Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Hatalom Kártyái – Varázsdimenzió június 15.
Zén Legendái: Manaszipoly május 25.
A pillanat képe
Bábel, az újjászületett technosámán
(Könyv)
Küldd el képeslapként!
A képen Bábel, a Mátrix messiása, az újjászületett technosámán látható, kinek kalandjain a Technobábel című könyv kísér keresztül.
Nézz szét a galériában!
Legendás cél: 1000 lap
HKK tiltások és nerfek 2024 július
Nyári MondoCon 2024. július 13-14.
Roxat céhei akció 2024.07.02.-2024.07.14.
Ajándéksorsolás július + júniusi eredményhirdetés

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022
Országjáró feladat 2020

A lista folytatása...
TF help (6669)
Legendás cél: 1000 lap (13)
Lapötletek (64982)
HKK tiltások és nerfek 2024 július (62)
Roxat céhei akció 2024.07.02.-2024.07.14. (3)
Kitaposatlan utakon (4)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Bíbor möszék
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
  ... | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | ...
Nézet:
Küldheted Majtikának #5317, forduló elején úgyis pusztítja.
 
Nálam is előfordult. Valami bug lehet, szólni kéne a JV-nek.
 
MA minden lépés után ezt írta ki:
"A bálnaerő varázslat széfoszlik a síkváltás után. A síkbváltáskor a szellemcápa nem tud követni, így nem őrzi majd a holmidat."

érdekes
 
Valakinek át tudnék küldeni egy szopókövet, akinek van pusztítása?
Sikerült 2-t is összeszedjek, amiből csak egyet tudtam a másik karimnak átadni. Így egyes szerencsével elég szórakoztató volt a quwarg rajzásban sétálni ))
 
Sejtettem, azóta már mindig sikerül neki
 
Kezdoket vedi valameddig a bonusz, hogy ne tudjak oket szetlopni. Most meg nem mondom fejbol mennyi forduloszamig vagy szintig.
 
Nem kell ide Fairlight szütyő...
 
Kösz én is a TK-t!
 
Jó, persze! Írd meg majd, ha végleges a koordináta, és egy fordulón belül odaérek.
 
Régóta készülsz már erre a kalandra, így nem szalasztasz el a kijelölt időpontban a helyszínen lenni. Addig vártok, míg mindenki megérkezik. Itt van Ath-Edorf Syl Kog, Asuriel, Dante és Apa Tifusz. Apa Tifusz bemutatkozik neked, valóban nem találkoztatok még korábban. Ellenőrzöd a létszámot, aztán bekopogsz a fekete mágustorony ajtaján. Egy varázslóinas érkezik ajtót nyitni, és félreterelve a bamba húsgólemet, gyorsan beljebb tessékel titeket. Hamarosan már a magiszter úr szobájában ácsorogtok, s mikor az idős varázsló végre felnéz az általa olvasott könyvből, az egész csapat nevében szólalsz meg:
- Megjöttünk - közlöd tárgyilagosan. - Mi vagyunk a koboldvadászok! - Nagyszerű! Nagyszerű! - lelkendezik. - Mielőtt azonban megmutatnám a pincét, tisztáznunk kell valamit. Itt a legtöbb dolog igen értékes, mondhatni pótolhatatlan. Nem szeretném, ha nagyobb kárt okoznátok, mint a koboldok. Aki közületek legalább alapfokon nincs tisztában a varázseszközök, pergamenek, italok, és egyéb felszerelések mibenlétével, annak máris köszönöm szépen a fáradozását, de nem kérek a segítségéből.
A varázsló gyorsan leellenőrzi mindenki auráját. Ezután mint ha mi sem történt volna, vendéglátótok folytatja a beszámolót:
- Ezek a büdös koboldok mindenütt ott vannak! Már kezdik teljesen a sajátjuknak tekinteni a tornyomat, és nagyon nehéz elcsípni őket! - mondja az idős varázsló, miközben lekísér a pincébe. - És eszesek ám! Nem lehet mindenféle himihumi egérfogóval nyakon csípni őket! Valahol van itt egy rejtett átjáró... amit mi nem találtuk meg. Sejtésem szerint ezek a kis dögök találtak ezek mögött az öreg falak mögött egy titkos folyosót, ami már rég feledésbe merült, és ott húzták meg magukat - véli a magiszter. Hogy is van az a réges-régi idézet? Ha minden lehetőség valószerűtlenné válik. Az ajtó! Hát persze! Csak most tűnik fel nektek, hogy becsukva, az ajtólap mindkét oldalán van egy-egy kilincs. Nosza, próbát tesztek a másikkal, és... Ah! Egy egészen más átjáró tárul fel előttetek, mint amin lejutottatok ide! A vén varázsló fellelkesülve máris bevágtatna az ismeretlenbe, de szerencsére résen vagytok. Előbb a csapdakeresés! Az a feladat pont Apa Tifusz szerepkörébe illik, és ő boldogan vállalja magára azt. Bár remek csapda védte a folyosót, ez nem jelenthet akadályt! Egy-kettő túljuttok az átjárón, és egy mélybe vezető, szűk lépcső után máris a vackukon kuksoló koboldokon vagytok! Egyedül kell kiállnod a rád támadó máguskobold ellen. (ld. enc.)
Egy örvénykerítés rúnavarázst mormol el ellenfeled.
Kitátod a szádat, és lehelsz. 78 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy energiatüskék varázslatot. 21 életpontot vesztettél.
Fegyvert váltasz: előkapod az ezüstkardot. Ezüstkarddal alaposan megvágod a máguskobold testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (20 életpontot sebezve). Egy energiatüskék varázslatot dob rád a másik. 14 életpontot vesztettél. Távolról villámcsapás varázslatot lő rád a másik. 19 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a máguskobold száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. 973 tapasztalati pontot kaptál. Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 1 szopókövet. {Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 59, gyógyulás: 0, összesen: -59 ÉP}


Ath-Edorf Syl Kog két máguskobold, Asuriel egy máguskobold, Dante egy máguskobold, Apa Tifusz egy máguskobold vérét vette. Hopp! Egy kobold valahogy túlélte a mészárlást!
Ath-Edorf Syl Koggal, Asuriellel, Dante és Apa Tifusszal kiegészítve egymást közösen küzdötök. Ellenfeletek egy koboldkirály! (ld. enc.)
Apa Tifusz egy őselemi védelem varázslattal készül a csatára. Apa Tifusz védekezésképp villámgyorsan felhúz egy agytaposás varázst. Egy örvénykerítés rúnavarázst mormol el ellenfeled.
Sajnos túlságosan hátra szorultál, előtted álló társad miatt most nem tudsz támadót varázsolni. Üdvözlésképpen egy inst.szingularitás varázslatot ereszt meg Ath-Edorf Syl Kog irányába az ellenfél. Távolról inst.szingularitás varázslatot lő Ath-Edorf Syl Kog irányába a másik. Az ellenfél egy kézmozdulatot tesz Ath-Edorf Syl Kog felé, majd ellő egy szerencsétlenség varázslatot. Társad most már nem lesz olyan szerencsés!
Ilyen pozícióból nem tudsz távfegyvert használni, még a végén hátba találnád társadat. Törpe szekercével Ath-Edorf Syl Kog többször mélyen végigmetszi a koboldkirály fejét. (4 támadással 191 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal Ath-Edorf Syl Kog párszor keményen megüti a koboldkirály bal oldalát. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Többen már nem férnek az ellenfélhez, így te nem tudsz támadni. Az ellenfél néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is Ath-Edorf Syl Kog felé egy varázslatlopás. Az ellenfél támadó varázslatot alkalmaz: káosz szava varázslatot lő Ath-Edorf Syl Kog felé. 120 életpontot vesztett. Egy tűzeső varázslattal köszönt az ellenfél benneteket. [Ath-Edorf Syl Kog:] 12 életpontot vesztett. [Asuriel:] 14 életpontot vesztett. [Dante:] 13 életpontot vesztett. [Apa Tifusz:] 15 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a koboldkirály száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. 453 tapasztalati pontot kaptál. Úgy döntötök, Asuriel kutassa át a szörnyet. Gyorsan elrakja, amit talál (egy szopókövet). {Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP, összes sebzés: 257, összes sebződés: 174}

Csak most tudtok alaposabban szétnézni itt. Ezek a rusnya szörnyikék összehordtak minden csillogó vackot, amit kicsit is értékesnek találtak. Persze valójában csupa limlom az egész. Az osztozás után neked 1 mágusok itala (ld. enc.), 1 koboldkorona (ld. enc.), 1 aranytű, 1 aranylánc és 160 arany jut. (Ath-Edorf Syl Kog 1 mágusok italával, 1 manakristállyal, 1 nagy aranykulccsal és 160 arannyal , Asuriel 1 mágusok italával, 1 királyi koronával, 1 kis aranykulccsal, 1 aranytűvel és 160 arannyal , Dante 1 mágusok italával, 1 aranyló ugarhéjjal, 1 arany masszariasztóval, 1 aranylánccal és 160 arannyal , Apa Tifusz 1 mágusok italával, 2 aranyló ugarhéjjal, 1 aranylánccal és 160 arannyal távozhat.) Ez könnyű meló volt! Elköszöntök, és miután a hálás varázslóinas kikísér titeket az utcára, azon tanakodtok, milyen kár, hogy nincsenek koboldok minden mágustoronyban. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapatmunka). Újabb dolgokat tudsz meg a többszemélyes kalandokról. (ld. enc.) 18 750 tapasztalati pontot kaptál. [50 pontot használtál fel, van még 623.]
 
Be tudnád másolni a TK-t?
 
Gunymák anyó (5770) ellopott tőled 1 gyöngymangót. Gunymák anyó (5770) ellopott tőled 1 sáfránykristályt. Blackmore's Rainbow (1550) ellopott tőled 1 ork csodaszert.
 
Vélhetően a 82,80 lesz. Jó lesz az nektek is?
 
A templomépítésre legalkalmasabb helyet innét 33 mérföldre (11 lépésre) találod, a 79,71-en volt.
 
Köszi mindenkinek a TK-t!
Ahogy nézem, a köv fordulót érdemes lesz szopókőpusztítással kezdeni
 
Templomhoz:

A templomépítésre legalkalmasabb helyet innét 54 mérföldre (18 lépésre) találod. Ez a 86,64-en volt.
A templomépítésre legalkalmasabb helyet innét 57 mérföldre (19 lépésre) találod. Ez a 86,63-on volt.

Szóval nincs még meg a pontos koordináta.
 
Részlet az 5. fordulómból:

2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [-9,11] koordinátán.
Blackmore's Rainbow táborodhoz teleportálva, megpróbált kifosztani, de kudarcot vallott.

hehe
 
Jah es abbol is a specialis tudatpajzs ( EK 3 2 ) , de ha letorik akkor az sem.
 
Koszonom az infokat!

Holnap lepek es aktualizalom a listat, hogy mi hianyzik meg! Ha lehet TU t kunyeralni az is johetne vagy 50-60

Kergyo #2891
 
Blackmore's Rainbow leanykori neven Megváltó Junior is nyugati "veteran tolvaj" kb mindenkit es mindenhol meg tud lopni, talan csak Bruti jelent neki meg kihivast. Ertekes cuccokat KF 3 oljatok, ha meg neha visz valami szir szart azert nem kar. (ha meg nem anyazosan irtok neki meg lehet vissza is adja amit lenyul)
 
Nekik éppen elég, hogy aktívak vagytok. Akinek nem telik be a tizes találkozáslistája, attól lehet lopni.

a csatornán átlopásról és átbűvölésről pedig itt nem illik beszélni, csitt!
 
Vajon mivel vártuk ki a figyelmét... Egyébként ezzel át lehet nyúlni a csatornán? Vagy nyugaton lenne őfeleslegessège?
 
... azért nézzétek meg az Árnymenők KT legelső képességét... ööö...
 
Nagyon fontos innen "Csak a tudatpajzs véd ellene"

Szóval a kezdeti parancsok közé +1 parancs és kész.
 
Öröm, boldogság
 
http://beholder.hu/?m=tf&cikk=21696&ktszam=9153

És mint láthatjátok, abban a nem túl megtisztelő megtiszteltetésben volt részetek, hogy az Árnymenők KT vezetője személyesen tette könnyebbé magas-rangú enyves kezével a (légiós) hátizsákotokat...

(Még hogy a vezetők nem piszkítják be a kezüket holmi alantas lopkodással...)
 
Hm.

TK: igen, holnap általános koboldvadászat!
 
A zsákmány kihívása (340. tudati képesség)



Teljes név: A zsákmány kihívása
Pontérték: 6


Enciklopédia:
Támadó képesség, amelynek segítségével távolról is meglophatsz egy konkrét karaktert. A gyakorlatban odateleportálsz hozzá és megpróbálod meglopni a táborozás alatt, mintha csak arra jártál volna. Nem számít a találkozási lista, de az áldozat mindig kap értesítést a fordulójában (rövid színesítő szöveg kíséretében), hogy ki volt a tettes. Használata 1 TU és 5 TVP. Csak a tudatpajzs véd ellene. Siker esetén sem jár érte gonoszságpont. (A képesség a viharlégiós kihívás analógiája, csak lopásra.) Használatához az EK 340 <kalandozó> {<tárgy>} parancsot add ki. Egy kalandozótól a táborozása alatt csak egy alkalommal lehet így lopni.

A képességről bővebben az Alanori Krónika 94. számában olvashatsz.
Ezt a képességet az alábbi közös tudatok fejlesztették ki: Árnymenők, Mesterek Bandája
 
Kt képesség. Kihívásos lopás
 
Akkor elvileg holnap máguskoboldozunk.
Ha halasztani kéne (valaki ég nem adta ki a parancsot), holnap reggelig szóljatok.
 
  ... | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | ...
Nézet:
Infók | Hírek, változások | Segítség kezdôknek | Fejlesztési ötletek | Közös Tudatok | Bugok | Csere-bere | Átadó karakterek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.