Vissza a Főoldalra
 

Karakterválasztás
Új karakter
Statisztikák
Fórum
Chat, üzenőfal
1. Játékos oldal
2. Játékos oldal
Rövid leírás
Gyakori kérdések
Tippek és trükkök
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Égető tekintet
(Túlélők Földje varázslat)
Küldd el képeslapként!
Míg Dornodon tűzmágiája "csak" a nagyfokú pusztításra terjed ki, addig Raia olyan széleskörű tűzvarázslatokkal rendelkezik, ami alapján méltán nevezik a tűz istenének. Egyik ilyen igencsak érdekes, tűzvarázslatokat tápoló varázslata, az égető tekintet. Hatása alatt használójának szemében apró lángnyelvek lobognak.
Nézz szét a galériában!
Ghalla Története (2)
VAlami BUG lehet (569)
Milyen fejlesztést szeretnél látni a Sárkányölőn? (931)
106.szint (20)
Vén Golod meséi... (37)
A kalandozás is lehet kemény... (472)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Bíbor möszék
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
  ... | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | ...
Nézet:
//nah jó, előbb írtam egy kb 20 centi hosszú (márha értitek hogy értem) reagot és mikor elküldtem volna kifagyott ez a [CeNsOrEd] beholder szerver!!! Úgyhogy nézzétek el, hogy most nyersen fogok fogalmazni..//

A gyík mágnesport kevert össze vadmézzel (varázskomponens), lenyelte, elmormolt egy varázslatot, amire lilásan kezdett ízzani a szikla a rohamozó gólemek előtt. Hehe, jó kis mágnemvarázs,
nem jutnak a közelünkbe. A gyík eztán közölte, h mivel igen erőteljes, ezért nem futi neki mégegyre, szal próbálják meg fél percen belül lezavarni a dolgot, mert csak addig műxik a spell.

//a kötözködések elkerülése végett: a sziklára mondta gyíkarc a varit,a gólemekre csak átvitten hat, így a mágiamentőjüket fúj6ják. A mező ellenáll a monstrumok erejének (azért nem tud több ilyent nyomni a gyík, mert esszenciájának 60%-a elment erre, gyakorlatilag a mágnesvarázs 3X-osan erősített változatát mondta ki, így sokba került).
Persze a DEM-eket még indulásnál odaadta pikkejes a népnek szal mindenki örülhet, hogy két élete wan.//
 
//Na vagyok, de 21.én megyek nyaralni szóval nincs sok időm + azt se tudom hogy mi van mostanság. 1 hétig nem leszek de addig vaok ha megtudom mi van.//
 
A csapat egyre beljebb és beljebb ment a barlangba: egy kis idő múlva, egy fáklyák által megvilágított terembe értek: a közepén egy félkör alakú, kapu szerű valami volt.Scyssath lépett oda elsőként, és tenyerével átnyúlt a kapun: a keze eltünt a homályban.Már majdnem az egész karját átdugta, amikor hirtelen sercegés hallatszott: a kapu túloldalán egy egész más kép látszott.A csapat átlépett a másik oldalra.
Ott voltak hát, a börtönben, ahol Jakot fogva tartják: egy folyosón áltak, amely elég széles volt ahhoz, hogy akár 2 szekér is átférjen rajta: halvány fény töltötte be a helységet, olyan volt, mintha maga a falak adnák a fényt: a távolból lépések zaja viszhangzott.Elindultak, távolabb a kaputól, egyre mélyebre a furcsa épitményben: negyed óráig barangolhattak a szűnni nem akaró folyosón, amikor egy nagy, furcsa vas ajtóhoz értek: lelkiekben felkészültek bármire, előhúzták fegyvereiket, és Vándor megpróbálta kinyitni az ajtót: furcsa mód, az nem volt zárva, és könnyedén kinyílt.Belépvén egy nagyobb teremben találták magukat, aminek nem látszott a teteje.Körbenéztek, és még 2 ajtót láttak, eggyet északra, eggyet nyugatra.Amint beljebb mentek, a mögöttük elvő ajtó bezáródott.A terem egy távolabbi szegletéből dörrenés szerű lépések hangzottak: az árnyak mögül egy két troll magas monstrum lépett elő: teste nyers acél, mellkasán egy vörös gyémánt: feje csak egy testből kinővő púp volt, melyen a mellkasán levőhöz hasonló, félgömb alakú kristály volt.mindannyiuk a fejükből hallották a hangot:
-Hehehehe...csak nem a barátotokért jöttetek?Hát el kell szomorítsalak titeket: az őrgólemem el fog törölni benneteket, én pedig kitünően szórakozok majd rajta.
Amint elhangzott az utolsó szó, a monstrum hihetetlen gyorsasággal nekirontott a csapatnak....
//akciódús kaland lesz ;)//
 
Scyssath is jött, immár gyalogszerrel, hátán egy nagy köteg tekercstartó cső, oldalán varázskomponenses válltáskája, 3 fákja az oldalára kötve kulacsa mellett.
-Hát akkor.. indulhatunk is.
Ezzel nekivágtak. Jó kétnapos út volt, közben a szűnni nem akaró melegben szenvedett mindenki. A gyíklény naponta többször is megfürdött úgy, hogy kulacsára igét mondott, és aztán feje fölé tartva engedte a fogyni nem akaró édesvizet. Lassan hegyek jelentek meg a távolban, és egyre föléjük magasodtak. Egy kanyonba értek... a meleg szél mintha csak emberi nyelven suttogva süvített fülük mellett, a sziklák mintha önnálló életre keltek volna gurultak egyre-másra a kalandozók elé akadályozva őket, és mintha minden egyes repedésből tucatnyi parázsló szempár meredt volna rájuk. Még Ítélethozó is minden kis neszre mozdult, mint mindenki ebben a feszült és gonosz környezetben. És végre elérték... e hátborzongató helyet uralva tátongott őszfeketén alőttük a barlang, a barlang mely barátjukhoz vezet...

//innentől tied a staféta Cody, ahogy privben megbeszéltük. Zuluhednek szóltam, de nem tom mikor fogja olvasni a fórumot.//
 
A gyík által rajzolt rúna körül kalandorok álltak:Xojertha, S'almeyna, Roviann, Sovellis.Vándor is odalépett hozzájuk.
-Hallottam mi történt..segíthetek?
A többiek bólintottak.A távolban egy alak közeledett: Ítélethozó volt az.Tudták, hogy most sok minden múlik rajtuk: Jak sorsa a kezükben van.A gyík már elég közel volt hozzájuk: csupán pár méter volt a különbség a csapat és a villásnyelvű között.
 
//kérlek tedd meg.//
 
//Zuluhednek megpróbálhatok szólni egy másik fórumon, h tolja ide az arcát.//
 
//Gyógyreggelt népek! Elmarad a strand, szal leszek kb kettőtől.//
 
//Jó!//
 
//hehe..egyébiránt akadt még 1 problémánk: Zuluhed is elvilge kulcsszereplő, mert ugye hát az ő főnökét kell megmenteni...tehát délig kigondolom mi legyen, és akkor írom hogy mi van.(értelmes mondat rulez)Addig várjatok.//
 
//mint írtam privátban, a D.E.M.-eket be tudom szerezni jómagam mindenkinek, elvégre volt ideje a gyíknak míg nyalogatta a sebeit sürgönyözni a klán egy közeli lerakatához, hogy küldjenek pár ilyen tárgyat hivatkozva arra, hogy a káosz erői is közre játszanak. Gondolom én egy D.E.M. nem lehet túl olcsó (ergó egy egyszerű kalandornak megfizethetetlen), mivel gyakorlatilag életet ment, így egyszerűbb igényelni mint venni. (a másik amiről szót sem ejtek, hogy hol találsz egy kisvárosban féltucat D.E.M.-et? ;-) ) Én nem leszek itthon holnap délben, keményen fogok dolgozni... a sör elfogyasztásán és a vízparti tangás lányok stírölésén ;Ð Csak este fele vagyok várható. by: lord//
 
//ez csak egy átlagpélda volt.Mivel zárt helyen lesz kaland, nem igen lesz stratégálásra lehetőség: elvégre Jak ot szorosan fogva tartják x)
A varázslatok itt nem lesznek nagy tápok, hisz a mágiaellenállás szép dolog xD
Holnapig várunk még jelentkezőkre, aztán dél körül indulunk.
DEMeket ajánlom hogy hozzon magával mindenki, hacsak nem akarja jó idejig nélkülözni a karakterét.(vagyis:ha nem DEMezel, külön kaland lesz a felélesztésedhez szükséges eszközök beszerzésére)
Mindenki készüljön fel lelkiekben: nem a mennyiség lesz a nehéz, hanem a minőség.remélhetőleg ;)//
 
//Ez természetes hogy nem ugrok neki egy gólemnek egymagam, eddig sem tettem ilyet. És mit szólnátok ahoz, hogy aki halálközeli állapotba kerül az egyszerűen csak kimarad néhány körből. Amíg fel nem gyógyul olyan szintre, hogy folytathatja a kalandot. Így lehetne néhány olyan eseményt is beszerkeszteni a kalandba, ami eddig nem volt. Teszem azt tábort verünk, és sáncot építünk; vagy szállítóezközt keresünk a sérülteknek; ill. két részre szakadunk és egy bizonyos helyen majd találkozunk; addig meg két szálon futna a kaland. UPSZ! Kicsit elkalandoztam!//
 
//figy: rám nem kell várni, én vagyok. tőlem bármikor kezdhetünk. Kérdés KM-hez: lehessen-e egy DEM lehetőség? A tárgyakat be tudta eddig szerezni a gyík, hisz végül is a káosz ereje is közrejátszik a háttérben, így a klánja támogathatta pár ilyen tárgyal. Ezen kívül egy tanács: szabd rövidre a varázserőtartalékot ;-) Aztán nézd mit csinál a sok hős mágus miután körbeveszi őket egy csomó monszta és kifogynak =) idáig a varikat egy táp kasztnak tartotta mindenki, mutasd hát meg a hátrányukat is! ;-)
Jah igen, míg minden vari -mint észrevetted- a mágiahasználatra tepert, addig én úgy alkottam, h reális keretek közt tud varázsolni (nem tápmágus), viszont tud tekercseket írni, ami annyit tesz, hogy varázserejét eltárolta. Lehetőleg tehát az első kósza monszta ne gyújcsa fel az összeset, mert én tekercsekkel kompenzálom a "táptalanságot" ;o)
by: lord//
 
//na újra: aki jön, írjon nekem egy privátot.Raptort mindenképpen bevárjuk, és ha nem leszünk ádáz sokan, misihut is.Mwuhahahah x)//
 
//hm.....gonoszul hangzik.De persze én megyek el majd jövök vasárnap.Addig meglátom hogy megy a kaland,kitapsztalom mijen a nehézsége.Nekem csak jobb lesz mert átlátom Cody gondolatszálait.Bár lehet nem lesz olyan könnyü.....egy örülttel sose könnyű benne)mwuhahahaahahaha vagy mijen örült nevetése van neki)//
 
//a válasz egyszerű: a meghalás mivel itt azért nem csak hipp hopp lesz karaktere az embernek, kaland végéig érvényes.Elkerülése igazán egyszerű: ha például az ellenség 4x akkora mint te vagy, és nyers acélból van, ne ronts neki baltával, mert letépi a fejedet és rövid kosármérkőzést rendez.Nem indulnak a nem mágus karakterek hátránnyal, ebben biztos lehetsz: mindenki ugyan úgy fog szenvedni =)//
 
//Ki fogja eldönteni, hogy mi okoz halálos sérülést? És aki netalán meghal, többet nem is írhat? Vagy esetleg felélesztési kaland indul érte? Nem igazán értem hogy ezt a halálozást hogy gondolod?! Haza beszélek, hisz köztudott hogy nem varázsolok. Így eleve hátránnyal kezdek. Egy kosár D.E.M.-et meg nem cipelhetek magammal! A kalandban viszont mindenki végig szeretne majd szerepelni! Vagy tévedek?!//
 
//hmm...komoly dilemma ez:Misihu karakterét kéne kimenteni, de ő nincs itt :/ no, majd ha visszajön csatlakozik.
Ha valaki akar jönni a kalandba, írjon nekem privit, de elöbb jobb ha tudjátok:
Ennek a kalandnak a nehézsgégi szintje karakterenként nő, és bizony az ügyetlen, DEM nélküli kalandorok egy-egy óvatlan reagtól hamar a túlvilágra kerülhetnek...és ez nem vicc.Elvégre nehézség nélkül mi értelme a játéknak? ;)//
 
-Várunk. Jelenti ki Vándor higgadtan.
-Jönnek még! Majd kezével maga mellé mutat. Hosszú csend telepedik rájuk, amit Vándor szakít meg.
-Igen. Kegyetlen volt. S amikor Haluhel ránéz, szemében furcsa csillogást vél felfedezni.
 
A kocsmából lép ki.. eléggé leápolt a külseje.. Éjfekete és lila árnyalatu tunikája több helyen el van szakadva.. nyilai már nincsenek, csak az íját tudta megtartani.. meg persze a két hosszúkését is. Mivel vége harcnak, azért elég furcsán nézelődik körbe- körbe. Meggyőződik róla, hogy barátai jó munkát végeztek.. aztán elindul a város elé, hogy szerezzen vagy negyven nyílveszőt.. na jó, csak harmincat. Mikor aztán kilép a városfal elé, kicsit elcsodálkozik, mekkora is volt a pusztítás.. de megérte. A város áll, még ha több helyen romokban is. Aztán elindul.. egy nyílvessző egy halott vársovédőben, akit valószínüleg egy ügyetlen társa talált el. Letörölgeti a nyíl acél nyílhegyét, hogy ne fogjon rajta a vér.. annyira. Mondjuk a páncélt egy kicsit tompította a becsapódást, de azért a csigolyák közé talált a nyíl.. így végzett az emberrel.. így filozofálgat, mikor megtalált egy íjászt, akit megölt egy vámpírbébi.. ott volt mellette a holteste.. vagyis bele csimpaszkodva. Ép ivott. Gyorsan elszedi a nyilait, és azokat is, amik a földön voltak körülötte. Miután összegyűjtötte a harminc nyílvesszőt, visszafordult a város felé.. Végül Vándor mellé lépdelt(ha lehet, vagy ha nem áll olyan helyen, ahová nem követheti.).
-Elég kegyetlen ütközet volt.. és most mi lesz?
Igazából még semmiről sem tud, így Vándor szeméjétől vár felvilágosítást. Reméli, kap is.. mert segíteni szívesen segítene. Még sosem volt egy ilyen kalandon sem.. de lopódzkodni azt tud.. már ha kell..

//én is jelentkeznék erre a kalandra, már ha lehet.. de elég sűrűn nem leszek, így ha nem vagyok, Haluhel Njk lesz, de beírhatjátok a történetbe, ha úgy tetszik.. mitn íjász, aki fedezi a hátatok.. és ha mászni, vagy egyébb olyan dolgot kell csinálni, ahol az üggyeség fontos szerepet játszik, akkor előre fog menni, felderíteni.. de mivel csak Njk, így persze egy Jk is mehet vele.//
 
Vándor látta az ágasnyelvűt amint mágiát használva ténykedik a főtéren. Míg azon morfondírozott hogy megszólítsa-e, az ágasnyelvű eltünt. Már csak a lovának dobogását lehetett hallani. Valami készül, és ő nem akar kimaradni belőle. Tudja, hogy mások is jönni fognak. Ezért helyet foglal a főtér kútjának tövében, és vár. Ismét kezdetét veszi egy nagy kaland, mosolyodik el magában. Már megint egy, vagy talán az utolsó? Mindegy, vonja meg vállát és tovább vár.
 
//Dejó Dejó kulcs vagyok!!kulcs,kulcs!!!)
én megyek engem nem kell bevárni.Bár mondjuk....kedden utazom el...de nyomjátok a kalandot.Ha ez is olyan lesz mint a vámpíros,akkor sokáig fog tartani.Szeptember elejéig.Mer a vámpiros is tartott vagy 2 hétig...//
 
A reggeli csendben lónyerítés, majd egy csukjás alak lovadolt be a főtérre... leszállt a lóról, légies léptekkel a tér közepére ment, nagy pikkejes kezét elővillantotta, majd hosszú ujjával rajzolni kezdett a levegőbe. Karma mentén enyhén foszforeszkálni, majd erősen ízzani kezdett a csík, a rajz végére egy stilizált csontváz kéz ragyogott aranysárga színben. Ezzel az ismeretlen visszaszállt lovára és elvágtázott a város egy elhagyatott szeglete felé...

Ám aki meglátta a jelet, és tudta ki hagyta az tudta: estére gyülekezni kell, mert nem kisebb feladat vár rájuk, mint egy ellenséges démon karmai közül kiszabadítani Jaksjahlangot, a fejvadászt.

//a rosz hír pedig: misihu el wan utazva, szal még egy pár napig biztos nem látjuk. Döntse £ a KM, hogy megvárjuk, vagy csak bemeséli h velünk wan és maga az user később csatlakozik. A vadászat részemről bármikor kezdődhet, de a régebbi kulcsjátékosokat (Mullen, Vándor, Gokk(?) várjuk be mindenképp sztem. Szaszával nem tom mivan, azért írtam kérdőjelesen. Amúgy Gokk vámpírságmentesítése lett volna a kövi kaland (mivel h elég sűrgös dolog lett volna) de nem éri meg várni, hisz mi van ha innentől nem jön 1általán.. Nah mindegy, Scyssath bevetésre készen áll! ;-)//
 
Seoth odasétált Lendvan animált testéhez, akinek nem látszott hogy a feje igen furcsa szögben áll, mint ahogy Gobb átütött mellkasa sem volt észrevehető, hála a sötétnek.Az elf rátette a kezét a holttest válára, és igen egyszerű varázsigét mondott: az emlékolvasást.A holt emlékeiben még egy rövid ideig lehetett vájkálni, így a mágus gyorsan kiderítette hogy a hátrahayott asszony hol lakik...
..azóta az éjszaka óta Lendvan kedvesét sem látták soha....
 
A szikladarab egy ideig igen vehemensen tartja magát, majd vonakodva megindul -a tolás hatására- a kör felé. A nekinyomakodó kalandozók egyszer csak azon kapjá magukat, mintha képlékeny masszába merülnének.. kihúzzák belőle végtagjaikat, a szikla anyaga előbb kocsonyássá alakul, majd vissza a gyíklény testévé (és nem a kőtömbben volt a gyíklény, hanem maga a kőtömb volt a gyíklény). Testén -mint átalakulásakor- több seb van nyitva, melyből bőven patakzik a vér.
-Köszönöm.. -néz végig a társaságon. Igen fura érzés a kalandozóknak, ahogy feledve a humánok ellen érzett minden ellenszemvét, az őszinte háláját egyetlen szóba sűrítve adja ki magából. A hidegvérű gyíktest talán mégis képes más érzésre a gyűlöleten kívül..?
Jó fél perc telt el néma csöndben, a kalandozók a meglepetéstől álltak és nézték a hüllőt, őmaga pedig csak furcsán bambult maga elé. Lassan, minden mozgáskoordinációját összeszedve előrelépett, megvető pillantást vetett Seothra -többre ugyanis nem volt ereje-, majd feltűnően direkt a kör mellett elhaladva egy sötét sikátor felé vette az irányt. Láthatóan teljes odafigyelését beleadta, ahogy kötéltáncos módjára végigment a főúton még a villás nyelvét is kidugta, annyira koncentrált. Majd befordult a sarkon. Tekintélyes vércsíkot hagyott maga után. Szinte kívülről is látható volt mennyire eltompult az agya, valószínű, hogy a Kő Éneke után -bár teste már visszaalakult- szellemileg még hasonló értékekkel rendelkezik, mint a szikla.
Valószínű, most jóideig nyalogatja sebeit magányában valahol.
 
...így hát mentális üzenetet küld a kalandozóknak, hogy jöjjenek segíteni.Ezután egy kört váj a homokba, az elöbbihez hasonló gyógyitalt ráönti a körre, majd rávarázsol valamit,Amint hallja, hogy a kalandozók közelebb jönnek, az őrök testére varázslatot mond: a 2 hulla felpattan az animáció igétől.
Amikor a kalandorok (S'almeyna és lovagjai, Vándor, Gokk, stb.) odaérnek, az elf így szól:
-Segítsetek rátolni a követ a körre!
Evvel mindenki (az animált testeket beleértve) nekifeszül a hatalmas sziklának, és nagy nehezen rátolják a körre...
 
Percekig vár Seoth a szikla előtt, de nem történik semmi. Csalódottan veszi magához a D.E.M.-et és új megoldáson töpreng. Eszébe is jut valami, de ahhoz egymaga kevés...
 
Seoth kérdően mered a sziklára, majd elővesz megint valamit a ruhája alól.A Deus Ex Machina megcsillan az éjszaka csillagos fényében: az elf ráteszi a sziklára a készüléket, abban a reményben, hogy az majd tesz annyi gyógyítást a gyíkon hogy leoldódjon az őt körülvevő szikla...
 
A sziklatömb rezzenéstelenül tűri a fizikai behatást, majd az átszivárgó folyadékot. Úgy tűnik nem történt változás. A körbejárás során sem talált Seoth olyan vastag repedést, melyen benyúlhatna (max néhány hajszálrepedés, de a szikla felszíne szinte teljesen hibátlan, síma).
 
  ... | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | ...
Nézet:

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.