Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Harakiri á lá TF
Küldd el képeslapként!
"Egyetlen ember létezett a Túlélők Földje történelmében, akinek sikerült végrehajtania egy ÖNGY parancsot magán. A parancs valójában nem létezik, de akkor, valamikor rég, a parancs eredetisége miatt a Beholder alkalmazottak úgy döntöttek, egyedi szöveggel kedveskednek a kérdéses UL megírójának." - a Túlélők Földje legendás eseményeinek egyike
Nézz szét a galériában!
2. Yaurri titkosírás verseny
2. Termikrajzás – zárás
XLVI. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés
A Sötétség Kora - helyzetjelentés

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Aukciós statisztika
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Az utolsó Aukciós Napon történtek

A lista folytatása...
HKK online, TF online, Argum City (49)
Épülettervezői pályázat 2. (11)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés (7)
Olimpiák eredmémyei (9)
A Sötétség Kora - retró történelmi esemény (17)
Tavaszi befizetési akció 2024.03.01. (péntek) - 2024.03.18. (1)

További témák...

2024-05-02 06:27:43 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Owen Caraliff 383. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2004. júl. 13. 15h:47'
EZ A 504. JÁTÉKHETED, 383. FORDULÓD
505. játékheted kezdete: júl. 15.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
Üzeneted jött!
KALANDOZÓ: #5135
SZÁMLA : #6796
ZSETONOK : 252
Extra forduló: 1

OWEN CARALIFF KALANDJAI


40 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [188,40] koordinátán. Ez az idõ nem múlt el esemény nélkül: A táborozás 25. napján összefutsz egy barna, copfos hajú, kék szemû alakváltó férfival. A bõre kreolszínû. E különös alak páncélzata a nap fényével ragyog. Mellvértjén látsz egy izzó jelet: Sötét fellegek közül elõtörõ hajnali fénysugár. Raia püspöke. Egy Eldaran karkötõjét, egy hatalom fülbevalóját, egy igazgy. fülbevalót, egy mágusköpenyt, egy nap szimbólumot, egy natharion gömböt, egy obszidián karkötõt, egy örökkéval. rubinját, egy Ovgun nyakláncát, egy regeneráló gyûrût és egy Rughar gyûrûjét, egy zafír erõövet visel. Felszerelését egy Notermanthi trófea, egy taalru trófea és egy ongóliant trófea díszíti. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy agyartõrt tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Mentális auráját felismered, õ is jó. Bemutatkoztok egymásnak. Az õ neve Shanon Dhar Wermon. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz. A 27. napon összefutsz Ymmor-Thallal. Sheran személyes tanácsadója. Egy arany papi karkötõt, egy bo'adhun gyûrût, egy Bufa páncélját, egy hatalom fülbevalóját, egy lidérckoronát, egy mithril kesztyût, egy obszidián karkötõt, egy Ovgun nyakláncát, egy Rughar gyûrûjét, egy szerencsetalizmánt, egy törpe bakancsot, egy virág szimbólumot, egy zafír erõövet és egy zafír fülbevalót visel. Ruházatát egy élõholt õsmágus trófea, egy Banyapók trófea és egy Thargodan zsoldos trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy tölgyfakoszorú. Jobb kezében egy bronz taidert, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd spagulár. Málhásállata egy sivatagi doareg. Mentális auráját felismered, az õ jelleme semleges. Halvány tapogatódzást érzel az agyadban. Meleg kézfogás után elbúcsúztok. A 28. napon összeakadsz egy vörös, hosszú hajú, izzóan vörös szemû törpe férfival. Hosszú szakálla és bajsza van. Fekete a bõre. Õ Alaria Volerdi férje! Chara-din félisten hatalmú szolgája. Egy Batharak vállemezét, egy Bufa páncélját, egy jegygyûrût, egy káosz szimbólumot, egy lidérckoronát, egy mágusköpenyt, egy mithril kesztyût, egy Natharion amulettet, egy natharion gömböt, egy obszidián függõt, egy obszidián karkötõt, egy örökkéval. zafírját, egy rinóbõr övet, egy Rughar gyûrûjét, egy törpe bakancsot és egy ulkor kötényt, egy umbatari karkötõt, egy Vlagyimir gyûrûjét, egy zafír fülbevalót visel. Felszerelését egy Notermanthi trófea, egy taalru trófea és egy purifikátor császár trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: prédára lesõ drónkeselyû. Jobb kezében egy szívkeresõt, bal kezében egy sárkánytõrt tart. Lõfegyvere egy rövid íj. Hátasállata egy pikkelyes ptog! Málhásállata egy Thargodan csontváz. Elég egy mentális pillantás aurájára: sötét, mint az éj. A gonosz követõje! Ellenséges szándéka egyértelmû: a harc elkerülhetetlen.

Még megfelelõ a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. A csata nem lesz könnyû: célpontod láthatatlan védekezõ varázslatot rak magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellõsz egy villámcsapás varázslatot. 50 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy Chara-din lesújt. 150 életpontot vesztettél. (Védettséged tízzel csökkent.) Hosszú íjjal lõ Rád ellenfeled. Mielõtt közelharcba bocsátkoznál, tolmokov-koktélt ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 tolmokov-koktél. Lövedékeiddel perforálod a törpe fejét. (4 támadással 62 életpontot sebezve.) Feléd repül 4 mérg. vasnyíl. A lövedékek perforálják a jobb válladat. (4 támadástól 112 életpontot vesztesz.) Túl sok sebet kaptál. Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz. A 35. napon találkozol Enwor Etdrannal. Tharr személyes tanácsadója. Egy arany papi karkötõt, egy Bufa páncélját, egy cetbõr válltömést, egy hósárkánybõr csizmát, egy gránit szimbólumot, egy lidérckoronát, egy mágusköpenyt, egy natharion gömböt, egy nehéz harci kesztyût, egy obszidián karkötõt, egy ogre övet, egy örökkéval.smaragdját, egy Ovgun nyakláncát, egy Rughar gyûrûjét és egy smaragd védõgyûrût, egy zafír fülbevalót, egy Zu'lit fülkarikáját visel. Felszerelését egy taalru trófea, egy ryuku gólem trófea és egy Notermanthi trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Izzó magmából elõtörõ gránit monolit. Jobb kezében egy bronz taidert, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lõfegyvere egy vas dobónyíl. Málhásállata egy sivatagi doareg. Tisztán érzed auráját: az õ jelleme semleges. Köszöntitek egymást, aztán tovább. A 36. napon összeakadsz Bûvös Bonyókkal. Sheran korlátlan hatalmú fõpapja. Egy a háború gyûrûjét, egy adamantit kesztyût, egy arany papi karkötõt, egy cetbõr válltömést, egy dalebg.kristályvértet, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötõjét, egy mágusköpenyt, egy mihlanil övet, egy örökkéval. rubinját, egy Ovgun nyakláncát, egy szerencsetalizmánt és egy tûzúr csizmáját, egy virág szimbólumot, egy zafír fülbevalót visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy Notermanthi báró trófea és egy kisebb quwarg isten trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: hatalmas hegyek ormai mögött lenyugvó Nap. Jobb kezében egy Daramoula pálcáját, bal kezében egy otagi csápot tart. Lõfegyvere egy vas dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd kõtipró. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Érzékeled auráját: jellegtelen, mint minden semlegesé. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerõsítése után elbúcsúztok egymástól. A 40. napon összeakadsz Kígyó Grallával. Egy angyalok gyûrûjét, egy arany papi karkötõt, egy cetbõr válltömést, egy dalebg.kristályvértet, egy Eldaran karkötõjét, egy Eldereth kristályt, egy lidérckoronát, egy óriás fülbevalót, egy örökkéval.gyémántját, egy õselemek köpenyét, egy Ovgun nyakláncát, egy ritualista övet, egy rogalhal csuklópántot, egy Rughar gyûrûjét, egy smaragd védõgyûrût és egy szerencsetalizmánt, egy tleikan kesztyût, egy tûzúr csizmáját visel. Felszerelését egy md'blatherat trófea, egy triklem drakolder trófea és egy kisebb jégisten trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: MOSOLYGÓ RETTENET RÓZSASZÍN BUGYIBAN. Övén 2 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Daramoula pálcáját, bal kezében egy koponyalékelõt tart. Lõfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasállata egy tüskés gigaféreg! Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Mentális auráját felismered, színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Halvány tapogatódzást érzel az agyadban. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján. Kopasz Erõs, amikor összefutottatok, adott neked 4 szent jogart, 4 gyógykenõcsöt, 5 kaktuszbogyót és 2 szent jogart. A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. Elmondták neked, milyen is a Morbid (ld. enc.), a bazaltelementál (ld. enc.), a kacagó szépia (ld. enc.), a tûzfõnix (ld. enc.) és a Rughar familiárisa (ld. enc.). Most már tudod, hogy hogyan kell szerezni (készíteni) Szent Kulacsot (ld. enc.), Mágikus Koponyát (ld. enc.) és taposó tappancsot (ld. enc.). Egy sziklás vidéken bandukolsz, amikor csata zajára leszel figyelmes. Kíváncsian a hang irányába futsz, ahol észreveszed, hogy egy hatalmas, pikkelyes bõrû rémség harcol egy nála jóval kisebb alakkal. Közelebb haladva észreveszed, hogy egy több sebbõl vérzõ törpe hadakozik vitézen a démonnal, de már nem bírja sokáig. A vörös szemû szörny hatalmas csapást mér a törpére, akit az ütés ereje messzire repít. A monstrum diadalmasan üvölteni kezd és megindul a törpe felé, hogy kivégezze. A kis alak feltérdel, ujjait a földbe mélyeszti, és számodra hallhatatlanul mormolni kezd valamit. Kisvártatva váratlan dolog történik. Hatalmas robajjal egy láthatatlan erõ lesújt a démonra, a földre taszítva azt. Páncélja lerobban testérõl újabb sebeket okozva ezzel neki. A csontrepesztõ csapásnak még õ sem tudott ellenállni. Összetört testtel fekszik a földön a halál küszöbén. A törpe még mindig zihálva térdel, és a nyakában lévõ Tharr szimbólumot markolja vérzõ tenyerében. Ahogy felnéz rád, észreveszed a páncéljára festett jelet: egy izzó magmából elõtörõ gránit monolitot ábrázol. A vízió lassan foszlik csak szét, talán csak álom volt az egész? A teremtés zsákja létrehozott 1 arkog követ. A teremtés zsákja létrehozott 1 ezüstdarabot. A teremtés zsákja létrehozott 1 álomport. A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az éhezéstõl, azért visszanyerted erõd egy részét. (+9 életerõ.) Varázserõd regenerálódik. (+99 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+31 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-5 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)

* 1. KP: elmormolod a 24. varázslatot a 26. varázslatot a 88. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A hatás azonnal érezhetõ. (+2 szerencse.) [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 514.] Fürgén varázsolsz! A varázslat mûködésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 512.] Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókõ.) [0 pontot használtál fel, van még 512.]

* 2. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 12. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 512.] Beizzik a turbómágia. Az erõpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 510.]

* 3. KP: használod a 71. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Hamarosan érzed az erõ áramlását. Az erõt egyetlen csomóba sûrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetõségek nyílnak meg elõtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 505.]

* 4. KP: kézbeveszed/felveszed a 820. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 505.]

* 5. KP: elmormolod a 157. varázslatot a 165. varázslatot
Fürgén varázsolsz! [-24 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 503.] Gyorsvarázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 501.]


t 231 1 támadod a 231. szörnyet
FT 231 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 501.]

(Felt. gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+94 életerõ). [-15 varázspont.]
(Felt. gyógyítás:) Megidézted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+93 életerõ). [-15 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 491.]

v 21 20 elmormolod a 21. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A mágia tûzként árad szét tagjaidban. Megidézted a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, elõtted van 3 kaja. [-9 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 486.]

fkt 19 felt. készítesz a 19. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 486.]

hu 291 hulladék: 291
Hulladék, ezért nem gyûjtesz bíbor erõövet. [0 pontot használtál fel, van még 486.]

tps 5 TVP spórolása: 5 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 5 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [5 pontot használtál fel, van még 481.]

kf 817 kézbeveszed/felveszed a 817. tárgyat
A füledre akasztod a hatalom fülbevalóját. [0 pontot használtál fel, van még 481.]

id 240 15 idomítod a 240. szörnyet 15 pontért
Nekikezdesz a sivatagi doareg idomításának. Kemény feladat: a szörny lassan tanul, és nagyon makacs. Te azonban türelmes vagy. Végre, nem hiába dolgoztál! A lény idomítása sikeresen véget ért. A szörnyed teherbírása lehetõvé teszi, hogy ezentúl 40 kg-al több terhet bírj magaddal vinni. 210 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 471.]

m 1 7 8 mozogsz északkeletre, északnyugatra, északra
[189,39] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Megérezve a magas fûbõl érzõdõ szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Ráismersz a lényre. Egy ezoterikus mardel. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lõsz. Elrepül 3 vashegyû nyíl. Pár lövedéked átjárja az ezoterikus mardel testét. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) A teremtmény hunyorít egyet. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Fegyvert váltasz: elõkapod a vámpírtõrt. Megmarkolva a vámpírtõrt ellenfeledre támadsz. Vámpírtõrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ezoterikus mardel testét. (4 támadással 112 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerõ). Sárkánytõrrel megdöföd az ezoterikus mardel testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Az ezoterikus mardel belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetõen csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Az ezoterikus mardel összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 vashegyû nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kõkést, szereztél 8 drótszõrt. 1298 tapasztalati pontot kaptál. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Elenios hívei emelték. A távcsõvel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északra megpillantasz egy patakot. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megérezve a magas fûbõl érzõdõ szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Felismered a közeledõt. Csak egy Raia szent lovagja. Nem jelenthet különösebb problémát. Egymásra bámultok, aztán mindenki megy a maga útján. Végre, egy kis kaja! Befalatozol. (-3 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl friss (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [188,38] A sík vidéket bozótos váltja fel. A sûrû bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledõ szörny egy csápos otagi. Inkább unatkozva, mint harciasan bámul rád. Te meg sem moccansz, mire õ elfordul és továbbáll. Találsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetõen Dornodon rúnaköve. Borzalmasan éhes vagy. (-2 életerõ.)

(Továbbmész...) [188,37] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy friss csatamezõt.
(Feltételes kutatás:) Mosolygó keselyûként csapsz a borzalmas mészárlás színhelyére. Tetemek százai hevernek mindenfelé. Kiégett harci szekerek, döglött csatacickányok és harci burástyák mindenfelé. Elég az enyelgésbõl, lássunk munkához! Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy tetemember támad rád.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 3 vashegyû nyíl. Lövedékeiddel perforálod a tetemember bûzlõ testét. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a vámpírtõrt. Elszántan a másikra támadsz. Vámpírtõrrel tökéletesen perforálod a tetemember jobb oldalát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerõ). Sárkánytõrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a tetemember bûzlõ testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A tetemember mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A tetemember összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 vashegyû nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 360 tapasztalati pontot kaptál. No, lehet folytatni a munkát! A becsületes munkát siker koronázza! Keresgélésed eredménye: Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 6 ubuk tüske [ubuk tüske ládikóba-> 6 arany, -2 ÉP]. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy sírlidérc készül a lemészárlásodra.

A hosszú íjjal célzol és lõsz. Elrepül 3 vashegyû nyíl. Lövedékeiddel perforálod a sírlidérc jobb karját. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a vámpírtõrt. Megmarkolva a vámpírtõrt ellenfeledre ugrasz. Vámpírtõrrel tökéletesen perforálod a sírlidérc bal vállát. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerõ). Sárkánytõrrel jól megszúrod a sírlidérc bal oldalát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A sírlidérc karmai majdnem eltalálnak! A sírlidérc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 vashegyû nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 530 tapasztalati pontot kaptál. Na, most már ideje lenne egy kis nyugalomnak! Intenzív keresgélést folytatsz. Az az egy pozitív dolog van ebben a kukázásban, hogy nincsenek erre igazán komoly szörnyek. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy élõholt mágus védelmezi a vadászterületét.

Ellenfeled számodra ismeretlen védekezõ varázslattal készül a csatára. Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. 16 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lõsz. Elrepül 3 vashegyû nyíl. Alaposan megsorozod az élõholt mágus bal lábát. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a vámpírtõrt. Elszántan a másikra rontasz. Vámpírtõrrel tökéletesen perforálod az élõholt mágus testét. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerõ). Sárkánytõrrel megdöföd az élõholt mágus testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Az élõholt mágus lendületes ütése célt téveszt. A mágus kezébõl elektromos szikrák repülnek elõ! Félig megúsztad. 11 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az élõholt mágus száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 vashegyû nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 922 tapasztalati pontot kaptál. Hirtelen ötlettõl vezérelve, arra kutakodsz, amerrõl a szörny támadott. De nem - ott sem találsz semmit! Nagyon eleged van már ebbõl a bûzös és gyászos hangulatú temetõbõl, úgyhogy távozol. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy tavacskát. Délkeletre nézve látsz egy patakot. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Északra egy Leah oltár van. Elrakod a távcsövet. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtõzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Felismered. Ez egy kronoelementál. (ld. enc.) Amikor már eltûnt szem elõl, elõbújsz. Megérezve a magas fûbõl érzõdõ szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy tyrannoszaurusz rex. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a tyrannoszaurusz rex vastag bõrét. (5 támadással 90 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Pusztítás Botjával párszor keményen megütöd a tyrannoszaurusz rex testét. (5 támadással 149 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tûzesõ varázslatot lõsz. 181 életpontot sebeztél. Sárkánytõrrel párszor épp hogy megérintgeted a tyrannoszaurusz rex testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Elõremozdulva, a tyrannoszaurusz rex kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 71 életpontot vesztesz.) Pusztítás Botjával párszor keményen megütöd a tyrannoszaurusz rex vastag bõrét. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tûzesõ. 176 életpontot sebeztél. Sárkánytõrrel meghorzsolod a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 71 életpontot vesztesz.) A tyrannoszaurusz rex most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kõkést, szereztél 1 tyrex csontot. [tyrex csont ládikóba-> 30 arany, -2 ÉP] 2567 tapasztalati pontot kaptál. Nocsak, itt van valami érdekes! Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Az éhségtõl egyre gyengébb vagy. (-1 életerõ.) [50 pontot használtál fel, van még 421.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[188,36] A növényzet egyre ritkul, kopárabb lesz. Egy sivatag pereménél vagy. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Leah hívõi építették. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze keletre látsz egy tavacskát. Délnyugatra nézve látsz egy Fairlight oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Annyira éhes vagy, hogy kínodban már akármit megennél, ami mozog. (-1 életerõ.)

(Továbbmész...) [188,35] Ritka erdõbe érkeztél. Borzalmasan éhes vagy. (-1 életerõ.)

(Továbbmész...) [188,34] Fák, mindenütt csak fák. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgõ veszélyt. Ráismersz a lényre. Egy trikornis herceg. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Rád bámul, de nem mutatsz ellenséges szándékot. Továbbcsörtet. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínûleg Tharr rúnaköve. Borzalmasan éhes vagy. (-1 életerõ.) [30 pontot használtál fel, van még 391.]

m 1 7 6 mozogsz északkeletre, északnyugatra, nyugatra
[189,33] Egyre több fényt engednek át a lombok, sûrûbb az aljnövényzet: ritka erdõben vagy. Gyanús mozgást látsz a fák között. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy trikornis herceg közeledik. Közelrõl egész szimpatikus. Valószínûleg õ is ezt gondolja Rólad, mert ahelyett, hogy szétszaggatna Téged, csöndben továbbáll. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy friss csatamezõt.
(Feltételes kutatás:) Hozzálátsz, hogy végezd a fosztogató hálás munkáját. Mindenhol hullahegyek. Viszolyogva sétálsz a már megsárgult bõrû kobudera halottak között. Eleget nézelõdtél, elkezded a hullákat felfordítgatni, értékek után kutatva. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy sírlidérc támad rád.

Fegyvert váltasz: elõkapod a vámpírtõrt. Megmarkolva a vámpírtõrt ellenfeledre rohansz. Vámpírtõrrel tökéletesen perforálod a sírlidérc rothadó húsát. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerõ). Sárkánytõrrel megdöföd a sírlidérc bal oldalát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A sírlidérc karma a fejed mellett suhan el! A sírlidérc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. 530 tapasztalati pontot kaptál. Folytatod a kutatást. A becsületes munkát siker koronázza! Keresgélésed eredménye: Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy bumeráng. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy zombi jön feléd.

Fegyvert váltasz: elõkapod a vámpírtõrt. Elszántan ellenfeledre rohansz. Vámpírtõrrel felnyársalod a zombi jobb lábát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerõ). Sárkánytõrrel felnyársalod a zombi foszladozó testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A zombi karma a fejed mellett suhan el! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldõl. 27 tapasztalati pontot kaptál. A fenébe, hát egy perc nyugalma sem lehet az embernek? Orrodat befogva, könyékig turkálsz a több hónapos, foszladozó hullák közt. Mázli, hogy a temetõt uraló óriásszörny még nem keveredett elõ. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy nómenklatúra jön feléd.

Távolról méregfelhõ varázslatot lõ rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. A szörny nagy levegõt vesz, majd savfelhõt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (19 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: elõkapod a vámpírtõrt. Marokra fogva a vámpírtõrt a másikra rohansz. Vámpírtõrrel néhányszor teljesen átdöföd a nómenklatúra nyálkás tömegét. (4 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerõ). Sárkánytõrrel néhányszor teljesen átdöföd a nómenklatúra testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Vámpírtõrrel megdöföd a nómenklatúra nyálkás tömegét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerõ). Sárkánytõrrel eltalálod a nómenklatúra nyálkás tömegét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A nómenklatúra állkapcsa a levegõben csattan. Csápjaival a nómenklatúra csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A nómenklatúra most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! 918 tapasztalati pontot kaptál. Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a szörny elõugrott. De nem - ott sem találsz semmit! Nagyon eleged van már ebbõl a bûzös és gyászos hangulatú temetõbõl, úgyhogy távozol. A madarak már messzirõl jelzik VALAMI érkezését. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy éjkornis lehet. A ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekezõ varázst. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sötét rítus. 29 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levõ elit csatavért. A szörny nagy levegõt vesz, majd savfelhõt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (11 életpontot vesztettél.) Túl sok sebet kaptál. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ. Annyira éhes vagy, hogy kínodban már akármit megennél, ami mozog. (-1 életerõ.) Észreveszel valamit a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [188,32] A fák sûrûsödnek, az erdõ fenyegetõbbé válik. Téged még az erdõben sem lephet meg buta szörny. Tapasztalt erdõjáróként egy pillanat alatt elrejtõzöl egy alkalmas fa mögött. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy bávatag golombár volt. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elõ. Látsz egy quwarg bolyt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Egy lebegõ porszemekbõl álló mûalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dõlõ ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy alanori csatamén vigyorog kajánul.
(Feltételes mászás:) Minden nyüzsög a quwargoktól. Bah, lángszóró kéne ide! Ruházatodat még egyszer ellenõrizve, mászni kezdesz fölfelé. Folyamatosan söpörgeted magadról az apró rovarokat, és már majdnem visszafordulsz, amikor végre eléred a boly tetejét. Hopp, egy mély üreg! Óvatosan leereszkedsz. Döbbenetes élmény ebbe a mesterséges létesítménybe behatolni. Mindenhol kisebb-nagyobb quwargok nyüzsögnek! Valami hatalmasat csíp beléd hátulról (-8 életerõ). Hatodik érzéked veszélyt jelez, és valóban: egy hatalmas árny takarja el a fentrõl beszûrõdõ fényt. Egy quwarg királynõ! Magadban kegyelemért könyörögve, villámgyorsan ugrasz ki az üregbõl. Szerencsésen lemászol, és elhagyod a fosztogatás színhelyét.
(Vándorcirkusz:)
Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad elõtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál. - Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltûnik a tömegben. A céllövölde felé tartasz. Az óriás, aki a hely tulajdonosa, rád mosolyog és maga elõtt tolva a sátor belsejébe lökdös. Mire magadhoz térsz, már egyedül állsz a furcsa levegõjû helyiségben. Némi mocorgásra kapod fel fejed, majd a sátor távolabbi sarkában egy árnyék bontakozik ki a sötétbõl. Egy korinthai amõba. - Ó, ezt nem! - kiáltod, és kirohansz a terembõl. Az óriás arcán széles vigyor terül szét, amikor újra meglát, majd kedvesen megjegyzi: - Sebaj, majd legközelebb! A cirkusz bejáratához közel, egy eldugott sikátorban, hevenyészett módon felhúzott sátorra leszel figyelmes. Elsõsorban az elõtte ülõ morc árnymanó kelti fel figyelmed, majd az elõtte heverõ kártyákból levonod a következtetést: itt próbára teheted, mennyire konyítasz a szerencsejátékhoz. Közlöd a fickóval, hogy játszanál. Hamar kiderül ellenfeledrõl, hogy nem kispályázik. Látni akarja, hogy van nálad elég pénz. Még csak az kellene, hogy aggódjon! Egyesével leszámolsz 100 aranyat magad elé az asztalra. 1. kör: Rezzenéstelen arckifejezést öltve magadra, szemügyre veszed mit húztál: 1 Orzag bilincse, 1 Szerencsejáték, 1 Ellenvarázslat, 1 Kaszabolósáska, 1 Piromenyét. Ez sajnos semmit nem ér. Faarccal az asztal közepére tolsz pár aranyérmét. Az árnymanó idegesen a kártyáiba pillant, majd úgy dönt, nem hajlandó tartani a tétet. Könnyû gyõzelem. 2. kör: Kíváncsian megvizsgálod, mi került a kezedbe: 2 Influenza, 2 Orbitális mackósajt, 1 Illúziópalota. Ez két pár! Az árnymanó merészen licitál - vagy nagyon jó lapjai lehetnek, vagy csak blöfföl, de azt nagyon jól csinálja. Inkább nem kockáztatod az általa feltett összeget, az asztalra hajítod lapjaidat. 728 tapasztalati pontot kaptál. 76 arannyal könnyebben hagyod ott nevetõ ellenfeled. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 versengés). Nagy hévvel érkezel a szirén labirintusához. A bejáratnál álló férfi elmosolyodik bátorságod láttán, elveszi tárgyaidat, majd beenged. Határozott léptekkel indulsz meg a két továbbvezetõ folyosó közül az egyiken, de amikor visszaérkezel abba a terembe, ahonnan elindultál, kicsit elkeseredsz. Aztán egy kósza ötlettõl vezérelve tüzetesebben átvizsgálod a helyet, még egy eldugott járatra leszel figyelmes. Alaposságodat áldva ezen folytatod utad. Hamarosan megkordul a gyomrod. Nem éppen a legalkalmasabb a pillanat ilyesmire, gondolod, viszont az éhezés egyre elviselhetetlenné válik. Szomorúan kutatsz élelem után, de sehol semmi felhasználhatót nem találsz. Úgy döntesz, a labirintus felfedezését a következõ alkalomra hagyod, most pedig visszafelé indulsz. 728 tapasztalati pontot kaptál. Visszakapod a tárgyaidat, majd az ott sorakozó többi jelölt szánakozó tekintetétõl kísérve, utadra indulsz. Már messzirõl megpillantod a robosztus méretû szellemkastélyt. Határozott léptekkel a bejáratához lépdelsz, majd az ott álló kísértettõl a bebocsáttatásodat kéred. Õ minden különösebb akadékoskodás nélkül félreáll az útból, és beenged. Élsz az alkalommal, és belépsz a cirádás kapubejárón. A sötét folyosó, mely a bejárat mögött vár rád, kihaltnak tûnik. Pár lépés után azonban egy alak bukkan eléd a sötétbõl. Nagyot ugrasz hátra, és küzdõállásba ereszkedve várod, hogy õ tegye meg az elsõ lépést. Ellenfeled hosszú percekig nem mozdul. Minden bátorságodat összeszedve közelebb lépsz hozzá, és alaposabban szemügyre veszed. Hangosan felnevetsz, amikor felismered, hogy csupán egy kitömött bohócbábú ijesztett meg. Jókedvûen indulsz tovább. Hirtelen egy velõtrázó sikoly zúzza össze a szellemkastély törékeny csendjét. Rémülten tapasztod két tenyered füleidre, de ez semmit nem segít. Az iszonyatos kiáltás szinte az agyadig hatol, és bár csak pár percig tart, mégsem tehetsz ellene semmit. (97 életpontot vesztettél.) A sötétbõl egy árnyalak közelít feléd. Rögtön felismered: a kísértetvarázsló az. Harcolni akar. A szörny túl erõsnek tûnik. Nem teszed kockára életed ilyen kilátástalan küzdelemben, inkább elmenekülsz. Szomorúan konstatálod, hogy ez most nem jött össze, majd lemondóan továbbindulsz. Gyanús mozgást látsz a fák között. Észrevétlenül meglapulsz egy hatalmas fatörzs mögött. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtõzködés). Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elõvigyázatosan kinézel rejtekedbõl. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy trikornis herceg volt. A szörny távoztával elõkerülsz búvóhelyedrõl. Szörnyen éhezel. Nocsak, itt van valami érdekes! Épphogy megismerhetõ (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [187,32] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. Közeledtedre madárcsapat rebben fel.
(Feltételes támadás:) Egy kputtyintó csalán! Ezt kerested. A ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad. Ráébredsz, hogy ez a csata öngyilkosság lenne. Te itt életveszélyben vagy. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll. Észreveszel egy õsi csatamezõt.
(Feltételes kutatás:) Nekiállsz, hogy ásóddal szétbonts egy nagyobb kupacot. Drámai hátteret kölcsönöz munkádhoz a kiszáradt fák ágainak zörgése. Micsoda csata lehetett itt valaha! Több ezres seregek csaphattak össze, sejted a csatamezõ kiterjedésébõl. Fütyörészni próbálsz munka közben, de igen ijesztõen hangzik, úgyhogy inkább abbahagyod. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy sírlidérc intéz feléd kihívást. Futsz, mint az õrült, átugrálva az akadályokon. Megúsztad! Lihegsz, huhuhu. Bah! A csatamezõn való monoton kutatás lassacskán eltompítja a felderítés szakértelmedet. (-1 felderítés.) Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tûnõ szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy oltárt. Leah hívõi építették. Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) Ennivaló, hamm, hamm! (-1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek. [155 pontot használtál fel, van még 236.]

m 1 mozogsz északkeletre
[188,31] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy térkaput. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy oltárt. Raia hívei emelték. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Néhány órányi ásás után egy ládára bukkansz, amiben hat aranyat találsz. Hármat a törpének adsz, hármat megtartasz magadnak. (+4 jóság.) Felfedeztél egy barátság szent tüzét. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (rézdarab) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 rézdarabot! [rézdarab ládikóba-> 1 arany, -3 VP] Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsõvel körbevizsgálódj. Amikor nyugatra nézel, észreveszel egy rúnakövet. Északnyugatra nézve látsz egy mûvészi porolitot. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Szörnyen éhezel. Megvizsgálod a talajt. Még egész friss kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, friss elf nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, friss mutáns nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [48 pontot használtál fel, van még 188.]

tpf 5 TVP elõvétele: 5 pontért
Felszabadítottunk neked 5 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 193.]

ek 227 187 20 t. energia kisütése: 227 187 20
Érzed társaid hívó szavát, ideje indulnod! Elkezded kántálni a Hófarkastól tanult varázséneket, miközben iszákodból port hintesz a levegõbe. Mozdulataid nyomán ismerõs formák kezdenek kibontakozni, elégedetten ismered fel bennük a Totemoszlop körvonalait. Minden idegszáladdal a Falka hívására összpontosítasz, nehogy kiess a dal ritmusából. A dallam egyre gyorsul, lassan teljesen magával ragad, érzékeid egy pillanatra eltompulnak, s mire az ének véget ér, a Totemoszlop oltalmában várakozó társaid között találod magad.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELÕTTI TÉRKÉPED

(187,32) kputtyintó csalán (#247), õsi csatamezõ (#263), 47. jellempróba, Leah oltár
(188,31) térkapu (#452), vaskohó (#155), Raia oltár, 24. jellempróba, barátság szent tüze (#484), érclelõhely
(188,32) bávatag golombár (#165), quwarg boly (#359), oltár, mûvészi porolit (#720), trikornis herceg (#261)
(188,34) trikornis herceg (#261), Tharr rúnaköve
(188,36) Leah oltár
(188,37) tetemember (#123), sírlidérc (#172), élõholt mágus (#175), friss csatamezõ (#262), kronoelementál (#287),
tyrannoszaurusz rex (#160)
(188,38) csápos otagi (#395), Dornodon rúnaköve
(189,33) trikornis herceg (#261), sírlidérc (#172), zombi (#49), nómenklatúra (#158), friss csatamezõ (#262), éjkornis
(#228)
(189,39) ezoterikus mardelek (#184), Elenios oltár, Raia szent lovagja (#239)

[187,20] A buckák elmaradoznak, és máris egy sûrû erdõben vagy! Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy kék orchideacserjét. Felfedeztél egy szent ligetet. A természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét sugározza. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelõdés után inkább mégis. Látod, hogy Veronel egy gyõztes csata után jóízûen falatozik egy Thargodan hercegbõl. Az étvágygerjesztõ alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a mûvész. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy gyilkos csalánt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy totemoszlopot. (ld. enc.) Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy fekete lótuszt. Felfedeztél egy fekete kaktuszt. A madarak már messzirõl jelzik VALAMI érkezését. Észrevétlenül meglapulsz egy hatalmas fatörzs mögött. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy zoloboo sámán. Amikor már eltûnt szem elõl, elõbújsz. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgõ veszélyt. Tapasztalt erdõjáróként egy pillanat alatt elrejtõzöl egy alkalmas fa mögött. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy manaelementál. Most már nincs semmi gáz. Elõbújsz. Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. Gyomrod már összeszûkült a sok éhezéstõl. (-4 TU.) [5 pontot használtál fel, van még 188.]

t 290 támadod a 290. szörnyet
FT 290 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 188.]

szk 230 keresed a 230. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy zoloboo sámánt. [0 pontot használtál fel, van még 188.]

in 5937 269 336 leírod az 5937. kalandozónak a 269. szörnyet a 336. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Sajnos neked sincs információd arról a szörnyrõl. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) pukkanó tûcsapdát. [0 pontot használtál fel, van még 188.]

in 5937 271 338 leírod az 5937. kalandozónak a 271. szörnyet a 338. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Sajnos neked sincs információd arról a szörnyrõl. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) királyi koronát. [0 pontot használtál fel, van még 188.]

in 5937 282 381 leírod az 5937. kalandozónak a 282. szörnyet a 381. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy õsdentor. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) moa zafírt. [0 pontot használtál fel, van még 188.]

in 5937 296 391 leírod az 5937. kalandozónak a 296. szörnyet a 391. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Sajnos neked sincs információd arról a szörnyrõl. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) polip szívókát. [0 pontot használtál fel, van még 188.]

in 5937 299 462 leírod az 5937. kalandozónak a 299. szörnyet a 462. tárgyat
Mentálisan üzensz. Sajnos neked sincs információd arról a szörnyrõl. Sajnos neked sincs információd arról a tárgyról. [0 pontot használtál fel, van még 188.]


* 1. BP: nemes céllal pusztítod az 534. tárgyat 100 pontért
Oh, oh, sajna nem bukkansz rá dühöd tárgyára. [0 pontot használtál fel, van még 188.]

* 2. BP: bemész a szentélybe
Nincs itt az az épület, amit keresel. [0 pontot használtál fel, van még 188.]

* 3. BP: használod a 336. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késõ. [10 pontot használtál fel, van még 178.]

* 4. BP: energia fejlesztése 2
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-2 TU.] A befejezéshez még 1773 TU szükséges. IQ-d TF-elõdött. [20 pontot használtál fel, van még 158.]

* 5. BP: kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 158.] Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. A testedben levõ méregtõl egyre gyengébb vagy (-0 életerõ). Valószínûleg ez volt a hatásának az utolsó nyoma. Küzdelmes kalandjaid után megpihensz táborhelyeden, és felkészülsz a Szertartásra, melyet talán még õseid sem ismertek... ám hiába próbálsz tudatod legmélyére férkõzni, hogy meríts az Élet Forrásából, valami megakadályoz ebben... Etetési idõ! Sajnos egy szem kajád sincsen, amit kioszthatnál az éhes szörnyeid között! Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tûnik. Amint ledõlsz, szemeid lecsukódnak, és a következõ percben már a lóbõrt húzod. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerõ.) Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlta munka gyümölcse hatása. Elmúlt az erõpajzs I hatása. Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt az esszenciavédelem hatása.
Ebben a körben 158 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 158 pontot vihetsz át. Kapsz még 524 pontot. A következõ körben tehát 682 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MORBID (127. ELLENFÉL)
Morbid, a gonosz varázsló Irthanonnál, Dornodon egyik kiképzõtisztjénél tanulta a mágia tudományát. A háború utáni zûrzavarban nekikezdett, hogy megszervezze saját birodalmát, és ehhez erõs támogatásra lelt a vezetõt keresõ varkaudarokban. Bár tapasztalt a varázstudományban, egy jó fegyverforgató könnyedén legyõzheti, ha a közelébe tud férkõzni.

BAZALTELEMENTÁL (204. SZÖRNY)
A bazaltelementálok óriási kõmonstrumok, képesek arra, hogy nagy terheket cipeljenek. Valamennyire humanoid alakú, de formájukat változtatni képes lények, amelyek - ha akarnak - képesek beleolvadni a földbe, és ott mozogni igen nagy sebességgel. A bazaltelementál képes egyszerû parancsokat megérteni gazdájától, ezért - idegen természete ellenére - "idomítható" az õt mágikus úton megidézõ személy által. Az elementálokon kizárólag mágikus fegyver és varázslat képes sebet ejteni.

KACAGÓ SZÉPIA (206. SZÖRNY)
Ezek a nagyméretû tintahalak az édesvizû tavak legveszedelmesebb ragadozói. Tintával elvakított áldozatukat egyszerûen megragadják a csápjaikkal, a szájukba gyömöszölik, és elnyelik. Az izmos száj aztán egyszerûen összeroppantja az áldozatot. Na, azért annyira nem nagyméretû, hogy egy embert is elnyeljen, legfeljebb egy gnómot, és azt is csak a legöregebb példány.

TÛZFÕNIX (215. SZÖRNY)
A tûzfõnix - nevével ellentétben - sokkal közelebbi rokonságban van a griffekkel, mint a fõnixekkel. Nevét onnan kapta, hogy a regék szerint a fõnixhez hasonlóan képes hamvaiból feltámadni. Külsõre is a griffekre hasonlít: párductestû, világos szõrzetû lény, a hátán két hatalmas, tollas szárnnyal. A tûzfõnix nagyon ritka állat - ennek egyik oka, hogy csak azok elõtt mutatkozik, akiket arra érdemesnek talál. Régi feljegyzések szerint a legtöbb tûzfõnix VI. Atriniu, az "Ezüstkirály" uralkodása alatt élt a világon, számukat ekkor mintegy százötvenre becsülték. Magának Atriniunak az udvarában is megtalálhatók voltak: gyorsaságuk és bátorságuk miatt elsõsorban felderítõ- és futárfeladatokat láttak el. Izmos testük miatt nagyon jó hátasoknak bizonyultak (ekkor sajnos nem tudtak felemelkedni a földrõl), ha hajlandók voltak megtûrni lovasukat a hátukon. Mert a tûzfõnixet nem lehet "megszelídíteni" vagy "beidomítani". Erre nincs is szükség, mivel nagyon intelligensek (telepatikus képességeik is igen fejlettek), de csak azoknak segítenek, és tûrnek meg maguk mellett, akiknek tetteikkel sikerült elnyerniük a tûzfõnixek barátságát. Érthetõ módon a Namír-háborúk kitörése óta - azaz több mint 130 éve - senki sem találkozott velük...

RUGHAR FAMILIÁRISA (245. SZÖRNY)
Ezt az apró, csintalan, ördögforma lényt elsõként Rughar fedezte fel és idézte meg más létsíkokról. Nagyon kíváncsi természetû, és rettenetesen izgága, úgyhogy nem árt, ha fél szemedet mindig rajta tartod! Amíg a varázslat hozzád köti, taumaturgia szakértelmed 4-el magasabb, de ha megpróbálod elengedni, azonnal visszatér saját létsíkjára. De vigyázz: a familiáris erõsebben kötõdik a gazdájához, mint hinnéd. Akár elpusztul, akár elhagy ez az állatka, max. ép-d csökkenni fog.

SZENT KULACS (285. TÁRGY)
Eme ritka relikviát manapság már szinte sehol sem lehet megtalálni. A legendák szerint Sheran fõpapjai készítették, még istenük hatalmának csúcsán. A Szent Kulacs egy tökéletesen fehér, soha be nem szennyezõdõ, ismeretlen anyagból készített palack. Hozzáértõ, kellõképpen intelligens személy elkészítheti benne Sheran Fõzetét, egy varázslatos italt, amelybõl összesen tíz csepp fér a kulacsba.

MÁGIKUS KOPONYA (279. TÁRGY)
Ezt a speciális, sisakként a fejre rakható tárgyat KIZÁRÓLAG Leah papjai használhatják (KF 279). A fekete, és végtelenül könnyû kõbõl készült fejfedõ készítésének titka rég elveszett a múlt homályában, de annyi bizonyos, hogy sötét szertartások sorozatát igényli. Védelmet egyáltalán nem nyújt, azonban viselõjét különleges képességekkel ruházza fel, amelyek használat közben válnak nyilvánvalóvá... [Egy ötlet: számolj utána, hogy a harcban használt papi varázslataid mennyi varázspontot is fogyasztottak, amíg a sisak a fejeden volt. Meglepõ felfedezést fogsz tenni.]

NAGY QUWARG TAPOSÓ TAPPANCS (318. TÁRGY)
Ez az elsõ olyan tárgy Ghallán, amely egy Közös Tudat összefogásából jött létre. A tárgyat a Vasalt Bunkók KT (#9102) készítette és arra hivatott, hogy mindenkivel tudassa, viselõje a Vasalt Bunkók KT jelenlegi Quwarg Bajnoka. A tappancs viseléskor +1 védettséget, valamint +3 MXTU-t ad. A tappancs mellett természetesen nem lehet más lábbelit viselni.

KRONOELEMENTÁL (287. SZÖRNY)
A kronolények ura, az idõ hercege, irtózatos hatalmú teremtmény. Mágikus erejét magából az idõbõl meríti, ezért semmi és senki nem állhat neki ellent. Jaj annak, aki szembekerül vele, hiszen a kronoelementál immúnis mindenféle mágiára. Az Idõtörést - ahogy az alanoriak a Thargodan csatamezõk felbolygatásából eredõ dimenziószakadást nevezik - nehezen fogja a világ túlélni, ha a kronoelementálok szabadon kószálhatnak. Egy ilyen teremtmény, ha kedve tartja, akár egy kisebb település teljes területén is megállíthatja az idõt! A kronoelementálok legyõzése és visszaûzése az Idõ Létsíkjára nem kalandozóknak való feladat, ezt a munkát inkább hagyd az avatárokra. Ha öngyilkos akarsz lenni, lehetõséged van a kronoelementál megtámadására az FT 287 paranccsal.

TOTEMOSZLOP (505. TEREPTÁRGY)
Nyugodt sétád közben a félhomályos erdõben érdekes dologra leszel figyelmes. Egy fenséges fára, mely gigantikusabb mindennél, amit valaha is láttál! Bármely halandó eltörpül a méretei mellett. Becslésed szerint úgy 25-30 méter magas lehet, hat megtermett ember is épphogy csak körbeéri. Furcsa, sürgetõ érzésed támad: közelebb kell menned, hogy jobban szemügyre vedd. Törzsét aprólékosan kidolgozott faragások borítják. Ahogy megvizsgálod az alakokat, ismerõs és ismeretlen arcokat fedezel fel a vésetek kusza hálójában. Magasabbra tekintve rajzolatok és rúnák dominálnak. Számodra ismeretlen (valószínûleg rég elfeledett) nyelven hirdetik mondanivalójukat. Az oszlop éke, a fejdísz, egy élethû farkasfej, amit hatalmas õslények csontjaiból faragtak ki és illesztettek össze gondosan. Szemeit moa smaragdok alkotják, melyek mélyén bûvös erõt érzel feszülni, mintha koncentrálnák az oszlopban duzzadó mágikus energiákat. Csak találgatni tudod, mi célt is szolgálhat, s vajon ki hozhatta létre idõt s fáradtságot nem kímélve ezt a monumentális építményt.



KARAKTERLAP
Owen Caraliff, egy hosszú aranyhajú, félszemû törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. Bõröd bronzként csillog. Raia fõpapja vagy. A Hófarkas Klán (#9117) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 383. fordulód.

 Erõ:36 (38)  Szint:26  Merészség:5/5 Magasság:117 cm 
 IQ:38 (41)  Támadás:31  Agresszió:1 Testsúly:73 kg 
 Ügyesség:30 (31)  Védekezés:67  Menekülés:30 % Életkor:75/78 év 
 Egészség:30 (33)  Életpont:366/2  Jellem: jó (658) Tul. pont:
 Szerencse:36 (42)  Varázspont:548/-2  Pénz:1237 arany Kép. pont:12 
 Tudatpont:14/1   Pszi pont:78/10   Halhatatlanság:1 %   EFejl:
Eddig összesen 2822 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 8818 TP-t kaptál. Jelenleg 1873016 TP-d van. A következõ szinthez még 126984 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, taalru, Notermanthi. A Hófarkas tetoválását viseled.

HARCI ISMERETEK
  víziharc: 7/94   ökölvívás: 1/13   szúrófegyverek: 27/5 (+1%)
  vágófegyverek: 1/0   ütõfegyverek: 31/44 (+1%)   lõfegyverek: 16/85 (+3%)
  dobófegyverek: 30/33 (+1%)        

Feltételes fegyverváltás: vámpírtõr (#364) (75%) << Pusztítás Botja (#316) (150%)
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 .); vashegyû nyíl (#176) (1 -17.); vas dobónyíl (#189) (18 -); tolmokov-koktél (#351) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 18/24 (+55%)   2. nyomkövetés: 107/50 (+33%)   3. lopás: 2/36
  4. mászás: 13/8 (+7%)   5. csapdakészítés: 25/56 (+6%)   6. csapdaészlelés: 6/44
  7. gyógyítás: 95/44   8. titkosírás: 39/66   9. felderítés: 24/72 (-28%)
  10. szörnyidomítás: 14/53 (+11%)   11. teológia: 46/39 (+5%)   12. taumaturgia: 66/18 (+2%)
  13. szerencsejáték: 3/20 (+11%)   14. versengés: 10/14 (+35%)   15. zene: 10/96
  16. szörnyismeret: 7/26   17. pszi: 8/80 (+9%)   18. zárnyitás: 3/48
  19. vadászat: 8/24 (+11%)   20. vitalitás: 1/9   21. bányászat: 35/10 (+5%)
  22. úszás: 10/11        

FELTÉTELES PARANCSOK
totem 70% életpont alatt [azonnali gyógyítás (#58)]
segítesz max. 100 TVP-ért
kutatsz max. 300 TVP-ért
ásol max. 64 TVP-ért
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 8 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 20 darabot , csak egyszer), kerek követ (#19) (max. 1 darabot , csak egyszer), csalánvirágot (#582) (max. 1 darabot , csak egyszer), ében tobozt (#578) (max. 1 darabot , csak egyszer), borkonyó cserjét (#311) (max. 999 darabot )
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dbõl az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 16)
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), massza (#217), kputtyintó csalán (#247), õsi szellem (#422), woorgard (#231), manaelementál (#290) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 6, max: 16)
trikornis (#104), törpe (#3), semlegesek (#989), jók (#990), kronotapír (#286), csápos otagi (#395), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) tûzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskõ készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP)
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP)    
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erõpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) védelem tûz ellen (#38, 12 VP)
vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótûz (#44, 13 VP) gyóntatás (#56, 10 VP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
tûzesõ (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP) erõpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókõpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP)
élõholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) energiafolyam (#136, 24 VP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) égetõ tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)  
Pszi képességeid
pszi-ernyõ (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)  

JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
tûzmágia (#157)      

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
18. és magasabb szintûek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
vakító fény (#43), villámcsapás (#50)
Védekezõ varázslatok (aktív: 1, max: 10)
varázsvédelem (#34)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 59 - védekezõ varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)   puha ütés (#60) >> massza (#217)
villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154)        
Feltételes védekezõ varázslatok (aktív: 6, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tûz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)   védelem tûz ellen (#38) >> Rezes Bandi (#5652)
védelem tûz ellen (#38) >> ongóliant (#159)        

ELFOGOTT SZÖRNYEID
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +11 védettség;) státusz: éhes
smaragd õrsárkány (#344) státusz: éhes
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Raia papjai élen járnak a szopókövek és szopógödrök megsemmisítésében: ugorj bele egy szopógödörbe, és semmisíts meg így egy vagy több szopókövet!
2.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyûjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 15% alatt van!
3.) Hozz létre vasércet mesterséges úton!

HÕSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 élõholt, 4 vadász, 3 nagymester, 1 parafenomén, 1 rohamosztagos.

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
$1   bíbor erõöv ($291) 1 * Bufa páncélja (#538) 1   kvazár kesztyû (#445)
$1   láncing ($222) 1 * lánckesztyû (#230) 1 * lidérckorona (#531)
1 * mágusköpeny (#453) 2   mászókarom (#78) $1   nagy vaspajzs ($161)
2   szürke bõrkesztyû (#271) 1 * topáz erényöv (#731) 1 * tûzúr csizmája (#533)
1   zangrozi csizma (#451)        
Fegyverek és lövedékek
12   bronzhegyû nyíl (#94) 12   bumeráng (#249) 1   csontpálca (#329)
6   ezüstshuriken (#327) 1   ezüsttollú nyíl (#363) 9   ezüsttõr (#322)
4   hosszú íj (#111) 19   kerek kõ (#19) 1   kõkalapács (#13)
1   kõkés (#6) 13   mérg. ubuk dobónyíl (#188) 3   mérg. vas dobónyíl (#190)
2   mérg. vasnyíl (#187) 1   moa stuki (#413) 20   nyílvesszõ (#108)
1 * Pusztítás Botja (#316) 21   rézgolyó (#343) 14   sallank nyíl (#129)
1 * sárkánytõr (#626) 2   tolmokov-koktél (#351) 14 * ubuk dobónyíl (#138)
1   vámpírtõr (#364) 14   vas dobónyíl (#189) 7   vashegyû nyíl (#176)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
3   arany masszariasztó (#437) 4   Eldaran karkötõje (#373) 1   gólem talizmán (#811)
1   halálhozó talizmán (#813) 1 * hatalom fülbevalója (#817) 8   mópat token (#585)
1   nap szimbólum (#141) 3 * ónix masszavadító (#438) 1 * Ovgun nyaklánca (#615)
1 * smaragd védõgyûrû (#223) 1   szerencsetalizmán (#366) 1   viharamulett (#611)
2 * vortex talizmán (#812) 1 * zafír fülbevaló (#477)    
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1   a fiatalság itala (#473) 1   aranytermõ ládikó (#504) 1   ásó (#34)
1   csontkulcs (#74) 1   dobóháló (#221) 3   ezüst kulcs (#184)
14   fáklya (#36) 4   gyógykenõcs (#313) 1   kinemfogyó tegez (#368)
1   kis aranykulcs (#240) 4   kötél (#92) 1   moa töltõ (#525)
3   nagy bronzkulcs (#185) 5   nagy vaskulcs (#186) 1   orvosságos zacskó (#682)
10 + pukkanó tûcsapda (#336) 1   roxati zárfaló (#314) 3   shinai gömb (#348)
3   sötét tekercs (#535) 1   szeksztáns (#32) 14   szent jogar (#150)
2   távcsõ (#42) 1   teremtés zsákja (#818) 3   vaskulcs (#183)
Löttyök és porok, tartóstul
1   aranyló ugarhéj (#100) [üres, kapacitás: 10]
13   fûszertartó (#210) [bennük 18 csepp sáfránypor (#211), fér még: 47]
1   molluszk ház (#353) [üres, kapacitás: 6]
7   sullár hólyag (#168) [üres, kapacitás: 140]
1   szent kehely (#257) [benne 8 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 2]
6   uzbány csõr (#169) [bennük 72 csepp ugh méreg (#166), fér még: 0]
1   vizestömlõ (#3) [benne 10 korty víz (#27), fér még: 10]
14   zöld üveg (#82) [bennük 79 csepp ragasztó (#83), fér még: 201]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
39   álompor (#396) 5   arkog kõ (#632) 8   aurach fog (#657)
2   borkonyó bibe (#312) 56   csalánvirág (#582) 72   drótszõr (#37)
63   ében toboz (#578) 2   eknozol (#540) 11   elkarog szõr (#665)
7   ezüstdarab (#326) 2   fokhagyma (#403) 10   fõnixtoll (#563)
7   fülemüle agyar (#267) 2   gór formázó minta (#444) 1   grifftojás (#179)
14   gyöngymangó (#135) 1   halcsont (#390) 4   kaktuszbogyó (#429)
5   karbin plazma (#199) 1   kazmár gyökér (#205) 1   kék orchidea (#68)
18   kõszem (#304) 6   kvazár (#244) 1   liumbe hajtás (#655)
8   madártoll (#112) 4   manifeszt.nyúlvány (#214) 1   moa burát (#384)
1   moa gyémánt (#385) 5   moa üveggömb (#383) 1   moa zafír (#381)
13   mutáns csont (#331) 1   óndarab (#85) 20   polip szívóka (#391)
7   pular kristály (#239) 10   quwarg tojás (#360) 16   rakolits por (#669)
1   remák szív (#264) 1   rinóbõr (#651) 14   sünmedve tüske (#14)
9   szvó-ektoplazma (#151) 4   téfea-agy (#172) 5   trikornis szarv (#198)

Összsúly: 127.38 kgMegterheltség: 101%
GYJ: Legalább 1 arany értékû tárgyakra, ha megterheltséged 149% alatt van.
Még 20 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 12)
100   drótszõr (#37) $1   nagy vaspajzs ($161) 76   nyílvesszõ (#108)
1   õstroll agyaló (#427) 1   súlyzó (#347) 1   szigony (#389)
Figyelmeztetés: Nagyon éhes vagy! A következõ körben adj ki legalább két É 40 parancsot!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
56 arany (#50) 1 elit csatavért (#295) 2 gyöngymangó (#135)
1 isteni könnycsepp (#260) 8 víz (#27) 1 kaktuszbogyó (#429)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 álompor (#396) 1 arkog kõ (#632) 1 bumeráng (#249)
8 drótszõr (#37) 1 ezüstdarab (#326)    



VÁLTOZÁSOK A TÚLÉLÕK FÖLDJÉN A LEGUTÓBBI FORDULÓD ÓTA...


* Bekerült a játékba 3 új KT épület, a júniusi TF találkozó KT épület tervezõ pályázatának nyertesei. Bunkó Akadémia (134,46) és (183,55), Ördögi Kör (74,58) és (144,61), Trikornis Futárszolgálat (73,60) és (144,61). * Az internetes szavazás eredményeképp módosítottunk az FTV parancs prioritássorrendjén. Mostantól, ha férfiakra, nõkre, vagy jellemre kiadott FTV parancsaid vannak, ezek magasabb prioritásúak, azaz felülbírálják a szintre kiadott FTV parancsaidat. * A Bunkó Akadémia mûködése kicsit megváltozott, mostantól egy fordulóban csak ötször használhatod az épületet, vagyis max. tíz enciklopédiát kérhetsz le az õsquwarg-kristályból.


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.