Beeble 82. fordulója
TÚLÉLÕK FÖLDJE | Betáplálva: 2004. szept. 7. 15h:54'
EZ A 110. JÁTÉKHETED, 82. FORDULÓD
111. játékheted kezdete: szept. 14.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
| KALANDOZÓ: #4773
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 64
Extra forduló: 5 |
|
BEEBLE KALANDJAI
14 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [94,27] koordinátán. Ez az idõ nem múlt el esemény nélkül: A táborozás 1. napján
találkozol egy hosszú ezüsthajú, zöld szemû ember férfival. Fekete a bõre. Sheran püspöke. Egy arany papi karkötõt, egy
beholderfej medált, egy bíbor erõövet, egy fekete bõrcsizmát, egy korinthai talizmánt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyût,
egy obszidián karkötõt, egy örökkéval. rubinját, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védõgyûrût, egy vark. pecsétgyûrût és egy
vasvértet, egy virág szimbólumot, egy vortex talizmánt visel. Ruházatát egy ongóliant trófea, egy varkaudar íjász trófea és
egy Tguarkhan trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: MOSOLYGÓ RETTENET RÓZSASZÍN
BUGYIBAN. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Lõfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasa
egy idomított mutáns pók. Tárgyainak egy részét egy karmos tankány viszi. Érzékeled auráját: semleges a nyomorult.
Határozatlanul biccent feléd, de Te nem viszonzod a köszönését. Látszik rajta, hogy elképed az illúzió láttán. Továbbmész.
Az 1. napon összefutsz Niorahhal. Chara-din püspöke. Egy aranygyûrût, egy Eldaran karkötõjét, egy fekete bõrcsizmát, egy
gromak páncélt, egy káosz szimbólumot, egy obszidián karkötõt és egy vassisakot visel. Ruházatát egy fagyelementál trófea,
egy jégtroll trófea és egy ekharion trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: prédára
lesõ drónkeselyû. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy kõkalapácsot tart. Mentális auráját felismered, õ is
gonosz. Látszik rajta, hogy elképed az illúzió láttán. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után
folytatod utadat.
Az 1. napon összeakadsz egy copfos õsz hajú, csillogó szemû elf nõvel. Fekete a bõre. Sheran hittérítõje. Egy viharvert
acélsisakot, egy jobb napokat látott, sötét színû köpönyeget, s egy rangjelzésekkel teli, fekete egyenruhát hord. Harcokban
megkopott, de nagy gondossággal karbantartott fegyverzetet visel, amit néhány különös, ryuku eredetûnek tûnõ relikvia
díszít. Rangja a Kompániában: strázsa. Felszerelését egy élõholt quwarg trófea, egy velociraptor trófea és egy áeratikus
hasnyák trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: csaták viharától tépett lobogó. Tárgyainak egy részét egy
trappoló dinymák viszi. Elég egy mentális pillantás aurájára: színtelen, jelezve a pártatlan semlegest. Mosolyogni próbál, de
Te csak komoran végigméred. Látszik rajta, hogy elképed az illúzió láttán. Folytatod utadat. Az 1. napon összeakadsz egy
vörös, göndör hajú, zöld szemû árnymanó nõvel. A bõre kreolszínû. Leah hûséges követõje. Egy fekete bõrcsizmát, egy
gromak páncélt, egy koponya szimbólumot, egy sötét kámzsát, egy szürke bõrkesztyût és egy vassisakot visel. Felszerelését
egy szintszívó trófea és egy mélységi grittang trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: denevérek gyûrûjében fekete obszidián
koponya. Jobb kezében egy bronzhegyû lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Lõfegyvere egy ubuk dobónyíl. Auráját
érzékelve máris tudod, õ is gonosz. Összeismerkedtek. Az õ neve Lolita. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Meglepetten
tekint feléd - valószínûleg az illúzió miatt. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
Az 1. napon találkozol egy hófehér, hosszú hajú, izzóan vörös szemû ember férfival. Egy arany papi karkötõt, egy bíbor
erõövet, egy fekete bõrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy lánckesztyût,
egy obszidián karkötõt, egy ryuku sisakot, egy smaragd védõgyûrût, egy szirén köpenyét, egy vark. pecsétgyûrût, egy
vasvértet és egy villám szimbólumot visel. Ruházatát egy ongóliant trófea, egy kultúrmasztodon trófea és egy varkaudar
hadúr trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy tûzförgetegbõl kilépõ ember. Jobb kezében egy ryuku
buzogányt tart. Lõfegyvere egy ubuk dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd sullár. Teherhordója is van: egy
törpemammut! Szegény állat majd megszakad. Auráját érzékelve máris tudod, jelleme gonosz, akárcsak Neked.
Összeismerkedtek. Az õ neve Moa. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Meglepetten tekint feléd - valószínûleg az
illúzió miatt. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz. Az 1. napon összeakadsz egy kopasz, zöld szemû,
harcsabajszos troll férfival. Fekete a bõre. Tharr kisebb papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy ezüst papi karkötõt,
egy fekete bõrcsizmát, egy két kard szimbólumot, egy lánckesztyût, egy obszidián karkötõt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku
mellvértet, egy sárga erõövet és egy vassisakot visel. Ruházatát egy velociraptor trófea, egy hadroszaurusz trófea és egy
élõholt quwarg trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Jobb kezében egy véres
csatabárdot, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: színtelen,
jelezve semleges mivoltát a féregnek. Barátságosnak néz ki, de Te nem vagy túl barátkozós kedvedben. Mosolyogva
szemléled, ahogy az illúziót bámulja. Otthagyod a másik kalandozót.
Az 1. napon összeakadsz egy vörös, kontyos hajú, félszemû troll nõvel. Bõre színe zöld. Sheran fõpap-jelöltje. Tagja az Igaz
Barátok Rendjének. Egy viharvert acélsisakot, egy jobb napokat látott, sötét színû köpönyeget, s egy rangjelzésekkel teli,
fekete egyenruhát hord. Harcokban megkopott, de nagy gondossággal karbantartott fegyverzetet visel, amit néhány
különös, ryuku eredetûnek tûnõ relikvia díszít. Rangja a Kompániában: õr. Fegyverzetét egy borzalmas varkaudar trófea,
egy óriásféreg trófea és egy ongóliant trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: csaták viharától tépett lobogó.
Hátasa egy idomított pikkelyes ptog. Teherhordója is van: egy karmos tankány! Szegény állat majd megszakad. Elég egy
mentális pillantás aurájára: semleges a nyomorult. Mosolyogni próbál, de Te csak komoran végigméred. Mosolyogva
szemléled, ahogy az illúziót bámulja. Elfordulsz, és tovább totyogsz. A 2. napon találkozol Frank Onesteinnel. Tharr
püspöke. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötõt, egy bíbor erõövet, egy fekete bõrcsizmát, egy két kard
szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyût, egy smaragd védõgyûrût és egy vasvértet visel. Ruházatát egy
norpadolótika trófea, egy tyrannoszaurusz rex trófea és egy ongóliant trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: Lelkekben élõ
Igaz Barátság. Jobb kezében egy ryuku buzogányt, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lõfegyvere egy ezüstshuriken.
Tisztán érzed auráját: színtelen, jelezve semleges mivoltát a féregnek. Barátságosnak néz ki, de Te nem vagy túl barátkozós
kedvedben. Meglepetten tekint feléd - valószínûleg az illúzió miatt. Odébbállsz.
Hirtelen megpillantasz egy a szivárvány színeiben pompázó fénytüneményt. Szinte szikrázik a levegõ körülötte. Ahogy
észrevesz, feléd indul. Lassan megáll elõtted, vibrál egyet-kettõt, majd alakot ölt. Nicsak, hiszen ez Zakariás! Szóhoz sem
jutsz a meglepetéstõl. Az illuzionista rád néz, elmosolyodik, majd kezeit összecsapva egy hangos pukkanás keretében
eltûnik. Döbbenten bámulsz, mire õ ismét megjelenik, meg jobban mosolyogva. Számodra jól felismerhetõ a körülötte
lebegõ láthatatlan aura: színtelen, jelezve a pártatlan semlegest. Bemutatkoztok egymásnak. Az õ neve Zakariás. Mentális
kapcsolatot vesztek fel egymással. Körülötte mintha virágozna a természet. Meglepetten tekint feléd - valószínûleg az
illúzió miatt. Meleg kézfogás után elbúcsúztok. A 2. napon összefutsz egy hosszú ezüsthajú, kék szemû alakváltó férfival. A
bõre világosabb az átlagosnál. Elenios tanítványa. Egy gromak páncélt, egy obszidián karkötõt, egy örökkéval. rubinját, egy
párducbõr övtáskát, egy ryuku köpenyt, egy szem szimbólumot, egy umbatari karkötõt és egy varkaudar csizmát, egy
vassisakot visel. Ruházatát egy quwarg harcos trófea, egy élõholt quwarg trófea és egy élõholt mágus trófea ékesíti.
Hovatartozását apró jelvény mutatja: csõrében mákrózsát tartó galamb. Bal kezében egy rövid kardot tart. Lõfegyvere egy
parittya. Málhásállata egy púpos burástya. Familiárisa egy sárgarigó. Érzékeled auráját: vakító fehér! Ah, a fenébe vele!
Mosolyogva szemléled, ahogy az illúziót bámulja. Szükséged van egy kis testmozgásra - fegyvert rántasz, és felkészületlen
ellenfeledre rontasz.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 Mágikus Koponyát (300 arany
kikiáltási áron), 1 teknõcpajzsot (115 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Soi D'Arnan
önfeláldozása révén megmenekültél DON pszi-regenerációjától.Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház
ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 1 Mágikus Koponya (eladási ár: 300 arany, ebbõl a kezelési költség: 30 arany)
ellenértékét. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 1 teknõcpajzs
(eladási ár: 195 arany, ebbõl a kezelési költség: 19 arany) ellenértékét.
Nocsak, kaptál egy aranypikkelyt! Halk zeneszó furakszik bele az álmodba, majd hamarosan követik az illatok, a ruha
simogatása testeden... Egy bál forgataga vesz körül, ahol majd' mindenki a terem közepén forgolódó párt nézi. Magas, fess
fiatalember táncol egy karcsú, éjkék ruhákat viselõ leánnyal. A lány tényleg gyönyörû, érthetõ partnere odaadása. A
füledben mégis csak az a pár szó visszhangzik, amit suttognak: Szegény, hát nem tudja? A Herceg leánya...
Az aranytermõ erszény 38 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 tüskét. A teremtés zsákja létrehozott 1 szárnyas
hernyót.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+30 életerõ.)
Varázserõd regenerálódik. (+36 varázspont.) Idõt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erõd regenerálódik. (+6 pszi pont.)
Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)
* 1. KP: | elmormolod a 26. varázslatot
| Arkánum-jeleket rajzolva a levegõbe, mormolni kezdesz. A földbõl energia áramlik testedbe. Elmormoltad a
tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat mûködésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot
használtál fel, van még 257.]
* 2. KP: | használod a 64. pszi képességet
| Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprõ erejének. Kiengeded magadból a
pszi-ernyõ pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 252.]
[93,27] Továbbmész a város utcáján. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betûkkel telerótt táblát pillantasz meg.
Elolvasod: " Brutaliti isten rúnaköve innen 123 mérföldre keletre van. Egy hû követõje. " Egy fehér kõbõl kifaragott, tiszta
vizû szökõkutat találsz. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy
teljesen lerombolt Vlagyimir szobrát. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy sörsátrat. A helyi
grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Metamorph Böffenet
harcmûvész-iskolája innen 81 mérföldre délre megnyílt! " Látsz egy akasztófát, tövében sírhanttal. Elolvasod a szöveget a
síron: "Itt nyugszik Brutalitisz, aki úgy hitte, ereje felérhet a MAFFIA KT erejével, s ezért kellett meghalnia." A helyi grafiti
egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Fairlight gyermekei! Álljatok közénk,
hittársaitok közé az Arany Magisztrátus soraiba! " Épületeket látsz: egy helytartói hivatal (578. épület.) és egy bank (581.
épület.). A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Libertan város
közleménye: Kedves kalandozók! Újabb szórakoztató centrumok nyíltak (az irány hozzávetõleges): Júra-park 75 mérföld
keletre, Trollkeltetõ Zóna 80 mérföld keletre és 20 mérföld délre, Óriások földje 100 mérföld keletre és 15 mérföld északra.
A belépés ingyenes! " [10 pontot használtál fel, van még 242.]
pbe 50 | beraksz a bankba 50 aranyat
| Az elf bankár jóváírja a törlesztést, és háláját fejezi ki, hogy minden tartozásodat megadtad. Az elf bankár mosolyogva
fogadja a betétet, megköszöni, és megkér, hogy nézz be hozzájuk legközelebb is, ha erre jársz. Jelenleg 23 arany van a
számládon. [0 pontot használtál fel, van még 242.]
pbe 2000 3872 | beraksz a bankba 2000 aranyat
| Csöcsös Hilga számlájára átutalsz 1711 aranyat. [0 pontot használtál fel, van még 242.]
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat
| Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 242.]
Több pontod maradt, mint amennyit a következõ körre át tudsz vinni. Ebbõl automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz /
élelmet szerzel.
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
| A levegõben szállingó rovarokat próbálod kézzel elkapni, ezáltal fejlesztve a kézügyességedet. Már nem is olyan sok
gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetõen fejlõdjön. [Még 100 TVP-t kell elköltened.] Egy feléd lopakodó
alakot pillantasz meg a túl oldalon. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy útonálló. Mivel meglepni
nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsõvel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Több
lövedéked átfúrja az útonálló bal oldalát. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod az orgyilkos tõrt.
Megmarkolva az orgyilkos tõrt ellenfeledre támadsz. Orgyilkos tõrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az
útonálló bal karját. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Az útonálló lendületes ütése célt téveszt. Az útonálló szemében
félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 85
tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnõtt tudásod (+1 szúrófegyver). [40 pontot használtál fel, van még 202.]
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
| Egy mini-akadálypályát építesz (az ember mit meg nem tesz merõ egoizmusból...), és többször megpróbálsz minél rövidebb
idõ alatt, minél kevesebb hibával végigjutni rajta. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed
észrevehetõen fejlõdjön. [Még 60 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 162.]
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
| A levegõben szállingó rovarokat próbálod kézzel elkapni, ezáltal fejlesztve a kézügyességedet. Most már nem is olyan
szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnõjön. [Még 20 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot
használtál fel, van még 122.]
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
| Néhány kaviccsal zsonglõrködsz, a kézügyességedet fejlesztve. Érezhetõ fejlõdést tapasztalsz! (+1 ügyesség.) [40 pontot
használtál fel, van még 82.]
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
| Néhány kaviccsal zsonglõrködsz, a kézügyességedet fejlesztve. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed érezhetõen
megnövekedjen. Annyira éhes vagy, hogy kínodban már akármit megennél, ami mozog. (-3 életerõ.) [40 pontot használtál
fel, van még 42.]
tf 3 12 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 12 pontért
| Többször végigrohansz egy akadályokkal zsúfolt terepszakaszon: a dolog egyre jobban megy, fürgébben, kecsesebben. Még
nagyon sok kell ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetõen fejlõdjön. [12 pontot használtál fel, van még 30.]
Elõveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. A nap kalandjaitól megfáradtan, táborhelyet keresel. Amint ledõlsz,
szemeid lecsukódnak, és a következõ percben már a lóbõrt húzod. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a pszi-ernyõ
hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 223 pontot. A következõ körben
tehát 253 pontot költhetsz el.
KARAKTERLAP |
Beeble, egy kopasz, piros szemû troll férfi vagy. Fekete a bõröd. Leah tanítványa vagy. Az Illúzió Mesterei (#9129) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 82. fordulód.
Erõ: | 24 (26) | | Szint: | 15 | | Merészség: | 5/5 | | Magasság: | 256 cm |
IQ: | 22 (24) | | Támadás: | 19 | | Agresszió: | 5 | | Testsúly: | 483 kg |
Ügyesség: | 20 (24) | | Védekezés: | 28 | | Menekülés: | 30 % | | Életkor: | 19/19 év |
Egészség: | 15 (17) | | Életpont: | 217/166 | | Jellem: | gonosz (111) | | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 20 (22) | | Varázspont: | 158/102 | | Pénz: | 0 arany | | Kép. pont: | 8 |
Tudatpont: | 14/2 | | Pszi pont: | 6/0 | | | | | | |
|
Eddig összesen 370 szörnyet (1 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 85 TP-t kaptál. Jelenleg 119895 TP-d van. A következõ szinthez még 105 TP szükséges. Trófeáid: erszényes elkarog, ryuku légiós, troll ritualista. A 82. fordulódban 23 arany került a bankszámládra. 23 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
HARCI ISMERETEK |
| szúrófegyverek: | 2 (+1) | | ütõfegyverek: | 21 | | lõfegyverek: | 16 |
dobófegyverek: | 1 | | | | | | |
|
Feltételes fegyverváltás: orgyilkos tõr (#225) << troll dorong (#550) |
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -12.); bronzhegyû nyíl (#94) (13 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
|
EGYÉB ISMERETEK |
| 1. rejtõzködés: | 6 | | 2. nyomkövetés: | 7 | | 3. mászás: | 8 |
4. csapdakészítés: | 7 | | 5. csapdaészlelés: | 1 | | 6. gyógyítás: | 20 |
7. titkosírás: | 1 | | 8. felderítés: | 1 | | 9. teológia: | 5 |
10. taumaturgia: | 9 | | 11. versengés: | 4 | | 12. zene: | 1 |
13. szörnyismeret: | 5 | | 14. pszi: | 1 | | 15. zárnyitás: | 1 |
16. vadászat: | 3 | | 17. bányászat: | 1 | | | |
|
FELTÉTELES PARANCSOK |
lopsz az elfektõl (2) bármit, a törpéktõl (3) bármit, a trolloktól (5) bármit, a gnómoktól (6) bármit, az alakváltóktól (7) bármit |
gyógyítasz 30% életerõ alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
kutatsz max. 50 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 30 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 999 darabot , csak egyszer) |
gonoszkodsz max. 15 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, labirintus (17) |
maradék TVP-dbõl az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12) |
szintszívó (#96) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 12) |
purifikátor (#157) |
|
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID |
Varázslói varázslataid | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | idõcsere (#285, 5 VP) | |
Papi varázslataid | vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erõpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | vérbeli borzongás (#46, 9 VP) | |
Pszi képességeid | pszi-ernyõ (#64, 6 PP, 5 TVP) | | |
|
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA |
Feltételes varázslat-használat |
13. és magasabb szintûek ellen |
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) |
lángcsóva (#31) |
Védekezõ varázslatok (aktív: 1, max: 10) |
tüskepajzs (#30) |
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekezõ varázslatokkal együtt) |
lángcsóva (#31) | >> | pszi elementál (#221) | | | | |
|
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Valószínûleg nehéznek tartottad már az eddigi feladatokat is. Akkor mit szólsz ehhez: végezz három tetememberrel. (számláló: 0) |
2.) A csapdák gyakran problémát okoznak lopásnál. Megoldás: lopjál egy hebrencs csapdát! |
3.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követõjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendõ az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. |
|
NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) |
Páncélok és pajzsok |
1 | * | fekete bõrcsizma (#247) | 2 | * | vassisak (#160) | 1 | * | vasvért (#164) |
Fegyverek és lövedékek |
12 | | ezüsthegyû nyíl (#323) | 1 | | fúvócsõ (#20) | 1 | | kõkés (#6) |
3 | | orgyilkos tõr (#225) | 21 | | tüske (#22) | 1 | * | vasalt bunkó (#181) |
Ékszerek és egyéb csecsebecsék |
1 | * | halálhozó talizmán (#813) | 1 | * | hatalom fülbevalója (#817) | 1 | * | koponya szimbólum (#139) |
1 | * | örökkéval. rubinja (#900) | 1 | | rothasztó talizmán (#815) | | | |
Eszközök, használati tárgyak, készletek |
1 | | acéltû (#334) | 1 | | aranypikkely (#415) | 1 | + | aranytermõ erszény (#819) |
1 | | aranytû (#272) | 1 | | ásó (#34) | 1 | | bolondok aranya (#506) |
1 | | dobóháló (#221) | 1 | | ezüst kulcs (#184) | 2 | | fáklya (#36) |
1 | | furulya (#233) | 1 | | kötél (#92) | 1 | | márványkulcs (#245) |
1 | | nagy aranykulcs (#246) | 1 | | rézkulcs (#75) | 1 | | teremtés zsákja (#818) |
Löttyök és porok, tartóstul |
1 | | aranyló ugarhéj (#100) | [üres, kapacitás: 10] |
2 | | huhogó bibe (#332) | [bennük 7 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 17] |
1 | | molluszk ház (#353) | [üres, kapacitás: 6] |
6 | | sullár hólyag (#168) | [bennük 18 csepp spiritusz (#170), fér még: 102] |
3 | | uzbány csõr (#169) | [üres, kapacitás: 36] |
2 | | vizestömlõ (#3) | [bennük 37 korty víz (#27), fér még: 3] |
4 | | zöld üveg (#82) | [bennük 7 csepp ragasztó (#83), fér még: 73] |
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok |
4 | | aurach fog (#657) | 13 | | csuklyavirág (#133) | 1 | | darázsszárny (#652) |
1 | | elkarog szõr (#665) | 1 | | etra hályog (#712) | 6 | | fõnixtoll (#563) |
1 | | gyíkfû (#201) | 1 | | kaktusztüske (#114) | 1 | | karbin plazma (#199) |
1 | | kõszem (#304) | 1 | | lajhár csont (#236) | 1 | | mákrózsa virág (#56) |
1 | | móri gyümölcs (#116) | 2 | | mutáns csont (#331) | 1 | | nektoraf faggyú (#667) |
12 | | pular kristály (#239) | 3 | | rézdarab (#70) | 4 | | smirglilevél (#29) |
5 | | sünmedve tüske (#14) | 9 | | szárnyas hernyó (#69) | 3 | | szvó-ektoplazma (#151) |
2 | | téfea-agy (#172) | 1 | | vadász tatu bõr (#15) | | | |
|
Összsúly: 38.68 kg | Megterheltség: 62% |
GYJ: Legalább 1 arany értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. |
|
TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 12) |
1 | | bundás kabát (#1068) | 117 | | kaja (#2) | | | |
|
Figyelmeztetés: Nagyon éhes vagy! A következõ körben adj ki legalább két É 40 parancsot!
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... |
1723 | | arany (#50) | 1 | | tüske (#22) | | | |
|
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... |
1 | | szárnyas hernyó (#69) | 3 | | víz (#27) | | | |
|
|
E körben tett lépéseid térképe |
|
(93,27) az 50. labirintus bejárata, az 52. labirintus bejárata, helytartói hivatal (#578), bank (#581), szökõkút, Vlagyimir
szobra (#433), sörsátor (#486), útonálló (#130)
(94,27) fegyverbolt (#590), vegyesbolt (#593)
|