Griffhor siefu 138. fordulója
TÚLÉLÕK FÖLDJE | Betáplálva: 2005. febr. 14. 9h:44'
EZ A 351. JÁTÉKHETED, 138. FORDULÓD
352. játékheted kezdete: febr. 16.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
| KALANDOZÓ: #1629
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 54
Extra forduló: 4 |
|
GRIFFHOR SIEFU KALANDJAI
4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [5,2] koordinátán. Ez az idõ nem múlt el esemény nélkül:
Amikor ledõltél pihenni, valami nagyon kemény dolog szúrta az oldaladat. Megvizsgálod: egy elásott láda csücske! Buzgón
ásni kezdesz a csupasz kezeddel. Hamarosan elõbukkan a láda fedele. Lihegve felnyitod. Tele van kincsekkel, fegyverekkel!
Az örömtõl kiáltozva markolsz a ládába. A szerencséd azonban nem tart sokáig, múlóban van az álom. Az ébrenlét határán
még küszködsz egy kicsit, próbálod "áthozni" az álomtárgyakat, de sikertelenül. Végül feladod a dolgot, kinyitod a
szemedet, és felkelsz.
v 12 | elmormolod a 12. varázslatot
| Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Energia árad testedbe. Egy végsõ mozdulattal elõhívod
az erõpajzs I varázslatot! Az erõpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van
még 274.]
v 24 | elmormolod a 24. varázslatot
| Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A kitörni készülõ energia már az ujjaidban is van!
Elmormoltad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhetõ. (+2 szerencse.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál
fel, van még 269.]
fl 8 | lopsz a 8. fajúaktól
| Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 269.]
fl 7 | lopsz a 7. fajúaktól
| Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 269.]
fl 6 | lopsz a 6. fajúaktól
| Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 269.]
fl 5 | lopsz az 5. fajúaktól
| Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 269.]
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
| [6,1] Minden átmenet nélkül a hegyvidéki terep bozótosba vált át. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod,
találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetõen Leah rúnaköve. Messzirõl megérzed a víz
szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles
szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod
közelebbrõl: találtál egy oltárt. Leah hívõi építették. Felfedeztél egy álomvirágot.
(Feltételes készítés:) Begyûjtöttél 8 tüskét.
(Továbbmész...) [7,0] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtõzködésben,
ezért rögtön kiszúrod. Felismered a közeledõt. Csak egy kérõdzõ etra. Nem jelenthet különösebb problémát. A szörny a
halálodat akarja, és neked ront.
Megveted a lábad, és a fúvócsõvel ellenfeledre lõsz. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a kérõdzõ etra farkát. (3
támadással 19 életpontot sebezve.) A lény szörnyû sugárzása káros az egészségedre! (-4 életerõ.) Ezenkívül elkorrodált 8
aranyad. Ellenfeled bûzfelhõt bocsát rád. Kiöklendezel mindent, amit az elmúlt idõszakban ettél. Marokra fogva a vashegyû
lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyû lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kérõdzõ etra duzzadt tõgyét. (3
támadással 80 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel megdöföd a kérõdzõ etra bal oldalát. (1 támadással 14 életpontot
sebezve.) A kérõdzõ etra szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A lénybõl áradó sugarak
sejtjeidet pusztítják. (-3 életerõ.) Sajnálatos módon tönkrement 10 aranyad is. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye
sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. 700 tapasztalati pontot
kaptál. Utad során felfedezel egy mély kutat. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt.
Tharr hívõi építették. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy
álomvirágot. Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielõtt alámerülhetne a
pocsolyában. (+1 kaja.) Üres gyomrodat kajával tömöd meg. (-3 kaja.) Körbevizsgálódsz. Aránylag régi (kb. 2 hetes)
árnymanó nyomok vezetnek északkeletre.
(Továbbmész...) [8,-1] Síkság, továbbra is csak síkság. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr hívõi építették. Oppsz, egy
kenyérfa! Sajna, már csak egy kenyér van rajta. (+2 kaja.) Végre, ennivaló! Zabálni kezdesz. (-3 kaja.) Észreveszel valamit a
földön. Épphogy megismerhetõ (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északkeletre. [44 pontot használtál fel, van még
225.]
gy 40 | gyógyítás 40 pontért
| Gyanús mozgásra figyelsz fel egy bokor levelein. Ahogy közelebbrõl megvizsgálod, látod, hogy szürke roppantó bogarak
roppantják a bokor ágait. Nagyapád tanácsát követve, óvatosan megfogsz egyet, és mielõtt õ roppantaná el az ujjadat, te
roppantod össze õt. Vigyázva befalod, és várod a gyógyhatást. (+15 életerõ.) [40 pontot használtál fel, van még 185.]
[9,-2] Épületek tûnnek fel. A város nyüzsög az élettõl - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll
testõreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van
ráírva: " Xantorg, szívem szottya, szebb vagy nekem, mint egy mammutcombika! Böhi " Ki nyitott szemmel jár, talál:
esetedben egy csodák kútját. (ld. enc.) Veszélyt érzel az utca végén feltûnõ alakból. Csak egy orgyilkos. Megvetõ mosollyal
várod a találkozást. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
A fúvócsõvel célzol és lõsz. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja az orgyilkos testét. (3 támadással 18 életpontot sebezve.)
Marokra fogva a vashegyû lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyû lándzsával tökéletesen perforálod az orgyilkos bal lábát.
(2 támadással 56 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel jól megszúrod az orgyilkos testét. (1 támadással 15 életpontot
sebezve.) Hárításod megcsúszik, az orgyilkos fegyvere a jobb térdedbe fúródik. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A
másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. Szereztél 1 orgyilkos tõrt. 320
tapasztalati pontot kaptál. Megéheztél, elõ az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [12 pontot használtál fel, van még 173.]
fl | lopsz parancsok törlése
| Minden fl parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 173.]
m 1 8 | mozogsz északkeletre, északra
| [10,-3] Még mindig a városban vagy. A város nyüzsög az élettõl - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll
testõreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betûkkel telerótt táblát
pillantasz meg. Elolvasod: " Kitartás + Tehetség + Hivatástudat = ÁRNYMENÕK!!! " Egyszercsak megtorpansz. Hohó,
nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Utad során felfedezel egy erõdítményt. Valami érdekesre bukkantál:
azonosítasz magad elõtt egy pusztulás sírjait.
(Továbbmész...) [10,-4] Folytatod sétádat a házak közt. A város nyüzsög az élettõl - koldusok kéregetnek, hetyke elf
leányokat kísérgetnek troll testõreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz
meg a túl oldalon. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledõ szörny egy orgyilkos. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont
nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
A fúvócsõvel ellenfeledre célzol és lõsz. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja az orgyilkos bal vállát. (3 támadással 21
életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyû lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyû lándzsával nagy lendületekkel át-
meg átszúrod az orgyilkos fejét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel eltalálod az orgyilkos bal lábát. (1
támadással 13 életpontot sebezve.) Az orgyilkos fegyvere végigkarcolja a bal válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.)
Az orgyilkos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. Szereztél 1 orgyilkos tõrt. 320
tapasztalati pontot kaptál. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel elõtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza
betûket: " Hirdesse e tábla az Élet és Halál Urának, Leahnak dicsõségét! Állította: En'Laos " A helyi grafiti egyik
megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Miután Zarkkal üzleteltél, számold meg az
ujjaidat is!!! NeTuddKi. " A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betûkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Az
álmaid valóra válhatnak. De nem biztos, hogy örülsz, ha viszontlátod rémálmaidat... Az Illúzió Mesterei " A következõ
épületeket látod: egy fegyverbolt (591. épület.) és egy vegyesbolt (594. épület.). Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak
megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyõzõdhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed:
" A tolvajok mindenütt körülvesznek, csak lehet, hogy Te nem látod õket...-Gilbo & Buga " [24 pontot használtál fel, van
még 149.]
gy 40 | gyógyítás 40 pontért
| Csendben lefekszel a földre, majd a kozmikus energiákat megpróbálod életenergiává alakítani. A dolog sikerült! Sokkal
jobban érzed magad. (+10 életerõ.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [40 pontot használtál fel, van még
109.]
be 591 | bemész az 591. épületbe
| Lehajolva, belépsz az ajtón. Szakállas, tetõtõl talpig bronzpáncélba öltözött, nagyszakállú törp siet elõ.
- Aranykezû Dáin vagyok, a bolt tulajdonosa. Válassz, daliás harcos, boltom széles választékából! - azzal sorban
megmutogatja a falon és polcokon sorakozó öléstechnikai szakszerszámokat és mészárlásgátló öltözékeket. Eközben
leplezetlenül méregeti a te felszerelésedet is, és néhány tetszetõsebb darabra ajánlatot tesz. Gonosz mosollyal fegyvert
rántasz - nem akarod, hogy a nyomorult törpe a válogatásban zavarjon. A törpe válaszképp hatalmas, bronzból készült harci
szekercét kap elõ. (ld. enc.)
Még megfelelõ a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 17
életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tõled. Ezért lõhetsz rá a fúvócsõvel. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked
átjárja a törpe kovács testét. (3 támadással 8 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyû lándzsát ellenfeledre támadsz.
Vashegyû lándzsával megdöfködöd a törpe kovács bal oldalát. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a
törpe kovács minden csapását hárítanod. (3 támadástól 55 életpontot vesztesz.) Vashegyû lándzsával többször eltalálod a
törpe kovács jobb lábát. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel megbököd a törpe kovács testét. (1
támadással 4 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a törpe kovács újra meg újra lecsap. (3 támadástól 53 életpontot
vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltûnik a színrõl.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. Ez nem volt valami angyali
cselekedet. (+1 gonoszság.) [5 pontot használtál fel, van még 104.]
be 594 | bemész az 594. épületbe
| Belépsz a boltba. Azonnal elõsiet egy apró, ravasz tekintetû gnóm.
- Üdvözöllek, én vagyok Tralvelvansók, e bolt tulajdonosa. Miben lehetek a szolgálatodra? - érdeklõdésedre körbevezet a
boltban, és megmutogatja, hogy mi eladnivalója van. Végignézi a Te holmidat is, és néhány tárgyadra ajánlatot tesz. Dühödt
csatakiáltással fegyvert rántasz, jelezve, hogy nem kívánsz a vásárolt árukért fizetni. Kiderül, hogy a gnóm sem teljesen
védtelen. Varázsmintákat kezd az ujjával a levegõbe rajzolni. (ld. enc.)
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Ellenfeled számodra
ismeretlen védekezõ varázslattal készül a csatára. Távolról lángcsóva varázslatot lõsz a másikra. 10 életpontot sebeztél.
Távolról jégcsóva varázslatot lõ rád a másik. 40 életpontot vesztettél. Ráébredsz, hogy ez a csata öngyilkosság lenne. Túl
erõs az ellenfeled. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy õrült.
Ez nem volt valami angyali cselekedet. (+1 gonoszság.) [5 pontot használtál fel, van még 99.]
(Feltételes gyógyítás:) Az iszappakolás már sok emberen segített. A harci disznók által otthagyott dagonyánál jobbat nem is
találhatnál. Belemerülsz úgy, hogy csak az orrod hegye látszódjon, majd halkan százig számolsz. A hatás frenetikus. (+128
életerõ.) [40 pontot használtál fel, van még 59.]
[9,-4] Továbbmész a város utcáján. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betûkkel telerótt táblát pillantasz meg.
Elolvasod: " Wargpin város közleménye: Kedves kalandozók! Újabb szórakoztató centrumok nyíltak (az irány
hozzávetõleges): Júra-park 60 mérföld keletre, Trollkeltetõ Zóna 60 mérföld keletre és 20 mérföld délre, Óriások földje 60
mérföld keletre és 30 mérföld északra. Mindenkit NAGY-NAGY szeretettel várunk! " Vízcsobogást hallasz magad elõtt:
egy szökõkút! Észreveszel egy teljesen lerombolt Vlagyimir szobrát. Oldalt pillantva, meglátsz egy sörsátrat. Áldod az
elõrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a
táblára írva, amit találtál: " Vérszomjas vagy? Ölni akarsz? Jónak mondod magad? Lépj az Irgalmas Nõvérek közé! S.P. "
(Vándorcirkusz:) Egyszercsak vidám beszéd és nyikorgó szekérkerék hangja üti meg füledet. Hamar megpillantod az út
mellett táborozó cirkuszkaravánt. Hirtelen, szinte a semmibõl, elõtted terem egy szívélyes törpe és arra kér, vegyél részt
valamelyik játékukban. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelõdtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs
olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel
elõtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betûket: " Jött, száguldott, s futottam én, hõs Vasalt Bunkó volt ki életem
elvevé. <<Quwarg sírvers>> " Épületeket látsz: egy helytartói hivatal (579. épület.) és egy bank (582. épület.). Utad során
felfedezed Hyperion táborát. Dornodon fõpapja. Sötét színû, rangjelzésekkel teli egyenruhát, jobb napokat látott, dísztelen
acélsisakot és egy fekete köpönyeget visel. Fegyverein nem csak a temérdek használat, de a gondoskodás is meglátszik.
Harcokban megedzõdött arcát réginek tûnõ forradások borítják. Rangja a Kompániában: õrjáratvezetõ. Fegyverzetét egy
ongóliant trófea, egy varkaudar hadúr trófea és egy orbitális mackósajt trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény
mutatja: csaták viharától tépett lobogó. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd mutáns pók. Auráját érzékelve máris
tudod, gonosz, mint Te. Nálad õ jóval tapasztaltabbnak látszik - a harcban biztos, hogy alulmaradnál. Elkerülöd a
táborhelyet, mielõtt a másik még észrevenne.
A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Aki elfogja a Setét
Patkány nevû árnymanót élve vagy halva (ha lehet, halva) 1000 arany jutalmat kap az Alanori Törvényszéktõl. " [12 pontot
használtál fel, van még 47.]
be 579 | bemész az 579. épületbe
| Közelebb mész az õrhöz. A fickó mereven bámul rád. Fegyvert rántasz, hogy lekaszabold az ürgét. (ld. enc.)
Ellenfeled hibázott: túl távol van tõled. Ezért lõhetsz rá a fúvócsõvel. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod az elit
palotaõr testét. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyû lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyû
lándzsával tökéletesen perforálod az elit palotaõr bal lábát. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel
megdöföd az elit palotaõr fejét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, az elit palotaõr sem kezdõ, és
megdöfködi a mellkasodat. (3 támadástól 49 életpontot vesztesz.) Az elit palotaõr most már meggondolná a harcot, de egy
kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 750
tapasztalati pontot kaptál. Ez nem volt valami angyali cselekedet. (+5 gonoszság.) [5 pontot használtál fel, van még 42.]
[9,-5] Még mindig a városban vagy. A város nyüzsög az élettõl - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll
testõreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következõ felirattal: "
Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax
adófizetõi vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl
újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig
önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " Valami egészen sajátos dologra
bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini
kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár,
pénzügyminiszter. " Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " A benned lüktetõ vér minket
táplál. Nekünk ez az élet, de számodra a halál... Vértestvérek. " A következõ épületeket látod: egy fegyvermester háza (573.
épület.) és egy fekete mágustorony (598. épület.). Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel elõtted. Megpróbálod
kibogarászni a kusza betûket: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " [12 pontot használtál
fel, van még 30.]
be 573 | bemész az 573. épületbe
| Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kõhegyû lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal
harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezetõ fegyvermester, és megkérdezi,
mit parancsolsz. Szabadkozni kezdesz: - Semmit, semmit. - Köszönsz és távozol. [5 pontot használtál fel, van még 25.]
be 598 | bemész az 598. épületbe
| Félve közelebb óvakodsz. Remegve kopogtatsz a lapos rézkoponyával. Sokáig semmi, de aztán nyikordul az ajtó, és
megjelenik egy sebekkel borított testû alak! Õt a sebek azonban cseppet sem zavarják. Talán egy lélek nélküli, emberi
maradványokból összevarrt, miksziszi húsgólemmel állsz szemben? Rövid habozás után fegyvert rántasz, és felkészületlen
ellenfeledre rontasz. Vagyis csak hiszed, hogy felkészületlen... Az iszonyatos lény felemeli pörölyszerû öklét. Lehelete a
halál dögletes bûzét ereszti rád. (ld. enc.)
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Néhány elegáns
kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 10 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1
taumaturgia). Varázsenergiád fejlõdik. (+6 max. varázspont.) A fúvócsõvel ellenfeledre célzol és lõsz. Elrepül 3 tüske.
Több lövedéked átfúrja a miksziszi húsgólem rotható testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyû
lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyû lándzsával jól megszurkálod a miksziszi húsgólem bal karját. (2 támadással 18
életpontot sebezve.) Mancsával a miksziszi húsgólem végigsúrolja a csípõdet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.)
Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belõled egy darabot. Még 14 életpontot vesztettél. Ellenfeled
regenerálódik! Vashegyû lándzsával többször eltalálod a miksziszi húsgólem jobb lábát. (3 támadással 25 életpontot
sebezve.) Orgyilkos tõrrel megkarcolod a miksziszi húsgólem rotható testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A
miksziszi húsgólem lekever egyet a mancsával. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belõled egy kis húst,
és hamm, bekapja! Még 17 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled elmenekül.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. [5 pontot használtál fel, van
még 20.]
gyk 28 50 | gyakorolsz a 28. tárggyal 20 pontért
| Huh-huh! Ugrándozva, védekezve és lecsapva edzel egy képzeletbeli ellenfelet magad elé gondolva. A következõ szinthez
szükséges tudásod kétharmada már megvan. [20 pontot használtál fel, van még 0.]
Elõkapod a zsákból a vizestömlõt, és csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.)
Etetési idõ! Sajnos egy szem kajád sincsen, amit kioszthatnál az éhes szörnyeid között! Mára elég volt a kalandozásból.
Rutinos öreg rókaként találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tûnik. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is.
Némi fejlõdést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerõ.) Elmúlt az erõpajzs I hatása. Elmúlt a
hadiszerencse II hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 279 pontot. A következõ körben tehát 279 pontot költhetsz el.
CSODÁK KÚTJA (1096. TEREPTÁRGY)
Kalandozók hosszú sora ácsingózik valami körül. A szende gnómoktól a pár fejjel mindenkinél magasabb elfeken keresztül
a gyanúsképû árnymanókig faj és hovatartozás nélkül mindenki egy dologra vár itt. Ez eléggé felkelti az érdeklõdésed, és
megérdeklõdöd egy divatos páncélba öltözött ember nõtõl, mi folyik itt? Meg is tudod: ez itt a csodák kútja, mely
mindenkivel a kívánságának megfelelõ csodát tesz. Elég csak bedobni egy aranyérmét a kút belsejébe (H 1096), és a
legváratlanabb dolog történik, vagy éppen az, amire már olyan régóta ácsingózol. Az akció 3 TVP-t emészt fel, de a harcos
nõ szerint legalább triplán megéri az idõt erre áldozni. És mintha csak a nagyobb nyomatékosítás kedvéért történne, a kút
elõtt épp ekkor hangzik fel egy hangos örömujjongás.
|
TÖRPE KOVÁCS (90. ELLENFÉL)
A törpéket amellett, hogy a legjobb bányászokként tartják számon, a kiásott ércek megmunkálásában is az élre sorolják.
Talán nem véletlen, hogy a legismertebb fegyverboltok tulajdonosaiban is törpéket tisztelhetünk, hiszen senki nem tud egy
fegyvert olyan törhetetlenre, vagy egy páncélruhát olyan acélosan simára és karcolhatatlanra készíteni, mint az üllõ mögött
álló törpe nagymesterek. Persze a kézmûves tudás mit sem érne, ha nem társulna mellé egy kis olvasztókemence mellett
vaskossá izzadt izomzat, mellyel e fegyvereket olyan ügyességgel képes forgatni, mintha az a karja folytatása lenne. Ha egy
cseppnyi ész szorult beléd, nem kezdesz ki egy ilyen alakkal.
|
GNÓM BOLTOS (32. ELLENFÉL)
Amikor egy kereskedõ boltot nyit a Túlélõk Földjének valamelyik eldugott városában, két dolgot kell szem elõtt tartania.
Az egyik az, hogy mindig legyen a kalandozók által keresett áru a bolt polcain, a másik pedig, hogy jól fel legyen készülve az
alattomos szándékkal érkezõ látogatók fogadására (pl. rablók, vagy elvakult gyilkosok). Ez utóbbival sosem volt probléma,
a gnómok kereskedõk legtöbbje ugyanis tisztában van a mágia alapvetõ formuláival, és szükség esetén képes kisebb
varázslatok használatával elrémiszteni a betolakodókat. Elég hozzá csupán egy rossz mozdulat, és ezt te is tapasztalni fogod.
|
ELIT PALOTAÕR (133. ELLENFÉL)
Az elit palotaõröket a legtapasztaltabb harcosok közül válogatják. Tapasztaltabbak Ghalla legtöbb kalandozójánál,
fantasztikus ügyességgel forgatják szúrófegyverüket. Emellett a király felszerelte õket bronzpáncélzattal is, ami szinte
sebezhetetlenné teszi õket. SOHA ne szállj szembe egy elit palotaõrrel! (Már csak azért sem, mert ha esetleg le is tudsz
gyõzni egyet, a páncélját már úgysem tudod róla levakarni, mert addigra elõkerül még három palotaõr.)
|
MIKSZISZI HÚSGÓLEM (126. SZÖRNY)
Ezeket a rémületes, lélek nélküli gyilkológépeket közepes hatalmú varázslók készítik. Friss halottak részeibõl varrják õket
össze, saját tudatuk nincs. Uruk parancsai alapján cselekszenek. Mágiaellenállásuk különösen nagy, és köznapi fegyverrel is
igen nehéz rajtuk sebet ejteni. Félelmetes mennyiségû sebzést képesek elviselni anélkül, hogy mûködésükben bármilyen
károsodás keletkezne.
|
KARAKTERLAP |
Griffhor siefu, egy copfos õsz hajú, piros szemû kobudera férfi vagy. Fekete a bõröd. Dornodon tanítványa vagy. Ez a 138. fordulód.
Erõ: | 26 (27) | | Szint: | 15 | | Merészség: | 6/3 | | Magasság: | 145 cm |
IQ: | 30 (32) | | Támadás: | 14 | | Agresszió: | 8 | | Testsúly: | 51 kg |
Ügyesség: | 24 | | Védekezés: | 19 | | Menekülés: | 40 % | | Életkor: | 30/30 év |
Egészség: | 22 | | Életpont: | 244/105 | | Jellem: | gonosz (75) | | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 15 | | Varázspont: | 215/176 | | Pénz: | 43 arany | | Kép. pont: | 0 |
|
Eddig összesen 406 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2090 TP-t kaptál. Jelenleg 103867 TP-d van. A következõ szinthez még 16133 TP szükséges. Trófeáid: földsárkány, epokitféreg, erszényes elkarog.
HARCI ISMERETEK |
| ökölvívás: | 5 | | szúrófegyverek: | * 19 | | lõfegyverek: | 17 |
|
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 -6.); tüske (#22) (7 -); bronzhegyû nyíl (#94) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
|
EGYÉB ISMERETEK |
| 1. rejtõzködés: | 14 | | 2. nyomkövetés: | 29 | | 3. lopás: | 15 |
4. mászás: | 2 | | 5. csapdakészítés: | 4 | | 6. csapdaészlelés: | 2 |
7. gyógyítás: | 68 (+1) | | 8. titkosírás: | 1 | | 9. teológia: | 4 |
10. taumaturgia: | 8 (+1) | | 11. harcmûvészetek: | 1 | | 12. zene: | 1 |
13. szörnyismeret: | 3 | | 14. vadászat: | 12 | | 15. bányászat: | 10 |
|
FELTÉTELES PARANCSOK |
deus ex machinád 5 mezõre repítsen |
gyógyítasz 50% életerõ alatt 40 TVP-ért |
ásol max. 32 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ) |
gonoszkodsz max. 45 TVP-ért |
maradék TVP-dbõl az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 12) |
ormánygõte (#18), woor-antilop (#31), drótszõrû pincsi (#22), királygyík (#26), sötét motyogó (#37) |
Barátságosság (aktív: 7, max: 12) |
fabontó szójer (#71), szeppent rákfatty (#186), vízionár (#66), nukleáris cickány (#155), ragyás burástya (#111), nektoraf (#355), fémbontó szójer (#150) |
|
VARÁZSLATAID |
Varázslói varázslataid | energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
Papi varázslataid | tolvajszem (#2, 8 VP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erõpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | méregfelhõ (#37, 12 VP) | |
|
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA |
Feltételes varázslat-használat |
13. és magasabb szintûek ellen |
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) |
lángcsóva (#31), méregfelhõ (#37), energiatüskék (#29) |
Védekezõ varázslatok (aktív: 1, max: 10) |
tüskepajzs (#30) |
|
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
pókvadász (#59) státusz: éhes |
|
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követõjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendõ az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. |
2.) Mágusaim egyik legnagyobb ellensége a téfea magoflux: áldozd fel oltáromnál kettõnek az agyát! |
3.) Kinek nagyon könnyû, kinek nagyon nehéz e feladat: hozz és zúzz apróra oltáromnál egy nap szimbólumot! |
|
NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) |
Páncélok és pajzsok |
1 | * | bronzpáncél (#90) | 1 | * | fekete bõrcsizma (#247) | 1 | * | sárga erõöv (#276) |
1 | * | szürke bõrkesztyû (#271) | 3 | | tankány karom (#237) | | | |
Fegyverek és lövedékek |
3 | | bot (#4) | 5 | | bronzhegyû nyíl (#94) | 1 | | bronzpenge (#126) |
1 | * | fúvócsõ (#20) | 1 | | hosszú íj (#111) | 1 | | kõkalapács (#13) |
2 | | kõkés (#6) | 6 | | mérg. ubuk tüske (#137) | 8 | * | orgyilkos tõr (#225) |
3 | * | tüske (#22) | 13 | | ubuk tüske (#131) | 1 | * | vashegyû lándzsa (#182) |
Ékszerek és egyéb csecsebecsék |
1 | * | borostyán függõ (#162) | 1 | * | denevér szimbólum (#140) | 1 | * | obszidián függõ (#195) |
Eszközök, használati tárgyak, készletek |
4 | | aranypikkely (#415) | 1 | | ásó (#34) | 1 | + | deus ex machina (#1) |
1 | | furulya (#233) | 1 | | hebrencs csapda (#147) | 1 | | kötél (#92) |
Löttyök és porok, tartóstul |
4 | | aranyló ugarhéj (#100) | [üres, kapacitás: 40] |
1 | | huhogó bibe (#332) | [üres, kapacitás: 12] |
4 | | sullár hólyag (#168) | [üres, kapacitás: 80] |
7 | | uzbány csõr (#169) | [bennük 22 csepp ugh méreg (#166), fér még: 62] |
2 | | vizestömlõ (#3) | [bennük 37 korty víz (#27), fér még: 3] |
1 | | zöld üveg (#82) | [benne 3 csepp ragasztó (#83), fér még: 17] |
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok |
9 | | álompor (#396) | 3 | | aurach fog (#657) | 1 | | elkarog szõr (#665) |
2 | | fabontó (#106) | 5 | | fémrúd (#104) | 1 | | ilkin érc (#232) |
6 | | lapockacsont (#33) | 1 | | liumbe hajtás (#655) | 3 | | mocsári penke (#148) |
7 | | móri gyümölcs (#116) | 4 | | mutáns csont (#331) | 7 | | óndarab (#85) |
52 | | pirkit (#153) | 1 | | ramit kõ (#226) | 8 | | rézdarab (#70) |
1 | | rinóbõr (#651) | 1 | | rókafarok (#124) | 1 | | varányszem (#30) |
7 | | vasérc (#152) | | | | | | |
|
Összsúly: 66.79 kg | Megterheltség: 104% |
GYJ: Tetszõleges értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. |
|
Figyelmeztetés: Kezdesz éhes lenni. Nem árt a következõ körben legalább egy É 30 vagy É 40 parancs.
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... |
18 | | arany (#50) | 4 | | kaja (#2) | 9 | | tüske (#22) |
|
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... |
2 | | orgyilkos tõr (#225) | 6 | | víz (#27) | | | |
|
|
E körben tett lépéseid térképe |
|
(6,1) Leah rúnaköve, tavacska, szent tölgyfa (#393), Leah oltár, álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396)
(7,0) kérõdzõ etra (#368), mély kút (#93), Tharr oltár, álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396)
(8,-1) Tharr oltár
(9,-5) fegyvermester háza (#573), fekete mágustorony (#598), miksziszi húsgólem (#126)
(9,-4) helytartói hivatal (#579), bank (#582), szökõkút, Vlagyimir szobra (#433), sörsátor (#486), Hyperion (3935.
kalandozó), elit palotaõr (#133)
(9,-2) csodák kútja (#1096), orgyilkos (#131)
(10,-4) orgyilkos (#131), fegyverbolt (#591), vegyesbolt (#594), törpe kovács (#90), gnóm boltos (#32)
(10,-3) oltár, erõdítmény (#488), pusztulás sírjai (#489)
|