Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
A föld sárkánya
Küldd el képeslapként!
A föld mélyéről előbújó sárkányokat egyesek szerint az oknélküli vérszomj hajtja, mások szerint csupán a kincseikre áhítozó kalandozókat akarják távol tartani barlangjaiktól.
Nézz szét a galériában!
2. Termikrajzás – zárás
XLVI. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés
A Sötétség Kora - helyzetjelentés
XLVI. Alanori Mini Olimpia

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Turbó turbó (581. tudati képesség)
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Aukciós statisztika

A lista folytatása...
HKK online, TF online, Argum City (49)
Épülettervezői pályázat 2. (11)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés (7)
Olimpiák eredmémyei (9)
A Sötétség Kora - retró történelmi esemény (17)
Tavaszi befizetési akció 2024.03.01. (péntek) - 2024.03.18. (1)

További témák...

2024-04-27 10:37:29 Az UL-ek letöltésre kerültek.

2024-04-27 10:37:40 A TF fordulók kiküldése megkezdődött!
2024-04-27 10:37:48 A TF fordulók kiküldése befejeződött!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
FATER l'Ibrahim 181. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2005. ápr. 21. 14h:01'
EZ A 339. JÁTÉKHETED, 181. FORDULÓD
340. játékheted kezdete: ápr. 22.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #4609
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 543
Extra forduló: 8

FATER L'IBRAHIM KALANDJAI


41 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [93,53] koordinátán. Redyque érdekes híreket mesél a kasztroplanáris csatornákon: A mostani képességbe még 435 TU kell összesen. Aki tud, tegyen még bele! A táborozás 5. napján találkozol egy hosszú ezüsthajú, kék szemû elf nõvel. Bõre teljesen fehér! Raia eljövendõ papja. Egy ametiszt medált, egy borostyán függõt, egy Eldaran karkötõjét, egy fekete bõrcsizmát, egy láncinget, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötõt, egy ryuku köpenyt, egy smaragd védõgyûrût, egy szürke bõrkesztyût és egy vas fejpántot visel. Ruházatát egy quwarg királynõ trófea, egy quwarg harcos trófea és egy élõholt quwarg trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: szellõjárta fûzfaliget a csillagos ég alatt. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Lõfegyvere egy tünde íj. Egyszercsak egy erdei tündérke röppen elõ valahonnan! Csúfolódó szavakat kiabál feléd, majd bátran az elf mögé szelel. Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: fehér, jelezve, hogy jó. Megbarátkoztok egymással. Az õ neve Arianne. Homlokérintéssel biztosítjátok a késõbbi telepatikus összeköttetést. Az elf elõkapja a lõfegyverét, és mielõtt védekezhetnél, orvul bemutat neked néhány trükköt. Tátott szájjal bámulod fürgeségét. Egy végsõ búcsú, aztán mindegyikõtök megy tovább. Az 5. napon összeakadsz egy barna hajú, kék szemû alakváltó férfival. Kissé áttetszõ a teste. Sheran bíborosa. Egy arany papi karkötõt, egy bundás kabátot, egy csontamulettet, egy Eldaran karkötõjét, egy korinthai talizmánt, egy lánckesztyût, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védõgyûrût, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot, egy vasvértet és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy ryuku csapásvezetõ trófea, egy borzalmas varkaudar trófea és egy varkaudar íjász trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: Kékes fényben úszó, derengõ szellemalak. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy teknõcpajzsot tart. Teherhordója is van: egy törpemammut! Szegény állat majd megszakad. Bemutatkoztok egymásnak. Az õ neve Simaagyú Bocibogár. Homlokérintéssel biztosítjátok a késõbbi telepatikus összeköttetést. Meleg kézfogás után elbúcsúztok. Az 5. napon Don Rovarpumpász leszívott rólad pszivel 18 életpontot. Az 5. napon összeakadsz egy fekete, hosszú hajú, kék szemû elf férfival. A bõre világosabb az átlagosnál. A nála lévõ tárgyak közül feltûnik számodra egy gyönyörûen feldíszített furulya. Õ Kripta Gitta férje! Raia hittérítõje. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy elit csatavértet, egy Halatir kalapját, egy jegygyûrût, egy kir.érd.mûv. kitûzõt, egy lánckesztyût, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötõt, egy regeneráló gyûrût, egy smaragd orrkarikát, egy smaragd védõgyûrût, egy szirén köpenyét, egy tünde tegezt és egy umbatari karkötõt, egy varkaudar csizmát, egy vortex talizmánt, egy zafír erõövet visel. Felszerelését egy karmos tankány trófea, egy kardfogú fülemüle trófea és egy élõholt quwarg trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: Lant, mit angyal s ördög tart. Jobb kezében egy ryuku buzogányt, bal kezében egy rövid kardot tart. Lõfegyvere egy tünde íj. Hátasa egy idomított goldugar. Auráját érzékelve máris tudod, a jó ártatlan tisztaságával ragyog. Bemutatkoztok egymásnak. Az õ neve Halatir Maurloth. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Egy végsõ búcsú, aztán mindegyikõtök megy tovább. Az 5. napon összeakadsz Don Marquezzel. Alakja vibrálni látszik. Õ Csillagpermet férje! Elenios felszentelt papja. Egy gólem talizmánt, egy jegygyûrût, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyût, egy obszidián karkötõt, egy örökkéval.gyémántját, egy ritualista övet, egy smaragd védõgyûrût, egy szem szimbólumot és egy umbatari karkötõt, egy varkaudar csizmát, egy vasvértet visel. Felszerelését egy hadroszaurusz trófea, egy halálosztó kain trófea és egy áeratikus hasnyák trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Kékes fényben úszó, derengõ szellemalak. Jobb kezében egy ryuku buzogányt, bal kezében egy ezüsttõrt tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Auráját érzékelve máris tudod, jelleme jó, valószínûleg nem akar rosszat. Köszöntitek egymást, aztán tovább. Hatalmas, messze zengõ állati ordítást hallasz nem oly távolról, melyet egy nõi sikoly követ. Elsõ gondolatodat tett követi: fegyvert ragadsz, és rohanni kezdesz a hangok irányába. A szemed elé táruló látvány iszonyatos: egy hatalmas tigroszlán letepert egy csodaszép mutáns lányt. Ordítva veted magad a tigroszlánra, s egyetlen csapással végzel vele. Felsegíted a lányt, kinek hangja maga az isteni muzsika: "Köszönöm, Sexy Mckiller vagyok. Kit tisztelhetek bátor megmentõmben?" Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: fekete, jelezve hogy gonosz. Jó lesz vigyázni! Bemutatkoztok egymásnak. Az õ neve Sexy Mckiller. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz. A 6. napon összefutsz egy fekete, hosszú hajú, kék szemû elf nõvel. A bõre világosabb az átlagosnál. Elenios fõpap-jelöltje. Egy aranygyûrût, egy aranyláncot, egy fekete bõrcsizmát, egy igazgy. fülbevalót, egy láncinget, egy obszidián karkötõt, egy örökkéval.gyémántját, egy ryuku köpenyt, egy ryuku sisakot, egy szem szimbólumot és egy szürke bõrkesztyût, egy umbatari karkötõt visel. Felszerelését egy ekharion bébi trófea, egy halálosztó kain trófea és egy csontváz lord trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: csõrében mákrózsát tartó galamb. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lõfegyvere egy tünde íj. Egy aranylille repked körülötte. Gyerekkel van! Auráját érzékelve máris tudod, fehér, jelezve, hogy jó. Bemutatkoztok egymásnak. Az õ neve Arlen Nevar. Bizalmas homlokérintésetek lehetõvé teszi, hogy a késõbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. A kalandozó kacagva elõveszi hangszerét, és egy varázslatos dallamot ad elõ. A hatás fantasztikus! Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján. A 6. napon összeakadsz Anariellel. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy Eldaran karkötõjét, egy fekete bõrcsizmát, egy szürke bõrkesztyût, egy umbatari karkötõt, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Fegyverzetét egy útonálló trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lõfegyvere egy ubuk dobónyíl. Köszöntitek egymást, aztán tovább. A 6. napon összeakadsz egy meghatározhatatlan színû, hosszú hajú, kék szemû kobudera férfival. A bõre kreolszínû. Tharr hûséges követõje. Egy alligátorbõr cipõt, egy bíbor erõövet, egy gromak páncélt, egy két kard szimbólumot, egy tankány karmot, egy Tharr Keresztjét, egy umbatari karkötõt és egy vassisakot visel. Felszerelését egy félelem-járó trófea és egy evaporõr trófea színesíti. Bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Auráját érzékelve máris tudod, színtelen semleges, mint Neked. Összeismerkedtek. Az õ neve Szépmezõ Szárnya. Bizalmas homlokérintésetek lehetõvé teszi, hogy a késõbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Meleg kézfogás után elbúcsúztok. A 7. napon találkozol egy fekete, tüsi hajú, kék szemû ember férfival. A bõre kreolszínû. A kalandozót mágikus örvények veszik körbe. Fairlight tanítványa. Egy arany papi karkötõt, egy bíbor erõövet, egy fekete bõrcsizmát, egy gromak páncélt, egy lánckesztyût, egy vassisakot és egy villám szimbólumot visel. Ruházatát egy quwarg harcos trófea, egy élõholt quwarg trófea és egy tüskés harci gromak trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd mutáns pók. Bemutatkoztok egymásnak. Az õ neve Dachande. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz. UgyanKedvesPotrien, amikor összefutottatok, adott neked egy csillezsályalevelet (ld. enc.). Két fordulód között meglátogatott a húsvéti nyuszi! Örömmel teszed el a két hímes tojást (+2 kaja). Hohó, van itt egy csomag is! Gyorsan kibontod. Egy pular kristály van benne! És egy cédula: sok szeretettel a <<itt egy furcsa, golyó alakú, egyszemû lény rajza látható, a feje tetején sok pici csápos szemmel>> munkatársaitól! Furcsállva csóválod a fejedet, de azért örülsz az ajándéknak. A teremtés zsákja létrehozott 1 móri gyümölcsöt. A teremtés zsákja létrehozott 1 madártollat. A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+49 életerõ.) Minden varázserõd visszatért. (+5 varázspont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a piromenyét. (+3 kaja.) Sajnos túl sok idõ telt el legutóbbi lépésed óta, esetleges lottónyereményed elévült.

* 1. KP: leveszed/lerakod a 373. tárgyat
Leveszed az Eldaran karkötõjét. [0 pontot használtál fel, van még 351.]

* 2. KP: kézbeveszed/felveszed a 229. tárgyat
A csuklódra húzod az obszidián karkötõt. [0 pontot használtál fel, van még 351.]

* 3. KP: elmormolod a 13. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Érzed, ahogy erõ áramlik a tagjaidba. Elmormoltad a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhetõ (+1 szerencse.) [-4 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 346.]


m 3 mozogsz délkeletre
[94,54] Még mindig a városban vagy. A város nyüzsög az élettõl - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testõreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Itt, a vadon közepén kissé meglepõ megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Kalandozótársaim! Ne tûrjétek tovább a kizsákmányolást! LÁZAGYATOK! <T-M>. " Látsz egy teljesen lerombolt erõdítményt. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betûkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Romani ite domum! " A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy ork bérgyilász került az utadba. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következõ másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellõsz egy lángcsóva varázslatot. 19 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal célzol és lõsz. Elrepül 2 vashegyû nyíl. Lövedékeiddel perforálod az ork bérgyilász bal karját. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a vashegyû lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {CSTT:} Vashegyû lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az ork bérgyilász bal lábát. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod az ork bérgyilász jobb oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 vashegyû nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüst karkötõ (ld. enc.), ezenkívül 1 ork csodaszer. Szereztél 1 csontszablyát. 770 tapasztalati pontot kaptál. Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belõle. (+1 kaja.) Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyõzõdhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Mi a fontosabb? A TÁP vagy a szabadság? Támadd te is az erõdöket! " [10 pontot használtál fel, van még 336.]

be 569 bemész az 569. épületbe
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 336.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[95,54] Szûnni nem akar a zöld síkság. A zöld mezõ egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Raia hívei emelték. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyûjtesz 1 álomport. Elõpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek délkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [96,54] A síkságot ritka erdõ váltja fel. A madarak már messzirõl jelzik VALAMI érkezését. Egy lajhárlord közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erõsebb, elmosolyodsz. (ld. enc.) Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Nem árt valamilyen védekezõ mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Távolról lángcsóva varázslatot lõsz a másikra. 9 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy puha ütés. A támadása szerencsére hatástalan volt. A hosszú íjjal célzol és lõsz. Elrepül 2 vashegyû nyíl. Lövedékeiddel perforálod a lajhárlord bal lábát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a vashegyû lándzsát. Elszántan a másikra támadsz. Vashegyû lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a lajhárlord testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a lajhárlord testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A szörny mancsával apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A lajhárlord összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 vashegyû nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 lajhár csontot. (ld. enc.) 580 tapasztalati pontot kaptál. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következõ kép bontakozik ki szemed elõtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy trikornis irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. [20 pontot használtál fel, van még 316.]

be 51 bemész az 51. titkos labirintusba
Hosszasan kutatsz bármilyen fajta bejárat után. Hogy csak Te nem voltál elég figyelmes, vagy teljesen rossz nyomon jársz, nem tudhatod. Végül feladod a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 316.]

lm 900 15 22 mozogsz 900 15 22
Ez a parancs csak labirintusokban mûködik. [0 pontot használtál fel, van még 316.]

lm 25 28 1 mozogsz 25 28 1
Ez a parancs csak labirintusokban mûködik. [0 pontot használtál fel, van még 316.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[95,54] Az erdõt síkság váltja fel. Felfedeztél egy oltárt. Raia hívei emelték. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyûjtesz 1 álomport. Oppsz, itt járt már valaki! Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek délkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [94,54] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettõl - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testõreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Találsz egy táblát, rajta a következõ felirattal: " Kalandozótársaim! Ne tûrjétek tovább a kizsákmányolást! LÁZAGYATOK! <T-M>. " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt erõdítményt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy teljesen lerombolt oltárt. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel elõtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betûket: " Romani ite domum! " Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Felismered a közeledõt. Csak egy sötét gnóm. Nem jelenthet különösebb problémát. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekezõ varázslatot. Ellenfeled sötét halál varázslatot lõ rád. Semmi eredménye! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lõsz a hosszú íjjal. Elrepül 2 vashegyû nyíl. Több lövedéked átfúrja a sötét gnóm bal karját. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a vashegyû lándzsát. Marokra fogva a vashegyû lándzsát a másikra rohansz. {CSTT:} Vashegyû lándzsával több döféssel felnyársalod a sötét gnóm nyakát. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a sötét gnóm fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A sötét gnóm lendületes ütése célt téveszt. A varázsló tenyerébõl lángnyelvek csapnak elõ. Alig pörkölõdsz. 8 életpontot vesztettél. A sötét gnóm összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 vashegyû nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 440 tapasztalati pontot kaptál. Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.) Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " Találsz egy táblát, rajta a következõ felirattal: " Mi a fontosabb? A TÁP vagy a szabadság? Támadd te is az erõdöket! " [20 pontot használtál fel, van még 296.]

be 569 bemész az 569. épületbe
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 296.]

m 3 mozogsz délkeletre
[95,55] Dombos terepre érkeztél. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élõlényt. Ráismersz a lényre. Egy szeppent rákfatty. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lõsz a hosszú íjjal. Elrepül 2 vashegyû nyíl. Pár lövedéked átjárja a szeppent rákfatty fejét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Fegyvert váltasz: elõkapod a vashegyû lándzsát. Meglengetve a vashegyû lándzsát a másikra rohansz. {CSTT:} Vashegyû lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a szeppent rákfatty testét. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a szeppent rákfatty testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Kemény ollójával a szeppent rákfatty végigsebzi a bal combodat és lábszáradat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A szeppent rákfatty belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetõen csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A szeppent rákfatty szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 vashegyû nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a huhogó bibét, szereztél 3 csepp rákfatty váladékot. 550 tapasztalati pontot kaptál. Utad során felfedezel egy megrongált vaskohót. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 104 pontot kell rá költeni.) A rombolás csak valami alattomos lény mûve lehet. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Felfedeztél egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergetõ érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (ilkin érc) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 ilkin ércet! Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nagyon régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délre vezetnek. Összefutsz egy barna, copfos hajú, kék szemû törpe férfival. Hosszú szakálla és bajsza van. A bõre kreolszínû. A kalandozó aurájában mágikus energiák örvénylenek. Tharr tanítványa. Egy két kard szimbólumot visel. Ruházatát egy tüskés harci gromak trófea, egy quwarg harcos trófea és egy kocsmai verekedõ trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Övén 2 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy göcsörtös bunkót, bal kezében egy kõkalapácsot tart. Egy goldugar a hátasa. Megbarátkoztok egymással. Az õ neve Kõsisakos Thrór. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján. [18 pontot használtál fel, van még 278.]


* 1. BP: leveszed/lerakod a 229. tárgyat
Leveszed az obszidián karkötõt. [0 pontot használtál fel, van még 278.]

* 2. BP: kézbeveszed/felveszed a 373. tárgyat
A csuklódra húzod az Eldaran karkötõjét. [0 pontot használtál fel, van még 278.]

* 3. BP: használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlõdtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 278.]

* 4. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 275.] Több pontod maradt, mint amennyit a következõ körre át tudsz vinni. Ebbõl automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.


tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Hozzálátsz bicepszeid fejlesztéséhez. Egy illriani testépítõtõl ellesett izomerõsítõ gyakorlatokat végzel. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erõd érezhetõen megnövekedjen. [Még 29 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 235.]


tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Itt az ideje egy kis izomfejlesztésnek - fekvõtámaszokat kezdesz nyomni. A befektetett munka meghozza eredményét. (+1 erõ.) [40 pontot használtál fel, van még 195.]


tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Gondos edzéstervet állítasz össze, majd gyakorolni kezdesz. Fekvõtámaszokkal, helybenfutással, guggolásokkal gyötröd testedet. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erõd észrevehetõen fejlõdjön. [40 pontot használtál fel, van még 155.]


tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Száz guggolást-felállást, és száz fekvõtámaszt csinálsz. Huh, huh! Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erõd észrevehetõen fejlõdjön. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 115.]


tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Elszántan, kitartóan, ellazítva, megfeszítve, viharverten edzeni kezded csendben tiltakozó testedet. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erõd érezhetõen megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 75.]


tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Keresel egy nagyobb követ, és kitartóan súlyzózni kezdesz. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erõd érezhetõen megnövekedjen. [Még 119 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 35.]


tf 1 5 fejleszted az 1. tulajdonságodat 5 pontért
Elszántan, kitartóan, ellazítva, megfeszítve, viharverten edzeni kezded csendben tiltakozó testedet. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erõd érezhetõen megnövekedjen. [Még 114 TVP-t kell elköltened.] [5 pontot használtál fel, van még 30.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlõbõl. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 20, 8, 6. Etetési idõ! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját fal föl a törpemammut. 2 kaját nyel le a mutáns pók. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erõddel találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Amint ledõlsz, szemeid lecsukódnak, és a következõ percben már a lóbõrt húzod. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelõ mértékben.) Elmúlt a hadiszerencse I hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 322 pontot. A következõ körben tehát 352 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


CSILLEZSÁLYA (1252. NÖVÉNY)
A csillezsálya a sziklás terepet kedveli, ott is azokat a repedéseket, ahol gyakran lehet árnyékban. Ritkán nyílik, de ilyenkor álomszép, lila színû virágot bont. Már rátekinteni is igazi bódulatot okoz, hát még ha óvatosan leszedsz pár levelet a csillezsálya tövérõl (KT 1253 parancs 3 TVP-ért, körönként max. 3-at) és az orrod alá dugva belélegzed azt a kellemes illataromát, melyet ez bocsát ki magából (H 1253 parancs 5 TVP-ért). Különös bódulat lesz úrrá rajtad, ami csupán néhány percig tart. Hatása lenyûgözõ lehet: - vagy max. életerõd nõ a forduló végéig a jelenlegi 10%-kával, - vagy szerencséd nõ a forduló végéig a jelenlegi 10%-kával. Persze az is lehet (ha épp nincs szerencséd), hogy a zsályalevél beszippantása semmilyen változást nem okoz. A bódulat káros mellékhatásairól egyelõre nem tudni, remélhetõleg nincsenek is. A csillezsálya virága szép látványt nyújt ugyan, de felhasználni semmire nem lehet.

EZÜST KARKÖTÕ (158. TÁRGY)
Ez a karkötõ minden vizsgálódás ellenére is csak egyszerû bizsunak bizonyul. Bár egy ékszerész bizonyára jó árat fizet érte, és hordhatod is, dekorációs célokból. Vagy esetleg odaajándékozhatod szíved hölgyének. Egyszerre két különbözõféle karkötõt hordhatsz, a KF 158 paranccsal.

LAJHÁRLORD (757. SZÖRNY)
Bár a szõrlajhárok nem élnek, és soha nem is éltek hierarchikus társadalomban, mégis vannak egyedeik, akik valahogy mások, elõkelõbbek társaiknál. A napjaikat a fák ágairól csimpaszkodással töltik, és nem is igazán vágynak többre, így az erdõkön kívül kicsi az esélye, hogy találkoznál velük. A lajhárok lordjai jóval nagyobbat ütnek alacsonyabbrendû fajtársainál, ráadásul némi mentális képességekkel is rendelkeznek, legyõzésüket nehezítendõ.

LAJHÁR CSONT (236. TÁRGY)
Leölve egy szõrlajhárt, kimetszheted félkör alakú, furcsán sima gerinccsontját. Miután kiszárítod a csontot, kiderül, hogy meglepõen fehér, és még meglepõbben könnyû! Majd csak jó lesz valamire.



KARAKTERLAP
FATER l'Ibrahim, egy tüsi õsz hajú, barna szemû, kecskeszakállas törpe férfi vagy. Fekete a bõröd. Sheran kisebb papja vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 181. fordulód.

 Erõ:28 (32)  Szint:18  Merészség:7/5 Magasság:117 cm 
 IQ:28 (31)  Támadás:22  Agresszió:3 Testsúly:59 kg 
 Ügyesség:24 (28)  Védekezés:41  Menekülés:30 % Életkor:64/64 év 
 Egészség:18 (22)  Életpont:341/305  Jellem: semleges (-5) Tul. pont:
 Szerencse:23 (31)  Varázspont:335/309  Pénz:357 arany Kép. pont:17 
 Tudatpont:14/12         EFejl:14 
Eddig összesen 785 szörnyet (4 ebben a körben) és 1 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 2340 TP-t kaptál. Jelenleg 272094 TP-d van. A következõ szinthez még 67906 TP szükséges. Trófeáid: dermesztõ lidérc, élõholt quwarg, quwarg királynõ. A 171. fordulódban 1337 arany került a bankszámládra. 1470 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
  ökölvívás: 1/35   szúrófegyverek: 17/76 (+12%)   vágófegyverek:1/52
  ütõfegyverek: 22/59   lõfegyverek: 12/93 (+20%)   dobófegyverek:6/82

Feltételes fegyverváltás: vashegyû lándzsa (#182) (150%)
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 -6.); tüske (#22) (7 -12.); vashegyû nyíl (#176) (13 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 14/79   2. nyomkövetés: 39/94 (+12%)   3. mászás:11/6
  4. csapdakészítés: 14/4 (+5%)   5. csapdaészlelés: 3/52   6. gyógyítás:40/90
  7. titkosírás: 2/35   8. felderítés: 5/30   9. szörnyidomítás:8/4
  10. teológia: 9/98 (+2%)   11. taumaturgia: 14/18 (+6%)   12. szerencsejáték:2/31
  13. versengés: 6/19   14. zene: 1/59   15. szörnyismeret:7/94
  16. zárnyitás: 3/35   17. vadászat: 18/63   18. bányászat:30/48 (+4%)

FELTÉTELES PARANCSOK
deus ex machinád 1 mezõre repítsen
totem 50% életpont alatt [azonnali gyógyítás (#58)]
gyógyítasz 30% életerõ alatt 40 TVP-ért
udvarolsz a 3. fajúaknak a 4. fajúaknak
kutatsz max. 60 TVP-ért
ásol max. 60 TVP-ért
készítesz szögletes követ (#17) (max. 3 darabot ), tüskét (#22) (max. 12 darabot ), vashegyû nyilat (#176) (max. 6 darabot )
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, labirintus (23)
maradék TVP-dbõl az erõ (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
szintszívó (#96), óriás patkány (#42)
Barátságosság (aktív: 5, max: 12)
fabontó szójer (#71), vízionár (#66), fémbontó szójer (#150), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP)lángcsóva (#31, 5 VP)hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP)tompítás (#40, 8 VP)villámcsapás (#50, 18 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)a munka gyümölcse (#224, 10 VP) 
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP)gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)esõidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)tündérfény (#25, 1 VP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)méregfelhõ (#37, 12 VP)védelem tûz ellen (#38, 12 VP)
szárazság (#48, 6 VP)revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK
méregsemlegesítés (#14)   

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintûek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50), méregfelhõ (#37)
Védekezõ varázslatok (aktív: 3, max: 10)
hhaar burka (#32), védelem tûz ellen (#38), tompítás (#40)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
piromenyét (#99) (vadászik) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK
törpemammut (#115) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
2.) Egy könnyû feladat: imádkozz úgy, hogy megterheltséged 20% alatt van.
3.) Hozd el és helyezd oltáromra a Szent Kulacsok egyikét!

HÕSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: elsõ hely a 3. kategóriában a XVIII. olimpián.

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
2 * bíbor erõöv (#291) 1   bõrpáncél (#51) 1   bõrsisak (#57)
1 * fekete bõrcsizma (#247) 1 * gromak páncél (#270) 1   kis bõrpajzs (#45)
1 * kvazár sisak (#266) 1 * lánckesztyû (#230) 1   mászókarom (#78)
1   rézpajzs (#73) 1   rézpáncél (#71) 1   rézsisak (#72)
1 * ryuku köpeny (#693) 1 * ryuku nadrág (#691) $1   sárga erõöv ($276)
Fegyverek és lövedékek
2   bronzhegyû nyíl (#94) 6   bronzpenge (#126) $1   bunkósbot ($9)
$2   csontszablya ($64) 2   fúvócsõ (#20) 1 * harci kalapács (#174)
1 * hosszú íj (#111) 3   kõkalapács (#13) 3   kõkés (#6)
1   orgyilkos tõr (#225) $3   parittya ($18) 3   szögletes kõ (#17)
2   ubuk tüske (#131) 1 * vasalt bunkó (#181) 1   vashegyû lándzsa (#182)
1 * vashegyû nyíl (#176)        
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
2 * arany papi karkötõ (#309) $1   aranygyûrû ($193) $1 * borostyán függõ ($162)
1   denevér szimbólum (#140) 1 * Eldaran karkötõje (#373) 1   ezüst gyûrû (#180)
1   ezüst karkötõ (#158) 1 * halálhozó talizmán (#813) 1   koponya szimbólum (#139)
1   korinthai talizmán (#814) 1   obszidián függõ (#195) 2   obszidián karkötõ (#229)
1 * örökkéval. topáza (#1247) 1 * smaragd védõgyûrû (#223) 1   villám szimbólum (#145)
1 * virág szimbólum (#143) 1 * zafír védõgyûrû (#532)    
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1   acéltû (#334) 3   aranypikkely (#415) 2   aranytû (#272)
1   ásó (#34) 1   bronzkulcs (#76) 1   csontkulcs (#74)
2 + deus ex machina (#1) 2   dobóháló (#221) $3   fáklya ($36)
1   furulya (#233) 1 + hebrencs csapda (#147) 1   helytartói jogar (#228)
46   kaja (#2) 2   kis vaskulcs (#40) 2   kötél (#92)
1   kristálygömb (#265) 1   mászókampó (#165) 1   nagy bronzkulcs (#185)
2   ork csodaszer (#1228) 2   rézkulcs (#75) 1   smaragd kulcs (#241)
1   szeksztáns (#32) 1   teremtés zsákja (#818) 1   tüskecsapda (#242)
2   vaskulcs (#183) 2   zárnyitó készlet (#39)    
Löttyök és porok, tartóstul
5   aranyló ugarhéj (#100) [bennük 9 csepp tinta (#101), fér még: 41]
1   fûszertartó (#210) [üres, kapacitás: 5]
5   huhogó bibe (#332) [bennük 9 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 51]
5   kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 50]
7   sullár hólyag (#168) [bennük 33 csepp spiritusz (#170), fér még: 107]
7   uzbány csõr (#169) [bennük 39 csepp ugh méreg (#166), fér még: 45]
6   vizestömlõ (#3) [bennük 114 korty víz (#27), fér még: 6]
5   zöld üveg (#82) [bennük 13 csepp ragasztó (#83), fér még: 87]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
5   acélpengõke (#231) 1   álompor (#396) 14   amniosz (#203)
1   csillezsályalevél (#1253) 1   darázsszárny (#652) 1   fekete gyöngy (#99)
6   fõnixtoll (#563) 3   gyíkfû (#201) 21   gyöngymangó (#135)
4   ilkin érc (#232) 1   jégszív (#282) 28   kaktusztüske (#114)
1   kazmár gyökér (#205) 2   lajhár csont (#236) 3   lapockacsont (#33)
42   madártoll (#112) 4   mákrózsa virág (#56) 4   manifeszt.nyúlvány (#214)
3   móri gyümölcs (#116) 2   mutáns csont (#331) 3   nektoraf faggyú (#667)
6   óndarab (#85) 2   ormánygõte csont (#21) 3   párducbõr (#1066)
1   párducszem (#1073) 4   pirkit (#153) $1   pular kristály ($239)
1   purifikátor háj (#269) 2   rézdarab (#70) 4   rozmárfog (#1069)
2   sámán erszény (#650) 11   smirglilevél (#29) 1   szárnyas hernyó (#69)
1   szuperkötél (#209) 3   szvó-ektoplazma (#151) 2   trikornis szarv (#198)
2   varkaudar csont (#1113) 7   vasérc (#152) 1   xirnox szív (#213)

Összsúly: 126.20 kgMegterheltség: 134%
GYJ: Tetszõleges értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 23 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 12)
24   elkarog szõr (#665) 1   féregbél (#1071) 2   lidércesszencia (#1074)
1   rinóbõr (#651) 4   rókafarok (#124) 4   szulfagor agyar (#677)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 kaja (#2) 1 vashegyû nyíl (#176) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 álompor (#396) 1 csontszablya (#64) 1 ezüst karkötõ (#158)
1 ilkin érc (#232) 2 lajhár csont (#236) 1 madártoll (#112)
1 móri gyümölcs (#116) 1 ork csodaszer (#1228) 1 pular kristály (#239)
3 rákfatty váladék (#333) 3 spiritusz (#170)    



E körben tett lépéseid térképe

(93,53) az 50. labirintus bejárata, helytartói hivatal (#578), bank (#581)
(94,54) erõdítmény (#488), oltár, ork bérgyilász (#781), sötét gnóm (#132)
(95,54) Raia oltár, álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396)
(95,55) szeppent rákfatty (#186), vaskohó (#155), Fairlight oltár, olvasztókemence (#86), 30. jellempróba, érclelõhely,
Kõsisakos Thrór (3587. kalandozó)
(96,54) lajhárlord (#757), mûvészi porolit (#720)

VÁLTOZÁSOK A TÚLÉLÕK FÖLDJÉN A LEGUTÓBBI FORDULÓD ÓTA...

* Változtattunk kicsit a köreleji események kiírásának sorrendjén, mivel történt a múltban olyan, hogy egy vesztes csata után, de még elD.E.M.ezés elõtt egyéb események kerültek kiírásra (pl. Aukciós Ügynök érkezte). Ez amúgy csak szövegileg volt zavaró, más hibával nem járt.


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.