Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Egy beteljesült szerelem
Küldd el képeslapként!
Feltételes udvarlásnak indult... Hosszú fordulókig tartott, mire sikerült Őt megkörnyékezni... Aztán bevallotta, hogy Ő is hasonlóképp érez... Akkor teljesült be a mi Szerelmünk!
Nézz szét a galériában!
2. Termikrajzás – zárás
XLVI. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés
A Sötétség Kora - helyzetjelentés
XLVI. Alanori Mini Olimpia

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Turbó turbó (581. tudati képesség)
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Aukciós statisztika

A lista folytatása...
HKK online, TF online, Argum City (49)
Épülettervezői pályázat 2. (11)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés (7)
Olimpiák eredmémyei (9)
A Sötétség Kora - retró történelmi esemény (17)
Tavaszi befizetési akció 2024.03.01. (péntek) - 2024.03.18. (1)

További témák...

2024-04-27 11:13:53 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Orbán Viktor 15. fordulója (Túlélõk Földje)

TÚLÉLÕK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. ápr. 3. 19h:05'
EZ A 66. JÁTÉKHETED, 15. FORDULÓD
67. játékheted kezdete: ápr. 8.
A következõ fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5370
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 1762
extraf: 18

ORBÁN VIKTOR KALANDJAI


12 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [38,6] koordinátán.
A táborozás 9. napján összeakadsz Sam Sounggal. Sheran híve. Egy bakkura csizmát, egy bronzsisakot, egy mászókarmot, egy rõtmanó kacagányt és egy virág szimbólumot visel. Ruházatát egy ork sámán trófea, egy trappoló dinymák trófea és egy süvítõ rája trófea színesíti. Bal kezében egy bronzpajzsot tart. Lõfegyvere egy rövid íj. Érzékeled auráját: semleges jellemû, mint ahogy Te is. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
A 10. napon újból találkozol Sam Sounggal. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
A 11. napon összeakadsz egy fekete, copfos hajú, szürke szemû alakváltó férfival. Bõre teljesen fehér! Egy bõrpáncélt visel. Ruházatát egy tintacsiga trófea és egy rájanyék trófea díszíti. Jobb kezében egy csontszuronyt, bal kezében egy csontkést tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Megbarátkoztok egymással. Az õ neve Rashi. Telepatikus kapcsolatot létesíttek.
A 12. napon találkozol egy barna, tüsi hajú, barna szemû kobudera férfival. Egy szöges páncélt visel. Fegyverzetét egy mélységi grittang trófea és egy piromenyét trófea ékesíti. Bal kezében egy bronzpajzsot tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Auráját érzékelve máris tudod, tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy õ jó. Bemutatkoztok egymásnak. Az õ neve Yoshida. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot.
Két fordulód között meglátogatott a húsvéti nyuszi! Örömmel teszed el a két hímes tojást (+2 kaja). Hohó, van itt egy csomag is! Gyorsan kibontod. Egy ramit kõ van benne! És egy cédula: sok szeretettel a <<itt egy furcsa, golyó alakú, egyszemû lény rajza látható, a feje tetején sok pici csápos szemmel>> munkatársaitól! Furcsállva csóválod a fejedet, de azért örülsz az ajándéknak. (ld. enc.)
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+10 életerõ.)

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[39,6] Az erdõt bozótos vidék váltja fel. A sûrû bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy vízionár közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erõsebb, elmosolyodsz. (ld. enc.) Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

A föld hirtelen megelevenedik alattad, és borzalmas testû kõ-föld elementállá válik. Oszlopnyi karjai felemelkednek, hogy összezúzzák parányi testedet! A szörnyû fájdalmat jólesõ feketeség kíséri, zuhanás a feledés kútjába. Hamarosan beáll a klinikai halál. Ahogy az igazi fájdalom beléd hasít, tudatod lassan ráébred, hogy alaposan átejtették. A legrosszabb azonban már bekövetkezett. [4 életpontod maradt.] Túl sok sebet kaptál. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyõzõdtõl. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerõ.


(Feltételes gyógyítás:) Már a nagyapád is tudta, hogy ha egy pontosan két napja döglött vadászgörény balszemét képes vagy egy félórán át szopogatni, az többet ér, mint a falu gyógymágusa. Az egész csak gyomor kérdése. Szerencsédre éppen meglátsz egy megfelelõnek látszó dögöt, és a gyomrod is rendben van. (+22 életerõ.)
(Feltételes gyógyítás:) Pikáns gyógyfõzetet készítesz a közelben talált aet-cserje félig száraz leveleibõl. A leveleken mászkáló apró bogarakat használod ízesítõnek. Az italt egyetlen hajtással iszod meg, majd behunyt szemmel koncentrálsz. Máris jobban érzed magad. (+24 életerõ.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerõ. Végre, egy kis kaja! Befalatozol. (-2 kaja.) Körbevizsgálódsz. Friss alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [40,6] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A távolban sakálok üvöltenek. A fû zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtetõ szörnyet. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy óriás patkány került az utadba. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Meglengetve a kõkést a másikra ugrasz. Kõkéssel párszor kilyukasztod az óriás patkány farkát. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Kõkéssel végigmetszed az óriás patkány bal oldalát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az óriás patkány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerõ. 16 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 10, sebzõdés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gumifát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy rúnakövet. (ld. enc.) Hirtelen valami nagyon fura dolog történik. Valaki beszélni kezd az agyadban, megemlítve Chara-din nevét! (ld. enc.) Nem nehéz elképzelni, hogy hogyan is zajlik az áldozat bemutatása. (ld. enc.) Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerõ. Körbevizsgálódsz. Épphogy megismerhetõ (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek keletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [41,6] Épületek tûnnek fel. Találsz egy táblát, rajta a következõ felirattal: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " Találsz egy rúnakövet. Hirtelen valami nagyon fura dolog történik. Telepatikus üzenetet kapsz, amelyben központi téma Raia neve... (ld. enc.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerõ. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy útonálló. (ld. enc.) Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Megmarkolva a kõkést ellenfeledre rohansz. Kõkéssel mély sebeket nyitva megvagdosod az útonálló testét. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Az útonálló egy lendületes ütése a bal karodba csapódik. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Kõkéssel néhányszor megcsapod az útonálló testét. (2 támadással 3 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerõ.
{Csatastatisztika; sebzés: 7, sebzõdés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Az óriás kushadó egér elfogása nem egyszerû feladat. Szerencsédre egy éhes ragadozó már megtette helyetted. Megvizsgálod a maradványokat, majd óvatosan kiszeded bajszának szálait. Összemorzsolod két kõvel, majd egy hatalmas szippantással belélegzed a port. Örömmel tapasztalod, hogy gyógyító tudományod most sem hagyott cserben. (+16 életerõ.) [150 pontot használtál fel, van még 24.]

m 2 mozogsz keletre
[42,6] Folytatod sétádat a házak közt. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyõzõdhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy tûzbokrot. Találsz egy sörsátrat. (ld. enc.) Találsz egy táblát, rajta a következõ felirattal: " Kedves kaladozó! Ha Sheran papja vagy, kérlek üzenj Annaknak (5604)! " Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerõ. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Elbújsz egy nagyobb szemétkupac mögött. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyõzött" szörnyet. Azonnal rájössz, hogy egy orgyilkos ijesztett meg. (ld. enc.) Amikor elhal a zaj, elõmászol.

Egy masszív, agyagkövekbõl épített ház áll az úttól jobbra. Ablakai szûkek, inkább lõréseknek tûnnek. Egy kopott, szürke cégér hirdeti: "Acélfejû Duirgan és fia: páncélok, pajzsok, fegyverek széles választéka!". A nyitott vasajtó jelzi, hogy bárki, akinek teli a bukszája, szívesen látott vendég. (537. épület.)
A kitaposott úttól balra egy nagy, szürke kõépületet látsz. Rajta felirat: "Varlbrakgárhhum vegyesboltja". Az ajtó nyitva van, jelezve, hogy a bolt várja a vásárlókat. (538. épület.)
A fõút mellett egy magas, barna kõbõl épített házat látsz. Rajta nagy tábla: Shaddar polgármesteri hivatala. Az ajtó elõtt egy megtermett, bõrpáncélba öltözött harcos õrködik. (539. épület.)
A rozoga épületek között vadonatúj, fehérre mázolt falú épület csillog-villog. Elõtte egy cégért lenget a szél: "Fogadó a Sánta Sullárhoz." Tyûha! Ez hiányzott! Erre volt szükség a Túlélõk Földjének minden városában! Fogadóra! Izgatottan körbejárod, de Fentrõl Érkezõ Határozott BE utasítás nélkül nem tehetsz semmit. (607. épület.)
(Feltételes lopás:) Megkeresed azt a helyet, ahol az elf nõ letáborozott. Megvárod a megfelelõ pillanatot. Közel lopódzol a másik motyójához. A nyomorult figura csapdával védte magát! Nem vetted észre - a környék csendjét hamarosan a fájdalomüvöltésed veri fel. Vesztettél 92 életpontot. Minden elsötétül elõtted... Ez már bizonyosan a halál. [15 pontot használtál fel, van még 9.]
Hirtelen valami hatalmas erõ ragad a magasba. Ilyen lenne a halál? A földre huppanva, sokáig várod a fanfárok zenéjét. Aztán félve kinyitod a szemed. A jelek szerint még mindig élsz! Néhány percbe telik, amíg rájössz, hogy hogyan menekültél meg: a deus ex machina, amely nálad volt, mentette meg az életedet. A varázstárgy, mielõtt végleg eltûnt volna, még néhány sebedet is begyógyította... (+81 életerõ.)

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELÕTTI TÉRKÉPED

37 38 39 40 41 42 43
5
6
7
(39,6) vízionár (#66), Raia oltár
(40,6) óriás patkány (#42), gumifa (#38), egy ismeretlen isten rúnaköve, Raia oltár
(41,6) Raia rúnaköve, útonálló (#130)
(42,6) fegyverbolt (#537), vegyesbolt (#538), városháza (Shaddar) (#539), fogadó # (#607), tûzbokor (#35, belõle készíthetõ: #36), sörsátor (#486), orgyilkos (#131), egy elf nõ

Miután magadhoz térsz valamennyire, körbenézel.
[0,0] Síkság, továbbra is csak síkság. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Raia híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerõ. Megérezve a magas fûbõl érzõdõ szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Úgy gondolod, hogy a közeledõ rájanyék nem jelenthet komoly veszélyt. (ld. enc.) Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Vad csatakiáltással, felemelve a kõkést a másikra ugrasz. Kõkéssel néhányszor megcsapod a rájanyék testét. (2 támadással 3 életpontot sebezve.) A rájanyék farkával a kezedre csap. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Kõkéssel megvagdalod a rájanyék farkát. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) A rájanyék farkával a kezedre csap. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A rájanyék néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Túl erõs az ellenfeled. Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni elõle. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerõ.
{Csatastatisztika; sebzés: 7, sebzõdés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}

Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor levelérõl. (+1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Már nehezen felismerhetõ (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra, friss troll nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre, friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. Üres gyomrodat kajával tömöd meg. (-1 kaja.) [0 pontot használtál fel, van még 9.]

be 537 bemész az 537. épületbe
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 9.]

be 538 bemész az 538. épületbe
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 9.]

be 539 bemész az 539. épületbe
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 9.]

ea 41 1 eladod a 41. tárgyat 1
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 9.]

ea 30 15 eladod a 30. tárgyat 15
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 9.]

ea 44 4 eladod a 44. tárgyat 4
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 9.]

ea 21 4 eladod a 21. tárgyat 4
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 9.]

ea 37 1 eladod a 37. tárgyat 1
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 9.]

ea 16 1 eladod a 16. tárgyat 1
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 9.]

ea 112 4 eladod a 112. tárgyat 4
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 9.]

ve 127 1 megveszed a 127. tárgyat 1
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 9.]

kf 127 kézbeveszed/felveszed a 127. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 9.]

kf 6 2 kézbeveszed/felveszed a 6. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod a vizestömlõt, majd a bal kezedbe veszed a kõkést. [0 pontot használtál fel, van még 9.]

m 1 8 8 mozogsz északkeletre, északra, északra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 9.]

m 8 mozogsz északra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 9.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 9 pontért
Száz guggolást-felállást, és száz fekvõtámaszt csinálsz. Huh, huh! Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erõd komolyan megnõjön. [9 pontot használtál fel, van még 0.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Hoppsz, micsoda ötlet született meg a búrádban! Feltételes Készítés! Rögtön tervezgetni is kezded a részleteket. (ld. enc.) Információ érkezik az agyadba: lehet lottózni! (ld. enc.)
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 156 pontot. A következõ körben tehát 156 pontot költhetsz el.

NEKIK ÍRHATSZ

Sam Soung (#3249) : neve, címe titkos
Rashi (#5275) : neve, címe titkos
Yoshida (#1432) : Vaszil Tamás, Szeged, Fenyves-lejtõ sor 11, 6727, email:tamas.vaszil@gmail.com

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


RAMIT KÕ (226. TÁRGY)
Ez egy furcsa, ezüstösen csillogó kõzetfajta. Közelebbrõl megvizsgálva, a felületén hajszálvékony, fekete vonalakat veszel észre, amelyek körbefutják az egész követ. A ramit könnyen morzsolható, felülete kissé szivacsos tapintású. Vajon mire lehet jó?

VÍZIONÁR (66. SZÖRNY)
Ha a bozótos mélyérõl hatalmas halszemek guvadnak rád, takard el a szemed! Aki ugyanis sokáig farkasszemet néz egy vízionárral, illúzióképeket lát, fantom-harcba kezd, akár az életét is veszélybe sodorva, nem törõdve az áldozatát lesõ szörnnyel. Ha az illúziók hatottak, már nem tudod merre vagy, honnét érnek a támadások, és a vízionár menthetetlenül elpusztít. Ha leküzdöd az illúziókat, már aránylag könnyen legyõzheted a puha testû, fizikailag gyenge szörnyeteget.

RÚNAKÕ (136. TEREPTÁRGY)
A földön egy kisebb, szabályos alakú fehér követ veszel észre. Majdnem elbotlottál benne! Közelebbrõl megvizsgálod. Finom, mûvészi faragású márványtömbnek tûnik, bár a szélét már lekoptatta az idõjárás. Ahogy lekaparod róla a földet, észreveszed, hogy valamilyen írás van rajta. Az egész oldala tele van róva apró, mûvészi rúnákkal! A követ megtapintva érzed, hogy furcsán, megmagyarázhatatlanul meleg a felülete. Megdobban a szíved: talán valamilyen õsi mágia buzog benne! Kaparni kezdesz, hátha találsz valami olvashatót, de sajnos semmi.

CHARA-DIN MEGIDÉZÉSE
Félelem markol a szívedbe, ahogy érzed, hogy lelked eltörpül egy fölébe magasodó gigantikus árny mellett. Aztán nagyon, nagyon távolról egy idegen hangot hallasz, amely nagyon halk, mégis tökéletesen értesz minden irtózatos hangsúllyal kiejtett szót:
"Halandó! Egy nagyhatalmú Thargodan vagyok, akinek a parancsait a Sötét Földön ezrek követik. A ti síkotokra ugyan nem léphetek még nagyon hosszú ideig, de segíthetek, hogy szolgálhasd az egy és mindenható urat, Chara-dint. Fogadd el, hogy a káosz és a pusztulás az egyetlen út a hatalomhoz, és mutasd be a megfelelõ áldozatot istenem rúnakövénél! Ha sikerrel jársz, beléphetsz Chara-din papjainak sorába. Az áldozat legyen egy grákó bõr, egy deus ex machina és Chara-din ékköve! Segítségedre lesznek a Káosz Lordjai. Vigyázz, ha lelked nem elég sötét, amikor a szertartást végrehajtod, kudarc fog várni...
A kapcsolat hirtelen véget ér, és de ott maradsz kábán, magad elé bámulva.

ÁLDOZAT BEMUTATÁSA
Ahhoz, hogy egy isten egyáltalán szóba álljon veled, nem elegendõ, ha imádkozol hozzá: három áldozati tárgyat is el kell égetned az isten egyik rúnakövénél. Az, hogy milyen tárgyakra van szükség, attól függ, hogy kit akarsz követni. Az áldozat bemutatásához az ÁL (1. tárgy) (2. tárgy) (3. tárgy) parancsot kell kiadnod azon a mezõn, ahol a rúnakõ van. Pl. ha az áldozati tárgyak egy kaja, egy vizestömlõ és egy bot volnának, akkor az ÁL 2 3 4 parancsot kellene kiadnod. Az áldozás 20 TVP-be kerül. Elõfordulhat, hogy a szertartás kudarcot vall - ennek az lehet az oka, hogy nem megfelelõ tárgyakat használtál, nem volt a jellemed az elõírt, vagy egy másik isten már elfogadta az áldozatodat. Ha a szertartás sikeres volt, a választott isten kapcsolatba lép veled, és a követõjévé válhatsz. Vigyázz, ez egy komoly döntés - ha egyszer egy isten szolgálójává válsz, nehéz és fájdalmas dolog ezt a szolgálatot otthagyni! Kegyvesztett lehetsz például akkor, ha megváltozik a jellemed - ilyenkor választhatsz egy újabb istent, de nem biztos, hogy az olyan könnyen fog fogadni... Ha az áldozatod el lett fogadva, nem kapsz azonnal félelmetes varázslatokat - elõször próbatételre kerül a hûséged, többnyire valamilyen nehéz feladat formájában. Vizsgálj meg minél többféle rúnakövet, mielõtt döntesz, kit fogsz követni! És ne feledkezz meg a jellemkövetelményrõl: ha például egy jó istent akarsz követni, akkor elõször jellempróbákkal és más módon el kell érned, hogy a jellemed jóra változzon.

RAIA MEGIDÉZÉSE
Kellemesen bizsergetõ érzés fut végig testeden: mintha valaki simogatna, mintha csillogó aranyszemek kacsáznának végig boldogan a szervezetedben. Aztán a fejedben megszólal egy mély zengésû, határtalanul bölcsnek tûnõ hang: "Raia, a jóság és fény istenének szilmaurja vagyok. Feladatom, hogy mindenkinek, aki nem hordja túl magasan az orrát ahhoz, hogy észrevegye ezt a követ, terjesszem istenem igéit. Raia békét és boldogságot ígér mindenkinek, és cserébe nem kér mást, csak az emberek egymás iránti szeretetét, és néha egy-egy imát az õ oltáránál. Ha Raia papja leszel, varázslatokat kapsz, amelyekkel gyógyíthatsz, jobbá teheted a világot. Nem szabad azonban megfeledkeznünk a sötét oldal jelenlétérõl, a gonosz istenekrõl, Dornodonról és Leahról, akik a világ pusztulását akarják. Hogy az õ követõikkel felvehessék a harcot, Raia papjai félelmetes tûzvarázslatokat és védõ varázslatokat kapnak. Ahhoz, hogy az istenemhez beszélj, nem kell mást tenned, minthogy áldozatot mutass be Raia egy rúnakövénél: egy aranyló ugarhéjat, egy madártollat és egy púderkövet, a tisztaság jelképeit használd fel. Feltétel még, hogy aurád tiszta, fehér legyen, ne terheljék bûnök, viszont megannyi csillagként lobogtassák jótetteid. Ég veled, vándor!"
Megilletõdve álldogálsz még egy darabig a földöntúli tapasztalat után.

ÚTONÁLLÓ (130. ELLENFÉL)
A városokban jobb a közbiztonság, mint a vadonban: az utcán nem mászkálnak sünmedvék és vadász tatuk. Azonban itt is elõfordul, hogy kóbor kalandozók táboroznak a tereken vagy egy sötét sikátorban, akik csupán arra várnak, hogy megszabadíthassanak az erszényedtõl. Az ilyen útonállókkal persze egy tapasztalt vándor könnyedén elbánik. Az útonállók igen primitív bunkót használnak, páncélzatuk rongyokból, cserzett bõrökbõl áll.

SÖRSÁTOR (486. ÉPÍTMÉNY)
Nagy sürgés-forgás fogad a fõtéren, amikor kilépsz az épületek közül. Egy hatalmas sátrat pillantasz meg. Közelebb mész: alapja sárga színû, teteje meg fehér, nem tudod, miért, de egy korsó sör jut róla eszedbe. Egy tábla hirdeti mi is ez: Ghallai Sörfesztivál. Jó lenne bemenni, hisz ahogy hallod ingyen van! [BE 486 - Talán a legjobb lesz legutolsónak kiadni, mivel ezek után már nem lesz erõd továbbkúszni.]

ORGYILKOS (131. ELLENFÉL)
Az Orgyilkosok (nagy "O"-val) egy speciális humanoid faj, a tyrg speciális feladatra kiképzett egyedei. A tyrgek alacsony, szõrös fickók, hegyes füllel, rókaorral. Legfõbb jellemzõjük, hogy hihetetlen mozgékonyak, így, bár nem viselnek páncélt, nagyon nehéz õket eltalálni. Általában egy hosszú, vékony tõrrel harcolnak, amelyre azonnal ható méreg van kenve, így szúrásaik, bár aprónak látszanak, nagyon nagy sebet szoktak okozni. Gyakran bérelik fel õket kalandozók megölésére, de sokszor csak szórakozásból megtámadnak az utcán valakit, aki náluk gyengébbnek látszik.

RÁJANYÉK (58. SZÖRNY)
Amikor egy sötét árnyék sötétíti el a napot, könnyen elõfordulhat, hogy egy lecsapni készülõ rájanyéket pillantasz meg (huh, nem egy sárkány...). A rájanyék állítólag a kontinensen oly gyakori wyvern rokona. Bõrszárnyú, hosszú, tüskés farkú gyíkszerû lény, igen éles karmokkal. A karmoknál azonban sokkal nagyobb veszélyt jelent a bénító mérget hordozó faroktüske. A rájanyék leginkább sík vidékeken vadászik. Egyik kedvenc eledele az óriás patkány.

FELTÉTELES KÉSZÍTÉS
Unod, hogy mindig vissza kell mászkálnod a növényekhez a következõ körben, ha szedni akarsz a termésükbõl? Unod, hogy állandó probléma a dobófegyvered/lõfegyver muníciód folyamatos pótlása? Nos, bizonyára már rég megszületett a fejedben a megoldás. A kalandozód tudata azonban csak most tágult ki annyira, hogy fejben tudjon tartani egy ilyen iszonyatosan bonyolult feltételes parancsot.
A Feltételes Készítés az FKT <tárgy> <mennyiség> parancs kiadásával történik. Mûködése igen egyszerû: Amint az adott tárgyból kevesebb van a birtokodban, mint a <mennyiség>, és rendelkezésedre áll minden feltétel a hiány pótlására, azonnal és teljesen automatikusan elkészíted a hiányzó mennyiséget. Például ha szükséged van 10 smirglilevélre, kiadod az FKT 29 10 parancsot, és amint látsz egy smirglibokrot, felpótolod a készleteidet tízre. Azért a "célmennyiséget" adja meg a második paraméter, és nem egy konkrét készítendõ mennyiséget, mert elképzelhetõ, hogy idõközben lopsz/találsz ill. más módon hozzájutsz néhányhoz a keresett tárgyból, akkor pedig minek fölösleget termelni?
Az FKT parancs automatikusan törlõdik, ha egy sikeres végrehajtódás után az adott tárgyból rendelkezésedre áll a kívánt mennyiség. Ez szinte minden esetben igen hasznos. Kivételt képez azonban a lövedékek és a varázslatkomponensek gyûjtögetése, mert ezekre állandó szükség van. Ha az FKT parancsnak megadsz egy harmadik paramétert, egy 1-est, akkor az az FKT parancs érvényben fog maradni mindaddig, amíg nem törlöd. Ezt a Feltételes Parancs Listádon egy * jelzi (ha interneten játszol, ott a "csak egyszer" felirat láthatod azoknál a tárgyaknál, amit értelemszerûen csak egyszer akarsz legyártani).
Példa: FKT 19 10 1 ügyel rá, hogy amint alkalom adódik rá, mindig feltöltsd kerek kõ-készleteidet tízre.
Az FKT parancs pontosan ugyanúgy mûködik, mint a KT parancs. Ha egy adott szituációban ugyanezekkel a paraméterekkel egy KT parancs sikeres lenne, akkor az FKT ugyanezt az eredményt fogja hozni. Az FKT parancsaid végrehajtásának lehetõsége MINDEN SZABADBAN VALÓ MOZGÁS végén (tehát egy M 2 2 2 parancs esetén háromszor) kerül vizsgálatra. Egyéb parancsok esetén nem hajtódik végre! Az üres FKT az összes ilyen parancsot, egy adott paraméterû FKT parancs újbóli kiadása azt az egy FKT parancsot törli. A TVP költség végrehajtódáskor vonódik le.

LOTTÓ
Ezentúl Ghalla minden játékos kedvû polgára kipróbálhatja szerencséjét (vagyis mindenki, aki legalább a 15. fordulójánál tart). A 9 naponta lévõ lottósorsolásra LOT <1. tipp> <2. tipp> <3. tipp> paranccsal lehet tétet elhelyezni. Egyszerre bárhány szelvénnyel játszhatsz. A tippelt számok 1-30-ig terjedhetnek. A parancs nem kerül TVP-be. Egy szelvény ára 10 arany, amelyet mindenhol, még a legeldugottabb zugban is jelenlevõ Arany Magisztrátus-lottóügynököktõl szerezhetsz be. Lottót csak készpénzért vásárolhatsz. A nyereményeket a húzást követõ 35. napig lehet felvenni. (Aki az aktuális sorsolást követõ 4. sorsolásig nem lép, annak elévül a szelvénye.) A nyereményeket a sorsolást követõ fordulód elején személyesen adják át neked az ügynökök. A nyeremények kifizetéséért az Arany Magisztrátus Kereskedelmi és Innovációs Bank-Konszorzium - a Fairlight Bankhálózat független tagja - teljes anyagi garanciát vállal. Az elsõ lottóhét kezdete 1998. nov. 17.

KARAKTERLAP

Orbán Viktor, egy rövid õsz hajú, barna szemû árnymanó férfi vagy. Ez a 15. fordulód.

Erõ: 12 Szint: 5 Merészség: 5/5 Magasság: 110 cm
IQ: 11 Támadás: 4 Agresszió: 3 Testsúly: 43 kg
Ügyesség: 18 Védekezés: 2 Menekülés: 30 % Életkor: 24/24 év
Egészség: 10 Életpont: 90/24 Jellem: semleges (-15) Tul. pont: 0
Szerencse: 15 Varázspont: 0/0 Pénz: 40 arany Kép. pont: 4
Eddig összesen 62 szörnyet (1 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 16 TP-t kaptál. Jelenleg 991 TP-d van. A következõ szinthez még 9 TP szükséges. Trófeád: húsevõ magszim. Jelenleg 11 árnyékmxtu-d van.

HARCI ISMERETEK
vágófegyverek: 8

Óvatosság (labirintusokban): 0
34,25 mezõn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 42

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 101 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtõzködés: 2 2. nyomkövetés: 10 3. lopás: 2
4. csapdaészlelés: 1 5. gyógyítás: 8 (+1) 6. titkosírás: 1
7. felderítés: 1 8. vadászat: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet)
deus ex machinád 8 mezõre repítsen
lopsz az emberektõl (1) bármit, a törpéktõl (3) bármit, az árnymanóktól (4) bármit, a trolloktól (5) bármit, a gnómoktól (6) bármit, az alakváltóktól (7) bármit, a kobuderáktól (8) bármit, a mutánsoktól (9) bármit
gyógyítasz 40% életerõ alatt 40 TVP-ért

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Papi varázslataid
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): új. szürke házikó (504): kész. kastély (528): 10. labirintus (32,22). városháza (Shaddar) (539): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 8, 9, 10.

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Fegyverek és lövedékek
2 * kõkés (#6)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
4 + deus ex machina (#1)
Löttyök és porok, tartóstul
2 vizestömlõ (#3) [bennük 38 korty víz (#27), fér még: 2]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 bakkura bõr (#95) 1 bordacsont (#16) 11 drótszõr (#37)
1 grákóbõr (#41) 4 kaktusztüske (#114) 6 királygyík bõr (#44)
4 madártoll (#112) 1 magszim bél (#103) 6 ormánygõte csont (#21)
1 ramit kõ (#226) 10 smirglilevél (#29) 15 varányszem (#30)

Összsúly: 11.93 kg Megterheltség: 35%
GYJ: Tetszõleges értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 134 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 deus ex machina (#1) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 ramit kõ (#226)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

-1 0 1
-1
0
1
(0,0) Raia oltár, rájanyék (#58)


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.