76. forduló, Vis Major összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2023. okt. 4. 7h:54'
EZ A 1129. JÁTÉKHETED, 94. FORDULÓD
1130. játékheted kezdete: okt. 8.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 23 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1031
SZÁMLA : XXXX

VIS MAJOR KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [82,55] koordinátán.
Varázserőd regenerálódik. (+33 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). A táborozás alatt vadászott neked a gyilkos sallank. (+3 kaja.)
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy uzbány fészket vagy búvóhelyet. Keresgélésedet, hála szakértelmednek, siker koronázza.

Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az uzbány pikkelyes nyakát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Apró csípést ejt rajtad az uzbány csőrével. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az uzbány jobb szárnyát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Csőrével az uzbány nem tudott megsebezni. Az uzbány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 325 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

[8 pontot használtál fel, van még 255.]

* 1. KP: v 13 0 0 elmormolod a 13. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmondtad a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 250.]

* 2. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Kántálni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Létrehoztad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 245.]

v 224 elmormolod a 224. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Befejezted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 245.]

d 18 eldobod a 18. tárgyat
Elhajítasz 1 parittyát. [0 pontot használtál fel, van még 245.]

dd 243 205 34 eldobod a 243. tárgyat a 205. tárgyat a 34. tárgyat
Elhajítasz 1 nyílcsapdát. Elhajítasz 1 kazmár gyökeret. Elhajítasz 1 ásót. [0 pontot használtál fel, van még 245.]

kt 249 4 elkészíted a 249. tárgyat (4 darabot)
Legyártottál 4 bumerángot. Erőd TF-elődött. Éppen befejezed az alkotást, amikor a semmiből egy szörny materializálódik előtted. Nem kérdés, hogy a készítményedre pályázik. Ellenfeled egy sírlidérc.

Ében dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 ében dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a sírlidérc foszladozó testét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sírlidérc fejét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) A sírlidérc karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 834 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

A legyőzött ellenfélnél megtalálod korábbi zsákmányát, 1 keg gombát. (ld. enc.) Már azt hitted, hogy győztél, de újabb ellenfél jelenik meg. Ezúttal egy sírlidérc akarja megkaparintani az éppen elkészített tárgyadat.

Ében dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 ében dobónyíl. Alaposan megsorozod a sírlidérc jobb karját. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sírlidérc rothadó húsát. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) A sírlidérc karma a fejed mellett suhan el! Véres nyál csordul ki a sírlidérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 834 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a legyőzött ellenfeledet, találsz is nála némi kincset, nyilván a korábbi rablásaiból. Ez az! Találtál 1 megsemmisítőt. (ld. enc.) Ah, nem hagynak nyugodtan ténykedni! Most egy nukleáris cickány próbálja elrabolni tőled munkád gyümölcsét.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ében dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 ében dobónyíl. Alaposan megsorozod a nukleáris cickány nyakát. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-5 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 10 aranyad is. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a nukleáris cickány testét. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-5 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 6 aranyad. A nukleáris cickány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 1 129 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

Átkutatod a legyőzött ellenfeledet, találsz is nála némi kincset, nyilván a korábbi rablásaiból. Ez az! Találtál 35 aranyat. Hohó, találsz egy kis káoszrelikviát is. (ld. enc.) Siker! Elűzted a rabló szörnyeket! A tulajdonod - és az életed is - biztonságban van. Egy ideig... [48 pontot használtál fel, van még 197.]

fog 92 219 elfogod a 92. szörnyet a 219. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 197.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[83,55] A sík vidéket bozótos váltja fel.
(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésű, kék színűre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy sünmedve. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a sünmedve jobb karját. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sünmedve tüskét. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [84,55] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Oldalt pillantva, meglátsz egy gumifát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Raia hívei emelték. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy alpesi tehén nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod az alpesi tehén lila foltos testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az alpesi tehén testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén feléd rúg, de nem talál el. Vashegyű lándzsával teljesen átdöföd az alpesi tehén testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén meglök a szarvával. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Kisebb rúgást kapsz a jobb bokádba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 7 kaját. 301 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}


(Továbbmész...) [85,55] Síkság, továbbra is csak síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy süvítő rája. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a süvítő rája testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával végigvágod a süvítő rája testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A süvítő rája belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A süvítő rája farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a süvítő rája lapos testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) A süvítő rája állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Több csapást kapsz a süvítő rája farkától. (3 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A süvítő rája most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr hívői építették. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Raia oltárt. Északra nézve látsz egy rúnakövet. Elrakod a távcsövet. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [24 pontot használtál fel, van még 173.]

m 2 1 3 mozogsz keletre, északkeletre, délkeletre
[86,55] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Ráismersz a lényre. Egy ryuku gárdista. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. (ld. enc.) Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ében dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 ében dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a ryuku gárdista nyakát. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a ryuku gárdista nyakát. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Előrehajolva csap a ryuku gárdista, de Te könnyedén hárítasz, csak egy apró karcolást kapsz. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával eltalálod a ryuku gárdista jobb oldalát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a ryuku gárdista minden csapását hárítanod. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A ryuku gárdista most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Mosolyogva kidobod a nevetséges ragyás burástya trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes ryuku gárdista trófeát. 703 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [87,54] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy uzbány. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az uzbány testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed az uzbány jobb szárnyát. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Az uzbány belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az uzbány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 325 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy tűzbokrot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Messze keletre látsz egy művészi porolitot. Délre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Nyugatra egy Raia oltár van. Északra egy Fairlight oltár van. Elrakod a távcsövet. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [88,55] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Látsz egy kék orchideacserjét. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy karmazsin huhogó. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a karmazsin huhogó testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a karmazsin huhogó testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (3 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 16 életpontot vesztettél. Mandibulakaszával végigvágod a karmazsin huhogó óriási bibéjét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A karmazsin huhogó csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 14 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a karmazsin huhogó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 huhogó bibét. 315 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}

Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Friss kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. [24 pontot használtál fel, van még 149.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[89,55] Tovább barangolsz a fák között.

Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.) Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [90,55] Az erdőt síkság váltja fel. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Fairlight hívői építették. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Délre nézve látsz egy rúnakövet. Délnyugatra egy phua-kúp van. Északra egy Tharr oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.

Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek délre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [91,55] Vált a terep: sűrű erdőben vagy. Találsz egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Odasétálsz a phua-kúphoz, és megvizsgálod. Á, megvan a feladvány az oldalán!
Két szomszéd lakik egymás mellett.
Mindent látnak, csak egymást nem láthatják.
Utad során felfedezel egy szent ligetet. Valami furcsát érzel: békesség és harmónia uralja a tájat.

Alaposan körülnézel a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek keletre vezetnek. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [29 pontot használtál fel, van még 120.]

m 2 mozogsz keletre
[92,55] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Az Ősi Hajnal Lovagjai Ghalla felvirágoztatásáért küzdenek! Csatlakozz! " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy grok-képződményt. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Látsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját.
(Feltételes mászás:) A mászókarmokat a kezedre erősítve, mászni kezdesz felfelé. Felérkezve bemászol a grok-burokba egy szélesebb résen keresztül. Ahogy vizsgálódni kezdesz, orrodat dögletes bűz csapja meg. Egyszercsak moccan valami a sarokban... Egy légirozmár! (ld. enc.)

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a légirozmár farkát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával alaposan megvágod a légirozmár testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Beléd öklel a légirozmár! bal karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A légirozmár melléd csap a farkával! A légirozmár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 173 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Találtál valamit az egyik lehámlott belső kéreg mögött! Közelebbről megvizsgálod - szereztél 1 bőrsisakot. Miután lemásztál, továbbindulsz.
(Feltételes foglyul ejtés:) Halvány púpos burástya nyomokat fedezel fel! Sajnos nincs a birtokodban elegendő ásó, ami pedig e csapda alkalmazásának alapvető feltétele lenne. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy púpos burástya. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a púpos burástya zselés testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a púpos burástya farkát. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Csáprágójával a púpos burástya megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Feléd sújt a púpos burástya a farkával, de elhibázta! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 246 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Elég régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [24 pontot használtál fel, van még 96.]

szk 92 keresed a 92. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy púpos burástyát. [0 pontot használtál fel, van még 96.]

e 10 élelemszerzés 10 pontért
Nagyot bukik egy óriás ugróegér a kirakott lábadon, és ez lett a veszte. Főfogás lesz őkelme! (+2 kaja.) Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy vízionár. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a vízionár bal lábát. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) A vízionár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 vízionár szemet. 63 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 86.]

e 10 élelemszerzés 10 pontért
A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy nektoraf lehet. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Ében dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 ében dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a nektoraf jobb vállát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával mély sebeket nyitva megvagdosod a nektoraf jobb lábát. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) A nektoraf Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Ellenfeled regenerálódik! Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a nektoraf testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Mancsával a nektoraf végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Mintha egy satuba kerültél volna! Csontjaid recsegnek ropognak. 43 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 59, gyógyulás: 0, összesen: -59 ÉP}

Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vadászat). Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy pszi elementál nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy direkt kontaktus I pszi hatás. Semmi hatás! Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy direkt kontaktus I pszit. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből ében dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ében dobónyíl. Lövedéked átfúrja a pszi elementál farkát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 588 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 76.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 73.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Helybenfutás, guggolások, és egyéb tornagyakorlatok segítenek hozzá bicepszeid fejlesztéséhez. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 68 TVP-t kell elköltened.] Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy pszi elementál. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agykorbács pszit. 21 életpontot vesztettél. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy direkt kontaktus I pszi támadással. Semmi hatás! Ében dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ében dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a pszi elementál párolgó héját. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a pszi elementál száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 588 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 33.]

tf 1 3 fejleszted az 1. tulajdonságodat 3 pontért
Gondos edzéstervet állítasz össze, majd gyakorolni kezdesz. Fekvőtámaszokkal, helybenfutással, guggolásokkal gyötröd testedet. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 65 TVP-t kell elköltened.] [3 pontot használtál fel, van még 30.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 235 pontot. A következő körben tehát 265 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KEG GOMBA (1615. TÁRGY)
Mint tudjuk, Ghallán sokféle gomba megterem, de sajnos a legtöbbjük tökéletesen ehetetlen, rosszabb esetben súlyosan mérgező. Van persze néhány fajta, amit a trollok gyomra talán befogad valahogy, de ettől a gombaételek még nem váltak túl népszerűvé. Ez a gyermekököl méretű, kalappal, vaskos bocskorral, és a lilából-rózsaszínbe tartó, pompás öltözékkel büszkélkedő gomba talán az egyetlen ízletes húsú a testvérei közül. Milyen kár, hogy évszázadokkal ezelőtt eltűnt a félszigetről, és mára csak elrejtett, titkos helyeken lelhető fel. A keg-et nyersen kell fogyasztani (a H 1615 paranccsal, 5 TVP árán). Illata csípős, íze enyhén fanyar, és pont úgy ropog, mint a mingókörte. A hatása azonnal jelentkezik, amint az utolsó falatot is lenyeled. Bódultság kerít hatalmába, és fantasztikusan kiélesedik elméd, kiteljesedik tudatod (azonnal kapsz +50 TU-t - persze a maximális fölé nem mehet a tudatpontjaid száma)! Sajnos a keg gomba a szó klasszikus értelmében véve nem növény, ezért semmilyen ismert módon nem lehet szaporítani, ültetni, vagy termeszteni. Talán mondanom sem kell, hogy egy ilyen ritka kincset nem fogsz másnak átadni. A keg gomba használata nem automatikus.

MEGSEMMISÍTŐ (1540. TÁRGY)
A káoszra! Pedig micsoda pénzt kaphattál volna a Yaurr hadvezetéstől egy valódi ryuku császári parancs átadásáért! Sajnos Ayagira Tanakának maradt egy másodperce, hogy ezt a henger alakú, tenyérnyi eszközt beüzemelje. A megsemmisítő mindig a tartalmával együtt válik semmivé... Ha valamilyen csoda folytán sikerül épségben megszerezned, az csakis azért lehet, mert épp üres volt. Persze a magad javára is fordíthatod a felfedezést, hiszen ez a csodás kütyü nem válogat a beléhelyezett tárgyak között. A H 1540 parancs hatására a megsemmisítő magával együtt porrá omlasztja a második paraméterben megadott tárgyadat (legyen az akár átkozott is). A művelet 2 TVP-be kerül, és a harmadik paraméterben megadhatod a kívánt mennyiséget is.

KIS KÁOSZRELIKVIA (2643. TÁRGY)
Egy undok kis békát ábrázoló szoborra bukkantál. Az anyaga ismeretlen, de enyhe mágiát sugároz magából. Kétségkívül Chara-dinhoz, pontosabban annak első számú avatárjához, Okülüpajhoz kapcsolódik ez az apró relikvia. Vajon tudod valamire használni? Ki tudja!

RYUKU GÁRDISTA (360. ELLENFÉL)
Ennyi évvel a világégés után kiderült, hogy máshol is túlélték a katasztrófát - igaz, ez egy távoli kontinens! Az öröm azonban nem tart sokáig - a díszes, tarkabarka hajók nem kereskedőket, hanem hadsereget hoztak, akik készen állnak a Túlélők Földjének meghódítására. A félsziget északi partját elborítják az idegenek sátortáborai. Az alacsony, ferde szemű, sárga bőrű katonák rettenetesen fegyelmezettek. Szívósságuk, kitartásuk és katonai képzettségük messze felülmúlja az alanori katonákét. Szerencsére úgy tűnik, a seregek még nem indulnak el a kontinens belsejébe - talán várnak valamire? Le kell sújtani rájuk, megvédeni a szülőhazádat! Az elit gárdisták a különlegesen képzett ryuku katonák - előfordulhat, hogy korábbi hőstetteikért a ryuku császári testőrség egy-egy mágikus páncélját vagy fegyverét kapják jutalmul. Egy ilyen megszerzése igazi trófea számodra!

LÉGIROZMÁR (94. SZÖRNY)
A tudósok szerint hidrogénnel töltött úszóhólyagszerű szervével tud lebegni, illetve uszonylábai és erős farka csapásaival haladni és manőverezni. Áldozataira zuhanóbombázóként csap le a magasból - szerencsére a végbelén át kilövellő hidrogén sivítása elárulja. Bár... két hatalmas agyara és izmos farka így is jókora előnyt ad neki. Igazán esélyed csak akkor van, ha a fészkében ütsz rajta, ahol kevésbé mozgékony.

KARAKTERLAP

Vis Major, egy vörös, tüsi hajú, zöld szemű, bajuszos alakváltó férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Tharr elsőáldozója vagy. Ez a 94. fordulód.

Erő: 19 (24) Szint: 14 Merészség: 6/5 Magasság: 179 cm
IQ: 22 (23) Támadás: 13 Agresszió: 6 Testsúly: 72 kg
Ügyesség: 16 Védekezés: 30 Menekülés: 30 % Életkor: 36/36 év
Egészség: 15 Életpont: 186/154 Jellem: semleges (-1) Tul. pont: 0
Szerencse: 17 (22) Varázspont: 153/4 Pénz: 5225 arany Kép. pont: 1
Eddig összesen 382 szörnyet (15 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 6 856 TP-t kaptál. Jelenleg 72 503 TP-d van. A következő szinthez még 2 497 TP szükséges. Trófeáid: ryuku gárdista, köpködő bruhatag, nukleáris cickány.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 3 szúrófegyverek: 14 vágófegyverek: 4
ütőfegyverek: 8 lőfegyverek: 10 dobófegyverek: 11

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << göcsörtös bunkó (#123) << vashegyű lándzsa (#182)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); bumeráng (#249) max. 2 db (3 -8.); ében dobónyíl (#849) max. 2 db (9 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
92,55 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 92

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 182 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 6 2. nyomkövetés: 21 (+1) 3. lopás: 1
4. mászás: 5 5. csapdakészítés: 6 6. csapdaészlelés: 1
7. gyógyítás: 33 8. titkosírás: 1 9. felderítés: 1
10. szörnyidomítás: 1 11. teológia: 2 12. taumaturgia: 7
13. zene: 1 14. szörnyismeret: 6 15. zárnyitás: 9
16. vadászat: 9 (+1) 17. bányászat: 5

FELTÉTELES PARANCSOK (még 39 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
udvarolsz a 2. fajúaknak az 1. fajúaknak a 6. fajúaknak a 8. fajúaknak a 9. fajúaknak
kutatsz max. 40 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért
elfogod sörényes ubukot (#89) fedett veremmel (#219), púpos burástyát (#92) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
szintszívó (#96) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990), kardfogú fülemüle (#146)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
hadiszerencse I (#13) erőpajzs I (#12)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
5. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
lángcsóva (#31)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> 7. szintű lényekre

ELFOGOTT SZÖRNYEID
gyilkos sallank (#85) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Jó erőfejlesztés egy kis fizikai munka végzése: építs vaskohót.
2.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 0)
3.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. városháza (Qvill) (527): kész. törpe házikó (532): kész. kobudera lak (533): új. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. városháza (685): többek közt 4. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 5, 6, 7, 15, 33, 34, 35, 36, 41.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 5.

HŐSTETTEID
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény:
Megölt szörnyek: 12. Szerzett pont: 1230. Beállított erő: 0 Összpont: 1230

Összsúly: 66.48 kg Megterheltség: 97%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van.
Még 82 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 ásó (#34) 1 kazmár gyökér (#205) 4 lajhár csont (#236)
1 nyílcsapda (#243) 1 parittya (#18) 12 smirglilevél (#29)
6 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
19 arany (#50) 1 bőrsisak (#57) 4 bumeráng (#249)
1 huhogó bibe (#332) 14 kaja (#2) 1 keg gomba (#1615)
1 kis káoszrelikvia (#2643) 1 megsemmisítő (#1540) 2 pirkit (#153)
5 sünmedve tüske (#14) 2 uzbány csőr (#169) 2 vízionár szem (#102)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93
53
54
55
56
(83,55) sünmedve (#33)
(84,55) gumifa (#38), Raia oltár, 47. jellempróba, alpesi tehenek (#91)
(85,55) süvítő rája (#113), Tharr oltár
(86,55) ryuku gárdista (#360)
(87,54) uzbányok (#102), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), egy ismeretlen isten rúnaköve, 48. jellempróba
(88,55) kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68), karmazsin huhogó (#185)
(90,55) Fairlight oltár
(91,55) phua-kúp (#372), szent liget (#439)
(92,55) grok-képződmény (#149), oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, Chara-din monolitja (#534), légirozmár (#94), púpos burástyák (#92), vízionár (#66), nektoraf (#355), pszi elementál (#221)

Üzenet küldése a karakternek