Vissza a Főoldalra
 

Karakterválasztás
Új karakter
Statisztikák
Fórum
Chat, üzenőfal
1. Játékos oldal
2. Játékos oldal
Rövid leírás
Gyakori kérdések
Tippek és trükkök
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Az animáló ellenség
(Kalandok Földje)
Küldd el képeslapként!
Nincs annál szörnyűbb, mint ha akkor idéz meg ellenfeled egy másik szörnyet a mágia segítségével, amikor már úgy érzed rögtön legyőzheted. A csatába újonnan bekapcsolodó teremtmények általában teljesen összekuszálják a harc cselekményvázlatát és sokszor a kimenetelét is.
Nézz szét a galériában!
VAlami BUG lehet (569)
Milyen fejlesztést szeretnél látni a Sárkányölőn? (931)
106.szint (20)
Ghalla Története (1)
Vén Golod meséi... (37)
A kalandozás is lehet kemény... (472)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Tolvajakció profi módra
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
  ... | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | ...
Nézet:
//Amit alkalmazok, az sima paplovagi mágia...a fény mellékterméke a varázslásnak. A sárkánydárda; na az volt Sheran segítsége! ;)//
 
//nézd a jó oldalát: nappal jönnek, napernyő alatt XD//
 
//cöcö, ezt átgondoltad?? Csakmert D&D-zek -ha ez mond walamit- és wan egy visszatérő vámpírlordunk, aki meteorokat meg hasonlókat zuhogtat ránk csak úgy csuklóból és idáig mindig meglépett előlünk (hála Adunnak, mert ha marad, akkor mi vesztünk rajta). Ez a "mi" D&D-s vámpírlordunk varázsló kasztú, nos képzelem mi lenne, ha ránk támadna egy varázsló, egy harcos meg egy nekromanta kasztú... :-/ mellesleg a D&D-s partink karakterei 12-es szintűek, ami nagyjából lefordítva: egy 3. szintű karakter számít a D&D rendszerében veteránnak, egy 8-9-es szintű pedig hatalmas hadvezérnek... nos akkor döntsétek el ti, hogy az ottani én és barátaim karakterei milyen erősek... és hogy egyetlenegy vámpír lordal sem bírunk jó ideje... nomeg az itteni karim meg a tietek nem ennyire hatalmas (és ez jól is wan így), tehát az ellenfelek wannak túltápolva. Mellesleg egy ilyen vámpírfalkával misihu lovagcsapata sem bírna (max a várba húzódva védekezhetne). Jah, és ha már itt tartunk kiírnám magamból ami régóta nyomja a szívem: Sherannak ezer és egy hasonló védbástjája wan -nyílván- a világon, mint amilyet misihu "épített", így minden "apró-cseprő" kis ostromhoz nem hívhatják segítségül istenüket. Illetve hívhatják, de csekély az esély, hogy meghallgatja Sheran a kérést. Hehe, ahány ilyen kis váracska van, és ahány ellenség szegény Sheran félóránként mehetne ide-oda védeni lovagjait... és egy Istennek igensok teendője is akad, így aztán főleg nem érhet rá ilyesmire. Maximum a legnagyobb Sheran végbástjájaként szolgáló városok kaphatnak külön figyelmet az istentől. Ezt nem a játék elrontásaként írtam, hanem, hogy a realizmus talaján maradjunk. Persze tudom, hogy egyes nagyhatalmú lovagok képesek a slayer-t aktiválni (az isten figyelemmel kíséri egy harcosának kűzdelmét), de mivel erre csak nagyon tápos harcosok képesek, ezért gondolom, h csak a misihu által irányított lovag képes erre, a többi lovag aki a várban lakik nem. Minden esetre egyet leszögeznék: még egy vámpírúr és a szolgái is igen kemény dió lennének a kalandozóknak (nekünk), meg misihu várában levő lovagoknak együtt véve. De legalább most egy ostrom erejéig tesztelhetjük a várat =)//
 
A notermanthi hagyja hogy a dárda felnyársalja: a gyomrán kifúródó fegyver végén vér csillog: a démon csak mosoly, bár szemein, látszik a fájdalom valami halvány nyoma.Kihúzza az eszközt magából, és az a kezében porrá hamvad: most rohamra indul ellenfelére, és megragadja Janina karjait: a két erős kéz szörnyű erővel fogja a drow-t, és a notermanthi lélekégetés már nagyon nagy találati eséllyel indul el "Ostor"-ból...
//amúgy Supersonic..vámpírhorda a legerősebb napsütésben?Léteznek egyáltalán vámpírhordák?Biztos naptejesek vagy mi, aztán idegesek mer elfogyott az új szállítmány ;)//
 
\\Bocs, hogy sokáig távol voltam csak fagyott a nethozzáférésem...\\

Petur a főtéren állókhoz szólt. -Egy hatalmas vámpírfalka közelít dél felől az élen három vámpírlorddal. Holnap délre valószínűleg itt lesznek, most menjen haza mindenki és holnap délben készüljön föl a Déli Fal megvédésére.

\\Ez egy úgymond "többnapos kaland" lesz, tehát nem kell, hogy mindenki egyszerre legyen fönt, a hozzászólását másnap is megírhatja. (Ez azért van, mert tudom, milyen az amikor valakinek nincs ideje netezni...\\
 
//de lehetőleg csak olyan 1-2000 éveseket; már azok is elég hatalmasak lennének... //
 
//Sajnos drow-ügyben én sem tudok segíteni nem tudom, hogy valójában wan-e Worluk világán, de tuti, hogy teszek majd egy-kettőt a későbbi kalndjaimba =)//
 
Janina kiterjeszti szárnyait, és egy erőteljes csapással elsiklik a fényhullám elől. Az így is eltalálja a szárnya végét, ami alaposan megperzselődik. Janina fájdalmasan felkiállt. Éjkardját elengedi, az átalakul árnyékdárdává, és elindul a démon egyik karja felé. A démon simán kitér, de Janina mosolya láttán hátranéz...az árnydárda kirepül a földből, és egyenesen Ostor gerince felé tart...
A távolban megcsillan a nap a páncélokon...Sheran lovagjai elindultak.
Egy griff landol kecsesen a küzdők mellett. Nem avatkozik be a küzdelembe, Janina ezt nem bocsájtaná meg neki...de azért, ha a démon győz, nem fogja hagyni, hogy meghaljon...Jakhsjahlang ezt nem bocsátaná meg neki.
 
//Nemtom, a Worlukon hogy vannak a drowok, én Ynev világi drow-t alkottam...//
 
//Ez a 10ek társaságából a beszervezett démon.Nekik áll a bögyükben a helyi fejvadászcéh.Kösz, igyexem minden ilyesmit bevezetni ;)//
 
//haha!!Mostveszem észre enyém a 700adik hozzászólás.Ez most ez a harc szörnyirtás??Vagy olyan mint az ongóliantos??Vagy csak azok támadnak akik ismerik Jakshjalangot??Amugy Cody nagyon jol bevezetted.Gondolom ez a tizek társaságából a démon nem??
 
//BOCS!!!HÜlye vagyok!!!1000 évet akartam irni!!!A legidösebb volt 1000 éves!!!
misihu nem kritizálni akarlak csak én ezt tudom a drowkról ez forgotten Realms.Worlukon az van a drowkkkal amit leirtál??//
 
//amit Mullen mondott: nem kell überelni, 1000 év se semmi, nem kell tovább feszíteni :P//
A notermanthi a földről testi erejének köszönhetően pillanatok alatt fellöki magát, és a közelében álló Janinát is: az átalakult drow a hatalmas lökés hatására a levegőbe emelkedik, és hátrányos helyzetből kell szembenéznie a notermanthi hatalmas támadásával: a káoszisten óhaja varázslat egy pillanat alatt lövel ki a démonból, a föld felrepeda varázslat nyomán, és a talajból előtörő erős lila fényhullám aligha nem felöklelné az ellenfelet, ha az nem tesz valamit gyorsan...
 
//ÖÖÖ bocs de én sok forgotten realmsot olvastam.
Ott tényleg kevés drow kolonia van.De a drowk nem jönnek a felszinre és nem is látják öket szivesen.A legidösebb is épphogy 10ezer éves és már tiszta pokháló.Egy átlagos drow életkora 700év.Az egyetlen drow aki feljött a felszinre Drizzt(én Salvatore-ból meritek.)És nincs szükségük kolostorokra stb.mert már a föld mélyén megtanulják a harcmüvészetet 16éves koruktól.A drowk nem változnak át hanem:Sötétséggömböt,lebegést és tündefényt tudnak varázsolni veleszületett mágiájuk miatt.//
 
//azt a több drow kolóniát ugye most nem gondoltad komolyan? //
Janina a tízezer éve során tanult egyet s mást; olyan 900 évvel ezelőtt egy Shaolin-kolostorban tanult, s most egy önvédelmi technikát alkalmaz. Kilép oldalra, közben pedig kicsavarja a csuklóját. A kiszabadított kezével megfogja a meglepett démon kezét, és a másik kezének könyökét belevágja Ostor bicepszébe. Utána kilép oldalra, és a démon földre kerül. Mindezt egy másodperc töredéke alatt végzi el. //ez a technika valóban létezik, a kung-fuban tanítják//
 
A két fejvadász is követi a démont. Kiugranak,malyd az árnyékvilágba szépen földetérnek. Árnyék szintén repül, bár ő kicsit fájdalmasan. De a harcosok nem támadtak, védekezésbe áltak, hiszen most ugrottak le fel kellet készülni a nagy csatára!
 
Ám az ősöreg démon hamar visszanyeri a nyugalmát; 1000 évnyi létezés alatt sok ellenféllel szembesült, köztük több drow kolóniával, és más, hataloméhes démonokkal.A felé repülő fagygömböt a levegőben elkapja, a tenyerében recsegve zúzódik össze a mágia masszív anyaga: az éjkardal támadó ellenséget a fegyveres csuklónál megragadja az utolsó pillanatban: farkasszemet néz Janinával.A szemei fehéren ragyognak, és erőteljes sugár lövel ki: a notermanthi lélekégetésnél evés pusztítóbb erő létezik..a sugár gyorsan eltalálja az ellenfelet, ha az nem tesz valamit, márpedig a fenevad erősen szorítja a csuklóját...
 
Oscar díjat érdemel egy ilyen jó kis sztori komolyan
 
Janina nem veszíti el a fejét, hanem telepatikus üzenetet küld S'almeynának: *Gyere, S'almeyna, és hozdd a lovagjaidat. Van itt egy démon, aki meg akarja ismerni a te Sheranod haragját. A sárkányokat ne hozzad. Még gyengék, és a démonok amúgy is immunisak a tűzre; a sárkányfiókák lehellete pedig még nem őstűz. Siess!* Aztán kecsesen leugrik a démon mellé. A talaj meg sem reped alatta, a lába sem ficamodik ki. Mintha lefékezett volna a levegőben.
-Szóval te tartod fogva a férjemet?
A mondat végére már neki is merőben más a hangja: mély és hatalmat sugárzó. A teste megnőtt kétszeresére, egész teste fekete, mint az Abyss. A szemei rőten villognak, hatalmasra nőnek a szemfogai, szárnyak nőnek ki a hátából és szarvak a fejéből.
-Az én fajom már akkor létezett, amikor a ti létsíkotok még csak kialakulóban volt. ARRRRGH! Dögölj meg, démon!
A démon szót csak úgy odaköpi, sugárzik belőle a megvetés. A kezében megjelenik egy éjkard.
A démon meglepődik, nem számolt ezzel a hatalommal. De felocsúdik, és várja a támadást. Nem kell csalódnia: Janina megsuhintja a kétméteres, feketén lángoló kardot, és egy fagygömböt dob a démonra, miközben megrohamozza...
 
//még azelőtt. Tudod, amikor a csuhás átment azon a kapun! Nah, nektek majdnem az életetekbe került. (kis frissítés: kűzdelem> átmentek a kapun> koponyás kopogtató> mocsár. ez annyiban változik, hogy a megidézett kapu majdnem megölt titeket, de a dem megmentette életeteket. Amint Pwent megjön nekimehettek másodszor is a küldetésnek, a mocsártól//
 
Mindenki megdöbbenésére, Ostor látványosan lehiggad.Az indák már teljesen fogságba ejtették.
-Szóval a démonhoz akartok jutni?-először enyhén nevetni kezd, majd egyre erősebben, már röhög, röhögése pedig valami iszonyatosba csap át: a hang nem humanoid.A szemei fennakadnak, jobb vála elkezd dagadni az indák alatt: egy hatalmas kar szakad ki a testéből, és letépi az ork fél felsőtestét, a nyakától a medencéjéig a jobboldalon: látszik egy sokkal izmosabb test szabadul fel.Az ork feje is leszakad, egy szarvas szörnyeteg feje látszik: a nyakat, a tarkót, és a mellkas nagy részét szőrme borítja: a jobb kar letépi a felső test másik részét is: az indák össze vissza repkednek a hatalmas erőtől: a lábak is szétrobbannak az indákkal együtt: a notermanthi feje a plafont súrólja: mindenki megdöbben, de hamar feleszmélnek, maint az irdatlan démon pördületből elsodorja az útjából Janinát, és a falnak rohamozik: egyenesen kitörve rajta: a hatalmas magasságból kiugró démon a város talaján landol: semmi baja, de a föld körülötte kráterbe süpped.. megfordul, és felkészül a harcra...
//igen, VAN olyan erős, hogy az egész csapattal felvegye a harcot: először a fejvadászok, aztán a druida, és legvégül a Notermanthi jön.A találatokat mindig a célpontja dönti el, hogy okoz e sebzést.//
 
Az ajtón hirtelen berontott Xojertha zölden ragyogó szemekkel. Ostor nem hülye(mondjuk), rájön, hogy Xojertha megtudta, ki a felelős Jakhsjahlang eltűnéséért.
-Ő tehet róla! Ő csalta csapdába Jak-ot! MEG NE MOCCANJ, OSTOR! Sovellis, Rovian, Árnyék fogjátok el! De élva kell nekünk, hogy elmondja, hol a démon rejtekhelye!
Ostor el akar tűnni az árnyékban, de egy inda ráfonódott a lábára...az itt maradna, ha most elmenne. Ostornak küzdenie kell, és az indák ellen is kell valamit tennie, mivel azok látványosan kezdik körbefonni...A druida botja fényesen világít, ahogy a következő varázslatot mormolja; Ostor (asszem) már hallotta a darázsrajidéző varázslatot, és remegve készül fel a legrosszabbra...És akkor hirtelen Janina is megjelenik mögötte az árnyékból...
 
//Alábecsülöd a drowokat B))))//
 
én nem értni szenyort
 
//Egy biztos én nem agyaltam el a gólemet még csak elesett nem halt meg!Onnét még nyerhet ha nem vagyok leleményes!//
-Mondom Jak eltünt!-kiáltotta újra dühösen Sovellis.
-Muszály volt szólni, mindenkire szügség van!-folytatta Rovian......
 
egyetértek az elötem szólohoz
 
//fejezzed má be.. ennek semmi értelme :P//
 
//No ez fantasztikus meg minden, de -szólj ha nincs igazam- egy kalandnak csak akkor van értelme, ha van benne kihívás.Mert az hogy "bementek, a négy ajtó nagyságú acélkolosszust pikk-pakk alkotóelemeire verték, noha mágiára immunis, meg elég nagydarab, vissza meg nem üthet, mert ÉN vagyok a kalandor" nem illik a kaland kategóriába.
1, a démonnal ha tetszik, ha nem, player vs player küzelem lesz, én irányítom a démont, és a Raptor féle harcot fogjuk alkalmazni(megírod a támadást, az ellenfél eldönti hogy betalált vagy nem,kreativitás alapján.)
2, hehe... ennyire nem lesz könnyű, tessék nyomozni :P
3, BIZTOS
4, ha annyira akaord ám legyen.. enyit engedek..De Ostor is küzdeni fog ha megtámadják :P
//
A fél ork felül az ágyán.
-Mivan itt?Hogyhogy bejöttetek?
 
tényleg?vicces vagyok köszönöm mindenkinek aki velem tartot
 
//Vipersnake, roppant vicces vagy, de inkább hozdd be a karidat, aztán vegyél részt a kalandokban//
 
  ... | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | ...
Nézet:
Kérdések | Vélemények | Egyéb | Szavazások

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.