Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Harakiri á lá TF
Küldd el képeslapként!
"Egyetlen ember létezett a Túlélők Földje történelmében, akinek sikerült végrehajtania egy ÖNGY parancsot magán. A parancs valójában nem létezik, de akkor, valamikor rég, a parancs eredetisége miatt a Beholder alkalmazottak úgy döntöttek, egyedi szöveggel kedveskednek a kérdéses UL megírójának." - a Túlélők Földje legendás eseményeinek egyike
Nézz szét a galériában!
2. Termikrajzás – zárás
XLVI. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés
A Sötétség Kora - helyzetjelentés
XLVI. Alanori Mini Olimpia

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Turbó turbó (581. tudati képesség)
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Aukciós statisztika

A lista folytatása...
HKK online, TF online, Argum City (49)
Épülettervezői pályázat 2. (11)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés (7)
Olimpiák eredmémyei (9)
A Sötétség Kora - retró történelmi esemény (17)
Tavaszi befizetési akció 2024.03.01. (péntek) - 2024.03.18. (1)

További témák...

2024-04-27 13:33:42 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Kis Bagoly 16. fordulója (Túlélõk Földje)

TÚLÉLÕK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. dec. 12. 9h:22'
EZ A 75. JÁTÉKHETED, 16. FORDULÓD
76. játékheted kezdete: dec. 13.
A következõ fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 29 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5024
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 23069
extraf: 15

KIS BAGOLY KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [-358,-63] koordinátán.
Vakmerõ Bagoly átutalt a bankszámládra 9999 aranyat a táborozásod 1. napján. Vakmerõ Bagoly átutalt a bankszámládra 9999 aranyat a táborozásod 1. napján.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+8 tvp ). Városi pihenésed alatt nem tudtál ellenállni a csábításnak, így meglátogattál egy szerencsejátékbarlangot. Vagy te vagy a világ legszerencsésebb embere, vagy csak nagyon értesz a kockához (esetleg mindkettõ), mert ismét 2 arannyal gazdagabban távoztál.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+8 életerõ.) Varázserõd regenerálódik. (+17 varázspont.) Idõt cserélsz (+10 TVP, -5 VP).

fno 10 5 fejl. pont elköltés 10 5
Elköltesz 500 fejlesztés pontot a vp regeneráció képesség növelésére. (+5 vp regeneráció / TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 201.]

h 201 használod a 201. tárgyat
Óvatosan bekened magadat a két adag gyíkfûvel. Készen állsz a gyors mozgásra! [4 pontot használtál fel, van még 197. Kapsz 4 VP-t.]

p 64 használod a 64. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprõ erejének. Kiengeded magadból a pszi-ernyõ pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 192. Kapsz 5 VP-t.]

m 4 4 mozogsz délre, délre
[-358,-62] Továbbmész a város utcáján. A város nyüzsög az élettõl - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testõreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy orgyilkos közeledik. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Nem árt az elõvigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 7 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lõsz. Elrepül 1 bronzhegyû nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetõen meglõtted az orgyilkos fejét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az orgyilkos testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Az orgyilkos fegyvere végigkarcolja a bal válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az orgyilkos testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Az orgyilkos fegyvere végigkarcolja a jobb válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az orgyilkos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. Szereztél 1 orgyilkos tõrt. 398 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnõtt tudásod (+1 ökölvívás).
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebzõdés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Itt, a vadon közepén kissé meglepõ megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetõi vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " A mágustorony mellett haladtodban felmerül benned a kérdés: vajon kitakarították már onnan azokat a semmirekellõ kis koboldokat? (16. többszemélyes kaland, 50 TVP szükséges hozzá.) Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Az erõnk forrása saját magunk, s az öklünkbõl acélt kovácsolunk. -Acél Öklök. " Áldod az elõrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " Van itt egy fegyvermester háza (572. épület.) és egy fekete mágustorony (597. épület.). Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyõzõdhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Naplovagból parányi porszem, ez az én világom, ezt szeretem. KM tiszteletére: ACS. "

(Továbbmész...) [-358,-61] Továbbmész a város utcáján. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetõséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 3 aranyat. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Hmm, csak egy orgyilkos. Ettõl nincs semmi félnivalód. {védettsége: 11 szúró, 11 vágó, 11 ütõ ellen.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 1 bronzhegyû nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetõen meglõtted az orgyilkos fejét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az orgyilkos jobb lábát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Az orgyilkos gyenge döfése nem tudott megsebezni. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az orgyilkos testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, az orgyilkos sem kezdõ, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az orgyilkos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 bronzhegyû nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tõrt. 398 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebzõdés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betûkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " Van itt egy helytartói hivatal (578. épület.) és egy bank (581. épület.). Eszel valamit. (-1 kaja.) Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Naplovagból parányi porszem, ez az én világom, ezt szeretem. KM tiszteletére: ACS. " [20 pontot használtál fel, van még 172. Kapsz 20 VP-t.]

pki 5000 kiveszel a bankból 5000 aranyat
Kiveszel a bankból 5000 aranyat. A számládon van még 19300 arany. [0 pontot használtál fel, van még 172.]

m 2 mozogsz keletre
[-357,-61] Még mindig a városban vagy. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Meglapulsz egy árok mélyén. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Azonnal tudod, hogy egy Quirov volt a rémület okozója. {max. életpontja: 88.} Amikor elhal a zaj, elõmászol.

Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következõ felirattal: " Észkombájn barátomat itt ûztem el, mert a gonosz útját követte. S. Evelyn " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy nekrofunt. Utad során felfedezel egy fény szentélyét. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetõséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 1 aranyat. A következõ épületeket látod: egy fegyverbolt (590. épület.) és egy vegyesbolt (593. épület.).
Összefutsz Kensoival. Tharr misszionáriusa. Egy arany papi karkötõt, egy féregíz nyakpántot, egy griff nyakéket, egy grifftoll kesztyût, egy harci maszkot, egy hatalom fülbevalóját, egy Jerome köpenyét, egy két kard szimbólumot, egy koponya gyûrût, egy lánghordozó gyûrût, egy Métely páncélját, egy örökkéval.gyémántját, egy rinóbõr övet, egy ritualista amulettet, egy ryuku karvédõt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védõgyûrût, egy vark. pecsétgyûrût, egy varkaudar csizmát és egy varkaudar szimbólumot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Fegyverzetét egy hadroszaurusz trófea, egy varkaudar varázsló trófea és egy áeratikus hasnyák trófea színesíti. Bal kezében egy rövid kardot tart. Hátasállata egy goldugar! Málhásállata egy hegyi szamár.
Kidülleszti a mellkasát, és hõstetteirõl mesél. A kitartó ostrom úgy tûnik, nem járt sikerrel: udvariasan végighallgatod, majd határozottan menni készülsz. A fiú szomorúan bámul rád.
Összefutsz egy barna, rövid hajú, barna szemû gnóm férfival. A bõre kreolszínû. Raia misszionáriusa. Egy ezüst nyakláncot, egy gromak páncélt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyût, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötõt, egy varkaudar csizmát és egy zafír erõövet visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Ruházatát egy vadász quwarg trófea, egy áeratikus hasnyák trófea és egy varkaudar íjász trófea színesíti. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Holmiját egy hegyi szamár cipeli. Mentális auráját felismered, tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy õ jó.
Mosolyogni próbál, de Te csak komoran végigméred. Otthagyod a másik kalandozót.
Összefutsz Békés Bodinnal. Sheran misszionáriusa. Egy arany papi karkötõt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyût, egy obszidián karkötõt, egy trófea nyakláncot, egy varkaudar csizmát, egy vasvértet, egy virág szimbólumot és egy zafír erõövet visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Felszerelését egy áeratikus hasnyák trófea, egy jégtroll trófea és egy velociraptor trófea ékesíti. Jobb kezében egy kétfejû csatabárdot, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart.
Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
[10 pontot használtál fel, van még 162. Kapsz 10 VP-t.]

ve 36 5 megveszed a 36. tárgyat 5
Vásároltál 5 fáklyát. 5 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 162.]

ve 240 2 megveszed a 240. tárgyat 2
Mindössze 1 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 1 kis aranykulcsot. 32 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 162.]

ve 389 1 megveszed a 389. tárgyat 1
Vásároltál 1 szigonyt. 28 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 162.]

ve 480 1 megveszed a 480. tárgyat 1
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 162.]

ve 351 20 megveszed a 351. tárgyat 20
Vásároltál 20 tolmokov-koktélt. 320 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 162.]

ve 323 50 megveszed a 323. tárgyat 50
Vásároltál 50 ezüsthegyû nyilat. 400 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 162.]

ve 324 1 megveszed a 324. tárgyat 1
Vásároltál 1 ezüsthegyû lándzsát. 30 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 162.]

ve 329 1 megveszed a 329. tárgyat 1
Vásároltál 1 csontpálcát. 75 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 162.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[-358,-60] Még mindig a városban vagy. Áldod az elõrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Az élet a halál elõjátéka, es egyszer mindenki Leahnál köt ki. A. Gurthelen " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy halálbokort. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyõzõdhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Tour-Mix ut. iroda ajánlata: Árnyékvilágbeli utazás. Jelentkezés személyesen. " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetõséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 2 aranyat. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Megpróbálsz eggyé válni egy árnyékos kapualjjal. A sikeres rejtõzködéstõl rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Azonnal tudod, hogy egy sötét gnóm volt a rémület okozója. Most már nincs semmi gáz. Elõbújsz.

Áldod az elõrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " A drow KT tagja lehetsz! Feltétel: Elf légy de ne jó! " Van itt egy ékszerbolt (584. épület.) és egy tanácsadó bölcselõ (587. épület.). A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betûkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Hirdesse e tábla az Éjharcos Szent nevét, míg a nappalt Éj követi: Worget. " [10 pontot használtál fel, van még 152. Kapsz 10 VP-t.]

ve 117 1 megveszed a 117. tárgyat 1
Vásároltál 1 ezüst nyakláncot. 20 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 152.]

ve 158 2 megveszed a 158. tárgyat 2
Vásároltál 2 ezüst karkötõt. 56 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 152.]

ve 180 5 megveszed a 180. tárgyat 5
Vásároltál 5 ezüst gyûrût. 60 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 152.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[-357,-61] Folytatod sétádat a házak közt. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Észkombájn barátomat itt ûztem el, mert a gonosz útját követte. S. Evelyn " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy nekrofunt. Oldalt pillantva, meglátsz egy fény szentélyét. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetõséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 2 aranyat. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Meglapulsz egy árok mélyén. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy sötét gnóm volt. {támadása: 14.} Most már nincs semmi gáz. Elõbújsz.

Van itt egy fegyverbolt (590. épület.) és egy vegyesbolt (593. épület.).

(Továbbmész...) [-356,-62] Továbbra is síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy mély kutat. Felfedeztél egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyûjtesz 1 álomport. Látsz egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsõvel. Amikor délre nézel, észreveszel egy Sheran oltárt. Nyugatra nézve látsz egy relikviagyûjtõ házát. Északnyugatra egy mûvészi porolit van. Északra egy oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtõzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy alpesi tehén lehet. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekezõ rúna felrakása. A következõ pillanatban már meg is idézted. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellõsz egy lángcsóva varázslatot. 7 életpontot sebeztél. A közelharc elõtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyû nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az alpesi tehén tõgyét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az alpesi tehén lila foltos testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Lábával meglök az alpesi tehén. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az alpesi tehén lila foltos testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén meglök a szarvával. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Lábával meglök az alpesi tehén. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 bronzhegyû nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Magad mögé lököd a pitiáner gyilkos tetû trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelõ alpesi tehén trófeát. 356 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebzõdés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Már nehezen felismerhetõ (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [-355,-63] Sûrû bozóttal teli terepre érkeztél. Ekkor egy váratlan dolog történik, valami puhára lépsz, és zuhanni kezdesz. Szerencsére idejében megkapaszkodsz a verem szélében. Amikor kikapaszkodsz, megvizsgálod, hogy mibe is estél volna bele. Egy szopógödör! Nagy mázli, hogy nem estél bele. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyûjtesz 1 álomport. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörûséges ember nõ fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Hirtelen egy törpe ugrik eléd a semmibõl. Épp rácsodálkoznál, de még abban a pillanatban észreveszed a mögötte táborozó szekérkaravánt és az azon integetõ embereket.
- Gyere vándor! Vegyél részt játékainkban! - kiáltja neked a vándorcirkusz személyzete. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelõdtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. Természetesen sikeres volt a rejtõzködés. Aztán a tudásvágy gyõz, és kipillantasz. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy tetemember. Amint eltûnik szemed elõl, kikecmeregsz a rejtekhelyrõl.

Eszel valamit. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 122. Kapsz 30 VP-t.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[-354,-64] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínûleg Leah rúnaköve. Észreveszel egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Egy turbános alak ül a földön, elõtte egy kosár, amibõl egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbûvölõ. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy tûzrakó helyet. Az illatok megfognak. A tûz körül sertepertélõ gnóm megkínál az épp most elkészült étekkel. Rendkívül finomnak találod a grákó krokettet, miközben a gyomrodba tuszkolod. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Sheran oltárt. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délkeletre egy oltár van. Délre egy oltár van. Északnyugatra egy oltár van. Északra egy olvasztókemence van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Szerencsédre hamar észreveszed a fûben feléd lopakodó valamit. Egy tintacsiga közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erõsebb, elmosolyodsz. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekezõ rúna felrakása. A következõ pillanatban már meg is idézted. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 10 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lõsz a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyû nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetõen meglõtted a tintacsiga nyúlós testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Te persze ügyesen félreugrottál. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tintacsiga nyúlós testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) A tintacsiga megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A tintacsiga még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 bronzhegyû nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 4 csepp tintát. 205 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebzõdés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [-353,-65] Dombos terepre érkeztél. Felnézel a hosszan elnyúló hegyvonulatra - ezek Abrizu hegyei! Utad során felfedezel egy oltárt. Sheran hívei emelték. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy vaskohót. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretû verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetû mutáns lapul. A verem mélyérõl mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergetõ érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém van a föld alatt! A távcsõvel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy oltárt. Keletre nézve látsz egy oltárt. Délre egy rúnakõ van. Nyugatra egy olvasztókemence van. Északnyugatra egy rúnakõ van. Északra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet.

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [20 pontot használtál fel, van még 102. Kapsz 20 VP-t.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következõ körre át tudsz vinni. Ebbõl automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

gy 30 gyógyítás 30 pontért
A kóbor macskákat majdnem mindenki veszélyesnek tartja. Csak néhány szakértõ tudja, hogy ha jó helyen karmolnak meg, akkor az jobb mint az akupunktúra. Te ezek közé tartozol, és az erre járó macskát is rá tudod venni az együttmûködésre. (+5 életerõ.) [30 pontot használtál fel, van még 72. Kapsz 30 VP-t.]

gy 30 gyógyítás 30 pontért
Az iszappakolás már sok emberen segített. A harci disznók által otthagyott dagonyánál jobbat nem is találhatnál. Belemerülsz úgy, hogy csak az orrod hegye látszódjon, majd halkan százig számolsz. A hatás frenetikus. (+7 életerõ.) [30 pontot használtál fel, van még 42. Kapsz 30 VP-t.]

e 12 élelemszerzés 12 pontért
Lekapsz két hamuludat. A Te reflexeid voltak a jobbak. (+3 kaja.)

[12 pontot használtál fel, van még 30. Kapsz 12 VP-t.]
Szomorúan látod, hogy elfogyott a vized. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 2, 11, 23.
Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerõ.)
Gratulálok, a következõ szintbe léptél! A minõsítésed mostantól ügyes túlélõ helyett vakmerõ kalandor. Ennek eredményeképp, karaktered a következõ fejlõdést tapasztalja: +5 max. varázspont, +7 max. életerõ, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 154 pontot. A következõ körben tehát 184 pontot költhetsz el.

NEKIK ÍRHATSZ

Kensoi (#6122) : NJK, Budapest
Békés Bodin (#6124) : NJK, Budapest

KARAKTERLAP

Kis Bagoly, egy göndör aranyhajú, kék szemû kobudera nõ vagy. Bõröd babarózsaszín. Ez a 16. fordulód.

Erõ: 16 (24) Szint: 8 Merészség: 5/5 Magasság: 138 cm
IQ: 16 (24) Támadás: 25 Agresszió: 5 Testsúly: 44 kg
Ügyesség: 16 (24) Védekezés: 30 Menekülés: 50 % Életkor: 1/1 év
Egészség: 20 (28) Életpont: 295/283 Jellem: semleges (-3) Tul. pont: 3
Szerencse: 16 (26) Varázspont: 244/142 Pénz: 5102 arany Kép. pont: 2
Pszi pont: 9/3
Eddig összesen 32 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 357 TP-t kaptál. Jelenleg 5 304 TP-d van. A következõ szinthez még 1 696 TP szükséges. Trófeáid: alpesi tehén, orgyilkos. A 16. fordulódban 19300 arany került a bankszámládra. 19300 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1 ökölvívás: 8 (+1) szúrófegyverek: 5
vágófegyverek: 1 ütõfegyverek: 1 lõfegyverek: 3
dobófegyverek: 1

Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
98,49 mezõn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 135 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtõzködés: 10 2. nyomkövetés: 6 (+1) 3. mászás: 1
4. csapdakészítés: 1 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 1
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 1 9. szörnyidomítás: 1
10. taumaturgia: 6 11. szerencsejáték: 1 12. versengés: 1
13. harcmûvészetek: 1 14. szkanderozás: 1 15. zene: 1
16. szörnyismeret: 1 17. pszi: 1 18. zárnyitás: 1
19. vadászat: 6 20. vitalitás: 1 21. bányászat: 1
22. testépítés: 1 23. fõzés: 1

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 780
10. vp regeneráció: 5

FELTÉTELES PARANCSOK (még 50 lehet)
deus ex machinád 8 mezõre repítsen

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
idõcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyõ (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
pszi-ernyõ (#64)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintûek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
lángcsóva (#31)
Védekezõ varázslatok (aktív: 2, max: 20)
tüskepajzs (#30), hhaar burka (#32)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
helytartói hivatal (563): 46. labirintus (98,12). sötét kastplom (566): 50. labirintus (98,19). fényûzõ villa (600): többek közt 310. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24).

ISMERT LABIRINTUSOK
46, 50, 192.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 16.

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * kvazár kesztyû (#445) 1 * láncing (#222) 1 Métely páncélja (#1562)
1 * topáz erényöv (#731) 1 * vassisak (#160) 1 * zangrozi csizma (#451)
Fegyverek és lövedékek
1 bányászcsákány (#434) 3 bronzhegyû nyíl (#94) 1 csontpálca (#329)
1 ezüsthegyû lándzsa (#324) 50 ezüsthegyû nyíl (#323) 1 * hosszú íj (#111)
3 orgyilkos tõr (#225) 1 szigony (#389) 20 tolmokov-koktél (#351)
1 Trákin csákánya (#367)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
5 ezüst gyûrû (#180) 2 ezüst karkötõ (#158) 1 ezüst nyaklánc (#117)
1 * griff nyakék (#1579) 1 * mind. tûzopálja (#2380) 1 * saválló fülbevaló (#1552)
1 * smaragd védõgyûrû (#223) 1 * varkaudar szimbólum (#1528)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
4 aranypikkely (#415) 12 deus ex machina (#1) 5 fáklya (#36)
2 furulya (#233) 100 gyógykenõcs (#313) 1 hattyútoll vánkos (#1226)
1 hûségérme (#1141) 37 kaja (#2) 1 kis aranykulcs (#240)
1 kötél (#92) 8 krónika (#1725) 3 sáfránykõ (#979)
1 távcsõ (#42) 1 térhajlító kavics (#1539) 10 varázskõ (#305)
Löttyök és porok, tartóstul
1 aranyló ugarhéj (#100) [benne 4 csepp tinta (#101), fér még: 6]
1 vizestömlõ (#3) [üres, kapacitás: 20]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
16 álompor (#396) 1 evaporõr háj (#105) 5 galachmit (#310)
1 grifftojás (#179) 20 gyíkfû (#201) 1 madártoll (#112)
1 mocsárivércszem (#1758) 1 ormánygõte csont (#21)

Összsúly: 44.19 kg Megterheltség: 76%
GYJ: Tetszõleges értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 100 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (1 db, BANKSZÉF MÉRETE: 12)
1 angyali sisak (#971)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bronzhegyû nyíl (#94) 2 gyíkfû (#201)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3984 arany (#50) 2 álompor (#396) 1 csontpálca (#329)
5 ezüst gyûrû (#180) 2 ezüst karkötõ (#158) 1 ezüst nyaklánc (#117)
1 ezüsthegyû lándzsa (#324) 50 ezüsthegyû nyíl (#323) 5 fáklya (#36)
1 kaja (#2) 1 kis aranykulcs (#240) 2 orgyilkos tõr (#225)
1 szigony (#389) 4 tinta (#101) 20 tolmokov-koktél (#351)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

-359 -358 -357 -356 -355 -354 -353 -352
-66
-65
-64
-63
-62
-61
-60
-59
(-358,-62) orgyilkos (#131), fegyvermester háza (#572), fekete mágustorony (#597), 16. többszemélyes kaland
(-358,-61) az 50. labirintus bejárata, helytartói hivatal (#578), bank (#581), orgyilkos (#131)
(-358,-60) ékszerbolt (#584), tanácsadó bölcselõ (#587), halálbokor (#2370, belõle készíthetõ: #2371), sötét gnóm (#132)
(-357,-61) Quirov (#975), fegyverbolt (#590), vegyesbolt (#593), nekrofun (#173), fény szentélye (#376), Kensoi (6122. kalandozó), egy gnóm férfi, Békés Bodin (6124. kalandozó), sötét gnóm (#132)
(-356,-62) mély kút (#93), álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396), oltár, Chara-din monolitja (#534), 32. jellempróba, alpesi tehén (#91)
(-355,-63) szopógödör (#177), oltár, álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396), 45. jellempróba, tetemember (#123)
(-354,-64) Leah rúnaköve, oltár, 34. jellempróba, tûzrakó hely (#1169), tintacsiga (#74)
(-353,-65) Sheran oltár, vaskohó (#155), 43. jellempróba, érclelõhely


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.