184. forduló, Csonttörő Crassus összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. febr. 21. 14h:54'
EZ A 496. JÁTÉKHETED, 185. FORDULÓD
497. játékheted kezdete: febr. 26.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1414
SZÁMLA : XXXX

CSONTTÖRŐ CRASSUS KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [93,53] koordinátán. Az idő esemény nélkül telt el.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+30 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+39 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)

* 1. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 350.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Befejezted a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse forduló végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 345.]

a 164 1729 1 átadod a 164. tárgyat az 1729. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 vasvértet Dirten részére. [0 pontot használtál fel, van még 345.]

a 78 1729 1 átadod a 78. tárgyat az 1729. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 mászókarmot Dirten részére. [0 pontot használtál fel, van még 345.]

a 181 1729 1 átadod a 181. tárgyat az 1729. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 vasalt bunkót Dirten részére. [0 pontot használtál fel, van még 345.]

a 174 1729 1 átadod a 174. tárgyat az 1729. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 harci kalapácsot Dirten részére. [0 pontot használtál fel, van még 345.]

a 182 1729 1 átadod a 182. tárgyat az 1729. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 vashegyű lándzsát Dirten részére. [0 pontot használtál fel, van még 345.]

a 308 1729 1 átadod a 308. tárgyat az 1729. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 ezüst papi karkötőt Dirten részére. [0 pontot használtál fel, van még 345.]

a 223 1729 1 átadod a 223. tárgyat az 1729. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 smaragd védőgyűrűt Dirten részére. [0 pontot használtál fel, van még 345.]

a 195 1729 1 átadod a 195. tárgyat az 1729. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 obszidián függőt Dirten részére. [0 pontot használtál fel, van még 345.]

a 229 1729 1 átadod a 229. tárgyat az 1729. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 obszidián karkötőt Dirten részére. [0 pontot használtál fel, van még 345.]

a 1 1729 2 átadod az 1. tárgyat az 1729. kalandozónak (2 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 2 deus ex machinát Dirten részére. [0 pontot használtál fel, van még 345.]

a 384 1729 1 átadod a 384. tárgyat az 1729. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 moa burátot Dirten részére. [0 pontot használtál fel, van még 345.]

a 281 1729 1 átadod a 281. tárgyat az 1729. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 raptor karmot Dirten részére. [0 pontot használtál fel, van még 345.]

a 153 1729 2 átadod a 153. tárgyat az 1729. kalandozónak (2 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 2 pirkitet Dirten részére. [0 pontot használtál fel, van még 345.]

a 82 1729 4 átadod a 82. tárgyat az 1729. kalandozónak (4 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 4 zöld üveget Dirten részére. [0 pontot használtál fel, van még 345.]

a 3 1729 3 átadod a 3. tárgyat az 1729. kalandozónak (3 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 3 vizestömlőt Dirten részére. [0 pontot használtál fel, van még 345.]

m 2 mozogsz keletre
[94,53] Még mindig a városban vagy. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.

Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Észkombájn barátomat itt űztem el, mert a gonosz útját követte. S. Evelyn " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy fény szentélyét. Egyre éhesebb vagy. Van itt egy fegyverbolt (590. épület.) és egy vegyesbolt (593. épület.). [10 pontot használtál fel, van még 335.]

be 376 bemész a szentélybe
Elfojtva egy hangos böfögést, beóvakodsz a tekintélyt parancsoló építménybe. Ahhh! Kiélvezed a szent fényt: lopás és kalandozókra kiadott támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, és kaptál egy BA parancsot semlegesekre és jókra (Ouch...). (ld. enc.) (+1 jóság.)
Összeakadsz egy fekete hajú, szürke szemű ember férfival. Fekete a bőre. Raia püspöke. Egy arany masszariasztót, egy bíbor erőövet, egy elit csatavértet, egy ezüst nyakláncot, egy fekete bőrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy lánckesztyűt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy regeneráló gyűrűt, egy smaragd védőgyűrűt és egy vassisakot visel. Fegyverzetét egy ekharion trófea, egy ongóliant trófea és egy borzalmas varkaudar trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: egy koronára fonódó kígyó. Bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Teherhordója is van: egy karmos tankány! Szegény állat majd megszakad. Tisztán érzed auráját: fehér, jelezve, hogy jó. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Tork Bendor. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Meleg kézfogás után elbúcsúztok. Hopp, átugrik egy kisebb zan!
Összeakadsz egy vörös, copfos hajú, kék szemű elf nővel. Fekete a bőre. Fairlight püspöke. Egy Eldaran karkötőjét, egy fekete bőrcsizmát, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy regeneráló gyűrűt, egy sárga erőövet, egy szirén köpenyét és egy villám szimbólumot visel. Fegyverzetét egy quwarg parafenomén trófea, egy ongóliant trófea és egy ekharion trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: szellőjárta fűzfaliget a csillagos ég alatt. Jobb kezében egy csontpálcát tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Egy erdei tündérke bukfencezik mellette a levegőben. Nem rád öltötte a nyelvét a pimasz kis lény?! Összeismerkedtek. Az ő neve Quarella Songes. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább. Hopp, átugrik egy kisebb zan!
[5 pontot használtál fel, van még 330.]

* 1. BP: használod a 336. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [9 pontot használtál fel, van még 321.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
A porba hevenyészett műszaki rajzokat próbálsz készíteni összetett technikai újításokról. Elméd csiszolódik... Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [Még 58 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 281.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Felhasználva egy ágat és a talajt, rajzos matematikai feladványokat készítesz, logikád csiszolása érdekében. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [Még 18 TVP-t kell elköltened.] Jó lenne valami kaját keresni. [40 pontot használtál fel, van még 241.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Komplex elméleti feladványokon gondolkodsz, logikai feladványokat próbálsz kiötleni, és rögtön meg is oldani. A gyakorlásnak megvan az eredménye! (+1 IQ.) [40 pontot használtál fel, van még 201.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Gyermekkorodban tanult verseket próbálsz felidézni, és hangosan elmondani. A jó memória egyik feltétele a magas IQ-nak. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 161.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
A porba hevenyészett műszaki rajzokat próbálsz készíteni összetett technikai újításokról. Elméd csiszolódik... Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 121.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Teljes kényelembe helyezkedsz (már amennyire itt lehet), és töprengeni kezdesz a világ dolgain. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 81.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Teljes kényelembe helyezkedsz (már amennyire itt lehet), és töprengeni kezdesz a világ dolgain. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [Még 128 TVP-t kell elköltened.] Korgó gyomrod figyelmet követel. [40 pontot használtál fel, van még 41.]

tf 2 11 fejleszted a 2. tulajdonságodat 11 pontért
Elméd csiszolása érdekében két ismeretlenes egyenleteket oldasz meg, fejben. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [Még 117 TVP-t kell elköltened.] [11 pontot használtál fel, van még 30.]
Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Elmúlt az erőpajzs I hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 326 pontot. A következő körben tehát 356 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


FÉNY SZENTÉLYE - ÚJ SZABÁLYOK
A fény szentélyében mostanában kalandozók százai táboroznak, nyugodt pihenést, kikapcsolódást remélve. Sajnos, legtöbbjükkel a nyugodt pihenés helyett az történik, hogy valaki felrugdossa, bűvölni próbál tőle, szkanderozni akar vele vagy más tudati képességet akar rá kisütni. A fény szentélye nem ezzel a céllal jött létre! Mostantól a fény szentélyében sokkal nehezebben lophatsz és bűvölhetsz, és nem használhatsz találkozáskor aktiválódó tudati képességet.

KARAKTERLAP

Csonttörő Crassus, egy kopasz, kék szemű, kecskeszakállas troll férfi vagy. A bőröd kreolszínű. Tharr püspöke vagy. A Vérvörös Légió (#9128) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 185. fordulód.

Erő: 47 (49) Szint: 16 Merészség: 3/5 Magasság: 264 cm
IQ: 30 Támadás: 15 Agresszió: 3 Testsúly: 472 kg
Ügyesség: 26 Védekezés: 15 Menekülés: 70 % Életkor: 21/21 év
Egészség: 30 Életpont: 350/189 Jellem: semleges (+1) Tul. pont: 8
Szerencse: 25 Varázspont: 328/62 Pénz: 0 arany Kép. pont: 6
Tudatpont: 14/8
Eddig összesen 740 szörnyet öltél meg. Ebben a fordulóban 0 TP-t kaptál. Jelenleg 129913 TP-d van. A következő szinthez még 50087 TP szükséges. Trófeáid: velociraptor, részeg kalandozó, hadroszaurusz.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 4/0 szúrófegyverek: 15/70 vágófegyverek: 8/65
ütőfegyverek: 22/74 lőfegyverek: *21/100 dobófegyverek: 7/79

Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) (50%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); tüske (#22) (4 -11.); bronzhegyű nyíl (#94) (12 -); bronzhegyű nyíl (#94) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 13/11 2. nyomkövetés: 40/67 3. mászás: 4/84
4. csapdakészítés: 15/7 (+5%) 5. csapdaészlelés: 3/0 6. gyógyítás: 23/78
7. titkosírás: 1/50 8. felderítés: 5/85 9. szörnyidomítás: 4/35
10. teológia: 22/28 (+2%) 11. taumaturgia: 25/61 12. harcművészetek: 3/51
13. szörnyismeret: 19/64 14. vadászat: 8/32 15. bányászat: 3/88

FELTÉTELES PARANCSOK (még 16 lehet)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
méregsemlegesítés (#14)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
13. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
izomernyesztés (#33), energiatüskék (#29)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10)
elektromos pajzs (#51), tüskepajzs (#30)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Sebezz egy szörnyön egyetlen kör alatt legalább 85 életpontot jobbkezes fegyverrel!
2.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0)
3.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét!

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * fekete bőrcsizma (#247) 3 kígyóbőr kesztyű (#49) 1 * lánckesztyű (#230)
2 szöges páncél (#65) 1 * vérvörös köpeny (#412)
Fegyverek és lövedékek
1 bronzhegyű lándzsa (#87) 1 bumeráng (#249) 1 csontszurony (#12)
1 * fúvócső (#20) 1 hosszú íj (#111) 1 kőkalapács (#13)
1 kőkés (#6) 1 mandibulakasza (#127) 1 mérgezett vasnyíl (#187)
66 * tüske (#22)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
2 * aranylánc (#191) $1 ezüst gyűrű ($180) 1 ezüst nyaklánc (#117)
1 * két kard szimbólum (#144) 1 nap szimbólum (#141)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
4 aranypikkely (#415) 1 + bronzkulcs (#76) 2 csontkulcs (#74)
1 dobóháló (#221) 1 kis vaskulcs (#40) 1 kötél (#92)
3 nagy bronzkulcs (#185) 1 nagy vaskulcs (#186) 9 + pukkanó tűcsapda (#336)
1 rézkulcs (#75) 1 súlyzó (#347) 1 szeksztáns (#32)
1 vaskulcs (#183)
Löttyök és porok, tartóstul
5 aranyló ugarhéj (#100) [üres, kapacitás: 50]
7 huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 84]
2 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 20]
6 sullár hólyag (#168) [bennük 3 csepp spiritusz (#170), fér még: 117]
1 szent kehely (#257) [benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
8 uzbány csőr (#169) [üres, kapacitás: 96]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
2 acélpengőke (#231) 2 dözmöng szív (#122) 1 fekete gyöngy (#99)
1 fémrúd (#104) 1 grifftojás (#179) 24 kaktusztüske (#114)
1 kavadu lebeny (#24) 6 kőszem (#304) 1 mocsári penke (#148)
1 móri gyümölcs (#116) 2 ormánygőte csont (#21) 1 purifikátor háj (#269)
1 rézdarab (#70) 3 rókafarok (#124) 6 smirglilevél (#29)
1 surranó kígyó bőr (#47) 2 szárnyas hernyó (#69) 1 szvó-ektoplazma (#151)
3 trikornis szarv (#198) 8 tükör (#43) 10 vadász tatu bőr (#15)

Összsúly: 75.41 kg Megterheltség: 69%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 88 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)
Figyelmeztetés: Kezdesz éhes lenni. Nem árt a következő körben legalább egy É 30 vagy É 40 parancs.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 deus ex machina (#1) 1 ezüst papi karkötő (#308) 1 harci kalapács (#174)
2 kisebb zan (#544) 1 mászókarom (#78) 1 moa burát (#384)
1 obszidián függő (#195) 1 obszidián karkötő (#229) 2 pirkit (#153)
1 raptor karom (#281) 1 smaragd védőgyűrű (#223) 1 vasalt bunkó (#181)
1 vashegyű lándzsa (#182) 1 vasvért (#164) 57 víz (#27)
3 vizestömlő (#3) 4 zöld üveg (#82)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(93,53) helytartói hivatal (#578), bank (#581)
(94,53) fegyverbolt (#590), vegyesbolt (#593), fény szentélye (#376), Tork Bendor (1436. kalandozó), Quarella Songes (2498. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek