Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Zén Legendái: Rémháború július 20.
Hatalom Kártyái – Varázsdimenzió június 15.
Zén Legendái: Manaszipoly május 25.
A pillanat képe
Harq al-Ada
(Túlélők Földje kalandozó)
Küldd el képeslapként!
Harq al-Ada, Vlagyimir fogadott fia időtlen idők óta járja már Ghalla rónaságait. Dornodon kobudera papja hírnevét a Zan rendje Közös Tudat korábbi vezetőjeként szerezte.
Nézz szét a galériában!
HKK Új Nemzedék reakció lapok és erősségük 2021-2024
X. Kelet-Magyarországi HKK Találkozó: sok verseny, sok koncert
Zén bemutató – Rémháború
Varázsdimenzió paklibemutató: Sose halunk meg! (Egérút)
Legendás cél: 1000 lap

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022
Országjáró feladat 2020

A lista folytatása...
Legendás cél: 1000 lap (22)
HKK Új Nemzedék reakció lapok és erősségük 2021-2024 (24)
Lapötletek (64987)
[HKK Piac] Gyakori / nem gyakori lapok (3219)
Jégmágus kt. alakulna (9372)
Megújult lapkereső és pakliszerkesztő (228)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Bíbor möszék
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Tar-Palantir JR. 113. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2005. nov. 17. 9h:07'
EZ A 117. JÁTÉKHETED, 113. FORDULÓD
118. játékheted kezdete: nov. 24.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #2509
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 539

TAR-PALANTIR JR. KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [93,86] koordinátán. Az idõ esemény nélkül telt el. A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+7 életerõ.) Varázserõd regenerálódik. (+84 varázspont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)

* 1. KP: elmormolod az 1. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegõbe, mormolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Egy végsõ mozdulattal elõhívod a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölõ életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 253.]

* 2. KP: energia fejlesztése 3
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-2 TU.] A befejezéshez még 711 TU szükséges. [20 pontot használtál fel, van még 233.]


m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[94,85] A vidék továbbra is alacsonyhegység. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy hóhérbimbót. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt világítótornyot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr híveié. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy megrongált vaskohót. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 50 pontot kell rákölteni.) Néhány lefelé guruló kõ figyelmeztet a veszélyre. Már távolról sem tûnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy fémbontó szójer. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 11 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a gnóm nyílpuskával ellenfeledre lõsz. Elrepül 2 nyílpuska lövedék. Lövedéked átfúrja a fémbontó szójer jobb vállát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a fémbontó szójer jobb elsõ lábát. (3 támadással 103 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerõ). Marásokat ejt rajtad a fémbontó szójer. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levõ aranygyûrû felszínére. Mázli! Semmi baja sem esett. Véres nyál csordul ki a fémbontó szójer száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kõkalapácsot, szereztél 2 vasércet. 660 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [95,84] Fellélegzel, lazíthatsz egy kicsit. A hegységnek vége, dombok közt vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy olvasztókemencét. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt vaskohót. Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr hívõi építették. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerû anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 rézdarabot!

(Továbbmész...) [96,83] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. A zöld mezõ egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Utad során felfedezel egy gyöngymangó bokrot. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretû verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetû mutáns lapul. A verem mélyérõl mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Köveket gyûjtesz, és a verembe dobálod. Lentrõl morgás hallatszik, ahogy az odalent lakó Valami felébred. A lélegzeted is eláll - minden vérszomjas csüldõk õsapja kezd a föld alól elõbukkanni! Csápjait a ketrec köré fonja, a mutáns rémült visítozása közepette. A ketrec tojáshéjként roppan össze, a mutáns pedig egyenesen az óriáscsüldõ pofájába zuhan. Csámcsogás, böfögés, majd néhány mutáns csont repül elõ. Egyet magadhoz veszel. Igazán fantasztikus élményben volt részed! Kipirult arccal állsz tovább. (+2 gonoszság.) Szereztél egy mutáns csontot. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr híveié. Felfedeztél egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Megérezve a magas fûbõl érzõdõ szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hmm, csak egy arató csattanat. Ettõl nincs semmi félnivalód. (ld. enc.) Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekezõ rúna felrakása. A következõ pillanatban már meg is idézted. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 7 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a gnóm nyílpuskával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 nyílpuska lövedék. Pár lövedéked átjárja az arató csattanat nyakát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Ellenfeled bûzfelhõt bocsát rád. Leküzdöd a feltörõ rosszullétet. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd az arató csattanat egyik lábát. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerõ). Orgyilkos tõrrel eltalálod az arató csattanat testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerõ). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az arató csattanat most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Elhajítod a vacak ork bérgyilász trófeát, és kinyersz egy alkalmas arató csattanat trófeát. 805 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [53 pontot használtál fel, van még 180.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[97,82] Továbbra is síkságon vagy. A fû zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtetõ szörnyet. Ráismersz a lényre. Egy törpemammut. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlõdik. (+6 max. varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 4 életpontot sebeztél. Mielõtt összecsapnátok, a gnóm nyílpuskával ellenfeledre lõsz néhány lövedéket. Elrepül 2 nyílpuska lövedék. Alaposan megsorozod a törpemammut fejét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a bronzhegyû lándzsát. Marokra fogva a bronzhegyû lándzsát a másikra rohansz. Bronzhegyû lándzsával tökéletesen perforálod a törpemammut testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerõ). Orgyilkos tõrrel megbököd a törpemammut jobb hátsó lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerõ). Néhány döfést ejt rajtad a törpemammut agyarával. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Patájával a törpemammut többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a törpemammut száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 6 kaját. 610 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Fairlight híveié. Megéheztél, elõ az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Utad során felfedezed egy hollófekete hajú, izzóan vörös szemû ember férfi táborát. Bõre teljesen fehér! Dornodon fõpapja. Sötét színû, rangjelzésekkel teli egyenruhát, jobb napokat látott, dísztelen acélsisakot és egy fekete köpönyeget visel. Fegyverein nem csak a temérdek használat, de a gondoskodás is meglátszik. Harcokban megedzõdött arcát réginek tûnõ forradások borítják. Rangja a Kompániában: õrjáratvezetõ. Fegyverzetét egy ongóliant trófea, egy acélkolosszus trófea és egy orbitális mackósajt trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: csaták viharától tépett lobogó. Egy mutáns pók a hátasa. Mentális auráját felismered, éjfekete, akárcsak a Tiéd. Rögtön látod, hogy senki és semmi vagy az õ hatalmához képest. Semmi esélyed sem lenne harcban. Nagy ívben elkerülöd a táborhelyét, mielõtt még felfigyelne rád.

(Továbbmész...) [98,81] Épületek tûnnek fel. A város nyüzsög az élettõl - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testõreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " "Újra él, újra támad, újra eljön, nem vártad!" - A vámpírurak visszatértek! " Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Találsz egy táblát, rajta a következõ felirattal: " Étel, ital, álom - legjobb ez a három. - DM " A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betûkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " A Hajnal lovagjai KT ismét felvételt hirdet az igazhitûek számára. Érd: 3528 " Megpillantasz egy épületet. Közelebbrõl látod, hogy egy fogadó a Fogatlan Vámpírhoz. (612. épület.). A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " A vándorcirkusz támogatókat keres! A részletekért keresd Russlant, 24 mérföldre nyugatra, 21 mérföldre délre innen. "

(Továbbmész...) [99,80] Folytatod sétádat a házak közt. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy orgyilkos. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. A gnóm nyílpuskával célzol és lõsz. Elrepül 2 nyílpuska lövedék. Lövedékeiddel perforálod az orgyilkos testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a bronzhegyû lándzsát. Marokra fogva a bronzhegyû lándzsát a másikra támadsz. Bronzhegyû lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az orgyilkos jobb lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerõ). Orgyilkos tõrrel eltalálod az orgyilkos jobb lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerõ). Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az orgyilkos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tõrt. 320 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása. Találsz egy táblát, rajta a következõ felirattal: " Wargpin város közleménye: Kedves kalandozók! Újabb szórakoztató centrumok nyíltak (az irány hozzávetõleges): Júra-park 60 mérföld keletre, Trollkeltetõ Zóna 60 mérföld keletre és 20 mérföld délre, Óriások földje 60 mérföld keletre és 30 mérföld északra. Mindenkit NAGY-NAGY szeretettel várunk! " Van itt egy kristályvizû tó. Szomjazva veted magad a vízre. Csillogó tisztaság árad szét benned. (+2 jóság.) Miután ittál, megtöltöd a vizestömlõdet is. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt Vlagyimir szobrát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy sörsátrat. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Vérszomjas vagy? Ölni akarsz? Jónak mondod magad? Lépj az Irgalmas Nõvérek közé! S.P. " Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betûkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Jött, száguldott, s futottam én, hõs Vasalt Bunkó volt ki életem elvevé. <<Quwarg sírvers>> " Van itt egy helytartói hivatal (579. épület.) és egy bank (582. épület.). Áldod az elõrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Aki elfogja a Setét Patkány nevû árnymanót élve vagy halva (ha lehet, halva) 1000 arany jutalmat kap az Alanori Törvényszéktõl. " [30 pontot használtál fel, van még 150.]

m 8 mozogsz északra
[99,79] Folytatod sétádat a házak közt. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy sötét gnóm. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekezõ varázslat! Egy sötét halál varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! A gnóm nyílpuskával célzol és lõsz. Elrepül 2 nyílpuska lövedék. Lövedékeiddel perforálod a sötét gnóm testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a bronzhegyû lándzsát. Meglengetve a bronzhegyû lándzsát ellenfeledre rontasz. Bronzhegyû lándzsával több döféssel felnyársalod a sötét gnóm testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel jól megszúrod a sötét gnóm jobb lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következõ pillanatban apró villámok cikáznak feléd. 13 életpontot vesztettél. A sötét gnóm szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 440 tapasztalati pontot kaptál. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetõi vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " Áldod az elõrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " A benned lüktetõ vér minket táplál. Nekünk ez az élet, de számodra a halál... Vértestvérek. " Épületeket látsz: egy fegyvermester háza (573. épület.) és egy fekete mágustorony (598. épület.). Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyõzõdhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " [10 pontot használtál fel, van még 140.]

be 573 4 bemész az 573. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kõhegyû lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezetõ fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni ütõfegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdõdik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 ütõfegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tûnõ 105 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 90.]

tv 26 támadó/véd. varázslat a 26. varázslatot
A listába csak támadó/védekezõ varázslatok kerülhetnek (tulajdonságpajzs nem az.) [0 pontot használtál fel, van még 90.]

h 1 50 30 használod az 1. tárgyat
Háromszor megforgatod a deus ex machinát, majd azt mondod: "Alanor". Egy vibráló, zöld kapu nyílik meg elõtted! Átlépsz rajta. [Az Olimpián történt események leírását egy külön fordulóban kapod meg, amelyet az Olimpia szimulálása után postázunk.] ...Hosszú idõ elteltével érkezel vissza. [0 pontot használtál fel, van még 90.]

m 4 mozogsz délre
[99,80] Még mindig a városban vagy. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betûkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Wargpin város közleménye: Kedves kalandozók! Újabb szórakoztató centrumok nyíltak (az irány hozzávetõleges): Júra-park 60 mérföld keletre, Trollkeltetõ Zóna 60 mérföld keletre és 20 mérföld délre, Óriások földje 60 mérföld keletre és 30 mérföld északra. Mindenkit NAGY-NAGY szeretettel várunk! " Egy kristálytiszta vizû tó csillog elõtted. Lehajolva, mohón kortyolsz az életet adó folyadékból. Csillogó tisztaság árad szét benned. (+2 jóság.) Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt Vlagyimir szobrát. Találsz egy sörsátrat. Találsz egy táblát, rajta a következõ felirattal: " Vérszomjas vagy? Ölni akarsz? Jónak mondod magad? Lépj az Irgalmas Nõvérek közé! S.P. " Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel elõtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betûket: " Jött, száguldott, s futottam én, hõs Vasalt Bunkó volt ki életem elvevé. <<Quwarg sírvers>> " Épületeket látsz: egy helytartói hivatal (579. épület.) és egy bank (582. épület.). Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következõ felirattal: " Aki elfogja a Setét Patkány nevû árnymanót élve vagy halva (ha lehet, halva) 1000 arany jutalmat kap az Alanori Törvényszéktõl. " [10 pontot használtál fel, van még 80.]

h 233 50 használod a 233. tárgyat
Amikor meglátnak, valaki felkiált: "Egy bárd!" Rögtön körbeáll a kíváncsi nép. Játszani kezdesz a furulyán. Saját megítélésed szerint kiválóan játszol, igazi virtuóz módjára adod elõ a dolgokat. Az emberek percekig tapsolnak, éltetnek: látszik, hogy nagyon tetszett nekik a produkciód. Mindenki pénzt dobál feléd (+28 arany). [50 pontot használtál fel, van még 30.]


* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 27.] Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 18, 20, 28. Lestrapálva a nap eseményeitõl, táborhelyet keresel. Amint ledõlsz, szemeid lecsukódnak, és a következõ percben már a lóbõrt húzod. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerõ.)
Ebben a körben 27 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 27 pontot vihetsz át. Kapsz még 254 pontot. A következõ körben tehát 281 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ARATÓ CSATTANAT (144. SZÖRNY)
Az arató csattanat nevét részben a dinamikájáról kapta, amellyel harcba veti magát, részben a hihetetlen mészárlásról, amelyet a kalandozók soraiban képes végrehajtani. Mesélik, hogy a Túlélõk Földjét még a háború kezdeti szakaszában el akarta özönleni Dornodon egyik alakulata, de a teljes hadoszlopot felfalta egy kölykeit védelmezõ arató csattanat pár. Hogyan is néz ki ez a szörny? Nagy, mit nagy, óriási zöld massza, rengeteg apró, de erõs lábbal, hogy gyorsan tudjon futni, és óriási, ezernyi foggal teli szájjal, hogy egyszerre akár két-három embert is be tudjon kapni. Étvágya fenomenális, válogatás nélkül mindent befal. Talán ennek köszönhetõ, hogy a gyomrából idõnként felbüfögött förtelmes bûz még a legedzettebb kalandozót is meghányatja. A szörny lemészárlására a szúrófegyver a legalkalmasabb.



KARAKTERLAP
Tar-Palantir JR., egy ezüsthajú, piros szemû, kecskeszakállas gnóm férfi vagy. Bõröd mélykék színû. Leah tanítványa vagy. Papi hited: 44. A MAFFIA (#9124) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 113. fordulód.

 Erõ:26 (27)  Szint:15  Merészség:7/3 Magasság:122 cm 
 IQ:25  Támadás:14  Agresszió:5 Testsúly:49 kg 
 Ügyesség:16  Védekezés:17  Menekülés:30 % Életkor:99/99 év 
 Egészség:16  Életpont:217/98  Jellem: gonosz (96) Tul. pont:
 Szerencse:24  Varázspont:188/4  Pénz:129 arany Kép. pont:
 Tudatpont:14/0         EFejl:91 
Eddig összesen 470 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2836 TP-t kaptál. Jelenleg 86540 TP-d van. A következõ szinthez még 33460 TP szükséges. Trófeáid: pordémon, arató csattanat, ryuku légiós. A 104. fordulódban 3710 arany került a bankszámládra. 4043 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
  szúrófegyverek: 8/40 (+19%)   vágófegyverek: 1/0   ütõfegyverek:21/0 (-1%)
  lõfegyverek: 11/76 (+20%)       

Feltételes fegyverváltás: bronzhegyû lándzsa (#87)
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 -5.); kerek kõ (#19) (6 -); rézgolyó (#343) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 2/93   2. nyomkövetés: 13/10   3. lopás:1/0
  4. mászás: 10/44   5. csapdakészítés: 8/81 (+5%)   6. csapdaészlelés:1/52
  7. gyógyítás: 20/73   8. titkosírás: 1/0   9. felderítés:10/24
  10. teológia: 15/12 (+12%)   11. taumaturgia: 7/11 (+38%)   12. zene:15/62 (+50%)
  13. szörnyismeret: 1/18   14. zárnyitás: 5/29   15. vadászat:3/61
  16. bányászat: 7/94 (+26%)       

FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet)
deus ex machinád 8 mezõre repítsen
gyógyítasz 40% életerõ alatt 40 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért
gonoszkodsz max. 45 TVP-ért
mászol max. 200 TVP-ért
maradék TVP-dbõl az erõ (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 12)
manaelementál (#290), mélységi grittang (#103), pordémon (#253), halálmadár (#351), piromenyét (#99)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
Bal Dahin (#3867), gonoszok (#988)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP)tüskepajzs (#30, 4 VP)lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP)varázsvédelem (#34, 8 VP) 
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP)varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP)jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)  
Butaság ára beállítás: taumaturgia: +5 vp 9 költség alatt;

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintûek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31)
Védekezõ varázslatok (aktív: 3, max: 10)
tüskepajzs (#30), varázsvédelem (#34), hhaar burka (#32)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Áldozz fel az oltáromnál három trikornis szarvat.
2.) Kevesek részesülhetnek a kegyben, hogy e feladatot megkapják: pusztíts el egy kõkorszaki szakit.
3.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követõjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendõ az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * fekete bõrcsizma (#247) 3 * kígyóbõr kesztyû (#49) 1 * láncing (#222)
1   mászókarom (#78) 1 * sárga erõöv (#276) 4   tankány karom (#237)
1 * vassisak (#160)        
Fegyverek és lövedékek
1   bot (#4) 1   bronzhegyû lándzsa (#87) 1   csontkés (#11)
1   csontszablya (#64) 1 * gnóm nyílpuska (#546) 1   kõkalapács (#13)
1   kõkés (#6) 1   méregfog (#1553) 10   mérgezett tüske (#23)
17 * nyílpuska lövedék (#547) 14 * orgyilkos tõr (#225) 1   parittya (#18)
3   ubuk dobónyíl (#138) 28   ubuk tüske (#131) 1   vas dobónyíl (#189)
1 * vasalt bunkó (#181)        
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1   arany karperec (#194) 2   aranygyûrû (#193) 2   borostyán függõ (#162)
1   denevér szimbólum (#140) 2   ezüst gyûrû (#180) 1   ezüst karkötõ (#158)
1   igazgy. fülbevaló (#197) 1 * jegygyûrû (#736) 1 * koponya szimbólum (#139)
1 * nodonrod kitûzõ (#1533) 2   obszidián függõ (#195) 1 + örökkéval.gyémántja (#1065)
1   trófea nyaklánc (#196)        
Eszközök, használati tárgyak, készletek
4   aranypikkely (#415) 1   ásó (#34) 1   bronzkulcs (#76)
2   csontkulcs (#74) 1   deus ex machina (#1) 4   fáklya (#36)
1   furulya (#233) 1 + hebrencs csapda (#147) 11   kaja (#2)
2   kötél (#92) 4   ork csodaszer (#1228) 1   rézkulcs (#75)
1   szeksztáns (#32) 1   szent jogar (#150) 1   tüskecsapda (#242)
1   vaskulcs (#183) 1   zárnyitó készlet (#39)    
Löttyök és porok, tartóstul
4   aranyló ugarhéj (#100) [bennük 4 csepp tinta (#101), fér még: 36]
1   fûszertartó (#210) [üres, kapacitás: 5]
2   huhogó bibe (#332) [bennük 6 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 18]
4   kavadu iszák (#25) [bennük 22 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 18]
3   sullár hólyag (#168) [bennük 60 csepp spiritusz (#170), fér még: 0]
6   uzbány csõr (#169) [bennük 27 csepp ugh méreg (#166), fér még: 45]
2   vizestömlõ (#3) [bennük 37 korty víz (#27), fér még: 3]
1   zöld üveg (#82) [benne 4 csepp ragasztó (#83), fér még: 16]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1   acélpengõke (#231) 9   álompor (#396) 5   amniosz (#203)
15   aurach fog (#657) 3   csillezsályalevél (#1253) 15   csuklyavirág (#133)
1   darázsszárny (#652) 2   dorony tüdõ (#212) 1   dözmöng szív (#122)
29   drótszõr (#37) 2   evaporõr háj (#105) 12   fabontó (#106)
6   fekete gyöngy (#99) 6   fõnixtoll (#563) 2   fülemüle agyar (#267)
4   grákóbõr (#41) 4   gyöngymangó (#135) 1   hebrencs állkapocs (#130)
6   kék orchidea (#68) 2   lajhár csont (#236) 2   lapkorong (#80)
60   madártoll (#112) 5   magszim bél (#103) 3   mákrózsa virág (#56)
2   mocsári penke (#148) 3   móri gyümölcs (#116) 1   mutáns csont (#331)
2   nektoraf faggyú (#667) 3   ormánygõte csont (#21) 2   pirkit (#153)
6   rézdarab (#70) 1   rozmárfog (#1069) 3   sallank karom (#128)
21   sünmedve tüske (#14) 2   surranó kígyó bõr (#47) 1   szockó hólyag (#355)
1   szvó-ektoplazma (#151) 25   tigroszlán fog (#63) 3   trikornis szarv (#198)
2   vasérc (#152) 8   vízionár szem (#102)    

Összsúly: 61.47 kgMegterheltség: 96%
GYJ: Tetszõleges értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 41 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 12)
1   göcsörtös bunkó (#123)        

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
87 arany (#50)        

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3 kaja (#2) 1 mutáns csont (#331) 1 orgyilkos tõr (#225)
1 rézdarab (#70) 3 spiritusz (#170) 2 vasérc (#152)



E körben tett lépéseid térképe

(94,85) hóhérbimbó (#132, belõle készíthetõ: #133), világítótorony (#156), Tharr oltár, vaskohó (#155), fémbontó szójer
(#150)
(95,84) olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), Tharr oltár, érclelõhely
(96,83) gyöngymangó bokor (#134, belõle készíthetõ: #135), 43. jellempróba, Tharr oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve,
arató csattanat (#144)
(97,82) törpemammut (#115), Fairlight oltár, egy ember férfi
(98,81) fogadó # (#612), oltár
(99,79) sötét gnóm (#132), fegyvermester háza (#573), fekete mágustorony (#598)
(99,80) orgyilkos (#131), helytartói hivatal (#579), bank (#582), szökõkút, Vlagyimir szobra (#433), sörsátor (#486)




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.