltja fel. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gyöngymangó bokrot. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Sheran hívei emelték. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsõvel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erõlteted, észreveszel délkeletre egy Tharr oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy mûvészi porolitot. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhetõ (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek délkeletre. Ennivaló, hamm, hamm! (-3 kaja.)

(Továbbmész...) [138,110] Sûrû bozóttal teli terepre érkeztél. Remek ösztöneidnek köszönhetõen hamar megérzed a rád leselkedõ veszélyt. Csak egy tüskés harci gromak. Megvetõ mosollyal várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsõvel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a tüskés harci gromak tüskés testét. (3 támadással 12 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyû lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyû lándzsával tökéletesen perforálod a tüskés harci gromak tüskés testét. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel megdöfködöd a tüskés harci gromak fejét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Vad döféseivel a tüskés harci gromak nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A tüskés harci gromak szinte eltipor támadásaival! (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Vashegyû lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a tüskés harci gromak tüskés testét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel épp hogy megszúrod a tüskés harci gromak bal hátsó lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja a tüskés harci gromak szarva. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Patájával a tüskés harci gromak többször megrúgja az oldaladat. (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A tüskés harci gromak összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kõkést, szereztél 1 gromak bõrt. 960 tapasztalati pontot kaptál.
(Felt. gyógyítás:) Egy végsõ mozdulattal elõhívod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+23 életerõ). [-6 varázspont.] Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy smirglibokrot. Végre, ennivaló! Zabálni kezdesz. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 525.]

kt 22 130 elkészíted a 22. tárgyat (130 darabot)
Begyûjtöttél 130 tüskét. Egészséged TF-elõdött. (+1 egészség.) [130 pontot használtál fel, van még 395.]

m 2 mozogsz keletre
[139,110] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Látsz egy tûzbokrot. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr híveié. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tûnõ szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy épületet. Északnyugatra nézve látsz egy Sheran oltárt. Elrakod a távcsövet. Összefutsz egy fekete, copfos hajú, csillogó szemû mutáns nõvel. Bõre teljesen fehér! Tharr felszentelt papja. Egy bíbor erõövet, egy ezüst papi karkötõt, egy fekete bõrcsizmát, egy igazgy. fülbevalót, egy két kard szimbólumot, egy obszidián függõt, egy obszidián karkötõt, egy regeneráló gyûrût, egy rejtõköpenyt, egy smaragd védõgyûrût, egy tankány karmot, egy Tharr Keresztjét, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Felszerelését egy csontváz lord trófea, egy borzalmas varkaudar trófea és egy áeratikus hasnyák trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: földbe szúrt kard. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Lõfegyvere egy mérg. ubuk dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd spagulár. Bemutatkoztok egymásnak. Az õ neve Fehér Shaganda. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Fehér Shaganda kihívott egy barátságos szkander-partira! Egy sima kõlapra könyököltök, jobb híján. Kezdetben elõnyre teszel szert, de ellenfeled fokozatosan visszajön a vesztesnek látszó pozícióból, és végül lenyom, mint a bélyeget. Aztán elköszöntök egymástól. Mohón a kajára veted magad. (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 385.]

a 128 4987 5 átadod a 128. tárgyat a 4987. kalandozónak (5 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 5 sallank karmot Fehér Shaganda részére. [0 pontot használtál fel, van még 385.]

a 22 4987 100 átadod a 22. tárgyat a 4987. kalandozónak (100 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 100 tüskét Fehér Shaganda részére. [0 pontot használtál fel, van még 385.]

a 210 4987 2 átadod a 210. tárgyat a 4987. kalandozónak (2 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 2 fûszertartót Fehér Shaganda részére. [0 pontot használtál fel, van még 385.]

aa 122 153 213 átadod a 122. tárgyat a 153. tárgyat a 213. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 1 dözmöng szivet Fehér Shaganda részére. Ok, sikeresen átadtál 8 pirkitet Fehér Shaganda részére. Ok, sikeresen átadtál 1 xirnox szivet Fehér Shaganda részére. [0 pontot használtál fel, van még 385.]

m 5 6 mozogsz délnyugatra, nyugatra
[138,111] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Látsz egy mínosz-kúpot. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelõdés után inkább mégis. Látod, hogy egy bávatag golombár egy gyõztes csata után jóízûen falatozik egy Thargodan hercegbõl. Az étvágygerjesztõ alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a mûvész. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretû verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetû mutáns lapul. A verem mélyérõl mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Felismered a közeledõt. Csak egy tüskés harci gromak. Nem jelenthet különösebb problémát. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsõvel célba találj. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a tüskés harci gromak testét. (4 támadással 20 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyû lándzsát ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vashegyû lándzsával tökéletesen perforálod a tüskés harci gromak testét. (4 támadással 113 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel megdöföd a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A tüskés harci gromak többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A tüskés harci gromak rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kõkést, szereztél 1 gromak bõrt. 960 tapasztalati pontot kaptál. Összeakadsz egy hollófekete, kontyos hajú, szemüveget viselõ, harcsabajszos árnymanó férfival. Bõre bronzként csillog. Leah bíborosa. Egy szirén köpenyét, egy fekete bõrcsizmát, egy koponya szimbólumot, egy lánckesztyût, egy obszidián karkötõt, egy ryuku sisakot, egy sárga erõövet, egy smaragd védõgyûrût, egy umbatari karkötõt, egy vasvértet és egy vortex talizmánt visel. Fegyverzetét egy jégtroll trófea, egy sarki óriásteknõs trófea és egy lábascet trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Árnymanó feje felett tündöklõ glória. Övén 2 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy árnyszablyát, bal kezében egy árnyéktõrt tart. Hátasa egy idomított sullár. Tisztán érzed auráját: feketén vibrál. Egy alattomos gonosz! Nem tûnik túl barátságosnak. Elfordulsz, és tovább totyogsz. Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [137,111] Egyre több a fa. Ritka erdõben vagy. Téged még az erdõben sem lephet meg buta szörny. Profi módon beékelõdsz egy sûrû facsoport közepébe. Még szerencse, hogy az elrejtõzés mellett döntöttél. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy kardfogú fülemüle. Amikor már eltûnt szem elõl, elõbújsz. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy korongfát. Gyanús mozgást látsz a fák között. Egy bávatag golombár közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erõsebb, elmosolyodsz. (ld. enc.) A lény nem tûnik éhesnek. Határozatlanul biccentesz felé, nem tudva, mit kezdj vele, aztán továbbállsz. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Ráakadsz néhány elszórt tárgyra: 2 gyíkfû. Elteszed õket. [20 pontot használtál fel, van még 365.]

kt 80 1 elkészíted a 80. tárgyat (1 darabot)
Felhasználva a mászókarmokat, felmászol. Begyûjtöttél 1 lapkorongot. Egészséged TF-elõdött. [8 pontot használtál fel, van még 357.]

m 6 7 4 mozogsz nyugatra, északnyugatra, délre
[136,111] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gumifát. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsõvel. Messze északkeletre látsz egy mûvészi porolitot. Délre nézve látsz egy õsi csatamezõt. Délnyugatra egy púderszikla van. Nyugatra egy õsi csatamezõ van. Északnyugatra egy Elenios oltár van. Elrakod a távcsövet. Szerencsédre hamar észreveszed a fûben feléd lopakodó valamit. A fûben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Elõkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy jégzabáló. (ld. enc.) Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elõ. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messzirõl kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy ezoterikus mardel került az utadba. (ld. enc.) Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsõvel célba találj. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja az ezoterikus mardel farkát. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) A teremtmény hunyorít egyet. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Megmarkolva a vashegyû lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyû lándzsával több döféssel felnyársalod az ezoterikus mardel jobb vállát. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel gyengén megszurkálod az ezoterikus mardel szõrös testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Az ezoterikus mardel a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Vashegyû lándzsával több döféssel felnyársalod az ezoterikus mardel testét. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel épp hogy megszúrod az ezoterikus mardel bal vállát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Elõremozdulva, az ezoterikus mardel kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Az ezoterikus mardel még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kõkést, szereztél 9 drótszõrt. Magad mögé lököd a pitiáner ryuku ostromteknõs trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes ezoterikus mardel trófeát. 1298 tapasztalati pontot kaptál.
(Felt. gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+33 életerõ). [-6 varázspont.]
(Felt. gyógyítás:) Egy végsõ mozdulattal elõhívod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerõ). [-6 varázspont.] Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [135,110] Dombos terepre érkeztél.
(Feltételes foglyul ejtés:) Valahol a közelben egy trappoló dinymák van - állapítod meg a nyomokból. Sajnos már a jelenlegi szörnyidomítás mellett megengedett maximális számú szörny van a fogságodban. Néhány lefelé guruló kõ figyelmeztet a veszélyre. Egy trappoló dinymák közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erõsebb, elmosolyodsz. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

A közelharc elõtt még megeresztesz a fúvócsõvel néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a trappoló dinymák fekete testét. (4 támadással 31 életpontot sebezve.) Fekete lét köp feléd a szörny! Bravúrosan félreszökkentél. Meglengetve a vashegyû lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyû lándzsával több döféssel felnyársalod a trappoló dinymák testét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel eltalálod a trappoló dinymák nyakát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Patájával a trappoló dinymák többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a trappoló dinymák öklelõ szarvai elõl. A trappoló dinymák most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 6 csepp tintát. 386 tapasztalati pontot kaptál. Felfedeztél egy oltárt. Elenios hívei emelték. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba).
(Vándorcirkusz:)
Mint egy különös látomás, úgy terül szét elõtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergõ tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetû férfi meg nem állít. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelõdtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsõvel. Amint a kukkert délre fordítod, megpillantasz egy õsi csatamezõt. Délnyugatra nézve látsz egy olvasztókemencét. Nyugatra egy rúnakõ van. Északnyugatra egy friss csatamezõ van. Északra egy mûvészi porolit van. Elteszed a látcsövet. Elõpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [135,111] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy õsi csatamezõt. (ld. enc.) Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy bávatag golombár elõtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy mûvészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Messzirõl megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Ivás után megtöltöd a vizestömlõt is. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy õsi csatamezõt. Délre nézve látsz egy púdersziklát. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy olvasztókemence van. Északnyugatra egy rúnakõ van. Elrakod a távcsövet. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 317.]

ek 133 t. energia kisütése: 133
Gloriózus ceremónia közepette elülteted a szent tölgyfa csíráját. Azonnal kihajt. Áldott legyen Földanya! (-6 TU.) [60 pontot használtál fel, van még 257.]

e 40 élelemszerzés 40 pontért
Elejtettél egy jól megtermett rozmárkányát! Húsos, zsíros, jó vacsora lesz belõle. (+5 kaja.) Mandarinszüretet tartasz egy mandarinfánál. Kicsit sárga, kicsit savanyú, de a Tied. (+3 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vadászat). [40 pontot használtál fel, van még 217.]


* 1. BP: elmormolod a 15. varázslatot
5 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 7 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 217.]

* 2. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 214.]

* 3. BP: támadod Elenios híveit
FT 994 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 214.]

* 4. BP: kézbeveszed/felveszed a 32. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod az orgyilkos tõrt, majd a bal kezedbe veszed a szeksztánst. [0 pontot használtál fel, van még 214.]

* 5. BP: kézbeveszed/felveszed a 368. tárgyat a bal kezedbe
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 214.] Több pontod maradt, mint amennyit a következõ körre át tudsz vinni. Ebbõl automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.


tf 4 14 fejleszted a 4. tulajdonságodat 14 pontért
Amatõr jóga-gyakorlatokkal próbálod a szervezetedet még ellenállóbbá tenni. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged érezhetõen megnövekedjen. [14 pontot használtál fel, van még 200.]
Elõveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. A fõnixtollak szaporodnak. Micsoda öröm! Etetési idõ! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját nyel le a törpemammut. 2 kaját bezabál a sullár. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelõ mértékben.) Elmúlta munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 371 pontot. A következõ körben tehát 571 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SZÕRÖS BOZSÓ (149. SZÖRNY)
A szõrös bozsó a sûrû erdõk hihetetlenül agresszív vadembere. Magas fákról az átutazó nyakába ugrik, majd hatalmas agyaraival cafatokra tépi áldozatát. A szõrös bozsó befogása igen nehéz és körülményes feladat, de ha mégis sikerül, hosszadalmas tanítás után igen hasznos építõ segédmunkás válhat belõle. Ha nem akarsz ilyesmivel veszõdni, rajta, verd be a kobakját egy göcsörtös bunkóval.

BÁVATAG GOLOMBÁR (165. SZÖRNY)
A bávatag golombár a bibircsók-óriás nagytestvére. Nevét egy óriási hatalmú druidáról kapta, aki állítólag ezeket a lényeket azért teremtette, hogy békés paradicsomát, egy gyönyörûséges szigetet velük õriztesse. A bávatag golombárok egyáltalán nem gonosz teremtmények, és az óriásokhoz képest szokatlanul intelligensek. Ha alacsony agresszióval közelítesz hozzájuk, nincs mitõl tartanod, de ha vicsorogva, harcra szomjazva lépsz be a felségterületükre, bizony védekezni fognak. Nemcsak sziklákat képesek dobálni, Golombár megtanította õket néhány egyszerû druida varázslatra is. Közelharcban óriási bunkóval harcolnak. Aki sok bávatag golombárt öl le, az könnyen kivívhatja Sheran haragját.

JÉGZABÁLÓ (649. SZÖRNY)
Ezen a hátrafelé elkeskenyedõ férgen nem véletlenül a száj a legnagyobb testrész. Testének ugyanis folyamatosan szüksége van a hûtésre, ezt pedig a száján keresztül a bendõjébe jutatott jégmennyiség biztosítja. Nem is igazán láttak még jégzabálót mást cselekedni, mint havat lapátolni óriásira tátott pofájába. Ártalmatlannak is gondolhatnánk, csakhogy mielõtt ezt a felelõtlenséget elkövetnénk, jó ha tudjuk: a jégzabáló hályogos szemein keresztül semmit nem lát, a hótól eldugult fülén keresztül semmit nem hal, orra pedig nincs, így csak megy és megy, mindig fejjel elõre. Az mindegy neki, mi kerül az útjába... csak a zabálás a fontos.

EZOTERIKUS MARDEL (184. SZÖRNY)
Az ezoterikus mardel nagytestû, közel két méter magas szõrös kutyára emlékeztetõ szörny. Speciális pszi képességekkel rendelkezik. Például megérzi a tõle rettegõ kalandozók jelenlétét (tehát értelmetlen rá BA parancsot kiadni, ily módon nem tudod a harcot elkerülni). Ezenfelül képes gyilkos pszi-sugarakat kibocsátani, amelyek meggyengítik elmédet és gyakran elveszíted a közelmúltban szerzett tapasztalatokat. Az ezoterikus mardel hatalmas, agyarszerû fogazatával támad, olyan dühvel, hogy gyakran még percekkel az elpusztítása után is képes sebeket okozni (ezt is egyfajta pszi képességnek vélik a megfigyelõk). Ezért az ezoterikus mardelt szó szerint miszlikbe kell aprítanod, ha el akarod pusztítani. Bármilyen fegyver egyformán jó ellene. Megjegyzés: egy Toborzásgátló Vlagyimir nevû, tapasztaltnak mondható kalandozó állítása szerint ha valakinek sikerül egy ezoterikus mardelt elfognia, akkor aránylag könnyen megszelídítheti. És kevés olyan enyveskezû mestertolvaj született még e világra, aki észrevétlenül meg tudna közelíteni egy ezoterikus mardel által õrzött tábort...

ÕSI CSATAMEZÕ (263. TEREPTÁRGY)
Elsõ pillantásra csak kisebb kupacokat veszel észre, de ahogy továbbmész, itt is, ott is megpillantasz a földbõl kiálló csontdarabokat. Ahogy kicsit kutakodni, nézelõdni kezdesz, kiderül, hogy itt évtizedekkel, talán évszázadokkal ezelõtt hatalmas csata folyhatott. Mára ennek már nem sok nyoma maradt, de azért lehet, hogy érdemes körülnézni. Ehhez a KUT 30 parancsot kell kiadnod, vagy bekapcsolt Feltételes Kutatással kell az õsi csatamezõre lépned (de ezt fordulónként csak egyszer teheted meg). Ezenkívül szükséges, hogy legyen nálad ásó, amivel ásni kezdesz, és elõfordulhat, hogy valamilyen hasznos dolgot találsz - de valószínûbb, hogy csak néhány elsárgult csontot kaparsz elõ. Vigyázz azonban, mert az ilyen tömegsírokat rejtõ vidékeken Leah szolgái az urak, és jaj annak, aki a Halálistenség sötét teremtményeit megbolygatja... Figyelem! Az õsi csatamezõk kutatása egy idõ után unalmassá válik, nem jelent igazi tapasztalatot. Ha ököl, szúró, vágó vagy ütõfegyver szakértelmed legalább 25-ös, akkor az õsi csatamezõn már semmilyen fegyver szakértelmed sem fejlõdik.



KARAKTERLAP
Megadeathka, egy barna, kontyos hajú, kék szemû gnóm nõ vagy. Bõröd teljesen fehér! Sheran eljövendõ papja vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 230. fordulód.

 Erõ:30  Szint:17  Merészség:8/1 Magasság:105 cm 
 IQ:28  Támadás:16  Agresszió:3 Testsúly:42 kg 
 Ügyesség:24  Védekezés:26  Menekülés:30 % Életkor:89/89 év 
 Egészség:13 (15)  Életpont:269/169  Jellem: semleges (+10) Tul. pont:
 Szerencse:19  Varázspont:321/5  Pénz:0 arany Kép. pont:
 Tudatpont:14/3             
Eddig összesen 748 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 4369 TP-t kaptál. Jelenleg 256457 TP-d van. A következõ szinthez még 3543 TP szükséges. Trófeáid: élõholt quwarg, részeg kalandozó, ezoterikus mardel.

HARCI ISMERETEK
  ökölvívás: 1/82   szúrófegyverek: 23/39 (+4%)   vágófegyverek: 1/13
  ütõfegyverek: 2/26   lõfegyverek: *21/100   dobófegyverek: 6/5

Feltételes fegyverváltás: kõkalapács (#13) (180%) << vashegyû lándzsa (#182) (140%) << bronzhegyû lándzsa (#87) (140%)
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 .); vas dobónyíl (#189) (1 -4.); sallank nyíl (#129) (5 -11.); bronzhegyû nyíl (#94) (12 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 28/39 (+20%)   2. nyomkövetés: 44/94 (+8%)   3. mászás: 5/46 (+3%)
  4. csapdakészítés: 15/48 (+5%)   5. csapdaészlelés: 2/66   6. gyógyítás: 45/29
  7. titkosírás: 1/69   8. felderítés: 15/95   9. szörnyidomítás: 5/68
  10. teológia: 22/79 (+9%)   11. taumaturgia: 21/46 (+1%)   12. zene: 91/68
  13. szörnyismeret: 3/25   14. vadászat: 8/19 (+40%)   15. bányászat: 3/1

FELTÉTELES PARANCSOK
deus ex machinád 8 mezõre repítsen
totem 55% életpont alatt [gyógymógy (#5)]
készítesz kõkést (#6) (max. 1 darabot )
elfogod trappoló dinymákot (#118) fedett veremmel (#219), karmos tankányt (#137) fedett veremmel (#219), vadász tatut (#10) fedett veremmel (#219)
maradék TVP-dbõl az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 6, max: 12)
kardfogú fülemüle (#146), szeppent rákfatty (#186), epokitféreg (#147), fémbontó szójer (#150), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) tompítás (#40, 8 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital fõzése (#100, 30 VP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP)    
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esõidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhõ (#37, 12 VP) védelem tûz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
17. és magasabb szintûek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
villámcsapás (#50)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekezõ varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> pszi elementál (#221)        
Feltételes védekezõ varázslatok (aktív: 2, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> bibircsók-óriás (#120)        

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: éhes
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK
törpemammut (#115) (málhás: +20 kg teher) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
2.) Hozd el és helyezd oltáromra a Szent Kulacsok egyikét!
3.) Kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból] kilenc lépésen keresztül!

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1   bronzsisak (#88) 1 * fekete bõrcsizma (#247) 1 + kvazár pajzs (#296)
1   mászókarom (#78) 2 * szürke bõrkesztyû (#271) $1   tankány karom ($237)
1 * vassisak (#160) 1 * vasvért (#164)    
Fegyverek és lövedékek
1 * fúvócsõ (#20) 1   göcsörtös bunkó (#123) 1   hosszú íj (#111)
4   kerek kõ (#19) 1   kõkés (#6) 3   nyílvesszõ (#108)
2   orgyilkos tõr (#225) 145 * tüske (#22) 1 * vashegyû lándzsa (#182)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * ezüst papi karkötõ (#308) 1 * virág szimbólum (#143)    
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1   ásó (#34) 1   bronzkulcs (#76) 2 + deus ex machina (#1)
1 + hebrencs csapda (#147) 2   kaja (#2) 1   kis vaskulcs (#40)
1   kötél (#92) 1   nagy bronzkulcs (#185) 1 * szeksztáns (#32)
1   távcsõ (#42) 1   vaskulcs (#183)    
Löttyök és porok, tartóstul
1   aranyló ugarhéj (#100) [benne $6 csepp tinta ($101), fér még: 4]
3   fûszertartó (#210) [bennük 2 csepp sáfránypor (#211), fér még: 13]
2   huhogó bibe (#332) [bennük 1 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 23]
2   kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 20]
5   sullár hólyag (#168) [bennük 30 csepp spiritusz (#170), fér még: 70]
5   uzbány csõr (#169) [üres, kapacitás: 60]
2   vizestömlõ (#3) [bennük 36 korty víz (#27), fér még: 4]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1   álompor (#396) 1   borkonyó bibe (#312) $1   dorony tüdõ ($212)
17   drótszõr (#37) 2   elkarog szõr (#665) 1   fokhagyma (#403)
2   fõnixtoll (#563) $2   gromak bõr ($268) 2   gyíkfû (#201)
4   kaktusztüske (#114) 1   kazmár gyökér (#205) 1   lapkorong (#80)
4   madártoll (#112) 4   purifikátor háj (#269) 10   sallank karom (#128)
20   szárnyas hernyó (#69) 19   vapár ág (#110)    

Összsúly: 86.97 kgMegterheltség: 96%
GYJ: Tetszõleges értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 dözmöng szív (#122) 2 fûszertartó (#210) 8 pirkit (#153)
5 sallank karom (#128) 1 xirnox szív (#213)    

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
9 drótszõr (#37) 1 fõnixtoll (#563) 2 gromak bõr (#268)
2 gyíkfû (#201) 2 kaja (#2) 1 lapkorong (#80)
6 tinta (#101) 19 tüske (#22) 17 víz (#27)



E körben tett lépéseid térképe

(135,110) trappoló dinymákok (#118), Elenios oltár, vaskohó (#155), 31. jellempróba
(135,111) õsi csatamezõ (#263), Tharr oltár, mûvészi porolit (#720), tavacska
(136,111) gumifa (#38), jégzabáló (#649), ezoterikus mardel (#184)
(137,108) szõrös bozsók (#149), Dornodon rúnaköve, mûvészi porolit (#720)
(137,111) kardfogú fülemüle (#146), korongfa (#79, belõle készíthetõ: #80), bávatag golombár (#165)
(138,109) gyöngymangó bokor (#134, belõle készíthetõ: #135), Sheran oltár
(138,110) tüskés harci gromak (#156), smirglibokor (#31, belõle készíthetõ: #29)
(138,111) mínosz-kúp (#178), mûvészi porolit (#720), 43. jellempróba, tüskés harci gromak (#156), egy árnymanó férfi
(139,110) tûzbokor (#35, belõle készíthetõ: #36), Tharr oltár, 47. jellempróba, Fehér Shaganda (4987. kalandozó)

TÚLÉLÕK FÖLDJE REFERENCIA

Megadeathka 230. fordulója

SZÖRNYEK

vadász tatu (#10) lila brekk (#11) szárnyas gömböc (#12) gonyolék (#13) rambó bogár (#14)
démontetû (#15) homokvarány (#16) bolhakutya (#17) ormánygõte (#18) kavadu (#19)
mérges pók (#20) goblin (#21) drótszõrû pincsi (#22) grákó denevér (#25) királygyík (#26)
óriás sáska (#27) sakál (#28) gyilkos mókus (#29) surranó kígyó (#30) woor-antilop (#31)
sünmedve (#33) kõszáli disznó (#34) acélkolosszus (#35) manó (#36) sötét motyogó (#37)
gorombilla (#38) lebegõ gomba (#39) hamupók (#40) görgõte (#41) óriás patkány (#42)
tigroszlán (#43) Baar-ork (#44) Duer-ork (#45) Tugt-ork (#46) csontváz (#48)
zombi (#49) technokolin (#50) gyíkember (#51) bakkura (#52) százfogú (#53)
bo-skorpió (#54) rõtmanó (#55) félelem-járó (#56) gátvakond (#57) rájanyék (#58)
pókvadász (#59) drasmólyom (#60) hegyi rák (#61) kõevõ (#62) umor-pióca (#63)
varkaudar (#64) goldugar (#65) vízionár (#66) húsevõ magszim (#67) móleon (#68)
evaporõr (#69) vadtroll (#70) fabontó szójer (#71) óriás skorpió (#72) garokk (#73)
tintacsiga (#74) mirg (#75) gitonga (#76) zoloboo (#77) színes dözmöng (#78)
bombagoly (#79) trollfa (#80) tazunkaróka (#81) spagulár (#82) kaszabolósáska (#83)
bíborgörény (#84) gyilkos sallank (#85) topránypolip (#86) árnyékrája (#87) kaffogó hebrencs (#88)
sörényes ubuk (#89) alpesi tehén (#91) púpos burástya (#92) bundás csirmáz (#93) légirozmár (#94)
mérges nyukmár (#95) szintszívó (#96) mosolygó rettenet (#97) téfea magoflux (#98) piromenyét (#99)
szõrös pók (#100) sullár (#101) uzbány (#102) mélységi grittang (#103) trikornis (#104)
vadász varkaudar (#108) nyuhaj karbin (#110) ragyás burástya (#111) sóhajtó dorony (#112) süvítõ rája (#113)
vérszomjas csüldõ (#114) törpemammut (#115) gyilkos tetû (#116) mutáns pók (#117) trappoló dinymák (#118)
emberevõ (#119) bibircsók-óriás (#120) homokféreg (#121) tetemember (#123) manifesztátor (#124)
büntetõ praglonc (#125) útonálló (#130) orgyilkos (#131) sötét gnóm (#132) elit palotaõr (#133)
palotaõr (#134) karmos tankány (#137) agglomerátor (#138) proteinfecske (#139) acéldarázs (#140)
szõrlajhár (#141) udvari mágus (#142) vadászkutya (#143) arató csattanat (#144) pattanóböde (#145)
kardfogú fülemüle (#146) epokitféreg (#147) vérfürdetõ magszim (#148) szõrös bozsó (#149) fémbontó szójer (#150)
dehidrátor (#151) kardszárnyú pocok (#152) nukleáris cickány (#155) tüskés harci gromak (#156) purifikátor (#157)
ongóliant (#159) hadroszaurusz (#162) kétfejû troll (#163) jégtroll (#164) bávatag golombár (#165)
gnóm szolgáló (#181) pöfögõ kregon (#182) ezoterikus mardel (#184) karmazsin huhogó (#185) szeppent rákfatty (#186)
részeg kalandozó (#187) varkaudar behemót (#189) szutykos remák (#191) quwarg harcos (#201) élõholt quwarg (#202)
diuretikus kráken (#207) massza (#217) tormikus egér (#218) északi tûzsárkány (#219) pszi elementál (#221)
kultúrmasztodon (#227) orbitális mackósajt (#229) zoloboo sámán (#230) adószedõ (#234) Chara-din fattya (#236)
Mnebolath (#237) Orkhan Thai (#238) vadász quwarg (#241) áeratikus hasnyák (#243) kputtyintó csalán (#247)
noth szellem (#250) õrült varázsló (#255) tüskés gigaféreg (#256) kõtipró (#260) bérmágus (#263)
páncélos lovag (#264) harci mágus (#265) elit gárdista (#266) mestervarázsló (#267) õrjáratozó katona (#274)
õsdentor (#282) varkaudar kósza (#347) erszényes elkarog (#354) ryuku légiós (#361) ryuku ostromteknõs (#362)
kérõdzõ etra (#368) jégzabáló (#649)

TÁRGYAK

deus ex machina (#1) kaja (#2) vizestömlõ (#3) $bot (#4) bunkó (#5)
kõkés (#6) kõhegyû lándzsa (#7) szöges bunkó (#8) bunkósbot (#9) dárda (#10)
csontkés (#11) $csontszurony (#12) kõkalapács (#13) sünmedve tüske (#14) vadász tatu bõr (#15)
bordacsont (#16) szögletes kõ (#17) parittya (#18) kerek kõ (#19) fúvócsõ (#20)
ormánygõte csont (#21) tüske (#22) kavadu lebeny (#24) kavadu iszák (#25) gyenge méreg (#26)
víz (#27) ököl (#28) smirglilevél (#29) varányszem (#30) smirglibokor (#31)
szeksztáns (#32) lapockacsont (#33) ásó (#34) tûzbokor (#35) fáklya (#36)
drótszõr (#37) gumifa (#38) zárnyitó készlet (#39) kis vaskulcs (#40) $grákóbõr (#41)
távcsõ (#42) tükör (#43) királygyík bõr (#44) kis bõrpajzs (#45) krómkaktusz (#46)
surranó kígyó bõr (#47) antilopbõr (#48) kígyóbõr kesztyû (#49) arany (#50) mákrózsa bokor (#55)
mákrózsa virág (#56) $bõrsisak (#57) ködmangó cserje (#58) ködmangó (#59) ködkapu (#60)
árnyéksár (#61) ködcsillag (#62) tigroszlán fog (#63) csontszablya (#64) szöges páncél (#65)
szöges bõrpajzs (#66) kék orchideacserje (#67) kék orchidea (#68) szárnyas hernyó (#69) rézdarab (#70)
$rézpáncél (#71) rézsisak (#72) rézpajzs (#73) csontkulcs (#74) rézkulcs (#75)
bronzkulcs (#76) rát-fa (#77) mászókarom (#78) korongfa (#79) lapkorong (#80)
mérleg (#81) zöld üveg (#82) ragasztó (#83) díszes rézpajzs (#84) óndarab (#85)
olvasztókemence (#86) bronzhegyû lándzsa (#87) bronzsisak (#88) bronzpajzs (#89) bronzpáncél (#90)
manilla-fa (#91) kötél (#92) mély kút (#93) bronzhegyû nyíl (#94) bakkura bõr (#95)
$bakkura csizma (#96) rákpáncél (#97) rákpajzs (#98) fekete gyöngy (#99) aranyló ugarhéj (#100)
$tinta (#101) vízionár szem (#102) magszim bél (#103) fémrúd (#104) evaporõr háj (#105)
fabontó (#106) rövid íj (#107) nyílvesszõ (#108) vapár cserje (#109) vapár ág (#110)
hosszú íj (#111) madártoll (#112) xantusz-kaktusz (#113) kaktusztüske (#114) móricserje (#115)
móri gyümölcs (#116) $ezüst nyaklánc (#117) púderszikla (#118) púderkõ (#119) tábla (#120)
dözmöng szív (#122) göcsörtös bunkó (#123) rókafarok (#124) mandibulapenge (#125) bronzpenge (#126)
mandibulakasza (#127) sallank karom (#128) sallank nyíl (#129) hebrencs állkapocs (#130) ubuk tüske (#131)
hóhérbimbó (#132) csuklyavirág (#133) gyöngymangó bokor (#134) gyöngymangó (#135) rúnakõ (#136)
mérg. ubuk tüske (#137) ubuk dobónyíl (#138) koponya szimbólum (#139) $denevér szimbólum (#140) $nap szimbólum (#141)
szem szimbólum (#142) virág szimbólum (#143) $villám szimbólum (#145) oltár (#146) hebrencs csapda (#147)
mocsári penke (#148) grok-képzõdmény (#149) szent jogar (#150) szvó-ektoplazma (#151) vasérc (#152)
pirkit (#153) mély szakadék (#154) vaskohó (#155) világítótorony (#156) nyu-shuriken (#157)
$ezüst karkötõ (#158) kis vaspajzs (#159) vassisak (#160) nagy vaspajzs (#161) $borostyán függõ (#162)
karócsapda (#163) vasvért (#164) mászókampó (#165) $ugh méreg (#166) sziklafészek (#167)
sullár hólyag (#168) uzbány csõr (#169) spiritusz (#170) rövid kard (#171) $téfea-agy (#172)
nekrofun (#173) harci kalapács (#174) márványtorony (#175) vashegyû nyíl (#176) szopógödör (#177)
mínosz-kúp (#178) grifftojás (#179) $ezüst gyûrû (#180) vasalt bunkó (#181) vashegyû lándzsa (#182)
vaskulcs (#183) nagy bronzkulcs (#185) mérg. vasnyíl (#187) mérg. ubuk dobónyíl (#188) vas dobónyíl (#189)
mérg. vas dobónyíl (#190) $aranylánc (#191) $gyöngysor (#192) $aranygyûrû (#193) $arany karperec (#194)
$obszidián függõ (#195) $trófea nyaklánc (#196) $igazgy. fülbevaló (#197) trikornis szarv (#198) karbin plazma (#199)
gyíkfû csomó (#200) gyíkfû (#201) amniosz-fa (#202) amniosz (#203) kazmár (#204)
kazmár gyökér (#205) ovimon-bokor (#206) ovimon-bogyó (#207) óriás lián (#208) szuperkötél (#209)
fûszertartó (#210) sáfránypor (#211) $dorony tüdõ (#212) xirnox szív (#213) manifeszt.nyúlvány (#214)
praglonc hártya (#215) ketrec (#216) hurokcsapda (#217) ketrec-csapda (#218) fedett verem (#219)
dobóháló (#221) láncing (#222) smaragd védõgyûrû (#223) varkaudar lándzsa (#224) orgyilkos tõr (#225)
ramit kõ (#226) helytartói jogar (#228) obszidián karkötõ (#229) $acélpengõke (#231) ilkin érc (#232)
furulya (#233) tatu dob (#234) dorony duda (#235) lajhár csont (#236) $tankány karom (#237)
lant (#238) pular kristály (#239) kis aranykulcs (#240) smaragd kulcs (#241) tüskecsapda (#242)
nyílcsapda (#243) kvazár (#244) márványkulcs (#245) nagy aranykulcs (#246) fekete bõrcsizma (#247)
bumeráng (#249) kvazár páncél (#251) smaragd koszorú (#252) nekrofun medál (#253) regeneráló gyûrû (#254)
tatu ködmön (#255) templom (#256) nehezék (#258) szopókõ (#259) bájital (#261)
õsi csatamezõ (#263) remák szív (#264) kristálygömb (#265) kvazár sisak (#266) $gromak bõr (#268)
purifikátor háj (#269) gromak páncél (#270) szürke bõrkesztyû (#271) aranytû (#272) szuper dobóháló (#273)
szuper hálócsapda (#274) ametiszt medál (#275) rejtõköpeny (#277) Mágikus Koponya (#279) raptor karom (#281)
Fekete Kehely (#283) Tharr Keresztje (#287) zan indukátor (#288) bíbor erõöv (#291) varkaudar páncél (#294)
kvazár pajzs (#296) arx formázó minta (#298) bev formázó minta (#299) cru formázó minta (#300) kõszem (#304)
varázskõ (#305) $réz papi karkötõ (#307) ezüst papi karkötõ (#308) arany papi karkötõ (#309) galachmit (#310)
borkonyó cserje (#311) borkonyó bibe (#312) gyógykenõcs (#313) ködkard (#319) kregon zúzmó (#320)
plazmacsillag (#321) ezüsttõr (#322) ezüsthegyû nyíl (#323) ezüstdarab (#326) ezüstshuriken (#327)
Thargodan esszencia (#328) csontpálca (#329) mutáns csont (#331) huhogó bibe (#332) rákfatty váladék (#333)
acéltû (#334) királyi korona (#338) súlyzó (#347) shinai gömb (#348) tolmokov-koktél (#351)
káosz szimbólum (#361) ezüsttollú nyíl (#363) kinemfogyó tegez (#368) phua-kúp (#372) Eldaran karkötõje (#373)
fény szentélye (#376) moa rubin (#379) moa üveggömb (#383) szigony (#389) halcsont (#390)
polip szívóka (#391) szent tölgyfa (#393) álomvirág (#395) álompor (#396) zafír erõöv (#397)
városépítkezés (#398) fõutca (#399) ház (#400) morgud hagymatõ (#402) fokhagyma (#403)
vas fejpánt (#408) kígyóbõr öv (#410) moa stuki (#413) aranypikkely (#415) tyrex bunkó (#421)
gránátkaktusz (#428) kaktuszbogyó (#429) bogyógránát (#430) Vlagyimir szobra (#433) törpe bánya (#435)
ónix masszavadító (#438) szent liget (#439) kristályfolyadék (#449) nehéz harci kesztyû (#464) barátság szent tüze (#484)
sörsátor (#486) erõdítmény (#488) pusztulás sírjai (#489) manakristály (#500) kihívás tornya (#502)
ostromlétra (#510) $zafír medallion (#514) Chara-din monolitja (#534) kisebb zan (#544) fõnixtoll (#563)
elkarog szõr (#665) mûvészi porolit (#720)

PARANCSOK

Röv.  1.PAR.    2.PAR.    3.PAR.    TVP    Utasítás                
A    tárgy     kalandozó darab        -  tárgy átadása                              
AA   tárgy     [tárgy]   [tárgy]      -  összes par. tárgy átadása                  
ÁL   tárgy1    tárgy2    tárgy3      20  áldozat bemutatása                         
AMT  kalandozó MXTU                   -  MXTU átadása                               
AT   kalandozó TU                     -  TU átadása                                 
BA   élõlény   [élõlény] [élõlény]    -  barátságosság                              
BE   [épület]                         5  belépés épületbe/lab.-ba                   
BEAJ kalandozó                        -  beajánlás Közös Tudatba                    
BEEN kalandozó                       20  belépés engedélyezése                      
BPB  [sorszám]                        -  befejezõ parancs berakása                  
BPK  sorszám                          -  befejezõ parancs kivétele                  
CIR  [beállítás]                      -  vándorcirkusz látogatása                   
D    tárgy                            -  tárgy eldobása                             
D    tárgy     darab     hova         6  tárgy elrejtése                            
DD   tárgy     [tárgy]   [tárgy]      -  összes par.tárgy eldobása                  
DX   1-20                             -  D.E.M. beállítása                          
É    TVP                           1-40  élelemszerzés                              
EA   mit       darab                  -  eladás boltban                             
EE   tárgy     [tárgy]   [tárgy]      -  összes par. tárgy eladása                  
EF   TU                           10*TU  Tudati Energia Fejlesztés                  
EK   sorszám   ?         ?            ?  tudati energia kisütése                    
ÉP   épület    TVP                  TVP  építkezés                                  
ERKI [kaland.]                       20  erõszakos kilép(tet)és                     
ESK  kaland.   [kaland.]             30  esküvõ                                     
F    tárgy                           10  kísérletezés, feltalálás                   
FELV KT/szövetség                     -  szövetségi felvétel                        
FF   1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver    -  feltételes fegyverváltás                   
FFK  %         [%]       [%]          -  felt. fegyverv. kockázata                  
FGY  életerõ%  TVP    [hányszor]    TVP  feltételes gyógyítás                       
FKÉR [kaland.]                        -  feloszl/felfügg. kérése                    
FKT  tárgy     darab     [1]          ?  feltételes készítés                        
FKU  TVP                            TVP  feltételes kutatás                         
FLH  szint     fegyver                -  felt. lõfegyver használat                  
FOG  szörny    csapda                 ?  feltételes szörnyelfogás                   
FM   TVP                              -  feltételes mászás                          
FSE  TVP                            TVP  feltételes segítség                        
FU   kalandozó                      (5)  feltételes udvarlás                        
FV   tárgy     darab     honnan       4  felvesz elrejtett tárgyat                  
FTV  varázslat élõlény                -  feltételes T/V varázslat                   
FVH  szint                            -  felt. T/V mágia használat                  
GO   próbaszám                       10  jellempróba-gonoszság                      
GY   TVP                           1-40  gyógyítás                                  
GYJ  [tárgy]   [megterh] [érték]      -  gyûjtés szelekció                          
GYK  fegyver   TVP                 1-50  gyakorlás fegyverrel                       
H    tárgy                            ?  használja a tárgyat                        
HIR  hírszám   [1. par.] [2. par.]    -  KT hír közlése                             
HU   [tárgy]   [tárgy]   [tárgy]      -  hulladékgyûjtés                            
ID   szörny    TVP                  TVP  elfogott szörny idomítása                  
IM                                   30  imádkozás oltárnál                         
IN   kalandozó élõlény   tárgy        -  információ átadás                          
JLK  kód                              5  jelszó kimondása                           
K,FK faj       lépésszám irány       10  követi a megadott fajt                     
KIEN kalandozó                        -  K.T.-ból kilépés enged.                    
KF   tárgy     [1-2]	   	      -  felvesz/felölt/kézbevesz                          
KF   tárgy     3		      -  õriz a tolvajok ellen                                    
KF   lõfegyver [lövedék]              -  bekészíti a lõfegyvert                     
KNO  képesség  [hányszor]             -  képesség növelése                          
KÖKI                                  -  Közös Tudatból kilépés                     
KÖTB K.Tudat                          -  Közös Tudatba belépés                      
KÖTL létszám   vezetõ                 -  Közös Tudat létrehozása                    
KPB  [sorszám]                        -  kezdeti parancs berakása                   
KPK  sorszám                          -  kezdeti parancs kivétele                   
KT   tárgy     [darab]                ?  készít/begyûjt                             
KUT  TVP                           1-50  átkutatja a terepet                        
L,FL kalandozó [tárgy]                5  lopás kalandozótól                         
LE   tárgy                            -  letesz/elrak                               
LIC  sorszám   összeg                 -  licitálás az árverésen                     
LM   pont      [pont]     [pont]   5+OV  labirintusban való mozgás                  
LOT  1.tipp    2.tipp     3.tipp      -  lottózás (10 arany)                        
M    irány     [irány]    [irány]    10  adott irányba mozgás                       
OV   0-5                              -  óvatosság labirintusban                    
RM   fegyver   mit        TVP       TVP  növény/épület rombolása                    
SE   próbaszám                        ?  jellempróba-segítség                       
SZE  szörny                           -  fogoly szörny elengedése                   
SZK  szörny                          10  szörnykeresés                              
SZM  szörny                           -  elfogott szörny leölése                    
T,FT élõlény   [élõlény] [élõlény]    -  élõlény megtámadása                        
TF   tulajd.   TVP                  TVP  tulajdonság fejlesztése                    
TIM  TVP                            TVP  titkosírás megfejtése                      
TNO  tulajdonság [hányszor]           -  tulajdonság növelése                       
TPF  TVP                              -  spórolt TVP felszabadítás                  
TPS  TVP                              -  TVP letiltása, spórolása                   
TV   varázslat [varázsl] [varázsl]    -  varázslat T/V listába                      
V    varázslat [param1]  [param2]  5(?)  varázslás                                  
VE   mit       darab                  -  vásárlás boltban                           
VI   merészség agresszió menekülés%   -  viselkedés                                 
VIK  merészség                        -  merészség kalandozókra                     
VPF  VP                               -  spórolt VP felszabadítás                   
VPS  VP                               -  VP letiltása, spórolása                    
VTN  varázslat                       35  var. tanulása mestertõl                    
ZIP  mit        TVP                 TVP  rombolás nemes céllal                      



Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.