Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Alfa menü – Druidák október 15.
Alfa menü – Boszorkányok október 15.
Alfa menü – Tengeri rablók október 15.
Alfa menü – Mágusok október 15.
Alfa menü – Felfedezők október 15.
Alfa menü – Kereskedők október 15.
Zén Legendái: Varázslatok szeptember 21.
A pillanat képe
Földelementál
(Ősök Városa szörnyeteg)
Küldd el képeslapként!
"A hegyek gyomrából idézhető meg ez a hatalmas, alaktalanból animált képződményt. Minél jobb a mágus az idéző varázslatban, annál óriásibb az előhívott elementál, nagyobbak és erősebbek a bunkószerű végtagjai, amelyekkel áldozatára lesújt." - Encyclopedia Fantasia
Nézz szét a galériában!
Ajándéksorsolás november + októberi eredményhirdetés
Nemzeti paklibemutató: Motygen
Daxx - egy másik univerzum
61. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2024.11.30. PROGRAMJA
LXII. Alanori Olimpia

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022
Országjáró feladat 2020

A lista folytatása...
Moa civilizáció lapbemutató 2. hét (34)
Nemzeti paklibemutató: Motygen (1)
Daxx - egy másik univerum (2)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (8232)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés 3. (13)
Lapötletek (65033)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Bíbor möszék
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Tûz 143. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2005. nov. 11. 15h:19'
EZ A 323. JÁTÉKHETED, 143. FORDULÓD
324. játékheted kezdete: nov. 16.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #3808
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 392
Extra forduló: 17

TÛZ KALANDJAI


14 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [105,71] koordinátán. Aranykezû Rufus (5415) ellopott tõled 1 tüskecsapdát. A két forduló között sor került istened templomának felszentelésére. Együtt léptél be hittársaiddal a templom ajtaján. Az épület tökéletes szépsége elveszi a szavadat, sokáig csak némán bámulsz. Lassan haladsz tovább a belsõ szentély felé, ahol - ha lehet - a csend még drámaibb. Egyik társad gyümölcsöt és húst helyez az oltárra, majd szent szimbólumát magasra emelve, megkezdi a szertartást. Sokáig nem történik semmi, de aztán lassan, nagyon lassan kezd a levegõ felmelegedni. Az áldozat egy hirtelen villanással eltûnik, és az egész szentély fala a padlótól a plafonig kékes színben kezd vibrálni. A csendet fokozatosan felváltja szentséges, szívedet melengetõ muzsika. Buzgón imádkozol, miközben érzed, hogy istened jelenléte lassan formát ölt a pulzáló oltár fölött. A következõ pillanatban hihetetlenül jólesõ érzés árasztja el testedet, ahogy megszólal istened. (Minden sebed begyógyult.) - Jól van, hûséges papom! Fanatikus odaadásod, mérhetetlen bölcsességed és mindenekfeletti önfeláldozásod, amellyel hitednek adózol, méltán érdemel jutalmat. Ha legközelebb imádkozol, megkapod a Szent Kelyhet! - Jelentõsen elõremozdultál a papi ranglétrán. 1000 tapasztalati pontot kaptál. - Használjátok e templomot hittársaiddal mindenki megelégedésére! Más isten hívei ide be nem tehetik a lábukat. (ld. enc.) - ezzel az istened jelenlétét jelzõ homályos alak lassan eltûnik, bár a templomot körüllengõ mágikus aura megmarad. Könnyekig meghatódva távozol a belsõ szentélybõl, és még sokáig imádkozol a külsõ kõpadokon. Ezért méltán várhatsz dicséretet istenedtõl. A táborozás 5. napján találkozol Debbie O'Connorral. Dornodon eljövendõ papja. Egy denevér szimbólumot, egy fekete bõrcsizmát, egy gromak páncélt, egy lánckesztyût, egy obszidián függõt, egy obszidián karkötõt, egy regeneráló gyûrût, egy sárga erõövet és egy vassisakot visel. Fegyverzetét egy dehidrátor trófea, egy tüskés harci gromak trófea és egy erszényes elkarog trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: Kardra tekeredõ, kitárt szárnyú háromfejû sárkány. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Hátasállata egy sullár! Mentális auráját felismered, jelleme gonosz, akárcsak Neked. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját. A 7. napon találkozol Bad G.-vel. Dornodon felszentelt papja. Egy viharvert acélsisakot, egy jobb napokat látott, sötét színû köpönyeget, s egy rangjelzésekkel teli, fekete egyenruhát hord. Harcokban megkopott, de nagy gondossággal karbantartott fegyverzetet visel, amit néhány különös, ryuku eredetûnek tûnõ relikvia díszít. Rangja a Kompániában: õr. Ruházatát egy szutykos remák trófea, egy élõholt quwarg trófea és egy Földrengetõ trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: csaták viharától tépett lobogó. Hátasa egy idomított garokk. Elég egy mentális pillantás aurájára: ugyanolyan sötét, mint a Tied. Halvány tapogatódzást érzel az agyadban. Aztán elköszöntök egymástól. Szembe jön veled Sexy Mckiller, egy minden elképzelésedet felülmúló szépségû mutáns nõvel. Szíved hirtelen oly hevesen kezd verni, hogy szerinted mérföldekre is lehet hallani. Szád kiszárad, gombóc lesz a torkodban, s mikor neved kérdezte, hirtelen még azt is elfeleded. Hu, ezt a leégést! De nem keseregsz, az utolsó szavai némi reménnyel töltenek el: "Talán majd legközelebb." Mentális auráját felismered, éjfekete, akárcsak a Tiéd. Bemutatkoztok egymásnak. Az õ neve Sexy Mckiller. Homlokérintéssel biztosítjátok a késõbbi telepatikus összeköttetést. Egy végsõ búcsú, aztán mindegyikõtök megy tovább. Megpillantod a megtestesült csodát, életed értelmét, az igazi nagy õt. Szellõ könnyedségû mozdulatai elbûvölnek, érzéki illata körülölel, kacér pillantására gyorsabban kezd verni a szíved. Egyetlen gondolatod, hogy megajándékozhasd ezt a kedves mutáns lányt. Kutatni kezdesz a zsákodban, ám mire visszafordulsz, látod, hogy õ nyomtalanul eltûnt. Elmédben azonban fékeveszetten rohan pár szó: "Sexy Mckiller vagyok kedves lovag!" Auráját érzékelve máris tudod, gonosz, mint Te. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok. A 11. napon ismét Debbie O'Connor lopni próbált tõled, szerencsére sikertelenül. Rögtön elszaladt a sunyi. A 11. napon Aranykezû Rufus lopni próbált tõled, szerencsére sikertelenül. Rögtön elszaladt a sunyi. A 12. napon ismét összefutsz Bad G.-vel. Mentális auráját felismered, õ is gonosz. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat. A 13. napon ismét összeakadsz Debbie O'Connorral. Érzékeled auráját: ugyanolyan sötét, mint a Tied. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok. Fura érzésed van: mintha valamid hiányozna... Árulkodó nyomok után kutatsz: a tolvajt mindenképpen meg kell találnod. Végtelen tudásodat és hatalmas tapasztalatodat felhasználva nem csoda, hogy a vizsgálódás eredményeképp pontosan tudod, hogy a tolvaj Aranykezû Rufus volt. A vízparton sétálva tekintetedet a víztükörben kibontakozó vízió ejti rabul. Látod, amint Chara-din görnyed kristálygömbje fölé, s feszülten figyeli a belsejében gomolygó ködöt. Várja, hogy végre egy kalandozó képe bontakozzon ki elõtte - olyasvalakié, aki azt a furcsa szimbólumot viseli. Szimbólumot, amilyenrõl híveitõl szokott hallani a hozzá szálló keserves fohászokban: izzó magmából elõtörõ gránit monolit. És igen! Egy Tharr oltár tövében észrevesz egy imádkozó alakot. "Harcospap! Lássuk, mit tudsz!" - érzed a káoszdémon gondolatait. Szája mosolyra húzódik, miközben a halálvarázs igéit idézi fel. A kasztroplanáris szálak is meglazulnak egy pillanatra, amikor a hatalmas negatív energialöket átszáguld a téren, egyenesen a harcospap tudatát célozva, de semmi! Nem történik semmi! Chara-din döbbenten dobja félre a kristálygömböt, s átkokat szórva visszavonul saját burkába. Tharr fölényes mosollyal nyugtázza a látottakat. A teremtés zsákja létrehozott 1 elkarog szõrt. A teremtés zsákja létrehozott 1 elkarog szõrt. A teremtés zsákja létrehozott 1 elkarog szõrt. Varázserõd regenerálódik. (+62 varázspont.) Idõt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erõd regenerálódik. (+20 pszi pont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.) A lottó 631. hetének nyerõszámai: 2, 18, 23. 2 db 0 találatos szelvényed volt. 5 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat. Sok idõt töltöttél azzal, hogy egy törpemammut nyomára bukkanj. Sikerrel jártál! Azonosítasz egyet a keresett fajból.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 22 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a törpemammut testét. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerõ). A törpemammut meglök agyarával. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Patájával a törpemammut kissé megtaszít. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A törpemammut most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Felhasználva a vadászkést, szereztél 10 kaját. 610 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [7 pontot használtál fel, van még 306.]

* 1. KP: használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhetõ. (+2 szerencse forduló végéig.) [0 pontot használtál fel, van még 306.]

* 2. KP: használod az 1167. tárgyat
Lefõzöl egy adag ropogós rókafarkat. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Micsoda szerencse, hogy észrevetted! Kicsit odébb 6 aranyérmét szórt el valaki. Magadhoz veszed! (+4 szerencse.) 264 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 304.]


im imádkozol
Mélyen meghajolva lépsz be istened templomába. Röviden megcsodálod a külsõ terem berendezését, majd tovább sietsz a belsõ szentély felé. Hosszasan imádkozol istenedhez. Megszólal az ismerõs hang. - Jól van, halandó, hûségesen szolgálsz! Jutalmad nem marad el. (+1 max. életerõ, +7 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve oltár eltörlése. (ld. enc.) Istened szent kehellyel jutalmaz! (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettõ: 1.) Egy igazi mestertolvajnak való feladat: lopjál valakitõl mocsári penkét! 2.) Követõim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 243 TVP áll rendelkezésedre! 3.) Pusztítsd el egy jó isten oltárát! [30 pontot használtál fel, van még 274.]

tps 300 TVP spórolása: 274 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 274 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [274 pontot használtál fel, van még 0.]

tpf 243 TVP elõvétele: 243 pontért
Felszabadítottunk neked 243 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 243.]

im imádkozol
Mélyen meghajolva lépsz be istened templomába. Röviden megcsodálod a külsõ terem berendezését, majd tovább sietsz a belsõ szentély felé. Az oltárra helyezel 1 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszasan imádkozol istenedhez. A szent kehely megtelt! (ld. enc.) Ünnepélyes hang szólal meg. - Tehát nem csalódtam benned, hûséges hívem vagy! (+1 max. életerõ, +7 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve harmadik szem. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettõ: 1.) Egy igazi mestertolvajnak való feladat: lopjál valakitõl mocsári penkét! 2.) Gyûlöletes, fehér anyag a pular kristály. Zúzz szét egy tucatot oltáromnál! 3.) Pusztítsd el egy jó isten oltárát! [30 pontot használtál fel, van még 213.]

kb 239 12 kiveszel a bankból a 239. tárgyat (12 darabot)
Kiveszel a bank széfjébõl 12 pular kristályt. [0 pontot használtál fel, van még 213.]

im imádkozol
Mélyen meghajolva lépsz be istened templomába. Röviden megcsodálod a külsõ terem berendezését, majd tovább sietsz a belsõ szentély felé. Az oltárra helyezel 1 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Buzgón imádkozni kezdesz. A szent kehely megtelt! Aztán elõveszed a 12 pular kristályt, és az oltárra helyezed. Hatalmas lobbanással eltûnik az áldozat - úgy látszik, elfogadta az isten! Megérkezik a telepatikus üzenet. - Gratulálok, ezt jól csináltad! Jutalmat érdemelsz. (+1 max. életerõ, +7 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve tûzesõ. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettõ: 1.) Egy igazi mestertolvajnak való feladat: lopjál valakitõl mocsári penkét! 2.) Ahhoz, hogy mindenfajta támadás ellen fel legyél vértezve, még a harcmûvészethez is értened kell. Imádkozz úgy, hogy ez a szakértelmed 7. szintû! 3.) Pusztítsd el egy jó isten oltárát! [30 pontot használtál fel, van még 183.]

tpf 99 TVP elõvétele: 99 pontért
Felszabadítottunk neked 31 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 214.]

im imádkozol
Megilletõdve lépsz be a templomba. Egy gyors fohászt mormolsz el a külsõ teremben, majd lépteidet a belsõ szentély felé veszed. Az oltárra helyezel 1 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Buzgón imádkozni kezdesz. A szent kehely megtelt! Hang szólal meg a fejedben. - Ah, nem csalódtam benned! Ügyes voltál. (+1 max. életerõ, +7 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve kitartó ló. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettõ: 1.) Egy igazi mestertolvajnak való feladat: lopjál valakitõl mocsári penkét! 2.) Egyik faj kiirtása ugyanolyan szórakoztató, mint a másik. Ölj meg öt quwarg királynõt! 3.) Pusztítsd el egy jó isten oltárát! [30 pontot használtál fel, van még 184.]

m 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre
[106,70] Sûrû bozóttal teli terepre érkeztél. Remek ösztöneidnek köszönhetõen hamar megérzed a rád leselkedõ veszélyt. Egy ragyás burástya nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lõsz. 13 életpontot sebeztél. A lény savat köp rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (13 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rontasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manõvert. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a ragyás burástya farkát. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerõ). Csáprágó csattan csípõd közelében. A ragyás burástya farkával megérint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Letéped magadról. A ragyás burástya csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Felhasználva az uzbány csõrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 640 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetõen Tharr rúnaköve.
(Vándorcirkusz:)
Mint egy különös látomás, úgy terül szét elõtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergõ tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetû férfi meg nem állít. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelõdtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Megvizsgálod a talajt. Friss mutáns nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [107,69] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mákrózsa bokrot. Hirtelen mozogni kezd a föld! Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy epokitféreg. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 10 életpontot sebeztél. Ellenfeled ragasztót köp! Kecsesen félreugrasz. Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manõvert. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az epokitféreg testét. (6 támadással 129 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerõ). Az epokitféreg feléd harap, de sikertelenül. Feléd sújt az epokitféreg a farkával, de elhibázta! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 3 csepp ragasztót. 880 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Öreg nyomkövetõként körbeszaglászol. Még egész friss mutáns nyomok vezetnek délnyugatra. [14 pontot használtál fel, van még 170.]

fgo 45 felt. gonoszkodás 45 pontért
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 170.]
m 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre
[108,68] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsõvel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy rúnakövet. Nyugatra nézve látsz egy Leah oltárt. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy Tharr templom van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) mutáns nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [109,67] Továbbra is síkságon vagy. A fû zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtetõ szörnyet. Egy erszényes elkarog közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erõsebb, elmosolyodsz. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 9 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az erszényes elkarog bal lábát. (4 támadással 63 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mint a harcmûvészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erõ Öklével. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az erszényes elkarog bal lábát. (2 támadással 99 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerõ). Kisebb rúgást kapsz a jobb bokádba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 elkarog szõrt. 865 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Oldalt pillantva, meglátsz egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyûjtesz 2 gyöngymangót. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Kettéharapod a sajtot. Egész finom. De az egyik fele nagyobb lett, mint a másik. Nem baj, leharapsz belõle. Most meg a másik a nagyobb... És lassan elfogy a sajt. Jót röhögsz a kis rókákon, akik búsan mennek tovább. (+2 gonoszság.) Hoppsz, egy quwarg! Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. A távcsõvel lassan körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Nyugatra nézve látsz egy Tharr templomot. Északra egy Chara-din monolitja van. Elrakod a távcsövet. A földbe nyomódva 1 aranyra bukkansz. Gazdag ugyan nem lettél, de biztos jól fog jönni! Körbevizsgálódsz. Nagyon régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek keletre. [29 pontot használtál fel, van még 141.]

cir 17 vándorcirkusz látogatása 17
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 141.]

m 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre
[110,66] A sík vidéket bozótos váltja fel. Fehér nyárfavirág szállong a levegõben. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy legyengült ragyás burástya nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 25 életpontot sebeztél. A szörny nagy levegõt vesz, majd savfelhõt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (10 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: elõkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a ragyás burástya testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Csáprágó csattan csípõd közelében. A ragyás burástya farkával melletted a levegõbe suhint. A ragyás burástya csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A ragyás burástya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Felhasználva az uzbány csõrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 480 tapasztalati pontot kaptál. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mákrózsa bokrot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy szent tölgyfát. Látsz egy oltárt. Dornodon hívõi építették. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretû verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetû mutáns lapul. A verem mélyérõl mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Köveket gyûjtesz, és a verembe dobálod. Lentrõl morgás hallatszik, ahogy az odalent lakó Valami felébred. A lélegzeted is eláll - minden vérszomjas csüldõk õsapja kezd a föld alól elõbukkanni! Csápjait a ketrec köré fonja, a mutáns rémült visítozása közepette. A ketrec tojáshéjként roppan össze, a mutáns pedig egyenesen az óriáscsüldõ pofájába zuhan. Csámcsogás, böfögés, majd néhány mutáns csont repül elõ. Egyet magadhoz veszel. Igazán fantasztikus élményben volt részed! Kipirult arccal állsz tovább. (+2 gonoszság.) Szereztél egy mutáns csontot. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [111,65] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A levegõ csak úgy zizeg az ide-oda röpködõ quwargoktól. Találsz egy álomvirágot. Egy quwarg mozdul a földön. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. A távcsõvel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Nyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Elrakod a távcsövet. Szerencsédre hamar észreveszed a fûben feléd lopakodó valamit. Magabiztosan nézed a közeledõt. Hiszen csak egy törpemammut. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 18 életpontot sebeztél. Elszántan a másikra rohansz. Gyors, pergõ támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a törpemammut testét. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerõ). Agyarával a törpemammut kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Idõben félreugrasz a törpemammut rúgása elõl. A törpemammut most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Felhasználva a vadászkést, szereztél 10 kaját. 610 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.) [29 pontot használtál fel, van még 112.]

m 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre
[112,64] Dombos terepre érkeztél. A területet néhol teljesen kopárra rágták a quwargok. A feléd lépkedõ lény meg sem próbál rejtõzni, ezért hamar kiszúrod. Hmm, csak egy gyilkos tetû. Ettõl nincs semmi félnivalód. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Elszántan a másikra rohansz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a gyilkos tetû szõrös potrohát. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerõ). A gyilkos tetû feléd sújt csáprágóival, de mellé! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal. 240 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy megrongált olvasztókemencét. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 65 pontot kell rákölteni.) Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy oltárt. Chara-din hívei emelték. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetõen Chara-din rúnaköve. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Ez a boszorkány biztosan kincset rejteget, üvöltve ugrasz neki. A banya hangosan felkiált: - Átok rád, halandó! - Érzed, hogy a karjaidból kiszáll az erõ, lépéseid bizonytalanok lesznek, de ez még nem akadályoz meg abban, hogy elbánjál egy törékeny vénasszonnyal. Miután leütötted, átkutatod a csomagját. Egy botot találsz benne. Az erõd nagyon lassan tér vissza, szerencsére az átok rövidtávú volt. (+2 gonoszság.) Szereztél egy botot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy olvasztókemencét. A földön meglátsz egy quwargot. Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet rejt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze délkeletre látsz egy mély kutat. Északra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Aránylag régi (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss árnymanó nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, friss árnymanó nyomokat, amelyek keletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [113,63] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Fehér nyárfavirág szállong a levegõben. Egy csontig lerágott holttestet pillantasz meg: elfintorodva fordulsz el. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Észreveszel egy quwargot. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erõlteted, észreveszel keletre egy Tharr oltárt. Nyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy mély kút van. Elteszed a látcsövet. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [29 pontot használtál fel, van még 83.]

m 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre
[114,62] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Egy hatalmas dombot pillantasz meg. Közelebb lépve látod, hogy ez nem hegy, hanem egy döglött quwarg! Tehát mégis léteznek õsquwargok! Ámulva járod körbe a példányt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy ovimon-bokrot. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. Alaposan körülnézel a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [115,61] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Nem tudod úgy letenni a lábad, hogy ne reccsenne a talpad alatt quwarg. Förtelmes! Felfedeztél egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínûleg Elenios rúnaköve. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Nini, egy quwarg! Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsõvel. Messze északkeletre látsz egy Dornodon oltárt. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délkeletre egy oltár van. Délre egy Chara-din monolitja van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Elõpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [14 pontot használtál fel, van még 69.]
szk 153 keresed a 153. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy quwarg királynõt. [0 pontot használtál fel, van még 69.]

p 65 2 használod a 65. pszi képességet
Lemész alfába. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Kisütöd az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 gonoszság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 59.]

p 65 2 használod a 65. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Kiengeded magadból az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 gonoszság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 49.]

tf 3 fejleszted a 3. tulajdonságodat
Rendben, ha a kör végén az átvihetõnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az ügyességed. [0 pontot használtál fel, van még 49.]


* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 46.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következõ körre át tudsz vinni. Ebbõl automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.


tf 3 16 fejleszted a 3. tulajdonságodat 16 pontért
Többször végigrohansz egy akadályokkal zsúfolt terepszakaszon: a dolog egyre jobban megy, fürgébben, kecsesebben. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az ügyességed érezhetõen megnövekedjen. [16 pontot használtál fel, van még 30.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlõbõl. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 2, 7, 5. Kimerített a gyorsvágta. (-3 életerõ.) Figyelem: 1 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Némi fejlõdést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelõ mértékben.) Elmúlt a hadiszerencse II hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 284 pontot. A következõ körben tehát 314 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MIRE JÓ EGY TEMPLOM?
Most, hogy hihetetlen mennyiségû munka árán felépítettetek egy templomot, ideje elgondolkozni rajta, hogy vajon mire is volt jó ez az egész azon kívül, hogy esetleg teljesítettél egy isteni küldetést. Elõször is, természetesen itt is IMádkozhatsz ugyanúgy, mint istened oltáránál, akár küldetés teljesítése után, akár egyéb okokból. Két kör közötti táborozásodat eltöltheted a templomban, ha az utolsó lépéssel a templom mezõjére lépsz, és kiadod a BE 256 parancsot. Természetesen a templomban nem használhatod azokat a parancsokat, amelyek labirintusban sem mûködnének. A következõ kör elején automatikusan elhagyod a templomot. A templomban való pihenés elõnye, hogy több életpontot és varázspontot kapsz vissza, mint egyébként. Ezenkívül védve vagy a tolvajoktól is, hiszen a templomba csak hittársaid tehetik be lábukat (és köztük remélhetõleg nincs olyan elvetemült, aki kirabolna). Ezenkívül bizonyos varázslatokat, szertartásokat kizárólag istened templomában lehet végrehajtani.

OLTÁR ELTÖRLÉSE (79. VARÁZSLAT)
Ezzel a nagyhatalmú varázslattal megsemmisítheted egy másik isten oltárát. Ez persze komoly nekikészülést és komoly áldozatokat igényel. A V 79 parancs kiadása 10 TVP-be és 60 VP-be kerül, és szükséges anyagi komponens öt csepp isteni könnycsepp. Azon a mezõn kell kiadnod, ahol a megsemmisítendõ oltár áll (és természetesen nem használhatod a saját istened oltárának megsemmisítésére). A gonosz papok számára egy másik isten oltárának megsemmisítése egyben elõrelépést jelent a papi ranglétrán is.

SZENT KEHELY (257. TÁRGY)
A szent kelyhek speciális kegytárgyak, amelyeket magas rangú papok hordanak maguknál. A szent kelyhet istened templománál vagy oltáránál automatikusan használod, ha kiadod az IM parancsot. Ilyenkor a kelyhet az oltárra (templomnál a belsõ szentély oltárára) helyezed, és ha hû papja voltál istenednek, az ima meghallgatásra kerül, és a kehely megtelik isteni könnycseppel. Ez a felszentelt folyadék akkor sem ömlik ki a szent kehelybõl, ha azt fejjel lefelé fordítod. Egy szent kehelybe 10 isteni könnycsepp fér. A szent kelyhet lehetetlen ellopni.

ISTENI KÖNNYCSEPP (260. TÁRGY)
Az isteni könnycsepp szent folyadék, amely közvetlenül istenedtõl származik. Jónéhány varázslat van, amelynek anyagi komponense egy vagy több csepp ebbõl a kivételes nedûbõl. Tárolásához szent kehely szükséges.

HARMADIK SZEM (27. VARÁZSLAT)
Ha ezt a varázslatot elmondod, egy harmadik, szabad szemmel nem látható mágikus "szemed" nõ. Ezzel felfedezheted az elrejtett tárgyakat. Ha egy olyan mezõre lépsz, ahol valaki eldugott valamilyen tárgyat, esélyed van rá, hogy megérzed. Ez persze nem jelenti azt, hogy tudod is, hogy hol a rejtekhely, mindössze tudod, hogy érdemes ott kutatni. (És még a KUT parancs sem biztos, hogy eredményes lesz, ha alacsony a felderítés szakértelmed.) A varázslat elmondása 12 VP-be kerül és hatása egy fordulón át tart. A sikeres érzékelés esélye függ attól, hogy milyen jól tudsz már varázsolni.

TÛZESÕ (61. PAP TÁMADÓ VARÁZSLAT)
Ha ez a varázslat kiválasztásra kerül a Támadó/Védekezõ Varázslat Listádról, akkor ellenfeled nagy bajban van. Elõször megjelenik egy füstfelhõ a feje fölött, majd a következõ pillanatban apró, égõ tûzcsóvák kezdenek a fejére potyogni. Attól függõen, hogy idõben félreugrik-e vagy sem, a célpont 10d10 ill. 5d10 tûzsebzést fog elszenvedni. Anyagi komponense egy pirkit, elmondása 16 VP-be kerül.

KITARTÓ LÓ (19. VARÁZSLAT)
Ezt a 10 VP-be kerülõ varázslat jelentõsen megnöveli a karaktered kitartását: abban a fordulóban, amikor ezt elmondod, maximum 10 mezõt léphetsz (nem pedig 8-at). Elõfordulhat, hogy egy magasabb szintû alakváltó ezt a varázslatot már semmire sem tudja használni, mert neki ez természetes képessége.



KARAKTERLAP
Tûz, egy fekete, copfos hajú, piros szemû kobudera férfi vagy. Fekete a bõröd. Dornodon kisebb papja vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 143. fordulód.

 Erõ:30 (36)  Szint:20  Merészség:5/5 Magasság:152 cm 
 IQ:24 (28)  Támadás:20  Agresszió:4 Testsúly:61 kg 
 Ügyesség:28 (31)  Védekezés:45  Menekülés:30 % Életkor:29/29 év 
 Egészség:19 (23)  Életpont:277/321  Jellem: gonosz (331) Tul. pont:
 Szerencse:21 (27)  Varázspont:291/35  Pénz:1844 arany Kép. pont:
 Tudatpont:7/5   Pszi pont:30/10       
Eddig összesen 929 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5595 TP-t kaptál. Jelenleg 478237 TP-d van. A következõ szinthez még 121763 TP szükséges. Trófeáid: jégtroll, borzalmas varkaudar, Ayagira Tanaka. A 136. fordulódban 6647 arany került a bankszámládra. 6879 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
  ökölvívás: 24/78 (+3%)   vágófegyverek: 9/57 (+5%)   lõfegyverek:6/40
  dobófegyverek: 22/48 (+2%)       

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (230%)
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 -10.); ubuk dobónyíl (#138) (11 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 16/11   2. nyomkövetés: 32/6 (+24%)   3. lopás:6/40
  4. mászás: 6/34   5. csapdakészítés: 11/89 (+5%)   6. csapdaészlelés:4/24
  7. gyógyítás: 29/89   8. titkosírás: 3/10   9. felderítés:6/0
  10. szörnyidomítás: 1/89   11. teológia: 13/59 (+12%)   12. taumaturgia:17/89 (+18%)
  13. versengés: 8/43   14. harcmûvészetek: 27/72   15. zene:3/10
  16. szörnyismeret: 18/54 (+30%)   17. pszi: 5/53 (+10%)   18. vadászat:5/57
  19. bányászat: 5/17 (+16%)   20. fõzés: 8/86 (+10%)   

FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet)
deus ex machinád 1 mezõre repítsen
totem 50% életpont alatt [gyógykenõcs (#313)]
gyógyítasz 38% életerõ alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot )
elfogod pszi elementált (#221) hurokcsapdával (#217)
gonoszkodsz max. 45 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, labirintus (17)
maradék TVP-dbõl az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 12)
szintszívó (#96), mutáns pók (#117) (csak egyszer), borzalmas varkaudar (#166), élõholt quwarg (#202), tetemember (#123), szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
kardfogú fülemüle (#146), pszi elementál (#221)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP)lángcsóva (#31, 5 VP)mágiatörés (#35, 10 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP)láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP)idõcsere (#285, 5 VP) 
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP)tolvajszem (#2, 8 VP)áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP)kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhõ (#37, 12 VP)sötét halál (#45, 18 VP)vérbeli borzongás (#46, 9 VP)
szárazság (#48, 6 VP)Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP)puha ütés (#60, 18 VP)
tûzesõ (#61, 16 VP)oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) 
Pszi képességeid
pszi-ernyõ (#64, 6 PP, 5 TVP)auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP)pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP)kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) 
Butaság ára beállítás: teológia: +2 vp 8 költség alatt; taumaturgia: +6 vp 6 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1)   

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
8. és magasabb szintûek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
mágiatörés (#35), lángcsóva (#31)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekezõ varázslatokkal együtt)
sötét halál (#45) >> velociraptor (#161) méregfelhõ (#37) >> autentikus vámpír (#154)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy igazi mestertolvajnak való feladat: lopjál valakitõl mocsári penkét!
2.) Egyik faj kiirtása ugyanolyan szórakoztató, mint a másik. Ölj meg öt quwarg királynõt! (számláló: 0)
3.) Pusztítsd el egy jó isten oltárát!

HÕSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: elsõ hely az 1. kategóriában a XXII. olimpián.

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bíbor erõöv (#291) 1 * fekete bõrcsizma (#247) 1 * láncing (#222)
1   mászókarom (#78) 1 * tankány karom (#237) 1 * teknõcpajzs (#417)
1 * vassisak (#160)        
Fegyverek és lövedékek
1   bot (#4) 1   bronzhegyû nyíl (#94) 1   fúvócsõ (#20)
1   mandibulakasza (#127) 2   mérg. ubuk dobónyíl (#188) 8   mérg. ubuk tüske (#137)
6   nyílvesszõ (#108) 1   nyu-shuriken (#157) 1   rövid kard (#171)
4   sallank nyíl (#129) 71   ubuk dobónyíl (#138) 64   ubuk tüske (#131)
1   vadászkés (#1264)        
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1   aranygyûrû (#193) 2   borostyán függõ (#162) 1 * denevér szimbólum (#140)
1 * Eldaran karkötõje (#373) 1   ezüst gyûrû (#180) 1   ezüst karkötõ (#158)
1   ezüst nyaklánc (#117) 1 * gólem talizmán (#811) 1   gyöngysor (#192)
1 * hatalom fülbevalója (#817) 2 * korinthai talizmán (#814) 1   nap szimbólum (#141)
1   obszidián függõ (#195) 1   obszidián karkötõ (#229) 1 * örökkéval. rubinja (#900)
1 * smaragd védõgyûrû (#223) 1 * umbatari karkötõ (#278)    
Eszközök, használati tárgyak, készletek
8   acéltû (#334) 12   aranytû (#272) 1   ásó (#34)
3   bronzkulcs (#76) 4   csontkulcs (#74) 1 + deus ex machina (#1)
1   Éjmágus tükre (#1100) 3   ezüst kulcs (#184) 5   fáklya (#36)
1   furulya (#233) 1   fûszerkeverék (#1170) 6   gyógykenõcs (#313)
1 + hebrencs csapda (#147) 29   kaja (#2) 1   kis aranykulcs (#240)
1   kis mágneses bigyó (#1266) 6   kis vaskulcs (#40) 1   kötél (#92)
1   kulcskarika (#648) 1   megbûvölt utazóláda (#1218) 1   megsemmisítõ (#1540)
2   nagy vaskulcs (#186) 1   nyomkeresõ talizmán (#671) 1   olló (#335)
1   orvosságos zacskó (#682) 4   rézkulcs (#75) 1   Rodger kezdõ üstje (#1167)
1   szeksztáns (#32) 1   tatu dob (#234) 2   távcsõ (#42)
1   teremtés zsákja (#818) 1   varkaudar pálinka (#1137) 2   vaskulcs (#183)
Löttyök és porok, tartóstul
4   aranyló ugarhéj (#100) [bennük 25 csepp tinta (#101), fér még: 15]
3   fûszertartó (#210) [bennük 2 csepp sáfránypor (#211), fér még: 13]
3   huhogó bibe (#332) [bennük 3 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 33]
6   kavadu iszák (#25) [bennük 9 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 51]
15   sullár hólyag (#168) [üres, kapacitás: 300]
1   szent kehely (#257) [benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
13   uzbány csõr (#169) [bennük 56 csepp ugh méreg (#166), fér még: 100]
4   vizestömlõ (#3) [bennük 70 korty víz (#27), fér még: 10]
10   zöld üveg (#82) [bennük 37 csepp ragasztó (#83), fér még: 163]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
2   acélpengõke (#231) 21   álompor (#396) 1   aurach bõr (#658)
3   aurach fog (#657) 17   csuklyavirág (#133) 21   darázsszárny (#652)
1   dorony tüdõ (#212) 1   drótszõr (#37) 18   elkarog szõr (#665)
4   fekete gyöngy (#99) 6   fõnixtoll (#563) 5   gyöngymangó (#135)
14   halcsont (#390) 1   ilkin érc (#232) 1   jégszív (#282)
1   kazmár gyökér (#205) 102   madártoll (#112) 4   manifeszt.nyúlvány (#214)
1   moa üveggömb (#383) 1   mocsári penke (#148) 1   Morgan kristálya (#659)
8   mutáns csont (#331) 2   nektoraf faggyú (#667) 17   pirkit (#153)
3   purifikátor háj (#269) 5   rakolits por (#669) 1   rinóbõr (#651)
5   rókafarok (#124) 1   sámán erszény (#650) 2   szulfagor agyar (#677)
1   szulfin (#676) 4   szvó-ektoplazma (#151) 3   trikornis szarv (#198)
1   varkaudar tekercs (#653) 1   xirnox szív (#213)    

Összsúly: 90.10 kgMegterheltség: 93%
GYJ: Legalább 1 arany értékû tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van.
Még 48 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 12)
1   ezüstkard (#325) 97   kaja (#2) 6   tolmokov-koktél (#351)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 rókafarok (#124) 6 víz (#27)    

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
7 arany (#50) 1 bot (#4) 4 elkarog szõr (#665)
2 gyöngymangó (#135) 10 isteni könnycsepp (#260) 17 kaja (#2)
1 mutáns csont (#331) 3 ragasztó (#83) 1 szent kehely (#257)
7 ugh méreg (#166)        



E körben tett lépéseid térképe

(106,70) ragyás burástya (#111), Tharr rúnaköve
(107,69) mákrózsa bokor (#55, belõle készíthetõ: #56), epokitféreg (#147)
(109,67) erszényes elkarog (#354), gyöngymangó bokor (#134, belõle készíthetõ: #135), 31. jellempróba
(110,66) ragyás burástya (#111), mákrózsa bokor (#55, belõle készíthetõ: #56), szent tölgyfa (#393), Dornodon oltár, 43.
jellempróba
(111,65) álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396), törpemammut (#115)
(112,64) gyilkos tetû (#116), vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), Chara-din oltár, Chara-din rúnaköve, 32.
jellempróba, érclelõhely
(113,63) 32. jellempróba
(114,62) ovimon-bokor (#206, belõle készíthetõ: #207)
(115,61) Elenios rúnaköve, 32. jellempróba

VÁLTOZÁSOK A TÚLÉLÕK FÖLDJÉN A LEGUTÓBBI FORDULÓD ÓTA...

* A KUT paranccsal csatamezõkön (s egyéb ehhez hasonló tereptárgyakon) való kutatáskor nem vont TVP-t a program a parancsvégi Feltételes Gyógyításokért. A hibát megszüntettük.


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.