353. forduló, N.C. Brave összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. febr. 13. 10h:02'
EZ A 579. JÁTÉKHETED, 354. FORDULÓD
580. játékheted kezdete: febr. 15.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5622
SZÁMLA : XXXX

N.C. BRAVE KALANDJAI


19 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [192,105] koordinátán. Ez az idő nem múlt el esemény nélkül:
A táborozás 1. napján találkozol egy hosszú ezüsthajú, kék szemű alakváltó nővel. A bőre világosabb az átlagosnál. Elenios főpap-jelöltje. Egy arany pikkelyvértet, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hósárkánybőr csizmát, egy Huddens kesztyűjét, egy jegygyűrűt, egy lidérckoronát, egy mágusköpenyt, egy Natharion amulettet, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.tűzopálját, egy Ovgun nyakláncát, egy ritualista övet, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku nadrágot, egy ryuku ökölgyolcsot, egy ryuku vállvédőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szem szimbólumot, egy vark. pecsétgyűrűt és egy varkaudar szimbólumot visel. Ruházatát egy varkaudar vajákos trófea, egy Kitaszított trófea és egy őrjáratozó katona trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: csőrében mákrózsát tartó galamb. Bal kezében egy möszehát pajzsot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd pikkelyes ptog. Holmiját egy karmos tankány cipeli. Egy barátposzáta piheg a vállán. Érzékeled auráját: vakító fehér! Ah, a fenébe vele! Látszik rajta, hogy elképed az illúzió láttán. Vérre szomjazva, kihívást intézel felé. Majd megmutatod Neki!

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Távolról pszi ragyogás varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. A nyamvadt szemszimbólumos hirtelen előkap valami rudat, és a szájához emeli. Átkozott Elenios! Ez az idegtépő rikácsolás elviselhetetlen! Füled befogva lágy dallamokat próbálsz dúdolni. Sikerült! Ellenfeled úgy tűnik, föladja. Na most megfizet ezért...!!! A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja az alakváltó fejét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Ubuk dobónyílat markolva becéloz ellenfeled. Feléd repül 5 ubuk dobónyíl. Több lövedéke átfúrja a testedet. (5 támadástól 127 életpontot vesztesz.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mjölborg kalapácsával párszor keményen megütöd az alakváltó testét. (5 támadással 90 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (10 életpontot sebezve). Ököllel az alakváltó többször kegyetlenül megüti a testedet. Az Acél Ököl technikáját alkalmazta. (5 támadástól 274 életpontot vesztesz.) Möszehát pajzzsal az alakváltó párszor súrolva eltalálja a jobb oldaladat. (3 támadástól 44 életpontot vesztesz.) Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy fehérál.roncsolása pszit. 65 életpontot vesztettél. {Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 510, gyógyulás: 0, összesen: -510 ÉP}

Megszűnik a látás és hallás köznapi értelme: a másodperc törtrésze alatt leperegnek lelki szemeid előtt életed fontosabb pillanatai. Ez a halál... Az örökkévalóságnak tűnő pillanat után azonban furcsa dolog történik: gyomrod a torkodba, lábad a fejed fölé ugrik - igen furcsa érzések egy halott számára! Aztán, a füstölve eltűnő deus ex machina helyére pillantva rádöbbensz, hogy mi is történt: az utolsó pillanatban a csodálatos varázstárgy nemcsak hogy megmentett a biztos pusztulástól, hanem még valamennyit gyógyított is rajtad. (+383 életerő.) [20 pontot használtál fel.] A táborozás hátralevő részét azzal töltöd, hogy visszacammogsz a táborozásod eredeti helyszínére.
A 2. napon összeakadsz Csillagpermettel. Elenios főpap-jelöltje. Egy arany pikkelyvértet, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hósárkánybőr csizmát, egy Huddens kesztyűjét, egy jegygyűrűt, egy lidérckoronát, egy mágusköpenyt, egy Natharion amulettet, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.tűzopálját, egy Ovgun nyakláncát, egy ritualista övet, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku nadrágot, egy ryuku ökölgyolcsot, egy ryuku vállvédőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szem szimbólumot, egy vark. pecsétgyűrűt és egy varkaudar szimbólumot visel. Fegyverzetét egy varkaudar vajákos trófea, egy Kitaszított trófea és egy őrjáratozó katona trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: csőrében mákrózsát tartó galamb. Bal kezében egy möszehát pajzsot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Hátasa egy idomított pikkelyes ptog. Teherhordója is van: egy karmos tankány! Szegény állat majd megszakad. Familiárisa egy barátposzáta. Tisztán érzed auráját: visszataszítóan tiszta, jelezve, hogy jó. Meglepetten tekint feléd - valószínűleg az illúzió miatt. Vérre szomjazva, kihívást intézel felé. Majd megmutatod Neki!

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy pszi ragyogás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. A nyamvadt szemszimbólumos hirtelen előkap valami rudat, és a szájához emeli. Átkozott Elenios! Ez az idegtépő rikácsolás elviselhetetlen! Füled befogva lágy dallamokat próbálsz dúdolni. Sikerült! Ellenfeled úgy tűnik, föladja. Na most megfizet ezért...!!! Megveted a lábad, és a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az alakváltó bal oldalát. (6 támadással 46 életpontot sebezve.) Teli erőből ubuk dobónyílat dob Rád az ellenfeled. Feléd repül 5 ubuk dobónyíl. A lövedékek perforálják a testedet. (5 támadástól 120 életpontot vesztesz.) Túl erős az ellenfeled. A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt. {Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 120, gyógyulás: 0, összesen: -120 ÉP}

Hirtelen megpillantasz egy a szivárvány színeiben pompázó fénytüneményt. Szinte szikrázik a levegő körülötte. Ahogy észrevesz, feléd indul. Lassan megáll előtted, vibrál egyet-kettőt, majd alakot ölt. Nicsak, hiszen ez Zakariás! Szóhoz sem jutsz a meglepetéstől. Az illuzionista rád néz, elmosolyodik, majd kezeit összecsapva egy hangos pukkanás keretében eltűnik. Döbbenten bámulsz, mire ő ismét megjelenik, meg jobban mosolyogva. Érzékeled auráját: semleges jellemű az alávaló. Körülötte mintha virágozna a természet. Látszik rajta, hogy elképed az illúzió láttán. Köszöntitek egymást, aztán tovább. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Kifizetted a megvett 1 ryuku buzogányt (155 arany).
A 13. napon összeakadsz egy barna, hosszú hajú, zöld szemű elf férfival. Fekete a bőre. Raia lényeként az univerzum felett uralkodó ősistenség. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bársony övsálat, egy bozontfonatot, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy ezüsttölgy karkötőt, egy ezüsttölgy kesztyűt, egy ezüsttölgy köpenyt, egy ezüsttölgy nadrágot, egy ezüsttölgy vállvédőt, egy hósárkánybőr csizmát, egy inváziós amulettet, egy játékmesteri palástot, egy kamikáze fejfedőt, egy kreiton palástot, egy Luthius karkötőjét, egy mihlanil medált, egy Morgan sipkáját, egy nap szimbólumot, egy natharion talizmánt, egy Notermanthi amulettet, egy og'lhobn fülbevalót, egy ősmágus fülbevalóját, egy regeneráló övet, egy rogalhal csuklópántot, egy Teremtő koronáját, egy tűzhaj diadémet és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió vas emlékérmét. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy Zt'tuzzarxn trófea és egy élőholt drakolder trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: egy halványan vibráló nyunyónyűvő vikócmajom. Övén 2 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy Urgol káoszpajzsát tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Egy pikkelyes ptog a hátasa. Málhásállata egy sivatagi doareg. Tisztán érzed auráját: fehér, mint minden jónak. Pfuj! Barátságtalanul végigmér Téged, majd valami köszönésfélét vakkant feléd. Meglepetten tekint feléd - valószínűleg az illúzió miatt. Továbbmész.
A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. Elmondták neked, milyen is a hegyi góliát (ld. enc.), a quwarg parafenomén (ld. enc.), a hordóagyú mameluk (ld. enc.) és az élőholt ősmágus (ld. enc.). Most már tudod, hogy hogyan kell szerezni (készíteni) Dantor amulettjét (ld. enc.), dizen kulcsot (ld. enc.), natali követ (ld. enc.) és sárkánypikkelyt (ld. enc.). Fura érzésed van: mintha valamid hiányozna...
Árulkodó nyomok után kutatsz: a tolvajt mindenképpen meg kell találnod. Aprócska, teszi-toszi árnymanó nyomokra bukkansz. Arra is rájössz, hogy nő volt az illető. A földön találsz egy hosszú arany hajszálat. A vízparton sétálva tekintetedet a víztükörben kibontakozó vízió ejti rabul. Látod, amint Chara-din görnyed kristálygömbje fölé, s feszülten figyeli a belsejében gomolygó ködöt. Várja, hogy végre egy kalandozó képe bontakozzon ki előtte - olyasvalakié, aki azt a furcsa szimbólumot viseli. Szimbólumot, amilyenről híveitől szokott hallani a hozzá szálló keserves fohászokban: izzó magmából előtörő gránit monolit. És igen! Egy Tharr oltár tövében észrevesz egy imádkozó alakot. "Harcospap! Lássuk, mit tudsz!" - érzed a káoszdémon gondolatait. Szája mosolyra húzódik, miközben a halálvarázs igéit idézi fel. A kasztroplanáris szálak is meglazulnak egy pillanatra, amikor a hatalmas negatív energialöket átszáguld a téren, egyenesen a harcospap tudatát célozva, de semmi! Nem történik semmi! Chara-din döbbenten dobja félre a kristálygömböt, s átkokat szórva visszavonul saját burkába. Tharr fölényes mosollyal nyugtázza a látottakat.
Az aranytermő erszény 58 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 kavadu iszákot.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+35 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+401 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A lottó 644. hetének nyerőszámai: 12, 7, 14. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 10 arany nyereményt kapsz.
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy trikornis herceg nyomára bukkansz. Már majdnem feladod, amikor egy kifejlett példányra bukkansz!

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy fehér glóbusz. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Egy gyóntatás varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Távolról becsületjel varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiafolyam varázslat. 60 életpontot vesztettél. Hirtelen felülkerekedik benned az életösztön. Úgy döntesz, ebből elég volt. A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 60, gyógyulás: 0, összesen: -60 ÉP}

A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 677.]

* 1. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Befejezted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 672.]

* 2. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Energia árad testedbe. Sikerült elmondanod a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 672.]

* 3. KP: elmormolod a 19. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Sikerült elmondanod a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 667.]

* 4. KP: kézbeveszed/felveszed a 466. tárgyat
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 667.]

ef 3 energia fejlesztése 3
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-3 TU.] A befejezéshez még 2489 TU szükséges. [30 pontot használtál fel, van még 637.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +83 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +95 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +108 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 637.]

kpk 3 kezd. parancs kivétele: 3
V 19 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 637.]

kpk 3 kezd. parancs kivétele: 3
KF 466 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 637.]

kpb 10 kezd. parancs berakása: 10

kf 466 820 kézbeveszed/felveszed a 466. tárgyat a 820. tárggyal
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 637.]
Leveszed a mágusköpenyt, majd felöltöd a szirén köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 637.]
[A parancs tárolásra került.]

fm 100 feltételes mászás 100
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 637.]

v 1 9999 10 elmormolod az 1. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Egy végső mozdulattal előhívod a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 10 életpontot tudsz így gyógyulni. [-18 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 632.]

m 1 4 4 mozogsz északkeletre, délre, délre
[193,104] Tovább barangolsz a fák között. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Kinézel egy helyet, ahol kevesebb Thargodan bordát látsz, és ásni kezdesz. Egy borzalmas reccsenést hallasz, és majd összepisiled magad! De semmi nem történik. Összeszorított foggal, lankadás nélkül dolgozol. Rettenetesen elfáradtál, a hely hangulata ólomsúlyként nehezedik rád. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy Mnebolath készül a lemészárlásodra.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tompítás varázslattal készülsz a csatára. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Semmi hatás! Mielőtt összecsapnátok, a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 ezüsthegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a Mnebolath rücskös testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-6 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (36 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre rontasz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Mnebolath jobb lábát. (5 támadással 219 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (10 életpontot sebezve). A Mnebolath néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-3 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A Mnebolath összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (187,107)-> 20 arany, -2 ÉP]. 2084 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 250, sebződés: 68, gyógyulás: 44, összesen: -24 ÉP}

Letörölgeted magadról a lény iszamlós testnedveit, aztán folytatod a munkát, ahol abbahagytad. Előgördül egy Thargodan koponya, és valami megcsillan benne! A következő kincseket találtad: 3 nyílvessző [nyílvessző ládikóba-> (186,106)-> 3 arany, -2 ÉP] és egy bronzhegyű nyíl [bronzhegyű nyíl ládikóba-> (186,106)-> 5 arany, -2 ÉP]. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy csapat Chara-din fattya jön feléd.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy fehér glóbusz varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy varázslatlopás varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A kentaurusz íjjal célzol és lősz. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a Chara-din fattya bal vállát. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre rontasz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Chara-din fattya fejét. (7 támadással 319 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (15 életpontot sebezve). A 9 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (9 támadástól 44 életpontot vesztesz.) Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a Chara-din fattya testét. (7 támadással 335 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+68 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (13 életpontot sebezve). A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (5 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Az 5 Chara-din fattya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 730, sebződés: 70, gyógyulás: 132, összesen: +62 ÉP}

Na, most már ideje lenne egy kis nyugalomnak! Folytatod a melót egy norpadolótikához méltó kitartással. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy pszi őselementál védelmezi a vadászterületét.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy fehér glóbusz. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a kentaurusz íjjal. Elrepül 6 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a pszi őselementál ködlő zsumókját. (6 támadással 149 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát a másikra rontasz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapást mérve bezúzod a pszi őselementál testét. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (12 életpontot sebezve). Csápjaival a pszi őselementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2026 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 224, sebződés: 18, gyógyulás: 13, összesen: -5 ÉP}

Lassan elég lesz a bemelegítésből. Elüvöltöd magad: "HOL A FŐSZÖRNY???" Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy taalru támad rád.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy fehér glóbusz varázst. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Semmi hatás! Ellenfeled háló varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt összecsapnátok, a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a taalru tigristestét. (6 támadással 154 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre ugrasz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a taalru póklábát. (4 támadással 175 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (12 életpontot sebezve). A taalru mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A taalru leken néhány pofont. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A taalru fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a taalru száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy vas dobónyíl és egy pszi kő. 3525 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 341, sebződés: 41, gyógyulás: 36, összesen: -5 ÉP}

Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a démon előugrott. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (187,107)-> 12 arany, -2 ÉP], egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (187,107)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], 56 arany, egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (187,107)-> 20 arany, -2 ÉP] és 3 gyöngymangó [gyöngymangó ládikóba-> (186,106)-> 6 arany, -2 ÉP]. A föld lassan repedezni kezd, lángnyelvek csapnak elő. Valamilyen nagyobb elementál-lord akar képen törölni. Ideje távozni!
Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Gyanús mozgást látsz a fák között. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy sérült drakolich közeledik. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Gyorsan felraksz egy fehér glóbusz varázslatot. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a kentaurusz íjjal célba találj. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a drakolich testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Fürdesz a hópelyhek özönében. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mjölborg kalapácsával megütöd a drakolich jobb hátsó lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (11 életpontot sebezve). A drakolich állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Egy pillanattal később a lény teteme eltűnik. DEM mentette meg az átkozottat!
Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [193,105] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy quwarg bolyt. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Elena hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gyilkos csalánt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Látsz egy oltárt. Leah hívei emelték. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy kputtyintó csalán. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nagyon régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 20 tüskét. Egészséged TF-elődött.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 csalánvirágot. Egészséged TF-elődött.

(Továbbmész...) [193,106] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy smirglibokrot. Észreveszel egy kihívás tornyát. Felfedeztél egy gyilkos csalánt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Hopssz, egyszercsak megindul alattad a talaj! Nagyot ugrasz, nehogy belepottyanj a jól elrejtett csapdába. Hiszen ez egy szopógödör volt! Kiliheged magad. Hu, ez meleg helyzet volt! Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Aránylag régi (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 csalánvirágot. Egészséged TF-elődött. [108 pontot használtál fel, van még 524.]

m 5 5 6 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, nyugatra
[192,107] Még mindig bozótos. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy gyilkos csalánt. Felfedeztél egy oltárt. Leah híveié.


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 csalánvirágot. Egészséged TF-elődött.

(Továbbmész...) [191,108] A bozótos elmarad mögötted. Marad a sivár, homokos pusztaság: egy sivatag szélénél vagy. Utad során felfedezel egy borkonyó cserjét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gyilkos csalánt. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert délre fordítod, megpillantasz egy Fairlight oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy Dornodon oltárt. Északnyugatra egy Dornodon oltár van. Északra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet.


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 csalánvirágot. Egészséged TF-elődött.

(Továbbmész...) [190,108] Egyre több bokor tűnik fel, az aljnövényzet sűrűsödik. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy quwarg bolyt. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Skinhead formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Dornodon hívői építették. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Befeded a vermet ágakkal, levelekkel. A közelben találsz egy szundikáló ragyás burástyát. Bár könnyedén leölhetnéd, jobb ötleted támad - oldalba rúgod, és rögvest szaladni kezdesz a feldühödött szörnyeteg elől. A verem felé szaladsz, és könnyedén átugrod - a burástya viszont egyenesen beleesik! Rövid ideig hörgés, sikoltozás, és sav sziszegés hallatszik, aztán csak erőteljes csámcsogást hallasz. Gyorsan odébbállsz, hiszen a hevenyészett csapdából egy ilyen lény könnyedén kimászik. (+2 gonoszság.)

[53 pontot használtál fel, van még 471.]

m 3 3 8 mozogsz délkeletre, délkeletre, északra
[191,109] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Könnyű elintézni egy védekezésre képtelen ormánygőtét. (+2 gonoszság.) Szereztél egy ormánygőte csontot. [ormánygőte csont ládikóba-> (186,106)-> 3 arany, -2 ÉP]
Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Fairlight hívői építették. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy kristálypalotát. Délre nézve látsz egy csodabazárt. Délnyugatra egy Sheran oltár van. Nyugatra egy Dornodon oltár van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elteszed a látcsövet. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy quwarg királynő. Nem jelenthet különösebb problémát. Itt csata lesz.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 5 tüske. Alaposan megsorozod a quwarg királynő fejét. Kritikus ütés! (5 támadással 25 életpontot sebezve.) Meglengetve a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre ugrasz. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a quwarg királynő fejét. (3 támadással 144 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (13 életpontot sebezve). A quwarg királynő feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg királynő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP] 1163 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 2, gyógyulás: 29, összesen: +27 ÉP}

A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy kultúrmasztodon. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 5 tüske. Alaposan megsorozod a kultúrmasztodon bal hátsó lábát. Kritikus ütés! (5 támadással 70 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát a másikra rohansz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kultúrmasztodon testét. (7 támadással 211 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (12 életpontot sebezve). Beléd öklel a kultúrmasztodon! jobb karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Mjölborg kalapácsával meghorzsolod a kultúrmasztodon testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (10 életpontot sebezve). Sikeres döféseket ejt testeden a kultúrmasztodon. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 12 kaját. 2220 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 336, sebződés: 117, gyógyulás: 50, összesen: -67 ÉP}

Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [192,110] Szűnni nem akar a zöld síkság.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy kristálypalotát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy kihívás tornyát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Sheran hívői építették. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Szeli'D Kígyószisz. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy márványtornyot. Délkeletre nézve látsz egy friss csatamezőt. Délnyugatra egy Leah oltár van. Nyugatra egy csodabazár van. Elrakod a távcsövet. Oppsz, itt járt már valaki! Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [192,109] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Oldalt pillantva, meglátsz egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Nem riadva vissza a terület dögletesen negatív aurájától, ásóddal dolgozni kezdesz. A hideg futkos a hátadon, ahogy a fekete csontok ropognak a lábad alatt. Fehér csontok, korhadt ládák kerülnek elő, de egyelőre semmi használható. Látásod kezd elhomályosulni, izzadság ömlik rólad. De az izzadság iszonyúan hideg. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy Mnebolath jön feléd.

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a kentaurusz íjjal. Elrepül 1 ezüsthegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a Mnebolath rücskös testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-7 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (34 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a Mnebolath egyik karját. (4 támadással 181 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (14 életpontot sebezve). A Mnebolath csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (4 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-4 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A Mnebolath most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (187,107)-> 12 arany, -2 ÉP]. 2084 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 215, sebződés: 73, gyógyulás: 0, összesen: -73 ÉP}

Letörölgeted magadról a lény iszamlós testnedveit, aztán folytatod a munkát, ahol abbahagytad. Valamit kifordít az ásód. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 mérg. ubuk tüske [mérg. ubuk tüske ládikóba-> (186,106)-> 4 arany, -2 ÉP] és egy göcsörtös bunkó [göcsörtös bunkó ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP]. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy csapat Chara-din fattya készül a lemészárlásodra.

Ellenfeled varázslatlopás varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a kentaurusz íjjal. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a Chara-din fattya lila testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát a másikra rontasz. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a Chara-din fattya nyakát. (7 támadással 313 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (11 életpontot sebezve). Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (9 támadástól 42 életpontot vesztesz.) Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a Chara-din fattya bal lábát. (7 támadással 326 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (12 életpontot sebezve). Az 5 Chara-din fattya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (5 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 710, sebződés: 66, gyógyulás: 0, összesen: -66 ÉP}

Kicsit a vártnál nagyobb a Thargodan csatamező populációja. No sebaj! Megmarkolod az ásót, és bőszen kutatsz tovább. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy csapat Chara-din fattya jön feléd.

Ellenfeled varázslatlopás varázslatot lő rád. Semmi hatás! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a kentaurusz íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a Chara-din fattya bal vállát. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Meglengetve a Mjölborg kalapácsát a másikra ugrasz. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a Chara-din fattya testét. (7 támadással 333 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (10 életpontot sebezve). A 10 Chara-din fattya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (10 támadástól 46 életpontot vesztesz.) Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a Chara-din fattya fejét. Kritikus ütés! (5 támadással 316 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (14 életpontot sebezve). Az 5 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (5 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az 5 Chara-din fattya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 716, sebződés: 74, gyógyulás: 0, összesen: -74 ÉP}

Lassan elég lesz a bemelegítésből. Elüvöltöd magad: "HOL A FŐSZÖRNY???" Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy Orkhan Thai intéz feléd kihívást. Futsz, mint az őrült, átugrálva az akadályokon. Megúsztad! Lihegsz, huhuhu.
Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Közelebb mész. A burástya lehel. A pajzs szerencsétlen módon elbillen (nyilván a kő miatt), és az elfet elborítja a sav. Gromak páncélja füstölögve tűnik el, arca félig összeégett, de azért még mindig megpróbál szembeszállni a lénnyel. Gyorsan lesújtasz a férfira hátulról, mire az arcára esik, és könnyű prédája lesz a burástyának. Ez volt ám a móka! (+2 gonoszság.)
Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Ráismersz a távolodóra. Egy kputtyintó csalán. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +87 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +116 életerő.) Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek délre.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 7 tüskét. Egészséged TF-elődött. [105 pontot használtál fel, van még 366.]

m 1 mozogsz északkeletre
[193,108] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Nem riadva vissza a terület dögletesen negatív aurájától, ásóddal dolgozni kezdesz. Idegen, nem evilági sziszegést hallasz, és egy pillanatra megdermedsz. Kibányásztál egy apró darabokra tört elf gerincet. Fújujj! Ocsmány halála lehetett. Tovább dolgozol. Rettenetesen elfáradtál, a hely hangulata ólomsúlyként nehezedik rád. Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy csapat Chara-din fattya támad rád.

Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: varázslatlopás varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Megveted a lábad, és a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a Chara-din fattya bal vállát. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát a másikra rohansz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a Chara-din fattya bal lábát. (7 támadással 326 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (11 életpontot sebezve). A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (9 támadástól 46 életpontot vesztesz.) Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a Chara-din fattya bal lábát. (7 támadással 296 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (10 életpontot sebezve). A 4 Chara-din fattya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 689, sebződés: 65, gyógyulás: 0, összesen: -65 ÉP}

Letörölgeted magadról a lény iszamlós testnedveit, aztán folytatod a munkát, ahol abbahagytad. A következő tíz perc sem hoz eredményt, de majd csak lesz valami. Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy csapat Chara-din fattya készül a lemészárlásodra.

Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy varázslatlopás varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a kentaurusz íjjal. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a Chara-din fattya lila testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát a másikra rontasz. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a Chara-din fattya testét. (7 támadással 315 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (12 életpontot sebezve). A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (10 támadástól 48 életpontot vesztesz.) Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a Chara-din fattya testét. (7 támadással 336 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (11 életpontot sebezve). Az 5 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (5 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Az 5 Chara-din fattya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy lőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 714, sebződés: 72, gyógyulás: 0, összesen: -72 ÉP}

Kicsit a vártnál nagyobb a Thargodan csatamező populációja. No sebaj! Folytatod a melót egy norpadolótikához méltó kitartással. Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy csapat Chara-din fattya támad rád.

Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy varázslatlopás varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a kentaurusz íjjal. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a Chara-din fattya lila testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a Chara-din fattya testét. (7 támadással 312 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (12 életpontot sebezve). A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (10 támadástól 45 életpontot vesztesz.) Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a Chara-din fattya jobb oldalát. (7 támadással 318 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (11 életpontot sebezve). Az 5 Chara-din fattya megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (5 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Az 5 Chara-din fattya most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 692, sebződés: 71, gyógyulás: 0, összesen: -71 ÉP}

No! Kezdesz kifáradni. Essünk túl a végső összecsapáson! Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy Notermanthi jön feléd. Rettegve, sikoltozva menekülsz.
Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Észreveszel egy szent tölgyfát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Chara-din hívei emelték. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Alba Locsy előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Leah oltárt. Keletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délkeletre egy Leah oltár van. Délre egy márványtorony van. Elteszed a látcsövet. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +99 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +99 életerő.) Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [56 pontot használtál fel, van még 310.]

kb 68 10 kiveszel a bankból a 68. tárgyat (10 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 9 kék orchideát. [0 pontot használtál fel, van még 310.]

a 68 5011 10 átadod a 68. tárgyat az 5011. kalandozónak (10 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 10 kék orchideát Rőtszakállú Odin részére. [5 pontot használtál fel, van még 305.]

bpb 10 bef. parancs berakása: 10

kf 453 531 kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat az 531. tárggyal
Leveszed a szirén köpenyét, majd felöltöd a mágusköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 305.]
Leveszed a Morgan sipkáját, majd a fejedre teszed a lidérckoronát. [0 pontot használtál fel, van még 305.]
[A parancs tárolásra került.]

a 100 5011 3 átadod a 100. tárgyat az 5011. kalandozónak (3 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 3 aranyló ugarhéjat Rőtszakállú Odin részére. [5 pontot használtál fel, van még 300.]

szk 361 keresed a 361. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy ryuku légióst. [0 pontot használtál fel, van még 300.]

in 2145 162 420 leírod a 2145. kalandozónak a 162. szörnyet a 420. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy hadroszaurusz. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) agyartőrt. [0 pontot használtál fel, van még 300.]

in 2145 196 454 leírod a 2145. kalandozónak a 196. szörnyet a 454. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy elektromos angolna. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) krapixlon fürdőruhát. [0 pontot használtál fel, van még 300.]

in 2145 213 523 leírod a 2145. kalandozónak a 213. szörnyet az 523. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy kisebb quwarg isten. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) Mjölborg kalapácsát. [0 pontot használtál fel, van még 300.]

* 1. BP: használod a 243. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 295.]

* 2. BP: kiveszel a bankból a 2. tárgyat (6 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 6 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 295.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Hosszú időt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. A munka meghozza gyümölcsét. (+1 egészség.)

[40 pontot használtál fel, van még 255.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Sian-no-csung, az ősi kobudera bölcs útmutatásai alapján szervezetedet megedző gyakorlatokba kezdesz. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön.

[40 pontot használtál fel, van még 215.]

tf 4 15 fejleszted a 4. tulajdonságodat 15 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön.

[15 pontot használtál fel, van még 200.]
Iszol a vizestömlőből. A sötét tekercsek szaporodnak. Micsoda öröm! [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 27, 19, 12.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját fal föl a sivatagi doareg. 2 kaját fal föl a pikkelyes ptog. Egy kaját nyel le a bölcs szilmill. Lestrapálva a nap eseményeitől, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 495 pontot. A következő körben tehát 695 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


HEGYI GÓLIÁT (244. SZÖRNY)
A hegyi góliátok az alacsony- és magashegységek iszonyatos méretű óriásai, 5-6 méteres magasak, sziklákat falnak és kedvenc időtöltésük a falutánc: azaz, bemennek egy faluba, és húsz taps alatt ki tud több házat széttaposni. A hegyi góliátok méltó ellenfelek minden kalandozó számára, aki harci tudását próbára akarja tenni. A hegyi góliát olyan nagydarab, hogy lehetetlen nem eltalálni, úgyhogy bátran támadhatod bármilyen fegyverrel.

QUWARG PARAFENOMÉN (248. SZÖRNY)
A quwarg parafenoménok már-már az elmebetegség határáig intelligens rovarok, Xswytyyzlidjxat, az őrült quwarg istenség hírvivői. A quwarg rohamosztagok élén tombolnak, fosztogatnak, kínozzák őrült praktikáikkal a védtelen kalandozókat. Már nincs messze az idő, hogy Xswytyyzlidjxat végleg meghódítsa Ghallát. A quwarg parafenomén ellen nincs követendő taktika, ha végleg úgy döntöttél, hogy szembeszállsz vele, akkor készülj fel mindenre. Mivel a quwarg parafenomén kevés időt tölt gyúrással és harccal, és inkább elmebeteg kísérleteinek él, könnyen le tudod ölni - ha képes vagy a közelébe kerülni.

HORDÓAGYÚ MAMELUK (254. SZÖRNY)
A hordóagyú mameluk a hegyek korlátlan hatalmú verőembere. Elálló fülű ősgorillára emlékeztet, hatalmas, lapátszerű tenyerekkel, hegyes agyarakkal, és persze mérgező csípést okozó, ostorszerű farokkal. Egyaránt képes adni és kapni. A hordóagyú mamelukból valósággal sugárzik butaság, és ez olyan képességgel ruházza fel, mintha képes lenne az agytaposás varázslat elmormolására. A buta mamelukokat egy dolog érdekli, az arany. Márpedig ilyet minden kalandozó hord magánál, úgyhogy bártan számíthatsz a hordóagyú mamelukok támadására. A pletykák szerint egyébként Krapixlon Authir titkos háremet tart, és a háremre három szelídített hordóagyú mameluk eunuch ügyel.

ÉLŐHOLT ŐSMÁGUS (179. SZÖRNY)
A legnagyobb hatalmú mágusok eljutnak arra a pontra, amikor megfejtik a halhatatlanság titkát: vagy legalábbis azt hiszik, hogy megfejtették. Titkos kötetekben leírt komplex rítusok útján távozni készülő lelküket örökre a roskatag testhez kötik, amelyet bizonyos időközönként, újabb rítusok által "felújítanak". Közülük csak nagyon kevésnek sikerül megőrizni a vitalitást, mindazt, ami valóban élővé teszik őket: a legtöbbjük üresen létező, lassan megőrülő ál-élővé, élő-holttá válik. Ezek az élőholt ősmágusok. Vannak köztük, akik újabb és újabb varázslatok feltárásán, vannak, akik más síkokbeli relikviák megszerzésén dolgoznak, mások lényeket idéznek meg más világokról, és szolgálatukba kényszerítik őket. Céljuk azonban egy: minél nagyobb hatalomra, vagyonra szert tenni, hiszen ezenkívül már minden elképzelhető és elképzelhetetlent elértek. Néha egy-egy őrült kalandozó párviadalra hívja valamelyiküket, amikor épp nem kastélyukban üldögélnek, hanem egy mocsár mélyén készülnek valamilyen sötét praktikára. Ilyenkor készületlenül lehet őket érni, talán meg is lehet sebezni: de elpusztítani? Ha valamilyen módon sikerül is túlélned az élőholt ősmágus számtalan varázslatát, és a közelébe férkőzve, átvágva magadat minden mágikus védelmen, halálosan megsebezni a végtelenül ellenálló, konzervált testet, az élőholt mágusnak még akkor is van egy-két trükk a tarsolyában, amivel elmenekülhet.

DANTOR AMULETTJE (468. TÁRGY)
A legendák szerint ötszáz évvel ezelőtt egy óriási quwarg ikerboly épült a Namír királyságok egyik dús legelőjű alföldjén, amelyet sem tűzzel, sem mágiával nem lehetett elpusztítani. Aztán egy napon a boly mélyéről kiemelkedett Xswytyyzlidjxat, az őrült quwarg félisten, és falvakat pusztított el, erdőket változtatott kiégett sivataggá. Hetekig folyt ellene a küzdelem, de a királyság legjobb varázslói, legkiválóbb harcosai sem tudták vele a küzdelmet felvenni. Végül egy Dantor nevű ember kalandozó leereszkedett egyes egyedül a boly mélyébe. Már az első nap után mindenki azt gondolta, odaveszett, de három nap múlva hatalmas földrengés rázta meg a környéket, a boly összedőlt, és egy teljesen őrült, gyengeelméjű Dantor vánszorgott ki a romok közül. Mint később kiderült, Dantor Fairlight küldetését végezte, Fairlight varázserejű botjának darabjait próbálta összeszedni, amikor a quwarg vész kitört, és Xswytyyzlidjxat ellen nem csak a legendás relikviát, hanem egy speciális, a quwarg istenség elleni küzdelemre készített amulettet is magával vitt, amely az akkori Fairlight főpaptól származott. És bár Danton a győzelemért az ép elméjével fizetett, hamarosan nyilvánvalóvá vált, hogy ha nem is véglegesen, de legyőzte Xswytyyzlidjxatot, mert a félisten újabb ötszáz évig nem bukkant elő. Bár most már nyilvánvaló, hogy a legkevesebb, amit most kockáztatsz, az ép elméd, biztos, hogy nem győzedelmeskedhetsz e amulett nélkül az őrült halhatatlannal szemben.

DIZEN KULCS (472. TÁRGY)
A dizen kulcs egy speciális, kék kristályból készült mágikus eszköz, amelyet az olyan zárakhoz használnak, amelyet lehetőleg sem mágikus, sem fizikai úton nem kéne kinyitnia az arra nem felhatalmazottnak. Emellett, ha a dizen kulcs idegen kezekbe kerül, pillanatok alatt megsemmisül, de ha elég gyors vagy, és elrohansz vele a zárhoz, akkor még kinyithatod vele előtte.

NATALI KŐ (388. TÁRGY)
A natali kő egy ősi, rúnákkal telerótt oszlopcsonk. Sajnos az írást manapság senki sem ismeri, de állítólag nagy hatalomhoz juthat az, aki megfejti az ezeréves titkot. Sokak szerint egy speciális mágikus rítust kell a natali kőnél elvégezni, mások szerint a megoldás sokkal, de sokkal egyszerűbb.

SÁRKÁNYPIKKELY (292. TÁRGY)
Ha sikerül megölni egy sárkányt, érdemes magaddal vinni néhányat a pikkelyek közül (túl sokat nem tudsz, mert nagyon nehéz), ugyanis egyértelműen a leghatalmasabb mágikus páncélok kovácsolásához sárkánypikkely szükséges.

KARAKTERLAP

N.C. Brave, egy hófehér hajú, kék szemű troll férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Dornodon felszentelt papja vagy. Az Illúzió Mesterei (#9129) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 354. fordulód.

Erő: 37 (40) Szint: 26 Merészség: 7/5 Magasság: 254 cm
IQ: 35 (40) Támadás: 33 Agresszió: 7 Testsúly: 506 kg
Ügyesség: 30 (37) Védekezés: 87 Menekülés: 30 % Életkor: 25/25 év
Egészség: 41 (52) Életpont: 451/316 Jellem: gonosz (195) Tul. pont: 0
Szerencse: 40 (50) Varázspont: 596/0 Pénz: 330 arany Kép. pont: 19
Tudatpont: 21/0 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 16
Eddig összesen 2472 szörnyet (13 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 29482 TP-t kaptál. Jelenleg 1860714 TP-d van. A következő szinthez még 139286 TP szükséges. Trófeáid: Notermanthi, Krogan, a pusztító, taalru. A 352. fordulódban 5967 arany került a bankszámládra. 6026 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 5/4 ökölvívás: 17/16 szúrófegyverek: 1/28
vágófegyverek: 25/46 ütőfegyverek: 31/87 (+19%) lőfegyverek: *28/100 (+10%)
dobófegyverek: 9/40

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); tüske (#22) (15 -21.); vashegyű nyíl (#176) (22 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); tüske (#22) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 13/23 (+20%) 2. nyomkövetés: 79/69 (+24%) 3. lopás: 3/71
4. mászás: 15/22 5. csapdakészítés: 24/26 (+5%) 6. csapdaészlelés: 6/50
7. gyógyítás: 76/47 8. titkosírás: 5/55 9. felderítés: 32/37 (-45%)
10. szörnyidomítás: 12/10 11. teológia: 50/18 (+1023%) 12. taumaturgia: 60/32 (+824%)
13. versengés: 10/52 14. harcművészetek: 7/20 15. zene: 29/46
16. szörnyismeret: 22/4 (+30%) 17. zárnyitás: 1/6 18. vadászat: 14/52
19. bányászat: 30/75 20. úszás: 8/95 21. főzés: 2/86

FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
kutatsz max. 150 TVP-ért
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot ), fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 20 darabot ), mászókampót (#165) (max. 1 darabot, csak egyszer), vashegyű nyilat (#176) (max. 50 darabot, csak egyszer), csalánvirágot (#582) (max. 20 darabot )
gonoszkodsz max. 75 TVP-ért
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 16)
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), Jo-Lee a Mágus (#4821) (csak egyszer), manaelementál (#290) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 6, max: 16)
purifikátor császár (#393), kronotapír (#286), bűbájlidérc (#761), átokmurgattyú (#225), gnóm (#6), elf (#2)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) gigaököl (#49, 12 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) tolvajszem (#2, 8 VP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) sötét halál (#45, 18 VP)
vérbeli borzongás (#46, 9 VP) szárazság (#48, 6 VP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) agyroppantás (#91, 16 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +10 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +15 vp 9 költség alatt;

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
13. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
izomernyesztés (#33)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10)
fehér glóbusz (#47), tompítás (#40), hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
sötét halál (#45) >> woorgard (#231) sötét halál (#45) >> 22. szintű lényekre

ELFOGOTT SZÖRNYEID
bölcs szilmill (#343) státusz: OK
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!
2.) Pusztítás és káosz! Rombolj legalább 300 TVP-nyit egy másik isten templomába (egyetlen RM paranccsal). (számláló: 0)
3.) Egy igazi mestertolvajnak való feladat: lopjál valakitől mocsári penkét!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 aranyló ugarhéj (#100) 1 ezüsthegyű nyíl (#323) 7 gyógykenőcs (#313)
1 kék orchidea (#68) 30 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
225 arany (#50) 4 csalánvirág (#582) 12 kaja (#2)
1 kavadu iszák (#25) 5 mákrózsa virág (#56) 1 mocsári penke (#148)
1 pszi kő (#248) 2 sötét tekercs (#535) 20 tüske (#22)
1 vas dobónyíl (#189)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(190,108) quwarg boly (#359), művészi porolit (#720), Dornodon oltár, 42. jellempróba
(191,108) borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), Chara-din monolitja (#534)
(191,109) 29. jellempróba, Fairlight oltár, quwarg királynők (#153), kultúrmasztodon (#227)
(192,105) trikornis herceg (#261)
(192,107) gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), Leah oltár
(192,109) Mnebolath (#237), Chara-din fattya (#236), Thargodan csatamező (#432), 44. jellempróba, Chara-din monolitja (#534), kputtyintó csalán (#247)
(192,110) kristálypalota (#401), kihívás tornya (#502), Sheran oltár, tündöklő szobor (#1587), művészi porolit (#720)
(193,104) Mnebolath (#237), Chara-din fattya (#236), pszi őselementál (#258), taalru (#249), Thargodan csatamező (#432), Chara-din monolitja (#534), oltár, drakolich (#760)
(193,105) quwarg boly (#359), művészi porolit (#720), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Chara-din monolitja (#534), Leah oltár, kputtyintó csalán (#247)
(193,106) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), kihívás tornya (#502), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), oltár, szopógödör (#177), Chara-din monolitja (#534)
(193,108) Chara-din fattya (#236), Thargodan csatamező (#432), Chara-din monolitja (#534), szent tölgyfa (#393), Chara-din oltár, művészi porolit (#720)

Üzenet küldése a karakternek