Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Rúnapukkasztás
Küldd el képeslapként!
Hohó, ezt az ajtót különleges varázslat védi! Sebaj, a rúnapukkasztás, vagyis a hatékony védelem az ilyenek ellen, az elsők között van, amit megtanítanak a mágusiskolákban.
Nézz szét a galériában!
2. Termikrajzás – zárás
XLVI. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés
A Sötétség Kora - helyzetjelentés

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Aukciós statisztika
Az utolsó Aukciós Napon történtek

A lista folytatása...
HKK online, TF online, Argum City (49)
Épülettervezői pályázat 2. (11)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés (7)
Olimpiák eredmémyei (9)
A Sötétség Kora - retró történelmi esemény (17)
Tavaszi befizetési akció 2024.03.01. (péntek) - 2024.03.18. (1)

További témák...

2024-04-28 14:06:41 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
  ... | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | ...
Nézet:
Küldihez keresek 14. szint feletti jó jellemű karaktert "inkább ruházlak, mint etetlek" jeligére.

Ellentételezés igények szerint. Előre is köszi.

Cerra
 
köszi
 
A kérdéses kari a 199,119-en található varkaudar falu átkutatása során kapta meg a térképet. Picit bugosnak tűnik a dolog, mert úgy néz ki, mintha varkaudar látógömbből kapta volna, de nem használt látógömböt. Ezenkívül a kiírás szerint a labi a 0,0 koordinátán található.
 
köszönöm! és hol kapod a küldetést?
 
A labi a 192,117 koordinátán található. Térképet a 4689-es karakter 209. fordulójában, részleges bejárást a karakter 213., 215. és 216. fordulójában találsz.
 
196. labirintusról tud valaki valamit (térkép, hol vehető fel a küldetés stb)? mert semmi infót nem találtam. előre is kösz
 
Üdv.

Elenios papot/papnőt keresnék fehérbérci esketésre (a felek már kiadták az ESK parancsokat).

Ajánlatokat a lordconstant7@gmail.com címre lehet írni.

Köszönettel: Holdezüst Khítul (9173 kt).
 
"Remek"...

Köszönöm a választ, FlyXan!

Nardaal
 
Most már sehol. A jégkorszakos eseménynél játszott szerepet, de amikor annak vége lett, lekerült a térképről.
 
Ave!

Kérdésem: Hol található természet szentélye (#1084)?!

Segítségeteket előre is köszönöm!

Sheran legyen Veletek!

Nardaal, a Róka
Fekete Druida
 
köszönöm
 
Nem, semmilyen tárgy nem unkreálható, aminek az elkészítéséhez varázslat (varázsital főzése, VTK, relikvia kreálása, felsőbb relikvia, tl'urlang formázás) szükséges.
 
a sheran főzete és a sötét ital unkreálható?
 
köszi
 
Íjászkence (kisebb meglepetésemre) nem működik, ork csodaszer működik, közösség ereje nem működik (a többi kt képességhez hasonlóan). Célzóvizet nem tudom.
 
sziasztok!
olimpián működik az íjászkence, célzóvíz, ork csodaszer, közösség ereje kt képesség?
köszi
 
Megválaszolva.
 
Sziasztok.

Az lenne a kérdésem, hogy valós a hír miszerint a Fény Szentélyében való táborozás leszedi a poszogó möszéket a kalandozóról?

Előre is köszönöm a válaszokat.
 
Arigato, Testvér!
 
Köszönöm szépen, Sensei!
 
Valamiért megint kettévágta a linket. Na mindegy, szóval ez a link szóköz nélkül.
 
A link helyesen:
http://www.beholder.hu/?in=fordulo20.php&kara kter=TF1267&fordulo=448
 
http://www.beholder.hu/?in=fordulo20.php&kara kter=TF1267&fordulo=448
Egy bejárás, ami a következő fordulóban folytatódik.
 
A 140. labirintus bejárásával kapcsolatosan szeretnék kérni információt. Hogyan teljesíthető ezen útvesztő bejárása?!
A segítséget előre is köszönöm.
 
Köszönöm szépen! Akkor törpe lévén ütőre szakosodom
 
Tulajdonképpen mindegy. Ami szerinted illik a karakteredhez. Később lesz harcművészet, az szintén ütősként sebez.
 
Sziasztok!

Hát még elég újoncként ugrottam neki, de azért szorgalmasan nézegetem a web hypert meg ilyesmit és egy kérdés vetődött fel bennem.
Frissen indult tejfeles szakállú törpicsekem alapban kőkalapáccsal kezd, ami ugye ütőfegyver. Az első fegyók szinte mindenből könnyen összefabrikálhatók, de összességében mi éri meg? Melyik típusra gyúrjak rá?
Vagy mindet húzzam majd felfelé arányosan? Van relatíve a közelemben egy vadásztatu fészek, ahogy láttam, így egy bunkósbot hamar összejöhetne az ütőhöz, de bolhakutyák is éldegélnek nem olyan vészesen messze a szúróhoz... Nem igazán tudom mire kéne hajtani. Tanácsokat előre is köszönöm

ui: Sherannal szimpatizálok istenségként, a küldi lényei viszont majdnem mind mindegy kategóriások, a maradék 2-3 szúrófegyveres, csak nem tudom azért az 1-2 küldiért gyúrjak-e arra, vagy valami más lenne a nyerő...
 
Pszire a mutánsoknak van a gnómokhoz hasonló bónusza.
 
Lassabban egyedül az alakváltók fejlődnek, 22. szintig 10%-kal lassabban, utána rendesen.
A trolloknak jobban nő a közelharci, elfeknek a távolsági fegyverszakértelmek. Ennek 51-es szakértelmek alatt van szerepe, afölött nincs, mivel korlátos az egy fordulóban elérhető max. fejlődés.
Gnómoknak a taumaturgia és a teológia szakértelmek fejlődnek jobban, feltéve persze, hogy van annyi VP-jük, hogy ki is tudják használni (az elköltött VP-től függően fejlődnek ezek a szakértelmek, a gnómoknál az egy varázslattal elérhető max. fejlődés magasabb, de ahhoz több VP is kell).
 
Mi a különbség a fajok között játéktechnikai oldalról? Találtam szétszórva ezt-azt a fórumon, de sehol sem összefoglalva. Leginkább az érdekel, hogy mi fejlődik lassabban, mi fejlődik gyorsabban. Ha valahol máshol ez már le van írva, akkor elnézést, de nem találtam meg sehol.
 
  ... | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | ...
Nézet:
Infók | Hírek, változások | Segítség kezdôknek | Fejlesztési ötletek | Közös Tudatok | Bugok | Csere-bere | Átadó karakterek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.