Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Bűvös lant
Küldd el képeslapként!
A bűvös lantból a hozzáértő kezek mesés dallamokat képesek előcsalogatni. Nem csoda hát, hogy a Túlélők Földje legsikeresebb bárdjai a bűvös lant "húrjai közül kerülnek ki."
Nézz szét a galériában!
2. Yaurri titkosírás verseny
2. Termikrajzás – zárás
XLVI. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés
A Sötétség Kora - helyzetjelentés

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Aukciós statisztika
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Az utolsó Aukciós Napon történtek

A lista folytatása...
HKK online, TF online, Argum City (49)
Épülettervezői pályázat 2. (11)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés (7)
Olimpiák eredmémyei (9)
A Sötétség Kora - retró történelmi esemény (17)
Tavaszi befizetési akció 2024.03.01. (péntek) - 2024.03.18. (1)

További témák...

2024-05-02 13:00:18 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Sumák Simon 101. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2004. júl. 29. 9h:40'
EZ A 123. JÁTÉKHETED, 101. FORDULÓD
124. játékheted kezdete: júl. 31.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #5660
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 298
Extra forduló: 10

SUMÁK SIMON KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [101,79] koordinátán. Ez az idõ nem múlt el esemény nélkül: A táborozás 1. napján összeakadsz egy vörös, hosszú hajú, zöld szemû alakváltó nõvel. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy fekete bõrcsizmát, egy kvazár sisakot, egy rejtõköpenyt és egy vasvértet visel. Fegyverzetét egy orgyilkos trófea, egy rájanyék trófea és egy útonálló trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: fényt tükrözõ kristály vizû tó. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Auráját érzékelve máris tudod, ocsmány fehér a nyomorult jónak. Barátságtalanul méregetitek egymást néhány pillanatig. Kedvesen megkérdezi tõled, hogy tudsz-e adni neki kaját. Elbûvölve bólintasz. Átadsz 3 kaját. Továbbmész. A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+5 életerõ.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserõd regenerálódik. (+114 varázspont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.) (Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: elmormolod az 1. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A kisülni készülõ varázslat a következõ pillanatban már benned van. Egy végsõ mozdulattal elõhívod a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölõ életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 261.]


ek 6 t. energia kisütése: 6
Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 40 életpontot! (-2 TU.) [0 pontot használtál fel, van még 261.]

vi 7 5 30 viselkedésed: 7 5 30
Mostantól elég bátor vagy. Nálad valamivel erõsebb szörnyeket is meg mersz támadni. Merészségi szinted ettõl kezdve 7. Csak az azonos jellemûekkel vagy barátságos. A szörnyeket és az ellentétes jellemûeket megtámadod. Barátsági szinted mostantól 5. Ha életerõd az eredeti érték 30 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 261.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[100,80] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettõl - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testõreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Hirdesse e tábla az Élet és Halál Urának, Leahnak dicsõségét! Állította: En'Laos " Találsz egy táblát, rajta a következõ felirattal: " Miután Zarkkal üzleteltél, számold meg az ujjaidat is!!! NeTuddKi. " Áldod az elõrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Az álmaid valóra válhatnak. De nem biztos, hogy örülsz, ha viszontlátod rémálmaidat... Az Illúzió Mesterei " A következõ épületeket látod: egy fegyverbolt (591. épület.) és egy vegyesbolt (594. épület.). Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel elõtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betûket: " A tolvajok mindenütt körülvesznek, csak lehet, hogy Te nem látod õket...-Gilbo & Buga " [12 pontot használtál fel, van még 249.]

ve 249 10 megveszed a 249. tárgyat 10
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 249.]

ve 37 3 megveszed a 37. tárgyat 3
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 249.]

ee 375 57 714 eladod a 375. tárgyat az 57. tárgyat a 714. tárgyat
Eladtál 1 fekete csuhát. 10 aranyat kaptál. Eladtál 1 bõrsisakot. 5 aranyat kaptál. Eladtál 1 rõtmanó kacagányt. 5 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 249.]

ee 72 eladod a 72. tárgyat
Eladtál 1 rézsisakot. 7 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 249.]

f 221 kísérletezel a 221. tárggyal
Farigcsálsz, illesztgetsz, kísérletezel, hátha lesz valami használható eredmény. Vadul gondolkozol... Érdemes volt kísérletezni! Rájöttél, hogy hogyan készíthetsz háló-csapdát. (ld. enc.) 48 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 239.]

fog 57 220 elfogod az 57. szörnyet a 220. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 239.]

m 6 mozogsz nyugatra
[99,80] Továbbmész a város utcáján. Veszélyt érzel az utca végén feltûnõ alakból. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy sötét gnóm közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Nem árt valamilyen védekezõ mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekezõ varázslat! Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 18 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy sötét halál varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Mielõtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a sötét gnóm jobb lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a göcsörtös bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a göcsörtös bunkót ellenfeledre rohansz. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sötét gnóm testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerõ). Orgyilkos tõrrel megdöföd a sötét gnóm bal lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerõ). A sötét gnóm csapása csak a levegõt találja. A mágus kinyújtja a kezét, és a következõ pillanatban apró villámok cikáznak feléd. 14 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a sötét gnóm száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 440 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Itt, a vadon közepén kissé meglepõ megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Wargpin város közleménye: Kedves kalandozók! Újabb szórakoztató centrumok nyíltak (az irány hozzávetõleges): Júra-park 60 mérföld keletre, Trollkeltetõ Zóna 60 mérföld keletre és 20 mérföld délre, Óriások földje 60 mérföld keletre és 30 mérföld északra. Mindenkit NAGY-NAGY szeretettel várunk! " Van itt egy kristályvizû tó. Szomjúságodat oltod. Csillogó tisztaság árad szét benned. (+2 jóság.) Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Találsz egy teljesen lerombolt Vlagyimir szobrát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy sörsátrat. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Vérszomjas vagy? Ölni akarsz? Jónak mondod magad? Lépj az Irgalmas Nõvérek közé! S.P. " Egy quwarg mozdul a földön. Gyorsan eltaposod a kártevõt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Találsz egy táblát, rajta a következõ felirattal: " Jött, száguldott, s futottam én, hõs Vasalt Bunkó volt ki életem elvevé. <<Quwarg sírvers>> " Van itt egy helytartói hivatal (579. épület.) és egy bank (582. épület.). Összeakadsz egy aranyhajú, barna szemû elf nõvel. A bõre világosabb az átlagosnál. Jobb kezében egy bunkót tart. Lõfegyvere egy dárda. Tisztán érzed auráját: színtelen, jelezve semleges mivoltát a féregnek. Bizalmatlanul végigméred, de nem tetszik igazán a képe. Elfordulsz, és tovább totyogsz. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Aki elfogja a Setét Patkány nevû árnymanót élve vagy halva (ha lehet, halva) 1000 arany jutalmat kap az Alanori Törvényszéktõl. " [12 pontot használtál fel, van még 227.]

pbe 15 2509 beraksz a bankba 15 aranyat
Tar-Palantir JR. számlájára átutalsz 20 aranyat. [0 pontot használtál fel, van még 227.]

m 8 mozogsz északra
[99,79] Még mindig a városban vagy. A város nyüzsög az élettõl - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testõreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyõzõdhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetõi vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " Áldod az elõrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " Itt, a vadon közepén kissé meglepõ megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " A benned lüktetõ vér minket táplál. Nekünk ez az élet, de számodra a halál... Vértestvérek. " A következõ épületeket látod: egy fegyvermester háza (573. épület.) és egy fekete mágustorony (598. épület.). Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " [12 pontot használtál fel, van még 215.]

vtn 34 varázslat tanulás: a 34. varázslatot
Félve közelebb óvakodsz. Remegve kopogtatsz a lapos rézkoponyával. Sokáig semmi, de aztán nyikordul az ajtó, és megjelenik egy sebekkel borított testû alak! Õt a sebek azonban cseppet sem zavarják. Talán egy lélek nélküli, emberi maradványokból összevarrt, miksziszi húsgólemmel állsz szemben? A mágus örömmel fogad, és a tandíj kifizetését követõen kezdetét veszi a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: varázsvédelem. (ld. enc.) A húsgólem kikísér a bejárathoz. [35 pontot használtál fel, van még 180.]

tv 34 támadó/véd. varázslat a 34. varázslatot
Védekezõ varázslatok listájára került: varázsvédelem. [0 pontot használtál fel, van még 180.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[98,78] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Remek ösztöneidnek köszönhetõen hamar megérzed a rád leselkedõ veszélyt. Már távolról sem tûnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy ragyás burástya. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem sav ellen varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lõsz. 22 életpontot sebeztél. Teli erõbõl bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a ragyás burástya bal oldalát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. A sav csiklandozón, de ártalmatlanul ölel körül. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vashegyû lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerõ). Orgyilkos tõrrel megdöföd a ragyás burástya jobb lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerõ). A ragyás burástya megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A ragyás burástya farkával megérint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Gyorsan félrelököd. A ragyás burástya csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csõrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 640 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy ovimon-bokrot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr hívõi építették. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Találsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyûjtesz 1 álomport. Észreveszel egy quwargot. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. Kiásol a földbõl pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Épphogy megismerhetõ (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [97,77] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. A derûs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr hívei emelték. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [96,76] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Látsz egy mély kutat. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Kettéharapod a sajtot. Egész finom. De az egyik fele nagyobb lett, mint a másik. Nem baj, leharapsz belõle. Most meg a másik a nagyobb... És lassan elfogy a sajt. Jót röhögsz a kis rókákon, akik búsan mennek tovább. (+2 gonoszság.) Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Dornodon híveié. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyûjtesz 1 álomport.
(Feltételes mászás:) Odaerõsíted a kötelet a kút széléhez, és ügyesen lemászol. A kút alján persze nincs víz - szárazra érkezel. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. Ebben a pillanatban egy fény által nem megvilágított szegletbõl valami elõront! Egy topránypolip!

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a topránypolip bal oldalát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával alaposan megvágod a topránypolip egyik csápját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerõ). Orgyilkos tõrrel eltalálod a topránypolip kocsányos fejét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerõ). A topránypolip csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával egy irtózatos ütéssel felvágod a topránypolip puha testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerõ). Orgyilkos tõrrel megdöföd a topránypolip testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerõ). Csápok tekergõdznek feléd. Megpróbálod elkerülni õket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a topránypolip száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kõkést, szereztél 3 kaját. 189 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Találtál valamit! Közelebbrõl megvizsgálod - szereztél 1 rézsisakot. Elhagyva a kutat, elcsomagolod a kötelet. [65 pontot használtál fel, van még 115.]

m 5 3 mozogsz délnyugatra, délkeletre
[95,77] Síkság, továbbra is csak síkság. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. A fû zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtetõ szörnyet. Ráismersz a lényre. Egy proteinfecske. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. A ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a proteinfecske tollas testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a göcsörtös bunkót. Marokra fogva a göcsörtös bunkót ellenfeledre rontasz. Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a proteinfecske testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerõ). Orgyilkos tõrrel megdöföd a proteinfecske testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerõ). A proteinfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A proteinfecske csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldõl. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kõkést, szereztél 4 madártollat. 308 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy mély kutat. Felfedeztél egy oltárt. Raia hívei emelték.
(Feltételes mászás:) A kötelet egy erõsebb bokorhoz kötöd a kút mellett, és erõsen kapaszkodva leereszkedsz. Odalent félhomály van. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Egyszercsak moccan valami a sarokban... Egy topránypolip!

Teli erõbõl bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a topránypolip puha testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mandibulakaszával alaposan megvágod a topránypolip puha testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerõ). Orgyilkos tõrrel eltalálod a topránypolip testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerõ). A topránypolip csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kõkést, szereztél 3 kaját. 189 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Érdemes volt lejönni! A földön találsz 1 kis bõrpajzsot. Miután kijöttél, elrakod a kötelet. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [96,78] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy móricserjét. Találsz egy oltárt. Raia hívõi építették. Felfedeztél egy szent tölgyfát. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy acéldarázs közeledik. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az acéldarázs jobb középsõ lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával kilukasztod az acéldarázs testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerõ). Orgyilkos tõrrel teljesen átdöföd az acéldarázs torát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerõ). Siralmas támadást intéz farkával az acéldarázs, épp csak megsuhint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az acéldarázs összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kõkést, szereztél 1 acélpengõkét. 115 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Ráismersz a lényre. Egy ragyás burástya. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Gyorsan felraksz egy védelem sav ellen varázslatot. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 13 életpontot sebeztél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetõen meglõtted a ragyás burástya testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! A sav csiklandozón, de ártalmatlanul ölel körül. Megmarkolva a vashegyû lándzsát a másikra rohansz. Vashegyû lándzsával több döféssel felnyársalod a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerõ). Orgyilkos tõrrel megdöföd a ragyás burástya testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerõ). A ragyás burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! A ragyás burástya farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Gyorsan félrelököd. Csápjaival a ragyás burástya lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csõrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 640 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
(Feltételes készítés:) Legyártottál 2 ubuk dobónyílat. [58 pontot használtál fel, van még 57.]

szk 124 keresed a 124. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy manifesztátort. [0 pontot használtál fel, van még 57.]

fl 1 lopsz az 1. fajúaktól
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 57.]

fl 2 lopsz a 2. fajúaktól
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 57.]

fl 3 lopsz a 3. fajúaktól
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 57.]


* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 54.] Több pontod maradt, mint amennyit a következõ körre át tudsz vinni. Ebbõl automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.


tf 1 24 fejleszted az 1. tulajdonságodat 24 pontért
Találsz egy hatalmas sziklát, és nyomban nekilátsz, hogy erõsíts: mellmagasságig, majd a fejed fölé emeled a nehéz súlyt! Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erõd észrevehetõen fejlõdjön. [24 pontot használtál fel, van még 30.]
Vizet kortyolsz a vizestömlõbõl. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) A szervezetedet méreg pusztítja (-2 életerõ). Valószínûleg ez volt a hatásának az utolsó nyoma. Figyelem: 3 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idõ! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját fal föl a karmos tankány. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerõ.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 242 pontot. A következõ körben tehát 272 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


HÁLÓ-CSAPDA (220. SZÖRNYCSAPDA)
Egy dobóhálót egy szörnyre dobva könnyen foglyul ejtheted, ha a szörny elég kicsi. Ha a FOG <szörny> 220 parancs teljesül, vagyis megpillantod a keresett szörnyet, és a birtokodban van egy dobóháló, megpróbálod rádobni. Mindenfajta tereptípuson alkalmazható, de van egy nagy hátránya: gyakran elõfordul, hogy a szörny széttépi a hálót, és így a dobóháló odavész. Nem mûködik különösen nagy lények (3 méter vagy nagyobb) ill. különösen erõs lények ellen. A használat 8 TVP-be kerül.

VARÁZSVÉDELEM (34. VÉDEKEZÕ VARÁZSLAT)
Elmondva ezt az egyszerû védekezõ varázslatot, egy láthatatlan mágikus aurát feszítesz magad köré. Ez ellenállóbbá tesz a téged érõ mágikus, mentális és egyéb speciális támadások ellen: hatása olyan, mintha hárommal jobb lenne a szerencséd. Elmormolása 8 VP-be kerül, anyagi komponense egy kerek kõ. Elõnye, hogy hatása összeadódik a hadiszerencse varázslatokkal.



KARAKTERLAP
Sumák Simon, egy fekete, tüsi hajú, kék szemû alakváltó férfi vagy. A bõröd kreolszínû. Leah tanítványa vagy. Papi hited: 50. A MAFFIA (#9124) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 101. fordulód.

 Erõ:18 (19)  Szint:15  Merészség:7/4 Magasság:181 cm 
 IQ:25  Támadás:14  Agresszió:5 Testsúly:86 kg 
 Ügyesség:16  Védekezés:17  Menekülés:30 % Életkor:38/38 év 
 Egészség:16  Életpont:209/155  Jellem: gonosz (116) Tul. pont:
 Szerencse:17  Varázspont:210/19  Pénz:692 arany Kép. pont:
 Tudatpont:9/5           EFejl:31 
Eddig összesen 387 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2571 TP-t kaptál. Jelenleg 88457 TP-d van. A következõ szinthez még 31543 TP szükséges. Trófeáid: nukleáris cickány, pattanóböde, erszényes elkarog.

HARCI ISMERETEK
  szúrófegyverek: 16/60 (+10%)   vágófegyverek: 3/80 (+24%)   ütõfegyverek: 10/36 (+8%)
  lõfegyverek: 7/57   dobófegyverek: 13/91 (+21%)    

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << göcsörtös bunkó (#123) << ököl (#28)
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 -3.); bumeráng (#249) (4 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 7/87   2. nyomkövetés: 22/16 (+4%)   3. lopás: 16/10
  4. mászás: 5/39 (+8%)   5. csapdakészítés: 8/59 (+5%)   6. csapdaészlelés: 9/100
  7. gyógyítás: 35/6   8. titkosírás: 1/22   9. felderítés: 3/59
  10. szörnyidomítás: 1/89   11. teológia: 11/10 (+6%)   12. taumaturgia: 6/81 (+21%)
  13. versengés: 1/87   14. zene: 1/56   15. szörnyismeret: 4/30
  16. vadászat: 7/100   17. bányászat: 3/25   18. fõzés: 2/98

FELTÉTELES PARANCSOK
deus ex machinád 5 mezõre repítsen
lopsz az emberektõl (1) bármit, az elfektõl (2) bármit, a törpéktõl (3) bármit
gyógyítasz 40% életerõ alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 30 TVP-ért
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 10 darabot )
elfogod sullárt (#101) fedett veremmel (#219), gátvakondot (#57) háló-csapdával (#220)
gonoszkodsz max. 45 TVP-ért
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés (7)
maradék TVP-dbõl az erõ (1) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
nektoraf (#355), fémbontó szójer (#150), Mon Le Gen (#3959)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) szopókõirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK
vámpirizáció (#1)      

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
8. és magasabb szintûek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
lángcsóva (#31)
Védekezõ varázslatok (aktív: 3, max: 10)
hhaar burka (#32), védelem sav ellen (#36), varázsvédelem (#34)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
karmos tankány (#137) (málhás: +16 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követõjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendõ az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.
2.) Áldozz fel oltáromnál egy élõ gátvakondot.
3.) Kevesek részesülhetnek a kegyben, hogy e feladatot megkapják: pusztíts el egy kõkorszaki szakit.

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bakkura csizma (#96) 1 * gromak páncél (#270) 1   kis bõrpajzs (#45)
1   mászókarom (#78) 1   rézsisak (#72) 1 * sárga erõöv (#276)
3 * tankány karom (#237) 1 * vassisak (#160)    
Fegyverek és lövedékek
>1   bronzhegyû lándzsa (#87) 9   bronzhegyû nyíl (#94) 1   bumeráng (#249)
1 * fúvócsõ (#20) 1   göcsörtös bunkó (#123) 1   kõkalapács (#13)
1   kõkés (#6) 1   mandibulakasza (#127) 2 * orgyilkos tõr (#225)
2   ubuk dobónyíl (#138) 1 * vashegyû lándzsa (#182)    
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1   aranygyûrû (#193) 1   ezüst gyûrû (#180) 1 * koponya szimbólum (#139)
1   obszidián függõ (#195)        
Eszközök, használati tárgyak, készletek
2   acéltû (#334) 4   aranypikkely (#415) 1   ásó (#34)
1   bronzkulcs (#76) 4 + deus ex machina (#1) 2   dobóháló (#221)
1   ezüst kulcs (#184) 4   fáklya (#36) 1   furulya (#233)
1 + hebrencs csapda (#147) 16   kaja (#2) 1   kis aranykulcs (#240)
1   kis vaskulcs (#40) 6   kötél (#92) 1   nagy bronzkulcs (#185)
1   nagy vaskulcs (#186) 1   rézkulcs (#75) 1   Rodger kezdõ üstje (#1167)
1   szeksztáns (#32) 1   szent jogar (#150) 5   tüskecsapda (#242)
1   vaskulcs (#183) 1   zárnyitó készlet (#39)    
Löttyök és porok, tartóstul
2   aranyló ugarhéj (#100) [bennük 11 csepp tinta (#101), fér még: 9]
1   huhogó bibe (#332) [benne 2 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 10]
4   sullár hólyag (#168) [bennük 30 csepp spiritusz (#170), fér még: 50]
10   uzbány csõr (#169) [bennük 32 csepp ugh méreg (#166), fér még: 88]
4   vizestömlõ (#3) [bennük 77 korty víz (#27), fér még: 3]
3   zöld üveg (#82) [üres, kapacitás: 60]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1   acélpengõke (#231) 23   álompor (#396) 6   aurach fog (#657)
1   bakkura bõr (#95) 1   bordacsont (#16) 1   darázsszárny (#652)
3   dorony tüdõ (#212) 1   drótszõr (#37) 1   elkarog szõr (#665)
5   fekete gyöngy (#99) 1   fõnixtoll (#563) 6   gyíkfû (#201)
7   gyöngymangó (#135) 31   kaktusztüske (#114) 2   kazmár gyökér (#205)
2   madártoll (#112) 10   mákrózsa virág (#56) 4   mandibulapenge (#125)
2   manifeszt.nyúlvány (#214) 2   móri gyümölcs (#116) 2   mutáns csont (#331)
2   óndarab (#85) 1   ormánygõte csont (#21) 6   pirkit (#153)
1   remák szív (#264) 7   rézdarab (#70) 1   rinóbõr (#651)
1   smirglilevél (#29) 8   sünmedve tüske (#14) 2   szárnyas hernyó (#69)
2   szulfagor agyar (#677) 2   szvó-ektoplazma (#151) 1   téfea-agy (#172)
2   trikornis szarv (#198) 3   tyrex csont (#280) 3   vadász tatu bõr (#15)
4   varkaudar csont (#1113) 1   vasérc (#152) 1   xirnox szív (#213)

Összsúly: 136.43 kgMegterheltség: 184%
GYJ: Legalább 1 arany értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
28 arany (#50) 1 bõrsisak (#57) 1 fekete csuha (#375)
2 fekete gyöngy (#99) 1 rõtmanó kacagány (#714) 2 sünmedve tüske (#14)
2 ubuk tüske (#131) 1 víz (#27)    

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 acélpengõke (#231) 2 álompor (#396) 2 kaja (#2)
1 kis bõrpajzs (#45) 2 madártoll (#112) 3 spiritusz (#170)
2 ubuk dobónyíl (#138) 7 ugh méreg (#166)    



E körben tett lépéseid térképe

(95,77) proteinfecske (#139), mély kút (#93), Raia oltár, topránypolip (#86)
(96,76) mély kút (#93), 31. jellempróba, Dornodon oltár, álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396), topránypolip (#86)
(96,78) móricserje (#115, belõle készíthetõ: #116), Raia oltár, szent tölgyfa (#393), acéldarázs (#140), ragyás burástya
(#111)
(97,77) Tharr oltár
(98,78) ragyás burástya (#111), ovimon-bokor (#206, belõle készíthetõ: #207), Tharr oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve,
álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396)
(99,79) fegyvermester háza (#573), fekete mágustorony (#598)
(99,80) sötét gnóm (#132), az 50. labirintus bejárata, az 52. labirintus bejárata, helytartói hivatal (#579), bank (#582),
szökõkút, Vlagyimir szobra (#433), sörsátor (#486), egy elf nõ
(100,80) fegyverbolt (#591), vegyesbolt (#594)




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.