Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Jégelementál
Küldd el képeslapként!
"A jégelementálok szellemek Leah létsíkjáról, amelyek átkeveredve a Víz létsíkjára, minden meleget és energiát magukba szívtak. Erre a világra úgy kerülnek, hogy egy hatalmában bízó gőgös varázsló vagy más nagyúr megidézi őket, hosszabb-rövidebb szolgálatra." - részlet az Encyclopedia Fantasia jégelementálokról szóló fejezetéből
Nézz szét a galériában!
2. Termikrajzás – zárás
XLVI. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés
A Sötétség Kora - helyzetjelentés
XLVI. Alanori Mini Olimpia

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Turbó turbó (581. tudati képesség)
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Aukciós statisztika

A lista folytatása...
HKK online, TF online, Argum City (49)
Épülettervezői pályázat 2. (11)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés (7)
Olimpiák eredmémyei (9)
A Sötétség Kora - retró történelmi esemény (17)
Tavaszi befizetési akció 2024.03.01. (péntek) - 2024.03.18. (1)

További témák...

2024-04-27 12:43:15 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Sagat Ryu 151. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2005. ápr. 21. 13h:39'
EZ A 548. JÁTÉKHETED, 151. FORDULÓD
549. játékheted kezdete: ápr. 26.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #5420
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 234
Extra forduló: 14

SAGAT RYU KALANDJAI


56 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [105,4] koordinátán. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 szent jogart (100 arany), 20 sallank nyilat (199 arany), 1 zafír erõövet (855 arany). A táborozás 53. napján összefutsz egy copfos õsz hajú, kék szemû kobudera férfival. Bõre sárga. Szeme fehérje aranyszínû, pillantása pedig mély és átható. Raia fõpap-jelöltje. Egy Eldaran karkötõjét, egy fekete bõrcsizmát, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy jing-jang fejpántot, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötõt, egy ryuku mellvértet, egy sárga erõövet, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot és egy vortex talizmánt visel. Fegyverzetét egy óriásféreg trófea, egy ekharion trófea és egy quwarg nagymester trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Aranysárkány. Bal kezében egy teknõcpajzsot tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd sullár. Tárgyainak egy részét egy karmos tankány viszi. A sisak szárnyai közt trónol egy alig húszcentis aranyszínû sárkány, és egy hatalmas könyvet lapozgat komoly képpel. Elég egy mentális pillantás aurájára: õ is a jó oldalhoz tartozik. Megbarátkoztok egymással. Az õ neve Johnnyu Lee. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Odaveted: " Nem vagyok friss porszem, rég volt már, hogy újjászülettem." Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz. A vízparton sétálva tekintetedet a víztükörben kibontakozó vízió ejti rabul. Látod, amint Chara-din görnyed kristálygömbje fölé, s feszülten figyeli a belsejében gomolygó ködöt. Várja, hogy végre egy kalandozó képe bontakozzon ki elõtte - olyasvalakié, aki azt a furcsa szimbólumot viseli. Szimbólumot, amilyenrõl híveitõl szokott hallani a hozzá szálló keserves fohászokban: izzó magmából elõtörõ gránit monolit. És igen! Egy Tharr oltár tövében észrevesz egy imádkozó alakot. "Harcospap! Lássuk, mit tudsz!" - érzed a káoszdémon gondolatait. Szája mosolyra húzódik, miközben a halálvarázs igéit idézi fel. A kasztroplanáris szálak is meglazulnak egy pillanatra, amikor a hatalmas negatív energialöket átszáguld a téren, egyenesen a harcospap tudatát célozva, de semmi! Nem történik semmi! Chara-din döbbenten dobja félre a kristálygömböt, s átkokat szórva visszavonul saját burkába. Tharr fölényes mosollyal nyugtázza a látottakat. Két fordulód között meglátogatott a húsvéti nyuszi! Örömmel teszed el a két hímes tojást (+2 kaja). Hohó, van itt egy csomag is! Gyorsan kibontod. Egy moa üveggömb van benne! És egy cédula: sok szeretettel a <<itt egy furcsa, golyó alakú, egyszemû lény rajza látható, a feje tetején sok pici csápos szemmel>> munkatársaitól! Furcsállva csóválod a fejedet, de azért örülsz az ajándéknak. (ld. enc.) A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+18 életerõ.) Varázserõd regenerálódik. (+37 varázspont.) Sajnos túl sok idõ telt el legutóbbi lépésed óta, esetleges lottónyereményed elévült. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

* 1. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Bizsergetõ, csípõs érzés fut végig rajtad. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az erõpajzs I varázslatot! Az erõpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 286.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A kisülni készülõ varázslat a következõ pillanatban már benned van. Elmormoltad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhetõ. (+2 szerencse.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 281.]


gy 40 gyógyítás 40 pontért
Azt már régen megtanultad, hogy a napba nézés esetenként milyen hasznos lehet. Arra azonban csak most jöttél rá, milyen jó hatással lehet rád, ha nem nézel bele. És valóban, az eredmény fantasztikus! (+70 életerõ.) [40 pontot használtál fel, van még 241.]
m 7 8 6 mozogsz északnyugatra, északra, nyugatra
[104,3] Homokdûnék tûnnek fel: sivatagba érkeztél. Egy lény bukkan fel a szomszédos dûnén. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy megsebzett érzõ szívû dromedár közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. (ld. enc.) A szörny közelebbrõl nem is tûnik olyan rettenetesnek. Még az is lehet, hogy barátságos. No, ezt azért nem mutatja, csak tüntetõen hátat fordítva Neked továbbmegy. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Délre nézve látsz egy vaskohót. Délnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Elteszed a látcsövet. Belebotlasz valamibe: 1 óndarab. Elteszed.

(Továbbmész...) [104,2] A terep változatlan: még mindig homokdûnéket látsz mindenfelé. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy vaskohót. Nyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Eszel valamit. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [103,2] A terep változatlan: még mindig homokdûnéket látsz mindenfelé. A Kegyetlen Sivatag mélyén vagy. A távolból az itt oly gyakori homokférgek dübörgését hallod. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy vörös rakolits. (ld. enc.) Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 20 életpontot vesztettél. Megmarkolva a troll dorongot ellenfeledre rontasz. Troll doronggal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vörös rakolits bal lábát. (3 támadással 103 életpontot sebezve.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégcsóva. 24 életpontot vesztettél. A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Varázsenergiád szökik! (-10 varázspont.) Troll doronggal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a vörös rakolits testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Egy energiatüskék varázslatot dob rád a másik. 20 életpontot vesztettél. A vörös rakolits megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A tõled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-13 varázspont.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Felhasználva a kõkalapácsot, szereztél 1 rakolits port. (ld. enc.) 715 tapasztalati pontot kaptál. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsõvel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre délnyugatra megpillantasz egy rúnakövet. Nyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Elteszed a látcsövet. Észreveszel valamit a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Összeakadsz egy hosszú ezüsthajú, kék szemû elf férfival. A bõre kreolszínû. A Halál, a Tûz és a Káosz Angyala kíséri. Chara-din inkvizítora. Egy bíbor erõövet, egy Eldaran karkötõjét, egy fekete bõrcsizmát, egy gromak páncélt, egy halálhozó talizmánt, egy káosz szimbólumot, egy lánckesztyût, egy obszidián karkötõt, egy örökkéval. rubinját, egy smaragd védõgyûrût és egy szirén köpenyét, egy vassisakot visel. Ruházatát egy erszényes elkarog trófea, egy földsárkány trófea és egy arató csattanat trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Jobb kezében egy inkvizítori korbácsot, bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Lõfegyvere egy tünde íj. Egy gyermek van vele. Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: sötét, mint az éj. A gonosz követõje! Határozatlanul biccent feléd, de Te nem viszonzod a köszönését. Folytatod utadat. [36 pontot használtál fel, van még 205.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[102,3] A terep változatlan: még mindig homokdûnéket látsz mindenfelé. A Kegyetlen Sivatag mélyén vagy. A távolból az itt oly gyakori homokférgek dübörgését hallod. A homokdûne alján megpillantasz egy élõlényt. Reménykedsz, hogy az éppen most megpillantott sivatagi ló csontváza alkalmas rejtekhely lesz. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Felismered. Ez egy tormikus egér. (ld. enc.) Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elõ. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Csak egy hideg kõ, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. A távcsõvel lassan körülnézel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy Chara-din monolitját. Északra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Elteszed a látcsövet. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Még egész friss elf nyomok vezetnek keletre. Összeakadsz egy kopasz, piros szemû ember férfival. Fekete a bõre. Fegyverzetét egy gátvakond trófea ékesíti. Jobb kezében egy botot tart. Tisztán érzed auráját: sötét, mint az éj. A gonosz követõje! Barátságtalanul méregetitek egymást néhány pillanatig. Odébbállsz. [12 pontot használtál fel, van még 193.]

gy 30 gyógyítás 30 pontért
Az iszappakolás már sok emberen segített. A harci disznók által otthagyott dagonyánál jobbat nem is találhatnál. Belemerülsz úgy, hogy csak az orrod hegye látszódjon, majd halkan százig számolsz. A hatás frenetikus. (+49 életerõ.) [30 pontot használtál fel, van még 163.]

m 8 3 4 mozogsz északra, délkeletre, délre
[102,2] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat. A Kegyetlen Sivatag mélyén vagy. A távolból az itt oly gyakori homokférgek dübörgését hallod. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelõdés után inkább mégis. Látod, hogy Csillag egy gyõztes csata után jóízûen falatozik egy Thargodan hercegbõl. Az étvágygerjesztõ alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a mûvész. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsõvel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Chara-din monolitját. Elrakod a távcsövet. Ösztöneidre hallgatva hátrapillantasz, és így idõben észreveszed a közeledõ lényt. Reménykedsz, hogy az éppen most megpillantott sivatagi ló csontváza alkalmas rejtekhely lesz. Még szerencse, hogy az elrejtõzés mellett döntöttél. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy tormikus egér. Amint megtisztul a terep, Te is elõkerülsz. Nocsak, itt van valami érdekes! Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [103,3] Még mindig a sivatagban vagy. A nap forrón tûz. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erõlteted, észreveszel délkeletre egy vaskohót. Délre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Nyugatra egy rúnakõ van. Északra egy Chara-din monolitja van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielõtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [103,4] Folytatod a gyaloglást a sivatag forró homokjában. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Scipio elõtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy mûvészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsõvel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy Tharr templomot. Délre egy vaskohó van. Délnyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy rúnakõ van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A homok gyanús sercenése valaki közeledtét jelzi. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy óriás skorpió. (ld. enc.) Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A parittyával célzol és lõsz. Elrepül 3 kerek kõ. Megsoroztad az óriás skorpió hatalmas ollóját. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a bronzhegyû lándzsát. Marokra fogva a bronzhegyû lándzsát a másikra rohansz. Bronzhegyû lándzsával teljesen átdöföd az óriás skorpió jobb elsõ lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Az óriás skorpió melléd csap a farkával! Az óriás skorpió ollójával feléd sújt, de eredménytelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az uzbány csõrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 180 tapasztalati pontot kaptál. A sivatagi szél ellenséges illatokat hozz magával. Hmm, csak egy legyengült érzõ szívû dromedár. Ettõl nincs semmi félnivalód. Mivel nem jelzed támadás szándékát, õ se támad. Egy ideig csendben méricskélitek egymást, aztán a szörny továbbáll. Öreg nyomkövetõként körbeszaglászol. Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra. Eszel valamit. (-1 kaja.) [36 pontot használtál fel, van még 127.]

m 4 mozogsz délre
[103,5] A terep változik, dombok közt vagy. Felnézel a hosszan elnyúló hegyvonulatra - ezek Abrizu hegyei! Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Észreveszel egy vaskohót. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsõvel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy Tharr templomot. Délre egy Sheran oltár van. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élõlényt. Egy kardszárnyú pocok nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lõsz a fúvócsõvel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a kardszárnyú pocok kitines ollóját. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Troll doronggal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kardszárnyú pocok kardszárnyát. (3 támadással 107 életpontot sebezve.) Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Túlbuzgó szabó módjára a kardszárnyú pocok összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. 890 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Nocsak, itt van valami érdekes! Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra.
(Feltételes készítés:) Begyûjtöttél 3 kerek követ. [15 pontot használtál fel, van még 112.]


* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 109.]

* 2. BP: elmormolod a 62. varázslatot
8 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 12 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 109.] Több pontod maradt, mint amennyit a következõ körre át tudsz vinni. Ebbõl automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.


tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Száz guggolást-felállást, és száz fekvõtámaszt csinálsz. Huh, huh! Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erõd észrevehetõen fejlõdjön. [40 pontot használtál fel, van még 69.]


tf 1 39 fejleszted az 1. tulajdonságodat 39 pontért
Elszántan, kitartóan, ellazítva, megfeszítve, viharverten edzeni kezded csendben tiltakozó testedet. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erõd komolyan megnõjön. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [39 pontot használtál fel, van még 30.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Az aranypikkelyek szaporodnak. Micsoda öröm! [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 22, 19, 27. Etetési idõ! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját nyel le a ragyás burástya. Alaposan elfáradva, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Némi fejlõdést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelõ mértékben.) Elmúlt az erõpajzs I hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 292 pontot. A következõ körben tehát 322 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MOA ÜVEGGÖMB (383. TÁRGY)
Vajon mit keres ez a látszólag értéktelen (bár gyönyörûen csiszolt) Moa üveggömböcske a drága Moa ékszerek sorában?

ZAFÍR ERÕÖV (397. TÁRGY)
Csodálatosan csillogó, valamilyen ismeretlen, kék kristállyal befont fémöv: hihetetlen mágikus ereje révén viselõjének az erejét megnöveli hárommal! Ehhez a KF 397 parancsot kell kiadnod.

ÉRZÕ SZÍVÛ DROMEDÁR (753. SZÖRNY)
A sivatag hajója, az érzõ szívû dromedár arról kapta a nevét, hogy szemébõl mindig könnycseppek hullnak. Ez természetes anyagcsere-reakció, így távozik az állatból az elfogyasztott folyadék. Ha nincs az életükre törõ fenyegetés, az érzõ szívû dromedárok csak bandukolnak a homokdûnéken, le-föl. Egyéb esetben megvédik magukat, vagy ha nem tudják, elfutnak. De az is elõfordult már, hogy egy-egy példányuk gonosz orvvadászoknak esett áldozatul - õk a sajátságos jellemükkel valahogy nem tudják elviselni egy ilyen érzõ lény jelenlétét a világban. Bár a hõséget kedveli (épp ezért szabadon csak sivatagban fogsz találkozni vele), más vidékek levegõjéhez is képes alkalmazkodni. Kiváló málhásállat lehet belõle, ha elég gyakorlott vagy ahhoz, hogy befogd.

VÖRÖS RAKOLITS (356. SZÖRNY)
A móleon távoli rokona, a vörös rakolits egy majd két méter magas, sáskaszerû, felegyenesedve járó teremtmény. Otthonosan érzi magát a sivatagban, és kiválóan ért a mágia használatához. Sokszor a homokban rejtõzve meditál, és afféle sivatagi rabló módjára, megtámad minden magányos kalandort, akirõl úgy gondolja, el tud vele bánni. Kemény, kitines páncélját legkönnyebben ütõfegyverrel zúzhatod be.

RAKOLITS POR (669. TÁRGY)
Egy kõkalapáccsal apróra zúzva a rakolits kitinpáncélját, rakolits porhoz juthatsz - amelyet egy tetszõleges üvegben vagy edényben tárolsz. Ez a vöröses por sokak által megbecsült komponens, a kereskedõk is szép summát hajlandók érte fizetni.

TORMIKUS EGÉR (218. SZÖRNY)
A tormikus egér a sivatagok és tengerpartok félelmetes ragadozója. Nevét onnan kapta, hogy külsõre valóban hasonlít az egérre, csak éppen mérete akkora, mint egy bivalyé. Mintha ez nem lenne elég, a tormikus egér harapása olyannyira mérgezõ, hogy permanens ügyességcsökkenést okozhat. Ezért csak akkor fogod megtámadni, ha FT parancsod van rá, vagy valamilyen módon védett vagy a tulajdonságcsökkenés ellen (pl. tulajdonságpajzs). Ha leölsz egy tormikus egeret, kimetszheted bordacsontját, ami hasonló felépítésû a bolhakutyáéhoz. A tormikus egér ellen bármely fegyver egyformán hatékony.

ÓRIÁS SKORPIÓ (72. SZÖRNY)
Igen, többek között ez Ghalla elõnye: méteres skorpiókkal nemcsak a rémálmodban, hanem a valóságban, pl. a sivatagban sétálva is találkozhatsz. Hát nem egy egzotikus élmény? Méregtõl csöpögõ farok, egy woor-antilopot is kettéroppantani képes ollók! Na ja, a dolgot túl lehet persze élni, de ahhoz több kell, mint egy tapasztalatlan zöldfülû. És ha valahogy le is gyõzöd az óriás skorpiót, mit csinálsz a közben a szervezetedbe juttatott méreggel?



KARAKTERLAP
Sagat Ryu, egy barna, tüsi hajú, zöld szemû troll férfi vagy. Bõröd bronzként csillog. Raia hittérítõje vagy. Az Idõ Porszemei (#9130) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 151. fordulód.

 Erõ:26 (28)  Szint:17  Merészség:5/3 Magasság:258 cm 
 IQ:22 (23)  Támadás:20  Agresszió:3 Testsúly:335 kg 
 Ügyesség:22  Védekezés:33  Menekülés:30 % Életkor:19/19 év 
 Egészség:18 (20)  Életpont:273/217  Jellem: jó (80) Tul. pont:
 Szerencse:17 (20)  Varázspont:153/8  Pénz:5150 arany Kép. pont:
 Tudatpont:3/0          
Eddig összesen 688 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1785 TP-t kaptál. Jelenleg 201213 TP-d van. A következõ szinthez még 58787 TP szükséges. Trófeáid: élõholt quwarg, dermesztõ lidérc, harci mágus. A 147. fordulódban 1342 arany került a bankszámládra. 1395 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
  ökölvívás: 1/21   szúrófegyverek: 10/31 (+5%)   vágófegyverek:1/33
  ütõfegyverek: *21/100   lõfegyverek: 18/6 (+6%)   dobófegyverek:8/13

Feltételes fegyverváltás: bronzhegyû lándzsa (#87) (110%) << mandibulakasza (#127) (120%) << troll dorong (#550) (100%)
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 -4.); kerek kõ (#19) (5 -7.); mérgezett tüske (#23) (8 -13.); sallank nyíl (#129) (14 -); sallank nyíl (#129) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 10/99 (+20%)   2. nyomkövetés: 36/42 (+28%)   3. lopás:1/15
  4. mászás: 10/28   5. csapdakészítés: 11/74 (+5%)   6. csapdaészlelés:2/7
  7. gyógyítás: 51/84 (+35%)   8. titkosírás: 6/19   9. felderítés:4/69
  10. szörnyidomítás: 2/49   11. teológia: 8/43 (+11%)   12. taumaturgia:7/96
  13. versengés: 1/95   14. zene: 6/78   15. szörnyismeret:4/34
  16. zárnyitás: 2/30   17. vadászat: 16/11   18. bányászat:12/10

FELTÉTELES PARANCSOK
deus ex machinád 8 mezõre repítsen
gyógyítasz 45% életerõ alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 20 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 6 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 8 darabot )
mászol max. 72 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba (3)
maradék TVP-dbõl az erõ (1) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 5, max: 12)
vízionár (#66), fabontó szójer (#71), fémbontó szójer (#150), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP)tüskepajzs (#30, 4 VP)lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP)izomernyesztés (#33, 6 VP) 
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP)auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)erõpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP)tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)védelem tûz ellen (#38, 12 VP)
vakító fény (#43, 7 VP)tûzesõ (#61, 16 VP)éber vadászkutya (#62, 12 VP)
szopókõirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)  

JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK
áldomás (#6)   

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
14. és magasabb szintûek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10)
lángcsóva (#31), energiatüskék (#29), izomernyesztés (#33), vakító fény (#43)
Védekezõ varázslatok (aktív: 2, max: 10)
hhaar burka (#32), védelem tûz ellen (#38)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 59 - védekezõ varázslatokkal együtt)
tûzesõ (#61) >> ember (#1) tûzesõ (#61) >> elf (#2)
tûzesõ (#61) >> törpe (#3) tûzesõ (#61) >> árnymanó (#4)
tûzesõ (#61) >> troll (#5) tûzesõ (#61) >> gnóm (#6)
tûzesõ (#61) >> alakváltó (#7) tûzesõ (#61) >> kobudera (#8)
tûzesõ (#61) >> mutáns (#9)    

ELFOGOTT SZÖRNYEID
ragyás burástya (#111) (málhás: +10 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egyike a legkomolyabb feladatoknak: ölj meg egy Borzalmas Varkaudart!
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
3.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követõjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendõ az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bíbor erõöv (#291) 1 * fekete bõrcsizma (#247) 1   kis bõrpajzs (#45)
1 * láncing (#222) 1 * lánckesztyû (#230) 1   mászókarom (#78)
1 * ryuku köpeny (#693) 1   sárga erõöv (#276) 1   tankány karom (#237)
1 * teknõcpajzs (#417) 1 * vassisak (#160) 1   zafír erõöv (#397)
Fegyverek és lövedékek
1   bronzhegyû lándzsa (#87) 1   csontszablya (#64) 1 * fúvócsõ (#20)
1   hosszú íj (#111) 10   kerek kõ (#19) 1   kõkalapács (#13)
2   kõkés (#6) 1   mandibulakasza (#127) 1   mérgezett vasnyíl (#187)
1   parittya (#18) 31   sallank nyíl (#129) 1 * troll dorong (#550)
1   vas dobónyíl (#189)        
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * aranygyûrû (#193) 1 * ezüst karkötõ (#158) 1   gyöngysor (#192)
1 * korinthai talizmán (#814) 1 * nap szimbólum (#141) 1 * ritualista amulett (#708)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
4   aranypikkely (#415) 1   aranytû (#272) 1   ásó (#34)
1   bronzkulcs (#76) 1   csontkulcs (#74) 1 + deus ex machina (#1)
1   dobóháló (#221) 4   fáklya (#36) 1   furulya (#233)
1 + hebrencs csapda (#147) 6   kaja (#2) 1   kis vaskulcs (#40)
2   kötél (#92) 1 + mászókampó (#165) 3   nagy bronzkulcs (#185)
1   ork csodaszer (#1228) 3   rézkulcs (#75) 1   szent jogar (#150)
1   távcsõ (#42) 1   vaskulcs (#183)    
Löttyök és porok, tartóstul
1   aranyló ugarhéj (#100) [benne 10 csepp tinta (#101), fér még: 0]
1   fûszertartó (#210) [üres, kapacitás: 5]
3   huhogó bibe (#332) [bennük 3 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 33]
2   kavadu iszák (#25) [bennük 3 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 17]
8   sullár hólyag (#168) [bennük 11 csepp spiritusz (#170), fér még: 149]
6   uzbány csõr (#169) [bennük 48 csepp ugh méreg (#166), fér még: 24]
2   vizestömlõ (#3) [bennük 6 korty víz (#27), fér még: 34]
3   zöld üveg (#82) [üres, kapacitás: 60]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
16   álompor (#396) 4   amniosz (#203) 1   aurach fog (#657)
3   berzerker tüske (#713) 1   bordacsont (#16) 1   darázsszárny (#652)
5   dorony tüdõ (#212) 4   elkarog szõr (#665) 1   evaporõr háj (#105)
4   fülemüle agyar (#267) 1   grifftojás (#179) 5   gyöngymangó (#135)
1   hebrencs állkapocs (#130) 6   ilkin érc (#232) 2   jégszív (#282)
18   kaktusztüske (#114) 9   karbin plazma (#199) 2   kazmár gyökér (#205)
3   kõszem (#304) 1   lidércesszencia (#1074) 47   madártoll (#112)
1   magszim bél (#103) 2   mákrózsa virág (#56) 3   manifeszt.nyúlvány (#214)
1   moa gyöngy (#378) 2   moa rubin (#379) 1   moa üveggömb (#383)
2   móri gyümölcs (#116) 4   nektoraf faggyú (#667) 22   óndarab (#85)
1   ormánygõte csont (#21) 13   pirkit (#153) 2   pular kristály (#239)
1   purifikátor háj (#269) 1   rakolits por (#669) 9   ramit kõ (#226)
32   rézdarab (#70) 2   rókafarok (#124) 1   rozmárfog (#1069)
37   smirglilevél (#29) 11   sünmedve tüske (#14) 5   szárnyas hernyó (#69)
1   szvó-ektoplazma (#151) 2   téfea-agy (#172) 4   varányszem (#30)
14   vasérc (#152)        

Összsúly: 101.98 kgMegterheltség: 134%
GYJ: Legalább 2 arany értékû tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van.
Még 39 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 12)
1   kis vaspajzs (#159) 3   lapockacsont (#33) 1   ostromlétra (#510)
3   rinóbõr (#651) 1   teknõcteknõ (#416) 1   vasalt bunkó (#181)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 kaja (#2) 1 tüske (#22) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 aranypikkely (#415) 1 moa üveggömb (#383) 1 óndarab (#85)
1 rakolits por (#669) 3 ugh méreg (#166)    



E körben tett lépéseid térképe

(102,2) Chara-din monolitja (#534), mûvészi porolit (#720), tormikus egér (#218)
(102,3) tormikus egér (#218), egy ismeretlen isten rúnaköve, egy ember férfi
(103,2) vörös rakolits (#356), Chara-din monolitja (#534), egy elf férfi
(103,4) Chara-din monolitja (#534), mûvészi porolit (#720), óriás skorpiók (#72), érzõ szívû dromedár (#753)
(103,5) oltár, vaskohó (#155), kardszárnyú pocok (#152)
(104,3) érzõ szívû dromedár (#753)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETÕTÕL

2005.03.21 15:01 Változások a számládon! 150 zsetont levontunk a Kalandok Földje elõfizetéshez!

VÁLTOZÁSOK A TÚLÉLÕK FÖLDJÉN A LEGUTÓBBI FORDULÓD ÓTA...

* Változtattunk kicsit a köreleji események kiírásának sorrendjén, mivel történt a múltban olyan, hogy egy vesztes csata után, de még elD.E.M.ezés elõtt egyéb események kerültek kiírásra (pl. Aukciós Ügynök érkezte). Ez amúgy csak szövegileg volt zavaró, más hibával nem járt.
* Miután a karakter elfelejtette a vámpirizációt, áldomást, vagy egyéb ilyen jellegû varázslatokat (tegyük fel mert kiáldozott egy istentõl), a folyamatban lévõ varázslatát továbbra is újítgatta a csaták végén. Javítottuk a hibát, ilyenkor a varázslat hatása elmúlik, és nem megújítható.




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.