Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Zén Legendái: Rémháború július 20.
Hatalom Kártyái – Varázsdimenzió június 15.
Zén Legendái: Manaszipoly május 25.
A pillanat képe
Raia előtt
(Túlélők Földje)
Küldd el képeslapként!
Raia, a Napisten követői a jóság teljes elkötelezettjei. Messziről megérzik a gonoszt. Oltáraik a felkelő napot szimbolizálják, szívük az örök jóakarás lángjával ég.
Nézz szét a galériában!
HKK Új Nemzedék reakció lapok és erősségük 2021-2024
X. Kelet-Magyarországi HKK Találkozó: sok verseny, sok koncert
Zén bemutató – Rémháború
Varázsdimenzió paklibemutató: Sose halunk meg! (Egérút)
Legendás cél: 1000 lap

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022
Országjáró feladat 2020

A lista folytatása...
Legendás cél: 1000 lap (22)
HKK Új Nemzedék reakció lapok és erősségük 2021-2024 (24)
Lapötletek (64987)
[HKK Piac] Gyakori / nem gyakori lapok (3219)
Jégmágus kt. alakulna (9372)
Megújult lapkereső és pakliszerkesztő (228)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Bíbor möszék
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Bad G. 164. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2005. nov. 10. 15h:28'
EZ A 180. JÁTÉKHETED, 164. FORDULÓD
181. játékheted kezdete: nov. 14.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #4515
SZÁMLA : #5386
ZSETONOK : 56
Extra forduló: 10

BAD G. KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [105,71] koordinátán. Ez az idõ nem múlt el esemény nélkül: A táborozás 1. napján összefutsz Debbie O'Connorral. Dornodon eljövendõ papja. Egy denevér szimbólumot, egy fekete bõrcsizmát, egy gromak páncélt, egy lánckesztyût, egy obszidián függõt, egy obszidián karkötõt, egy regeneráló gyûrût, egy sárga erõövet és egy vassisakot visel. Felszerelését egy dehidrátor trófea, egy tüskés harci gromak trófea és egy erszényes elkarog trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Kardra tekeredõ, kitárt szárnyú háromfejû sárkány. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Hátasa egy idomított sullár. Mentális auráját felismered, jelleme gonosz, akárcsak Neked. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok. Debbie O'Connor, amikor összefutottatok, adott neked 10 kaját és 4 fáklyát. Sötét van, bíbor színeivel tündököl a telihold. Megbabonázva figyeled ragyogását, mindent betölt a lüktetõ ragyogás. Kis fájdalmat érzel, majd határtalan szenvedélyt, végül aléltan zuhansz a földre. Felébredsz, megkönnyebbülve, de sóvárogva is gondolod: hisz ez csak álom volt! - Akkor mi ez a seb a nyakamon?! Varázserõd regenerálódik. (+67 varázspont.) Mentális erõd regenerálódik. (+22 pszi pont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.)

* 1. KP: használod a 65. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Akaratoddal irányítva, létrehozod az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 gonoszság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 324.]

* 2. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Pezsgõ mágikus energia terjed szét benned. Egy végsõ mozdulattal elõhívod az erõpajzs I varázslatot! Az erõpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 319.]

* 3. KP: használod az 1167. tárgyat
Fõzõcskézésbe kezdesz, finom fõtt étel készül. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Hmm! Már nem is vagy éhes! 193 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 316.]

* 4. KP: elmormolod az 1. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A kitörni készülõ energia már az ujjaidban is van! Megidézted a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölõ életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 311.]


p 71 használod a 71. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyûjtéséhez. Megtelsz energiával. Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetõségek nyílnak meg elõtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 306.]

d 5 eldobod az 5. tárgyat
Elhajítasz 1 bunkót. [0 pontot használtál fel, van még 306.]

v 224 elmormolod a 224. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Ismerõs meleg fut végig karjaidon. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 306.]
ep 256 200 építed a 256. tárgyat 200 pontért
Az utolsó simítások következnek: a finomabb faragások, díszítések elkészítése. Hosszasan pepecselsz a belsõ szentély szebbé tételével. Késõbb, levezetésképp a belsõ falat fested növényi nedvvel. Készen van! KÉÉÉSZ!!! Végre teljesen felépült, felszentelésre kész a templom. Borzasztóan boldog vagy. 200 tapasztalati pontot kaptál. IQ-d TF-elõdött. (+1 IQ.) [200 pontot használtál fel, van még 106.]

e 30 élelemszerzés 30 pontért
Egy kakaócserjét találtál. Rajta finom, kocka alakú termés, íze jobb, mint a Mars csokié. (+5 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vadászat). Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Hamar rájössz, hogy a feléd közeledõ szörny egy vérszomjas csüldõ. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vashegyû lándzsával több döféssel felnyársalod a vérszomjas csüldõ egyik csápját. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerõ). Orgyilkos tõrrel megdöföd a vérszomjas csüldõ testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerõ). Csápjaival a vérszomjas csüldõ csapásokat mér a hasadra. (3 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a vérszomjas csüldõ száján, majd halk hörgéssel a porba hull. 500 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [30 pontot használtál fel, van még 76.]

h 140 használod a 140. tárgyat
Meghatódva az ünnepélyes pillanattól, belépsz a templom ajtaján. Veled tart még Cassandra, Sexy Mckiller, Tûz, Debbie O'Connor és Aranykezû Rufus. Az épület tökéletes szépsége elveszi a szavadat, sokáig csak némán bámulsz. Lassan haladsz tovább a belsõ szentély felé, ahol - ha lehet - a csend még drámaibb. Áldozatként gyümölcsöt és húst helyezel az oltárra, majd szent szimbólumodat magasra emelve, megkezded a szertartást. Sokáig nem történik semmi, de aztán lassan, nagyon lassan kezd a levegõ felmelegedni. Az áldozat egy hirtelen villanással eltûnik, és az egész szentély fala a padlótól a plafonig kékes színben kezd vibrálni. A csendet fokozatosan felváltja szentséges, szívedet melengetõ muzsika. Buzgón imádkozol, miközben érzed, hogy istened jelenléte lassan formát ölt a pulzáló oltár fölött. A következõ pillanatban hihetetlenül jólesõ érzés árasztja el testedet, ahogy megszólal istened. (Minden sebed begyógyult.) - Jól van, hûséges papom! Fanatikus odaadásod, mérhetetlen bölcsességed és mindenekfeletti önfeláldozásod, amellyel hitednek adózol, méltán érdemel jutalmat. Ha legközelebb imádkozol, megkapod a Szent Kelyhet! - Jelentõsen elõremozdultál a papi ranglétrán. 1000 tapasztalati pontot kaptál. - Használjátok e templomot hittársaiddal mindenki megelégedésére! Más isten hívei ide be nem tehetik a lábukat. (ld. enc.) - ezzel az istened jelenlétét jelzõ homályos alak lassan eltûnik, bár a templomot körüllengõ mágikus aura megmarad. Könnyekig meghatódva távozol a belsõ szentélybõl, és még sokáig imádkozol a külsõ kõpadokon. Ezért méltán várhatsz dicséretet istenedtõl. [10 pontot használtál fel, van még 66.]

a 3 4670 1 átadod a 3. tárgyat a 4670. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 vizestömlõt Debbie O'Connor részére. [0 pontot használtál fel, van még 66.]

a 112 4670 10 átadod a 112. tárgyat a 4670. kalandozónak (10 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 10 madártollat Debbie O'Connor részére. [0 pontot használtál fel, van még 66.]

aa 396 179 130 átadod a 396. tárgyat a 179. tárgyat a 130. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 12 álomport Debbie O'Connor részére. Ok, sikeresen átadtál 2 grifftojást Debbie O'Connor részére. Ok, sikeresen átadtál 1 hebrencs állkapcsot Debbie O'Connor részére. [0 pontot használtál fel, van még 66.]

aa 103 69 307 átadod a 103. tárgyat a 69. tárgyat a 307. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 2 magszim belet Debbie O'Connor részére. Ok, sikeresen átadtál 1 szárnyas hernyót Debbie O'Connor részére. Ok, sikeresen átadtál 1 réz papi karkötõt Debbie O'Connor részére. [0 pontot használtál fel, van még 66.]

a 415 4295 3 átadod a 415. tárgyat a 4295. kalandozónak (3 darabot)
Az átkozott tárgyad nem akarja, hogy átadd annak a kalandozónak, mert már van õnála is egy ilyen tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 66.]

im imádkozol
Mélyen meghajolva lépsz be istened templomába. Röviden megcsodálod a külsõ terem berendezését, majd tovább sietsz a belsõ szentély felé. Buzgón imádkozni kezdesz. Megérkezik a telepatikus üzenet. - Gratulálok, ezt jól csináltad! Jutalmat érdemelsz. (+1 max. életerõ, +6 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve oltár eltörlése. (ld. enc.) Istened szent kehellyel jutalmaz! (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettõ: 1.) Ahhoz, hogy mindenfajta támadás ellen fel legyél vértezve, még a harcmûvészethez is értened kell. Imádkozz úgy, hogy ez a szakértelmed 7. szintû! 2.) Egyik faj kiirtása ugyanolyan szórakoztató, mint a másik. Ölj meg öt quwarg királynõt! 3.) Pusztítsd el egy jó isten oltárát! [30 pontot használtál fel, van még 36.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[104,71] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhõk száguldanak az égen. Találsz egy oltárt. Sheran híveié. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy patakot. Délkeletre nézve látsz egy phua-kúpot. Délnyugatra egy phua-kúp van. Északnyugatra egy tavacska van. Északra egy patak van. Elrakod a távcsövet. Megérezve a magas fûbõl érzõdõ szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy karmos tankány közeledik. Itt csata lesz.

A közelharc elõtt még megeresztesz a fúvócsõvel néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a karmos tankány bal elsõ lábát. (4 támadással 12 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyû lándzsát a másikra támadsz. Vashegyû lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a karmos tankány kitinpáncélját. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerõ). Orgyilkos tõrrel jól megszurkálod a karmos tankány jobb oldalát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerõ). A karmos tankány szarvai apró sebet okoznak a bal lábadon. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a karmos tankány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Vashegyû lándzsával megdöföd a karmos tankány testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerõ). Orgyilkos tõrrel meghorzsolod a karmos tankány testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerõ). A karmos tankány szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Karmait felemelve, a karmos tankány meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A karmos tankány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kõkést, szereztél 1 tankány karmot. 678 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Öreg nyomkövetõként körbeszaglászol. Elég régi (kb. 3 hetes) gnóm nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [103,71] A sík vidéket bozótos váltja fel. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) gnóm nyomok vezetnek keletre.
(Feltételes készítés:) Begyûjtöttél 7 tüskét. IQ-d TF-elõdött.

(Továbbmész...) Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [27 pontot használtál fel, van még 9.]


* 1. BP: használod a 233. tárgyat
Furulyázni kezdesz. Némi zenei tapasztalattal a hátad mögött, talán most már sikerült közepesen élvezhetõ muzsikát elõadni. [9 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következõ forduló TVP-jébõl:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még -3.] Iszol a vizestömlõbõl. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) Nocsak, a sunyin vigyorgó Orgazda meghozta a zsoldot! Megszámolod: ma 168 arany fejpénzt kaptál. Hosszú és kimerítõ nap áll mögötted, de remek kiképzésednek köszönhetõen javadra vált a sok fáradtság. (+1 max. életerõ.) Etetési idõ! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját nyel le a garokk. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, táborhelyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelõ mértékben.) Elmúlt az erõpajzs I hatása. Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebbõl a következõ körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 305 pontot. A következõ körben tehát 302 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MIRE JÓ EGY TEMPLOM?
Most, hogy hihetetlen mennyiségû munka árán felépítettetek egy templomot, ideje elgondolkozni rajta, hogy vajon mire is volt jó ez az egész azon kívül, hogy esetleg teljesítettél egy isteni küldetést. Elõször is, természetesen itt is IMádkozhatsz ugyanúgy, mint istened oltáránál, akár küldetés teljesítése után, akár egyéb okokból. Két kör közötti táborozásodat eltöltheted a templomban, ha az utolsó lépéssel a templom mezõjére lépsz, és kiadod a BE 256 parancsot. Természetesen a templomban nem használhatod azokat a parancsokat, amelyek labirintusban sem mûködnének. A következõ kör elején automatikusan elhagyod a templomot. A templomban való pihenés elõnye, hogy több életpontot és varázspontot kapsz vissza, mint egyébként. Ezenkívül védve vagy a tolvajoktól is, hiszen a templomba csak hittársaid tehetik be lábukat (és köztük remélhetõleg nincs olyan elvetemült, aki kirabolna). Ezenkívül bizonyos varázslatokat, szertartásokat kizárólag istened templomában lehet végrehajtani.

OLTÁR ELTÖRLÉSE (79. VARÁZSLAT)
Ezzel a nagyhatalmú varázslattal megsemmisítheted egy másik isten oltárát. Ez persze komoly nekikészülést és komoly áldozatokat igényel. A V 79 parancs kiadása 10 TVP-be és 60 VP-be kerül, és szükséges anyagi komponens öt csepp isteni könnycsepp. Azon a mezõn kell kiadnod, ahol a megsemmisítendõ oltár áll (és természetesen nem használhatod a saját istened oltárának megsemmisítésére). A gonosz papok számára egy másik isten oltárának megsemmisítése egyben elõrelépést jelent a papi ranglétrán is.

SZENT KEHELY (257. TÁRGY)
A szent kelyhek speciális kegytárgyak, amelyeket magas rangú papok hordanak maguknál. A szent kelyhet istened templománál vagy oltáránál automatikusan használod, ha kiadod az IM parancsot. Ilyenkor a kelyhet az oltárra (templomnál a belsõ szentély oltárára) helyezed, és ha hû papja voltál istenednek, az ima meghallgatásra kerül, és a kehely megtelik isteni könnycseppel. Ez a felszentelt folyadék akkor sem ömlik ki a szent kehelybõl, ha azt fejjel lefelé fordítod. Egy szent kehelybe 10 isteni könnycsepp fér. A szent kelyhet lehetetlen ellopni.



KARAKTERLAP
Bad G., egy vörös, tüsi hajú, zöld szemû gnóm férfi vagy. Bõröd babarózsaszín. Dornodon felszentelt papja vagy. A Szabad Kompánia (#9161) K.T. tagjai közé tartozol. Rangod a Kompániában: õr (56). Ez a 164. fordulód.

 Erõ:26 (28)  Szint:17  Merészség:5/5 Magasság:120 cm 
 IQ:27 (29)  Támadás:16  Agresszió:3 Testsúly:50 kg 
 Ügyesség:22 (23)  Védekezés:27  Menekülés:30 % Életkor:112/112 év 
 Egészség:21  Életpont:336/336  Jellem: gonosz (153) Tul. pont:
 Szerencse:20  Varázspont:409/286  Pénz:661 arany Kép. pont:
 Tudatpont:11/2   Pszi pont:38/1      EFejl:20 
Eddig összesen 680 szörnyet (2 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2571 TP-t kaptál. Jelenleg 240400 TP-d van. A következõ szinthez még 19600 TP szükséges. Trófeáid: szutykos remák, élõholt quwarg, Földrengetõ. A 162. fordulódban 354 arany került a bankszámládra. 359 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
  ökölvívás: 4   szúrófegyverek: 23   vágófegyverek: 8
  ütõfegyverek: 2   lõfegyverek: 20   dobófegyverek: 6

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (140%)
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 -5.); tüske (#22) (6 -11.); nyílpuska lövedék (#547) (12 -); nyílpuska lövedék (#547) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 9   2. nyomkövetés: 32   3. lopás: 12
  4. mászás: 5   5. csapdakészítés: 12   6. csapdaészlelés: 9
  7. gyógyítás: 33   8. titkosírás: 4   9. felderítés: 3
  10. szörnyidomítás: 3   11. teológia: 21   12. taumaturgia: 16
  13. versengés: 1   14. zene: 7   15. szörnyismeret: 7
  16. pszi: 6   17. zárnyitás: 1   18. vadászat: 13 (+1)
  19. bányászat: 16   20. fõzés: 8   

FELTÉTELES PARANCSOK (még 10 lehet)
deus ex machinád 1 mezõre repítsen
gyógyítasz 40% életerõ alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
ásol max. 24 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz tüskét (#22) (max. 15 darabot ), nyílpuska lövedéket (#547) (max. 15 darabot ), kavadu iszákot (#25) (max. 4 darabot , csak egyszer)
gonoszkodsz max. 30 TVP-ért
maradék TVP-dbõl az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
woor-antilop (#31) (csak egyszer)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP)lángcsóva (#31, 5 VP)hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP)mágiatörés (#35, 10 VP)fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP)elektromos pajzs (#51, 14 VP)városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP)  
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP)tolvajszem (#2, 8 VP)áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP)erõpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhõ (#37, 12 VP)sötét halál (#45, 18 VP)vérbeli borzongás (#46, 9 VP)
szárazság (#48, 6 VP)Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP)puha ütés (#60, 18 VP)
tûzesõ (#61, 16 VP)oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) 
Pszi képességeid
pszi-ernyõ (#64, 6 PP, 5 TVP)auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP)pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP)agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1)   

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
13. és magasabb szintûek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10)
mágiatörés (#35), villámcsapás (#50), izomernyesztés (#33), puha ütés (#60), energiatüskék (#29)
Védekezõ varázslatok (aktív: 3, max: 10)
hhaar burka (#32), elektromos pajzs (#51), fehér glóbusz (#47)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 59 - védekezõ varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> trikornis (#104) méregfelhõ (#37) >> varkaudar behemót (#189)
villámcsapás (#50) >> szutykos remák (#191) izomernyesztés (#33) >> varkaudar bajnok (#190)
tûzesõ (#61) >> nõk (#999) tûzesõ (#61) >> férfiak (#998)
tûzesõ (#61) >> ryuku futárbérenc (#765) tûzesõ (#61) >> pszi elementál (#221)
Feltételes védekezõ varázslatok (aktív: 10, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
elektromos pajzs (#51) >> varkaudar bajnok (#190) elektromos pajzs (#51) >> trikornis (#104)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Ahhoz, hogy mindenfajta támadás ellen fel legyél vértezve, még a harcmûvészethez is értened kell. Imádkozz úgy, hogy ez a szakértelmed 7. szintû!
2.) Egyik faj kiirtása ugyanolyan szórakoztató, mint a másik. Ölj meg öt quwarg királynõt! (számláló: 0)
3.) Pusztítsd el egy jó isten oltárát!

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bíbor erõöv (#291) 1 * lánckesztyû (#230) 1   mászókarom (#78)
5   tankány karom (#237) 1 * varkaudar csizma (#317) 1 * vassisak (#160)
1 * vasvért (#164)        
Fegyverek és lövedékek
1   csontpálca (#329) 1   fúvócsõ (#20) 1   gnóm nyílpuska (#546)
1   kõkalapács (#13) 1   kõkés (#6) 1   mandibulakasza (#127)
8   nyílpuska lövedék (#547) 5 * orgyilkos tõr (#225) 1   rövid kard (#171)
15   tüske (#22) 1 * vashegyû lándzsa (#182)    
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
$1   ametiszt medál ($275) 4   aranygyûrû (#193) 2 * denevér szimbólum (#140)
1   ezüst gyûrû (#180) 1   ezüst karkötõ (#158) 1 * obszidián karkötõ (#229)
1 * umbatari karkötõ (#278)        
Eszközök, használati tárgyak, készletek
3 + aranypikkely (#415) 1   aranytû (#272) 1   ásó (#34)
1   bronzkulcs (#76) 3 + deus ex machina (#1) 5   fáklya (#36)
1   furulya (#233) 7   gyógykenõcs (#313) 1 + hebrencs csapda (#147)
7   kaja (#2) 1   kötél (#92) 1   kristálygömb (#265)
1   rézkulcs (#75) 1   Rodger kezdõ üstje (#1167) 1   shinai gömb (#348)
1   szeksztáns (#32) 1   távcsõ (#42) 1   vaskulcs (#183)
1   zárnyitó készlet (#39)        
Löttyök és porok, tartóstul
1   fûszertartó (#210) [üres, kapacitás: 5]
2   huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 24]
3   kavadu iszák (#25) [bennük 5 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 25]
5   sullár hólyag (#168) [bennük 34 csepp spiritusz (#170), fér még: 66]
1   szent kehely (#257) [üres, kapacitás: 10]
5   uzbány csõr (#169) [üres, kapacitás: 60]
2   vizestömlõ (#3) [bennük 36 korty víz (#27), fér még: 4]
2   zöld üveg (#82) [bennük 14 csepp ragasztó (#83), fér még: 26]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1   acélpengõke (#231) 9   amniosz (#203) 1   darázsfarok (#654)
4   darázsszárny (#652) 2   drótszõr (#37) 6   fõnixtoll (#563)
2   fülemüle agyar (#267) 1   kazmár gyökér (#205) 26   madártoll (#112)
4   mutáns csont (#331) 2   nektoraf faggyú (#667) 19   pirkit (#153)
5   purifikátor háj (#269) 1   remák szív (#264) 1   rinóbõr (#651)
1   sáska amulett (#668) 6   smirglilevél (#29) 3   varányszem (#30)
14   vasérc (#152)        

Összsúly: 49.07 kgMegterheltség: 74%
GYJ: Tetszõleges értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 75 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 12)
10   amniosz (#203) 5   ezüsthegyû nyíl (#323) 2   ezüsttõr (#322)
4   ilkin érc (#232) 30   kaja (#2) 1   Morgan kristálya (#659)
12   pular kristály (#239) 1   sámán erszény (#650) 2   szulfagor agyar (#677)
30   vasérc (#152)        

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
12 álompor (#396) 1 bunkó (#5) 2 grifftojás (#179)
1 hebrencs állkapocs (#130) 18 kaja (#2) 10 madártoll (#112)
2 magszim bél (#103) 1 réz papi karkötõ (#307) 1 szárnyas hernyó (#69)
20 víz (#27) 1 vizestömlõ (#3)    

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
168 arany (#50) 1 szent kehely (#257) 1 tankány karom (#237)
3 tüske (#22)        



E körben tett lépéseid térképe

(104,71) Sheran oltár, karmos tankány (#137)
(105,71) vérszomjas csüldõ (#114)

VÁLTOZÁSOK A TÚLÉLÕK FÖLDJÉN A LEGUTÓBBI FORDULÓD ÓTA...

* Korábban írtuk, hogy Az Élet Forrása és a Tábori kiképzés a nem lecserélhetõ képességek közé tartozik, de nem írtuk, mi van akkor, ha valaki kilép a KT-ból, amikor már agyontápolta vele magát. Ilyenkor az illetõ folyamatosan távolodni fog az Élet Forrásától, azaz fordulónként veszít valamennyi max. ÉP-t, amíg a KT képességgel kapott bónusz teljesen el nem fogy. Ha valaki kilépés után pár fordulóval belép egy másik KT-be, amelynek megvan ez a képesség, természetesen csak az átmeneti idõszak alatt csökken a max. ÉP-je.


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.