Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Zafír drakón
Küldd el képeslapként!
"A Thargodan hercegek "háziállatként" tartják őket, remélve, hogy ha megnő a drakón, akkor is őket fogja szolgálni. Ez azonban általában hiú ábránd marad, a kifejlett sárkány, amint elég erősnek érzi magát, elsőként egykori gazdáját falja fel." - Encyclopedia Fantasia
Nézz szét a galériában!
2. Yaurri titkosírás verseny
2. Termikrajzás – zárás
XLVI. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés
A Sötétség Kora - helyzetjelentés

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Aukciós statisztika
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Az utolsó Aukciós Napon történtek

A lista folytatása...
HKK online, TF online, Argum City (49)
Épülettervezői pályázat 2. (11)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés (7)
Olimpiák eredmémyei (9)
A Sötétség Kora - retró történelmi esemény (17)
Tavaszi befizetési akció 2024.03.01. (péntek) - 2024.03.18. (1)

További témák...

2024-05-02 09:28:57 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Chrysthal 8. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2004. aug. 24. 9h:09'
EZ A 13. JÁTÉKHETED, 8. FORDULÓD
14. játékheted kezdete: aug. 31.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #5470
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 234
Extra forduló: 15

CHRYSTHAL KALANDJAI


6 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [-28,51] koordinátán. Ez az idõ nem múlt el esemény nélkül: A táborozás 1. napján összeakadsz egy hosszú aranyhajú, barna szemû elf nõvel. A bõre világosabb az átlagosnál. Egy Eldaran karkötõjét, egy fekete bõrcsizmát, egy kvazár sisakot, egy obszidián karkötõt, egy sárga erõövet, egy tankány karmot és egy vasvértet visel. Bal kezében egy kis vaspajzsot tart. Lõfegyvere egy vas dobónyíl. Tisztán érzed auráját: semleges jellemû, mint ahogy Te is. Összebarátkoztok egymással. Az õ neve Édes Anna. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz. Minden varázserõd visszatért. (+5 varázspont.) A lottó 569. hetének nyerõszámai: 22, 8, 23. 1 db 0 találatos szelvényed volt.


m 2 mozogsz keletre
[-27,51] Még mindig a városban vagy. A város nyüzsög az élettõl - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testõreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Itt, a vadon közepén kissé meglepõ megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetõi vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következõ felirattal: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. "
(Vándorcirkusz:)
Törpék, óriások, zsonglõrök, erõmûvészek és bohócok. Elõször nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépõ gyanánt. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelõdtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Áldod az elõrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " A benned lüktetõ vér minket táplál. Nekünk ez az élet, de számodra a halál... Vértestvérek. " A következõ épületeket látod: egy fegyvermester háza (573. épület.) és egy fekete mágustorony (598. épület.). Találkozol Édes Anna. Egy Eldaran karkötõjét, egy fekete bõrcsizmát, egy kvazár sisakot, egy obszidián karkötõt, egy sárga erõövet, egy tankány karmot és egy vasvértet visel. Bal kezében egy kis vaspajzsot tart. Lõfegyvere egy vas dobónyíl. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.

Találkozol Yaxina von violenttel. Raia tanítványa. Egy bronzsisakot, egy ezüst gyûrût, egy fekete bõrcsizmát, egy gromak páncélt, egy kígyóbõr kesztyût, egy nap szimbólumot és egy smaragd védõgyûrût visel. Felszerelését egy rozmárember trófea, egy rõtmanó berzerker trófea és egy kérõdzõ etra trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: egy halványan vibráló nyunyónyûvõ vikócmajom. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy helytartói jogart tart. Lõfegyvere egy bumeráng. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd trikornis. Tisztán érzed auráját: a jó ártatlan tisztaságával ragyog. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betûkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " [10 pontot használtál fel, van még 129.]

be 573 3 bemész az 573. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kõhegyû lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezetõ fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy nagyon kezdõ vagy vágófegyverek szakértelemben, és tanulni szeretnél. Megkezdõdik az oktatás! A tapasztalt oktató keze alatt sokkal könnyebben megy a tanulás, mintha élesben, egy borzalmas vadász tatuval vagy iszonyatos szárnyas gömböccel szemben kellene a technikára rájönni. (+1 vágófegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tûnõ 40 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 79.]

be 573 3 bemész az 573. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kõhegyû lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezetõ fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy nagyon kezdõ vagy vágófegyverek szakértelemben, és tanulni szeretnél. Megkezdõdik az oktatás! A tapasztalt oktató keze alatt sokkal könnyebben megy a tanulás, mintha élesben, egy borzalmas vadász tatuval vagy iszonyatos szárnyas gömböccel szemben kellene a technikára rájönni. (+1 vágófegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tûnõ 50 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 29.]

m 3 mozogsz délkeletre
[-26,52] Még mindig a városban vagy. A város nyüzsög az élettõl - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testõreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Áldod az elõrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Hirdesse e tábla az Élet és Halál Urának, Leahnak dicsõségét! Állította: En'Laos " Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következõ felirattal: " Miután Zarkkal üzleteltél, számold meg az ujjaidat is!!! NeTuddKi. " Találsz egy táblát, rajta a következõ felirattal: " Az álmaid valóra válhatnak. De nem biztos, hogy örülsz, ha viszontlátod rémálmaidat... Az Illúzió Mesterei " Épületeket látsz: egy fegyverbolt (591. épület.) és egy vegyesbolt (594. épület.). Itt, a vadon közepén kissé meglepõ megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " A tolvajok mindenütt körülvesznek, csak lehet, hogy Te nem látod õket...-Gilbo & Buga " [10 pontot használtál fel, van még 19.]

ve 329 10 megveszed a 329. tárgyat 10
Csak 2 darabra van elég pénzed. Vásároltál 2 csontpálcát. 150 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 19.]

ea 408 1 eladod a 408. tárgyat 1
Eladtál 1 vas fejpántot. 12 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 19.]

ea 247 1 eladod a 247. tárgyat 1
Eladtál 1 fekete bõrcsizmát. 16 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 19.]

ea 276 1 eladod a 276. tárgyat 1
Egyetlen bolt sincs itt, amely azt a tárgyat megvenné. [0 pontot használtál fel, van még 19.]

ea 198 2 eladod a 198. tárgyat 2
Eladtál 2 trikornis szarvat. 24 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 19.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[-27,53] Folytatod sétádat a házak közt. A város nyüzsög az élettõl - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testõreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Veszélyt érzel az utca végén feltûnõ alakból. Egy orgyilkos közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erõsebb, elmosolyodsz. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Nyu-shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 nyu-shuriken. Pontos célzásodnak köszönhetõen meglõtted az orgyilkos jobb lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed az orgyilkos nyakát. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, az orgyilkos sem kezdõ, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod az orgyilkos testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Az orgyilkos fegyvere végigkarcolja a jobb válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyõzõdhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Fehér az aurád? Raia-t követed? Vár az Aranysárkány KT! " Megéheztél, elõ az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Egy fehér kõbõl épült kétszintes épületet pillantasz meg. Az ajtó mellett nagy cégtáblát fújdogál a szél: "Kõsisakos Balrin ékszerkereskedése". A törhetetlen kristályból készített kirakat mögött ezüst és arany ékszerek és néhány drágakövekkel ékesített csecsebecse csillog. Az ajtón egy nagy "NYITVA" tábla lóg. (585. épület.) Két kisebb lakóház között egy szögletes kövekbõl épített, takaros kerttel körülvett házikó áll. Rajta a felirat: "Zekvelmukksók, a bölcsek bölcse. Mindenfajta tanácsadás, fegyverekkel, páncélokkal, szerkentyûkkel kapcsolatban". (588. épület.)

Összefutsz egy hófehér, copfos hajú, égszínkék szemû ember férfival. Bõre mélykék színû. Fairlight kisebb papja. Egy arany papi karkötõt, egy fekete bõrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyût, egy obszidián karkötõt, egy örökkéval.kristályát, egy smaragd védõgyûrût, egy szirén köpenyét és egy vasvértet, egy villám szimbólumot visel. Felszerelését egy lábascet trófea, egy ekharion trófea és egy ongóliant trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: végtelen hómezõrõl visszatükrözõdõ jéghideg éj. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított sullár. Mentális auráját felismered, õ is semleges. Bemutatkoztok egymásnak. Az õ neve Berogurgi Titusz. Bizalmas homlokérintésetek lehetõvé teszi, hogy a késõbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Aztán elköszöntök egymástól. [10 pontot használtál fel, van még 9.]


* 1. BP: használod a 336. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késõ. [1 pontot használtál fel, van még 8.] Elõkapod a zsákból a vizestömlõt, és csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 8, 6, 13. Alaposan elfáradva, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe.
Ebben a körben 8 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 8 pontot vihetsz át. Kapsz még 139 pontot. A következõ körben tehát 147 pontot költhetsz el.



KARAKTERLAP
Chrysthal, egy szõke, hosszú hajú, zöld szemû mutáns férfi vagy. Tharr követõje vagy. Ez a 8. fordulód.

 Erõ:19 (23)  Szint: Merészség:7/5 Magasság:191 cm 
 IQ:18  Támadás: Agresszió:5 Testsúly:126 kg 
 Ügyesség:18  Védekezés:27  Menekülés:30 % Életkor:1/1 év 
 Egészség:18  Életpont:92/78  Jellem: semleges (+12) Tul. pont:
 Szerencse:14  Varázspont:18/13  Pénz:89 arany Kép. pont:
     Pszi pont:9/9         
Eddig összesen 7 szörnyet öltél meg. Ebben a fordulóban 0 TP-t kaptál. Jelenleg 931 TP-d van. A következõ szinthez még 69 TP szükséges. Trófeád: rájanyék. A 6. fordulódban 1582 arany került a bankszámládra. 1613 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
  víziharc: 1   ökölvívás: 1   szúrófegyverek: 1
  vágófegyverek: 6 (+2)   ütõfegyverek: 1   lõfegyverek: 1
  dobófegyverek: 2        

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << bronzhegyû lándzsa (#87) << göcsörtös bunkó (#123)
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 .); nyu-shuriken (#157) (1 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 2   2. nyomkövetés: 1   3. lopás: 1
  4. mászás: 1   5. csapdakészítés: 2   6. csapdaészlelés: 1
  7. gyógyítás: 1   8. titkosírás: 1   9. felderítés: 1
  10. szörnyidomítás: 1   11. teológia: 1   12. szerencsejáték: 1
  13. versengés: 1   14. zene: 1   15. szörnyismeret: 1
  16. pszi: 1   17. vadászat: 1   18. bányászat: 1

FELTÉTELES PARANCSOK
készítesz botot (#4) (max. 1 darabot ), kõkést (#6) (max. 2 darabot )
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP)    
Papi varázslataid
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)    
Pszi képességeid
pszi-ernyõ (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP)  

JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
áldomás (#6)      

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintûek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
energiatüskék (#29)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy igazi férfi nem bújik páncélok mögé - megfelelõ áldozat lenne, ha egy szöges bõrpajzsot elégetnél a hozzám való ima közben!
2.) Egy sörényes ubuk elejtésével bebizonyíthatod, hogy méltó vagy hitemre.
3.) Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább egy szörnyet ütõ, egyet vágó, és egyet szúrófegyverrel!

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bíbor erõöv (#291) 1 * fekete bõrcsizma (#247) 1 * gromak páncél (#270)
1 * nagy vaspajzs (#161) 1   sárga erõöv (#276) 1   szöges bõrpajzs (#66)
2 * szürke bõrkesztyû (#271) 3   tankány karom (#237) 1 * vas fejpánt (#408)
Fegyverek és lövedékek
1   bot (#4) 1   bronzhegyû lándzsa (#87) 3   bronzhegyû nyíl (#94)
2   csontpálca (#329) 2 * ezüstshuriken (#327) 1   kõkalapács (#13)
2   kõkés (#6) 1 * mandibulakasza (#127) 15   mérg. vas dobónyíl (#190)
8   nyu-shuriken (#157) 1   rövid kard (#171) 1   vas dobónyíl (#189)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * ezüst papi karkötõ (#308) 1 * két kard szimbólum (#144) 1 * obszidián karkötõ (#229)
1 * trófea nyaklánc (#196)        
Eszközök, használati tárgyak, készletek
8   acéltû (#334) 1   aranytû (#272) 1   ásó (#34)
4   fáklya (#36) 1   gyógykenõcs (#313) 5   kaja (#2)
1   kötél (#92) 1 + pukkanó tûcsapda (#336)    
Löttyök és porok, tartóstul
2   fûszertartó (#210) [üres, kapacitás: 10]
1 + vizestömlõ (#3) [benne 14 korty víz (#27), fér még: 6]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
9   álompor (#396) 6 + fõnixtoll (#563) 12   gyíkfû (#201)
3   magszim bél (#103) 6   párducbõr (#1066) 9   sallank karom (#128)

Összsúly: 51.05 kgMegterheltség: 91%
GYJ: Tetszõleges értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
188 arany (#50) 1 fekete bõrcsizma (#247) 1 kaja (#2)
2 trikornis szarv (#198) 1 vas fejpánt (#408) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 csontpálca (#329)        



E körben tett lépéseid térképe

(-28,51) sötét kastplom (#570)
(-27,51) fegyvermester háza (#573), fekete mágustorony (#598), Édes Anna (4463. kalandozó), Yaxina von violent (4573.
kalandozó)
(-27,53) orgyilkos (#131), ékszerbolt (#585), tanácsadó bölcselõ (#588), Berogurgi Titusz (2735. kalandozó)
(-26,52) fegyverbolt (#591), vegyesbolt (#594)




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.