Vissza a Főoldalra
 

Hírek, változások
Mi is az a HKK?
Hogyan kezdjek játszani?
Megjelent kiegészítők
Teljes szabálykönyv
HKK Kódex
Sorsoló program
Őslich szabályok
HKK-t forgalmazó boltok
HKK klubok
Lapkereső (új)
Lapkereső (régi)
Új Nemzedék lapok
Tiltott és módosított lapok
Versenykiírások
Lezajlott versenyek
Mai versenyek
Profi pontok és versenyzők
Szintlépés
Hatalom Szövetsége
Hatalom Szövetsége tabella
Nemzeti bajnokság
Kiemelt vidéki versenyek
Versenyszabályok
Versenyszervezőknek
Chat, üzenõfal
Fórumok
Szavazások
HKK találkozó
Legendás cél
Toplisták
Pakliszerkesztő (új)
Pakliszerkesztő (régi)
Pakliszerkesztő (régi mobilos verzió)
Megosztások
Memóriajáték
Memóriajáték - Alfa
Kerátor Műhelye
HKK 20 Puzzle
HKK Puzzle
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
HKK Blog
HKK Toborzás
HKK Védnöki Program
AK Archívum
Paklileírások
Írások, novellák
TF és ŐV könyvek
Letöltés
HKK Videók
Gyakori kérdések
Kérdezz-felelek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
HKK - Karácsonyi menü 2024 december 10.
Hatalom Kártyái - Moa civilizáció november 30.
Alfa menü – Druidák október 15.
Alfa menü – Boszorkányok október 15.
Alfa menü – Tengeri rablók október 15.
Alfa menü – Mágusok október 15.
Alfa menü – Felfedezők október 15.
Alfa menü – Kereskedők október 15.
A pillanat képe
Villámmágia
(Túlélők Földje varázslat)
Küldd el képeslapként!
Az Ezüst Kígyók messze földön híresek hatalmas villámaikról, így természetes, hogy megalkották - Fairlight segítségével - a Villámmágiát. A bűbáj létrehozásakor Fairlight dicsősége az elemi villámlás erejével egyesül. Olyan érzés, mintha az elektromosságot az uralmad alatt tartanád...
Nézz szét a galériában!
Kérdezz-felelek 56.
HKK Kiadói tervek 2025
Paklibemutató: Tarrgeth
Új HKK webbolt: Mythical Markets
ÜNNEPI MUNKAREND - Beholder Webbolt 2024/2025

A lista folytatása...
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022
Országjáró feladat 2020
Országjáró feladat 2019

A lista folytatása...
HKK Kiadói tervek 2025 (17)
Lapötletek (65078)
HKK Online 2 személyes béta teszt (59)
Kérdezz-felelek 56. (15)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (8235)
HKK kérdés? (47281)

További témák...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 

Hatalom Kártyái - Gyakori Kérdések - morf

Morf morfra hat. Azaz, ha megnevezek egy morfot varkaudarnak, egy másikat pedig yetinek, akkor a két morf egymásra továbbra is hat, mivel mindkettőnek megmaradt a morf altípusa is.
A morf lény altípus csak a lény altípusok kötelék feltételét tudja teljesíteni, annak ellenére, hogy a szabálykönyvben a morf szabály leírásának utolsó sora ezt nem emeli ki külön.
A morf szabályban apró változást eszközöltünk. Eddig csak kézből kijátszva lehetett a morfnak altípust megnevezni, de a kialakult gyakorlat ezt nem így játszotta. Alkalmazkodunk a gyakorlathoz, ezentúl a szabály szerint is bármilyen kijátszáskor megnevezhetem a morf altípusát és színét, nem csak kézből kijátszáskor.
A Holtvándor nem rakhat vissza egy morfot a gyűjtőből a játékba. Van pár etnikum (motyogó, vámpír, csontváz), ami mindenképpen élőholtnak számít, így az ilyen lapokat akkor is visszarakja a Holtvándor, ha esetleg nincs rajtuk az ikon. És ha egy morf ilyen altípust vesz fel, akkor nyilván élőholt. De a morfok csak akkor vehetnek fel színt, vagy altípust kézben, pakliban és gyűjtőben, ha valami hivatkozik az adott színre vagy altípusra. És az élőholt nem altípus, így ha valami élőholtakra hivatkozik az nincs interakcióban a morfokkal.
A korábbi faq ellenére további kérdések vetődtek fel a Varkaudar trágya használata kapcsán. A trágya képességét nem kell aktiválni, az gyakorlatilag csak egy számláló. A trágya egyszerűen csak lehetővé teszi a piros lapoknak a gyűjtőből történő kijátszását. Annyiban más ez a lehetőség, mint pl. a feltámadás, hogy az ellenfél körében a megfelelő fázisban úgy játszhatunk ki a gyűjtőnkből piros lapot, mintha csak a saját körünk lenne. Természetesen kijátszható így reakció is a gyűjtőből. Felmerült kérdésként az is, hogy egy morf vagy az Alakváltó ősköd kijátszható-e a gyűjtőből így, és muszáj-e neki pirosnak maradnia a játékban? Igen, kijátszható, és nem kell Dornodon lapnak maradnia. Amikor az ősködöt kijátszom, a kijátszási feltételét teljesítenem kell (ti. hogy piros lapot játszhatok csak ki így), de az alakváltás szabályai szerint csak azután változik át, miután kiválasztom a másolni kívánt lényt. Morfoknál pedig szintén ekkor, a kijátszáskori döntések meghozatalakor választok színt és altípust, ekkor pedig már nem köt a kijátszási feltétel. Az erről írt cikk)
A vámpírként, motyogóként vagy csontvázként megnevezett/kijátszott morf élőholt lesz, mivel kijelentettük, hogy minden motyogó, vámpír és csontváz élőholt, azok is, melyeken ez az ikon nem szerepel.
Nem készíthetek ki morfot a Sárkányfészekkel ki. A morfok lehetnek sárkányok a kézben, pakliban, játékban, gyűjtőben, de mindenhol máshol (Semmiben, félrerakva pl. az Alanori piac alatt, vagy a játékon kívül) csak morfok. Ld. Kódex 62

Létrehozás: 2014. április 18. 10:56:32
Utolsó frissítés: 2022. augusztus 9. 14:08:28


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.