"AHHH, a káoszteknőc! Gigantikus méretű szörny, sebezhetetlen páncélban. Nagyon hatékonyan kell támadnod ahhoz, hogy a néhány, sebezhető részén keresztül komoly kárt tudjál benne tenni. Egy jól irányzott ütés a fejére, amikor kidugja, egy szúrás a lába mellé, vagy egy prezíc vágás a farkára - megteszi mindahány. Ha a káoszteknőcöt fel tudják bosszantani, hatalmasakat harap, de egyébként békés jószág. Pedig sokan vadásznak rá, hiszen páncélja igen hasznos alapanyag." - részlet az Encyclopedia Fantasiából
Szerkesztőség: honlap@beholder.hu Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci) Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5) Ha hibát találsz a honlapon: Írj nekünk!
a tündék alegjobbak az arénában simán verem a álam nagyobb ellen feleket
csak 40-es erővel
Gromorli, a törpe elfogadja a kihívásodat! Végignézed a felszerelését: dalebgad penge, Maleficiusz pajzsa, ősi törpe vért, elveszett ősi nyaklánc, fényes titanit sisak. Kezdődjék hát az összecsapás!
Te ütsz először.
Kritikus ütés: Sikeresen megütötted! 210 sebzést kapott.
Fényes győzelmet arattál!
552 tapasztalati pontot kaptál!
Mozgasd a kurzort ellenfeled
Ellenfelet keresel az arénában. Zlone, a barbár elfogadja a kihívásodat! Végignézed a felszerelését: adamantit fattyúkard, az Erő pajzsa, dalebgad láncing, A Gólem öve, fényes titanit sisak. Kezdődjék hát az összecsapás!
A harcot te kezded.
Fegyvered lesújt. 94 ép-t vesztett.
Zlone támadását könnyen elkerülöd.
Odacsapsz. 106 életpontnyit sérült.
Zlone habozik támadni.
Eltaláltad, 110 ép-t sebeztél.
Zlone támadását könnyen elkerülöd.
Kritikus ütés: Találtál, 190 ponttal csökkent az ép-je.
Régi barátaid, a gnómok kétségbeesve keresnek fel. Ellopták egy szerkezetüket, ami állításuk szerint képes az időjárást befolyásolni. 50 évig dolgoztak rajta, vissza kell szerezned!
Körbeérdeklődsz kapcsolataidnál, és megtudod, hogy egy árnymágus nemrégiben komoly megbízást adott a tolvajcéhnek. Nosza, egy nyom, amin érdemes elindulni. Az árnymágus tornyába való betörés kalandos története egy másik krónikába tartozik. Végül, vérmocskosan, eljutsz a kincseskamra lelakatolt ajtajáig.
Zárnyitással próbálkozol. Siker! A zárnyitás mestere vagy! Odabent már csak az utolsó fenevad vár, az árnymágus leghatalmasabb familiárisa, egy hegyi ogre!
544 tapasztalati pontot kaptál!
Kincset szereztél, ami egy titanit szablya!
Legyőzve a fenevadat, megtalálod a gépezetet. Elszállítása nem egyszerű, de szerencsére a torony lakói mind ájultan vagy holtan hevernek, így nem zavar senki munkádban. A gnómok hihetetlenül boldogok! Jutalmad 180 arany!
Eljött az idő! Végre elég hatalmasnak érzed magad ahhoz, hogy betörj az Ében Rémúr mágikus erődjébe. Az égbe nyúló lábakra épített erődítmény észrevétlen megközelítése nem gyerekjáték. Egy korábbi kalandodban szerzett repülés és láthatatlanság italodat is el kell használnod, féltett kincseket. És itt a megpróbáltatások még nem érnek véget - a mágikus ajtóhoz mágikus kulcs is kell.
Zárnyitással próbálkozol. Siker! A zárnyitás mestere vagy! Az erőd belseje félelmetes és tiszteletet parancsoló. A hatalmas gargoyloktól minden pillanatban azt várod, hogy életre kelnek. Igyekszel halkan lopódzni, miközben minden pillanatban várod, hogy varázsitalod hatása véget érjen. Ami végül be is következik, de ekkor már a kincseskamra bejáratánál jársz. Az erődítmény egy fenevada ront rád, ami egy boszorkányos ősragadozó!
Tiéd a kezdeményezés!
Kritikus ütés: Találtál, 186 sebzés!
544 tapasztalati pontot kaptál!
Gyorsan felmarkolsz annyi kincset, amennyit tudsz, amikor meghallod a Rémúr dühödt ordítását. Fele se tréfa, rohansz kifelé, repülés italod hatása szerencsére még tart. Wyvernek üldöznek, de az erdőben sikerül leráznod őket. Jutalmad 181 arany!
üdv xhalot teljesen egyet értek!!! Viszont én is elkezdtem mind három fajt de csak a tündér jött be a másik kettőt de azok nagyon nyögve nyelősek voltak
Lord Borisz 23. szintű tündér
sajnos nincs ki printelve az az aréna győzelmem de én is vertem már meg úgy 1 barbárt h ütöttem 2 kritikusat és az elhalálozott 21. szinten ja és tündérek rules
igaz csak 19. szinű vagyok és TÜNDÉR de ez nem is rossz és ne is először fordlt elő
Dúrbak egy ősi romváros, amely számtalan kincset, és mégtöbb csapdát és egyéb sötét rejtélyt rejt. Felszáll a hír egy dimenziók közti kapuról, amelyen túl mesés csodák rejtőznek. Ezt a kaput pedig Dúrbak legmélyebben fekvő termében lehet megtalálni. Habozás nélkül útra kelsz!
Sikeresen elvergődsz Dúrbak legmélyebb termeihez, anélkül, hogy egy hajad szála görbülne. De az utadat itt egy vaspánttal megerősített, zárt ajtó állja!
Zárnyitással próbálkozol. Siker! A zárnyitás mestere vagy! Az ajtó mögött egy hatalmas terem tárul föl. Közepén pedig ott a vibráló portál, amely egy másik létsíkra vezet! Csillogó szemmel indulsz a vakító fényforrás felé - és ekkor megmozdul egy árny, és máris védened kell magad. A terem lakója egy rúagnaki ősragadozó!
A harcot te kezded.
Kritikus ütés: Zumm! 146 sebpontot kapott.
403 tapasztalati pontot kaptál!
Most már semmi akadálya sem lehet, hogy a portálon átlépj! Odalépve azonban, lábad újra csak a padlót érinti. A kapu valamiért nem működik. Ekkor letérdelsz, és a kezeddel tapogatódzol a kapu környékén. És lám, aranyat markolsz. A kapu képe mindössze egy illúzió volt, ami a kincset rejtette. Jutalmad 158 arany!
helo van 1 jó ember (goldwien) többször volt vele dolgom 1-el nagyobb szintű de az összes értékem (kivéve egészség) nagyobb mint az övé és mindig legyőz és csak 12 ÉP-vel több van neki