Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Jégelementál
Küldd el képeslapként!
"A jégelementálok szellemek Leah létsíkjáról, amelyek átkeveredve a Víz létsíkjára, minden meleget és energiát magukba szívtak. Erre a világra úgy kerülnek, hogy egy hatalmában bízó gőgös varázsló vagy más nagyúr megidézi őket, hosszabb-rövidebb szolgálatra." - részlet az Encyclopedia Fantasia jégelementálokról szóló fejezetéből
Nézz szét a galériában!
2. Termikrajzás – zárás
XLVI. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés
A Sötétség Kora - helyzetjelentés
XLVI. Alanori Mini Olimpia

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Turbó turbó (581. tudati képesség)
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Aukciós statisztika

A lista folytatása...
HKK online, TF online, Argum City (49)
Épülettervezői pályázat 2. (11)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés (7)
Olimpiák eredmémyei (9)
A Sötétség Kora - retró történelmi esemény (17)
Tavaszi befizetési akció 2024.03.01. (péntek) - 2024.03.18. (1)

További témák...

2024-04-27 12:31:11 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Ritz 42. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2005. márc. 29. 10h:27'
EZ A 57. JÁTÉKHETED, 42. FORDULÓD
58. játékheted kezdete: ápr. 5.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #4740
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 498
Extra forduló: 3

RITZ KALANDJAI


5 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [42,5] koordinátán. Ez az idõ nem múlt el esemény nélkül: A táborozás 5. napján unalomûzésként váratlan látogatót kapsz. Még idejében észreveszed, ezért meg tudod figyelni: egy ezüsthajú, piros szemû, kecskeszakállas gnóm férfi. Bõre mélykék színû. Leah ministránsa. Egy fekete bõrcsizmát, egy kígyóbõr kesztyût, egy koponya szimbólumot, egy láncinget, egy sárga erõövet és egy vassisakot visel. Ruházatát egy pordémon trófea, egy khór darázs trófea és egy rozmárember trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Kardra tekeredõ, kitárt szárnyú háromfejû sárkány. Jobb kezében egy göcsörtös bunkót, bal kezében egy kõkalapácsot tart. Lõfegyvere egy parittya. Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: sötétlelkû, gonosz teremtmény. Nálad õ jóval tapasztaltabbnak látszik - a harcban biztos, hogy alulmaradnál. Rettegve bújtál el. A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az éhezéstõl, azért visszanyerted erõd egy részét. (+7 életerõ.)


f 105 kísérletezel a 105. tárggyal
Töprengesz, a körmödet rágod, a hátizsákodban matatsz, mint minden igazi feltaláló. Lázasan töröd a fejed... Semmi újra nem jöttél rá. [10 pontot használtál fel, van még 202.]

f 56 kísérletezel az 56. tárggyal
A szokásosnál is intenzívebb fejtörésbe kezdesz, hogy kitalálj valami korszakalkotót. Eltelik egy óra... Ebbõl a tárgyból semmi értelmeset nem lehet csinálni. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Friss gnóm nyomok vezetnek keletre. [10 pontot használtál fel, van még 192.]

f 47 kísérletezel a 47. tárggyal
A szokásosnál is intenzívebb fejtörésbe kezdesz, hogy kitalálj valami korszakalkotót. Eltelik egy óra... Semmi eredmény - minden kísérlet újra és újra csak a korábbi találmányokra vezet vissza! Oppsz, itt járt már valaki! Nagyon régi (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek északnyugatra. [10 pontot használtál fel, van még 182.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[42,4] Síkság, továbbra is csak síkság. Fehér nyárfavirág szállong a levegõben. Megérezve a magas fûbõl érzõdõ szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy evaporõr. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Mielõtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lõsz néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kõ. Telibe kaptad az evaporõr testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Kõhegyû lándzsával több döféssel felnyársalod az evaporõr testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Kõkalapáccsal meghorzsolod az evaporõr testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Az evaporõr csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedbõl. Te itt életveszélyben vagy. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült! A gyakorlástól megnõtt tudásod (+1 lõfegyver). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rát-fát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Borzalmasan éhes vagy. (-3 életerõ.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Épphogy megismerhetõ (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [42,3] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.) Ennivaló, hamm, hamm! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [42,2] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Látsz egy gyöngymangó bokrot. (ld. enc.) Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rát-fát. Találsz egy oltárt. Raia hívei emelték. Gyomrod már összeszûkült a sok éhezéstõl. (-5 életerõ.) Észreveszel valamit a földön. Már nehezen felismerhetõ (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek keletre. [30 pontot használtál fel, van még 152.]

gy 20 gyógyítás 20 pontért
Végre találtál egy hatalmas parasztpáfrányt! A legendás Aranysárkány gyógyfû! Bár még soha nem láttál ilyet, ösztönösen megérzed, hogy hogyan használhatod gyógyerejét. Óvatosan leszakítasz néhány levelet, és leülsz. A levél rágcsálása közben elgondolkozol, miként lehetne a homlokodra tetoválni egy jól látható parasztpáfrányt. Sajnos semmi nem jut az eszedbe, ám a növény gyógyereje ennek ellenére mûködik. (+18 életerõ.) [20 pontot használtál fel, van még 132.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[42,1] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Elérted a Valhalla-hegység keleti lejtõit. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy spagulár közeledik. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

A parittyával ellenfeledre célzol és lõsz. Elrepül 1 kerek kõ. Eltalálod a spagulár farkát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Meglengetve a kõhegyû lándzsát ellenfeledre támadsz. Kõhegyû lándzsával tökéletesen perforálod a spagulár testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Kõkalapáccsal eltalálod a spagulár fejét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A spagulár szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kõkést, szereztél 2 kaját. Kiszedsz egy spagulár trófeát. 32 tapasztalati pontot kaptál. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetõen Elenios rúnaköve. Felfedeztél egy púdersziklát. (ld. enc.) Találsz egy oltárt. Raia hívei emelték. Végre, ennivaló! Zabálni kezdesz. (-2 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) gnóm nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [42,0] Még mindig dombos terepen vagy. Elérted a Valhalla-hegység keleti lejtõit. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. A sikeres rejtõzködéstõl rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Ez nem lehet más, mint egy mélységi grittang. (ld. enc.) Amikor elhal a zaj, elõmászol. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy púdersziklát. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Egy testet pillantasz meg a földön. Közelebbrõl látod, hogy egy elf férfi. Még él! Kemény csatát vívhatott valamilyen szörnnyel - törött botja a közelében hever. Még van remény a megmentésére, ha gyógyfüveket gyûjtesz neki és egyéb módon kezelésbe veszed. Ehhez 25 TVP-t kell elköltened (5. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Gyógyfüveket gyûjtesz, borogatást készítesz, ellátod az elf sebeit. Kemény harcot folytatsz a fickó életéért, és végül úgy látszik, hogy nemhiába! Kemény fából faraghatták ez elfet, hogy ilyen sebeket túlélt. Fajának szokásos büszkeségével hálát rebeg, és azt mondja, most már egyedül is boldogul. Jó érzés, hogy sikerült valakinek megmenteni az életét. (+4 jóság.) Észreveszel egy olvasztókemencét. Borzalmasan éhes vagy. (-5 életerõ.)

(Továbbmész...) [42,-1] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Néhány órányi ásás után egy ládára bukkansz, amiben hat aranyat találsz. Hármat a törpének adsz, hármat megtartasz magadnak. (+4 jóság.) Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtõzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Gyorsan lelapulsz a fûbe, mielõtt az ellenfeled észrevehetne. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy megsebzett gyilkos sallank. (ld. enc.) Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elõ. Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belõle. (+1 kaja.) Végre, ennivaló! Zabálni kezdesz. (-1 kaja.) [85 pontot használtál fel, van még 47.]

gy 20 gyógyítás 20 pontért
Már többször megfigyelted, hogy a kérõdzõ alpesi tehenek milyen egészségesek. Megpróbálod utánozni õket. Egy halk böffentés, kicsi pihenõ, majd nyelsz. Negyedórányi ismétlés után valóban másnak látod a világot. (+19 életerõ.) [20 pontot használtál fel, van még 27.]

m 8 8 mozogsz északra, északra
[42,-2] Sûrû bozóttal teli terepre érkeztél. Nem messze tõled három szarka veszekszik valami fénylõ kavicsdarabon. A sûrû bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Azonnal rájössz, hogy egy sebesült mutáns pók ijesztett meg. (ld. enc.) Amikor már eltûnt szem elõl, elõbújsz. Észreveszel egy oltárt. Elenios hívõi építették. Már messzirõl meghallod a feléd tartó lényt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy húsevõ magszim. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tõled. Ezért lõhetsz rá a parittyával. Elrepül 1 kerek kõ. Telibe kaptad a húsevõ magszim jobb oldalát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Megmarkolva a kõhegyû lándzsát a másikra ugrasz. Kõhegyû lándzsával tökéletesen perforálod a húsevõ magszim testét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Kõkalapáccsal meghorzsolod a húsevõ magszim bal oldalát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) A húsevõ magszim csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (6 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Kõhegyû lándzsával tökéletesen perforálod a húsevõ magszim húsos törzsét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Kõkalapáccsal megpöccinted a húsevõ magszim alsó, lágy részeit. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) A húsevõ magszim csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (6 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Úgy döntesz, ebbõl elég volt. Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni elõle. Szörnyen éhezel. (-6 életerõ.)

(Továbbmész...) [42,-3] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy mély kutat. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Szerencsédre hamar észreveszed a fûben feléd lopakodó valamit. A fûben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Ismét melléd szegõdött a szerencse. Picit késõbb kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elõl bújtál el. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy sakál. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elõ. Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északra. Már rég láttál kaját, nem csoda, hogy ennyire örülsz az ételnek. (-1 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 7.]

e 20 élelemszerzés 7 pontért
Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.) Teleeszed magad. (-1 kaja.) [7 pontot használtál fel, van még 0.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erõddel táborhelyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 183 pontot. A következõ körben tehát 183 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


GYÖNGYMANGÓ BOKOR (134. NÖVÉNY)
A gyöngymangó bokor ritkán terem, de olyankor 1-2 édes, dús levû, húsos termést hoz. A gyöngymangó különlegessége, hogy akár hónapokig is elállhat, anélkül, hogy megromlana. Mivel nem tudhatod elõre, hogy ha egy ilyen bokorra lépsz, érik-e épp a termés, ezért nem kell külön KT parancsot kiadnod a gyöngymangó begyûjtésre, hanem automatikusan szedsz, TVP költség nélkül, ha tudsz. A gyöngymangót bármikor elfogyaszthatod a H 135 paranccsal, 2 TVP elköltésével. Ezzel éhségedet és szomjúságodat is csillapíthatod. A gyöngymangó tartalékolással egyrészt tudatosan szabályozhatod, hogy mikor eszel, másrészt tudsz majd enni olyan helyen is, ahol másként nem tudnál kajához jutni (pl. egy labirintus mélyén).

PÚDERSZIKLA (118. TEREPTÁRGY)
A dombvidékeken, ha a szürke sziklák közül egy-egy fehér meredezik elõ, akkor majdnem biztos lehetsz, hogy egy púdersziklát találtál. Kõkalapáccsal leütögethetsz belõle egy darabot (KT 119 parancs, 6 pontért). Mire jó egy darab púderkõ? Ez a fehér kavics könnyen morzsolható, bõrre kenve akár festékanyagként is használható. Különösen nagy elõny, hogy a hatás úgy-ahogy tartósnak nevezhetõ. Fekete bõrbõl sötétet, sötétbõl normált, normálból világost csinálhatsz, ha a H 119 parancsot kiadod, 8 pontért. A bõrszín változtatása különösen elõnyös, ha valamilyen tõled független (értsd tintacsiga) módon sötétre változott, illetve ha álcázni akarod magad (értsd túl sokan felismernének azok közül, akiket megloptál).

MÉLYSÉGI GRITTANG (103. SZÖRNY)
A dombok mélyén az õsi mesék szerint több méteres, lomhán mozgó, szõrös testû férgek élnek. Nagyon ritkán esznek csak, de akkor kiadósan. Elrejtõznek ilyenkor egy gyakran használt ösvény alatt, és amikor elhalad valaki felettük, akkor hirtelen kitörnek, óriásira tátva hatalmas pofájukat, és egybe lenyelik az áldozatot. Alkoholos tartalmú nyálukkal képesek tartósítani is az áldozatot, késõbbi, szûkösebb idõkre. Ezért az alkimisták vadásszák is õket: a speciális eljárással kinyert nyálat spiritusznak hívják. Ha biztosan el akarod kerülni õket, két dolog tehetsz: 1.) szárnyakat növesztesz, 2.) nem jársz dombság felé. A mélységi grittang ellen egyformán jó mindenfajta fegyver.

GYILKOS SALLANK (85. SZÖRNY)
A sík vidékek medve nagyságú, szõrös testû cammogó ragadozója nem fél úgyszólván senkitõl és semmitõl. Lapos, macskaszerû fejét ha kitátja, láthatóvá válnak hegyes fogai, a mészárlást azonban általában nem ezekkel, hanem tûhegyes karmaival végzi. A testét eltalálni nem nehéz feladat, de rengeteg sikeres csapást igényel, hogy kimúljon. És közben... hát igen, nem csak nézelõdik ez az izé.

MUTÁNS PÓK (117. SZÖRNY)
A mutáns pók teljesen szõrtelen testû, majdnem egy mázsa súlyú óriásszörny. Mérge különösen erõs, gyakran halált okozó. Hálót nem szõ az erdei vándorok megfigyelése szerint, de azért nem árt az óvatosság. Ha szembekerülsz vele, legjobb stratégia az azonnali futás. Ámbár, talán érdemes kockáztatni egy kis kinyerhetõ ugh méregért...



KARAKTERLAP
Ritz, egy szõke hajú, barna szemû elf nõ vagy. Elenios követõje vagy. Ez a 42. fordulód.

 Erõ:16  Szint: Merészség:5/5 Magasság:138 cm 
 IQ:22  Támadás: Agresszió:3 Testsúly:44 kg 
 Ügyesség:15  Védekezés: Menekülés:48 % Életkor:154/154 év 
 Egészség:12  Életpont:94/29  Jellem: jó (34) Tul. pont:
 Szerencse:11  Varázspont:0/0  Pénz:12 arany Kép. pont:
Eddig összesen 52 szörnyet (1 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 32 TP-t kaptál. Jelenleg 1296 TP-d van. A következõ szinthez még 704 TP szükséges. Trófeáid: evaporõr, spagulár.

HARCI ISMERETEK
  szúrófegyverek: 5   ütõfegyverek: 7   lõfegyverek: 3 (+1)

Feltételes fegyverváltás: kõhegyû lándzsa (#7) << bunkó (#5)

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 4   2. nyomkövetés: 8   3. gyógyítás: 17
  4. szörnyismeret: 1   5. vadászat: 8   

FELTÉTELES PARANCSOK
gyógyítasz 30% életerõ alatt 25 TVP-ért
segítesz max. 80 TVP-ért
készítesz szöges bunkót (#8) (max. 2 darabot , csak egyszer), kaktusztüskét (#114) (max. 2 darabot , csak egyszer), öklöd (#28) (max. 2 darabot , csak egyszer), evaporõr hájat (#105) (max. 2 darabot , csak egyszer), surranó kígyó bõrt (#47) (max. 2 darabot , csak egyszer), ragasztót (#83) (max. 20 darabot , csak egyszer), zöld üveget (#82) (max. 3 darabot , csak egyszer), kis bõrpajzsot (#45) (max. 1 darabot , csak egyszer), szöges bõrpajzsot (#66) (max. 1 darabot , csak egyszer), móri gyümölcsöt (#116) (max. 2 darabot , csak egyszer), kék orchideát (#68) (max. 2 darabot , csak egyszer)
maradék TVP-dbõl az erõ (1) tulajdonságodat TF-eled

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bõrsisak (#57) 1 * kígyóbõr kesztyû (#49)    
Fegyverek és lövedékek
1   bot (#4) 1   bunkó (#5) 1   göcsörtös bunkó (#123)
9 * kerek kõ (#19) 1 * kõhegyû lándzsa (#7) 2 * kõkalapács (#13)
1   kõkés (#6) 2 * parittya (#18) 2   szögletes kõ (#17)
4   tüske (#22)        
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * szem szimbólum (#142)        
Eszközök, használati tárgyak, készletek
2   fáklya (#36)        
Löttyök és porok, tartóstul
1   vizestömlõ (#3) [benne 10 korty víz (#27), fér még: 10]
1   zöld üveg (#82) [üres, kapacitás: 20]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
2   evaporõr háj (#105) 1   grákóbõr (#41) 1   királygyík bõr (#44)
4   madártoll (#112) 1   mákrózsa virág (#56) 2   móri gyümölcs (#116)
2   smirglilevél (#29) 5   sünmedve tüske (#14) 1   surranó kígyó bõr (#47)
1   vadász tatu bõr (#15) 1   vízionár szem (#102)    

Összsúly: 25.92 kgMegterheltség: 61%
GYJ: Tetszõleges értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Figyelmeztetés: Nagyon éhes vagy! A következõ körben adj ki legalább két É 40 parancsot!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 kerek kõ (#19) 6 víz (#27)    

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3 arany (#50)        



E körben tett lépéseid térképe

(42,-3) egy ismeretlen isten rúnaköve, mély kút (#93), oltár, sakál (#28)
(42,-2) mutáns pók (#117), Elenios oltár, húsevõ magszim (#67)
(42,-1) oltár, 24. jellempróba, gyilkos sallankok (#85)
(42,0) mélységi grittang (#103), púderszikla (#118, belõle készíthetõ: #119), oltár, 5. jellempróba, olvasztókemence (#86)
(42,1) spagulár (#82), Elenios rúnaköve, púderszikla (#118, belõle készíthetõ: #119), Raia oltár
(42,2) gyöngymangó bokor (#134, belõle készíthetõ: #135), rát-fa (#77, belõle készíthetõ: #69), Raia oltár
(42,3) oltár
(42,4) evaporõr (#69), rát-fa (#77, belõle készíthetõ: #69), oltár




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.