457. forduló, Vasvella összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. febr. 6. 10h:18'
EZ A 560. JÁTÉKHETED, 461. FORDULÓD
561. játékheted kezdete: febr. 10.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4791
SZÁMLA : XXXX

VASVELLA KALANDJAI


140 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [186,105] koordinátán.
A táborozás 1. napján találkozol D'arker N'esttel. Tharr félisten hatalmú felszentelt főpapja. Egy dalebg.kristályvértet, egy drakolder gyűrűt, egy Eldereth kristályt, egy jégisten amulettet, egy gránit szimbólumot, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy mágusköpenyt, egy ogre övet, egy óriás fülbevalót, egy Ovgun nyakláncát, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku nadrágot, egy tleikan karkötőt, egy tűzúr csizmáját és egy Urgod kesztyűjét visel. Ruházatát egy Techiulan trófea, egy Nateilena úrnő trófea és egy triklem drakolder trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Övén 3 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Tisztán érzed auráját: semleges a nyomorult. Halvány tapogatódzást érzel az agyadban. Azt mondod: " Ha van kedved, hozz Te is új színt a Kaleidoszkópba!" Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
A 4. napon találkozol egy hosszú aranyhajú, piros szemű ember férfival. Kecskeszakálla és harcsabajsza van. Bőre bronzként csillog. Sheran teljhatalmú megbízottja és jobbkeze. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy Arsa potrohgyűrűjét, egy Batharak vállemezét, egy dalebg.kristályvértet, egy drakolder gyűrűt, egy Eldereth kristályt, egy hatalom fülbevalóját, egy lidérckoronát, egy mágusköpenyt, egy mihlanil kesztyűt, egy mihlanil medált, egy mihlanil övet, egy Ovgun nyakláncát, egy tűzúr csizmáját, egy virág szimbólumot és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. A Pöröly Olimpia réz emlékérmét viseli. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy Őrült Montrix trófea és egy Techiulan trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: egy sújtásra emelt pöröly. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Shengoroth karmát, bal kezében egy otagi csápot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd pikkelyes ptog. Málhásállata egy sivatagi doareg. Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges a nyomorult. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Szeli'D Kígyószisz. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Azt mondod: " Ha van kedved, hozz Te is új színt a Kaleidoszkópba!" Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
A 7. napon találkozol Issus Banth-szal. Raia személyes testőrként szolgáló avatárja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy angyalok gyűrűjét, egy che-vállszalagot, egy csillogó fülbevalót, egy csillogó karkötőt, egy dalebg.kristályvértet, egy Huddens kesztyűjét, egy kreiton fókuszt, egy lidérckoronát, egy mágusköpenyt, egy nap szimbólumot, egy Natharion karkötőt, egy ogre övet, egy örökkéval. rubinját, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku nadrágot, egy tűzúr csizmáját és egy vortex talizmánt visel. Fegyverzetét egy rubin sárkány trófea, egy triklem drakolder trófea és egy Friedurgonoma trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy sújtásra emelt pöröly. Övén 2 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy ryuku menetpajzsot tart. Lőfegyvere egy ezüstshuriken. Hátasállata egy mutáns pók! Málhásállata egy sivatagi doareg. Érzékeled auráját: vakító fehér! Ah, a fenébe vele! Azt mondod: " Már nem juttatunk minden új belépőnek 5 MAXTU-t, de a társaság továbbra is jó. Csatlakozz hozzánk!" Köszöntitek egymást, aztán tovább.
A 9. napon összefutsz Curanandunéval. Elenios hírvivője az univerzumban. Egy bársony övsálat, egy díszes tunikát, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy ezüsttölgy kesztyűt, egy ezüsttölgy nadrágot, egy ezüsttölgy vállvédőt, egy fűzött kagylósort, egy hűbéresi gyűrűt, egy kamikáze fejfedőt, egy kreiton palástot, egy mihlanil medált, egy Morgan sipkáját, egy óriás fülbevalót, egy örökkéval. rubinját, egy ősi csizmát, egy ősi karkötőt, egy rogalhal csuklópántot, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku derékszíjat, egy ryuku vadászinget, egy smaragd karkötőt, egy Sshreakza amulettjét, egy szem szimbólumot, egy torz fülkarikát és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Fegyverzetét egy élőholt drakolder trófea, egy triklem drakolder trófea és egy ryuku sorkatona trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: szellőjárta fűzfaliget a csillagos ég alatt. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy Urgol káoszpajzsát tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Tárgyainak egy részét egy mutáns hegyitroll viszi. Nini! Egy kis erdei tündér lógázza a lábát a hátizsákján! Ez meg hogy került ide? Mentális auráját felismered, fehér, mint minden jónak. Pfuj! Halvány tapogatódzást érzel az agyadban. Így szólsz: " Nem vagyok friss porszem, rég volt már, hogy újjászülettem." Az elf villámgyorsan céltáblát kreál, és röpke céllövő bemutatót tart neked. Ni, milyen ügyes! Aztán elköszöntök egymástól.
A 11. napon összeakadsz Veronellel. Ő Weelean felesége! Elenios félisten hatalmú személyes tanácsadója. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy che-vállszalagot, egy dalebg.kristályvértet, egy drakolder gyűrűt, egy gólem talizmánt, egy halálhozó karkötőjét, egy jegygyűrűt, egy kyorg köpenyt, egy óriás fülbevalót, egy örökkéval. zafírját, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy Raia csataszoknyáját, egy szem szimbólumot, egy sziréngyűrűt, egy tűzúr csizmáját, egy Urgod kesztyűjét, egy varkaudar szimbólumot, egy Xanathal karkötőjét, egy zafír erőövet és egy Zu'lit koronáját visel. Felszerelését egy Tissian sámánúr trófea, egy triklem drakolder trófea és egy bosszantó apróság trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: csőrében mákrózsát tartó galamb. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy pikkelyes ptog! Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Egy kékszajkó repked körülötte. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: visszataszítóan tiszta, jelezve, hogy jó. Így szólsz: " Már nem juttatunk minden új belépőnek 5 MAXTU-t, de a társaság továbbra is jó. Csatlakozz hozzánk!" A kalandozó egy dalba kezd. Csodaszép! Szinte vibrál a levegő a pozitív energiáktól. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
A 15. napon összeakadsz Oroszlánszívvel. Sheran minden ügyének intézője földi és égi dolgokban. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy che-vállszalagot, egy csillogó fülbevalót, egy csillogó karkötőt, egy derit sodronynadrágot, egy drag'kór fülkarikát, egy drag'kór vértet, egy drakolder gyűrűt, egy gólemgyűrűt, egy háború gyűrűjét, egy inváziós amulettet, egy Luthius karkötőjét, egy natharion talizmánt, egy óriás fülbevalót, egy regeneráló övet, egy tleikan kesztyűt, egy tűzhaj diadémet, egy virág szimbólumot és egy Zu'lit koronáját visel. Ruházatát egy kisebb jégisten trófea, egy dűneszellem trófea és egy wayazamund szirén trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: egy tölgyfakoszorú. Övén 2 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Daramoula pálcáját tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd pikkelyes ptog. Málhásállata egy sivatagi doareg. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: színtelen, jelezve semleges mivoltát a féregnek. Halvány tapogatódzást érzel az agyadban. Így szólsz: " Ha van kedved, hozz Te is új színt a Kaleidoszkópba!" Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
A 15. napon egy rövid ezüsthajú, barna szemű, rövid bajszú árnymanó férfi megpróbált lopni tőled, de kiszúrtad idejében. Látva felsülését, elinalt a gyáva. A nyomok alapján a felállított csapda okozta felsülését.
A 16. napon újból találkozol Szeli'D Kígyószisszel. Auráját érzékelve máris tudod, semleges jellemű a hitvány! Így szólsz: " Ha van kedved, hozz Te is új színt a Kaleidoszkópba!" Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
A 16. napon találkozol egy szőke, hosszú hajú, kék szemű törpe férfival. Körszakálla és bajsza van. Fekete a bőre. Tharr első számú avatárja. Egy angyalok gyűrűjét, egy arany papi karkötőt, egy dalebg.kristályvértet, egy két kard szimbólumot, egy kreiton palástot, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy mithril kesztyűt, egy óriás fülbevalót, egy óriások övét, egy őselemek köpenyét, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy Rughar gyűrűjét, egy szerencsetalizmánt és egy tűzúr csizmáját visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy nekromanta kóborló trófea és egy árnygólem trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy Daramoula pálcáját, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Auráját érzékelve máris tudod, semleges jellemű a hitvány! Megbarátkoztok egymással. Az ő neve (F)red Eric. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Így szólsz: " Már nem juttatunk minden új belépőnek 5 MAXTU-t, de a társaság továbbra is jó. Csatlakozz hozzánk!" Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
A 16. napon összefutsz Dort Amessix-szel. Egy drakolder gyűrűt, egy Gorhud gyűrűjét, egy játékmesteri palástot, egy Luthius karkötőjét, egy rubin fülbevalót, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy szerencsetalizmánt, egy torz fülkarikát és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy gnomori rémszolga trófea, egy rubin góliát trófea és egy triklem drakolder trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Idős asszonyt szopógödörbe segítő ifjú harcos. Jobb kezében egy bronz taidert, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy élőholt sullár! Málhásállata egy sivatagi doareg. Tisztán érzed auráját: semleges a nyomorult. Halvány tapogatódzást érzel az agyadban. Így szólsz: " Nem vagyok friss porszem, rég volt már, hogy újjászülettem." Igazi pech ezt a kalandozót látni (-2 szerencse forduló végéig.) Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább. Felébredsz. Mintha halált hozna a baljós szél a messzeségből. Kézbe veszed távcsövedet és körülnézel. Irtózatos csata látványa bontakozik ki előtted. Chara-din híveit látod, ahogy fejvesztetten menekülnek valami elől... Aztán meglátod a sereget: emberek, elfek, törpék... és földelemek nyomulnak előre. A káosz avatárjai sorra hullanak el a harc közben, az oltárok hatalmas robbanás közepette válnak a földdel egyenlővé, a mana-fókuszáló monolitokat elementálok zúzzák porrá, s helyükbe újak emelkednek a meghasadt föld alól, az izzó magmából. Ahogy kinyitod a szemed, az álomkép szertefoszlik.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+18 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+232 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.)

* 1. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Kántálni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Megidézted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 801.]

* 2. KP: elmormolod a 23. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Ereidben a vér forrón lendül előre. Sikerült elmondanod a jellemrejtés varázslatot! Működni kezd a jellemtükör. [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 796.]

* 3. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Sikerült elmondanod a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse forduló végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 791.]

ea 470 eladod a 470. tárgyat
Eladtál 1 pikkelyes ptogot. 102 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 791.]

fog elfogod parancsok törlése
Minden fog parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 791.]

fog 470 219 elfogod a 470. szörnyet a 219. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 791.]

m 7 mozogsz északnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[224,83] Továbbra is síkságon vagy. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt.
(Feltételes foglyul ejtés:) Félreismerhetetlen pikkelyes ptog nyomokra bukkansz! Kemény munkával kiásol egy jókora gödröt, majd galyakkal, füvekkel letakarod. A szörny megtalálása már nem okoz problémát. Megpróbálod csapdába ejteni. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Teljes a siker - a pikkelyes ptog belepottyant a gödörbe. Micsoda öröm! Megvan a vad. Kötéllel biztosítod, hogy ne tudjon elszökni, aztán alaposabban megnézed, mit is fogtál. Ebből a szörnyből kellő idomítás után kiváló hátas lehet. Kifújod magad, megveregeted a lény hátát, és továbbindultok. [24 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

[36 pontot használtál fel, van még 755.]

v 181 185 59 elmormolod a 181. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Ereidben a vér forrón lendül előre. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(224,83) 28. jellempróba, oltár, pikkelyes ptogok (#470)

[185,59] Egy kisebb településhez érkeztél.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy templomot. Sheran hívői építették. nyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Épületeket látsz: egy szörnypiac (648. épület.) és egy tanácsadó bölcselő (657. épület.).
[-60 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 745.]

ea 470 eladod a 470. tárgyat
Eladtál 1 pikkelyes ptogot. 102 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 745.]

fog elfogod parancsok törlése
Minden fog parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 745.]

fog 470 219 elfogod a 470. szörnyet a 219. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 745.]

m 7 6 5 mozogsz északnyugatra, nyugatra, délnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[224,83] Továbbra is síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Azonnal tudod, hogy egy hájas okerón volt a rémület okozója. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.) Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy halálmadár. (ld. enc.) Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Marokra fogva a vámpírtőrt ellenfeledre rontasz. Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd a halálmadár bal lábát. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Agyartőrrel felnyársalod a halálmadár jobb lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A halálmadár feléd csap csőrével, de sikertelenül. A halálmadár karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A halálmadár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 aranygyűrű. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 4, gyógyulás: 16, összesen: +12 ÉP}

Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [223,83] Még mindig füves síkságon vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gyöngymangó bokrot. Utad során felfedezel egy oltárt. Elenios hívei emelték. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy fekélyes hernyó volt. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.


(Továbbmész...) [222,84] Szűnni nem akar a zöld síkság. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba).
(Feltételes foglyul ejtés:) Halvány pikkelyes ptog nyomokat fedezel fel! Gyorsan előveszed az ásódat, és ásni kezdesz. Amikor a luk elég széles és mély, betakarod néhány ággal és levéllel. Megkeresed a szörnyet - nem tart sokáig - majd megpróbálod belecsalni a csapdába. Egy pillanat múlva a pikkelyes ptog pontosan odalép, ahol a gödör van, és belezuhan a csapdába! Miután gondoskodsz róla, hogy a lény ne tudjon lelépni, óvatosan, új fogásod minden mozdulatát figyelve kezded vizsgálgatni. Ebből a szörnyből kellő idomítás után kiváló hátas lehet. Még mindig mosolyogva, felkerekedsz. [24 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

[60 pontot használtál fel, van még 685.]

m 5 6 mozogsz délnyugatra, nyugatra
[221,85] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Ráismersz a távolodóra. Egy hájas okerón. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Találsz egy xantusz-kaktuszt. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba).

(Továbbmész...) [220,85] Síkság, továbbra is csak síkság. Itt húzódik a hajdan létezett bo'adhun birodalom nyugati határa. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy pikkelyes ptog. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Dornodon hívői építették. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Észreveszel egy Chara-din monolitját. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Dr. Dragon vigyorog kajánul. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Azonnal tudod, hogy egy tüskés totemblarg volt a rémület okozója. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Oppsz, itt járt már valaki! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északra. [24 pontot használtál fel, van még 661.]

v 181 186 105 elmormolod a 181. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(220,85) pikkelyes ptogok (255470), 43. jellempróba, Dornodon oltár, #. jellempróba, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), tüskés totemblarg (#482)
(221,85) hájas okerón (38462), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), #. jellempróba
(222,84) 33. jellempróba, pikkelyes ptog (#470)
(223,83) gyöngymangó bokor (47134, belőle készíthető: #135), Elenios oltár, #. jellempróba, fekélyes hernyó (#489)
(224,83) 28. jellempróba, oltár, pikkelyes ptogok (#470), hájas okerón (#462), halálmadár (#351)

[186,105] Épületek tűnnek fel. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy templomot. Sheran hívői építették.

Van itt egy szörnypiac (649. épület.) és egy tanácsadó bölcselő (658. épület.). Eszel valamit. (-1 kaja.)
[-60 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 651.]

ef 8 energia fejlesztése 8
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-8 TU.] A befejezéshez még 266 TU szükséges. [80 pontot használtál fel, van még 571.]

ek 180 6 t. energia kisütése: 180 6
A Bugyorból merítesz tudati erőt (+6 TU). [42 pontot használtál fel, van még 529.]

* 1. BP: használod a 243. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 524.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Felidézel magadban néhány matekfeladatot, amit annak idején az iskolában adtak fel a bölcsek, házi feladatként, és sosem tudtad őket megoldani. Most hosszasan töprengesz rajtuk... Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [Még 107 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 484.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
A porba hevenyészett műszaki rajzokat próbálsz készíteni összetett technikai újításokról. Elméd csiszolódik... Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [Még 59 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 444.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Teljes kényelembe helyezkedsz (már amennyire itt lehet), és töprengeni kezdesz a világ dolgain. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [Még 11 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 404.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Teljes kényelembe helyezkedsz (már amennyire itt lehet), és töprengeni kezdesz a világ dolgain. A munka meghozza gyümölcsét. (+1 IQ.) Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy őrült varázsló került az utadba. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy energiafolyam varázslattal köszönt csatapartnered. 96 életpontot vesztettél. Távolról sötét rítus varázslatot lő rád a másik. 25 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Hideg veríték folyik végig a hátadon - ez a támadás egy öngyilkos vállalkozás volt! Te itt életveszélyben vagy. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 121, gyógyulás: 0, összesen: -121 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Te még soha nem láttál nagyenergiájú részecskegyorsítót, azonban nincs is erre szükség ahhoz, hogy a ghallai óriás méh lépes mézének gyógyerejét a magad javára fordítsd. Megszerzése ugyan egy kicsit veszélyes a hatalmas fullánkok miatt, de mindenképpen megéri. (+36 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Kifinomult érzékeid segítségével kiválasztod azt a helyet, ahol a legerősebb a földsugárzás. Karodon egy kis bemetszést csinálsz, hogy az áttranszformált sugárzást minél hatékonyabban használhasd fel életenergiád növelésére. Még a nagyanyádnak sem sikerült soha ilyen jól ez a művelet. (+28 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Észreveszed, hogy melletted egy totyogó bogár éppen a petéit rakja egy fa leveleire. Megvárod, amíg befejezi a műveletet, és továbbáll. Begyűjtöd a leveleket, egy pár csepp vizet csöppentesz rá, majd befalod. Rögtön érzed, hogy megérte a fáradságot. (+28 életerő.) [70 pontot használtál fel, van még 334.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Elméd csiszolása érdekében két ismeretlenes egyenleteket oldasz meg, fejben. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 294.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Gyermekkorodban tanult verseket próbálsz felidézni, és hangosan elmondani. A jó memória egyik feltétele a magas IQ-nak. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 254.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Magad elé képzelsz egy négyzetrácsot, és köröket, kereszteket kezdesz belerajzolni. A fejben amőbázás egy kemény dolog, de jó módja az IQ-d fejlesztésének. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 214.]

tf 2 14 fejleszted a 2. tulajdonságodat 14 pontért
Elméd csiszolása érdekében két ismeretlenes egyenleteket oldasz meg, fejben. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [14 pontot használtál fel, van még 200.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Ujjé, személyesen látogat meg Borax egyik adószedője. Mosolyogva közli, hogy jelenleg 12 arannyal tartozol a kincstárnak. Nem nagy érvágás! Kifejezéstelen arccal leszámolsz a fickó tenyerébe 12 csengő aranytallért. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+0 jóság.) A testedben levő méregtől egyre gyengébb vagy (-10 életerő.) Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját fal föl a pikkelyes ptog. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 602 pontot. A következő körben tehát 802 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


HALÁLMADÁR (351. SZÖRNY)
Egyszer, amikor a békés erdőben sétálsz, élvezet a napsugarakat, és elmerengsz gondolataidban, irtózatos sikoly hallatszik. A szíved a torkodba ugrik, hideg futkos a hátadon, ahogy a földöntúli hang a csontjaidig hatol. Az egész erdő elcsendesedik, a madarak sem mernek versenyre kelni a halál hírnökével. Mert nem mást hallottál, mint Leah halálmadarát, amelynek már hangja is nehezen elviselhető halandó fül számára. Ha azonban leküzdöd félelmedet, akkor talán legyőzheted ezt a gonosz szárnyast, egy kicsit jobbá téve vele a világot.

KARAKTERLAP

Vasvella, egy hosszú ezüsthajú, zöld szemű elf férfi vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Dornodon tanítványa vagy. Az Idő Porszemei (#9130) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 461. fordulód.

Erő: 70 (74) Szint: 24 Merészség: 5/5 Magasság: 153 cm
IQ: 53 (55) Támadás: 23 Agresszió: 3 Testsúly: 46 kg
Ügyesség: 49 Védekezés: 26 Menekülés: 60 % Életkor: 159/159 év
Egészség: 36 Életpont: 404/244 Jellem: gonosz (666) Tul. pont: 1
Szerencse: 34 (36) Varázspont: 509/182 Pénz: 1920 arany Kép. pont: 16
Tudatpont: 14/9 Halhatatlanság: 2 % EFejl: 24
Eddig összesen 1475 szörnyet (1 ebben a körben) és 2 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 0 TP-t kaptál. Jelenleg 1316968 TP-d van. A következő szinthez még 83032 TP szükséges. Trófeáid: kronotapír, ongóliant, ősdentor.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6/62 ökölvívás: 16/28 szúrófegyverek: 31/74
vágófegyverek: 1/0 ütőfegyverek: 2/37 lőfegyverek: 5/32 (+8%)
dobófegyverek: 22/93

Feltételes fegyverváltás: vámpírtőr (#364) (150%) << vashegyű lándzsa (#182) (300%)
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 124/99 (+50%) 2. nyomkövetés: 141/20 (+5%) 3. lopás: 16/12
4. mászás: 6/53 5. csapdakészítés: 68/93 (+95%) 6. csapdaészlelés: 17/1
7. gyógyítás: 123/95 (+15%) 8. titkosírás: 4/15 9. felderítés: 16/50
10. szörnyidomítás: 16/1 11. teológia: 28/5 (+3%) 12. taumaturgia: 38/14 (+9%)
13. szerencsejáték: 2/9 14. versengés: 1/39 15. harcművészetek: 4/79
16. zene: 1/15 17. szörnyismeret: 32/82 18. zárnyitás: 3/11
19. vadászat: 29/58 20. bányászat: 31/49 21. úszás: 6/57

FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 60% életerő alatt 10 TVP-ért
készítesz tükröt (#43) (max. 60 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 60 darabot ), amnioszt (#203) (max. 60 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 9999 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 9999 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 9999 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 9999 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 9999 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 15 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), púderkövet (#119) (max. 10 darabot )
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 1, max: 16)
Chara-din fattya (#236)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) tolvajszem (#2, 8 VP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) sötét halál (#45, 18 VP) vérbeli borzongás (#46, 9 VP)
szárazság (#48, 6 VP) puha ütés (#60, 18 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
becsületjel (#158) vámpirizáció (#1) jellemrejtés (#23)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
energiatüskék (#29)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) energiatüskék (#29) >> fémbontó szójer (#150)
energiatüskék (#29) >> autentikus vámpír (#154) energiatüskék (#29) >> tüskés gigaféreg (#256)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> óriás csontváz (#176)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
pikkelyes ptog (#470) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Gyűlöletes, fehér anyag a pular kristály. Zúzz szét egy tucatot oltáromnál!
2.) Ahhoz, hogy mindenfajta támadás ellen fel legyél vértezve, még a harcművészethez is értened kell. Imádkozz úgy, hogy ez a szakértelmed 7. szintű!
3.) Áldozz fel oltáromnál egy Fekete Kelyhet!

Összsúly: 167.94 kg Megterheltség: 106%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van.
Még 59 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 deus ex machina (#1) 3 kaja (#2) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
192 arany (#50) 1 aranygyűrű (#193) 2 madártoll (#112)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(186,105) szörnypiac (#649), tanácsadó bölcselő (#658), egy árnymanó férfi, Sheran oltár, őrült varázsló (#255)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


Kedves Játékostársunk, Ezúton szeretnénk Kellemes Karácsonyi Ünnepeket és Boldog Új évet kívánni. Reméljük, hogy kalandjaid során jól szórakoztál, és jövőre is velünk tartasz. A két ünnep között (dec. 26-31.) nem táplálunk fordulót, kivéve dec. 28-át, amikor lesz egy emailes forduló küldés. Megértéseteket köszönjük! A Beholder Kft. munkatársai.
2005.11.15. Számládról 30 zsetont levontunk a Krónika külön postázása miatt.
2005.12.13. Számládról 30 zsetont levontunk a Krónika külön postázása miatt.
2006.01.17. Számládról 30 zsetont levontunk a Krónika külön postázása miatt.
2006.02.06 08:57 Változások a számládon! 1 zseton átutalása a(z) 9344. számlára!
2006.02.06 08:57 Változások a számládon! 29 zsetont átutaltak a(z) 9344. számláról!
˙

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* A teleport varázslatok (városi + tiltott) akkor is létrejöttek, ha a karakter ugyanazon a mezőn állt, aminek a célkoordinátákat beírta a varázslat paramétereként. Mostantól hibaüzenetet kap a játékos ehelyett.
* A tudati átadás mostantól nem működik a Sötét Földről a ryuku szigetekre, az ősi birodalmak területéről a Sötét Földre, illetve visszafelé. Ezek a területek - bár játéktechnikailag csak pár koordinátára - valójában olyan messze vannak egymástól, amely kívül esik a hatótávolságon.
* Mostantól a karakterlapon az őrző szörnyek mellett az is látszik, mennyi pluszt ad akkor, ha a karaktertől lopni akarnak.
* A KUT paranccsal csatamezőkön (s egyéb ehhez hasonló tereptárgyakon) való kutatáskor nem vont TVP-t a program a parancsvégi Feltételes Gyógyításokért. A hibát megszüntettük.
* Megváltozott az internetes fordulók kinézete. A fontosabb változások:
* Minden sebzés, sebződés ki van emelve (korábban volt, ami elsikkadt a szövegben), illetve a gyógyulások, forduló végéig tartó és permanens változások, valamint a szerzett kincsek is. Ezenkívül a hibaüzenetek, hibás parancsok is kiemelést kaptak.
* Ha online nézed a fordulódat, a tárgyak, szörnyek, varázslatok nevére kattintva feljönnek azok enciklopédiái.
* A karakterlapon a tárgylistán a KF-elhető tárgyak slotonként vannak felsorolva azoknál a karaktereknél, amelyeknek legalább 100 féle tárgya van. Itt a tárgyak neve fölé mozgatva az egeret, kiírja a böngésző a tárgy fontosabb tulajdonságait.
* A csatákat kicsit beljebb kezdjük, hogy elváljon a többi szövegtől, s mögöttük rövid statisztikát közlünk arról, hogy a karakter mennyit sebzett, mennyit sebződött, mennyit gyógyult a csata közben.
* A bolti tárgylistát és a varázslótornyos varázslatkészletet táblázatba szedtük.
* Hogy a labirintusok, titkosírások tökéletesen megjelenhessenek, az ehhez szükséges képeket töltsd le erről az oldalról: http://www.beholder.hu/?m=-&in=letoltes.php&l id=4 .
* Amennyiben nem vagy elégedett a forduló színeivel, letölthetsz más stílusbeállításokat a következő oldalról: http://www.beholder.hu/?m=-&in=letoltes.php&l id=5 .
* Ha a labirintusban ládában kincset talált a karakter, a program figyelmen kívül hagyta a GYJ beállítását annak eldöntésekor, hogy felvegye-e. Ezt javítottuk.
* Mostantól írjuk a karakterlapon, ha a deus ex machinát meghalásra állította valaki.
* A karakterek közötti találkozás programkódját kénytelenek voltunk átírni teljesen, hogy a jövőben egyszerűbben bővíthető legyen. Régen úgy működött a program, hogy a táborozó félnek a táborozás alatti találkozásait a saját fordulójának elején generálta le, nem akkor, amikor azok ténylegesen megtörténtek. Onnantól, hogy a változás a játékba kerül, a találkozások azonnal megtörténnek a passzív fél részére is (a korábbi találkozások viszont úgyanúgy generálódnak, mint eddig). Persze ez elsősorban háttérváltozás, amiből ti nem sok mindent fogtok tapasztalni, két jelentősebb dolog van csupán, ami a fordulókban is megváltozott:
A D.E.M.-ezés, halál azonnal megtörténik, ha a táborozó fél meghalna a találkozáskor. Ha csak D.E.M.-ezett, a karakter óvatosabb lesz a hátralevő időben, azaz nem fog ugyan másik kalandozókkal találkozni, de tárgyat átadni neki lehet majd. A deus ex machina a táborozás alatt nem repíti el több mezőnyire a karaktert, akkor sem, ha a beállítás ezt indokolta volna (illetve elrepíteni elrepíti, de a karakter automatikusan visszasétál a következő forduló elejéig a kiinduló táborozási koordinátára). Így a jövőben mindenki biztos lehet benne, hogy a fordulóját azon a koordinátán kezdi, ahol letáborozott (kivéve persze, ha az ominózus találkozás még a változás előtt történt volna meg, csak nem lépett a karakter azóta).
A másik fontosabb változás a Feltételes Udvarlással kapcsolatos. Sikeres szerelmeskedés után az FU azonnal törlődik a táborozó felekről, kivéve ha ők házastársak. A gravia öve nevű tárgyat emellett csak fordulónként egyszer lehet használni.
A találkozás rutin bonyolultsága miatt az alapos tesztelés ellenére is előfordulhatnak hibák. Amennyiben ilyet tapasztalsz, kérjük jelezd a Játékvezetőnek.
* Bekerültek a varázslattervező pályázaton kiválasztott varázslatok a játékba. Megtanulásuk a mágustornyokban, ill. imádkozással VP regenerációból (akinek már van elég VP regenerációja, a következő isteni küldetés leimádkozása után láthatja majd, milyen varázslatok vannak) sajátíthatók el. A 2006. januári Alanori Krónikában teljes listát találtok arról, hogy melyek ezek a varázslatok, és mire jók.

Üzenet küldése a karakternek